Skrevet av Emne: Januarvinduet 2018  (Lest 22989 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #90 på: Januar 18, 2018, 21:16:44 »
Bra at klubben har fått inn nødvendige forsterkninger på venter back og sentral midtbane. Det blir spennende å se hvor står kvalitetsmessig. Nå gjenstår det å få på plass en målscorer og gjerne en offensiv forsterkning til.
Enig. Det har ikke akkurat tatt av, men grep er blitt tatt, og det er i seg selv positivt. Jeg er faktisk ikke så negativ til Jo Inge Berget heller, faktisk. Tror han kan funke i denne ligaen.

Berget slår meg som lik spillertype som Cibicki. Høy og hengslete med en god teknikk og fot. Men fort puslete i Championship. Dette ryktet om Berget kommer fra en fake konto, så vi er neppe interessert.

auren
OK. Ingen drøm som blir knust, men han er vel adskillig mindre pinglete enn Pawel. Skyter bra med begge bein også.

h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #91 på: Januar 19, 2018, 11:35:43 »
Personlig føler jeg at vi bør gamble og bruke penger på Marcus Maddison og Jack Marriott fra Posh i dette vinduet. En ting er at de ikke har vist noe annet høyere enn League one, men jeg føler meg tryggere på spillere fra Engelsk fotball enn såkalte talenter fra diverse land rundtom i europa. Og noen ganger må man gamble litt, og når de har vist den klassen de innehar i divisjonen under Leeds. Ja da føler jeg det er verdt en gambling, selv om de nok koster tilsammen over 10 mp. Og er de rette spillerne tilgjengelig i januar, ja da er de antagelig ikke tilgjengelig i sommervinduet

Eriksen55

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #92 på: Januar 19, 2018, 11:55:31 »
Personlig føler jeg at vi bør gamble og bruke penger på Marcus Maddison og Jack Marriott fra Posh i dette vinduet. En ting er at de ikke har vist noe annet høyere enn League one, men jeg føler meg tryggere på spillere fra Engelsk fotball enn såkalte talenter fra diverse land rundtom i europa. Og noen ganger må man gamble litt, og når de har vist den klassen de innehar i divisjonen under Leeds. Ja da føler jeg det er verdt en gambling, selv om de nok koster tilsammen over 10 mp. Og er de rette spillerne tilgjengelig i januar, ja da er de antagelig ikke tilgjengelig i sommervinduet

Ikke ofte, men her er jeg ganske enig med deg. Ikke at vi skal gamble ift til økonomi, det kan vi aldri gjøre. Men har vi råd til å kjøpe disse, så er dem såpass spennende at vi bør handle å gamble på at dem tar nivået. Jeg tror ihvertfall at Maddison hadde blitt en kanon signering.

Drømmer fortsatt om Ulloa på lån. Får vi ikke inn han så håper jeg vi kan låne Grabban.

Ender vi opp med De Bock, Forshaw, Maddison og Ulloa på lån så er det helt vilt. Får vi Marriot i tilegg så går det for meg!
« Siste redigering: Januar 19, 2018, 12:02:35 av eriksen55 »

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #93 på: Januar 23, 2018, 21:32:56 »
LUFCdata

Leeds' seven January 2018 signings:

Yosuke Ideguchi, CM (Gamba Osaka)

Aapo Halme, CB (HJK Helsinki)

Laurens De Bock, LB (Club Brugge)

Kamil Miazek, GK (unattached)

Oliver Šarkić, ST (Benfica)

Adam Forshaw, DM (Middlesbrough)

Sam Dalby, ST (Leyton Orient)

 #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #94 på: Januar 23, 2018, 21:33:42 »
LUFCdata

Leeds' seven January 2018 signings:

Yosuke Ideguchi, CM (Gamba Osaka)

Aapo Halme, CB (HJK Helsinki)

Laurens De Bock, LB (Club Brugge)

Kamil Miazek, GK (unattached)

Oliver Šarkić, ST (Benfica)

Adam Forshaw, DM (Middlesbrough)

Sam Dalby, ST (Leyton Orient)

 #LUFC

LUFCdata

Leeds have spent almost £6m on transfer fees alone this January (including Forshaw's initial transfer fee of £3m).

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibster

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #95 på: Januar 23, 2018, 22:02:24 »
De Bock er sikkert helt ok, men er ingen wow faktor. For min del så avgjør dette vinduet hvem som blir hentet på spissplass og midtbane. etter ryktene jeg har lest om Marriot eller Hugill, så er dette på samme satsingsnivå som i fjor....altså helt på det jevne, med spillere som ikke markant høyner kvaliteten på troppen :(
Orta har jeg lite tro på basert på det han har hentet til nå, men i rettferdighetens navn er det vanskelig å finne gull når makspris ser ut til å være £3mill. Alle klubber prøver å kjøpe på billigsalg noen som eksploderer i nivå etter noen måneder...

Uansett hva du måtte si, man må handle etter økonomisk evne.
Radrizzani kan ikke spytte inn uendelig med penger heller med tanke på FFP. Aston Villa som kommer fra PL med gedigne fallskjermpenger sliter nå fryktelig med FFP. Tipper de får transferban snart.
Den klubben sliter maksimalt om de ikke kommer seg opp denne sesongen.

Nei, føler det er helt fint med Radrizzani-metoden så langt.
Så du tror jeg ikke har forstått å handle etter økonomisk evne?
Det er ingen som har bedt Rad om å spytte inn uendelig med penger. Dette er like håpløs argumentasjon hver gang :(
Vi er ganske enige her på forumet om at vi trenger 3 klassespillere for å klare playoff? Det jeg og andre ber om er at vi kjøper spillere som er vesentlig BEDRE enn de vi har. Tror du virkelig at en spiller fra championship, L1 eller L2 som koster £1 mill vil forsterke dette laget??Aldri i verden om det blir FFP hvis vi bruker £10mill på et par spillere som er virkelig gode. Det er ganske merkelig å lese på forumet at mange vurderer våre spillere som veldig gode, men når det kommer en spiller fra en mindre klubb i championship eller L1 så forsterker dette laget? Eller man kjører HUB metoden og sier at denne spilleren blir nok god....
Jeg kan ikke se at vi er på noen hylle høyere oppe med spillerkjøp enn tidligere, og det betyr fortsatt ørkenvandring i championship >:(

Noe av problemet er nok at man tenker. Spilleren var gratisk og klubben har ingen verdens ting å tape på en slik spiller. Men hvis man signer 15 spillere på free, og skal lønne de f.eks 5.000 pund i uka. Lønn er nøktern. Ja da er det 75.000 pund i uka det. Dette hadde ihvertfall gitt 3 forsterkninger med tanke på lønn. Og med 3 gode forsterkninger selv om disse tre koster Raddikken 20 mp, ja da er dette utgifter til inntekter med tanke på inntektene som er i Premier League

Hva hvis det blir gjort og vi likevel ikke rykker opp? Prøve samme metode året etter..og året etter der igjen om vi fortsatt ikke lykkes!

Blir som å finansiere nettspilling med kredittkort i håp om å treffe hovedgevinsten bare man spiller ofte nok!

Vel. En klubb som Leeds skal være den største i ccc. Men slik det er nå Så er vi på linje med Burton

Er du Idar Vollvik?

Du var også høy og mørk engang. Et tips til deg hvis du vil bli høy og mørk igjen. Ikke bruk penger du ikke har  :)

For hvert år blir Leeds en klubb i intetland. Vi må tørre å gamble litt. Slik klubben driver vil jeg tippe vi er i League One før vi er i Premier League.
Denne billgløsninger er nødt til å mislykkes.
I fjor kom Wolves langt ned på tabellen i forhold til Leeds.Så Leeds burde denne sesongen ha bedre forutsetninger til å lykkes enn de.
Men de har en profesjonell eier som ikke er redd for å satse. Bruke egne penger for å lykkes.
Så hva gjør de. Jo de ansetter en kompetent manager, gir han midler og skaffer rett spillere med tanke på operasjon Premier League. Og man ser her resultatet. Hva gjør Leeds. Ansetter et ubeskrevet navn som manager og kjører operasjon Rema 1000 plan, og prøver å innbille oss at det er en 5 års plan som vil mislykkes.
Og hvis Raddiken ikke eier midler, ja da er vi fordømt nok en gang. Og han bør gamble med egne penger slik at vi rykker opp.
Vil han ikke bruke egne penger ønsker jeg en ny eier som tør å bruke egne midler.
For med eierskap i en såkalt storklubb , ja da kreves det engasjemang og vilje til å satse. Men på dette punkt står Raddiken til stryk

Det der kan ikke kalles en spissformulering, det er løgn. Han satser forsiktig i sitt første år som eier. Engasjement og vilje skorter det ikke på. Syns du fint beskriver Bates med den karakteristikken.

LEO

Sv: Kamper i dag - sesongen 2017-2018
« Svar #96 på: Januar 28, 2018, 22:31:37 »
Hvis vi ikke får inn forsterkninger som en virkelig god spiss da er sesongen ferdig når februar er over.  Vi kan glemme opprykk men se heller litt over skulderen.
Må huske at vi ledet tidlig i sesongen. Legger vi bare de siste kampene til grunn da er vi nærmere et nedrykkslag. 8)
 

DenHviteYeboah

Sv: Sv: Kamper i dag - sesongen 2017-2018
« Svar #97 på: Januar 28, 2018, 22:32:55 »
Hvis vi ikke får inn forsterkninger som en virkelig god spiss da er sesongen ferdig når februar er over.  Vi kan glemme opprykk men se heller litt over skulderen.
Må huske at vi ledet tidlig i sesongen. Legger vi bare de siste kampene til grunn da er vi nærmere et nedrykkslag. 8)
Nå kommer du til å få tyn.....

Jon R

Sv: Sv: Kamper i dag - sesongen 2017-2018
« Svar #98 på: Januar 29, 2018, 00:50:13 »
Hvis vi ikke får inn forsterkninger som en virkelig god spiss da er sesongen ferdig når februar er over.  Vi kan glemme opprykk men se heller litt over skulderen.
Må huske at vi ledet tidlig i sesongen. Legger vi bare de siste kampene til grunn da er vi nærmere et nedrykkslag. 8)
Poengfangsten og prestasjonene siste tre mnd har vært nedslående. Sesongstarten viste oss at det bor et potensiale i troppen som vi for tiden ikke helt får ut. Tror det kommer inn en spiss på lån men tar det ikke for gitt at det blir en som går rett inn i laget. Vi er allerede forsterket på sentral midt og på venstre back og får håpe det bidrar til å snu trenden. Bocken så svært lovende ut mot Millwall. Spent på hva 4shaw kan bidra med, tror han vil forsterke sentral midt. Skader, utvisninger  og suspensjoner har garantert bidratt til mange tapte poeng i januar. Hvis vi klarer å avslutte kampene med 11 mann fremover vil det nok bedre situasjonen det og.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #99 på: Januar 29, 2018, 19:42:26 »
White Answers

TC in Oct: “That’s a question for Victor”.
TC in Nov: “Speak to Victor”.
TC in Dec: “You need to talk to Victor”.
TC in Jan: “Maybe Victor can answer that question”.

Can someone please speak to fecking Victor ... ?

#LUFC


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kongsmo

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #100 på: Januar 29, 2018, 20:09:23 »
White Answers

TC in Oct: “That’s a question for Victor”.
TC in Nov: “Speak to Victor”.
TC in Dec: “You need to talk to Victor”.
TC in Jan: “Maybe Victor can answer that question”.

Can someone please speak to fecking Victor ... ?

#LUFC


Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #101 på: Januar 29, 2018, 22:09:44 »
LUFCdata

Leeds' January 2018 signings:

Y. Ideguchi, CM, 21 (Gamba Osaka)
A. Halme, CB, 19 (HJK Helsinki)
L. De Bock, LB, 25 (Club Brugge)
K. Miazek, GK, 21 (unattached)
O. Šarkić, ST, 20 (Benfica)
A. Forshaw, DM, 26 (M'boro)
S. Dalby, ST, 18 (Leyton Orient)
P. Struijk, CB, 18 (Ajax)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #102 på: Januar 29, 2018, 22:31:05 »
Er det slik at Orta er så å si alene om å bestemme transferpolitikken? Jeg må si han gambler høyt med så massiv satsing på U-23-spillere. De skal vel lønnes, de også - og det begynner vel å bli en stund siden vi fikk opp spillere derfra som styrket førstelaget? Er dessverre svært skeptisk til om dette er veien å gå.

Kjipt at sesongen ser ut til å være over allerede i januar. Det bør skje mye i kulissene frem mot sommeren.

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #103 på: Januar 29, 2018, 22:55:56 »
Vi tar det bare rolig!

Sacko og co er på 4 årskontrakter og kan være med "opp"!

Klubben har en god samling av juniorlandslagsspillere i U23-troppen og de slår jo til alle sammen om 4-5 år!

Vi er i trygge hender!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #104 på: Januar 30, 2018, 00:52:51 »
De gjør et nokså stort PR nummer ut av disse U23 spillerne, det skal sies, men jeg har forstått at vi hadde et stort hull i akademiet vårt for at det skulle nå toppnivå. Hvorfor dette er viktig og hva som er planen med det vet jeg ingenting om, men jeg synes altfor mange henger seg opp i dette som noe negativt. At man håper at noen av de skal slå til på A-laget er jo en selvfølge, men hele dette prosjektet var en del av planen. Vi manglet et lag og må fylle det opp.

Jeg kan aldri forstå at dette skal ha noen innvirkning på førstelaget vårt rent økonomisk.

HåvardK

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #105 på: Januar 30, 2018, 08:21:47 »
De gjør et nokså stort PR nummer ut av disse U23 spillerne, det skal sies, men jeg har forstått at vi hadde et stort hull i akademiet vårt for at det skulle nå toppnivå. Hvorfor dette er viktig og hva som er planen med det vet jeg ingenting om, men jeg synes altfor mange henger seg opp i dette som noe negativt. At man håper at noen av de skal slå til på A-laget er jo en selvfølge, men hele dette prosjektet var en del av planen. Vi manglet et lag og må fylle det opp.

Jeg kan aldri forstå at dette skal ha noen innvirkning på førstelaget vårt rent økonomisk.
Vi snakker vel om sju nye spillere som skal lønnes, samt utgifter til overgangssummer. Kanskje ikke direkte fra førstelagets lønnsbudsjett, men av klubben.

Blank_File

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #106 på: Januar 30, 2018, 10:22:33 »
De gjør et nokså stort PR nummer ut av disse U23 spillerne, det skal sies, men jeg har forstått at vi hadde et stort hull i akademiet vårt for at det skulle nå toppnivå. Hvorfor dette er viktig og hva som er planen med det vet jeg ingenting om, men jeg synes altfor mange henger seg opp i dette som noe negativt. At man håper at noen av de skal slå til på A-laget er jo en selvfølge, men hele dette prosjektet var en del av planen. Vi manglet et lag og må fylle det opp.

Jeg kan aldri forstå at dette skal ha noen innvirkning på førstelaget vårt rent økonomisk.
Vi snakker vel om sju nye spillere som skal lønnes, samt utgifter til overgangssummer. Kanskje ikke direkte fra førstelagets lønnsbudsjett, men av klubben.
Poenget mitt er at hvis dette er en del av planen for å oppgradere akademiet vårt til øverste nivå så er det ikke noe alternativ at disse pengene skulle gått til førstelaget. Litt overgangspenger har vi betalt, men regner ikke med at lønna er all verden.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #109 på: Januar 31, 2018, 14:07:31 »
14:01

LEEDS SIGN ROBERTS

Leeds United have signed forward Tyler Roberts from West Brom for an undisclosed fee.

 The 19-year-old has put pen to paper on a three-and-a-half year deal at Elland Road.

feil tråd da...
Ups & Ups!!

Kai

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #110 på: Januar 31, 2018, 19:43:32 »
Kom over denne - fire år siden i dag:

Phil Hay‏ @PhilHayYEP
Reports now of #lufc supporters chasing Cellino's taxi around Elland Road. This night just keeps going.

Den som hadde fått med seg dette live ;D
Blir vel en litt roligere avslutning på januarvinduet denne gangen.

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #111 på: Januar 31, 2018, 20:16:27 »
Simon O'Rouke

Leeds fans: "announce a left back"
#lufc: here's De Bock.
Leeds fans: "we could do with a new midfielder. British preferably"
lufc: here's Forshaw
Leeds fans: "announce a striker"
lufc: here's Roberts

All together now: "announce a CB!"





Gi oss en annen BADGE, klubben responderer!!!


#Filleklubb
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #112 på: Januar 31, 2018, 20:25:22 »
Simon O'Rouke

Leeds fans: "announce a left back"
#lufc: here's De Bock.
Leeds fans: "we could do with a new midfielder. British preferably"
lufc: here's Forshaw
Leeds fans: "announce a striker"
lufc: here's Roberts

All together now: "announce a CB!"





Gi oss en annen BADGE, klubben responderer!!!


#Filleklubb
Minner om at det imorgen er 4 år siden dette skjedde:

@PhilHayYEP

Reports now of #lufc supporters chasing Cellino's taxi around Elland Road. This night just keeps going.

Liker fremgangen vi har hatt jeg.  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #113 på: Januar 31, 2018, 21:43:30 »
LUFCdata

Leeds' seven January 2018 signings:

Yosuke Ideguchi, CM (Gamba Osaka)

Aapo Halme, CB (HJK Helsinki)

Laurens De Bock, LB (Club Brugge)

Kamil Miazek, GK (unattached)

Oliver Šarkić, ST (Benfica)

Adam Forshaw, DM (Middlesbrough)

Sam Dalby, ST (Leyton Orient)

 #LUFC


Pluss Taylor Roberts i dag:


LUFCdata

Leeds have spent £8m+ on initial transfer fees in a January window for first time since its introduction.
 
First team LB
First team CM
First team ST
Kept all major assets
Japan international for next season
7 highly-rated signings aged 21 or under

#LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #114 på: Januar 31, 2018, 21:48:32 »
LUFCdata

Leeds' seven January 2018 signings:

Yosuke Ideguchi, CM (Gamba Osaka)

Aapo Halme, CB (HJK Helsinki)

Laurens De Bock, LB (Club Brugge)

Kamil Miazek, GK (unattached)

Oliver Šarkić, ST (Benfica)

Adam Forshaw, DM (Middlesbrough)

Sam Dalby, ST (Leyton Orient)

 #LUFC


Pluss Taylor Roberts i dag:


LUFCdata

Leeds have spent £8m+ on initial transfer fees in a January window for first time since its introduction.
 
First team LB
First team CM
First team ST
Kept all major assets
Japan international for next season
7 highly-rated signings aged 21 or under

#LUFC

Man kan si hva man vil om Rad, Orta og TC. Men dette transfervinduet i januar er det beste vi har hatt noensinne (?). Vi har brukt rundt 10 millioner pund og ikke solgt noen spillere. Tenker på gru hva som har skjedd de siste årene, så i dette transfervinduet har man i grunn ikke lov til å være negativ.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #115 på: Januar 31, 2018, 21:59:03 »
Ben Chapman
Have we sold @APOPEY or @PhilHayYEP? both very quiet tonight #lufc

Phil Hay
I'd be a free transfer. Leeds have packed up for the night so I can't see anything else happening now.



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #116 på: Januar 31, 2018, 22:25:44 »
Simon O'Rouke

Leeds fans: "announce a left back"
#lufc: here's De Bock.
Leeds fans: "we could do with a new midfielder. British preferably"
lufc: here's Forshaw
Leeds fans: "announce a striker"
lufc: here's Roberts

All together now: "announce a CB!"





Gi oss en annen BADGE, klubben responderer!!!


#Filleklubb
Høres ut som en gjeng bortskjemte skrikerunger.  ::)
Jon R.

Josch

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #117 på: Januar 31, 2018, 22:27:21 »
LUFCdata

Leeds' seven January 2018 signings:

Yosuke Ideguchi, CM (Gamba Osaka)

Aapo Halme, CB (HJK Helsinki)

Laurens De Bock, LB (Club Brugge)

Kamil Miazek, GK (unattached)

Oliver Šarkić, ST (Benfica)

Adam Forshaw, DM (Middlesbrough)

Sam Dalby, ST (Leyton Orient)

 #LUFC


Pluss Taylor Roberts i dag:


LUFCdata

Leeds have spent £8m+ on initial transfer fees in a January window for first time since its introduction.
 
First team LB
First team CM
First team ST
Kept all major assets
Japan international for next season
7 highly-rated signings aged 21 or under

#LUFC

Man kan si hva man vil om Rad, Orta og TC. Men dette transfervinduet i januar er det beste vi har hatt noensinne (?). Vi har brukt rundt 10 millioner pund og ikke solgt noen spillere. Tenker på gru hva som har skjedd de siste årene, så i dette transfervinduet har man i grunn ikke lov til å være negativ.

auren

Man kan ikke se dette uten å ta med Wood-handelen i regnestykket. En 30-måls scorer er borte og ikke erstattet.  Vi mangler en storscorer og pengene fra salget er ikke brukt opp. Spørsmålet er om Leeds nå har kommet bedre ut av dette bytteforholdet enn om vi hadde beholdt Wood .
« Siste redigering: Januar 31, 2018, 22:31:18 av Josch »

Jon R

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #118 på: Januar 31, 2018, 22:35:10 »
LUFCdata

Leeds' seven January 2018 signings:

Yosuke Ideguchi, CM (Gamba Osaka)

Aapo Halme, CB (HJK Helsinki)

Laurens De Bock, LB (Club Brugge)

Kamil Miazek, GK (unattached)

Oliver Šarkić, ST (Benfica)

Adam Forshaw, DM (Middlesbrough)

Sam Dalby, ST (Leyton Orient)

 #LUFC


Pluss Taylor Roberts i dag:


LUFCdata

Leeds have spent £8m+ on initial transfer fees in a January window for first time since its introduction.
 
First team LB
First team CM
First team ST
Kept all major assets
Japan international for next season
7 highly-rated signings aged 21 or under

#LUFC

Man kan si hva man vil om Rad, Orta og TC. Men dette transfervinduet i januar er det beste vi har hatt noensinne (?). Vi har brukt rundt 10 millioner pund og ikke solgt noen spillere. Tenker på gru hva som har skjedd de siste årene, så i dette transfervinduet har man i grunn ikke lov til å være negativ.

auren

Man kan ikke se dette uten å ta med Wood-handelen i regnestykket. En 30-måls scorer er borte og ikke erstattet.  Vi mangler en storscorer og pengene fra salget er ikke brukt opp. Spørsmålet er om Leeds nå har kommet bedre ut av dette bytteforholdet enn om vi hadde beholdt Wood .
Wood skjedde i forrige vindu. Auren snakker om dette vinduet.
Jon R.

Sleivind

Sv: Januarvinduet 2018
« Svar #119 på: Januar 31, 2018, 22:40:20 »
LUFCdata

Leeds' seven January 2018 signings:

Yosuke Ideguchi, CM (Gamba Osaka)

Aapo Halme, CB (HJK Helsinki)

Laurens De Bock, LB (Club Brugge)

Kamil Miazek, GK (unattached)

Oliver Šarkić, ST (Benfica)

Adam Forshaw, DM (Middlesbrough)

Sam Dalby, ST (Leyton Orient)

 #LUFC


Pluss Taylor Roberts i dag:


LUFCdata

Leeds have spent £8m+ on initial transfer fees in a January window for first time since its introduction.
 
First team LB
First team CM
First team ST
Kept all major assets
Japan international for next season
7 highly-rated signings aged 21 or under

#LUFC

Man kan si hva man vil om Rad, Orta og TC. Men dette transfervinduet i januar er det beste vi har hatt noensinne (?). Vi har brukt rundt 10 millioner pund og ikke solgt noen spillere. Tenker på gru hva som har skjedd de siste årene, så i dette transfervinduet har man i grunn ikke lov til å være negativ.

auren

Man kan ikke se dette uten å ta med Wood-handelen i regnestykket. En 30-måls scorer er borte og ikke erstattet.  Vi mangler en storscorer og pengene fra salget er ikke brukt opp. Spørsmålet er om Leeds nå har kommet bedre ut av dette bytteforholdet enn om vi hadde beholdt Wood .

Pengene fra salget ikke brukt opp? Hvor mye gikk Wood for? £15 mill?
Forshaw, Jansson, Saiz, Roberts og Alioski, der var pengene for Wood brukt opp. I tillegg har vi en gjort en haug med andre signeringer. Kan selvfølgelig diskutere kvalitet opp mot kvantitet. Men å si at vi ikke bruker penger er direkte feil.