Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Davide Somma  (Lest 147736 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #540 på: Februar 07, 2013, 15:16:15 »
Simon Grayson....
Fortsatt kjærlighetssorg?  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

B_Ød

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #541 på: Februar 07, 2013, 15:29:20 »
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #542 på: Februar 07, 2013, 15:34:13 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #543 på: Februar 08, 2013, 13:30:43 »
Ryktene florerer på Twitter at Somma er skadet igjen, usikker på hva slags skade. Stemmer det at Somma er skadet så er vel Warnock tilgitt for å ha Habibou på benken og ikke Somma...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #544 på: Februar 08, 2013, 13:34:51 »
Etter hva jeg har hørt så er han ledig på markedet...

har jeg også hørt...for en gal gal verden vi lever i.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #545 på: Februar 08, 2013, 13:37:43 »
Og der kom bekreftelsen: http://m.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-striker-somma-s-career-on-hold-after-latest-setback-1-5394120

Så Warnock var ikke en idiot allikevel...:)

Everything isn't always as it seems..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #546 på: Februar 08, 2013, 14:05:29 »
Og der kom bekreftelsen: http://m.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-striker-somma-s-career-on-hold-after-latest-setback-1-5394120

Så Warnock var ikke en idiot allikevel...:)

Everything isn't always as it seems..

Sliter vel litt med å friskmelde NW helt, kun basert på at han ikke benker skadde spillere.
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #547 på: Februar 08, 2013, 14:22:30 »
Og der kom bekreftelsen: http://m.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-striker-somma-s-career-on-hold-after-latest-setback-1-5394120

Så Warnock var ikke en idiot allikevel...:)

Everything isn't always as it seems..

Jeg synes han er litt idiot likevel jeg, liksom bare for å ha en mening mener jeg liksom. Ikke er han god, lur eller kjøper de spillerne jeg vil ha.

Jeg synes det er lurt å prøve å slakte ham hele tiden jeg, så skal jeg prøve så godt jeg kan å glemme at vi har slått tre gode PL-lag denne sesongen og så skal jeg huske på å hele tiden holde på at han har hatt fantastiske arbeidsvilkår i verdens beste klubb nå i et helt år UTEN å prestere:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-judge-me-at-the-end-of-the-season-warnock-1-5391252

 ;)  (For å presisere med litt alvor liksom...)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #548 på: Februar 08, 2013, 14:32:45 »
Og der kom bekreftelsen: http://m.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-striker-somma-s-career-on-hold-after-latest-setback-1-5394120

Så Warnock var ikke en idiot allikevel...:)

Everything isn't always as it seems..

Jeg synes han er litt idiot likevel jeg, liksom bare for å ha en mening mener jeg liksom. Ikke er han god, lur eller kjøper de spillerne jeg vil ha.

Jeg synes det er lurt å prøve å slakte ham hele tiden jeg, så skal jeg prøve så godt jeg kan å glemme at vi har slått tre gode PL-lag denne sesongen og så skal jeg huske på å hele tiden holde på at han har hatt fantastiske arbeidsvilkår i verdens beste klubb nå i et helt år UTEN å prestere:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-judge-me-at-the-end-of-the-season-warnock-1-5391252

 ;)  (For å presisere med litt alvor liksom...)

ble ikke "judge-me-after-the-transferwindow-closes" også sagt??
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #549 på: Februar 08, 2013, 14:37:16 »
Og der kom bekreftelsen: http://m.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-striker-somma-s-career-on-hold-after-latest-setback-1-5394120

Så Warnock var ikke en idiot allikevel...:)

Everything isn't always as it seems..

Er vel ingen som har kalt han idiot av den grunn. For meg var NW prioriteringer ubegripelige i den forstand at han startet mot Hull i en kamp som vanskelig kunne passe Somma for så å være helt utelatt i en kamp der Somma kunne ligget og jaktet som gjedda i sivet. Det var mange som etterlyste Somma sist lørdag både på radio og nettforum. At informasjon om Sommas situasjon først kommer nå, får managmentet nesten ta på sin kappe. Munnen til NW renner jo ellers over av info om ditt og datt av mer internt karakter (ref Becchio)  :P

Konklusjon i lys av ny informasjon: Helt begripelig at han ikke var på benken mot Cardiff men desto mer ubegripelig at han startet mot Hull hvis han ikke var fullt ut restituert ( det stikket går til det medisinske støtteapparatet, ikke til Warnock).
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #550 på: Februar 08, 2013, 15:03:13 »
Og der kom bekreftelsen: http://m.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-striker-somma-s-career-on-hold-after-latest-setback-1-5394120

Så Warnock var ikke en idiot allikevel...:)

Everything isn't always as it seems..

Er vel ingen som har kalt han idiot av den grunn. For meg var NW prioriteringer ubegripelige i den forstand at han startet mot Hull i en kamp som vanskelig kunne passe Somma for så å være helt utelatt i en kamp der Somma kunne ligget og jaktet som gjedda i sivet. Det var mange som etterlyste Somma sist lørdag både på radio og nettforum. At informasjon om Sommas situasjon først kommer nå, får managmentet nesten ta på sin kappe. Munnen til NW renner jo ellers over av info om ditt og datt av mer internt karakter (ref Becchio)  :P

Konklusjon i lys av ny informasjon: Helt begripelig at han ikke var på benken mot Cardiff men desto mer ubegripelig at han startet mot Hull hvis han ikke var fullt ut restituert ( det stikket går til det medisinske støtteapparatet, ikke til Warnock).

Jeg ventet et slikt tilsvar... Uansett trist med Somma, min favorittspiller..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #551 på: April 05, 2013, 14:51:51 »
Håper han får ny sjanse ... :

Leeds will have a difficult decision to make over Davide Somma, the South African international who has lost the past two seasons to serious knee problems.

Somma signed a three-year contract with Leeds in October 2010 but has made only one competitive start since the beginning of the 2011-12 campaign and is not expected to feature in any of the remaining Championship matches.

As it stands, he will become a free agent in July unless Leeds opt to gamble on his fitness and tie him down once more.

His most recent appearance came as a substitute in United’s FA Cup fourth-round win over Spurs on January 27.
 

Gufrias

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #552 på: April 05, 2013, 15:10:22 »
Gi ham ett år til!
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #553 på: April 05, 2013, 18:05:47 »
waste of money.
han har vært skadet 90% av tiden sin i Leeds.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Johrnino

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #554 på: April 05, 2013, 19:09:46 »
Hvis han skal få kontrakt så må det i tilfelle være med en pay as you play klausul.  I så tilfelle er det jo vinn vinn situasjon for Leeds..
 

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #555 på: April 05, 2013, 19:23:00 »
Hvis han skal få kontrakt så må det i tilfelle være med en pay as you play klausul.  I så tilfelle er det jo vinn vinn situasjon for Leeds..

Eller en kontrakt som går til nyttår, slik at han får noen måneder på seg til å teste om skaden  vender tilbake eller ikke.

Men jeg er skeptisk til om vi får se noe mer til han på ER.
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #556 på: April 05, 2013, 20:30:31 »
Synd med Somma, etter mi meining ein av få fotballSPILLERE i klubben.
Men, har nok ikkje tru på at han kjem tilbake på høgt nok nivå etter så langt skadeavbrekk.
Trur vi må satse videre uten Davide, dessverre.
« Siste redigering: April 05, 2013, 20:32:18 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

pedro

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #557 på: April 09, 2013, 10:51:44 »
Leedsomaniac

Cherry

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #558 på: April 09, 2013, 12:04:30 »
Lyspunkt forhåpentligvis i en ellers trist Leedshverdag :)
http://www.leedsunited.com/news/20130409/a-bright-light-shines-for-striker-somma_2247585_3137701

Herliiii!  Få han på benken asap, og gi ham noen små minutter - han er en matchwinner!

Synes samtidig synd på Habibou.....han får jo bare ikke lov til å spille ???
 

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #559 på: April 11, 2013, 15:06:20 »
Thom Kirwin @Thomkirwin 19m

Neil Redfearn says Davide Somma could be involved v Sheff Wed. #lufc



Beautiful  :) blir nesten rørt...... :'(
KEEP FIGHTING!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #560 på: April 11, 2013, 15:11:38 »
Thom Kirwin @Thomkirwin 19m

Neil Redfearn says Davide Somma could be involved v Sheff Wed. #lufc



Beautiful  :) blir nesten rørt...... :'(


Enig, det hadde vært utrolig fantastisk om Somma kom seg i form igjen og nærmet seg gammelt nivå!!
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #561 på: April 12, 2013, 10:35:10 »
Thom Kirwin @Thomkirwin 19m

Neil Redfearn says Davide Somma could be involved v Sheff Wed. #lufc



Beautiful  :) blir nesten rørt...... :'(


Enig, det hadde vært utrolig fantastisk om Somma kom seg i form igjen og nærmet seg gammelt nivå!!

Er det noen som kan få Somma i form så er det vel rett og slett Brian McDermott!  :)
« Siste redigering: April 12, 2013, 15:32:40 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #562 på: April 12, 2013, 10:46:48 »
Tenk om han hadde kommet inn og avgjort i morra.
 

Annesj

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #563 på: April 12, 2013, 13:59:07 »
Unner den mannen virkelig det  :) Komme tilbake å bli storscorer. Men jeg har mine tvil etter så mye trøbbel  :-\
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

nord

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #564 på: April 12, 2013, 16:40:20 »
Somma bliver vores topscorer i PL 2014/15

 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #565 på: April 20, 2013, 18:42:59 »
Takk for alt Davide Somma. En skikkelig favorittspiller!!

Han har visst hatt en ny kneoperasjon og kontrakten går ut til sommeren..:(
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Peter7

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #566 på: April 21, 2013, 16:07:02 »
Kan aldri tenkte meg at kontrakten hans blir fornyet nå, med den skadehistorikken han har.
PL-materiale var han vel heller aldri.
 :(
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #567 på: April 21, 2013, 18:32:57 »
Oppsummering av Somma sin Leeds-karriere og hans skade mareritt. Nå er det vel over og ut, dessverre.

LUFC Somma suffers more injury woes
 
Davide Somma may have played his last game for Leeds after going under the surgeon`s knife once again with his persistent knee injury.

Somma has seen little action in the past two years after suffering a cruciate knee ligament injury in pre-season 2011.

The South African international has had a number of setbacks in the past two years and his latest one comes after playing just six minutes as a substitute against Burnley in midweek.

It is a huge blow for Somma who was hoping to prove he was worth a new deal at Elland Road under new boss Brian McDermott with his current deal at the club coming to an end this summer.

The 28-year-old looked like he had a bright future at Leeds after originally signing in 2009. Manager Simon Grayson sent him out on loan to get used to the English game and he enjoyed a very successful loan spell with League Two side Lincoln City where he netted 9 times in 14 games. His form at Lincoln had shown Grayson enough to reward him with a new one-year deal and he took his opportunity the following season.

He scored twice on his championship debut for Leeds when he came on as a late substitute against Millwall. He netted four times in his first four games and his early season form earned him a new three-year deal.

Despite being mainly used as a substitute in his first full season, he netted 12 times in 32 appearances with only 13 being starts.

Somma suffered a cruciate knee ligament injury in a practice match in pre-season, an injury that saw him miss the whole season. He was twice on the verge of a first team comeback but he suffered setbacks and complications with his knee.

He finally returned as a substitute against Middlesbrough in December after over 18-months out. In his second appearance from the bench against Nottingham Forest, he scored his first game in almost two years.

Somma made a rare start in Leeds next game at Hull City but he continued to struggle with his original injury and after coming off the bench against Birmingham and Tottenham in January, he was sidelined for almost three months as the injury flared up once again.

It looked like he was going to get a chance to show new Leeds boss Brian McDermott what he could do in the final few games of the season when he returned to the squad against Sheffield Wednesday. He came off the bench for the final few minutes against Burnley in midweek but once again, the injury has flared up forcing him to require more surgery.

With Somma coming to the end of his contract in June, it sadly looks like he will have played for the last time for Leeds.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=317112#ixzz2R7GxN8yZ
Super Leeds since 1968

Cherry

 

nord

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #569 på: April 22, 2013, 12:50:24 »
Vi må håpe at han kommer sig, men det må være hårdt for ham.  :'(