Skrevet av Emne: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!  (Lest 12814 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperLeeds!

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #60 på: Desember 03, 2007, 16:18:54 »
 :) Fin layout, men tabellen med totaloversikten mangler så vidt jeg kan se. Ellers dumpet den ned i postkassa den 29. her i Solbergelva. Er også usikker på om vi trenger så mange nummer i løpet av året. Det meste kan man jo enkelt finne på nettet likevel. Ove

Promotion 2010

Sv: Nytt TPN på vei
« Svar #61 på: Desember 03, 2007, 19:54:11 »
...er litt spent akkurat nå. Etter at jeg flyttet 4 km på meg, begynte jeg å få TPN på fredagen istedetfor torsdagen. 
Vil tendensen fortsette...



FLYTT VIDERE....bor nok på feil kant av landet ;)
« Siste redigering: Desember 03, 2007, 19:58:12 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

mari

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #62 på: Desember 03, 2007, 19:56:55 »
Fint blad. Som jeg koser meg med til tross for at selve nyhets "gehalten" har blitt mindre med årene - noe som selvfølgelig skyldes internett etc.

Positivt : Friskere lay out, flere bidragsytere/forfattere gir større bredde, 84 sider, synes blad er generelt "entusiastisk".Meget bra bidrag på leserinlegg siden denne gang.

Negativt : Oppdatert fixture list mangler, ingen ting i det hele tatt om reserver/junior lag. Savner sårt de gamle intervjuene med "up and coming" stars som vi hadde for noen år tilbake + gjerne en oversikt over hvem som spiller på U 18/ U 16 og hvor de kommer fra....og hvem som er i hvilke landslagstropper etc. Burde være mulig å grave frem.

Råd : Prøve å vinkle bladet mot mer bakenforliggende nyheter - som ikke nødvendigvis er "hot stuff" i aviser/internett.  

Alt i alt et meget godt produkt - spesielt sett i lys av at bladet er et dugnadsblad.

PS : Har forøvrig i alle år syntes at det er et lite høydepunkt i når bladet kommer i postkassen - nett eller ikke nett.... ::)
 

Totto

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #63 på: Desember 04, 2007, 09:19:52 »
Jeg meldte adresseendring på mail til Sverre for en drøy måned siden, men har ikke fått bladet på den nye adressen.

Er det noen her som kan kontrollere utsendelsen?

Medlemsnr 4122
Tor-Øyvind Lindenberg
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Le Jardin

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #64 på: Desember 04, 2007, 22:49:46 »
Hallo. Jeg storkoser meg med Peacock News som alltid (internett eller ei!)

Følgende umiddelbare tilbakemeldinger, har ikke lest allt enda: Savner siden med spillerstall,statistikk og kampprogram. synes denne var kjekk å følge med på. Nåværende var "bare" med antall kamper og rating, men ikke hvilke kamper og mål. Det ønsker jeg! Kampprogrammet må hvert fall med, det er da det viktigste for en fotballklubb!

Dessuten må det da være noe feil på burdagskalenderen?? gary Mcallistair har "alltid" vært født 25. des, nå står han på 29.! Er nøye på det for jeg har samme dagen selv! og det har vært litt kult å ha samme dag som Macca. Dessuten bør det stå hvilket år de er født i stedet for alder, litt søkt at Bremner og Charles er nevnt med alder, det burde kommet frem at de ikke lever lengre (nye fans kommer til..). Det er "viktig" å vite at det er bremners fødselsdag selvsagt, men vi må også vite at han ikke er blant oss mere.

Småplukk ja, men dere har gjort og gjør en kjempejobb. Gleder meg til å lese resten av bladet.

Terje,
som støtter "kampanjen":Leeds på topp ved nyttår,  og drømmer om en HVIT jul....
"Victory is in our sights"

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #65 på: Desember 06, 2007, 17:01:43 »
Har nå fått bladet i posten, etter å ha kontaktet Luscos.

* Når mottok/mottar du bladet?
Mottok det 5/12 men det er sikkert litt spesielt for mitt vedkommende.

* Syn på design og form?
Hvis man først skal ha et blad kunne jeg godt tenkt med det i A4 format. Ellers er det oversiktlig og greit.

* Syn på innhold?
Helt grei blanding av forskjellige artikler, statistikker og leserinnlegg.  Det bør legges ned litt mer arbeid i rettskrivning og fakta.  Det er tross alt et blad og ikke et forum som her.  Ser at en annen påpeker fødselsdatoen til Gary McAllister.  Jeg vil i tillegg påpeke måten navnet er skrevet på.
Håper Pondus blir et fast innslag i bladet.

* Hva vil du ha mer av?
Kunne godt tenkt meg et par sider med supporter produkter som kan bestilles.  Her synes jeg forøvrig at det er for dårlig utvalg i nettbutikken også.

* Hva kan vi ha med som ikke finnes per idag?
Konkurranser.  Gjerne noen som kunne bragt inn noen kroner i klubbkassen også.

* Hva ønsker du IKKE fra denne utgaven videre?
Ikke noe spesielt.

Alt i alt et helt ok blad for dem som ønsker slikt i posten.
« Siste redigering: Desember 06, 2007, 17:03:52 av LeedsUnited »

bronto11

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #66 på: Desember 06, 2007, 22:24:03 »
 ;D hei på dere! Først takk for et bra oppmøte på julebordet, det tok jo helt av! var hes i stemmen i flere dager... 
Det var moro å lese i det nye bladet, det må være det beste medlemsbladet i norge! reisebrevene var også veldig gøy å lese for en gangs skyld! keep up the good work!!!!!

Roy

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #67 på: Desember 07, 2007, 19:26:16 »
Har vært gjennom det meste nå og er såre fornøyd. Er noen virkelig gode reiseskildringer denne gangen. Det eneste jeg savner er dobblesiden med terminlisten, spillere og målscorere - hadde vært fint om den hadde kommet tilbake. Pleier å lese den hver gang jeg er på dass  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

RoarG

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #68 på: Desember 08, 2007, 16:54:38 »
Fikk TPN #6 i slutten av forrige. Synes at ansiktsløftingen var helt OK. TPN har alltid vært et meget bra medlemsblad, og nyversjonen opprettholder denne tradisjonen. Blir alltid glad når jeg ser TPN ligge i postkassen. Skal jeg si noe "negativt" blir det pirk, men jeg savner siden med terminliste, resultater, lagoppstillinger og målscorere. Ellers hadde man visst glemt spillerratingene for kampene mot Carlisle, Bournemouth og Hereford.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sheridan

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #69 på: Desember 08, 2007, 20:08:54 »
Bra med ny lay-out. En forandring var på tide.
Unødvendig å bruke 2 sider på innhold i starten.
Liker heller ikke de voldsomt "store margene" som er brukt på flere av sidene.
Pøs heller på med noen flere bilder for å fylle sidene.
En hel side på "The real table" syntes jeg definitivt også kan droppes.
Tilbake med terminlisten med lagoppstillinger som den var før.
Mer variasjon i bruk av overskrifter ville også gi bladet ett friskere preg. Litt kjedelig med det samme valget hele tiden.
Luscos egen logo samt de nasjonale flaggene bør være på fremsiden.

Mange bra leserinnlegg.
Litt finpuss så blir dette meget bra  ;)

Gleder meg til neste blad.
« Siste redigering: Desember 08, 2007, 20:12:17 av Sheridan »

lojosang

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #70 på: Desember 08, 2007, 21:20:20 »
Har fordøyd det meste av bladet nå. Er enig i mye av det som er sagt av mine meddebattanter. Layoutendringene er stort sett positive. Særlig syns jeg kampreferat-layouten ser bra ut, og er effektiv. Er ikke sikker på om jeg liker alle enspaltesidene med de store margene. Syns det er lettere å lese tospalters tekst. Terminlista med resultater syns jeg må inn igjen også. En ekstra korrekturlesning, særlig av leserinnleggene hadde også gjort seg, men stort sett var det få tyrkleifer denne gang.

Men fra ris til pepper, eller hva det heter. Alt i alt et meget bra medlemsblad, hvor særlig bidragene fra Arve Fuglum og Ray Tørnkvist falt i smak hos undertegnede. Bladets største høydepunkt var likevel referatet fra konfirmasjonsturen. Regner med lassevis av referater fra Huddersfieldkampen i neste utgave. Leserinnleggene er etter min mening det viktigste med Pikåkk Njus.

- Leif Olav

HåvardK

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #71 på: Desember 09, 2007, 12:56:56 »
Layout: Bra. En forbedring.

Innhold: Ikke de store endringer, og det er også bra.

Form: Alt for mange skrivefeil! I fødselsdagskalenderen er mange navn skrevet feil, og det kan vi ikke være bekjent med! Som lojosang skriver er det også andre deler av bladet som er skjemmet med dårlig ortografi, og det holder ikke.

Konklusjon: Med små, men viktige endringer vil vi faktisk kunne få et bedre medlemsblad enn tidligere hvis redaksjonen fortsetter slik.

clarke

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #72 på: Desember 09, 2007, 15:44:44 »
Kom hjem fra ei uke på Lanzarote fredag kveld. Av ca 15 kg post var selvsagt konvolutten fra LUSCOS den første jeg åpna  :) Har foreløpig bare skummet gjennom bladet, og må si at jeg liker det veldig godt. Takk til gamle og nye bidragsytere ;D Jeg har samtlige TPN og er glad for at jeg KAN ta de frem og mimre over svunne tider. Bruker selvsagt internett til daglige oppdateringer, men i ettertid er gamle TPN med statistikker, historier OG KAMPREFERAT uerstattelige. Synes ideen om samlepermer er god  ::)

Som sagt masse bra i bladet. Dere ber om tilbakemeldinger:
- jeg synes bildet på forsiden skulle vært tilpasset slik at headingen hadde vært "ren"
- noen av sidene først i bladet ser litt møkkete/frynsete ut ved første øyekast. Uvant, men dette kan jeg venne meg til.
- THE REAL TABLE er morsom, men en offisiell tabell bør også inn.
- savner LEEDS-STATISTICS
- savner info om ungdomsspillere og B-lag
- korrektur kan selvsagt aldri bli bra nok  ;)

Ellers mange gode kommentarer her i tråden.

Keep up the good work  :)
SuperLeeds

ØBS

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #73 på: Desember 09, 2007, 18:26:28 »
Meget vellykket omlegging av design/layout.

Ellers er vel innholdet stort sett det samme, og jeg trives med det.

Ikke fornøyd med egeninnsats.  Har ikke bidratt med noe på år og dag.  Noen synes sikkert det er helt greit, men de har jo friheten til å bla over, så det tar jeg ikke så tungt.


LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #74 på: Desember 09, 2007, 18:54:06 »

Ikke fornøyd med egeninnsats. 
Aner vi en medgangssupporter her?  Da vi var "oppe" bidro du i massevis  :D :D :D

Asbjørn, som nok er i samme "bidro mer før"-kategori...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #75 på: Desember 09, 2007, 19:01:54 »
Layouten likte eg veldig godt! Nok ein gong er det mykje skrivefeil i magasinet vårt. Dette irriterar meg litt. Det som er mest positivt denne gongen er at det er mange bidragsytarar og historia om guten med CP er eineståande og fantastisk. Fekk tårar i augene og frysning over heile kroppen... Saknar bidrag frå Tore Andre Flo, nok ein gong. Har han verkeleg ikkje tid til å skrive nokre få ord om korleis livet i Leeds er?

Veldig kjekt at Ray er tilbake :)

Sheridan

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #76 på: Desember 09, 2007, 22:11:20 »
Veldig enig med Per-Stian der.....
Flo er jo en likandes kar - og vil sikkert ikke
ha noe imot å skrive litt i bladet. Her må vi forhøre oss!

Svend Anders

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #77 på: Desember 09, 2007, 22:56:11 »
Siden jeg var med og jobbet en del med bladet sist synes jeg det er veldig spennende å se alle tilbakemeldingene her. Keep them coming!!

Noen tilbakemeldinger på kommentarene kan jeg også prøve å gi på noen av områdene jeg har vært med på eller relatert til:
* Skrivefeilene burde selvsagt vært luket ut. Denne gangen ble det produsert/forvaltet VELDIG mye stoff på kort tid, og tiden for korrektur var minimal.
* Spillerbørsen på de tre siste kampene var ikke glemt, vi hadde rett og slett ikke fått de inn, så vidt jeg vet. Bedre med referat enn ingenting?
* Selve trykket (fargene) synes jeg ikke er godt nok, og hva det skyldes vet jeg ikke helt sikkert - men det rettes trolig til neste gang. Dette er nok årsaken til det som ble beskrevet som "møkkete" sider fordi trykken er feilstilt eller faktisk går igjennom fra baksiden av arket.
* Hva gjelder juniorer regner jeg å bidra med minst en presentasjon til neste gang. Jeg hadde en halveis avtale med Tomi Ameobi for dette nummeret, men da han gikk på lån til Scunthorp i siste liten så forsvant kontakten for en periode rett før deadline. Beklager!

Hva gjelder Flo så er Tore André en svært beskjeden kar i forhold til media og har intet behov for å komme på trykk. Men redaksjonen får spørre pent til neste gang, så får vi se :-)

Ellers må jeg nok en gang gi kjempeskryt til de andre bidragsyterne - og redaktør-Rune - som jeg håper å se komme med saker og ting også i fremtiden!!

SA

PetterH

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #78 på: Desember 10, 2007, 10:24:02 »

Siste TPN er og ser meget bra ut !

Mottok det for 1 uke siden.

En av høydepunktene er alltid Gode reiseskildringer,
dette blir det aldri for mange av.
 

Geir Magne

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #79 på: Desember 14, 2007, 18:57:06 »
Ville gjerne hatt litt informasjon i TPN om damelaget til Leeds United. De har hatt to gode sesonger, bl.a. med cupfinale, men i høst aner jeg ikke hvordan de har spilt. Om bare resultatene og tabellen hadde vært med så hadde det vært interessant.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

SaccoMan

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #80 på: Desember 16, 2007, 20:40:02 »
Som nytt medlem må jeg bare få lov til å gi dere ros for ett meget bra medlemsblad!

Gleder meg til fortsettelsen  :D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #81 på: Desember 26, 2007, 14:23:17 »
Det nye bladet var kjempefint- jeg er imponert- fortsett det gode arbeidet
Yeboahs vitne

poffen

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #82 på: Desember 31, 2007, 14:18:55 »
Siste TPN var minst like bra som tidligare utgåver, men ein ting sakna eg og da var terminlistsida med lagoppstillinga m.m. ;)mvh.Poffen

fotball

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #83 på: Januar 06, 2008, 00:20:59 »
* Når mottok/mottar du bladet? har ennå ikke mottat det! ! ! ! 

Har sendt mail tidligere, men ingen svar fra noen i Luscos..


Erik Bakke

  • På prøvespill
  • *
  • Innlegg: 24
  • Total likes: 0
  • SÃ¥ Leeds mot LSK pÃ¥ Ã…rÃ¥sen i 1977
    • MSN Messenger - erikrbakke@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #84 på: Januar 09, 2008, 22:53:33 »
* Når mottok/mottar du bladet? Før julen
* Syn på design og form? Veldig bra
* Syn på innhold? Variert
* Hva vil du ha mer av? Er det mulig for de som ikke samler på bladene å få blekka på mail. Da sparer dere også porto for oss som syntes det er grei.

* Hva kan vi ha med som ikke finnes per idag? *
 Hva ønsker du IKKE fra denne utgaven videre? Jeg personlig syntes det blir for mange referater fra kamper som har vært.


lojosang

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #85 på: Januar 09, 2008, 22:58:24 »
* Når mottok/mottar du bladet? Før julen
* Syn på design og form? Veldig bra
* Syn på innhold? Variert
* Hva vil du ha mer av? Er det mulig for de som ikke samler på bladene å få blekka på mail. Da sparer dere også porto for oss som syntes det er grei.

* Hva kan vi ha med som ikke finnes per idag? *
 Hva ønsker du IKKE fra denne utgaven videre? Jeg personlig syntes det blir for mange referater fra kamper som har vært.



Flere referater fra kommende kamper, altså?  ;D
Blekka på elektronisk form for de som ønsker det er i utgangspunktet ide jeg støtter.
- Leif Olav

Erik Bakke

  • På prøvespill
  • *
  • Innlegg: 24
  • Total likes: 0
  • SÃ¥ Leeds mot LSK pÃ¥ Ã…rÃ¥sen i 1977
    • MSN Messenger - erikrbakke@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #86 på: Januar 09, 2008, 23:01:02 »
Nei, men referater som er uker og måneder gamle er for meg personlig ikke noe.
Har jo fått med meg referater andre steder

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #87 på: Januar 10, 2008, 00:14:01 »
* Når mottok/mottar du bladet? har ennå ikke mottat det! ! ! ! 

Har sendt mail tidligere, men ingen svar fra noen i Luscos..



Har Tor Johan ("fotball") fått tilbakemelding fra noen "offisielle" nå?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #88 på: Januar 11, 2008, 10:43:40 »
Jeg har ikke noe med utsendingen av bladet å gjøre, men for de som ikke har fått bladet (evt ikke fått tilbakemelding), send epost til tor@leedsunited.no - det tas unna litt i skippertak vil jeg tro.

Vet det jobbes med et nytt system som skal gjøre utsendingen bedre.

SA

Jon R

Sv: Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!
« Svar #89 på: Januar 11, 2008, 12:00:30 »
Jeg har ikke noe med utsendingen av bladet å gjøre, men for de som ikke har fått bladet (evt ikke fått tilbakemelding), send epost til tor@leedsunited.no - det tas unna litt i skippertak vil jeg tro.

Tyder dette på at det er mennesker som har et liv utenom LUSCOS som styrer dette? MAKAN!  ::)
Jon R.