Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 537871 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1620 på: August 06, 2012, 15:40:09 »
Dette lover jo bra: http://www1.skysports.com/football/news/11095/7968287/?
Med både Paynter og O'Brien borte bør det jo være frigjort en del lønnsmidler i alle fall!  Har det ikke vært snakk om 10000£ på begge to?

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1621 på: August 06, 2012, 15:57:40 »
Dette lover jo bra: http://www1.skysports.com/football/news/11095/7968287/?
Med både Paynter og O'Brien borte bør det jo være frigjort en del lønnsmidler i alle fall!  Har det ikke vært snakk om 10000£ på begge to?
Med tanke på lønn? Jo da!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1622 på: August 06, 2012, 15:58:38 »
Hmmm. Cranie nektet å spille pre-season kampen mot Preston i frykt for å bli skadet. Da er det nok kroken på døren for han, selv om NW sier han forstår argumentasjonen til spilleren. Kanskje like greit....
Jon R.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1623 på: August 06, 2012, 17:34:10 »
Hmmm. Cranie nektet å spille pre-season kampen mot Preston i frykt for å bli skadet. Da er det nok kroken på døren for han, selv om NW sier han forstår argumentasjonen til spilleren. Kanskje like greit....

Jon da... Crainie holder jo på å signere kontrakt med oss.. Han er signert innen onsdag.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1624 på: August 06, 2012, 22:15:14 »
Hmmm. Cranie nektet å spille pre-season kampen mot Preston i frykt for å bli skadet. Da er det nok kroken på døren for han, selv om NW sier han forstår argumentasjonen til spilleren. Kanskje like greit....
Med fare for å gjenta meg selv: Håper virkelig NW signer Cranie til en moderat lønn. Selv om Peltier sikkert er tiltenkt høyre backplass, vil Cranie - slik han fremsto mot Sandefjord - være en bedre backup enn Connolly, og kanskje et alternativ på venstre også. Gode backer er mangelvare i begge øverste nivå i England (og flere europeiske ligaer, for så vidt).

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1625 på: August 06, 2012, 22:49:02 »
Synes vi er meget bra forspent på venstrebacken med Drury, White, Pugh og unge, lovende Charlie Taylor. Men enig i at Crainie fint kan signeres. Men han vet jo at han kun blir squad-player og det er kanskje ikke godt nok for ham?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1626 på: August 06, 2012, 22:53:20 »
Synes vi er meget bra forspent på venstrebacken med Drury, White, Pugh og unge, lovende Charlie Taylor. Men enig i at Crainie fint kan signeres. Men han vet jo at han kun blir squad-player og det er kanskje ikke godt nok for ham?

auren

Synes ikke vi skal legge lønnsmidler i squadplayers. Nå trenger vi noen som forsterker elleveren
 

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1627 på: August 06, 2012, 23:00:32 »
Synes vi er meget bra forspent på venstrebacken med Drury, White, Pugh og unge, lovende Charlie Taylor. Men enig i at Crainie fint kan signeres. Men han vet jo at han kun blir squad-player og det er kanskje ikke godt nok for ham?

auren
Helt riktig, auren. Da får vi håpe at Connolly forsvinner. For min del kan vi godt kvitte oss med Pugh også.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1628 på: August 06, 2012, 23:08:52 »
Crainie er vell også en spiller som kan utfordre i mange posisjoner?

En som holder konkurransen gående på trening! :)
Pontus ❤

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1629 på: August 06, 2012, 23:51:52 »
Synes vi er meget bra forspent på venstrebacken med Drury, White, Pugh og unge, lovende Charlie Taylor. Men enig i at Crainie fint kan signeres. Men han vet jo at han kun blir squad-player og det er kanskje ikke godt nok for ham?

auren
Helt riktig, auren. Da får vi håpe at Connolly forsvinner. For min del kan vi godt kvitte oss med Pugh også.
pugh är en perfekt spelare att ha på bänken, han kan spela vänsterback, yttermittfältare innermittfältare m m, dock ingen startspelare
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1630 på: August 07, 2012, 00:05:08 »
Hmmm. Cranie nektet å spille pre-season kampen mot Preston i frykt for å bli skadet. Da er det nok kroken på døren for han, selv om NW sier han forstår argumentasjonen til spilleren. Kanskje like greit....

Jon da... Crainie holder jo på å signere kontrakt med oss.. Han er signert innen onsdag.

Kilde? Jeg forholdt meg til denne:  :)

"Another player who could be joining him on the way out of Elland Road is trialist Martin Cranie who has yet to be offered a contract and is still on the lookout for a club.

The 25-year-old defender has been a free agent after his deal at Coventry ran out at the end of last season and has featured in a number of pre-season games for the club this summer.

But his future at Leeds is in doubt after he declined to play for Warnock in their friendly match at Preston at the weekend over concerns he might get injured before holding another round of talks with the club.


"In fairness to him he can't afford to get injured in a game like that. I understood his reasoning," said Warnock. "It was his decision and I respected that.

"He didn't want to risk getting injured so close to the start of the season and I couldn't guarantee him a contract." "

: http://www1.skysports.com/football/news/11095/7968287/?
Jon R.

Peter7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1631 på: August 07, 2012, 07:53:44 »
Hmmm. Cranie nektet å spille pre-season kampen mot Preston i frykt for å bli skadet. Da er det nok kroken på døren for han, selv om NW sier han forstår argumentasjonen til spilleren. Kanskje like greit....

Jon da... Crainie holder jo på å signere kontrakt med oss.. Han er signert innen onsdag.

Kilde? Jeg forholdt meg til denne:  :)

"Another player who could be joining him on the way out of Elland Road is trialist Martin Cranie who has yet to be offered a contract and is still on the lookout for a club.

The 25-year-old defender has been a free agent after his deal at Coventry ran out at the end of last season and has featured in a number of pre-season games for the club this summer.

But his future at Leeds is in doubt after he declined to play for Warnock in their friendly match at Preston at the weekend over concerns he might get injured before holding another round of talks with the club.


"In fairness to him he can't afford to get injured in a game like that. I understood his reasoning," said Warnock. "It was his decision and I respected that.

"He didn't want to risk getting injured so close to the start of the season and I couldn't guarantee him a contract." "

: http://www1.skysports.com/football/news/11095/7968287/?

Kan ikke si jeg så noe ved Cranie i Sandefjord, som skulle gjøre ham mer egnet som backupspiller enn Connolly - som allerede er i klubben. Jo, han hadde en ok kamp - men det har jo Connolly hatt også innimellom. Synes Leeds skulle bruke ressursene (de som måtte være igjen) andre steder på banen.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1632 på: August 07, 2012, 08:05:20 »
Man kan lese det på mange måter Jon...

Cranie’s prospects of securing a permanent move to Leeds United were in the balance today after the defender chose to sit out Saturday’s friendly against Preston North End.

Cranie took the decision to miss United’s 3-1 win at Deepdale with he and Leeds still to agree a contract and Cranie reluctant to gamble his fitness so close to the start of the Football League season.

The 25-year-old has been a free agent since leaving Coventry City at the end of last season and he has battled patiently for a deal with Leeds, featuring repeatedly in friendlies and taking part in both the club’s pre-season tour of Devon and Cornwall and their match against Sandefjord in Norway last week.

Manager Neil Warnock, who has described Cranie as a “squad player”, planned to use him for the sixth game running at Preston but said he had no argument with Cranie’s concern about sustaining an injury which would affect his chances of finding a club before the new season starts.

Warnock planned to hold further talks with Cranie yesterday and said: “In fairness to him he can’t afford to get injured in a game like that. I understood his reasoning.

“It was his decision and I respected that. He didn’t want to risk getting injured so close to the start of the season and I couldn’t guarantee him a contract.”
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1633 på: August 07, 2012, 08:20:02 »
Hmmm. Cranie nektet å spille pre-season kampen mot Preston i frykt for å bli skadet. Da er det nok kroken på døren for han, selv om NW sier han forstår argumentasjonen til spilleren. Kanskje like greit....

Jon da... Crainie holder jo på å signere kontrakt med oss.. Han er signert innen onsdag.

Kilde? Jeg forholdt meg til denne:  :)

"Another player who could be joining him on the way out of Elland Road is trialist Martin Cranie who has yet to be offered a contract and is still on the lookout for a club.

The 25-year-old defender has been a free agent after his deal at Coventry ran out at the end of last season and has featured in a number of pre-season games for the club this summer.

But his future at Leeds is in doubt after he declined to play for Warnock in their friendly match at Preston at the weekend over concerns he might get injured before holding another round of talks with the club.


"In fairness to him he can't afford to get injured in a game like that. I understood his reasoning," said Warnock. "It was his decision and I respected that.

"He didn't want to risk getting injured so close to the start of the season and I couldn't guarantee him a contract." "

: http://www1.skysports.com/football/news/11095/7968287/?

Kan ikke si jeg så noe ved Cranie i Sandefjord, som skulle gjøre ham mer egnet som backupspiller enn Connolly - som allerede er i klubben. Jo, han hadde en ok kamp - men det har jo Connolly hatt også innimellom. Synes Leeds skulle bruke ressursene (de som måtte være igjen) andre steder på banen.
crainie behövs absolut, vi har ju ingen täckning på innerbackarna bakom lees och pearce,enligt svenskafans coventrysida skall han vara bra, gar gått igenom alla englands junior och ungdomslandslag, en jämn och spelande back,, bland coventrys 3 bästa spelare förra säsongen
 

peder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1634 på: August 07, 2012, 08:46:59 »
Hmmm. Cranie nektet å spille pre-season kampen mot Preston i frykt for å bli skadet. Da er det nok kroken på døren for han, selv om NW sier han forstår argumentasjonen til spilleren. Kanskje like greit....

Jon da... Crainie holder jo på å signere kontrakt med oss.. Han er signert innen onsdag.

Kilde? Jeg forholdt meg til denne:  :)

"Another player who could be joining him on the way out of Elland Road is trialist Martin Cranie who has yet to be offered a contract and is still on the lookout for a club.

The 25-year-old defender has been a free agent after his deal at Coventry ran out at the end of last season and has featured in a number of pre-season games for the club this summer.

But his future at Leeds is in doubt after he declined to play for Warnock in their friendly match at Preston at the weekend over concerns he might get injured before holding another round of talks with the club.


"In fairness to him he can't afford to get injured in a game like that. I understood his reasoning," said Warnock. "It was his decision and I respected that.

"He didn't want to risk getting injured so close to the start of the season and I couldn't guarantee him a contract." "

: http://www1.skysports.com/football/news/11095/7968287/?

Kan ikke si jeg så noe ved Cranie i Sandefjord, som skulle gjøre ham mer egnet som backupspiller enn Connolly - som allerede er i klubben. Jo, han hadde en ok kamp - men det har jo Connolly hatt også innimellom. Synes Leeds skulle bruke ressursene (de som måtte være igjen) andre steder på banen.
crainie behövs absolut, vi har ju ingen täckning på innerbackarna bakom lees och pearce,enligt svenskafans coventrysida skall han vara bra, gar gått igenom alla englands junior och ungdomslandslag, en jämn och spelande back,, bland coventrys 3 bästa spelare förra säsongen

Problemet er vel at spillet fotball, er bygget på reglen. Lager du mere mål enn motstanderen, vinner du. Vinner du flere kamper enn de andre lagene i ligaen så vinner du trolig også ligaen.  ::)

Nytter ikke å skryte av å holde nullen i mange kamper når man samtidig ikke kan skryte av å lage mål.

Vi trenger kreative, offensive og hurtige spillere, bruk de få pengene vi har igjen på dette eller tror ikke jeg det blir noe minnerik sesong. (og da tenker jeg ikke på 3 - 7, minnerik  >:( )

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1635 på: August 07, 2012, 09:10:14 »
The Sun skriver at Nicky Maynard er vår nr 1 target som spiss.
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1636 på: August 07, 2012, 09:13:33 »
The Sun skriver at Nicky Maynard er vår nr 1 target som spiss.

West Ham hvis de låner han ut til oss, de har vel 8 spisser og 5-6 foran han i køen.

Hva med den kreative høyrevingen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bjoggis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1637 på: August 07, 2012, 12:52:29 »
Jeg håper på Boyd, men er han kanskje helst venstrekant?

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1638 på: August 07, 2012, 12:53:07 »

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1639 på: August 07, 2012, 14:33:15 »
Håper vi signerer Crainie ! Potetspiller og nokså ung :-)
Pontus ❤

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1640 på: August 07, 2012, 17:35:49 »
Connolly på utlån?
http://www1.skysports.com/football/news/11715/7970095

Connolly må jo være definisjonen på en league one spiller? Kan være god i  noen kamper, for så å falle helt sammen. Frustrerende spiller og vi bør bli kvitt ham fortest mulig.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1641 på: August 07, 2012, 20:20:46 »
  Ving:  Templeton /Boyd
Spiss: Maynard /Beckford

2 av disse.......slik blire`   ;)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1642 på: August 07, 2012, 21:30:31 »
Make of that what you want ;)

brian davies‏@monkeybates

 Beckford playing for leicester, no CMS for Brighton & no George Boyd for posh #lufc #colonelmustardwiththeleadpipe
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1643 på: August 07, 2012, 21:34:26 »
Make of that what you want ;)

brian davies‏@monkeybates

 Beckford playing for leicester, no CMS for Brighton & no George Boyd for posh #lufc #colonelmustardwiththeleadpipe
 

CM-S og Boyd hadde vært gull...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1644 på: August 07, 2012, 21:40:53 »
Make of that what you want ;)

brian davies‏@monkeybates

 Beckford playing for leicester, no CMS for Brighton & no George Boyd for posh #lufc #colonelmustardwiththeleadpipe
 

Er han kaptein ;)

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1645 på: August 07, 2012, 21:55:39 »
Connolly på utlån?
http://www1.skysports.com/football/news/11715/7970095

Connolly må jo være definisjonen på en league one spiller? Kan være god i  noen kamper, for så å falle helt sammen. Frustrerende spiller og vi bør bli kvitt ham fortest mulig.

Skjønner, sitter også litt med den feelingen. Men som jeg sa i ryktetråden - stolte på Grayson her. Har vært manager i football league noen år nå og kjenner en hel del spillere, samt har kontakter. Grayson virket som en veldig tilgjengelig kar og var godt likt!

Backer er ofte litt anonyme, og Sheff utd fansen skrøt av Connolly da han var der på lån. Så jeg var positiv! Gode argumenter var at han var i en fin alder for fotball(26) når han kom og ikke skadeforfulgt.
Jon R.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1646 på: August 07, 2012, 21:57:35 »
Make of that what you want ;)

brian davies‏@monkeybates

 Beckford playing for leicester, no CMS for Brighton & no George Boyd for posh #lufc #colonelmustardwiththeleadpipe
 

CM-S og Boyd hadde vært gull...


Jeg er dessverre ikke like overbevist. Ønsker meg heller Templeton og Maynard. Synes vi bør sikte såpass. Slik jeg ser det så er CMS og Boyd habile NPC-spillere, mens vi trenger et par, tre spillere i det øverste toppsjiktet i forhold til NPC. Maynard er kvalitet. Templeton et stort talent som herjet i Skottland forrige sesong. Et uromoment som vi trenger i angrepet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1647 på: August 07, 2012, 22:00:29 »
Make of that what you want ;)

brian davies‏@monkeybates

 Beckford playing for leicester, no CMS for Brighton & no George Boyd for posh #lufc #colonelmustardwiththeleadpipe
 

CM-S og Boyd hadde vært gull...


Jeg er dessverre ikke like overbevist. Ønsker meg heller Templeton og Maynard. Synes vi bør sikte såpass. Slik jeg ser det så er CMS og Boyd habile NPC-spillere, mens vi trenger et par, tre spillere i det øverste toppsjiktet i forhold til NPC. Maynard er kvalitet. Templeton et stort talent som herjet i Skottland forrige sesong. Et uromoment som vi trenger i angrepet.

auren
...da kan jeg berolige deg, Joachim ;)  Samme Brian Davies følger opp
Sitat
brian davies‏@monkeybates

@spaceisace Ive heard maynard is more likely at the minute, but both cms & him have options if they leave .
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1648 på: August 07, 2012, 23:21:17 »
Warnock hørte ikke veldig positiv ut i kveld når det gjalt nye spillere .Finnes ikke penger må selge føtr han kan hente nye spillere inn .
Samma leksa som sist sesong ,mye prat om å hente et par skikkelige forsterkninger men viser seg igjen å bare være prat .Bates er garantert ikke hivd inn årene .
Hørtes ikke veldig positiv ut warnock i kveld .Hva f... skjer med take overn ?????
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1649 på: August 07, 2012, 23:28:51 »
Warnock hørte ikke veldig positiv ut i kveld når det gjalt nye spillere .Finnes ikke penger må selge føtr han kan hente nye spillere inn .
Samma leksa som sist sesong ,mye prat om å hente et par skikkelige forsterkninger men viser seg igjen å bare være prat .Bates er garantert ikke hivd inn årene .
Hørtes ikke veldig positiv ut warnock i kveld .Hva f... skjer med take overn ?????

Nei, virker som Kenneth har fortalt den vanlige leksa si...   :'(

Her følger et slags resyme av YR-intervjuet og noen tolkninger - alt fra waccoe  :-X
Sitat
What was ACTUALLY said?

Sitat
'Looks like thats it now', 'we're thin on the ground, but we can't do alot about it at the moment' and 'i need at least 2 more players and we need to fund that really', you could tell in his voice he sounded angry and fed up, he knows he won't be getting any money from Bates, and yet again not a word about any Takeover. If we need to sell to get players in we're shafted as we don't have anyone to sell to generate any money, apart from McCormack...

Also tried to skate around the question about Cranie, looks like we've offered him a deal and Cranie is considering his options elsewhere by the sound of it, Warnock "understands his situation"
Was exactly what I thought. But of enthusiasm lost there from him.

Sitat
About the squad being thin, hoping that we are lucky on injuries, thinks we have a good first 11 but maybe not much depth. Have to sell players to be able to bring any funds to bring anyone in. Said with the squad being very light we will need to rely on youngsters this season.

Bates programme notes and Harvey meeting with LUST on Saturday. I am now overeacring and starting to panic about the takeover.

Whilst we could do with getting Rachubka, Nunez and Paynter etc off the wage bill and maybe loaning out a couple of youngsters, it is a worry that with a supposed takeover looming and sales of Clayton, Lonergan and Snodgrass that he has no money at all left now.


Sitat
Have to move on players to get those in. Only mentioned it's a striker we need (how the f**k they going to get the ball in the back of the net without any service :/) - As suspected, we've been operating on a sell to buy policy all summer (same as all the rest) so nothing's changed behind the scenes for the moment. Warnock sounded a bit fed up to be honest but he's a bit like a woman sometimes with his interviews isn't he. Happy, Sad, Happy, Sad.

Sitat
Also said flat out no to Sam Byram possibly challenging Peltier's position at right back, but then said Peltier can cover CB and LB so we may require Byram's versatility.

All in all, I took that interview as Warnock sounding thoroughly fed up that our squad is limited in goals and cover (quality too Neil).


Sitat
I've been thinking this for a few days now, I think Becchio might be leaving. Don't have any source or ITK info, just a feeling, like all of Warnock's compliments about him were just trying to generate interest in him, as we'd get £1-2mil for him? paying for another striker or two? he's the last player we have worth anything really from the Grayson Era.

Don't think the takeover is going to happen before the end of the transfer window, Bates's last act to piss us all off.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan