Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 537485 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #210 på: April 29, 2012, 08:51:13 »
Leser på twitter (med en klype salt) at Beckford ble byttet ut pga måten han sendte slengkyss og gjorde "Leeds salute" til The Kop. 8) Så resten av kampen i LUTV-boksen og var ikke med på lagbussen seinere.
 
Det er lov å drømme...


Er det. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor man vil ha tilbake Alan Smith, men Beckford vil man ikke ha tilbake.
I Beckford så får vi en spiss med fart. En som angriper bakrommet hvis laget spiller på den måten. En slik spiss mangler Leeds pr i dag

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #211 på: April 29, 2012, 08:57:59 »
Leser på twitter (med en klype salt) at Beckford ble byttet ut pga måten han sendte slengkyss og gjorde "Leeds salute" til The Kop. 8) Så resten av kampen i LUTV-boksen og var ikke med på lagbussen seinere.
 
Det er lov å drømme...


Er det. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor man vil ha tilbake Alan Smith, men Beckford vil man ikke ha tilbake.
I Beckford så får vi en spiss med fart. En som angriper bakrommet hvis laget spiller på den måten. En slik spiss mangler Leeds pr i dag

Ja takk, begge to?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #212 på: April 29, 2012, 09:00:17 »
Vil heller ha Becks tilbake enn Smith, Smith er over the hill and far away. Men så var det dette med lønna til Becks da ? :-\

Mats-

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #213 på: April 29, 2012, 09:10:12 »

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #214 på: April 29, 2012, 11:42:19 »
Vil heller ha Becks tilbake enn Smith, Smith er over the hill and far away. Men så var det dette med lønna til Becks da ? :-\

Jermaine Beckford gikk opp i lønn og ned en divisjon med overgangen til Leicester. Om jeg ikke bommer totalt, har han rundt 40.000 pund i ukeshavresekken.
Marching on together!

Here we go again

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #215 på: April 29, 2012, 12:11:07 »
Leser på twitter (med en klype salt) at Beckford ble byttet ut pga måten han sendte slengkyss og gjorde "Leeds salute" til The Kop. 8) Så resten av kampen i LUTV-boksen og var ikke med på lagbussen seinere.
 
Det er lov å drømme...


Er det. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor man vil ha tilbake Alan Smith, men Beckford vil man ikke ha tilbake.
I Beckford så får vi en spiss med fart. En som angriper bakrommet hvis laget spiller på den måten. En slik spiss mangler Leeds pr i dag

Problemet er vel det at Beckford "får" man ikke.  Han har 3 år igjen av kontrakten og en superlønn, så hva tilsier at han skal komme tilbake hit og spille for knapper og glansbilder?

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #216 på: April 29, 2012, 12:30:57 »
Leser på twitter (med en klype salt) at Beckford ble byttet ut pga måten han sendte slengkyss og gjorde "Leeds salute" til The Kop. 8) Så resten av kampen i LUTV-boksen og var ikke med på lagbussen seinere.
 
Det er lov å drømme...


Er det. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor man vil ha tilbake Alan Smith, men Beckford vil man ikke ha tilbake.
I Beckford så får vi en spiss med fart. En som angriper bakrommet hvis laget spiller på den måten. En slik spiss mangler Leeds pr i dag

Problemet er vel det at Beckford "får" man ikke.  Han har 3 år igjen av kontrakten og en superlønn, så hva tilsier at han skal komme tilbake hit og spille for knapper og glansbilder?

Han spiller neppe for glansbilder, men han er en av spillerne i Leicester som skal ryddes bort i sommer, så en overgang blir neppe dyr.

Here we go again

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #217 på: April 29, 2012, 12:58:00 »
Leser på twitter (med en klype salt) at Beckford ble byttet ut pga måten han sendte slengkyss og gjorde "Leeds salute" til The Kop. 8) Så resten av kampen i LUTV-boksen og var ikke med på lagbussen seinere.
 
Det er lov å drømme...


Er det. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor man vil ha tilbake Alan Smith, men Beckford vil man ikke ha tilbake.
I Beckford så får vi en spiss med fart. En som angriper bakrommet hvis laget spiller på den måten. En slik spiss mangler Leeds pr i dag

Problemet er vel det at Beckford "får" man ikke.  Han har 3 år igjen av kontrakten og en superlønn, så hva tilsier at han skal komme tilbake hit og spille for knapper og glansbilder?

Han spiller neppe for glansbilder, men han er en av spillerne i Leicester som skal ryddes bort i sommer, så en overgang blir neppe dyr.

Overgangssummen blir kanskje overkommelig, men hvor mye vil han gå ned i lønn?  Noen antyder at han har 40 tusen pund i uken der han er.  Og samtidig har han 3 år igjen av kontrakten.  Mye penger hvis det stemmer og langt fra det han ville blitt tilbydt her.  Og samtidig begynner han å nærme seg de 30 han også, og skal vel sikre seg en fin pensjon de siste årene?

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #218 på: April 30, 2012, 09:26:05 »
Jeg bare minner om at Leicester har forpliktet rundt £11 millioner pund på Beckford over fire år - tilsvarende nesten hele det årlige lønnsbudsjettet til Leeds United.

Hvor mye av det regner dere med L'ster (sekundært hamselv, siden noe er lønn som venter) vil ha tilbake når han går? Og hvor mye bør Leeds kunne sette av til ham?

SA

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #219 på: April 30, 2012, 10:03:40 »
Jeg bare minner om at Leicester har forpliktet rundt £11 millioner pund på Beckford over fire år - tilsvarende nesten hele det årlige lønnsbudsjettet til Leeds United.

Hvor mye av det regner dere med L'ster (sekundært hamselv, siden noe er lønn som venter) vil ha tilbake når han går? Og hvor mye bør Leeds kunne sette av til ham?

SA

Ingen tvil om at Beckford er en alt for dyr mann i forhold til kvaliteten han innehar. Trøsten er vel for Jermaine at han sikrer seg for livet. Jeg har null tro på at han kommer tilbake...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #220 på: April 30, 2012, 10:31:09 »
Jeg bare minner om at Leicester har forpliktet rundt £11 millioner pund på Beckford over fire år - tilsvarende nesten hele det årlige lønnsbudsjettet til Leeds United.

Hvor mye av det regner dere med L'ster (sekundært hamselv, siden noe er lønn som venter) vil ha tilbake når han går? Og hvor mye bør Leeds kunne sette av til ham?

SA

Gi han en ukelønn på 15000 pund. Gi han en feit opprykksbonus, og gi han en feit bonus hvis han scorer mer enn 20 ligamål. Rykker vi ikke opp, kan han gå til en annen klubb for en gitt sum. Noe mer enn dette kan vi nok ikke strekke oss, og Becks godtar det nok heller ikke. Blir nok bare med drømmen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mr. Leeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #221 på: April 30, 2012, 10:46:23 »
Jeg bare minner om at Leicester har forpliktet rundt £11 millioner pund på Beckford over fire år - tilsvarende nesten hele det årlige lønnsbudsjettet til Leeds United.

Hvor mye av det regner dere med L'ster (sekundært hamselv, siden noe er lønn som venter) vil ha tilbake når han går? Og hvor mye bør Leeds kunne sette av til ham?

SA
Dette setter det hele i godt perspektiv. Vi vet sånn nogenlunde hvor landet ligger nå. Når en spiller kan representere ca 25 % av det totale lønnsbudsjettet så sier det seg selv at vi ikke kan få signert Beckford (uten at han tar solid lønnskutt - og at Leicester kanskje også dekker litt).

Kanskje om vi hadde fra før hatt tett forsvar, et par kjappe vinger, 3 gode sentrale midtbanespillere - alt innenfor 75% av lønnsbudsjettet så hadde det kanskje funka å gi Beckford den lønna. Likevel er det en heftig sum. Håper heller at vi ser på noen spillere fra lavere divisjoner som har fart og talent..

Øker vi ikke lønnsbudsjettet så vil vi slite neste sesong tror jeg - selv om stallen kanskje slankes. Etter årets fadese spesielt fra mr chairman og Peter Lorimer, så må vi få opp entusiasmen for Leeds United. Ã… komme med utsagt om at opprykk er det eneste som kan berge jobben til Grayson satte han under et umenskelig press før sesongen. En merkelig uttalelse syns jeg - også tilbake i august da den kom. Selv med Max og Howson på laget. Ikke særlig realistisk var den målsetninga heller - kjære folk den stallen Grayson hadde fikk han mye ut av etter min mening! Greit - mange av hans kjøp fungerte ikke, men han måtte trolig gamble en del med det budsjettet han hadde. Jeg tippa oss på nedre halvdel 16-17 plass etter at vi solgte Max.

Er spent på hva Warnock får til, men han er jo ikke en trollmann heller. Han trenger støtte fra mr chairman - som gjerne heller vil bruke penger på advokater >:( .  Det som blir viktig nå foran denne sesongen er å vise alle at Leeds vil rykke opp. Vi trenger entusiasmen tilbake - for sammen med den kommer snittet på Elland Road på over 30.000! Den entusiasmen kommer med gode fornuftige kjøp som viser at vi vil noe.

Jeg regner med at Warnock dessverre ikke får det han trenger for å rette opp skuta. Prove me wrong mr chairman...
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #222 på: April 30, 2012, 10:48:39 »
evt gi beng i hele mannen, og kikke etter noen andre.
Ups & Ups!!

Mr. Leeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #223 på: April 30, 2012, 10:50:59 »
evt gi beng i hele mannen, og kikke etter noen andre.
Det tror jeg er like greit!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #225 på: April 30, 2012, 14:16:54 »
YEP i dag

Sitat
Doncaster boss Dean Saunders has admitted El-Hadji Diouf has almost certainly played his last game for the club.

Diouf penned an 18-month deal at the Keepmoat Stadium in January, but clauses in his deal mean the 31-year-old Senegal international is no longer bound to Rovers following their relegation from the Championship.

Saunders stated Diouf - strongly linked with a move to Yorkshire neighbours Leeds last week - was "difficult" to manage but praised his contribution to the club and his forward partnership with Billy Sharp before the latter completed a mid-season move to Southampton.

"He scored six goals, got 12 assists and I think probably six of those were on Billy's head in the six-yard box," said Saunders. "Obviously Billy's got a knack of finding space in the box

"He's a class player, not easy to manage off the pitch, but I only had him for five months and the clauses in his contract are for the Championship, so I think he'll probably be going to another club, whether it's Leeds or somewhere else."

En tilrettelegger og målscorer.. Jeg kan godt svelge et par kameler, velkommen til oss Diouf!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #226 på: April 30, 2012, 14:55:18 »
En tilrettelegger og målscorer.. Jeg kan godt svelge et par kameler, velkommen til oss Diouf!
Redsel og gru....
Ups & Ups!!

B_Ød

Ups & Ups!!

Totto

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #228 på: April 30, 2012, 15:09:52 »
Sliter voldsomt med å skulle ønske Diouf varmt velkommen, men samtidig så lukter det jo mål av kantspill med Snoddy og Diouf på hver sin side...  ::)

Som vi har savnet Gradel i år  :'(
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #229 på: Mai 01, 2012, 00:41:00 »
Sliter voldsomt med å skulle ønske Diouf varmt velkommen, men samtidig så lukter det jo mål av kantspill med Snoddy og Diouf på hver sin side...  ::)

Som vi har savnet Gradel i år  :'(

Merket definitivt mer når Gradel forsvant enn når Beckford forsvant. Absolutt en klassespiller for oss! Skulle hatt inn noe slikt :)

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #230 på: Mai 01, 2012, 09:09:22 »
Diouf og prate.. Spillere fra nedrykkedde klubber.... Er fortsatt veldig skeptisk!
"Who needs Cantona??"

DenHviteYeboah


Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #232 på: Mai 01, 2012, 11:14:16 »
da kommer vel JP....

http://www1.skysports.com/football/news/12691/7713814/Pompey-pair-set-to-move

Jason Pearce har vært klar leeenge han!

Hvorfor venter de da med å presentere han? Kommer det i morgen med "retain-lista"?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #233 på: Mai 01, 2012, 12:01:24 »
Ut fra det jeg har lest så virker det veldig aktuelt at Diouf kommer. Jeg tror ikke det er så dumt. Tror warnock klarer å håndtere han.  Vi har jo hatt mange omstridte spillere opp igjennom tidene. Og det har stort sett gått bra.
Jeg var om mulig enda mer skeptisk da Vinni Jones kom. Bildet hvor han tok balletak på en annen spiller under kamp var ikke pent, men han ble jo en gud i Leeds. Cantona var vel heller ingen engel.

Hvis han ikke lykkes så forsvinner han vel i det stille, som med Dickov i fjor.
 

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #234 på: Mai 01, 2012, 15:59:20 »
Morgendagen avslører mye av hva Warnock har i tankene. Ser for meg en lang liste med navn, men uten overraskelser, vi har selv sett hva som må til. Trolig ga Warnock direkte til kjenne sitt syn på spillere og deres fremtid før møtet med Leicester. Innsatsen i kampen taler for at humøret og viljen hos mange var på et særdeles lavt nivå. Skammelig at man er direkte illojal mot sin arbeidsgiver - i det normale yrkesliv risikerer man sparken for slikt!

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #235 på: Mai 01, 2012, 16:09:39 »
Morgendagen avslører mye av hva Warnock har i tankene. Ser for meg en lang liste med navn, men uten overraskelser, vi har selv sett hva som må til. Trolig ga Warnock direkte til kjenne sitt syn på spillere og deres fremtid før møtet med Leicester. Innsatsen i kampen taler for at humøret og viljen hos mange var på et særdeles lavt nivå. Skammelig at man er direkte illojal mot sin arbeidsgiver - i det normale yrkesliv risikerer man sparken for slikt!

Og det er vel det de hadde fått eller kommer til å få.
COME ON LEEDS !!

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #236 på: Mai 01, 2012, 16:27:54 »
Morgendagen avslører mye av hva Warnock har i tankene. Ser for meg en lang liste med navn, men uten overraskelser, vi har selv sett hva som må til. Trolig ga Warnock direkte til kjenne sitt syn på spillere og deres fremtid før møtet med Leicester. Innsatsen i kampen taler for at humøret og viljen hos mange var på et særdeles lavt nivå. Skammelig at man er direkte illojal mot sin arbeidsgiver - i det normale yrkesliv risikerer man sparken for slikt!

Og det er vel det de hadde fått eller kommer til å få.

Spot on, eller som Diouf gjør det - spit on . . . ::)

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #237 på: Mai 01, 2012, 21:55:28 »
Fra Rumours ryktes det at Snoddy har sagt NEI til kontraktsforslaget...
må D være feil....vi bør ha med han videre  - og håper virkelig det gjør noe med ham
at han får "årets spiller prisen" når ha vurderer dette videre.
Må da være deilig å føle seg ønsket!
 

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #238 på: Mai 01, 2012, 22:05:49 »
Fra Rumours ryktes det at Snoddy har sagt NEI til kontraktsforslaget...
må D være feil....vi bør ha med han videre  - og håper virkelig det gjør noe med ham
at han får "årets spiller prisen" når ha vurderer dette videre.
Må da være deilig å føle seg ønsket!
Om han vil bort så er det bare å vise han døra. Minst £4 mill ekstra i transferpotten til Colin.  ::) Får mye kvalitet i Championship til den summen .

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #239 på: Mai 01, 2012, 22:12:02 »
Fra Rumours ryktes det at Snoddy har sagt NEI til kontraktsforslaget...
må D være feil....vi bør ha med han videre  - og håper virkelig det gjør noe med ham
at han får "årets spiller prisen" når ha vurderer dette videre.
Må da være deilig å føle seg ønsket!
Ble ikke Gradel årets spiller i fjor? ::)

Et uønsket Déjà vu!