Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 536494 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #150 på: April 26, 2012, 20:13:52 »
http://www.youtube.com/watch?v=XrStCqRu_hE

Eneste personen i hele verden som jeg virkelig avskyr. Hadde jeg fått muligheten hadde jeg punched him square in the face.

Hver gang jeg ser han blir taklet, håper jeg at foten hans blir brekt rett av.

Piss off kloakkrotte!

Stephenjazz

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #151 på: April 26, 2012, 20:14:25 »
Heskey og El-Hadji Diouf på topp neste sesong da !
Og vi som har ambisjoner om opprykk ::)

Det blir aldri umoderne å vinne

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2647
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #152 på: April 26, 2012, 20:37:22 »
Diouf har nok en del kvaliteter, men han er direkte "uspiselig".

...akkurat den er helt grei for meg. Har absolutt ingen planer om å "spise" ham   ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #153 på: April 26, 2012, 20:56:54 »
Diouf har nok en del kvaliteter, men han er direkte "uspiselig".

...akkurat den er helt grei for meg. Har absolutt ingen planer om å "spise" ham   ::)

Du er vel ingen hattespiser heller?  ;)
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #154 på: April 26, 2012, 21:23:12 »
El Hadji Diouf!?

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7703380/
Uff  :(

Hvis han kommer så slutter jeg! Tidenes mest usmakelige spiller i engelsk fotball? Ikke er han særlig god heller.

Hva baserer du dette på? Kjenner du han? Tja, jeg selv er vel heller avventende. MEN hvis han passer inn i en opprykkstropp så sier jeg ja!
"Lamaen" har tross alt to ganger blitt kåret til Afrikas spiller! 2001 og 2002

OG:
Diouf is the founder and chairman of The Dioufy Foundation whose stated goal is to help disadvantaged children in Senegal and the United Kingdom - Diouf's country of birth and adopted home country, respectively. The captain of the Senegalese national football team conceived The Dioufy Foundation "to repay some of the help and good fortune he himself received as a youngster in Senegal". Diouf wants to use his high-profile football career as a platform for his charity, which was launched officially on January 3, 2008 during a launch event, followed by a press conference.
« Siste redigering: April 26, 2012, 22:58:36 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2647
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #155 på: April 26, 2012, 21:27:19 »
Diouf har nok en del kvaliteter, men han er direkte "uspiselig".

...akkurat den er helt grei for meg. Har absolutt ingen planer om å "spise" ham   ::)

Du er vel ingen hattespiser heller?  ;)

Hehe, meg bekjent har vi andre på forumet som spesialiserer seg på slikt :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #156 på: April 26, 2012, 21:29:46 »
Noe av det jeg fryktet da NW ble ansatt var at klyser som El Hadji Diouf kommer inn portene på Elland Road... Var for ansettningen av NW og tror han kan føre oss opp i år men håper ikke han henter sliker spillere, men NW er en drittsekk type og da passer vell han og El Hadji godt sammen, dessverre.

SMS FRA KOMPIS:
Leeds som alltid har vært fint lag etter 2004, ingen råskinn på banen men ser ut som Warnock har tenkt å ødelegge dette... El Hadji Diouf...

...tja.. kunne ikke være mer enig.
Rogaland Whites

Mats-

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #157 på: April 26, 2012, 21:40:19 »
El Hadji Diouf!?

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7703380/
Uff  :(

Hvis han kommer så slutter jeg! Tidenes mest usmakelige spiller i engelsk fotball? Ikke er han særlig god heller.

Hva baserer du dette på? Kjenner du han? Tja, jeg selv er vel heller avventende. MEN hvis han passer inn i en opprykkstropp så sier jeg ja!
"Lamaen" har tross alt to ganger blitt kåret til Afrikas spiller! 2002 og 2003

OG:
Diouf is the founder and chairman of The Dioufy Foundation whose stated goal is to help disadvantaged children in Senegal and the United Kingdom - Diouf's country of birth and adopted home country, respectively. The captain of the Senegalese national football team conceived The Dioufy Foundation "to repay some of the help and good fortune he himself received as a youngster in Senegal". Diouf wants to use his high-profile football career as a platform for his charity, which was launched officially on January 3, 2008 during a launch event, followed by a press conference.



Kamp mellom to vennskaps klubber, deler til og med samme sang. Så spytter han på en Celtic Supporter.



Spytter De Zeeuw i tryne



Mackie made the claims via his Twitter site.
“Proper disappointed that El Hadji Diouf was in my ear while am on the deck with a broken leg saying ‘f*ck you and f*ck your leg.’

Han er ei ordentlig fe**a

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #158 på: April 26, 2012, 22:06:26 »
Det er vel noen år siden han sluttet å score også ...
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #159 på: April 26, 2012, 22:24:41 »
Noe av det jeg fryktet da NW ble ansatt var at klyser som El Hadji Diouf kommer inn portene på Elland Road... Var for ansettningen av NW og tror han kan føre oss opp i år men håper ikke han henter sliker spillere, men NW er en drittsekk type og da passer vell han og El Hadji godt sammen, dessverre.

SMS FRA KOMPIS:
Leeds som alltid har vært fint lag etter 2004, ingen råskinn på banen men ser ut som Warnock har tenkt å ødelegge dette... El Hadji Diouf...

...tja.. kunne ikke være mer enig.

Fint lag etter 2004???? Hvor har det ført oss?? Hva sa man når Leeds signerte Vinny Jones??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #160 på: April 26, 2012, 22:35:20 »
Dævver om vi signerer diouf
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #161 på: April 26, 2012, 22:40:33 »
Noe av det jeg fryktet da NW ble ansatt var at klyser som El Hadji Diouf kommer inn portene på Elland Road... Var for ansettningen av NW og tror han kan føre oss opp i år men håper ikke han henter sliker spillere, men NW er en drittsekk type og da passer vell han og El Hadji godt sammen, dessverre.

SMS FRA KOMPIS:
Leeds som alltid har vært fint lag etter 2004, ingen råskinn på banen men ser ut som Warnock har tenkt å ødelegge dette... El Hadji Diouf...

...tja.. kunne ikke være mer enig.

Fint lag etter 2004???? Hvor har det ført oss?? Hva sa man når Leeds signerte Vinny Jones??

Ledelse med null peiling på å drive en fotball klubb førte oss nedover i systemet.
Rogaland Whites

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #162 på: April 26, 2012, 23:06:56 »
Noe av det jeg fryktet da NW ble ansatt var at klyser som El Hadji Diouf kommer inn portene på Elland Road... Var for ansettningen av NW og tror han kan føre oss opp i år men håper ikke han henter sliker spillere, men NW er en drittsekk type og da passer vell han og El Hadji godt sammen, dessverre.

SMS FRA KOMPIS:
Leeds som alltid har vært fint lag etter 2004, ingen råskinn på banen men ser ut som Warnock har tenkt å ødelegge dette... El Hadji Diouf...

...tja.. kunne ikke være mer enig.

Fint lag etter 2004???? Hvor har det ført oss?? Hva sa man når Leeds signerte Vinny Jones??

Ledelse med null peiling på å drive en fotball klubb førte oss nedover i systemet.

Samme ledelse har jo satt sammen et fint lag...;)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #163 på: April 27, 2012, 00:17:14 »
Bryr meg midt i rævå om Leeds blir et styggt lag "Dirty Leeds" var vell det beste laget våres noe gang! Om Diouf sender oss opp i PL og spytter ørten mannfolk i tryne mens han gjør det gjør meg ingenting !
WE ARE LEEDS AND WE ARE GOIN UP!
Pontus ❤

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #164 på: April 27, 2012, 00:26:52 »
Signeres Diouf, så må det ha svartnet for noen altså. McCormack ville vel heller ikke like dette spesielt godt. Var vel en episode mellom de to?

Uansett. Diouf - NEI TAKK!!!!!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #165 på: April 27, 2012, 00:34:10 »
El Hadji Diouf!?

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7703380/
Uff  :(

Hvis han kommer så slutter jeg! Tidenes mest usmakelige spiller i engelsk fotball? Ikke er han særlig god heller.

Hva baserer du dette på? Kjenner du han? Tja, jeg selv er vel heller avventende. MEN hvis han passer inn i en opprykkstropp så sier jeg ja!
"Lamaen" har tross alt to ganger blitt kåret til Afrikas spiller! 2001 og 2002

OG:
Diouf is the founder and chairman of The Dioufy Foundation whose stated goal is to help disadvantaged children in Senegal and the United Kingdom - Diouf's country of birth and adopted home country, respectively. The captain of the Senegalese national football team conceived The Dioufy Foundation "to repay some of the help and good fortune he himself received as a youngster in Senegal". Diouf wants to use his high-profile football career as a platform for his charity, which was launched officially on January 3, 2008 during a launch event, followed by a press conference.

Trenger vel ikke svare på denne ettersom andre allerede har gjort det for meg. Denne mannens "meritter" med egne kroppsvæsker er så godt kjent at ord egentlig er overflødige.

Hva Diouf gjør og ikke gjør når han ikke spiller fotball kjenner jeg lite til. Fint å se at han har noen sympatiske sider også! 

Men det var altså spilleren jeg uttalte meg om og der er jeg vel like mye eller lite kvalifisert til å uttale meg og sette spørsmåltegn som de fleste andre på forumet her? 

Meritter fra 10 år tilbake imponerer forøvrig ikke meg. Jeg har sett flere kamper med Diouf både i PL og Championsship de senere åra og jeg kan ikke se at han har kvalitetene vi trenger, verken som holdningsskaper eller fotballspiller. 
Jon R.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #166 på: April 27, 2012, 08:07:56 »
Meritter fra 10 år tilbake imponerer forøvrig ikke meg. Jeg har sett flere kamper med Diouf både i PL og Championsship de senere åra og jeg kan ikke se at han har kvalitetene vi trenger, verken som holdningsskaper eller fotballspiller. 
Veldig enig i dette.
Ups & Ups!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #167 på: April 27, 2012, 10:10:11 »
Skremmende at NW ikke vil avkrefte ryktene rundt Diouf:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-diouf-linked-with-the-whites-latest-1-4490290

Vi får bare håpe at han er tro mot seg selv at han aldri vil kommentere noen som helst før de er i boks.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #168 på: April 27, 2012, 12:32:29 »
settes også en ufordragelig standard mtp hva som kan dukke opp av signeringer i ettertid også hvis denne klysa kommer.
Ups & Ups!!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #169 på: April 27, 2012, 12:44:33 »
Han vil bli "delighted" til å spille under NW. Gi mannen en sjansen , måned til måned deal ok for meg
Pontus ❤

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #170 på: April 27, 2012, 13:38:56 »
Han vil bli "delighted" til å spille under NW. Gi mannen en sjansen , måned til måned deal ok for meg
Vet jeg nok burde si "jada, han skal seff få en sjanse", men klarer ikke det. Alle lamper blinker rødt og alle fibre i kroppen skriker...nei nei nei!
Vi har jo etterhvert begynt å slite litt på den disiplinære siden, og signerer vi denne mannen vil det nesten garantert forværre den situasjonen.

Don't want him...don't need him!
Ups & Ups!!

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #171 på: April 27, 2012, 14:20:42 »
Den som har levd lenge nok til å ha opplevd tilstedeværelsen av diverse beinharde spillere, rynker ikke på øyenbrynene av ryktene om en ny beinknuser innen rekkene. Opplevde tiden med en viss Jones innen rekkene som positivt, så jo hvordan det gikk i 1992 - helt utmerket.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #172 på: April 27, 2012, 14:22:12 »
kan ikke få meg til å sette "=" mellom disse to.
Ups & Ups!!

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #173 på: April 27, 2012, 14:31:06 »
kan ikke få meg til å sette "=" mellom disse to.

En hver vet at det er grader av beinknusing, jfr. diverse nasty beinbrudd . . . ::)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #174 på: April 27, 2012, 14:41:49 »
Jeg synes Diouf er en skikkelig drittsekk og håper inderlig at ikke vi signerer ham!! Han vil skitne til den kjære drakta vår ....rett og slett!!! I anstendighetens navn kan jeg ikke forsvare at en sånn type skal spille for oss, Leeds United...pokker Neil, la dette være!!
Yeboahs vitne

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #175 på: April 27, 2012, 14:44:42 »
Jeg synes Diouf er en skikkelig drittsekk og håper inderlig at ikke vi signerer ham!! Han vil skitne til den kjære drakta vår ....rett og slett!!! I anstendighetens navn kan jeg ikke forsvare at en sånn type skal spille for oss, Leeds United...pokker Neil, la dette være!!

Hva om personen skikker seg og bidrar til opprykk,
- endrer tonen seg da, eller blir det fortsatt moll-stemt?

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #176 på: April 27, 2012, 14:51:33 »
NW har jo fått "drittsekker" til og fungere før , Joey Barton for eksempel :)
Pontus ❤

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #177 på: April 27, 2012, 14:52:25 »
Leeds kommer med en oversikt på onsdag over hvem de ikke ønsker å ha med neste sesong.

Da blir det offentlig hvem av spillerene på utgående kontrakter som ikke får bli med videre, og hvilke av de øvrige som transferlistes.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-whites-set-to-announce-retained-list-1-4493461
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #178 på: April 27, 2012, 14:59:23 »
NW har jo fått "drittsekker" til og fungere før , Joey Barton for eksempel :)

;)
Ups & Ups!!

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #179 på: April 27, 2012, 15:41:41 »
Hmm ... diskusjonen synes kun å gå på hvorvidt vi ønsker oss en drittsekk eller ikke. Synes det er atskillig viktigere å merke seg at mannen ikke scorer stort med mål lenger.