Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 536524 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Pontus ❤

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #481 på: Mai 18, 2012, 06:58:43 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #482 på: Mai 18, 2012, 07:56:13 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
In YEP today, Warnock says he expects McCormack to reject new #lufc contract. Highly likely that that Leeds will listen to offers for him

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #483 på: Mai 18, 2012, 08:10:54 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
In YEP today, Warnock says he expects McCormack to reject new #lufc contract. Highly likely that that Leeds will listen to offers for him

Hvorfor er jeg ikke så veldig lei meg for dette? Foruten at det er trist at ingen vil være i Leeds lengre enn de må!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #484 på: Mai 18, 2012, 08:16:06 »
Det betyr vel at en ny spiss må inn hvis han forsvinner. Men hvem?

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #485 på: Mai 18, 2012, 08:47:36 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
In YEP today, Warnock says he expects McCormack to reject new #lufc contract. Highly likely that that Leeds will listen to offers for him

Hvorfor er jeg ikke så veldig lei meg for dette? Foruten at det er trist at ingen vil være i Leeds lengre enn de må!
Det skjønner jeg ikke. Forklar!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #486 på: Mai 18, 2012, 08:52:03 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
In YEP today, Warnock says he expects McCormack to reject new #lufc contract. Highly likely that that Leeds will listen to offers for him

Hvorfor er jeg ikke så veldig lei meg for dette? Foruten at det er trist at ingen vil være i Leeds lengre enn de må!
Det skjønner jeg ikke. Forklar!

Må innrømme at jeg liker annerledes spisser enn Ross. Jeg er fan av fart og gjennombruddskraft ved siden av en større og sterkere spiss. Ross er god, ingen tvil om det, mer er litt for av og på. I kamper hvor vi blir presset bakpå så kommer han ikke til sin rett.

Definitivt en spiller som passer i visse kamper, man må bare bruke han rett.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #487 på: Mai 18, 2012, 08:53:11 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
In YEP today, Warnock says he expects McCormack to reject new #lufc contract. Highly likely that that Leeds will listen to offers for him

Hvorfor er jeg ikke så veldig lei meg for dette? Foruten at det er trist at ingen vil være i Leeds lengre enn de må!
Det skjønner jeg ikke. Forklar!

Ja, det må du forklare Leedsfan.
McC er ilag med Snoddy de to beste fotballspilleren vi har i klubben, er litt kjipt om en eller begge drar, syns eg då.
COME ON LEEDS !!

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #488 på: Mai 18, 2012, 09:27:57 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
In YEP today, Warnock says he expects McCormack to reject new #lufc contract. Highly likely that that Leeds will listen to offers for him

Hvorfor er jeg ikke så veldig lei meg for dette? Foruten at det er trist at ingen vil være i Leeds lengre enn de må!
Det skjønner jeg ikke. Forklar!

Ja, det må du forklare Leedsfan.
McC er ilag med Snoddy de to beste fotballspilleren vi har i klubben, er litt kjipt om en eller begge drar, syns eg då.
Enig! Med sine 19 mål i løpet av sesongen utgjør han en viktig del av angrepet vårt. Det må en god erstatter til hvis McCormack forsvinner.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #489 på: Mai 18, 2012, 09:33:12 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
In YEP today, Warnock says he expects McCormack to reject new #lufc contract. Highly likely that that Leeds will listen to offers for him

Hvorfor er jeg ikke så veldig lei meg for dette? Foruten at det er trist at ingen vil være i Leeds lengre enn de må!
Det skjønner jeg ikke. Forklar!

Ja, det må du forklare Leedsfan.
McC er ilag med Snoddy de to beste fotballspilleren vi har i klubben, er litt kjipt om en eller begge drar, syns eg då.
Enig! Med sine 19 mål i løpet av sesongen utgjør han en viktig del av angrepet vårt. Det må en god erstatter til hvis McCormack forsvinner.

B E C K F O R D !!!   :D


Med lønningene til Mc Cor og Clayton så kan vi tilby Beckford en kjempe-lønn!!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #490 på: Mai 18, 2012, 09:38:19 »
Om Macca går, er det en liten krise (igjen). Ikke bare for hans egen kvalitet - han er en av meget få spillere med en it-faktor i dagens stall - men viser det ambisjoner å selge han (og Clayton) mtp Robert Snodgrass' utsagn tidligere i våres?

Nei, vi slipper/selger neppe èn spiller med Macca (om han går), men spikrer Snoddys exit og kanskje også Whites.

Nevermind opprykkslag, klarer Warnock å stille lag til høsten? Som det ble påpekt på Waccoe også i går; for et par uker siden ville Warnock ha spillere inn så fort som mulig! I går ble det sagt 'i'm in no rush to sign players' etc.

Er det Bates som taler?
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #491 på: Mai 18, 2012, 09:40:57 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
In YEP today, Warnock says he expects McCormack to reject new #lufc contract. Highly likely that that Leeds will listen to offers for him

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-mccormack-set-to-reject-new-whites-deal-1-4560209

“We’ve offered Ross an increase but his representatives made it clear that they’re looking for a more significant increase after the season he’s had.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #492 på: Mai 18, 2012, 09:58:43 »
Dette er ikke til å gråte over, spilleren mener at han er bedre enn han virkelig er. Scoret riktig nok 19, men misset likevel på masse sjanser - direkte feite målsjanser. Så aldri et smil fra fyren, virket som fjernstyrt enkelte ganger. Innehar ikke tempo, kan ikke dra over til annen veksel, må ha det servert - hent Diof!
Spillere som ikke føler stolthet for laget, men kun tenker på lommeboka kan finne seg annet beite. Verden er ikke som den var - ikke minst på fotballfronten. Økonomien innen klubbene speiler krisen som også øya ute i havet har fått merke. Supportere, trofaste tribuneslitere er lei av grådige agenter og spillere!

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #493 på: Mai 18, 2012, 10:18:04 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
In YEP today, Warnock says he expects McCormack to reject new #lufc contract. Highly likely that that Leeds will listen to offers for him

Hvorfor er jeg ikke så veldig lei meg for dette? Foruten at det er trist at ingen vil være i Leeds lengre enn de må!
Det skjønner jeg ikke. Forklar!

Ja, det må du forklare Leedsfan.
McC er ilag med Snoddy de to beste fotballspilleren vi har i klubben, er litt kjipt om en eller begge drar, syns eg då.
Enig! Med sine 19 mål i løpet av sesongen utgjør han en viktig del av angrepet vårt. Det må en god erstatter til hvis McCormack forsvinner.

Og hva forteller dette om hvor mye leeds satser foran neste sesong til spillere som white og snoddy.Vi selger nok en gang en av våre beste spillere og nå kommer garantert snoddy og white til å forsvinne også .
 

pale

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #494 på: Mai 18, 2012, 10:19:18 »
Sitat
- hent Diof!
Spillere som ikke føler stolthet for laget, men kun tenker på lommeboka kan finne seg annet beite

Ser du en motsetning her?

McCormack hadde en knallsesong i fjor og er en spiller vi absolutt bør beholde. Er redd MCC, Snoddy og White er tapt....

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #495 på: Mai 18, 2012, 10:24:38 »
Der er nå slik her i verden at nærmest alt kan erstattes - unntak kanskje kirkesølvet . . .

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #496 på: Mai 18, 2012, 10:55:25 »
Dette er ikke til å gråte over, spilleren mener at han er bedre enn han virkelig er. Scoret riktig nok 19, men misset likevel på masse sjanser - direkte feite målsjanser. Så aldri et smil fra fyren, virket som fjernstyrt enkelte ganger. Innehar ikke tempo, kan ikke dra over til annen veksel, må ha det servert - hent Diof!
Spillere som ikke føler stolthet for laget, men kun tenker på lommeboka kan finne seg annet beite. Verden er ikke som den var - ikke minst på fotballfronten. Økonomien innen klubbene speiler krisen som også øya ute i havet har fått merke. Supportere, trofaste tribuneslitere er lei av grådige agenter og spillere!

Hvis spillere som kun tenker på lommeboka ikke er interessante for oss, så vil en kvalifisert gjetning fra min side være ca 99,54 % av aktive fotballspillere på et visst nivå
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #497 på: Mai 18, 2012, 11:17:05 »
Går Macca nå, så følger gjerne både Snoddy og White med. Hvis dette blir tilfellet tror jeg vi heller kommer til å kjempe en kamp for å unngå nedrykk istedet for å kjempe i motsatt ende av tabellen. Vi er fortsatt en klubb i krise...  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #498 på: Mai 18, 2012, 11:28:19 »
Går Macca nå, så følger gjerne både Snoddy og White med. Hvis dette blir tilfellet tror jeg vi heller kommer til å kjempe en kamp for å unngå nedrykk istedet for å kjempe i motsatt ende av tabellen. Vi er fortsatt en klubb i krise...  :'(

auren

Ja, det er igrunnen den effekten jeg er mest redd for. Isolert sett mener jeg ikke det hadde vært krise dersom Macca hadde gått. Jeg tror ikke han har mange bedre sesonger enn årets i seg. Det baserer jeg forøvrig på absolutt ingenting annet enn en mistanke.

Men signaleffekten ved det er verre. Slike signal er det verste som kan komme om dagen. Slike signal motarbeider gode signeringer til å komme til klubben, og at White og Snodgrass forlenger..

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #499 på: Mai 18, 2012, 11:39:47 »
Joda, det meste kan erstattes i livet, rent bortsett fra favorittlag,men synes det er trist at Ross også viser seg å sikte for høyt for oss lønnsmessig. 19 mål på en sesong er sterkt. Når hadde vi sist en spiller som nettet så mange ganger da??
Ser i YEP at Burnley intersserer seg for Clayton. Hvis dette ender med at Snoddy, Ross, Clayton og White drar sin kos, ja da sier det litt om situasjonen og at NW vil får det vanskelig med å nå målet om PL neste sesong... :(
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #500 på: Mai 18, 2012, 11:44:49 »
Bates the f*ck OUT!

Er så driiiiitlei dette her! Hver gang det ligger an til noe som helst av positivitet i Leeds (og denne gangen var det kun smuler, med et enormt KANSKJE i sommervinduet), så forsvinner sannsynligvis de fire spillerne i klubben med et snev av markedsverdi: Macca, Clayton, White og Snoddy.

Takk Kenneth 'I'll ruin Leeds from within' Bates! Måtte du få din straff.
Marching on together!

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #501 på: Mai 18, 2012, 11:53:05 »
La oss nå ikke ta sorgene på forskudd! Enda kan MYE skje! Vi er da for guds skyld bare i Mai måned enda!
Men om White, Snodgrass, McCormack og Clayton alle skulle forsvinne, da har vi egentlig mistet hele sentrallinja hva angår kvalitet i stallen vår, og det vil kreve at NW erstatter disse med kvalitet. Da er det selvsagt en stor jobb for Neil Warnock som står for tur. Spent på hva som møter oss i Sandefjord i August.

Henning

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #502 på: Mai 18, 2012, 11:55:40 »
No vil vel verken Snodgrass og McCormack forsvinne i sommar, so lenge vi ikkje får ein betydeleg sum for dei. Elles kan dei vel spele ut kontrakta si og vi får satse på opprykk ved første forsøk.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #503 på: Mai 18, 2012, 12:01:31 »
No vil vel verken Snodgrass og McCormack forsvinne i sommar, so lenge vi ikkje får ein betydeleg sum for dei. Elles kan dei vel spele ut kontrakta si og vi får satse på opprykk ved første forsøk.

Bates er kjent for å cashe inn på spillere. Bradley Johnson og Jermaine Beckford ble beholdt for å få klubben ut av League One, men ellers selges spillere over en lav sko, før skylden selvsagt legges på spilleren i media, i etterkant.

Forferdelig taktikk og mangel på ambisjoner i dagens Leeds. Hvem skal redde oss fra en nitrist fremtid med 25 Michael-Browner på ettårskontrakter?

PS. Jeg regner med de selges i januar. Gjerne over hodet på NW.
« Siste redigering: Mai 18, 2012, 12:03:38 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #504 på: Mai 18, 2012, 12:01:45 »
Hvis konspirasjonsteoriene stemmer, så løper ikke Bates noen risiko ved opprykk våren -13.
Hadde derfor håpet at det ville bli satset litt i dette vinduet. Håpe gjør jeg fortsatt, men en ekkel fornemmelse er i ferd med å få feste ...
 

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #505 på: Mai 18, 2012, 12:04:57 »
Så masse syting og klaging her på siten bare fordi noen spillere ikke ønsker å spille for klubben - spillere som mener og tror de er hevet det meste.

Leeds United har lagt seg på en politikk som er fornuftig i forhold til lønnsnivå. Hvis det er slik at noen ikke ønsker å spille for Leeds United så la de bare forsvinne - er det virkelig slik at disse er større enn klubben?

Er det ikke samhandling og å blø for drakten som virkelig gjelder for å skape en vinnerkultur?

SupALeedS

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #506 på: Mai 18, 2012, 12:14:14 »
Takk Leechap, som jeg skulle sagt det selv!

Leeds United må starte et sted nå, skal vi hele tiden leve på spillere som hele tida tenker at dem er bedre enn laget, eller skal vi få frem spillere som virkelig har lyst til å løfte klubben fremover?

4 års kontrakt på en forholdsvis ung stopper som Jason Pearce er for meg mye bedre tegn enn å hente inn over the top spillere på lån osv som vi har drevet med i all for lang tid nå.

Vil spillere bort fra Leeds så er vi tjent med å selge å heller kjøpe nye og sultne spillere, enkel buisness!

Syns det er synd om vi mister Snodgrass da jeg ser på han som en av dem som kunne holdt PL nivå i dagens stall, men han er heller ikke uerstattelig.

Og som skrevet over, dem skal leggen nok penger på bordet for at Leeds slipper dem.


Ser fram til en spennende sommer, tror vi har mye bra i vente....Klubben er sterkere økonomisk ( dette er Bates skyld i ) det må vi ikke glemme!

Jeg vil ihvertfall vie min tillitt igjennom sommeren og sesongen, så får vi se om klubben virkelig mener alvor, det finner vi fort ut av=)


Ha en super silly season mine kjære leeds venner, så ses vi i sandefjord 1 august? Forhåpentligvis gjør Leeds jobben litt bedre denne gang enn i fjor.
Alex

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #507 på: Mai 18, 2012, 12:20:26 »
Så masse syting og klaging her på siten bare fordi noen spillere ikke ønsker å spille for klubben - spillere som mener og tror de er hevet det meste.

Leeds United har lagt seg på en politikk som er fornuftig i forhold til lønnsnivå. Hvis det er slik at noen ikke ønsker å spille for Leeds United så la de bare forsvinne - er det virkelig slik at disse er større enn klubben?

Er det ikke samhandling og å blø for drakten som virkelig gjelder for å skape en vinnerkultur?

Det er klart en balansegang mellom bærekraftig utvikling i klubbene og å lønne spillere for sin innsats. Idrett er kanskje den mest rettferdige (og urettferdige) plattformen, hvor man ofte kan lønnes mer etter sin it-faktor (les: markedsverdi) enn innsats/viktigheten i stallen, selv om dette som regel har en sterk sammenheng. Det finnes dog unntak, som Makelele i Real Madrid, kontra andre superstjerner.

Før jeg detter ut; Ross McCormack var en av de mest stabile spillerne for Leeds i fjor og han var toppscorer med 19 mål. Og slik jeg ser det, er han èn av kun fire-fem spillere (medregnet en White under kontrakt) som har noe form for markedsverdi. Dette skulle tilsi at han ønsker å reforhandle sin kontrakt til en av de best betalte i Leeds. Dersom det stemmer at han ønsket rundt 15k i uka, så er vel det neppe altfor langt fra det han er verdt, som en av de viktigste i klubben?

Jeg tror Macca kunne tenkt seg å bli i Leeds, men det er klart at dersom han tjener 2,5-3 ganger så mye et annet sted, så hadde man valgt det. Hadde ikke du? Gjør det han til en spiller som setter seg over klubben?

Og når det gjelder den utvidede skriften din skriften jeg har utvidet: Dette må begynne fra toppen! Fra bedriftsledelsen. Leeds har absolutt ingen visjon og Ken Bates opptrer hele tiden med alle sine pigger utenpå huden og slenger om seg med eder og galle, både mot andre og, verst av alt, egne spillere og fans!

Så lenge han holder på slik, vil Leeds United aldri vokse som klubb. Det hadde kostet Ken Bates så UFATTELIG lite å dra klubben i samme retning som fansen. Det er ytterst få som mener mannen må spytte inn enorme summer av egne penger, noe helt annet er å reinvestere overskuddet i et lag med underholdningsverdi. En fanskare som igjen møter opp på kamp (til usannsynlig høye priser) i hopetall, er også i Bates' interesse.

Spare seg til fant må være et ordtak Ken Bates er fullstendig uforstående til.
« Siste redigering: Mai 18, 2012, 15:42:08 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Ian Baird

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #508 på: Mai 18, 2012, 12:53:43 »
Går Macca nå, så følger gjerne både Snoddy og White med. Hvis dette blir tilfellet tror jeg vi heller kommer til å kjempe en kamp for å unngå nedrykk istedet for å kjempe i motsatt ende av tabellen. Vi er fortsatt en klubb i krise...  :'(

auren

Deler din bekymring, og denne bekymringen har jeg hatt lenge.
Man kan si at de bedre spillerne vi til stadighet mister, alle har mangler. Clayton, Snoddy og Macca mangler alle fart for å være toppspillere. Men, deres teknikk gjør at de innimellom kan briljere i the Championship. White er bra hurtig men mangler igjen noe på det tekniske og taktiske plan. Uansett, vi ser ut til å miste nøkkelspiller igjen og igjen.

Vi må nok innse virkeligheten med at vi pr. nå en middels Championshipklubb og for slike klubber er virkeligheten oftest at de bedre spillerne forsvinner til bedre klubber - klubber som satser mer og ligger høyere oppe i systemet. Dette er ikke unikt for Leeds, de fleste middels Championshipklubber har det slik.

Det som bekymrer meg mest er at vi mest sannsynlig ikke klarer å erstatte disse med tilsvarende eller bedre spillere. Til det er konkurransen for hard for Bates, og han vil ikke satse nok.

Lykke til NW og Bates med å finne frem nye perler fra Livingston o.l. Blir ikke lett.
Og skulle dere finne noen perler: husk at det tar gjerne litt tid å slipe disse før dere så må gi de bort gratis igjen.

Jeg husker Wetherall engang fortale i intervju at han vegret seg for å signere for Leeds da han ble advart mot at Leeds ikke satset nok (... og på den tiden ble det satset vesentlig mye mer - relativt sett i forhold til idag... ). Lurer på hva dagens spillere samtaler om på bakrommet om Leeds-satsing nå for tida.

JADDA - for en strategi vi har!
We are moving nowhere!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #509 på: Mai 18, 2012, 12:58:13 »
Joda, det meste kan erstattes i livet, rent bortsett fra favorittlag,men synes det er trist at Ross også viser seg å sikte for høyt for oss lønnsmessig. 19 mål på en sesong er sterkt. Når hadde vi sist en spiller som nettet så mange ganger da??
Ser i YEP at Burnley intersserer seg for Clayton. Hvis dette ender med at Snoddy, Ross, Clayton og White drar sin kos, ja da sier det litt om situasjonen og at NW vil får det vanskelig med å nå målet om PL neste sesong... :(

2010-2011 Luciano Becchio - Championship - 41 kamper - 19 mål
2009-2010 Jermaine Beckford - League One - 42 kamper - 25 mål
2008-2009 Jermaine Beckford - League One - 34 kamper - 27 mål
2007-2008 Jermaine Beckford - League One - 40 kamper - 20 mål

hmmmm- var visst ikke så lenge side, gitt.....
The future's so White I've got to wear shades 8)