Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Robert Snodgrass  (Lest 290570 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

martind

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #210 på: Juli 01, 2011, 10:18:51 »
Jeg velger å forholde meg til at Snoddy er i klubben til det motsatte er bevist jeg.
Det samme gjelder Gradel etc. Og jeg velger å vente med å slakte sommerens overganger, før det er bestemt hvem som kommer, eller ikke kommer....

MOT!! We are Leeds!

RuneR

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #211 på: Juli 01, 2011, 12:50:09 »
Jeg velger å forholde meg til at Snoddy er i klubben til det motsatte er bevist jeg.
Det samme gjelder Gradel etc. Og jeg velger å vente med å slakte sommerens overganger, før det er bestemt hvem som kommer, eller ikke kommer....

Det er LITE feigt da, Martin!!

Du vet jo at det er bedre å klage lenge før ting er avklart, i tilfelle det ikke er så mye å klage på når alle salg/kjøp er gjort, og sesongen starter.....

....når dét er sagt;  jeg skulle gjerne sett noen saftige, gode kjøp snarest mulig :-)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Od

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #212 på: Juli 01, 2011, 13:20:49 »
Ja! Løp og kjøp, ikke lei i vei!  ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28973
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #213 på: Juli 01, 2011, 15:00:39 »
...vi prøøøver å holde Bates utenfor alle diskusjonene.   ::)

Jeg flyttet den mest intense Bates-debatten over til Bates og sommertid...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #214 på: Juli 02, 2011, 01:16:24 »
Jeg velger å forholde meg til at Snoddy er i klubben til det motsatte er bevist jeg.
Det samme gjelder Gradel etc. Og jeg velger å vente med å slakte sommerens overganger, før det er bestemt hvem som kommer, eller ikke kommer....

Det er LITE feigt da, Martin!!

Du vet jo at det er bedre å klage lenge før ting er avklart, i tilfelle det ikke er så mye å klage på når alle salg/kjøp er gjort, og sesongen starter.....

....når dét er sagt;  jeg skulle gjerne sett noen saftige, gode kjøp snarest mulig :-)

Kom igjen Rune,vi må diskutere dagens situasjon i ett diskusjonsforum......kan jo ikkje diskutere hva vi tror man kan meine om 4 uker ???

lojosang

Sv: Re: Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #215 på: Juli 02, 2011, 01:45:19 »
Jeg velger å forholde meg til at Snoddy er i klubben til det motsatte er bevist jeg.
Det samme gjelder Gradel etc. Og jeg velger å vente med å slakte sommerens overganger, før det er bestemt hvem som kommer, eller ikke kommer....

Det er LITE feigt da, Martin!!

Du vet jo at det er bedre å klage lenge før ting er avklart, i tilfelle det ikke er så mye å klage på når alle salg/kjøp er gjort, og sesongen starter.....

....når dét er sagt;  jeg skulle gjerne sett noen saftige, gode kjøp snarest mulig :-)

Kom igjen Rune,vi må diskutere dagens situasjon i ett diskusjonsforum......kan jo ikkje diskutere hva vi tror man kan meine om 4 uker ???

Lause rykter er ikke "dagens situasjon".

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

stefan

Sv: Re: Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #216 på: Juli 02, 2011, 09:00:47 »
Jeg velger å forholde meg til at Snoddy er i klubben til det motsatte er bevist jeg.
Det samme gjelder Gradel etc. Og jeg velger å vente med å slakte sommerens overganger, før det er bestemt hvem som kommer, eller ikke kommer....

Det er LITE feigt da, Martin!!

Du vet jo at det er bedre å klage lenge før ting er avklart, i tilfelle det ikke er så mye å klage på når alle salg/kjøp er gjort, og sesongen starter.....

....når dét er sagt;  jeg skulle gjerne sett noen saftige, gode kjøp snarest mulig :-)

Kom igjen Rune,vi må diskutere dagens situasjon i ett diskusjonsforum......kan jo ikkje diskutere hva vi tror man kan meine om 4 uker ???

Lause rykter er ikke "dagens situasjon".

-LeifO

Moderatortroll.

men "lause rykter" er alt vi har å forholde oss til. Synes vi skal skape våre egne positive løse rykter som vi kan kose oss med i stedet.

"Cesc Fabregas har takket nei til Barcelona etter at muligheten for å spille for Leeds dukket opp"
" james Milner ser frem til å spille for Leeds igjen etter at de nye kjøpene til Shitty skjøv den talentfulle spilleren enda lenger ut i kulden"

Kan vi si oss fornøyd med bates og Grayson hvis disse to kommer inn?  ;D
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Gufrias

Sv: Re: Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #217 på: Juli 02, 2011, 09:58:14 »
Jeg velger å forholde meg til at Snoddy er i klubben til det motsatte er bevist jeg.
Det samme gjelder Gradel etc. Og jeg velger å vente med å slakte sommerens overganger, før det er bestemt hvem som kommer, eller ikke kommer....

Det er LITE feigt da, Martin!!

Du vet jo at det er bedre å klage lenge før ting er avklart, i tilfelle det ikke er så mye å klage på når alle salg/kjøp er gjort, og sesongen starter.....

....når dét er sagt;  jeg skulle gjerne sett noen saftige, gode kjøp snarest mulig :-)

Kom igjen Rune,vi må diskutere dagens situasjon i ett diskusjonsforum......kan jo ikkje diskutere hva vi tror man kan meine om 4 uker ???

Lause rykter er ikke "dagens situasjon".

-LeifO

Moderatortroll.
Jo, ryktene er nok en del av dagens situasjon. Men de aller fleste av dem er veldig løse, da. Så å diskutere ryktene er på en måte å diskutere hva man kan mene om 4 uker.
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #218 på: Juli 29, 2011, 21:46:01 »
http://www.clicklancashire.com/sport/wigan-athletic-fc/1210102-wigan-athletic-plan-move-for-leeds-united-winger-snodgrass.html?

Er han muligens tapt foir Leeds. Reagerer på følgende.

Snodgrass, one of the most highly-rated players outside of the top flight, is set to miss Leeds’ trip to Norway as he waits for permission to head to Wigan

raggen

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #219 på: Juli 29, 2011, 22:13:09 »
http://www.clicklancashire.com/sport/wigan-athletic-fc/1210102-wigan-athletic-plan-move-for-leeds-united-winger-snodgrass.html?

Er han muligens tapt foir Leeds. Reagerer på følgende.

Snodgrass, one of the most highly-rated players outside of the top flight, is set to miss Leeds’ trip to Norway as he waits for permission to head to Wigan

N`zobia til vilig det neilla og snoddy til wigan..... ikke usannsynlig det nei >:( >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

Dennis

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #220 på: Juli 30, 2011, 01:19:52 »
http://www.clicklancashire.com/sport/wigan-athletic-fc/1210102-wigan-athletic-plan-move-for-leeds-united-winger-snodgrass.html?

Er han muligens tapt foir Leeds. Reagerer på følgende.

Snodgrass, one of the most highly-rated players outside of the top flight, is set to miss Leeds’ trip to Norway as he waits for permission to head to Wigan

Thom Kirwin twitret tidligere i dag at Snodgrass, i lag med O'Brien og Parker, trente i dag etter skadene, som betyr at de alle er aktuelle for spill til søndag. Med andre ord: "Skade" er ofte brukt når en klubb forandler om en spiller, men dersom Snodgrass figurerer i søndagskampen, er det usannsynlig at han er på vei vekk.

Forøvrig virker dette som en typisk se-på-meg-artikkel. Ikke er den overhodet utfyllende og den bruker andre rykter som basis for (det lille) innholdet. Stoler mer på The Sun enn dette.

;)

Edit: Snoddy skal starte i dag.
« Siste redigering: Juli 31, 2011, 14:40:45 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #221 på: August 02, 2011, 20:45:37 »

Robert Snodgrass has been included in the Scotland squad for their Vauxhall International challenge match against Denmark at Hampden Park next week.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=249351#ixzz1TtmQRryb
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #222 på: August 06, 2011, 22:39:39 »
Definitivt dagens største skuffelse for meg. Det er i slike kamper "stjernespilleren" vår skal gi oss håp og muligheter, men i slike kamper blir han en av de verste..

Skjerpings Snoddy!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lundewhites

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #223 på: August 06, 2011, 23:15:11 »
Definitivt dagens største skuffelse for meg. Det er i slike kamper "stjernespilleren" vår skal gi oss håp og muligheter, men i slike kamper blir han en av de verste..

Skjerpings Snoddy!


Enig!! blei veldig skuffet over han. Han så jo veldig bra ut i første omgang mot Newcastle, men igjen det var det jo flere som gjorde, uten at det hjalp i dag
For the sake of Leeds United he would break himself in two

newsome


kilgallon

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #225 på: August 10, 2011, 20:43:57 »
Snoddy med fra start mot Danmark i kveld! Artig.

Sleivind

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #226 på: August 10, 2011, 21:11:18 »
Noen som ser på kampen?

kilgallon

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #227 på: August 10, 2011, 21:31:58 »
Noen som ser på kampen?
Jeg ser den. Snodgrass scorer til 2-1 med en diving header!

Budda

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #228 på: August 10, 2011, 21:33:45 »
Hvor går kampen?
Endre

Glenn K

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #229 på: August 10, 2011, 21:34:03 »
Bare å gratulere Snoddy med sitt første landslagsmål!

Per-Stian

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #230 på: August 10, 2011, 21:34:36 »
Veldig kjekt med Snodgrass-skåring! :D

Ove

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #231 på: August 10, 2011, 21:34:52 »
Kanskje dette var akkurat det Snodgrass trengte for å få fres på spillet sitt i Leeds  :)
 

Joensen

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #232 på: August 10, 2011, 21:35:05 »
Snodgrass på scoringslisten :)

kilgallon

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #233 på: August 10, 2011, 21:35:18 »

Hallgeir *

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #234 på: August 10, 2011, 21:37:20 »
Hvor går kampen?
Dansk TV2.

 Dumme meg! Trodde den gikk i Skottland..... :o
Super Leeds since 1968

kilgallon

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #235 på: August 10, 2011, 21:40:49 »

newsome

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #236 på: August 10, 2011, 22:00:26 »
Nydelig mål av Snoddy!!

Spørs hvor lenge vår klart beste spiller,blir i Leeds.

Nørgaard

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #237 på: August 10, 2011, 22:50:50 »
Nydelig mål av Snoddy!!

Spørs hvor lenge vår klart beste spiller,blir i Leeds.

Ja ham kan vi da ikke blive ved at holde på

dansale

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #238 på: August 10, 2011, 22:51:13 »
noen som vet når kontrakten hans går ut?
Forza Leeds!

Leedsulf

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #239 på: August 10, 2011, 23:14:42 »
noen som vet når kontrakten hans går ut?

2013