Skrevet av Emne: EX-eier: Ken Bates  (Lest 362672 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Joe Jordan

Sv: Bates
« Svar #600 på: August 29, 2011, 10:17:22 »
Uff, trist lesning. Blackburn har jo stort sett vært en solid og velfungerende klubb siden midt på 90-tallet.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

trondt

Sv: Bates
« Svar #601 på: August 29, 2011, 10:33:53 »
Det er vel onkel kenneth som tråden skal handle om, men når man leser om blackburn så dukker fotballens gribber opp igjen, agentene. Merkelig hvordan disse personene klarer å få fotfeste innenfor hos klubbene og spillerne. De har jo kun en agenda, personlig vinning.

h.b

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #602 på: August 29, 2011, 10:49:20 »
Da bør eiere som ..... også bannlyses fra fotballen

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #603 på: August 30, 2011, 21:28:39 »
Leeds United chairman Ken Bates says much sought after winger Max Gradel is going nowhere.

Sitat
Gradel is in the last year of his contract at Elland Road and he has been linked with a whole host of clubs during the summer.

Bates confirmed that they had turned down a bid from fellow championship side West Ham, stating that the east end club couldn`t afford him.

Speaking on Yorkshire Radio, Bates said, "Max is not going anywhere and that is the end of the matter. We already had one offer and that was from West Ham. I think Max will have finished his career by the time they would have finished paying it. They haven`t got any money. Max is a very big part of our squad and he will continue to be so."

Få denne svindleren ut av vår klubb >:( >:(


auren

Sv: Bates
« Svar #604 på: August 30, 2011, 21:47:14 »
Leeds United chairman Ken Bates says much sought after winger Max Gradel is going nowhere.

Sitat
Gradel is in the last year of his contract at Elland Road and he has been linked with a whole host of clubs during the summer.

Bates confirmed that they had turned down a bid from fellow championship side West Ham, stating that the east end club couldn`t afford him.

Speaking on Yorkshire Radio, Bates said, "Max is not going anywhere and that is the end of the matter. We already had one offer and that was from West Ham. I think Max will have finished his career by the time they would have finished paying it. They haven`t got any money. Max is a very big part of our squad and he will continue to be so."

Få denne svindleren ut av vår klubb >:( >:(



Jeg tror ikke Leeds hadde solgt hvis ikke Gradel plutselig i dag la inn en "transfer request". Så får man heller diskutere hvorfor han gjorde dette da... Og da er vi gjerne inne på svindleren din igjen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Sv: Bates
« Svar #605 på: August 30, 2011, 21:59:03 »
Ollan

newsome

Sv: Bates
« Svar #606 på: August 30, 2011, 22:09:50 »

h.b

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #607 på: August 30, 2011, 22:14:50 »
Opp med hånda den som tror ..... fremdeles vil Leeds United sitt beste

pedro

Sv: Bates
« Svar #608 på: August 30, 2011, 22:16:50 »
Opp med hånda den som tror ..... fremdeles vil Leeds United sitt beste
Hånda oppe!
Leedsomaniac

Sydhagen

Sv: Bates
« Svar #609 på: August 30, 2011, 22:20:36 »
*** over Bates!

Det var da voldsomt!
« Siste redigering: August 30, 2011, 22:34:51 av Jon R »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #610 på: August 30, 2011, 22:21:53 »
*** over Bates!

Uten smiletegn så var vel dette en litt spesiell kommentar fra en barnefar som har unger som frekventerer forumet...
« Siste redigering: August 30, 2011, 22:35:12 av Jon R »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Bates
« Svar #611 på: August 30, 2011, 22:23:37 »
Død over Bates!

Det var da voldsomt!

Kvalitet og saklighet når stadig nye høyder på dette forumet!

Jeg håper virkelig andre lags supportere ikke leser OEF i tider som dette, for det er faen meg flaue saker som blir ytret til tider.

Skuffelsen er enormt stor her også og den tynnslitte/ikke tilstedeværende tiltroen til eier og styreformann blir stadig mer mikroskopisk, men dødsønsker og Mubarak- og Gaddafi-sammenligninger?

Og det skrevet av voksne mennesker. Grusomt! >:(
Marching on together!

HåvardK

Sv: Bates
« Svar #612 på: August 30, 2011, 22:24:49 »
Leeds United chairman Ken Bates says much sought after winger Max Gradel is going nowhere.

Sitat
Gradel is in the last year of his contract at Elland Road and he has been linked with a whole host of clubs during the summer.

Bates confirmed that they had turned down a bid from fellow championship side West Ham, stating that the east end club couldn`t afford him.

Speaking on Yorkshire Radio, Bates said, "Max is not going anywhere and that is the end of the matter. We already had one offer and that was from West Ham. I think Max will have finished his career by the time they would have finished paying it. They haven`t got any money. Max is a very big part of our squad and he will continue to be so."

Få denne svindleren ut av vår klubb >:( >:(



Jeg tror ikke Leeds hadde solgt hvis ikke Gradel plutselig i dag la inn en "transfer request". Så får man heller diskutere hvorfor han gjorde dette da... Og da er vi gjerne inne på svindleren din igjen...

auren
Det går an å sn på dette også: Bates burde vel være veldig sikker på at en "transfer request" ikke kom før han gjentatte ganger kom med slike uttalelser.

Fortsatt noen som tror at Leeds er en attraktiv klubb å komme til?

Jon R

Sv: Bates
« Svar #613 på: August 30, 2011, 22:33:21 »
**** over Bates!

Dropper den før det utarter seg ytterligere, Rudi!
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #614 på: August 30, 2011, 22:41:20 »
Boykott klubben. Det er eneste mulighet å fremtvinge et salg. Luscos bør nå trekke seg fra sammarbeidet med klubben

Jon R

Sv: Bates
« Svar #615 på: August 30, 2011, 22:42:07 »
Ok gutter. Nok er nok. Jeg sletter herved alle død-innlegger og påfølgende heia-rop uten videre forvarsel.
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #616 på: August 30, 2011, 22:52:28 »
**** over Bates!

Dropper den før det utarter seg ytterligere, Rudi!

Greit, men fremdeles spor i Kaizersitatet.

Bates kommer ikke til himmelen!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #617 på: August 30, 2011, 22:53:51 »
Ok gutter. Nok er nok. Jeg sletter herved alle død-innlegger og påfølgende heia-rop uten videre forvarsel.

Hvor er Amnesty, fri oss fra tyrannen.

Jon R

Sv: Bates
« Svar #618 på: August 30, 2011, 23:00:06 »
**** over Bates!

Dropper den før det utarter seg ytterligere, Rudi!

Greit, men fremdeles spor i Kaizersitatet.

Bates kommer ikke til himmelen!

Hvis du presser grensene mer nå må jeg gni kokos på deg neste gang vi treffes i Leeds , Rudi!
Jon R.

Jørn Egil

Sv: Bates
« Svar #619 på: August 30, 2011, 23:12:03 »
Siden Bates tidligere har avslått bud på Max på 2 mill betyr vel det at han ikke trenger pengene og at alt fra salget blir gjort tilgjengelig for SG. ;) Det er lov å drømme.

newsome

Sv: Bates
« Svar #620 på: August 30, 2011, 23:14:52 »
Død over Bates!

Det var da voldsomt!

Kvalitet og saklighet når stadig nye høyder på dette forumet!

Jeg håper virkelig andre lags supportere ikke leser OEF i tider som dette, for det er faen meg flaue saker som blir ytret til tider.

Skuffelsen er enormt stor her også og den tynnslitte/ikke tilstedeværende tiltroen til eier og styreformann blir stadig mer mikroskopisk, men dødsønsker og Mubarak- og Gaddafi-sammenligninger?

Og det skrevet av voksne mennesker. Grusomt! >:(
Nå må keiseren ikke ta alt så høytidelig!Skuffelsen er stor hos alle,og dette svir!

newsome

Sv: Bates
« Svar #621 på: August 30, 2011, 23:30:25 »
Tror gamlingen skal få kjørt seg!
Tror protestene som har vært bare var en forsmak!
Dette provoserer og kommer på toppen av all annen dritt!

Skal det begynne å gå oppover med Leeds igjen,så må Bates bort!!!!!!!!!!!!!

testo

Sv: Bates
« Svar #622 på: August 30, 2011, 23:32:48 »
Tror gamlingen skal få kjørt seg!
Tror protestene som har vært bare var en forsmak!
Dette provoserer og kommer på toppen av all annen dritt!

Skal det begynne å gå oppover med Leeds igjen,så må Bates bort!!!!!!!!!!!!!

amen
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #623 på: August 30, 2011, 23:33:54 »
Død over Bates!

Det var da voldsomt!

Kvalitet og saklighet når stadig nye høyder på dette forumet!

Jeg håper virkelig andre lags supportere ikke leser OEF i tider som dette, for det er faen meg flaue saker som blir ytret til tider.

Skuffelsen er enormt stor her også og den tynnslitte/ikke tilstedeværende tiltroen til eier og styreformann blir stadig mer mikroskopisk, men dødsønsker og Mubarak- og Gaddafi-sammenligninger?

Og det skrevet av voksne mennesker. Grusomt! >:(
Nå må keiseren ikke ta alt så høytidelig!Skuffelsen er stor hos alle,og dette svir!
Beklager å måtte si det, men skuffelsen er ikke så stor.Dette er som forventet >:(  
Det kommer til å bli større og større demonstrasjoner!
Få`n ut!!!!!!!!

testo

Sv: Bates
« Svar #624 på: August 30, 2011, 23:46:22 »
Hentet en liste fra waccoe, den forteller meg at vi snart har et nytt hotell og en yacht til å være stolte av.

exit list August 30 2011, 8:38 PM

Woods and Taiwo - 4-5 million
Delp - 6 million (with add ons not included)
Wise and Poyet - 2 million
Ward - 600k
Rose - 1 million
Kapser - 1 million
Gordon - 600k
Milner percentage - 1.2 million
Swan and other kid to Man City - 1 million
Luke Garbutt - 1.75 million
Gradel - 3.5 million?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

kongsmo

Sv: Bates
« Svar #625 på: August 30, 2011, 23:54:16 »
det vil si at vi har ca 20 mill til spiller kjøp i morgen hvis vi har tatt vare på pengene, eller en tredjedel av hotellet kan nå bygges, eller en god start på shitheads (MOB) nye villa.....whatever, en mørk kveld...

har ennå et pitte lite håp, 24 timer igjen til transfer vinduet stenger. gleder meg til det stenger, slipper å gå rundt å håpe noe mere da, da er det bare å forholde oss til det vi har.....er lei av å prøve å være posetiv å ha troa på at det kommer et par kvalitets spillere inn....

hilsen fortvila supporter som gleder seg til transfer vinduet stenges....
"SNIFFER"

Joe Jordan

Sv: Bates
« Svar #626 på: August 31, 2011, 00:05:00 »
Er ikke skuffa, trodde ikke et ord på det den løgnhalsen sa på radio for bare noen dager siden.

Men jeg er fryktelig trist på klubbens vegne, aldri i verden om han blir erstattet av noen med samme kvalitetene.

Nå må bare overgangsvinduet stenge kjapt før Snoddy eller Howson  forsvinner også...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Jon R

Sv: Bates
« Svar #627 på: August 31, 2011, 01:04:31 »
Skulle det gå riktig galt får vi trøste oss med at vi har tredjedivisjons fineste VIP bokser!
Jon R.

Svend Anders

Sv: Bates
« Svar #628 på: August 31, 2011, 06:49:24 »
Ken Bates har omtrent 17 timer på å forsterke laget såpass at han ungår massiv motstand fra fansen fremover. Denne dagen kan fort bli mer betydningsfull enn at man bare mister en god spiller.

Klokka tikker.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Svend Anders

Sv: Bates
« Svar #629 på: August 31, 2011, 06:52:52 »
Hentet en liste fra waccoe, den forteller meg at vi snart har et nytt hotell og en yacht til å være stolte av.

exit list August 30 2011, 8:38 PM

Woods and Taiwo - 4-5 million

Det forundrer meg at Woods/Taiwo stadig nevnes. Pengene for de kom inn før administrasjonen og gikk rett i det store svarte hullet av et pengesluk vi var da.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk