Skrevet av Emne: Den store positivitetstråden!  (Lest 133989 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #450 på: Mars 24, 2010, 10:16:39 »
Ja, ja, vi rykker ikkje ned!
Nja ... har du finregnet på det?
 

Tom S

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #451 på: Mars 24, 2010, 10:22:32 »
Ja, ja, vi rykker ikkje ned!
Nja ... har du finregnet på det?

Ja, vi kan dårligst bli nummer 15  :D
COME ON LEEDS !!

Cbas10an

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #452 på: Mars 24, 2010, 10:25:46 »
Ja, ja, vi rykker ikkje ned!
Nja ... har du finregnet på det?

Ja, vi kan dårligst bli nummer 15  :D



Og klubben drives fremdeles med overskudd...



Og, det er fremdeles håp om at vi skal rykke opp direkte da vi fremdeles ligger på andreplass..
MOT


Joachim

vielljaa

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #453 på: Mars 24, 2010, 17:37:25 »
Tror faktisk det trenden snur allerede til helga. :)
Vi må huske på at selv om det poengmessig har buttet i mot siden nyttår, så har Leeds hatt flere gode kamper spillemessig, men ofte ikke klart og hente mer enn 1 poeng. Derfor tror jeg at våre to nylige tap på rad (første gang i år) blir det berømte vendepunktet. SG og gutta innser endelig at de må ta tak og at alvoret (som har blitt skjult bak heldige utlikninger på overtid og spillemessige overtak) ER her.

MOT - 9 strake nå 8)
There is only one United

auren

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #454 på: Mars 24, 2010, 17:48:41 »
Tror faktisk det trenden snur allerede til helga. :)
Vi må huske på at selv om det poengmessig har buttet i mot siden nyttår, så har Leeds hatt flere gode kamper spillemessig, men ofte ikke klart og hente mer enn 1 poeng. Derfor tror jeg at våre to nylige tap på rad (første gang i år) blir det berømte vendepunktet. SG og gutta innser endelig at de må ta tak og at alvoret (som har blitt skjult bak heldige utlikninger på overtid og spillemessige overtak) ER her.

MOT - 9 strake nå 8)

Har vi ikke sagt det samme siden de to miserable ligakampene etter seieren mot Man U? Etter exiten mot Carlisle ble det jo uttalt at "nå starter sesongen". Og da var det 17 kamper igjen. Det er dessverre noe alvorlig galt med mentaliteten og selvtilliten til spillerne.

Oi. Dette var jo positivitetstråden. HEIA LEEDS! På lørdag skal vi grille kanarifugler til middag!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

vielljaa

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #455 på: Mars 24, 2010, 18:23:11 »
Tror faktisk det trenden snur allerede til helga. :)
Vi må huske på at selv om det poengmessig har buttet i mot siden nyttår, så har Leeds hatt flere gode kamper spillemessig, men ofte ikke klart og hente mer enn 1 poeng. Derfor tror jeg at våre to nylige tap på rad (første gang i år) blir det berømte vendepunktet. SG og gutta innser endelig at de må ta tak og at alvoret (som har blitt skjult bak heldige utlikninger på overtid og spillemessige overtak) ER her.

MOT - 9 strake nå 8)

Har vi ikke sagt det samme siden de to miserable ligakampene etter seieren mot Man U? Etter exiten mot Carlisle ble det jo uttalt at "nå starter sesongen". Og da var det 17 kamper igjen. Det er dessverre noe alvorlig galt med mentaliteten og selvtilliten til spillerne.

Oi. Dette var jo positivitetstråden. HEIA LEEDS! På lørdag skal vi grille kanarifugler til middag!

auren

Du har nok delvis rett, men etter å ha brygget på mandagen i et par dager så skapte jeg fine tanker i hodet  :)

There's only one united!
There is only one United

Bjorn

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #456 på: Juli 23, 2010, 13:23:32 »
Etter 120 dager i dvale for denne tråden er det vel på tide å dra den frem igjen med all jamringa som foregår her inne.

Straks 2 uker til kickoff. Spent som en buestreng!

Jeg har trua!
 ;)
Marching On! 4276

Tom S

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #457 på: Juli 23, 2010, 14:08:05 »
Det er sol ute!!
Eg har trua!!!
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #458 på: Juli 23, 2010, 21:13:43 »
Det regner i Spania,positivt for vinbonden her nede :D
Ollan

Leif Egil

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #459 på: Juli 24, 2010, 20:24:40 »
Leeds VANT 5-0 i dag og kommer til Bergen om 2 dager ;D ;D ;D ;D ;D ;D Det er POSITIVT det ::)
 

Leechap

  • Gjest
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #460 på: Juli 24, 2010, 21:25:27 »
Absolutt positivt og man slipper kanskje å grue seg til neste kamp, men kun besitte en spisspose med forventninger? Man får litt bange følelser når ballen går stang ut og da ønsker man seg en pause - en kort timeout for å legge opp ny strategi for så å komme sterkere tilbake.
I GB på 1960- og 70-tallet gikk arbeiderne i British Leyland ofte ut i pause - streik het det vel . . . Det var de som produserte blant annet Vauxhall - bilen man ikke ble kvitt hvis man først hadde skaffet seg en.
"On strike" - og da var den menige innbygger på øya fornøyd - "a break from producing rubbish" var ord som den jevne borger brukte. Den jevne borger ønsket også inderlig at streiken skulle vare uendelig lenge, men snart var man i gang igjen og produserte rubbish . . .
Leeds United "produserte" også rubbish mot Bury, men i ettermiddag presenterte de seg fra den gode siden - selv om motstanden ikke var all verden? På en lørdag kveld med sommerferie tenker sikkert noen også på den gode siden som kvinnen presenterer, men som også ved spesielle høve kan snus inntil veggen - uten sammenligning for øvrig . . .
Forholder meg videre til at 5-0 er klare tall og illustrerer fakta om at Leeds kan score og tåle press ved å spille på fremmed gress. Dagens seier blir vel uansett mer i kategori liten Morris med plass til fire små pluss svigermor, det er fortsatt rom for noen nivå. Elland Road bør derav fungere som en "festung" denne sesongen med snitt på ca. 30.000 - noe som utgjør den 12. mann på laget!
Fortsatt god sommer.

mac_gyver

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #461 på: Juli 25, 2010, 12:57:31 »
høydepunktene fra hartlepoolkampen er nydelige å se på ;D
Pride of Yorkshire

auren

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #462 på: Juli 25, 2010, 15:13:34 »
Kjekt å se høyepunktene ja. 4-0 og 5-0 scoringene var veldig fine. De tre første kommer etter elendig forsvarsspill av Hartlepool. Teller 8-2 i sjanser til Leeds.

MOT!

Snart bare 50 timer igjen til kick off i Bergen  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #463 på: Februar 14, 2011, 11:11:43 »
Etter vedvarende (korrekt) kritikk mot defensiv organisering:

To seiere og clean sheets på de to siste kampene!  8)

(måtte den tredje på rad komme til helga og dommeren ikke la seg lure av Grant Holts filmelurerier  >:()

Edit: Og selvsagt 9-8-1 på de siste 18, mestscorende i ligaen og trykk på direkte opprykk - ikke verst etter manges spådommer om en kamp i bunnen av tabellen.  8)
« Siste redigering: Februar 14, 2011, 11:13:14 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Jebediah

  • Gjest
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #464 på: Februar 14, 2011, 12:09:35 »
jeg tror ikke vi ryker direkte opp det tror jeg QPR og Nottingham gjør

men jeg begynner og tro at vi kan greie kvalikk. Men vi har allerede gjort en bedre sesong en hva jeg trodde før sesongen begynte. Så fram til nå er jeg veldig fornøyd med sesongen

Runar

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #465 på: Februar 14, 2011, 12:13:17 »
Om ikke vi klarer  en av de to øverste plassene så håper jeg Cardiff tar en av de. Er det et lag jeg ikke har lyst å møte i playoff så er det Cardiff
 

trondt

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #466 på: Februar 14, 2011, 12:15:18 »
Faktisk ganske behagelig å være supporter av en klubb med en suveren tabellplassering det første året i championship, samtidig som det ser ut til at vi har en stødig økonomistyring. Og kanskje det viktigste: Fantastiske supportere !
MOT !

Ozzy96

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #467 på: Februar 15, 2011, 19:43:55 »
EG må desverre for alle scum fans tilstå at JA me e bedre enn dikka  ;D PS best i verden 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #468 på: Februar 16, 2011, 12:17:04 »
Faktisk ganske behagelig å være supporter av en klubb med en suveren tabellplassering det første året i championship, samtidig som det ser ut til at vi har en stødig økonomistyring. Og kanskje det viktigste: Fantastiske supportere !
MOT !










JA!!! Og tenk at dette gjelder Leeds United!!!! Sjelden og veeeeldig lengse siden!!!
Yeboahs vitne

torivar

  • Gjest
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #469 på: Mars 09, 2011, 15:04:51 »
Jeg har bidratt til sommerens transferpott og fornyet mitt int membership for neste sesong

Leedsfan

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #470 på: Juni 18, 2011, 19:50:33 »
Er vi fortsatt positive? Jeg merker at jeg trenger nysigneringer for å holde entusiasmen oppe...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Od

  • Gjest
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #471 på: Juni 18, 2011, 21:16:48 »
Er vi fortsatt positive? Jeg merker at jeg trenger nysigneringer for å holde entusiasmen oppe...

Vi har i hvertfall ikke solgt noen av de viktigste spillerne våre.

Trulsaren

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #472 på: Juni 21, 2011, 20:39:40 »
Vi har ikke gjort noen dumme kjøp...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Giske

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #473 på: Oktober 14, 2011, 23:05:12 »
2 kamper på rad uten baklengs  ;D

Kato

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #474 på: Oktober 15, 2011, 08:13:24 »
Adam Clayton
 

Leedsfan

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #475 på: Oktober 15, 2011, 09:16:47 »
Flere som vurderer å melde seg inn i "positivitetsjuntaen"?

Jeg synes vi ser ganske solide ut om dagen. De 11 som starter gjør en meget god jobb og på benk/tribune så har vi også noen som kan funke ute på banen. Kanskje dette blir en sesong hvor DET skjer??

Alle som spådde nedrykk, savn etter Kasper, savn etter noen glemte midtbanespillere osv osv....; dere kan begynne å glede dere til det som venter...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

GeirO

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #476 på: Oktober 15, 2011, 11:47:45 »
Vi har en kjempestor samling av midtstoppere i klubben:

Lees
O'Dea
Kisnorbo
O'Brien
Bromby
Bruce

Og kanskje flere.
 :-\
MOT

Tom S

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #477 på: Oktober 15, 2011, 18:33:46 »
3p bak "gullskjema" ;)
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #478 på: Oktober 15, 2011, 18:37:56 »
3p bak "gullskjema" ;)

Ja, kommer seg nå :)

asLeeds

Sv: Den store positivitetstråden!
« Svar #479 på: Oktober 15, 2011, 18:42:36 »
Går veien no ;D
DALHEIM WHITES