Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367926 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #450 på: Juli 25, 2016, 21:05:08 »
Joe Rawson ‏@joerawson  10 min10 minutter siden Vis oversettelse
I understand #lufc will announce the signing of a midfielder in the next 24 hours. Deal done. Not Bridcutt.

Tipper det er Alex Pitchard på lån...

I tilfelle har vi snart halve laget til Brentford som nådde playoff i 2014/15....
ja, dette fører oss nok til PL.....

Vel, play off er så vidt jeg vet nærmere enn 12-15 plasser.

Ikke overivrig jeg heller, DHY, men det er liten tvil om at Brentford har overgått Leeds i omtrent alt de siste årene. MC har ikke evner/vilje til å kjøpe dyrt, så lån/bargains er og blir veien - om vi vil eller ikke. Så er det bare å håpe at Monk og co treffer over evne i lotteriet.
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #451 på: Juli 25, 2016, 22:25:12 »
Albin Ekdal. God nok for lag i Serie A, Bundesliga og har spilt veldig mange kamper på det nivået.
Han er ikke god nok for Leeds sier enkelte her...

Eneste minuset jeg ser med Ekdal er at han har vært skadeplaget, men det blir nok gjort en grundig medical for ham om det er noe i dette ryktet.

Så du ikke på EM? En av de svakeste på EM`s svakeste lag. Hjelper ikke å ha vært god. Bellusci er vist og god nok for lag i serie A....
jo jag såg EM, och så här var det från min tv, Sverige var värdelösa mot Irland i öppningsmatchen och fick turligt oavgjort och i den matchen var inte Ekdahl med mer än några minuter på slutet, i matcherna därefter  mot Italien och Belgien fick han starta och Sverige hade lite oflax men att Ekdahl var bland de sämre stämmer inte alls utan snarare tvärtom han visade att han är en startspelare, i övrigt behöver du inte vara orolig för att han kommer till Leeds, för enligt Phil Hay som varit i kontakt med hans agent så är han fortfarande inte intresserad av  championship
 

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #452 på: Juli 25, 2016, 22:28:13 »
Joe Rawson ‏@joerawson  10 min10 minutter siden Vis oversettelse
I understand #lufc will announce the signing of a midfielder in the next 24 hours. Deal done. Not Bridcutt.

Tipper det er Alex Pitchard på lån...

I tilfelle har vi snart halve laget til Brentford som nådde playoff i 2014/15....
ja, dette fører oss nok til PL.....

Vel, play off er så vidt jeg vet nærmere enn 12-15 plasser.

Ikke overivrig jeg heller, DHY, men det er liten tvil om at Brentford har overgått Leeds i omtrent alt de siste årene. MC har ikke evner/vilje til å kjøpe dyrt, så lån/bargains er og blir veien - om vi vil eller ikke. Så er det bare å håpe at Monk og co treffer over evne i lotteriet.

Du treffer spikeren på hodet her.
Vi ser mot L1, og/ eller lån. Dette understreker at Cellino enten ikke har eller vil bruke store penger på nye spillere- selv om uttalt " PO er målet- sesong"
Det kritiske blir jo om vi ligger ved 6. Plass ved neste vindu/ juletider... Det var da flere , bl a Boro' " klinte til" (og kjøpte Rhodes f eks) ...for og ha kvalitet helt inn.
Spørsmålet er vel OM Monk fortsatt er her hos oss da ::) :D
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #453 på: Juli 25, 2016, 22:42:22 »
Joe Rawson ‏@joerawson  10 min10 minutter siden Vis oversettelse
I understand #lufc will announce the signing of a midfielder in the next 24 hours. Deal done. Not Bridcutt.

Tipper det er Alex Pitchard på lån...

I tilfelle har vi snart halve laget til Brentford som nådde playoff i 2014/15....
ja, dette fører oss nok til PL.....

Vel, play off er så vidt jeg vet nærmere enn 12-15 plasser.

Ikke overivrig jeg heller, DHY, men det er liten tvil om at Brentford har overgått Leeds i omtrent alt de siste årene. MC har ikke evner/vilje til å kjøpe dyrt, så lån/bargains er og blir veien - om vi vil eller ikke. Så er det bare å håpe at Monk og co treffer over evne i lotteriet.

Du treffer spikeren på hodet her.
Vi ser mot L1, og/ eller lån. Dette understreker at Cellino enten ikke har eller vil bruke store penger på nye spillere- selv om uttalt " PO er målet- sesong"
Det kritiske blir jo om vi ligger ved 6. Plass ved neste vindu/ juletider... Det var da flere , bl a Boro' " klinte til" (og kjøpte Rhodes f eks) ...for og ha kvalitet helt inn.
Spørsmålet er vel OM Monk fortsatt er her hos oss da ::) :D
Jeg kan ikke se at vi skal være topp 6 ved juletider...dessverre! Denne bytteleken med spillere, og å hente spillere fra L1 og L2 fører oss aldri til PL. Som sagt tidligere så må vi ha griseflaks for å rykke opp med denne troppen :(  :(Vi har aldri hatt griseflaks med noe som helst, så det skjer ikke denne sesongen heller >:( Må si jeg er bekymret, kan ikke se noe annet enn at dette blir en ny vandring i ingenmannsland...(10-15.plass)

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #454 på: Juli 26, 2016, 11:42:46 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #455 på: Juli 26, 2016, 12:43:04 »
#LUFC Leeds are looking to break the bank this summer to sign Leicester defender Ritchie de Laet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

rd1

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #456 på: Juli 26, 2016, 13:59:48 »
#LUFC Leeds are looking to break the bank this summer to sign Leicester defender Ritchie de Laet.

Ser bedre ut. Begynner å haste med skikkelig midtstopper og defensiv og offensiv midtbanespiller! Kjøp de laet, bridcutt og han offensive midtbanespilleren fra tottenham!
"Who needs Cantona??"

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #457 på: Juli 26, 2016, 14:01:07 »
De Leat er vel høgreback?
Han spilte ivertfall i den posisjonen for Leicester forrige høst.

Absolutt en bra spiller.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #458 på: Juli 26, 2016, 14:01:42 »
Brasiliansk ving? Høres ikke lovende ut...

http://www.hitc.com/en-gb/2016/07/26/report-leeds-united-in-pole-position-to-sign-brazilian-winger-ra/


auren

Enig. Ikke mye å rope hurra for i den infoen om spilleren.

Dessuten; har vi ikke nok vingspillere nå?
Super Leeds since 1968

SupALeedS

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #459 på: Juli 26, 2016, 14:13:12 »
Ritchie De Laet er vel god nok for championship, men tror nok Hauksson er nær overgang nå, leste at vi fortsatt er i forhandlinger med han.
Alex

HåvardK

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #460 på: Juli 26, 2016, 15:37:42 »
De Leat er vel høgreback?
Han spilte ivertfall i den posisjonen for Leicester forrige høst.

Absolutt en bra spiller.
Skjønner ikke denne jakten på høyreback - er vel kanskje den eneste plassen der vi har to spillere som holder nivået.
Er ikke spesielt optimistisk foran denne sesongen heller.

sportcarl1

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #461 på: Juli 26, 2016, 16:13:49 »
Högerback vore vansinnigt  att ta in då det var en av få positioner  som fungerade ypperligt   med  Berardi /Coyle. Innerback däremot ja tack
 

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #462 på: Juli 26, 2016, 18:14:33 »
Grunnen kan kanskje være at Berardi har vært mye skadet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #463 på: Juli 26, 2016, 19:13:31 »
Grunnen kan kanskje være at Berardi har vært mye skadet.

Berardi kan bekle' begge sider.
Syns jeg kjenner litt lusa på gangen her nå..: Taylor bud mottatt tro??

At ikke vi ennå har fått inn kvalitet der vi trenger det aller mest- i midtforsvaret og en kreativ midtbane er for meg en gåte... 11 dager før seriestart!!!
Er ALLE for dyre for Massimo....?
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #464 på: Juli 27, 2016, 19:58:12 »
Perico spiller visst U-21 i kveld.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gabriele_Perico

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #465 på: Juli 27, 2016, 20:06:34 »
Perico spiller visst U-21 i kveld.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gabriele_Perico

Ja, det er tydelig at vi er ute etter en høyreback. Ã…rsakene kan være flere:

1. Berardi er på vei ut.
2. Berardi er cover på venstreback, og Coyle sees på som et for dårlig cover på høyrebacken.
3. Taylor er på vei ut og Berardi blir da hans erstatter da gode venstrebacker koster "en formue".

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #466 på: Juli 27, 2016, 20:20:05 »
Grunnen kan kanskje være at Berardi har vært mye skadet.

Berardi kan bekle' begge sider.
Syns jeg kjenner litt lusa på gangen her nå..: Taylor bud mottatt tro??

At ikke vi ennå har fått inn kvalitet der vi trenger det aller mest- i midtforsvaret og en kreativ midtbane er for meg en gåte... 11 dager før seriestart!!!
Er ALLE for dyre for Massimo....?
Helt enig! Det er helt skandale. Monk kan da ikke mene at vi har en taklingssterk midtbanesjef som går foran? Hvem er det i såfall? Murphy?Diagoraga?Grimes?Mowatt? Det kommer nok en som svært få andre vil ha.....

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #467 på: Juli 27, 2016, 20:58:40 »
Grunnen kan kanskje være at Berardi har vært mye skadet.

Berardi kan bekle' begge sider.
Syns jeg kjenner litt lusa på gangen her nå..: Taylor bud mottatt tro??

At ikke vi ennå har fått inn kvalitet der vi trenger det aller mest- i midtforsvaret og en kreativ midtbane er for meg en gåte... 11 dager før seriestart!!!
Er ALLE for dyre for Massimo....?
Helt enig! Det er helt skandale. Monk kan da ikke mene at vi har en taklingssterk midtbanesjef som går foran? Hvem er det i såfall? Murphy?Diagoraga?Grimes?Mowatt? Det kommer nok en som svært få andre vil ha.....
Det er vel ingen hemmelighet at man jobber for å hente Bridcutt?

Sent fra min SGP511 via Tapatalk

Endre


auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #469 på: Juli 27, 2016, 21:56:25 »
McGugan er vel ikke en spillertype vi bør bruke ressurser på nå, eller?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #470 på: Juli 28, 2016, 09:02:54 »
Billy Whitehouse. Tja må man vel kalle dette, og en fallitterklæring om at man ikke er ute etter de store forsterkninger
http://www.hitc.com/en-gb/2016/07/27/neil-redfearn-comments-on-potential-leeds-deal-for-billy-whiteho/?

Bjorn

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #471 på: Juli 28, 2016, 09:11:05 »
Billy Whitehouse. Tja må man vel kalle dette, og en fallitterklæring om at man ikke er ute etter de store forsterkninger
http://www.hitc.com/en-gb/2016/07/27/neil-redfearn-comments-on-potential-leeds-deal-for-billy-whiteho/?

Ja nå går nok alt rett vest..  ::)
Marching On! 4276

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #472 på: Juli 28, 2016, 09:24:50 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #473 på: Juli 28, 2016, 09:25:02 »
Billy Whitehouse. Tja må man vel kalle dette, og en fallitterklæring om at man ikke er ute etter de store forsterkninger
http://www.hitc.com/en-gb/2016/07/27/neil-redfearn-comments-on-potential-leeds-deal-for-billy-whiteho/?

U-21 spiller, ikke ment for A-laget.

Epler og pärer?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #474 på: Juli 28, 2016, 10:35:27 »
Billy Whitehouse. Tja må man vel kalle dette, og en fallitterklæring om at man ikke er ute etter de store forsterkninger
http://www.hitc.com/en-gb/2016/07/27/neil-redfearn-comments-on-potential-leeds-deal-for-billy-whiteho/?

I tillegg en italiensk forsvarer (merkelig at han også har spilt for Cagliari - ikke no`Massimo har kommet med vel...? )  :o
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-hand-trial-to-italian-defender-perico-1-8037517?

Vi sikter ikke høyt - les VIL ikke bruke mye £££ på spillere nei.
Lurer på om Monk ante/visste transferkitty han hadde til bruk når han signet...FØR Cook ble solgt.....kan ikke ha vært stort. :-\
 

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #475 på: Juli 28, 2016, 10:37:15 »
Burnley snuser på Taylor:

https://www.clubcall.com/burnley/leeds-star-on-radar-1816062.html

auren

Flere og flere forsvarere vi blir linket med, så kommer det ett bud i region 5 mill £ så tror jeg han er borte kjapt....
 

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #476 på: Juli 28, 2016, 11:03:50 »
Ser folk hisser seg opp fordi det kommer en italiener på prøvespill...
Er jo ikke så veldig uvanlig at det kommer inn en drøss med prøvespillere om sommeren.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #477 på: Juli 28, 2016, 11:33:07 »
Ser folk hisser seg opp fordi det kommer en italiener på prøvespill...
Er jo ikke så veldig uvanlig at det kommer inn en drøss med prøvespillere om sommeren.

Er vel mer kvalitet og navn man reagerer på, ikke god nok for Serie B spill- 32 år , uten kontrakt....som regel lik "gråstein".
Vi er 10 dager fra seriestart, stopperparet (de som er spillbare) har ikke spilt 90 minutter sammen ennå....og det er
ikke "cover" for Bamba /Bartley....skjønner godt at folk her inne  er skeptiske jeg...meg inkludert. 

Var veldig positiv etter 6 mann inn ganske kjapt, så forsvant Lewis- og Taylor vil ikke skrive under på ny kontrakt
og spillerne vi er linket med om dagen er som Whelan sier : " Ikke kvalitet"....Pritchard er unntaket.

Overraske oss gjerne med ett par kvalitetssigneringer- MEN de koster £££ og da er sekken snurpa igjen virker det som.
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #478 på: Juli 28, 2016, 17:48:33 »
Få inn noe snart da!! Dette ser stygt ut foreløpig.
Pontus ❤

Kickthemdown

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #479 på: Juli 28, 2016, 18:35:46 »
Få inn noe snart da!! Dette ser stygt ut foreløpig.
Stinker kamp mot nedrykk.  >:(