Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367872 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #600 på: August 04, 2016, 12:48:43 »
Rawson
Looks like Gabriele Perico will not be offered a contract by #lufc they have moved to look at other full backs

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #601 på: August 04, 2016, 12:50:45 »
Joe Rawson ‏@joerawson  · 2 minfor 2 minutter siden 

22 year old Benfica left back Alexis Scholl is one of the full backs #Lufc are now targeting.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #602 på: August 04, 2016, 12:51:14 »
Joe Rawson ‏@joerawson  3 min3 minutter siden Vis oversettelse
22 year old Benfica left back Alexis Scholl is one of the full backs #Lufc are now targeting.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #603 på: August 04, 2016, 12:52:00 »
Joe Rawson ‏@joerawson  · 2 minfor 2 minutter siden 

22 year old Benfica left back Alexis Scholl is one of the full backs #Lufc are now targeting.


auren

https://en.wikipedia.org/wiki/Alexis_Scholl

Hvis vi skal kjøpe en venstreback så håper jeg jo inderlig kan være Rico Henry. Spennende nok denne Scholl som har flere U-kamper for Belgia, men han har jo knapt spilt noen seniorkamper.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #604 på: August 04, 2016, 12:57:40 »
"one of the fullbacks".
Så her jaktes det på erstattere for Taylor tror jeg.

Nå kan det tenkes at denne Scholl er tenkt som en backup for Taylor.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #605 på: August 04, 2016, 13:24:27 »
Tar med denne slik at vi ikke lenger blir betraktet som et farmerlag til Norwich!

Twitter:
@NorwichCityFC Deano, Dozza, Mulumbu, Irvine, now Pritchard. You lads love your Albion connections.


Svaret var: West Norwich Albion!!!!!
« Siste redigering: August 04, 2016, 20:43:59 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ove

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #606 på: August 04, 2016, 20:26:07 »
Joleon Lescott tilgjengelig på free transfer. Han har jo et navn men spørs om han er en forsterkning nå ?

http://www.telegraph.co.uk/football/2016/08/04/leeds-united-poised-to-move-for-unwanted-aston-villa-defender-jo/
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #607 på: August 04, 2016, 20:44:43 »
Tar gjerne Lescott! Er nok revansjelysten og vil vise han fortsatt kan!
Pontus ❤

Kickthemdown

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #608 på: August 04, 2016, 21:11:49 »
Tar gjerne Lescott! Er nok revansjelysten og vil vise han fortsatt kan!
Er dette en slags syk spøk ? Så du noe Premier League forrige sesong? Lescott var sjokkerende dårlig og det er for meg enda et under hvordan han klarte å få spille såppas med matcher. Søppel !!

Xern

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #609 på: August 04, 2016, 21:47:26 »
Tar gjerne Lescott! Er nok revansjelysten og vil vise han fortsatt kan!
Er dette en slags syk spøk ? Så du noe Premier League forrige sesong? Lescott var sjokkerende dårlig og det er for meg enda et under hvordan han klarte å få spille såppas med matcher. Søppel !!
Enig med White, nei takk  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Gufrias

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #610 på: August 04, 2016, 22:03:52 »
Tar gjerne Lescott! Er nok revansjelysten og vil vise han fortsatt kan!
Er dette en slags syk spøk ? Så du noe Premier League forrige sesong? Lescott var sjokkerende dårlig og det er for meg enda et under hvordan han klarte å få spille såppas med matcher. Søppel !!
Men vi skal jo ikke spille Premier League i år.
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #611 på: August 04, 2016, 22:48:24 »
Har vanskelig for å tro at Lescott er blitt SÃ… mye dårligere på noen få år. Han blir 33 år nå snart , og det er ikke kjempegammelt. Han hadde sikkert en dårlig sesong sammen med flere andre på laget (smitteeffekt). Vanskelig å spille bra når hele laget sliter. Hvis laget hans kjemper høyere på tabellen så vil han også spille bedre. Ellers kan man jo aldri signe noen som nettopp har rykket ned. Alle slike spillere  har jo spilt dårlig i forrige sesong!!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #612 på: August 04, 2016, 23:01:32 »
Har vanskelig for å tro at Lescott er blitt SÃ… mye dårligere på noen få år. Han blir 33 år nå snart , og det er ikke kjempegammelt. Han hadde sikkert en dårlig sesong sammen med flere andre på laget (smitteeffekt). Vanskelig å spille bra når hele laget sliter. Hvis laget hans kjemper høyere på tabellen så vil han også spille bedre. Ellers kan man jo aldri signe noen som nettopp har rykket ned. Alle slike spillere  har jo spilt dårlig i forrige sesong!!
Husker du de vi signet fra Pompey etter de rykka ned? Rask og middelmådigheter :(
Lescott er alikevel verdt et forsøk ;)

Josch

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #613 på: August 04, 2016, 23:23:31 »
Har vanskelig for å tro at Lescott er blitt SÃ… mye dårligere på noen få år. Han blir 33 år nå snart , og det er ikke kjempegammelt. Han hadde sikkert en dårlig sesong sammen med flere andre på laget (smitteeffekt). Vanskelig å spille bra når hele laget sliter. Hvis laget hans kjemper høyere på tabellen så vil han også spille bedre. Ellers kan man jo aldri signe noen som nettopp har rykket ned. Alle slike spillere  har jo spilt dårlig i forrige sesong!!
Husker du de vi signet fra Pompey etter de rykka ned? Rask og middelmådigheter :(
Lescott er alikevel verdt et forsøk ;)

Ja, alle varianter finnes nok.  Men det er faktisk mulig å ta revansje på seg selv etter å ha rykket ned. Flere lag og spillere gjør akkurat DET. Ofte rykker de faktisk opp igjen året etter!! :)

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #614 på: August 05, 2016, 08:05:22 »
Ian Harte, Alex Bruce , Stephen Crainey er noen jeg kommer på som såg helt elendige og ferdige ut men rykket opp til Premier League både en å to ganger!
Pontus ❤

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #615 på: August 05, 2016, 08:14:23 »
Ungutt fra Spurs; Dominic Ball (kult fotballnavn) , Liam Moore fra Leicester (ja takk) eller Lescott .....alle midtstoppere.

Monk nevner jo at 2 spillere til inn i troppen er sannsynlig....en stopper og Bridcutt det da.
 

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #616 på: August 05, 2016, 08:54:40 »
Ungutt fra Spurs; Dominic Ball (kult fotballnavn) , Liam Moore fra Leicester (ja takk) eller Lescott .....alle midtstoppere.

Monk nevner jo at 2 spillere til inn i troppen er sannsynlig....en stopper og Bridcutt det da.

I Moore får vi jo "to spillere i en" i og med at han kan bekle en høyreback-rolle også (som klubben har vært på jakt etter).

https://en.wikipedia.org/wiki/Liam_Moore

Jeg er litt usikker på spilleren ettersom han har spilt lite fotball de siste sesongene. Merkelig at han bare fikk 10 kamper for Bristol City i fjor f.eks.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #617 på: August 05, 2016, 09:05:10 »
Tar gjerne Lescott! Er nok revansjelysten og vil vise han fortsatt kan!
Er dette en slags syk spøk ? Så du noe Premier League forrige sesong? Lescott var sjokkerende dårlig og det er for meg enda et under hvordan han klarte å få spille såppas med matcher. Søppel !!

Hallo i luken. Lescott var jo en mur av en midtstopper, og av og til en solid venstreback, for noen år siden. Neppe det værste vi kan hente.....

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #618 på: August 05, 2016, 09:05:50 »
Når det er sagt så håper eg ikkje at vi henter han......

Nørgaard

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #619 på: August 05, 2016, 11:11:21 »
Er Lescott ikke bedre end Bamba.
Han har masser af erfaring fra PL og selv om han ikke spillede godt sidste sæson var det stadig i en bedre liga end Championship.


gulle

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #621 på: August 06, 2016, 09:56:37 »
Bartley/Cooper, holder lenge

Har ikke tro på noe playoffsus med de to. Vi mangler mest av alt kongen der bak.

Eg meiner begge disse har potensiale til å være "sjef". Ã… få midtstoppere til å fungere handler i like stor grad om å gi dei så gode arbeidsforhold som mulig. Da handler det om beskyttelse fra sentral midtbane, og backer som hindrer motstanderene rom på sidene. Dette kan bli et bra par, og ser vi på Leicester i fjor så var det ikkje et eneste menneske som ville hevdet at det var mulig å vinne serien med Morgan/Huth i midten bak. Det gikk jo bra, blant annet fordi Morgan fikk arbeidsforhold til å være "sjef" i. Men, ja, vi trenger en til midtstopper da Bamba er for dårlig. Og da må vi gjerne for min del kjøpe en som er langt bedre enn dei to vi har fra før. Men koster det mye er det ikkje der vi skal prioritere tyngst, og når sant skal sies så finnes det jo ikkje en eneste posisjon der det ikkje er mulig å finne spillere som er bedre enn dei vi har.

Gode argumenter.
Helt riktig at en spiller kan utvikle seg og bli sjef under rette arbeidsforhold. Kanskje Monk er mannen som kan få det til?
Angående referanse til Huth og Morgan. Bartley og Cooper har ingen Kanté foran seg.
det har ikke Huth og Morgan heller lenger, så vi får se hvordan de løser det
Vi må ha midtstoppere som fungerer sammen og en skikkelig "plagsom"fyr foran de, da skal jeg begynne å tro på bedre tider.
Jeg tror på han som sa:attackers wins You games,but defenders wins You titles.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Killa

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #622 på: August 06, 2016, 10:18:13 »
Tråden litt på avveie her nå...? Mangler kanskje rykter.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk


Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #623 på: August 06, 2016, 10:43:19 »
Tråden litt på avveie her nå...? Mangler kanskje rykter.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk


Kan vi presse denne igjennom da?

http://www.hitc.com/en-gb/2016/08/05/leeds-united-supporters-want-evertons-luke-garbutt-to-replace-ch/

Luke har vært litt opp og ned, men det er vel som Leeds United!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #625 på: August 06, 2016, 10:52:54 »
Rykter og faktum fra YP:

Leeds United representatives have been in Belgium this week attempting to tie down a move for the 20-year-old left-back Alexis Scholl.

Scholl could be a contingency if Charlie Taylor, who handed in a transfer request that was subsequently rejected, does eventually leave. It is understood that the Whites’ links to former England defender Joleon Lescott are off the mark.


Read more at: http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/saturday-transfer-gossip-august-6-leeds-united-eye-austrian-defender-hull-city-miss-another-target-boro-keen-on-zidane-s-lad-1-8054569
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #626 på: August 06, 2016, 11:14:57 »
Norwich har visstnok forhøre seg om Dallas, og Burton ønsker seg Botoka på lån!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #627 på: August 06, 2016, 14:16:12 »
Egentlig trist det som nå skjer. Vi har hatt noen spennende signeringer så langt, men nå har tydeligvis Cellino skrudd igjen krana :( Nå er det kun snakk om enten å låne spillere, eller eventuelt hente et risikoprosjekt på free transfer. Etter min mening burde vi nå få tak i Flamini til å være sjef på midten. Tenk hvilke ringvirkninger dette hadde gitt :) hvis det i tillegg hadde kommet en vb i samme klasse så hadde jeg vært mer positiv til sesongen ;)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #628 på: August 06, 2016, 14:50:08 »
Egentlig trist det som nå skjer. Vi har hatt noen spennende signeringer så langt, men nå har tydeligvis Cellino skrudd igjen krana :( Nå er det kun snakk om enten å låne spillere, eller eventuelt hente et risikoprosjekt på free transfer. Etter min mening burde vi nå få tak i Flamini til å være sjef på midten. Tenk hvilke ringvirkninger dette hadde gitt :) hvis det i tillegg hadde kommet en vb i samme klasse så hadde jeg vært mer positiv til sesongen ;)

Skal vi ikke stole på det Monk sier mener du?

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #629 på: August 06, 2016, 15:00:18 »
Egentlig trist det som nå skjer. Vi har hatt noen spennende signeringer så langt, men nå har tydeligvis Cellino skrudd igjen krana :( Nå er det kun snakk om enten å låne spillere, eller eventuelt hente et risikoprosjekt på free transfer. Etter min mening burde vi nå få tak i Flamini til å være sjef på midten. Tenk hvilke ringvirkninger dette hadde gitt :) hvis det i tillegg hadde kommet en vb i samme klasse så hadde jeg vært mer positiv til sesongen ;)

Skal vi ikke stole på det Monk sier mener du?
Vil gjerne det, men personlig synes jeg disse 2 knallsigneringene mangler....Troe seff at Monk har kontroll, men skuffelsene har vært for mange de siste årene...