Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367854 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1710 på: Januar 31, 2017, 20:08:44 »
Omar Bogle. Det er et herlig navn det!  8)

Ove

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1711 på: Januar 31, 2017, 20:11:03 »
Merkelig. Det virket som den ene etter den andre forsvant for oss. Canos, Grabban, Fletcher, Bogle. Begynte å håpe på Ulloa aller en eller annen italiener, og så plutselig er Bogle høyaktuell igjen.
Her skjer ting fort. For en gangs skyld et vindu hvor noe skjer. Det var på tide.
 

Jon R

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1712 på: Januar 31, 2017, 20:11:25 »
Gjør det enkelt: Boro`skal ha 9 mill £ for Rhodes.  Kjøp ham. Han er verdt det.
Business done.

10 mill til Sheffield Wednesday, medical akkurat nå!
Fæn! Der tok trolig Uglene et tomillsskritt mot opprykk!
Jon R.

Kickthemdown

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1713 på: Januar 31, 2017, 20:13:12 »
Liker ikke dette. Synes våre konkurrenter styrker seg veldig. Reading var vel hentet Mutch fra Palace, Reece Oxford fra West Ham og nå Grabban. Sheffield Wed henter Rhodes og Villa har nesten hentet et helt lag. Litt bekymret for resten av sesongen. Det må minst komme en spiss


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke bli helt Waccoe nå. Vi kommer ut av overgangsvinduet styrket.

samadhi

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1714 på: Januar 31, 2017, 20:13:49 »
BREAKING;

Phil Hay ‏@PhilHayYP  · 2 min2 minutter siden 
BREAKING: Leeds agree a fee with Grimsby Town for Striker Omar Bogle. Expected to arrive at Thorp Arch in the next hour. #lufc


Off.... falsk Phil Hay konto som ser helt lik ut  :-X

https://twitter.com/PhilHayYP

Beklager denne. Ble lurt av falsk twitterkonto.
Hadde oppe søk på Omar Bogle så dukket tweeten til "Phil Hay". Twitterkonto er slettet nå ser jeg...
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1715 på: Januar 31, 2017, 20:19:58 »
BREAKING;

Phil Hay ‏@PhilHayYP  · 2 min2 minutter siden 
BREAKING: Leeds agree a fee with Grimsby Town for Striker Omar Bogle. Expected to arrive at Thorp Arch in the next hour. #lufc


Off.... falsk Phil Hay konto som ser helt lik ut  :-X

https://twitter.com/PhilHayYP


Beklager denne. Ble lurt av falsk twitterkonto.
Hadde oppe søk på Omar Bogle så dukket tweeten til "Phil Hay". Twitterkonto er slettet nå ser jeg...
I disse SoMe-tider må man være forsiktig.
« Siste redigering: Januar 31, 2017, 20:28:03 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1716 på: Januar 31, 2017, 20:21:38 »
Liker ikke dette. Synes våre konkurrenter styrker seg veldig. Reading var vel hentet Mutch fra Palace, Reece Oxford fra West Ham og nå Grabban. Sheffield Wed henter Rhodes og Villa har nesten hentet et helt lag. Litt bekymret for resten av sesongen. Det må minst komme en spiss


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke bli helt Waccoe nå. Vi kommer ut av overgangsvinduet styrket.

Tja. Godt mulig isolert sett, men man må også sammenligne seg mot konkurrentene, og da kommer vi ikke pt. ut av overgangsvinduet forsterket. Det som bekymrer meg er at vi ikke har en god backup for Wood. Blir krise hvis han blir skadet


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1717 på: Januar 31, 2017, 20:27:21 »
Liker ikke dette. Synes våre konkurrenter styrker seg veldig. Reading var vel hentet Mutch fra Palace, Reece Oxford fra West Ham og nå Grabban. Sheffield Wed henter Rhodes og Villa har nesten hentet et helt lag. Litt bekymret for resten av sesongen. Det må minst komme en spiss


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke bli helt Waccoe nå. Vi kommer ut av overgangsvinduet styrket.

Tja. Godt mulig isolert sett, men man må også sammenligne seg mot konkurrentene, og da kommer vi ikke pt. ut av overgangsvinduet forsterket. Det som bekymrer meg er at vi ikke har en god backup for Wood. Blir krise hvis han blir skadet


Sent from my iPhone using Tapatalk

Og blir han ikke skadet så fosser vi frem til opprykk!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1718 på: Januar 31, 2017, 20:30:10 »
Ikke sikkert siste tog har gått. Men det er nok full krig og hvem har mest å tilby?

LEEDS are considering a last-minute move for Bournemouth striker Lewis Grabban.
http://www.express.co.uk/sport/football/761378/Lewis-Grabban-Leeds-Bournemouth-transfer-deadline-day-news-gossip


Reading look set to beat Leeds United to the signing of Lewis Grabban, according to Yorkshire Post journalist Phil Hay.
http://footballleagueworld.co.uk/reading-set-to-move-for-premier-league-striker/
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1719 på: Januar 31, 2017, 20:30:35 »
Om Pedraza:

Pedraza should have the physique to deal with the rough and tumble of the Championship as he is also six-foot-tall. Pedraza is also left-footed and would likely play on the left wing for Leeds - or as an option upfront.

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-who-is-alfonso-pedraza-1-8362565
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1720 på: Januar 31, 2017, 20:33:59 »
Ikke sikkert siste tog har gått. Men det er nok full krig og hvem har mest å tilby?

LEEDS are considering a last-minute move for Bournemouth striker Lewis Grabban.
http://www.express.co.uk/sport/football/761378/Lewis-Grabban-Leeds-Bournemouth-transfer-deadline-day-news-gossip


Reading look set to beat Leeds United to the signing of Lewis Grabban, according to Yorkshire Post journalist Phil Hay.
http://footballleagueworld.co.uk/reading-set-to-move-for-premier-league-striker/

Der kom vel avgjørelsen og spikern i kista for Leeds sin del
Report: Reading beat Leeds United to Lewis Grabban signing
Reading are set to sign Bournemouth striker Lewis Grabban, according to SkySports.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

GeirO

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1721 på: Januar 31, 2017, 20:55:38 »
Håpet litt på Grabban og Wahlquist, hadde vært bra dekning på "tynne plasser", men ingen av de to kommer vel.
MOT

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1722 på: Januar 31, 2017, 21:04:52 »
Litt svakt, dette. Her var man på jakt etter en spiss eller to også i det forrige transfervinduet, så gjør man såpass dårlig forarbeid at man ikke får noen denne gangen heller. Virket ikke som man hadde Pedraza på radaren på forhånd, og at denne overgangen kom sånn ut av det blå. Slår han til, blir dette en ren bonus. Når silly season begynner, må man ha klart for seg hvem man vil ha, slik at slikt rot som med Fletcher unngås. Kanskje Leeds nå rett og slett kan legge hans overgang død, og heller konsentrere seg om andre mål.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1723 på: Januar 31, 2017, 21:11:28 »
Jeg frykter 7.plassen...veldig!!!

Og unngår vi den...og skal ut i playoff...ja hva er oddsen da for at vi stiller med en b-lag/junior-mix i første kampen...for å spare de beste spillerne til finalen???
Nei, dette har vært tre kjipe dager...


We are Leeds...MOT! :-\
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Jostein.

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1724 på: Januar 31, 2017, 21:14:39 »
Jeg har fortsatt et lite håp om Fletcher
Leeds Carajo!

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1725 på: Januar 31, 2017, 21:17:09 »
Jeg har fortsatt et lite håp om Fletcher
Bilic har sagt at West Ham ikke handler i dag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1726 på: Januar 31, 2017, 21:18:36 »
Litt svakt, dette. Her var man på jakt etter en spiss eller to også i det forrige transfervinduet, så gjør man såpass dårlig forarbeid at man ikke får noen denne gangen heller. Virket ikke som man hadde Pedraza på radaren på forhånd, og at denne overgangen kom sånn ut av det blå. Slår han til, blir dette en ren bonus. Når silly season begynner, må man ha klart for seg hvem man vil ha, slik at slikt rot som med Fletcher unngås. Kanskje Leeds nå rett og slett kan legge hans overgang død, og heller konsentrere seg om andre mål.

Enig. Det er riktignok 3 timer igjen ca, men de rundt oss forsterker kraftig- og om vi er interessert eller ikke i alle disse navnene som f eks Grabban- så virker det som om våre motstandere har mer muskler( les ressurser) enn oss....  tom Reading :-\

Har trua' men alternativene/ spiller sklir jo mellom fingrene våre ... Men hva vet jeg.. ???
 

Jostein.

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1727 på: Januar 31, 2017, 21:20:19 »
Berbatov ble nettopp avkreftet til West Ham, så ser ikke så lyst ut.
Leeds Carajo!

Jostein.

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1728 på: Januar 31, 2017, 21:22:12 »
Dårlig om vi ikke henter en spiss når vi ligger så bra an på tabellen som vi gjør. Stort sett alle lag rundt oss har forsterket kraftig...
Leeds Carajo!

GeirO

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1729 på: Januar 31, 2017, 21:23:06 »
Tror jeg vurderer det dithen at det er 99,99% sjanse for at det ikke blir flere inn.....
MOT

Glenn K

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1730 på: Januar 31, 2017, 21:23:09 »
Leeds melder nå på Snapchat at det kommer en til  ;D

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1731 på: Januar 31, 2017, 21:23:46 »
Ingen automatikk i at masse spillere inn gjør lagene langt bedre. Vi vet at det vi har funker. Hva ville for eksempel skjedd med Wood om vi hentet Rhodes nå. Skuldre i taket, og begynne å se seg bak ryggen. Ikke glem at vi har spilt 25 kamper hvor det meste har fungert utmerket.
 

Jostein.

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1732 på: Januar 31, 2017, 21:28:08 »
Leeds melder nå på Snapchat at det kommer en til  ;D

Ja visst fanken!
Leeds Carajo!

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1733 på: Januar 31, 2017, 21:29:56 »
Scott Hogan til Villa ( hvor mange har de hentet siste uka egentlig?) , og MC Cormack antagelig til Forest.... Igjen , hvordan er dette mulig for Forest??

Akkurat NÃ… meldes det at Forest henter Zach Clough også :-* !!!
« Siste redigering: Januar 31, 2017, 21:34:29 av Cherry »
 

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1734 på: Januar 31, 2017, 21:30:04 »
Krysser fingrene for en spiss. Men tipper Pontus, som også er en god nyhet


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Jostein.

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1735 på: Januar 31, 2017, 21:32:20 »
Krysser fingrene for en spiss. Men tipper Pontus, som også er en god nyhet


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pontus ble vel lånt til sommeren, deretter signert?
Leeds Carajo!

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1736 på: Januar 31, 2017, 21:33:09 »
Krysser fingrene for en spiss. Men tipper Pontus, som også er en god nyhet


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det ville vært lureri og en "nedtur". Det MÃ… da være en hemmelig spiss?

Tipper en ukjent, utenlandsk en.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Smudge

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1737 på: Januar 31, 2017, 21:34:39 »
Barrow

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1738 på: Januar 31, 2017, 21:35:17 »
Krysser fingrene for en spiss. Men tipper Pontus, som også er en god nyhet


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pontus ble vel lånt til sommeren, deretter signert?

Jo, men godt mulig at de signerer kontrakt allerede nå så blir overgangen gjennomført til sommeren. Gladnyhet på slutten av vinduet


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1739 på: Januar 31, 2017, 21:35:43 »
Tipper Bradley Dack.