Skrevet av Emne: Ex-spiller: Giuseppe Bellusci  (Lest 170845 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #360 på: Desember 31, 2015, 16:17:05 »
det går inte att skänka bort ett mål per match om vi skall upp i Pl, sedan spelar det ingen roll om spelaren heter bellusci eller bamba och de i övrigt spelar bra, en försvarare som kan få silvestri och cooper som är unga att utvecklas vore prio ett tillsammans med en anfallare som vet vart målet ligger
Helt enig att vi ikke vinner kamper når vi gir bort mål i kamper, men! hadde vi laget mål på halvparten av våre 100% sjanser så hadde ikke disse "tabbemålene" vært en agenda. 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #361 på: Januar 03, 2016, 14:09:23 »
Tweet fra Guiseppe i dag:

In The world there are honest people And smart people.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #362 på: Januar 03, 2016, 14:20:25 »
Tweet fra Guiseppe i dag:

In The world there are honest people And smart people.

En sensasjonell nyhet som ingen visste fra før....  :o
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #363 på: Januar 03, 2016, 16:54:54 »
Tweet fra Guiseppe i dag:

In The world there are honest people And smart people.

En sensasjonell nyhet som ingen visste fra før....  :o
ja vad skall man säga om bellusci :), har han rannsakat sig själv?dags att visa bägge de sidorna på plan, hålla sin position, sluta tjafsa med domare och motståndare, sluta filma och dra i tröjor
 

Gufrias

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #364 på: Januar 03, 2016, 17:30:56 »
Hva har han løyet om nå?
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #365 på: Januar 03, 2016, 21:44:31 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #366 på: Januar 04, 2016, 00:49:13 »
Tweet fra Guiseppe i dag:

In The world there are honest people And smart people.

En sensasjonell nyhet som ingen visste fra før....  :o
ja vad skall man säga om bellusci :), har han rannsakat sig själv?dags att visa bägge de sidorna på plan, hålla sin position, sluta tjafsa med domare och motståndare, sluta filma och dra i tröjor
Han kan slutte å dra i trøyen ja. Den jobben har Cooper forlengst tatt over.  :(
Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #367 på: Januar 04, 2016, 11:14:13 »
Tweet fra Guiseppe i dag:

In The world there are honest people And smart people.

En sensasjonell nyhet som ingen visste fra før....  :o
ja vad skall man säga om bellusci :), har han rannsakat sig själv?dags att visa bägge de sidorna på plan, hålla sin position, sluta tjafsa med domare och motståndare, sluta filma och dra i tröjor
Han kan slutte å dra i trøyen ja. Den jobben har Cooper forlengst tatt over.  :(


Og han må gjerne slutte å stole på offsidetaktikken han opererer med, samt stole på sin fart samt stole på sin balanse, han må rett og slett finne motstanderens rygg og henge der som en klegg....!!
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #368 på: Januar 05, 2016, 20:22:25 »
Barry O'Mahoney

According to @DiMarzio, Hellas Verona are interested in defender Giuseppe Bellusci. Cellino wants between 4 and 5 million pounds #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #369 på: Januar 06, 2016, 08:53:34 »
Barry O'Mahoney

According to @DiMarzio, Hellas Verona are interested in defender Giuseppe Bellusci. Cellino wants between 4 and 5 million pounds #LUFC


http://www.hitc.com/en-gb/2016/01/05/report-massimo-cellino-demanding-4m-minimum-for-giuseppe-bellusc/

Ja, hvis de vil kjøpe ham for denne summen bør det ikke nøles!! SELL!!
Yeboahs vitne

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #370 på: Januar 06, 2016, 09:40:13 »
Barry O'Mahoney

According to @DiMarzio, Hellas Verona are interested in defender Giuseppe Bellusci. Cellino wants between 4 and 5 million pounds #LUFC


http://www.hitc.com/en-gb/2016/01/05/report-massimo-cellino-demanding-4m-minimum-for-giuseppe-bellusc/

Ja, hvis de vil kjøpe ham for denne summen bør det ikke nøles!! SELL!!

Får vi 4-5 mill pund er det jo bare å selge.

Men pr dags dato er Bellusci og Cooper vårt beste midtstopperpar i mine øyne, og eg tror vi hadde hatt minst et par poeng meir mot Derby/MK om han hadde erstattet Bamba i de kampene.

AndyMathie

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #371 på: Januar 06, 2016, 12:33:29 »
Barry O'Mahoney

According to @DiMarzio, Hellas Verona are interested in defender Giuseppe Bellusci. Cellino wants between 4 and 5 million pounds #LUFC


http://www.hitc.com/en-gb/2016/01/05/report-massimo-cellino-demanding-4m-minimum-for-giuseppe-bellusc/

Ja, hvis de vil kjøpe ham for denne summen bør det ikke nøles!! SELL!!

Får vi 4-5 mill pund er det jo bare å selge.

Men pr dags dato er Bellusci og Cooper vårt beste midtstopperpar i mine øyne, og eg tror vi hadde hatt minst et par poeng meir mot Derby/MK om han hadde erstattet Bamba i de kampene.


Et meget godt poeng at vi nok hadde hatt 4 poeng mer med Bellusci på laget. Min påstand er enda at han er vår klart beste stopper. Folk skriker om at han har gjort så mange feil, men bortsett fra mot Boro og Forest hvilken feil sikter dere til?! Æ klarer ikke å se dette!!! Håper for guds skyld han blir.
We are Leeds and we are proud of it!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #372 på: Januar 06, 2016, 12:34:21 »
4-5 millioner pund??? SELL SELLL SELLL SELLL
Pontus ❤

sportcarl1

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #373 på: Januar 06, 2016, 15:07:26 »
4-5 millioner pund??? SELL SELLL SELLL SELLL
instämmer, vi kn sälja honom för 500 000 pund eller där ut över och införskaffa en innerback som passar i engelska championship, han är helt enkelt för kort i rocken och för opolitlig
 

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #374 på: Januar 08, 2016, 07:21:27 »
4-5 millioner pund??? SELL SELLL SELLL SELLL
instämmer, vi kn sälja honom för 500 000 pund eller där ut över och införskaffa en innerback som passar i engelska championship, han är helt enkelt för kort i rocken och för opolitlig
Jag er inte sjuk jag er bara svensk............=)

Hallgeir *

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #375 på: Januar 08, 2016, 11:01:44 »
4-5 millioner pund??? SELL SELLL SELLL SELLL
instämmer, vi kn sälja honom för 500 000 pund eller där ut över och införskaffa en innerback som passar i engelska championship, han är helt enkelt för kort i rocken och för opolitlig
Jag er inte sjuk jag er bara svensk............=)

Slike kommentarer er langt fra morsomme, ikke for meg, og slett ikke for den det gjelder.

Unødvendig! Du kan bedre enn dette.
Super Leeds since 1968

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #376 på: Januar 08, 2016, 15:04:16 »
4-5 millioner pund??? SELL SELLL SELLL SELLL
instämmer, vi kn sälja honom för 500 000 pund eller där ut över och införskaffa en innerback som passar i engelska championship, han är helt enkelt för kort i rocken och för opolitlig
Jag er inte sjuk jag er bara svensk............=)

Slike kommentarer er langt fra morsomme, ikke for meg, og slett ikke for den det gjelder.

Unødvendig! Du kan bedre enn dette.
Dette er humor fra min side Hallgeir, ett svar på sportcarl1`s vilje til og selge vår beste stopper for slikk og ingenting. Hvis sportcarl1 har tatt seg nær av dette, så skal jeg selvfølgelig beklage. Hadde forøverig husket smiletegn!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #377 på: Januar 08, 2016, 15:25:55 »
4-5 millioner pund??? SELL SELLL SELLL SELLL
instämmer, vi kn sälja honom för 500 000 pund eller där ut över och införskaffa en innerback som passar i engelska championship, han är helt enkelt för kort i rocken och för opolitlig
Jag er inte sjuk jag er bara svensk............=)

Slike kommentarer er langt fra morsomme, ikke for meg, og slett ikke for den det gjelder.

Unødvendig! Du kan bedre enn dette.
Dette er humor fra min side Hallgeir, ett svar på sportcarl1`s vilje til og selge vår beste stopper for slikk og ingenting. Hvis sportcarl1 har tatt seg nær av dette, så skal jeg selvfølgelig beklage. Hadde forøverig husket smiletegn!

Selvfølgelig forsto jeg at du mente det humoristisk, men jeg tviler på at Carl kjenner denne melodien/teksten. Dermed er det en sjanse for at humoren din får en motsatt virkning enn det den var ment som.

Kanskje ikke noen stor sak, men det er lov å bruke litt fornuft da.  ;)
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #378 på: Januar 08, 2016, 18:32:03 »
Jag  tål det ;). Dock personligen tycker jag fortfarande  att bamba/bellusci  gjort några för många och stora misstag  hittills denna  säsongen, känns  jobbigt med denna upprepning  att släppa in ett billigt mål oftast på första målchansen  i matchen . Vi är  inte tillräckligtillräckligt  bra  för ha råd med det
 

Kato

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #379 på: Januar 08, 2016, 19:41:37 »
Jag  tål det ;). Dock personligen tycker jag fortfarande  att bamba/bellusci  gjort några för många och stora misstag  hittills denna  säsongen, känns  jobbigt med denna upprepning  att släppa in ett billigt mål oftast på första målchansen  i matchen . Vi är  inte tillräckligtillräckligt  bra  för ha råd med det

Enig. Vil se et langt sterkere fokus på å hente midtstopper i dette vinduet.
 

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #380 på: Januar 09, 2016, 13:16:35 »
Bellusci har blitt bedre med tiden synes jeg. Som bakerste mann velger han oftere sikre løsninger fremfor hasardiøse klaringer, pasninger og avdriblinger, tjuvtriksene har blitt færre og temperamentet virker mer under kontroll enn tidligere. På den andre siden har jeg inntrykk av at de gode offensive bidragene blitt færre, muligens som en konsekvens av at han spiller med mindre risiko? Mitt inntrykk er allikevel at Evans og hans menn har hatt en merkbar positiv innflytelse på Bellusci.

Hvis noen byr flere millioner pund for han (kommer ikke til å skje) er det naturligvis bare å selge.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #381 på: Januar 09, 2016, 13:48:40 »
Bellusci har blitt bedre med tiden synes jeg. Som bakerste mann velger han oftere sikre løsninger fremfor hasardiøse klaringer, pasninger og avdriblinger, tjuvtriksene har blitt færre og temperamentet virker mer under kontroll enn tidligere. På den andre siden har jeg inntrykk av at de gode offensive bidragene blitt færre, muligens som en konsekvens av at han spiller med mindre risiko? Mitt inntrykk er allikevel at Evans og hans menn har hatt en merkbar positiv innflytelse på Bellusci.

Hvis noen byr flere millioner pund for han (kommer ikke til å skje) er det naturligvis bare å selge.

Jeg syns at han er god, gjør mange bra ting og er en spillende midtstopper.

Tror alle venter på "tabbene" når de ser på han enn å legge merke til alle de gode involveringene.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #382 på: Januar 09, 2016, 14:10:24 »
Nå handler jo en del av stopperspillet også om hva man gjør i relasjoner, ikke bare den enkeltes ferdigheter.

Jeg er langt fra trygg på det som leveres fra denne kanten når det gjelder struktur, falle til riktig tid, falle inn bak duell, støte riktig, sette linja riktig, stå med fireren i riktig høyde.

Selvsagt ikke hans ansvar alene, men føler det er en del å gå på her.
 

Lundewhites

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #383 på: Januar 09, 2016, 14:15:36 »
Nå handler jo en del av stopperspillet også om hva man gjør i relasjoner, ikke bare den enkeltes ferdigheter.

Jeg er langt fra trygg på det som leveres fra denne kanten når det gjelder struktur, falle til riktig tid, falle inn bak duell, støte riktig, sette linja riktig, stå med fireren i riktig høyde.

Selvsagt ikke hans ansvar alene, men føler det er en del å gå på her.
Kunne ikke være mer enig! Ta med at han i tillegg ikke vinner en hodeduell, så er det en meget begrenset spiller vi snakker om.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

AndyMathie

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #384 på: Januar 09, 2016, 15:50:58 »
Bellusci har blitt bedre med tiden synes jeg. Som bakerste mann velger han oftere sikre løsninger fremfor hasardiøse klaringer, pasninger og avdriblinger, tjuvtriksene har blitt færre og temperamentet virker mer under kontroll enn tidligere. På den andre siden har jeg inntrykk av at de gode offensive bidragene blitt færre, muligens som en konsekvens av at han spiller med mindre risiko? Mitt inntrykk er allikevel at Evans og hans menn har hatt en merkbar positiv innflytelse på Bellusci.

Hvis noen byr flere millioner pund for han (kommer ikke til å skje) er det naturligvis bare å selge.

Det har allerede skjedd med budene fra Italia som visstnok skal ligge på 2 millioner pund!
We are Leeds and we are proud of it!

AndyMathie

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #385 på: Januar 09, 2016, 15:53:05 »
Nå handler jo en del av stopperspillet også om hva man gjør i relasjoner, ikke bare den enkeltes ferdigheter.

Jeg er langt fra trygg på det som leveres fra denne kanten når det gjelder struktur, falle til riktig tid, falle inn bak duell, støte riktig, sette linja riktig, stå med fireren i riktig høyde.

Selvsagt ikke hans ansvar alene, men føler det er en del å gå på her.
Kunne ikke være mer enig! Ta med at han i tillegg ikke vinner en hodeduell, så er det en meget begrenset spiller vi snakker om.

Meget begrenset spiller vi snakker. Jøss for en vurderingsevne!!! Helt enig at han ikke er en stor hodespiller, men han vinner da hodedueller også av og til, men på andre områder er han en av de aller beste stopperne vi har hatt siden vi rykket ned fra Premier League!
We are Leeds and we are proud of it!

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #386 på: Januar 09, 2016, 17:40:49 »
Nå handler jo en del av stopperspillet også om hva man gjør i relasjoner, ikke bare den enkeltes ferdigheter.

Jeg er langt fra trygg på det som leveres fra denne kanten når det gjelder struktur, falle til riktig tid, falle inn bak duell, støte riktig, sette linja riktig, stå med fireren i riktig høyde.

Selvsagt ikke hans ansvar alene, men føler det er en del å gå på her.
Jeg ville synes det var en vanskelig oppgave å være 1st og 2dr forsvarer på en gang Kato. Stort sett er det Bellushi som går i duell når han spiller. Hvis du tenker på siste 'tabben" mot Nottingham så er det rimelig vrient eller umulig og falle av tidsnok når vi presser så høyt. Ã… hvor er 2dre forsvarer, som i dette tilfellet skal være Wootton?

Leedsfan

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #387 på: Januar 09, 2016, 18:05:15 »
Er visst MOTM i dag!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #388 på: Januar 09, 2016, 18:10:15 »
Nå handler jo en del av stopperspillet også om hva man gjør i relasjoner, ikke bare den enkeltes ferdigheter.

Jeg er langt fra trygg på det som leveres fra denne kanten når det gjelder struktur, falle til riktig tid, falle inn bak duell, støte riktig, sette linja riktig, stå med fireren i riktig høyde.

Selvsagt ikke hans ansvar alene, men føler det er en del å gå på her.
Jeg ville synes det var en vanskelig oppgave å være 1st og 2dr forsvarer på en gang Kato. Stort sett er det Bellushi som går i duell når han spiller. Hvis du tenker på siste 'tabben" mot Nottingham så er det rimelig vrient eller umulig og falle av tidsnok når vi presser så høyt. Ã… hvor er 2dre forsvarer, som i dette tilfellet skal være Wootton?

Faller av for seint, evt står altfor høyt mot Forest. Skal ikke slippe til det bakrommet. Var en pasning helt nede fra 16meteren. Elendig forsvarsspill, blant annet av Bellusci.
 

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #389 på: Januar 09, 2016, 18:40:34 »
Nå handler jo en del av stopperspillet også om hva man gjør i relasjoner, ikke bare den enkeltes ferdigheter.

Jeg er langt fra trygg på det som leveres fra denne kanten når det gjelder struktur, falle til riktig tid, falle inn bak duell, støte riktig, sette linja riktig, stå med fireren i riktig høyde.

Selvsagt ikke hans ansvar alene, men føler det er en del å gå på her.
Jeg ville synes det var en vanskelig oppgave å være 1st og 2dr forsvarer på en gang Kato. Stort sett er det Bellushi som går i duell når han spiller. Hvis du tenker på siste 'tabben" mot Nottingham så er det rimelig vrient eller umulig og falle av tidsnok når vi presser så høyt. Ã… hvor er 2dre forsvarer, som i dette tilfellet skal være Wootton?

Faller av for seint, evt står altfor høyt mot Forest. Skal ikke slippe til det bakrommet. Var en pasning helt nede fra 16meteren. Elendig forsvarsspill, blant annet av Bellusci.
Rekka står ikke altfor høyt når hele Forest laget er på egen halvdel. Problemet i den situasjonen er at Wootton som er naturlig 2dr forsvarer ligger for bredt, han skal inn og hjelpe Bellushi i dette tilfellet. Men de kunne ha falt av tidligere, det er jeg enig i.