Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1431887 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1680 på: Mars 28, 2014, 11:35:29 »
Simon Austin ‏@sport_simon 22 min
#cellino appeal is expected to be heard early next week #lufc

Simon Austin ‏@sport_simon 25 min
Players will receive part of their wages today and the balance next week #lufc

På andre tweets virker det som Cellino betaler det som blir betalt idag og delvis lønn til spillerne.
Resten betaler han viss anken går veien.

Cellino eller admin...?

for meg ser det hvertfall sånn ut...
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1681 på: Mars 28, 2014, 11:39:57 »
Simon Austin ‏@sport_simon 22 min
#cellino appeal is expected to be heard early next week #lufc

Simon Austin ‏@sport_simon 25 min
Players will receive part of their wages today and the balance next week #lufc

På andre tweets virker det som Cellino betaler det som blir betalt idag og delvis lønn til spillerne.
Resten betaler han viss anken går veien.

Cellino eller admin...?

GFH vil at Cellino skal betale regningene i 6 måneder som han tilsynelatende har skrevet under i kontrakten. Rart at Cellino ikke har sett for seg dette scenarioet.

Så Cellino skal betale regningene til en klubb han ikke får lov til å eie mens GFH febrilsk leter etter en ny kjøper.

Cellino må jo være lysten på å drepe.

Slik det ser ut nå så er det Cellino eller administrasjon..

Bare å sprette champagnen dere....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1682 på: Mars 28, 2014, 12:33:59 »
......og allikevel vil han kjøpe oss...!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1683 på: Mars 28, 2014, 12:38:05 »
Simon Austin ‏@sport_simon 22 min
#cellino appeal is expected to be heard early next week #lufc

Simon Austin ‏@sport_simon 25 min
Players will receive part of their wages today and the balance next week #lufc

På andre tweets virker det som Cellino betaler det som blir betalt idag og delvis lønn til spillerne.
Resten betaler han viss anken går veien.

Cellino eller admin...?
GFH, mestere i back stabbing of dirty games.

GFH vil at Cellino skal betale regningene i 6 måneder som han tilsynelatende har skrevet under i kontrakten. Rart at Cellino ikke har sett for seg dette scenarioet.

Så Cellino skal betale regningene til en klubb han ikke får lov til å eie mens GFH febrilsk leter etter en ny kjøper.

Cellino må jo være lysten på å drepe.

Slik det ser ut nå så er det Cellino eller administrasjon..

Bare å sprette champagnen dere....
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1684 på: Mars 28, 2014, 13:53:13 »
PFA: Leeds United players paid "proportion" of March wages

By Danielle Joynson, Staff Reporter
Filed: Friday, March 28, 2014 at 11:36 UK
Last Updated: Friday, March 28, 2014 at 11:57 UK

Professional Footballers' Association chief executive Gordon Taylor has revealed that the Leeds United players have been paid a "proportion" of their wages for March.

Reports emerged this morning claiming that the squad had not been paid as expected this morning.

The issue is reportedly down to a dispute over who should cover the wages between current owners Gulf Finance House Capital and Italian businessman Massimo Cellino, whose bid to takeover was blocked by the Football League due to a guilty verdict regarding tax evasion.

According to Sky Sports News, Taylor has announced that the Leeds players have agreed to defer a proportion of their wages for this month.

The Championship outfit are currently 14th in the table.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1685 på: Mars 28, 2014, 13:56:39 »
Hva vet han som ikke vi vet?

The chief executive of the Professional Footballers' Association, Gordon Taylor revealed that the players have accepted a scenario that sees their wages paid to them over the next week.
 
Speaking to the BBC, Taylor said: "Arrangements are in place with regards to payment and there is going to be some proportion of wages paid today and more next week," he said.
 
"The players are OK with it. Leeds are a big club with a large fan-base and we have no reason to believe that things won't be sorted in the near future."
 
Cellino is said to have invested over £6m in the club in the last two months as he prepared for agreeing a 75% stake in the club.
 
Managing director David Haigh has also injected £1.5m of his own money into the club but the Elland Road side are reportedly losing more than £1m a month.
 
However, Taylor is hopeful that the prospect of administration will be sidestepped.
 
"I'm hoping that administration can be avoided,"
he added



 http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-players-agree-wages-deferred-3294877#ixzz2xGHatdwO
 Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1686 på: Mars 28, 2014, 14:54:45 »
Simon Austin ‏@sport_simon 22 min
#cellino appeal is expected to be heard early next week #lufc

Simon Austin ‏@sport_simon 25 min
Players will receive part of their wages today and the balance next week #lufc

På andre tweets virker det som Cellino betaler det som blir betalt idag og delvis lønn til spillerne.
Resten betaler han viss anken går veien.

Cellino eller admin...?

Er det slik å forstå at avgjørelsen på anken kommer neste uke?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsgutt

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1687 på: Mars 28, 2014, 15:13:41 »
Simon Austin ‏@sport_simon 22 min
#cellino appeal is expected to be heard early next week #lufc

Simon Austin ‏@sport_simon 25 min
Players will receive part of their wages today and the balance next week #lufc

På andre tweets virker det som Cellino betaler det som blir betalt idag og delvis lønn til spillerne.
Resten betaler han viss anken går veien.

Cellino eller admin...?

Er det slik å forstå at avgjørelsen på anken kommer neste uke?

Ja tidlig neste uke

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1688 på: Mars 28, 2014, 15:22:09 »
Hvem utnevner disse "uavhengige"? er det FL som utnevner en såkalt annen komite som skal vurdere dette? er det FL som har utnevnt en "nøytral" jurist til å se på dette?
Stoler ikke et sekund på denne gjengen >:(
Shaun Harvey er komplett inhabil i alt dette >:(

marve

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1689 på: Mars 28, 2014, 15:42:59 »
Pr idag er Cellino med største sannsynlighet bedre enn alle andre alternativer. Han har penger, visjoner og tilsynelatende stort hjerte for klubben. Hva mer kan vi forlange?
Tilsynelatende, ja. Men mener han det, eller smører han oss bare?

Jeg beklager, men jeg føler ikke at han har troverdighet.


Han hadde tydeligvis "hjerte" for West Ham i 2010, men den gang innså noen at han ikke ville bli godkjent før han kjøpte noe. Bare ni år siden siste betinga fengselsdom da.

Nå KLARER ikke jeg mer.

Klubben ligger med hodet i giljotinen og du fortsetter med alt det filosofiske pisset du skriver, når det finnes en redningsmann..

Jeg kjenner jeg sliter med å holde meg!!!

Filosofisk piss? Dere sitter som en flokk tretten år gamle beliebers og projiserer de merkeligste egenskaper inn i avstandsforelskelsen deres, men fakta fra hans fortid er "filosofisk piss?"

Kan du kanskje heller svare på HVORFOR en mann "med hjerte for klubben" for fire år siden ville kjøpe West Ham?
Prøver ,kan det være så enkelt at cellino elsker fotball og mener han har tatt eller ikke har fått lov til å ta sin italienske klubb videre .
Mener å ha lest en plass at han ville bygge en ny station i italia men han fikk ikke lov .
Er det mulig at mannen har ambisjoner når det kommer til fotball og ser at han kan komme lenger med oss en med sin lille italienske klubb som han drev bra i 22 år .
« Siste redigering: Mars 28, 2014, 16:28:05 av marve »
 

sportcarl1

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1690 på: Mars 28, 2014, 16:23:18 »
Hva vet han som ikke vi vet?

The chief executive of the Professional Footballers' Association, Gordon Taylor revealed that the players have accepted a scenario that sees their wages paid to them over the next week.
 
Speaking to the BBC, Taylor said: "Arrangements are in place with regards to payment and there is going to be some proportion of wages paid today and more next week," he said.
 
"The players are OK with it. Leeds are a big club with a large fan-base and we have no reason to believe that things won't be sorted in the near future."
 
Cellino is said to have invested over £6m in the club in the last two months as he prepared for agreeing a 75% stake in the club.
 
Managing director David Haigh has also injected £1.5m of his own money into the club but the Elland Road side are reportedly losing more than £1m a month.
 
However, Taylor is hopeful that the prospect of administration will be sidestepped.
 
"I'm hoping that administration can be avoided,"
he added



 http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-players-agree-wages-deferred-3294877#ixzz2xGHatdwO
 Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook
vad cellino och haigh har stoppat in i klubben för att stoppa blödningen är väl ungefär samma summa som farnan vill ge för  köp av klubben,
 

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1691 på: Mars 28, 2014, 17:22:14 »
Hva vet han som ikke vi vet?

The chief executive of the Professional Footballers' Association, Gordon Taylor revealed that the players have accepted a scenario that sees their wages paid to them over the next week.
 
Speaking to the BBC, Taylor said: "Arrangements are in place with regards to payment and there is going to be some proportion of wages paid today and more next week," he said.
 
"The players are OK with it. Leeds are a big club with a large fan-base and we have no reason to believe that things won't be sorted in the near future."
 
Cellino is said to have invested over £6m in the club in the last two months as he prepared for agreeing a 75% stake in the club.
 
Managing director David Haigh has also injected £1.5m of his own money into the club but the Elland Road side are reportedly losing more than £1m a month.
 
However, Taylor is hopeful that the prospect of administration will be sidestepped.
 
"I'm hoping that administration can be avoided,"
he added



 http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-players-agree-wages-deferred-3294877#ixzz2xGHatdwO
 Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook
vad cellino och haigh har stoppat in i klubben för att stoppa blödningen är väl ungefär samma summa som farnan vill ge för  köp av klubben,
Bra poeng!

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1692 på: Mars 28, 2014, 17:32:37 »
Jeg spurte en BBC reporter på Twitter om Haigh var pro Cellino eller GFH så svarte han: pro Haigh!!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1693 på: Mars 28, 2014, 17:35:09 »
Jeg spurte en BBC reporter på Twitter om Haigh var pro Cellino eller GFH så svarte han: pro Haigh!!!
David Haigh har fjernet enhver tvil om at han er en slesk og løgnaktig jævel >:(

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1694 på: Mars 28, 2014, 17:37:13 »
Jeg spurte en BBC reporter på Twitter om Haigh var pro Cellino eller GFH så svarte han: pro Haigh!!!
David Haigh har fjernet enhver tvil om at han er en slesk og løgnaktig jævel >:(

Han har virkelig tatt oss bakfra, noe han virker å like...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1695 på: Mars 28, 2014, 18:04:32 »
Businessman waiting in the Winge - bindes time for Leeds takeover

The Manchester businessman contemplating a takeover bid for Leeds United is prepared to wait until the uncertainty surrounding Italian entrepreneur Massimo Cellino’s offer is cleared up, [football] direct news has discovered.
The mystery suitor, who has never been involved with a football club before but is interested in owning one if the price is right, turned down the chance to heavily invest in another Championship outfit, Blackburn Rovers, at the turn of the year.

Cellino has looked in pole position to take the helm at Elland Road for some time and he has appealed against the Football League’s decision to block the takeover, which would see him purchase a 75% stake from Gulf Finance House Capital.
His bid was disqualified when he was found guilty of not paying import duty on a yacht in Italy.
The Manchester-based man holds a genuine interest in Leeds but a source close to him told FDN he is reluctant to put his cards on the table until the Cellino saga comes to an end.

http://www.footballdirectnews.com/football-news/44741-businessman-bides-time-for-leeds-takeover.php#.UzWqsCe9KSM


Så er vi igang igjen da!   ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1696 på: Mars 28, 2014, 18:05:59 »
Farnan?


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1697 på: Mars 28, 2014, 18:24:30 »
Businessman waiting in the Winge - bindes time for Leeds takeover

The Manchester businessman contemplating a takeover bid for Leeds United is prepared to wait until the uncertainty surrounding Italian entrepreneur Massimo Cellino’s offer is cleared up, [football] direct news has discovered.
The mystery suitor, who has never been involved with a football club before but is interested in owning one if the price is right, turned down the chance to heavily invest in another Championship outfit, Blackburn Rovers, at the turn of the year.

Cellino has looked in pole position to take the helm at Elland Road for some time and he has appealed against the Football League’s decision to block the takeover, which would see him purchase a 75% stake from Gulf Finance House Capital.
His bid was disqualified when he was found guilty of not paying import duty on a yacht in Italy.
The Manchester-based man holds a genuine interest in Leeds but a source close to him told FDN he is reluctant to put his cards on the table until the Cellino saga comes to an end.

http://www.footballdirectnews.com/football-news/44741-businessman-bides-time-for-leeds-takeover.php#.UzWqsCe9KSM


Så er vi igang igjen da!   ???


Kommer på banen nå??? I Fergie-time??? Hmmm...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

auren

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1698 på: Mars 28, 2014, 18:29:49 »
Businessman waiting in the Winge - bindes time for Leeds takeover

The Manchester businessman contemplating a takeover bid for Leeds United is prepared to wait until the uncertainty surrounding Italian entrepreneur Massimo Cellino’s offer is cleared up, [football] direct news has discovered.
The mystery suitor, who has never been involved with a football club before but is interested in owning one if the price is right, turned down the chance to heavily invest in another Championship outfit, Blackburn Rovers, at the turn of the year.

Cellino has looked in pole position to take the helm at Elland Road for some time and he has appealed against the Football League’s decision to block the takeover, which would see him purchase a 75% stake from Gulf Finance House Capital.
His bid was disqualified when he was found guilty of not paying import duty on a yacht in Italy.
The Manchester-based man holds a genuine interest in Leeds but a source close to him told FDN he is reluctant to put his cards on the table until the Cellino saga comes to an end.

http://www.footballdirectnews.com/football-news/44741-businessman-bides-time-for-leeds-takeover.php#.UzWqsCe9KSM


Så er vi igang igjen da!   ???


Kanskje Giggs, Butt, Scholes og Neville-brødrene har fått blod på tann etter å ha kjøpt Salford? Nå skal Leeds til pers…  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J-R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1699 på: Mars 29, 2014, 00:33:29 »
Bullshit....
mest sannsynlig...


Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1701 på: Mars 29, 2014, 00:47:21 »
Cellino er høyst sannsynlig vår beste sjanse, men han må sannelig ta sin del av skylda for det sportslige og utenomsportsligåe kaoset som har rådet siden januar...

Han har fortsatt MYE å bevise!  :o
Jon R.

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1702 på: Mars 29, 2014, 01:13:50 »
Cellino er høyst sannsynlig vår beste sjanse, men han må sannelig ta sin del av skylda for det sportslige og utenomsportsligåe kaoset som har rådet siden januar...

Han har fortsatt MYE å bevise!  :o

Spør du meg så skal FL få hele kreditten for kaoset.
Først bruker de uker og mnd i påvente av en rettsak Cellino kunne utsatt selv et par år før de kommer frem til at han ikke er proper, og argumentet for avslaget er at han ble dømt ved en italiensk domstol, men ja men, i følge italiensk lov så er man IKKE skyldig så lenge man anker dommen. Ergo, FL bruker feil argumenter for å gi Cellino avslag og magefølelsen min sier at den komiteen som skal ta ankeavgjørelsen vil godkjenne Cellino som ny eier.

Vil det vise seg det motsatte så MÃ… det en eller annen inn med penger eller så er Leeds nede i League 1 neste sesong tror jeg. Jeg tenker nå på at vi har 15 poeng til nedrykk, og skulle vi bli satt under administrasjon så er det min -10 poeng trekk, tror ikke vi overlever denne div om dette blir resultatet dessverre.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1703 på: Mars 29, 2014, 01:34:41 »
Introduksjonen av Festa som snek rundt og overvåket hva som skjedde på treningsfeltet. Føringer om Festa på benken. "Sparkingen " og gjeninnsettingen dagen etter. Den påfølgende ansvarsfraskrivelsen og uttalelser om at det egentlig var GHF som ønsket han sparket. Etc etc...

Verre eksempel på  undergraving av en managers autoriet finner man neppe i fotballhistorien. En høyst sannsynlig teori er at BMD mistet garderoben som følge av dette. Riktig eller ikke: Cellino har medansvar til kaoset så det holder spør du meg.... :-\

Om FL sin rolle......Resten er jeg kort og godt enig med deg i.  :)
« Siste redigering: Mars 29, 2014, 01:46:26 av Jon R »
Jon R.

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1704 på: Mars 29, 2014, 02:13:30 »
Introduksjonen av Festa som snek rundt og overvåket hva som skjedde på treningsfeltet. Føringer om Festa på benken. "Sparkingen " og gjeninnsettingen dagen etter. Den påfølgende ansvarsfraskrivelsen og uttalelser om at det egentlig var GHF som ønsket han sparket. Etc etc...

Verre eksempel på  undergraving av en managers autoriet finner man neppe i fotballhistorien. En høyst sannsynlig teori er at BMD mistet garderoben som følge av dette. Riktig eller ikke: Cellino har medansvar til kaoset så det holder spør du meg.... :-\

Om FL sin rolle......Resten er jeg kort og godt enig med deg i.  :)

Kan vel ikke si annet at jeg er enig med deg i det som skjedde de første dagene han dukka opp. Hadde rett og slett ikke tankene mine såå langt tilbake, fokus har rett og slett vært rettet mot kaoset som dukka opp i etterkant  ;)

Nå har det også vært mye dritt med Leeds de siste 10 åra så kanskje det hadde vært en ide å sponset hele bunten fra åndenes makt ned til Elland Road så vi fikk heva forbannelsen som henger over oss  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsgutt

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1705 på: Mars 29, 2014, 14:46:14 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  59m
Cellino's appeal will be dealt with in a single day. #lufc


 Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1h
Can confirm that Massimo Cellino's appeal against the Football League will be heard in London on Monday. #lufc

sportcarl1

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1706 på: Mars 29, 2014, 14:53:48 »
Introduksjonen av Festa som snek rundt og overvåket hva som skjedde på treningsfeltet. Føringer om Festa på benken. "Sparkingen " og gjeninnsettingen dagen etter. Den påfølgende ansvarsfraskrivelsen og uttalelser om at det egentlig var GHF som ønsket han sparket. Etc etc...

Verre eksempel på  undergraving av en managers autoriet finner man neppe i fotballhistorien. En høyst sannsynlig teori er at BMD mistet garderoben som følge av dette. Riktig eller ikke: Cellino har medansvar til kaoset så det holder spør du meg.... :-\

Om FL sin rolle......Resten er jeg kort og godt enig med deg i.  :)
helt klart har cellino inte gjort allt bra varken tidigare nu eller i framtiden, men säg mig den ägare  manager spelare mäniska som gjort det, när BMD mist garderoben har jag ingen aning om men nedturen började i mitten av december som vanligt
 

Sleivind


Sleivind

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1708 på: Mars 29, 2014, 15:42:01 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  59m
Cellino's appeal will be dealt with in a single day. #lufc


 Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1h
Can confirm that Massimo Cellino's appeal against the Football League will be heard in London on Monday. #lufc

En dag? Fantastisk! FL brukte tre måneder på avgjørelsen om å ikke godkjenne han, også skal de bruke en dag på anken? Forstå det den som kan.

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1709 på: Mars 29, 2014, 15:43:53 »
Mandag er dommedag nr. 1.. Gleder meg til å sprette champagnen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.