Skrevet av Emne: DEBATT: Forsvaret  (Lest 51835 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #240 på: September 17, 2010, 19:02:10 »
Jeg må bare spørre deg "Evig Pint", er det Kaizers du har navnet fra eller er det en engelsk pint du sikter til i nick'et ditt?

Synes nå det siste er det kuleste... ;D

Kan jeg si begge deler? Glad i Kaizers, glad i pint :D

Er det ikke et navn på sånn vi har det som Leeds-supportere: EVIG PIIIINT?  ;)

Jo du har rett Promo. Det var først og fremst der det kom fra, registrerte nicket etter playofftapet mot Millwall..  Akkurat da var det ikke mye lys å se.. :-[

"Evig pint" har en herlig dobbel betydning, og er ett nick vi andre bare kan misunne  ;)

Peter7

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #241 på: September 17, 2010, 22:45:26 »
Forsvaret var meget bra i dag, synes jeg - med Bruce i spissen og Collins ved siden av ... og Naylor på benken hvor han nå hører hjemme.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

B-m

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #242 på: September 17, 2010, 22:46:53 »
Tror Kato må spise noen hatter i dag, for meg var Collins MOTM sammen med Somma.
Positivt overrasket over Bruce, passer godt sammen med Collins IMO.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kato

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #243 på: September 17, 2010, 22:54:01 »
Collins klarte seg bra, men makkeren der bak var enda bedre.
 

B-m

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #244 på: September 17, 2010, 22:56:07 »
Collins klarte seg bra, men makkeren der bak var enda bedre.

På børsen gir jeg begge en sterk 8. En såpass god spiss som Sharp ble gjort helt usynlig! Collins vant alt på hodet og Bruce tok alt på bakken - perfekt! Syntes også at bruce viste prov på fin teknikk og ro, noe man ikke kan si om Naylor
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sheridan

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #245 på: September 17, 2010, 22:56:38 »
Man of the match: Bruce!  :)

Bites Yer Legs

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #246 på: September 17, 2010, 23:14:16 »
Collins klarte seg bra, men makkeren der bak var enda bedre.

På børsen gir jeg begge en sterk 8. En såpass god spiss som Sharp ble gjort helt usynlig! Collins vant alt på hodet og Bruce tok alt på bakken - perfekt! Syntes også at bruce viste prov på fin teknikk og ro, noe man ikke kan si om Naylor


Det er helt rått å se på Collins, han er på hver ball som er over bakken på vår halvdel! Min nye helt!


(Han misset 1 gang i 2.omg, da var Bruce der med en fantastisk takling! Nydelig!)
KEEP FIGHTING!!

Kato

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #247 på: September 17, 2010, 23:21:10 »
Meget sterk i duellspill, ikke helt trygg på han i posisjonsspillet. Med ball har han mye å gå på. Klarer seg når han bare slipper den videre.

Helt ute av kurs da Doncaster holdt på å komme alene med keeper på slutten.
 

Bites Yer Legs

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #248 på: September 17, 2010, 23:33:36 »
Meget sterk i duellspill, ikke helt trygg på han i posisjonsspillet. Med ball har han mye å gå på. Klarer seg når han bare slipper den videre.

Helt ute av kurs da Doncaster holdt på å komme alene med keeper på slutten.

Var den ene gangen jeg mente, på mellomdistanse der, men han hadde nådd ballen om han hadde kjørt full speed, syntes det så litt merkelig ut..
KEEP FIGHTING!!

Evig Pint

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #249 på: September 18, 2010, 01:09:49 »

"Evig pint" har en herlig dobbel betydning, og er ett nick vi andre bare kan misunne  ;)

Hehe, jo takk :)

Topic: Synes det var deilig å se at Larry tørte å ta grep idag, og synes "det nye" forsvaret klarte seg bra! Heller denne kombinasjonen enn den vi har brukt tidligere etter min mening (selv om også denne har sine skjønnhetsfeil  :D).

Hughes: Du vett hva du får her, og per i dag synes jeg faktisk det er litt bedre enn Connolly..

Bruce: Virket å være en skikkelig ledertype, og det likte jeg. Bedre enn Naylor på det meste. Har forhåpentligvis gjort den stopperplassen til sin inntil noen bedre alternativer finnes. Flere gode taklinger (en som var HELT rå), gode oppløp, ikke så stresset som Naylor med ball, en tanke og to hurtigere enn ham også.. Alt i alt hadde han vel full kontroll. En av banens beste. Gøy :)

Collins: Synes han, i likhet med resten av forsvaret klarte seg meget bra idag. Med Bruce på siden av seg så jeg en utgave av Collins som virket mer komfortabel enn lenge. Fikk lov å ta duellene, og der er han jo ren klasse, mens Bruce falt bak, dirigerte og sikret. Enda ingen kunstner med ball, men det kan jeg lære meg å leve med. Hadde et par baller han feilbereinte (spesielt den i 2.omg), men da så vi hvor viktig det er med 4 som spiller sammen i forsvar kontra 4 forvirrede høns.

White: Av og til utav posisjon (som Bessone så ofte er), men imotsetning til Fede har han denne ekstreme hurtigheten som hjelper han kollossalt. Klarte seg helt topp idag, god kamp av ungutten.
Marching on together

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #250 på: September 18, 2010, 08:08:45 »

"Evig pint" har en herlig dobbel betydning, og er ett nick vi andre bare kan misunne  ;)

Hehe, jo takk :)

Topic: Synes det var deilig å se at Larry tørte å ta grep idag, og synes "det nye" forsvaret klarte seg bra! Heller denne kombinasjonen enn den vi har brukt tidligere etter min mening (selv om også denne har sine skjønnhetsfeil  :D).

Hughes: Du vett hva du får her, og per i dag synes jeg faktisk det er litt bedre enn Connolly..

Bruce: Virket å være en skikkelig ledertype, og det likte jeg. Bedre enn Naylor på det meste. Har forhåpentligvis gjort den stopperplassen til sin inntil noen bedre alternativer finnes. Flere gode taklinger (en som var HELT rå), gode oppløp, ikke så stresset som Naylor med ball, en tanke og to hurtigere enn ham også.. Alt i alt hadde han vel full kontroll. En av banens beste. Gøy :)

Collins: Synes han, i likhet med resten av forsvaret klarte seg meget bra idag. Med Bruce på siden av seg så jeg en utgave av Collins som virket mer komfortabel enn lenge. Fikk lov å ta duellene, og der er han jo ren klasse, mens Bruce falt bak, dirigerte og sikret. Enda ingen kunstner med ball, men det kan jeg lære meg å leve med. Hadde et par baller han feilbereinte (spesielt den i 2.omg), men da så vi hvor viktig det er med 4 som spiller sammen i forsvar kontra 4 forvirrede høns.

White: Av og til utav posisjon (som Bessone så ofte er), men imotsetning til Fede har han denne ekstreme hurtigheten som hjelper han kollossalt. Klarte seg helt topp idag, god kamp av ungutten.

Gode betraktninger!!

auren

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #251 på: September 18, 2010, 16:56:15 »
Har nettopp hørt intervjuet med SG etter kampen i går og han forklarer følgende om de 5 byttene i laget: Connolly og Bessone var skadet, mens Naylor og Becchio ble spart pga 3 kamper på 6 dager. Sam fikk jo en liten skade for noen uker siden og er visstnok ikke helt 100 % enda / eventuelt ble han også spart.

Konklusjonen er derfor at det langt i fra er sikkert at ikke kapteinen selv, Richard Naylor, spiller neste kamp mot Sheffield United. Det ville derimot vært meget rart å vrake Bruce.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Evig Pint

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #252 på: September 18, 2010, 18:37:57 »
Har nettopp hørt intervjuet med SG etter kampen i går og han forklarer følgende om de 5 byttene i laget: Connolly og Bessone var skadet, mens Naylor og Becchio ble spart pga 3 kamper på 6 dager. Sam fikk jo en liten skade for noen uker siden og er visstnok ikke helt 100 % enda / eventuelt ble han også spart.

Konklusjonen er derfor at det langt i fra er sikkert at ikke kapteinen selv, Richard Naylor, spiller neste kamp mot Sheffield United. Det ville derimot vært meget rart å vrake Bruce.

auren

Samtidig er det jo noen manageres taktikk å ikke direkte si til media at de "vraker" noen. Når erstatterene spiller såpass bra som igår (forsvaret + Somma) er det vanskelig å sette dem ut igjen. Vi får se hvordan Simon løser dette. Men hvis han vraker Bruce for Naylor gir jeg ham nesten opp. Han skal ikke vrakes etter en slik klassekamp, ei heller Collins som fungerte godt sammen med Bruce.
Marching on together

flynn

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #253 på: September 20, 2010, 08:47:43 »
Enig i at Bruce selvsagt skal fortsette etter denne kampen, på bekostning av capt.Nayls.
Men, Connolly har jo vist lovende takter, og bør tilbake på høyrebacken. Hughes blir hverken yngre eller bedre, og selv om han aldri gjør seg bort når han får spille så bør han forbli backup.

flynn

B_Ød

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #254 på: September 20, 2010, 08:57:07 »


Velvalgte ord som vanlig Jon :)

do I detect the smell of a moderator a**kisser?

 ;)

Jada, samme taktikken jeg brukte da jeg fikk gode karakterer på skolen dette... ;) Men Jon R sier som vanlig mye fornuftig imotsetning til mye annet rart her inne.

Aha..ja da skjønner jeg! Good move!  ;)
Ups & Ups!!

Tom S

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #255 på: September 20, 2010, 11:13:10 »
Håper Larry går for desse fire framover:
Connoly - Collins - Bruce - White

Så kan desse fire pushe på:
Hughes - Bromby - Naylor - Bessone

Så venter vi i lengsel og spenning på:
Paddy, Ben og Crowe
« Siste redigering: September 20, 2010, 11:14:49 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

jarle

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #256 på: September 20, 2010, 13:10:56 »
Håper Larry går for desse fire framover:
Connoly - Collins - Bruce - White

Så kan desse fire pushe på:
Hughes - Bromby - Naylor - Bessone

Så venter vi i lengsel og spenning på:
Paddy, Ben og Crowe


Forsvar 1

Connoly - Paddy - Bruce - White

Forsvar 2

Crowe - Naylor - Collins - Parker

Bromby - Hughes kan selges
Bessone?? må jobbe med psyken!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #257 på: September 20, 2010, 13:42:24 »
Schmeichel -
Connolly - Kisnorbo - Bruce - Parker
Gradel - Kilkenny - Johnson - Snodgrass
Watt - Somma
Benken: Bromby, Paynter, Becchio, Howson, Sam, Collins, Bessone

ferdig arbeid.. vær så god, simon, ingen årsak :)

Bredinho
The Future Is Bright,
The Future Is White!

lojosang

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #258 på: September 20, 2010, 14:27:06 »
Schmeichel -
Connolly - Kisnorbo - Bruce - Parker
Gradel - Kilkenny - Johnson - Snodgrass
Watt - Somma
Benken: Bromby, Paynter, Becchio, Howson, Sam, Collins, Bessone

ferdig arbeid.. vær så god, simon, ingen årsak :)

Bredinho

Folk som scorer 30 mål på en sesong har vi ikke bruke for i førsteoppstillingen, altså? Sett Paynter inn som spiss og flytt Watt ned på en ving. Virker også noe råflott å ha tre forsvarsspillere på benken og la McCormack spille reservelagsfotball på premanent basis? Howson må også inn på midtbanen. Jeg vil ofre Johnson, tror jeg i en førsteelver. :)
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #259 på: September 20, 2010, 14:34:21 »
Har litt troen på Johnson som en beinbryter på midtbanen og Howson som offensiv spiller.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Masinga

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #260 på: September 20, 2010, 15:13:25 »
La oss være realistiske og ikke tro at Bruce er løsningen på alt. Han vil garantert gjøre sine feil, han også.

Nå som Naylor og Bessone er på benken lever mange i et vakuum, på febrilsk leting etter nye syndebukker.
Masinga, medl.nr. 1250

B-m

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #261 på: September 20, 2010, 16:18:41 »
La oss være realistiske og ikke tro at Bruce er løsningen på alt. Han vil garantert gjøre sine feil, han også.

Nå som Naylor og Bessone er på benken lever mange i et vakuum, på febrilsk leting etter nye syndebukker.

haha, godt sagt :)

Som Duncan her på forumet sa: en ipswich kamerat av han så kampen mot Doncaster og sa det var det beste han har sett Bruce, noensinne.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #262 på: September 20, 2010, 18:17:42 »
La oss være realistiske og ikke tro at Bruce er løsningen på alt. Han vil garantert gjøre sine feil, han også.

Nå som Naylor og Bessone er på benken lever mange i et vakuum, på febrilsk leting etter nye syndebukker.

haha, godt sagt :)

Som Duncan her på forumet sa: en ipswich kamerat av han så kampen mot Doncaster og sa det var det beste han har sett Bruce, noensinne.

Ingen fare så lenge vi har Andy Hughes og Bradley Johnson i laget.  ;)
Jon R.

auren

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #263 på: September 20, 2010, 18:40:40 »
Enig i at Bruce selvsagt skal fortsette etter denne kampen, på bekostning av capt.Nayls.
Men, Connolly har jo vist lovende takter, og bør tilbake på høyrebacken. Hughes blir hverken yngre eller bedre, og selv om han aldri gjør seg bort når han får spille så bør han forbli backup.

flynn

Han hadde to stygge blemmer mot Doncaster. Hadde det vært Naylor som gjorde disse feilene hadde han blitt totalslaktet her inne.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #264 på: September 25, 2010, 18:29:10 »
Ser ut som Bruce og Collins har skapt et fint partnerskap. Viss den ene feiler så kommer den andre og rydder opp....har sett dette skje gang på gang de to siste kampene.

virker lovende!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #265 på: September 25, 2010, 18:41:39 »
Bruce har gitt forsvaret en ny dimensjon og Collins fremstår som en langt bedre spiller i dette partnerskapet enn i det forrige.
Jon R.

Evig Pint

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #266 på: September 25, 2010, 19:01:02 »
Ingen tvil om at Bruce sitt inntog også har hevet nivået på Collins. Nå kan han bare fokusere på seg selv, og det kler ham!
Marching on together

Andersen

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #267 på: September 25, 2010, 19:15:28 »
Vi virker tryggere med Bruce og Collins i midtforsvaret nå , enn tidligere med Naylor på laget måtte det bare fortsette . LEEDS4EVER.

HåvardK

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #268 på: September 25, 2010, 21:30:13 »
Collins var utrolig viktig i dag. Vant absolutt alt i lufta, og ble verken utfordret på fart eller nærteknikk.

Peter7

Sv: Midtforsvaret med Collins i spissen.....
« Svar #269 på: September 27, 2010, 16:06:35 »
Imponerende mot Sheffield, spesielt Collins men også de andre bak - til og med Hughes!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'