Skrevet av Emne: Helgens lagoppstilling - kontinuitet  (Lest 1262 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Helgens lagoppstilling - kontinuitet
« på: Februar 04, 2007, 19:08:26 »
1. Av de 11 som startet mot Norwich 1. serierunde i høst, var INGEN med fra start i går. Utrolig!!!!

2. Vi har i samme slengen brukt det ufattelige antallet av 36 spillere så langt i sesongen. Enda mer utrolig!!!!

3. Vi har vel i år hatt et antall lånespillere som savner sidestykke i fotballhistorien. Det ble jo så mange at selv det romslige regelverket ble brutt i høst

Nå ligger det mange årsaker bak som skader, managerskifter osv. Men slikt skjer vel i andre klubber også. Er vel ikke så rart at vi blir skaderammet heller når vi stort sett henter spillere som ikke har spilt fotball siste halvåret.

Skal vi ha den minste mulighet til å berge oss.....

- Må vi få satt et forsvar. Vi må bli bedre organisert. Og da kan vi ikke skifte i hytt og vær. Tillit over tid er tingen.

« Siste redigering: Februar 04, 2007, 19:10:00 av kato »
 

RoarG

Re: Helgens lagoppstilling - kontinuitet
« Svar #1 på: Februar 04, 2007, 20:41:04 »
Hør, hør[^].Nøkkelordet for denne diskontinuiteten ligger vel i skadesituasjonen. F.eks. var man ikke direkte heldige med skaden til Nicholls tidlig i sesongen. Jeg er sikker på at Leeds greier jobben dersom vi får beholde samme line-up i flere kamper på rad. Jeg misunner neimen ikke en manager som stadig må stokke om på mannskapet hver gang. I en spillergruppe med såpass lav selvtillit (som jeg antar det er i Leedsmannskapet om dagen) bidrar ikke stadige omrokeringer til å bygge opp selvtilliten i spillergruppa.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Re: Helgens lagoppstilling - kontinuitet
« Svar #2 på: Februar 04, 2007, 22:30:30 »
quote:
Originally posted by kato

Skal vi ha den minste mulighet til å berge oss.....

- Må vi få satt et forsvar. Vi må bli bedre organisert. Og da kan vi ikke skifte i hytt og vær. Tillit over tid er tingen.



I går gikk Norwich 10 ganger i offside fellen, det betyr vel at forsvaret begynner å "sitte"...?
Grunnen til antall offsider kan jeg vel legge i fanget ditt: Darren Huckerby..... , men det kan jo være at forsvaret er blitt mer samkjørte....!


Morsomt at du er så "persistent" i kritikken av det som skjer. Hvorfor ikke sende de ansvarlige en mail...? Du sier mye vettugt, det bor ganske sikkert et strålende manageremne i deg, Kato. Satt og tenkte her en kveld at kanskje gode gamle Dave Bassett kunne reddet oss..... Men så skjønner jeg ikke hvorfor ikke Wise og Poyet gjør det bedre.... De fikset det bra i Swindon...eller hva det var...

Kanskje vi bare er to midtstoppere og en spiss unna enorm suksess. Lån i vei, Bates/Wise/Poyet....save us...!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Knut-

Re: Helgens lagoppstilling - kontinuitet
« Svar #3 på: Februar 04, 2007, 23:32:14 »
quote:
Originally posted by Promotion 07
[Du sier mye vettugt, det bor ganske sikkert et strålende manageremne i deg, Kato.


En mann som sprer om seg med negativitet og pessimisme er neppe rette managertype. I alle fall ikke for lag i motgang. Da trengs det nok en motivator.

Men Kato peker på noe rimelig absurd og utrolig, nemlig at ingen av de som startet kampen i går startet første kamp i august. Vanvittig!

Medlem 191
medlem 191

Promotion 2010

Re: Helgens lagoppstilling - kontinuitet
« Svar #4 på: Februar 04, 2007, 23:55:02 »
quote:
Originally posted by tyfus

quote:
Originally posted by Promotion 07
[Du sier mye vettugt, det bor ganske sikkert et strålende manageremne i deg, Kato.


En mann som sprer om seg med negativitet og pessimisme er neppe rette managertype. I alle fall ikke for lag i motgang. Da trengs det nok en motivator.

Men Kato peker på noe rimelig absurd og utrolig, nemlig at ingen av de som startet kampen i går startet første kamp i august. Vanvittig!

Medlem 191


Da skulle du fulgt med på det siste årets postings av den godeste Kato. Mye bra der skjønner du....

Noen og enhver blir negativ av å se inkompetensen som har forfulgt vårt kjære Leeds United de siste årene!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Re: Helgens lagoppstilling - kontinuitet
« Svar #5 på: Februar 05, 2007, 00:42:39 »
jeg tror ærlig og oppriktig at Wise forsøker å stille det beste mannskapet for hver av de siste cupfinalene, ut fra tilgjengelige spillere og for hver kamp, samt hvem vi møter. Det kan bli som før, en del forandringer, det kan også bli ferre. Kato har selvfølgelig rett i det han sier, men det har vært noe panisk over hele Leeds-situasjonen helt siden seriestarten. Og supporterne ( også her på forumet ) har fra første stund "kvestet" spillerne med grove mishagsytringer, og næremst forlangt at de sparkes langt til helvete. Så vi bør starte med å se på oss selv: Med unntak av Lewis og muligens Blake, så har det blitt sagt om resten: Du er ikke god nok for laget ( med en touch grovere adjektiver ). Kanskje ikke så rart at manageren er fristet til å prøve nytt. Det er ikke lett å velge tilnæremt samme 11 hvis mange av de driter seg ut eller løper like mye som en bowling-spiller + en god del skader.

Men, som sagt, laguttaket virker litt panisk, og det avspeiler vel situasjonen, man er ikke tøff nok til å gi dårlig presternde spillere tillit gang på gang.