Skrevet av Emne: Transfervinduets klare svar  (Lest 9970 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Transfervinduets klare svar
« på: Februar 01, 2007, 22:53:42 »
Januar ga de svar man kunne forvente.

En brukbar venstrefot inn, resten stort sett søppel.

Vår beste midtstopper ut, var han 4. eller 5. stopper som forlater de siste 2 månedene.

Vi har vel solgt for £4 mill siste halvår, og kjøpt for 0.

Litt rart at vi ikke kjøpte enda en keeper, da vi bare har 4 fra før.

Lagene rundt oss forsterket seg, i håp om å berge plassen. Bates gjør ikke annet enn å prate pisse om egne spillere, les Kelly.
 
Dette går til helvete på første klasse, vi er i league 1 til høsten.

Trist, men sant.
 

Knut-

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #1 på: Februar 01, 2007, 23:00:47 »
Same shit, new wrapping[:p]

Medlem 191
« Siste redigering: Februar 01, 2007, 23:01:08 av tyfus »
medlem 191

Kato

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #2 på: Februar 01, 2007, 23:19:49 »
Ja, det er ikke alle som snur den veien vinden blåser.
 

Robert H.

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #3 på: Februar 01, 2007, 23:26:22 »
For å si det på Kato-vis:

1. Vi rykker sannsynligvis ned.

2. Resultatet av transfervinduet var skuffende, men omtrent som forventet. Jeg er positivt overrasket over at vi beholdt Healy, men det hadde kanskje ikke skjedd dersom han ikke hadde knukket armen på tirsdag.

3. Jeg kommer ALDRI til å kalle en Leeds-spiller for søppel.

Dennis

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #4 på: Februar 01, 2007, 23:39:16 »
quote:
Originally posted by Robert H.
3. Jeg kommer ALDRI til å kalle en Leeds-spiller for søppel.



Uenig!

Kan godt kalle en spiller som ikke gjør sitt beste for mitt Leeds-lag for søppel. Har ingen problemer med det! Snakker ikke dritt om drakta derimot! Forventer at en spiller i helhvitt, gjør sitt beste i hver kamp for Leeds United, ellers fortjener han ikke bedre.

- Dennis
Marching on together!

Robert H.

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #5 på: Februar 01, 2007, 23:50:39 »
Så du er uenig i at jeg aldri kommer til å kalle en Leeds-spiller for søppel. Imponerende at du kjenner meg så godt uten noensinne å ha møtt meg [:0][:D]

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

quote:
Originally posted by Robert H.
3. Jeg kommer ALDRI til å kalle en Leeds-spiller for søppel.



Uenig!

- Dennis


Tom S

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #6 på: Februar 01, 2007, 23:57:02 »
Thommo kan virke som ein lykkesigning.
Har også tru på at Eliott og Sa vil bidra positivt.
Veldig synd, men forventa, med skaden til Tore Andre, ein skadefri Flonaldo ville nok ha gitt oss eit løft.
Den nye keeperen har eg ingen aning om, men andrevalg i Danmark kan vel ikkje vere så aller verst.

Vi skal ikkje dømme nord og ned etter dette, det dreier seg like mykje om kva forventingar vi hadde før vindauget. At Killa vart solgt kom vel ikkje som noko bombe, eller?

Det dreier seg ikkje berre om det sportslige, men også om å drifte ein stor klubb reint økonomisk.
Trur ikkje Bates har nok pengar i baklomma til å sponse på drifta til Leeds United.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Dennis

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #7 på: Februar 01, 2007, 23:58:24 »
Beklager, beklager Robert H! [:)]

- Dennis
Marching on together!

JanE

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #8 på: Februar 02, 2007, 00:18:21 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

quote:
Originally posted by Robert H.
3. Jeg kommer ALDRI til å kalle en Leeds-spiller for søppel.



Uenig!

Kan godt kalle en spiller som ikke gjør sitt beste for mitt Leeds-lag for søppel. Har ingen problemer med det! Snakker ikke dritt om drakta derimot! Forventer at en spiller i helhvitt, gjør sitt beste i hver kamp for Leeds United, ellers fortjener han ikke bedre.

- Dennis



Enig[;)]

Hate M** U** 4ever!
Love Leeds Utd 4ever!
- Ronaldo: - Du er elendig!
-Taylor: - Ja, men jeg er i hvert fall ikke stygg

Hørt i rettsalen:
"Hvor vil du bo lille venn? Hos Mamma ?"
"Nei, hun slår meg!"
"Hos Pappa da ?"
"Nei, han slår meg også!"
"Hvor vil du bo da ?"
"Sammen med Manchester United, for de slår ingen."

samadhi

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #9 på: Februar 02, 2007, 01:07:47 »
Vært stille fra Kato noen dager nå etter seieren mot Hull, men etter ett par dager er han altså tilbake.

"En brukbar venstrefot inn, resten stort sett søppel."
Umulig å si så mye om de vi har hentet ennå. Selv har jeg tro på at Sa, Thompson, Elliot og Ankergren kan bli gode spillere for oss i år. Flo hadde vært god hadde det ikke vært for skaden. Kandol har ikke imponert hittil, men har jo enkelte kvaliteter som kan gjøre han god etterhvert!

"Vår beste midtstopper ut, var han 4. eller 5. stopper som forlater de siste 2 månedene."
Her er jeg forsåvidt enig. Overraskende at vi ikke hentet en midtstopper da Wise har uttalt at han vil han en. Tipper det kommer en på lån om ikke lenge og da får vi se an kvaliteten der. Ellers har jo Marques kommet fra intet, og slik han fremstår har vi fått en ny spiller i han!

"Vi har vel solgt for £4 mill siste halvår, og kjøpt for 0."
Økonomien er det ingen som vet sannheten om, men det virker som vi forsatt har problemer...

"Litt rart at vi ikke kjøpte enda en keeper, da vi bare har 4 fra før."
Har vi 4 keepere?? en aldrene Sullivan, en skadet Stack og Lund som ikke er klar for 1.laget. Synes Ankergren virker som en skikkelig spennende signing, og har trua på at han blir vår førstekeeper ut sesongen!

"Lagene rundt oss forsterket seg, i håp om å berge plassen."
javel...
Southend hentet en spiller; Alan McCormack fra Preston og solgte unna 7 spillere.
Barnsley hentet 4 spillere. Adam Eckerslet fra ManU er spennende. Ellers en fra Bury, en fra Cheltenham og en ukjent utlending...
Hull har hentet en unggutt fra Derby og en aldrende Dean Windass. Har solgt en av sine beste spillere i Craig Fagan...
QPR har kjøpt Adam Bolder fra Derby, Danny Cullip fra Forest og en finsk spiller. Solgt/kvittet seg med 8 spillere.
Luton har kjøpt har kjøpt Bjørn Rundstrøm fra Fulham, Andrew Talbot fra Sheff Wed og Matthew Spring fra Watford, har solgt 4 stk - blant annet to av sine beste spillere Rowan Wine og Carlos Edwards...

Nå er det opp til hver enkelt å bedømme hvem som er mest forsterket her, men jeg mistenker at du ikke gjorde så veldig reasearch rundt dette. Spør du meg er Leeds det av bunnlaget som har kommet klart best ut av transfer vinduet

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Svend Anders

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #10 på: Februar 02, 2007, 01:10:02 »
Tillater meg å stå som et lite motstykke til kato, om enn på noen av punktene.

1) Jeg mener Thompson, Sa, Flo og keeperen bør betraktes som ok, med mulighet for noe bedre.

2) Er det så rart vi henter en ny (etter rapportene god) keeper til? Vi har to seniorkeepere, hvor den ene er skadet og den andre egentlig for dårlig.

3) Som jeg har sagt før - og om jeg ikke har gåttt glipp av noe - Bates har da aldri sagt noe negativt om Kelly. Han har kritisert at han fikk en solid avtale med en fet bonus i tillegg til en god "grunnlønn".

4) Tenk om Ole Einar Bjørndalen skulle hatt innstillingen din, Kato. Det hadde ikke blitt mange treffene!  :-)

OPP MED HUMØRET FOLKENS, skal vi rykke ned kan vi like gjerne gjøre det med stil!?

Svend

http://www.svendanders.com/

Robert H.

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #11 på: Februar 02, 2007, 01:59:42 »
Meget godt innlegg Hr Nes!

quote:
Originally posted by samadhi

Vært stille fra Kato noen dager nå etter seieren mot Hull, men etter ett par dager er han altså tilbake.

"En brukbar venstrefot inn, resten stort sett søppel."
Umulig å si så mye om de vi har hentet ennå. Selv har jeg tro på at Sa, Thompson, Elliot og Ankergren kan bli gode spillere for oss i år. Flo hadde vært god hadde det ikke vært for skaden. Kandol har ikke imponert hittil, men har jo enkelte kvaliteter som kan gjøre han god etterhvert!

"Vår beste midtstopper ut, var han 4. eller 5. stopper som forlater de siste 2 månedene."
Her er jeg forsåvidt enig. Overraskende at vi ikke hentet en midtstopper da Wise har uttalt at han vil han en. Tipper det kommer en på lån om ikke lenge og da får vi se an kvaliteten der. Ellers har jo Marques kommet fra intet, og slik han fremstår har vi fått en ny spiller i han!

"Vi har vel solgt for £4 mill siste halvår, og kjøpt for 0."
Økonomien er det ingen som vet sannheten om, men det virker som vi forsatt har problemer...

"Litt rart at vi ikke kjøpte enda en keeper, da vi bare har 4 fra før."
Har vi 4 keepere?? en aldrene Sullivan, en skadet Stack og Lund som ikke er klar for 1.laget. Synes Ankergren virker som en skikkelig spennende signing, og har trua på at han blir vår førstekeeper ut sesongen!

"Lagene rundt oss forsterket seg, i håp om å berge plassen."
javel...
Southend hentet en spiller; Alan McCormack fra Preston og solgte unna 7 spillere.
Barnsley hentet 4 spillere. Adam Eckerslet fra ManU er spennende. Ellers en fra Bury, en fra Cheltenham og en ukjent utlending...
Hull har hentet en unggutt fra Derby og en aldrende Dean Windass. Har solgt en av sine beste spillere i Craig Fagan...
QPR har kjøpt Adam Bolder fra Derby, Danny Cullip fra Forest og en finsk spiller. Solgt/kvittet seg med 8 spillere.
Luton har kjøpt har kjøpt Bjørn Rundstrøm fra Fulham, Andrew Talbot fra Sheff Wed og Matthew Spring fra Watford, har solgt 4 stk - blant annet to av sine beste spillere Rowan Wine og Carlos Edwards...

Nå er det opp til hver enkelt å bedømme hvem som er mest forsterket her, men jeg mistenker at du ikke gjorde så veldig reasearch rundt dette. Spør du meg er Leeds det av bunnlaget som har kommet klart best ut av transfer vinduet

marching on together,
derudaf forever...


Tom S

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #12 på: Februar 02, 2007, 02:42:46 »
Som snytt utå nåsa mi samadhi!

Lat oss framover fokusere på å plukke nok poeng til å berge plassen.
Stallen vår er ikkje tilbake for nokon av naboene våre på tabellen.


quote:
Originally posted by samadhi

Vært stille fra Kato noen dager nå etter seieren mot Hull, men etter ett par dager er han altså tilbake.

"En brukbar venstrefot inn, resten stort sett søppel."
Umulig å si så mye om de vi har hentet ennå. Selv har jeg tro på at Sa, Thompson, Elliot og Ankergren kan bli gode spillere for oss i år. Flo hadde vært god hadde det ikke vært for skaden. Kandol har ikke imponert hittil, men har jo enkelte kvaliteter som kan gjøre han god etterhvert!

"Vår beste midtstopper ut, var han 4. eller 5. stopper som forlater de siste 2 månedene."
Her er jeg forsåvidt enig. Overraskende at vi ikke hentet en midtstopper da Wise har uttalt at han vil han en. Tipper det kommer en på lån om ikke lenge og da får vi se an kvaliteten der. Ellers har jo Marques kommet fra intet, og slik han fremstår har vi fått en ny spiller i han!

"Vi har vel solgt for £4 mill siste halvår, og kjøpt for 0."
Økonomien er det ingen som vet sannheten om, men det virker som vi forsatt har problemer...

"Litt rart at vi ikke kjøpte enda en keeper, da vi bare har 4 fra før."
Har vi 4 keepere?? en aldrene Sullivan, en skadet Stack og Lund som ikke er klar for 1.laget. Synes Ankergren virker som en skikkelig spennende signing, og har trua på at han blir vår førstekeeper ut sesongen!

"Lagene rundt oss forsterket seg, i håp om å berge plassen."
javel...
Southend hentet en spiller; Alan McCormack fra Preston og solgte unna 7 spillere.
Barnsley hentet 4 spillere. Adam Eckerslet fra ManU er spennende. Ellers en fra Bury, en fra Cheltenham og en ukjent utlending...
Hull har hentet en unggutt fra Derby og en aldrende Dean Windass. Har solgt en av sine beste spillere i Craig Fagan...
QPR har kjøpt Adam Bolder fra Derby, Danny Cullip fra Forest og en finsk spiller. Solgt/kvittet seg med 8 spillere.
Luton har kjøpt har kjøpt Bjørn Rundstrøm fra Fulham, Andrew Talbot fra Sheff Wed og Matthew Spring fra Watford, har solgt 4 stk - blant annet to av sine beste spillere Rowan Wine og Carlos Edwards...

Nå er det opp til hver enkelt å bedømme hvem som er mest forsterket her, men jeg mistenker at du ikke gjorde så veldig reasearch rundt dette. Spør du meg er Leeds det av bunnlaget som har kommet klart best ut av transfer vinduet

marching on together,
derudaf forever...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #13 på: Februar 02, 2007, 03:11:07 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

quote:
Originally posted by Robert H.
3. Jeg kommer ALDRI til å kalle en Leeds-spiller for søppel.



Uenig!

Kan godt kalle en spiller som ikke gjør sitt beste for mitt Leeds-lag for søppel. Har ingen problemer med det! Snakker ikke dritt om drakta derimot! Forventer at en spiller i helhvitt, gjør sitt beste i hver kamp for Leeds United, ellers fortjener han ikke bedre.

- Dennis


Paul Okon var søppel, søppel, søppel, søppel, søppel, søppel..... Ellers har det ikke vært søppel i klubben siden Frank Strandli...[8D]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #14 på: Februar 02, 2007, 03:18:07 »
....og ellers må jeg si at samadhi har et meget godt svar, Kato.

Et svar jeg støtter fullt ut. Wise har gjort en god jobb med å skaffe oss en høyrekant i Sa. Han er teknisk god og rask, men har vel vært litt piunglete i taklingene de første kampene...det kommer.
Thommo vil bli stor for oss. Kanskje den motoren jeg trodde Stone ville bli.
Elliott: Backup på venstre back måtte inn. Kelly og Frazer fyller høyresiden.
Ankergren kan bli en stor hit denne våren. Krysser fingrene for at han er topp motivert igjen. Han spiller for sin profesjonelle fremtid.

Det er positivt at vi har beholdt både Healy og Blake...potensielle matchvinnere begge to. Når vi får i gang kantene, så blir det mer å jobbe med på disse to.
Selv om Flo er borte til begynnelsen av mars, så har vi både Rose og Eliott og Howson som er offensive spillere. Moore kan også slenge seg på.

For ikke å nevne at overgangsmarkedet for lån åpner 7.februar!!!
« Siste redigering: Februar 02, 2007, 03:25:38 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik M

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #15 på: Februar 02, 2007, 03:27:19 »
Jeg syns analysen som viser hvilke lag som har forsterket best og konklusjonen om at alt håp er ute er rimelig enkel.  Hadde fotball fungert sånn hadde ting vært enklere.  Leeds har fått et par gode tilskudd, synes jeg.  Akkurat nå ser det ut som skadesituasjonen kan skape store problemer.

Uansett, stallen er sterk nok til å overleve med god margin.  Håpet er at manager-duoen, trener og nye spillere bidrar til at laget spiller som et lag og sloss for hverandre.  Da tror jeg vi kan få en litt artig vår.

Til dere som allerede har "innkassert" nedrykket: "If that's what does it for you..".  Jeg spiser resten av hatten til Jon R om det blir nedrykk.  Remind me.
 

Kato

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #16 på: Februar 02, 2007, 03:45:37 »
Den store forskjellen i oppfatning mellom meg og endel av Dere ovennevnte er følgende:

Tore Andre Flo - Hva i all verden skal vi med en utrangert skadet reservespiss i Vålerenga. Maks League One-nivå.

Armando Sa - Ingenting så langt tyder på noe mer enn League One-nivå.

Alan Thompson - God venstrefot. OK signing, blir aldri noen motor.

Matt Heath - Holder ikke mål.

Robbie Elliott - Ikke god nok da han var på prøve i høst, men bedre enn det vi har på den siden. OK.

Summen av disse signingene er ikke godt nok dessverre. Det fører dessverre til at vi rykker ned, og det gjør meg eitrende forbanna.

Hadde Bates vært en smule klarsynt hadde han bladd opp litt av det han har, og sørget for at vi berget plassen. Et nedrykk vil koste mye mer enn noen millioner i spillerkjøp.

Synd denne tråden må opp igjen i mai....

 

stefan

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #17 på: Februar 02, 2007, 04:17:03 »
Jeg tror du kommer til å gi deg selv magsår hvis du ikke slapper av mann. Cheer up! Gutta klarer dette. Wise har ikk fått alle de spillerne han ville ha, men det komer nok en stopper og en spiss i neste uke.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Per-Stian

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #18 på: Februar 02, 2007, 04:44:44 »
Alt i alt var eg greit tilfreds med våre innhentingar, berre så synd Flo vart skadd etter få kampar (der han viste lovande takter). Det som har skuffa meg mest er at vi ikkje har henta inn ein klassestoggar, Heath har eg diverre lita tru på. Vi skal nok vere meget nøgde med at Marques har tatt utfordringa med strake føtter.

At vi ikkje har fått pengar til å hente inn kvalitetsspelarar er sjølvsagt bittert og leit, men for å £0 har vi fått grei kvalitet i Thommo, Elliot og forhåpentlegvis Sa.

Oggy

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #19 på: Februar 02, 2007, 05:00:01 »
Har kun sett de nye i kampen mot WBA, og skal ikke svinge øksa
for tidlig.

Flo overrasket vel de fleste positivt i den kampen, og Thompson
tror jeg blir meget viktig i kampen om å overleve.
Sa skuffet meg noe, men som sagt skal jeg se flere kamper før
endelig dom felles...

Oggy
Som har bestilt Viasat
Oggy

berlin

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #20 på: Februar 02, 2007, 05:07:40 »
betraktning:

samadhi, svend anders m.fl har et konstruktivt og optismiskt syn på januar sine hendelser på transferfronten.
kato har et pessimistisk/realisisk syn på det.

leeds ligger nederst, ergo får optimistene oftere en i fleisen. Det er tryggest å være pessimist, da blir kanskje pessimisten hverken skuffa ( hvis det slår til ) eller "straffet" for dumskap.

folk velger forskjellig approach, personlig er jeg som det sikkert skinner igjennom, optimist. Jeg HÃ…PER ( og noen ganger TROR ) vi vinner neste kamp. Jeg har det alldeles tipp-topp.

Undrer om negativisten tenker etter en seier ( sist med en nederlagstdømt lagoppstilling): HÆRLIG, men sekundet etter går i dvale:  Det kommer nok ikke til å vare! Neste gang blir det tap. For et usselt liv!

Jeg sier bare: Pessimisme er et forsvar mot fremtidige skuffelser. Du stålsetter deg mot skuffelser, men selvfølgelig blir du ekstaisk når Leeds vinner. Det er jo mot dine odds.   Da er du forbanna veik!

Lev livet mann!

Optimistene er ikke ukyndige naut, de bare velge er å være positive, for f**k sake!

Forøvrig , all honnør til samadhis svar, en del korreksjoner var på sin plass.

« Siste redigering: Februar 02, 2007, 05:11:34 av berlin »

Jon R

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #21 på: Februar 02, 2007, 05:37:12 »
Thompson signingen kan vise seg som en liten genistrek! I tospann med Douglas fungerte vår midtbane mot Hull bedre enn på lenge virket det som. Heath og Marques fungerte brukbart sammen og Sa tettet bra igjen på høyresiden sammen med Frazer hørtes det ut som. I følge Lorimer spilte Kandol sin beste Leeds kamp til nå. Kaskje jeg har  vært for streng både mot Kandol og Heath? Hatten smakte uansett alldelels utmerket, men jeg har lagt en ny en til marinering for sikkerhets skyld. [:I]

Oppholdet på Kypros har til nå virket som et bra tiltak, selv om det er urovekkende at skadelisten hadde blitt forlenget med tre spillere i løpet av "ferien". Etter å ha fulgt Hull kampen på radio og lest div match rapporter, er jeg mer optimitisk enn på lenge. Dette var noe å bygge videre på. Vi kan håpe på en god run nå, og at lag som Luton og QPR legges bak oss på tabellen i løpet av februar. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Februar 02, 2007, 05:38:05 av Jon R »
Jon R.

Per-Stian

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #22 på: Februar 02, 2007, 05:47:13 »
Godt å høyre eit så optimistisk syn, litt beroligande faktisk[:)] Vart ingen superstoggar på oss i denne omgang, kanskje vi kan håpe på ein leigesoldat etter 7.februar? Utruleg leit med Healy sin skade når vindauget var i ferd med å stengje, men det var lite å gjere med det. Forventar at vi har ein grei erstatning på plass etter Norwich-kampen.

Det einaste som er sikkert: The only way is up!

Kato

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #23 på: Februar 02, 2007, 05:49:24 »
Skader etter treningsleir er en naturlig del av fotballen. Noe mer unaturlig å kjøre en treningsleir på dette tidspunktet av sesongen.
 

Pål

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #24 på: Februar 02, 2007, 06:01:17 »
Ikke uvanlig i det hele tatt... Flere lag som har vært utenlands i løpet av denne perioden


quote:
Originally posted by kato

Skader etter treningsleir er en naturlig del av fotballen. Noe mer unaturlig å kjøre en treningsleir på dette tidspunktet av sesongen.



Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Mats-

  • Gjest
Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #25 på: Februar 02, 2007, 17:43:58 »
quote:
Originally posted by kato

Den store forskjellen i oppfatning mellom meg og endel av Dere ovennevnte er følgende:

Tore Andre Flo - Hva i all verden skal vi med en utrangert skadet reservespiss i Vålerenga. Maks League One-nivå.

Armando Sa - Ingenting så langt tyder på noe mer enn League One-nivå.

Alan Thompson - God venstrefot. OK signing, blir aldri noen motor.

Matt Heath - Holder ikke mål.

Robbie Elliott - Ikke god nok da han var på prøve i høst, men bedre enn det vi har på den siden. OK.

Summen av disse signingene er ikke godt nok dessverre. Det fører dessverre til at vi rykker ned, og det gjør meg eitrende forbanna.

Hadde Bates vært en smule klarsynt hadde han bladd opp litt av det han har, og sørget for at vi berget plassen. Et nedrykk vil koste mye mer enn noen millioner i spillerkjøp.

Synd denne tråden må opp igjen i mai....





Kan ikke bare du heime med MK Dons, da får du all den elendigheten du så trives med. Ã… joda, du liker det. Du må ha det, er det lyst, ja, da blir det for enkelt for deg. [xx(]

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

baste

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #26 på: Februar 02, 2007, 20:06:15 »
Ang Healy`s skade, så mener jeg at det var bra at han ikke ble solgt.
[:)]
For å sitere Trond Sollied etter ett B/G tap..om hvorfor de tapte..så sa T.S tørt; de scora ett mål mer enn oss" sitat slutt. [8D]

Dvs at vi treng bare score ett mål mer enn motstanderlaget..så vinner vi. Fokus på de rette tingan, så går dette bra. Alan T er en kvalitets signing i dagens Leeds lag..allerede !![:p]
« Siste redigering: Februar 02, 2007, 20:07:07 av baste »

Robert H.

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #27 på: Februar 02, 2007, 20:18:25 »
Vet ikke hvor lenge du har vært aktiv på forumet Mats. Faktum er imidlertid at Kato var en av forumets største optimister frem til play off-semifinalen vi vant mot Preston i fjor. Denne kampen og play off-finalen, som jeg tror han så ringside, var en såpass stor nedtur at han ble mer pessimistisk. Etterhvert har denne pessimismen vokst sterkere, men når sant skal sies må dette sies å ha vært berettiget når vi ser utviklingen til vår kjære klubb det siste snaue året!

Kato er en av de som krydrer forumet og jeg håper såvisst ikke han konverterer til MK Dons eller andre for den sakens skyld!

quote:
Originally posted by Mats-

Kan ikke bare du heime med MK Dons, da får du all den elendigheten du så trives med. Ã… joda, du liker det. Du må ha det, er det lyst, ja, da blir det for enkelt for deg. [xx(]

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

« Siste redigering: Februar 02, 2007, 20:21:22 av Robert H. »

mads

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #28 på: Februar 02, 2007, 20:49:41 »
Er da godt tilfreds med dem Wise har formået at hente med de få midler han har haft til det, men holdet er langt fra komplet. Vi mangler stadig en midtforsvarer, en højrekant og en angriber som kan erstatte Flo. Disse tre spillere er hårdt savnet. Og jeg håber meget at Wise henter dem på lån eller fri transfer. Tre forslag kunne være Andy O'Brien på lån til midterforsvaret, Didier Agathe på fri transfer til højre kanten og Alan Smith (måske ønsketænkning, men han spiller jo aldrig) eller Collins John...der er mange muligheder, og jeg håber virkelig at Wise jagter dem alle
« Siste redigering: Februar 02, 2007, 20:50:54 av mads »
 

Papi

Re: Transfervinduets klare svar
« Svar #29 på: Februar 02, 2007, 21:07:58 »
Didier Agathe var vel aktuell for Leeds i fjor???





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil