Skrevet av Emne: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road  (Lest 30452 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #120 på: Desember 26, 2013, 21:18:19 »
Blir rett og slett dårlig av å se på Brown... Makan til dust. Trenger ikke slike i vår klubb, blir flau av å se hvor stygg og usympatisk spiller han er...
 

Joe Jordan

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #121 på: Desember 26, 2013, 21:22:17 »
Meget svakt IMO, og andre halvdel av andre omgang var uten mål og mening. Og hvorfor vi bryr oss egentlig med å ta med reserver til denne kampen?

Jeg har ikke godt av disse TV-kampene som viser at det er trøstesløst langt opp til PL-nivå....


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Barba

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #122 på: Desember 26, 2013, 21:23:26 »
Før kampen mente jeg at jeg ville være fornøyd med to poeng i disse to kampene, og at alt bedre enn det ville være bra. Fryktet 0 poeng, og det blir det ikke, men er skuffet etter 1. kamp. Leeds positive etter scoringa og litt inn i 2. men skapte nesten ingen ting. heller ikke BP, så defensivt bra. Men det skjer altfor lite fremover, og Macca må få seg en skikkelig partner. Midtbana holder brukbart defensivt, men produserer så og si ingenting fremover som spissene kan jobbe med.
Zaliukas så jeg for første gang, og jeg likte det jeg så. har vi oppsjon der? I såfall bare å benytte den. Man of the match spør du meg. Fotballklok, og det har vært mangelvare i mange år.
Konklusjon: Så der fornøyd med 1 poeng, ikke fornøyd med spillet, allikevel godt å se god defensiv. Uheldige på målet i mot, og slikt er vanskelig å gardere seg mot.

Barba - Nå er vi klare for litt handling i januar, har en følelse at det er lite som skal til.
Barba - MOT

Cherry

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #123 på: Desember 26, 2013, 21:46:02 »
Hvorfor bytter ikke McD? Er han fornøyd med spillet?
Vi har jo knapt noe eget spill

Enig. I 2. Omgang  skaper vi jo nada, og TØRR ikke noe fremover...... Vi trenger virkelig påfyll av kvalitet nå i januar.
At manageren vår ikke bytter når d faktisk sitter brukbare alternativer på benken, er utilgivelig når motstanderen ikke er bedre enn i dag- og ett hån mot våre reserver.
Skuffet når vi faktisk hadde muligheten i dag...
 

Odin

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #124 på: Desember 26, 2013, 22:26:49 »
Fy så dårlig austin er
Han takler bra, men har klare begrensninger med pasningskvalitet.
Fælt å se på mange ganger.......
Ikke god nok for PL..

AllWhiteTøyen

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #125 på: Desember 27, 2013, 06:47:58 »
Fornøyd med et poenbg borte, men fy f.... så ræva kamp. Før sesongen ønsket jeg meg i utgangspunktet ikke flere sentrale midtbanespillere, men etter å ha sett Brown og Tonge i går trengs det forsterkninger også her. Vi kan ikke regne med at unggutten Mowatt holder hele sesongen, og da er det vel bare Austin og Murphy igjen. Diouf må virkelig være helt ute av det for ikke å være med i betraktning til denne kampen.
Føler vi har grei kontroll i første omgang, men i andre var det ikke mening bak noe vi foretok oss.
En gåte også for meg hvorfor BMD ikke tar grep når det er helt åpenbart at vi har mistet kontrollen.
 

samadhi

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #126 på: Desember 27, 2013, 09:18:20 »
Ikke lenge side Mcdermott uttalte at Diuof ikke hadde trent på en stund, og at situasjonen hans skulle evaluerest i januar. Tipper han forsvinner fra klubben da.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LEO

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #128 på: Desember 27, 2013, 09:58:32 »
Merkelig at vår manager hviler Mowatt i den matchen hvor Murphy har suspensjon ?

Like merkelig at han ikke benytter seg av reservene når motstanderen har overtatt spill og har utlignet i målprotokollen.

For meg var Zaliukas banens desidert beste spiller.
 

Kato

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #129 på: Desember 27, 2013, 10:15:43 »
http://www.sportinglife.com/football/live/match-reaction/287920/-?

Dommerens feil!  :)

Feil fokus, dessverre. Alle er enige i at Broadfoot skulle vært av, det trenger ikke han å forsterke. kunne konsentrert seg om eget mannskap . Svakt.
 

TK20

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #130 på: Desember 27, 2013, 10:24:24 »
http://www.sportinglife.com/football/live/match-reaction/287920/-?

Dommerens feil!  :)

Feil fokus, dessverre. Alle er enige i at Broadfoot skulle vært av, det trenger ikke han å forsterke. kunne konsentrert seg om eget mannskap . Svakt.

Vanligvis ville jeg vært enig, men denne situasjonen er så drøy at man må kommentere det.

http://www.dailymotion.com/video/x18vzaa_follow-weareleedsmot3-kirk-broadfoot-sending-off-on-rossmccormack44-lufc-26-12-13_sport

Kato

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #131 på: Desember 27, 2013, 10:34:23 »
http://www.sportinglife.com/football/live/match-reaction/287920/-?

Dommerens feil!  :)

Feil fokus, dessverre. Alle er enige i at Broadfoot skulle vært av, det trenger ikke han å forsterke. kunne konsentrert seg om eget mannskap . Svakt.

Vanligvis ville jeg vært enig, men denne situasjonen er så drøy at man må kommentere det.

http://www.dailymotion.com/video/x18vzaa_follow-weareleedsmot3-kirk-broadfoot-sending-off-on-rossmccormack44-lufc-26-12-13_sport

Gode managere konsentrerer seg om ting de kan gjøre noe med. Dommeravgjørelser får man neppe gjort mye med en halvtime etter kampslutt.
 

Promotion 2010

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #132 på: Desember 27, 2013, 11:03:36 »
http://www.sportinglife.com/football/live/match-reaction/287920/-?

Dommerens feil!  :)

Feil fokus, dessverre. Alle er enige i at Broadfoot skulle vært av, det trenger ikke han å forsterke. kunne konsentrert seg om eget mannskap . Svakt.

Vanligvis ville jeg vært enig, men denne situasjonen er så drøy at man må kommentere det.

http://www.dailymotion.com/video/x18vzaa_follow-weareleedsmot3-kirk-broadfoot-sending-off-on-rossmccormack44-lufc-26-12-13_sport

Gode managere konsentrerer seg om ting de kan gjøre noe med. Dommeravgjørelser får man neppe gjort mye med en halvtime etter kampslutt.

Helt enig, Kato, og fokuset burde vært på egne ferdigheter. De var ikke bra nok i denne kampen. Ser på "tragedien" en gang til.  Og det er mange spillere som ikke er på høyden. Flere av dem blir aldri noen topp Championship-spillere. Dette laget trenger sårt til forsterkninger. Vi har kanskje et høyere nivå enn i fjor, men det er langt frem....

Trenger helt klart vinger og en målskårer til.

En midtbanespiller som skårer og har mer ro.

En verdig makker til Marius.

Så må vi kanskje tenke på å bruke flere ungdommer oftere.

Patetisk å se at 11 spillere står hele kampen, når uttalelsene i forkant var at troppen skulle brukes med 3 kamper på 6 dager.

Men ett poeng ble det. Men vanskeligere i Nottingham om to dager!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #134 på: Desember 27, 2013, 11:19:49 »
Håper ikke gutta kan norsk, for det som skrives her må være noe av det hardeste jeg har lest.

Gutta fighter i søla og tar med seg et høyst fortjent poeng fra en tøff bortebane, og ordene som brukes er "patetisk", "grusomt" og "tragedie".

TK20

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #135 på: Desember 27, 2013, 11:21:14 »
Gode managere konsentrerer seg om ting de kan gjøre noe med. Dommeravgjørelser får man neppe gjort mye med en halvtime etter kampslutt.

Det du skrev der var sikkert en brannfakkel, men det må svares på allikevel: gode managere tar Leeds til femte plass julaften!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #136 på: Desember 27, 2013, 11:25:04 »
Store forventninger blant mange her ser jeg, men Championship er gampefotball og mye hodeløst spill. Akkurat som inntrykket etter kampen i går. Alle slår alle og tilfeldigheter avgjør kampene. Er for egen del glad for ett poeng i en vanskelig bortekamp. Blackpool er også et satsende lag som nettopp for ikke alvorlig lenge siden var i PL.

Zali var knallgod synes jeg, trygghet defensivt, lite spill ellers, men ikke ufarlige likevel. Jeg er fornøyd med at det ikke ble fullstendig Texas etter utligningen. I fjor hadde vi tapt denne. Jeg har sett flere kamper i CC nå og kan ikke se at andre er så mye annerledes og bedre enn oss eller Blackpool for den saks skyld. Mye grums, jevnt og hardt.

Jeg håper vi får inn noen nye, og savnet også bytter. Merkelig. Regner likevel med at BMD vet hva han gjør. Kanskje noen trengte hvile, sliter med småskader etc. Jeg hadde ærlig talt ikke forventet poeng i denne kampen og nå har vi vel 4 på rad uten tap - det er rett og slett positivt!! MOT!!
Yeboahs vitne

Kato

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #137 på: Desember 27, 2013, 11:31:19 »
Gode managere konsentrerer seg om ting de kan gjøre noe med. Dommeravgjørelser får man neppe gjort mye med en halvtime etter kampslutt.

Det du skrev der var sikkert en brannfakkel, men det må svares på allikevel: gode managere tar Leeds til femte plass julaften!

Jeg hogger ikke hodet av McDermott. Han har gjort en god jobb hos oss. Men det han har gjort fra benk i flere av de siste kampene er for dårlig. Ferdig snakka.
 

Cherry

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #138 på: Desember 27, 2013, 11:37:52 »
Må bare kommentere Zaliukas i går, han var enorm!  Bra signering av McD.
Mowatt ble spart både pga risk for 5.gule kortet , og sikkert energy tenker jeg.
At Diouf manglet på benk er uforståelig...igjen.
Bytter som ikke kom, merkelig hvis man tenker mange kamper på få dager - og ikke minst
friske bein siste 20 minutter. Smith klarer ikke å løpe, Brown sparker og krangler på alt og alle..
og Tonge holder ikke 90 min han heller....
1. poeng ok, men følte vi kunne vunnet med litt endringer på slutten i går...
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #139 på: Desember 27, 2013, 12:08:58 »
Adam Pope ‏@APOPEY  14h  
#lufc Mowatt rested at present and unlikely to play Sunday. BM  says Ariyibi is exciting but felt the 11 on the pitch were going to win it.


---og denne bør visst også utheves ;)
Adam Pope ‏@APOPEY  14h  
#lufc Mowatt rested at present and unlikely to play Sunday. BM  says Ariyibi is exciting but felt the 11 on the pitch were going to win it.


Adam Pope ‏@APOPEY  15h  
#lufc BM felt Utd should have won at Blackpool. Like most in the ground he felt hosts should have had earlier red card for foul on McCormack

« Siste redigering: Desember 27, 2013, 12:10:55 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SirOlsen

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #140 på: Desember 27, 2013, 12:39:06 »
Jeg så mesteparten av kampen fra andre halvdel av førsteomgang, og jeg synes vi får lite til. Mye kjemping til tider, men jeg følte ikke det var innsats "nok" mot et til tider tafatt Blackpool.
Imponert over Zaliukas. Dette tror jeg blir en viktig brikke for oss fremover.

Tøysete av oss å la Pool slippe til med målet de fikk, samt en tilsvarende sjanse de fikk etterpå.
Jeg mener vi hadde kvalitetene i går til å fint kunne klare å sanke med oss 3 poeng i går. Men 1 poeng er da bedre enn ingen... jeg er bare litt skuffet, for jeg mener helt og holdent med bakgrunn i det vi så fra Blackpool at det burde vi faktisk klart.

Synes også det var litt merkelig at McD ikke foretok noen bytter utover i 2. omgang.

Håper på bedre takter i neste kamp :)
-SirOlsen-

Sleivind

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #141 på: Desember 27, 2013, 14:44:35 »
Synes ærlig talt ikke vi var SÃ… dårlige som enkelte skal ha det til. Vi skapte ikke allverden i kampen, men det gjorde nå ikke Blackpool heller. Hvis det var noen som hadde fortjent seieren, så var det oss. Bra defensivt, men dårlige fremover.

At vi ikke skapte stort offensivt kunne vi vel se allerede før kampen startet. Brown, Tonge og Pugh det oser ikke akkurat kreativitet og løpskraft!

Skal Smith spille fra start så er vi avhengige av noen som kan komme rundt på kanten og slå innlegg. Det var total mangelvare i går. Og når Smith fikk ballen i beina, så viste han oss at det ikke er et teknisk vidunderbarn vi har med å gjøre. Tilnærmet ubrukelig med ballen i beina.


Leedsfan

Sv: KAMP: Blackpool vs Leeds United 26/12-13 kl 18.15 på Bloomfield Road
« Svar #142 på: Desember 27, 2013, 15:08:08 »
Synes ærlig talt ikke vi var SÃ… dårlige som enkelte skal ha det til. Vi skapte ikke allverden i kampen, men det gjorde nå ikke Blackpool heller. Hvis det var noen som hadde fortjent seieren, så var det oss. Bra defensivt, men dårlige fremover.

At vi ikke skapte stort offensivt kunne vi vel se allerede før kampen startet. Brown, Tonge og Pugh det oser ikke akkurat kreativitet og løpskraft!

Skal Smith spille fra start så er vi avhengige av noen som kan komme rundt på kanten og slå innlegg. Det var total mangelvare i går. Og når Smith fikk ballen i beina, så viste han oss at det ikke er et teknisk vidunderbarn vi har med å gjøre. Tilnærmet ubrukelig med ballen i beina.



Synes Pugh løp mye og forholdsvis fort.. Tonge og Brown derimot var skralle greier, når ikke Austin heller har dagen helt så blir det MEGET tynnnnnnnt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.