Skrevet av Emne: Kasper bud er akseptert...  (Lest 41899 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #180 på: Juni 21, 2011, 16:27:53 »
Kanskje vi skulle be Paul Robinson komme hjem...

jarle

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #181 på: Juni 21, 2011, 17:44:37 »
Kasper var endel av forsvaret og det gikk vel ikke helt som vi forventet ifjor med den lagdelen...

Tror Kasper mangler en del på det taktiske...

Tror vi kan finne en like god keeper og putte noe cash i transfer kittyen!

For å være 100% ærlig så er det vel ikke en eneste spiller i dagens Leeds lag som ikke kan erstattes...

Delph og Beckford var tap i mine øyne.
Gradel og Snoddy er vel de jeg minst vil miste i dagens Leeds.


ivo

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #182 på: Juni 21, 2011, 18:09:48 »
Mener at det er en tabbe å selge Schmeichel. Han er ung og har selvfølgelig en del å jobbe med for å bli mer stabil. Registrerer også at Grayson uttaler at det er flust av keepere og forsvarsspillere der ute. Da synes jeg det er merkelig at han ikke har evnet å finne gode forsvarsspillere som kan bidra til at vi slipper inn færre mål. Nei, jeg har ikke tro på Grayson men føler at han blir brukt av Bates. Grayson fremstår som en tafatt dust. Det som skjer med klubben vår er intet mindre enn tragisk. Ingen nye spillere signert mens andre konkurrenter kjøper inn kvalitetsspillere. Skal vi atter en gang satse på lånespillere som ikke eier klubbfølelse? Håper jeg tar feil, men jeg kan ikke se at det blir opprykk kommende sesong heller.

Mats-

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #183 på: Juni 21, 2011, 18:16:11 »
Vi har ingen penger. Bates må ut mer enn noen gang. Simon Grayson har nå offisielt grå stær. Flaks at vi ikke spiller i L2. Elland Road står i flammer. 2012 er snart over oss.


 :P

Foreslår at enkelte her inne tar fatt på blodtrykksmedisinen sin og setter seg ute i sola og glemmer Leeds en stund nå. Ca fram til transfer vinduet er stengt. Nyt sommeren og have a laugh ;)

Søren

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #184 på: Juni 21, 2011, 18:22:08 »
Foreslår at enkelte her inne tar fatt på blodtrykksmedisinen sin og setter seg ute i sola og glemmer Leeds en stund nå. Ca fram til transfer vinduet er stengt. Nyt sommeren og have a laugh ;)

Det tror jeg er en god ide for os allesammen. Men det er så pokkers svært, når vi elsker klubben så meget, og når Grayson ligner en mand uden en plan.

Men det sundeste var nok, at tage en pause fra nyhedsjagten.
One Gary Kelly, There's Only One Gary Kelly

Twitter: @observer_dk

Glenn K

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #185 på: Juni 21, 2011, 18:45:08 »
Kan se at mange her inne skriver at Leeds ved salg av Schmeichel er en klubb som mangler ambisjoner og er en ''selling'' klubb. Det Grayson sier er jo rett og slett at Kasper ikke er god nok og at Leeds er ute etter å erstatte ham med en bedre keeper. Får de dette til, er det da en klubb med mangel på ambisjoner?

marve

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #186 på: Juni 21, 2011, 18:53:17 »
Kan se at mange her inne skriver at Leeds ved salg av Schmeichel er en klubb som mangler ambisjoner og er en ''selling'' klubb. Det Grayson sier er jo rett og slett at Kasper ikke er god nok og at Leeds er ute etter å erstatte ham med en bedre keeper. Får de dette til, er det da en klubb med mangel på ambisjoner?
Kasper er en ung og lovende landslagskeeper ,hva får deg til å tro at vi greier å hente noen bedre en han ???.Vi er jo ikke villig til å bruke penger ,så det blir free transfer eller lån .
Vi ender garantert opp med jason brown som kommer gratis pluss et lån nærmere sesong start .
 

h.b

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #187 på: Juni 21, 2011, 18:56:32 »
Kan se at mange her inne skriver at Leeds ved salg av Schmeichel er en klubb som mangler ambisjoner og er en ''selling'' klubb. Det Grayson sier er jo rett og slett at Kasper ikke er god nok og at Leeds er ute etter å erstatte ham med en bedre keeper. Får de dette til, er det da en klubb med mangel på ambisjoner?

Skal vi gå etter hva som er riktig for en klubb med ambisjoner. Ja da erstatter vi Grayson

Giske

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #188 på: Juni 21, 2011, 18:56:32 »
Kan se at mange her inne skriver at Leeds ved salg av Schmeichel er en klubb som mangler ambisjoner og er en ''selling'' klubb. Det Grayson sier er jo rett og slett at Kasper ikke er god nok og at Leeds er ute etter å erstatte ham med en bedre keeper. Får de dette til, er det da en klubb med mangel på ambisjoner?

Spørs hvem du spør... Enkelte hadde ikke vært fornøyd om vi skaffet oss Neuer eller Casillas.. Hadde trodd dette var en ussel plan fra Bates sin side, for å få fansen på sin side, eller for å promotere hotellet på ER, kanskje..  ::)

Etter siste uttalelsene fra Grayson synes det klart at han ikke har vært 100% fornøyd med spilleren, og da er det vel fair at han selges, slik at klubben får penger for han? Sånn har vel fotballen vært i alle tider, ser ikke noen grunn til at dette skal være så veldig dramatisk...  (Selv om vi ikke har en eneste keeper pr dags dato.. )

Lundewhites

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #189 på: Juni 21, 2011, 19:11:03 »
Ja Grayson kan prøve å skjule egen udugelighet ved å legge skylda på Kasper. Saken er den at det hadde vært enda mer baklengs hvis det ikke hadde vært for keeperen.

Det er egentlig en skremmende uttalelse han kommer med. Han ser ikke selv at det er den defensive organiseringa det er noe riv ruskende galt med, på samme måte som han gjorde tidligere i vår.

Skyld på enkeltspillere når det går galt. Nærmere 100 baklengs er en systemfeil, ikke personfeil.

Idiotisk påstand. Det kan ligge mange ting bak dette som ikke vi kjenner til.


Jeg velger å kommentere basert på uttalelsene som foreligger. Hvis man til enhver tid må vite alt som skjer bak lukkede dører før man uttaler seg, så kan vi bare legge ned hele greia her inne. Da har vi ingenting å diskutere.

Står for min påstand om at Simon Grayson ikke har kompetansen som kreves vedrørende defensiv organisering (Les udugelig)


Helt riktig. Det at Grayson ikke ser hva som skjer i de bakre fireren, og velger å ta den enkleste løsningen. Nemlig selge første keeperen vår i den tro at en ny keeper skal få orden på sakene. Dette viser til slett kompetanse innenfor defansiv tankegang

Har vært keepertrener i en årrekke og mener selv jeg har grunnlag for å uttale meg her. Jeg var på Elland Road og så 5 kamper forrige sesong (8 baklengs) og selv om Kasper har en ekstrem reaksjon så har han store mangler som keeper! Mange av hans feberredninger, hadde en bedre keeper vært inne i situasjonen og avverget før. Han henter ikke baller i lufta innenfor 5 meteren en gang og det er det minste en kan kreve av en toppkeeper. Mot Derby hadde han flere 100 % redninger på streken og gjorde en god kamp. Mot Norwich og Burnley var han veldig usikker noe en så forplantet seg til forsvaret. Han var igjen fryktelig svak i feltet og det virket livsfarlig hver gang det ble slått høgt inn i feltet. Jeg håper virkelig at Grayson har en stødig keeper i kikkerten for en trygg og god keeper kan gjøre nærmest mirakler med et forsvar med organisering og godt feltarbeid!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Hobben

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #190 på: Juni 21, 2011, 19:14:06 »
Kasper er altså ikke god nok, og vi skal hente to nye keepere som er bedre (Minst 1 av de) ja da blir det bra saker dette her :) Men har mine tvil om at det blir hentet inn store navn, men blir gjerne posetivt overrasket :)
Rogaland Whites

lojosang

Sv: Re: Kasper bud er akseptert...
« Svar #191 på: Juni 21, 2011, 19:28:46 »
Ja, et stort navn er som vanlig det absolutt viktigste! Det er vel stort sett Svennis som handler spillere ut fra kjendisstatus.
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Re: Kasper bud er akseptert...
« Svar #192 på: Juni 21, 2011, 19:29:46 »
Ja, et stort navn er som vanlig det absolutt viktigste! Det er vel stort sett Svennis som handler spillere ut fra kjendisstatus.

Er vel en grunn til at en fotballspiller har blitt kjendis

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Re: Kasper bud er akseptert...
« Svar #193 på: Juni 21, 2011, 19:31:47 »
Ja, et stort navn er som vanlig det absolutt viktigste! Det er vel stort sett Svennis som handler spillere ut fra kjendisstatus.

Er vel en grunn til at en fotballspiller har blitt kjendis

Ja, f. eks at faren var god!

Søren

Sv: Re: Kasper bud er akseptert...
« Svar #194 på: Juni 21, 2011, 19:41:03 »
Ja, et stort navn er som vanlig det absolutt viktigste! Det er vel stort sett Svennis som handler spillere ut fra kjendisstatus.

Er vel en grunn til at en fotballspiller har blitt kjendis

Ja, f. eks at faren var god!

Nej faren var fantastisk, sønnen var god
One Gary Kelly, There's Only One Gary Kelly

Twitter: @observer_dk

Hallgeir *

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #195 på: Juni 21, 2011, 19:42:59 »
 Dette kom overraskende på mange, meg selv inkludert. Vi har tidligere valgt å beholde både en god spiller (Beckford) og anstendige spillere som Johnson og Kilkenny, selv om de ikke ville forlenge sine snart utløpte kontrakter. Vi fikk / får 0 utbytte for disse. I Beckfords tilfelle viste det seg at gamblingen var korrekt. Vi rykket opp. Når det gjelder de to andre, kan vi bare spekulere....

 Dersom Kasper ikke ville forlenge kontrakten, samtidig som budet fra Leicester var akseptabelt, er det i mine øyne greit å selge. Voldsomt imponert over han har jeg aldri vært. Jeg er enig i at det kan virke uheldig å selge før en minst like bra erstatter er på plass, men vi vet ikke mye om hva som foregår i kulissene på ER / TA.

 Ledelsen i klubben har ikke overbevist den senere tid, og jeg er avventende enn så lenge. Tida med "drøssevis" av lånespillere / stallfyll bør være forbi, og jeg forventer bedre kvalitet på dem som ankommer denne sommeren. Så får jeg heller hive meg på resten av "hylekoret" hvis vi ikke kan konstatere en markant nivåheving på nykommerne. Silly season er en krevende periode.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #196 på: Juni 21, 2011, 19:48:28 »
Kasper sier at ikke fikk noe nytt tilbud....

Jon R

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #197 på: Juni 21, 2011, 19:49:14 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/6998682/Leeds-right-to-cash-in-on-keeper-Kasper

En fin og reflektert artikkel.

auren

Thumbs up!

Må innrømme at jeg synes følgende tilsvar fra en season ticket holder (i kommentarfeltet under) var nokså spot-on akkurat her og nå. Signal effekten av dette salget er ikke bra og Bates & co bør snarest komme opp med noe som (gjen)skaper entusiasme og positivitet blant Leedsfolket:

deane hat trick (Leeds United): Strengthening a squad is not a cut and paste job. As other posters will see, I have been a fervent defender of Grayson, and understood the need for patience and logic in the transfer market. However, as someone who has just paid £637 for a season ticket I am beginning to become worried at the apparent lack of activity, and evermore frustrated at Bates unwillingness to stir up a positive atmosphere at the club. According to Bates a hotel complex and shifting the exec boxes will help the club in 10 years...not if we keep losing the next generation of fans. In addition, cashing in on schmeichel with a price that wouldn't pay for the service of his yacht will help the club on its X year plan. Around us, teams that at times we were lucky to beat are strengthening (at least on paper) and a few (derby, leicester), are really making a push. There comes a time when a smart financial decision overlooks a smart footballing decision. Go back to the previous championship days and you will see what happens when a few of the pieces are withdrawn. What happens if as we all expect the players brought in are scrimped and scraped from the reserves of other teams? Immediately the fans are edgy. We have lost 2 or 3 good players and it feels as if we are no better. We have watched the teams around us spend on quality. The hard opening run gains only a few points and the attendances begin to fall. LAst time the crowds reduced to 17000 a week the season after we reached the playoff final. The fans are on the players backs, the players are responding negatively, Grayson is under pressure, and Bates is worried for his hotel. On headed, financial paper the Schmeichel deal makes sense, but unfortunately football is comprised of infinite intangibles that no businessman is able to calculate. We all know Schemiechel is good enough to be in the team that gets us promoted; 1 million is a stupid risk.

Reply to this comment | View All deane hat trick's comments
Jon R.

h.b

  • Gjest

DenHviteYeboah

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #199 på: Juni 21, 2011, 19:53:47 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/6998682/Leeds-right-to-cash-in-on-keeper-Kasper

En fin og reflektert artikkel.

auren

Thumbs up!

Må innrømme at jeg synes følgende tilsvar fra en season ticket holder (i kommentarfeltet under) var nokså spot-on akkurat her og nå. Signal effekten av dette salget er ikke bra og Bates & co bør snarest komme opp med noe som (gjen)skaper entusiasme og positivitet blant Leedsfolket:

deane hat trick (Leeds United): Strengthening a squad is not a cut and paste job. As other posters will see, I have been a fervent defender of Grayson, and understood the need for patience and logic in the transfer market. However, as someone who has just paid £637 for a season ticket I am beginning to become worried at the apparent lack of activity, and evermore frustrated at Bates unwillingness to stir up a positive atmosphere at the club. According to Bates a hotel complex and shifting the exec boxes will help the club in 10 years...not if we keep losing the next generation of fans. In addition, cashing in on schmeichel with a price that wouldn't pay for the service of his yacht will help the club on its X year plan. Around us, teams that at times we were lucky to beat are strengthening (at least on paper) and a few (derby, leicester), are really making a push. There comes a time when a smart financial decision overlooks a smart footballing decision. Go back to the previous championship days and you will see what happens when a few of the pieces are withdrawn. What happens if as we all expect the players brought in are scrimped and scraped from the reserves of other teams? Immediately the fans are edgy. We have lost 2 or 3 good players and it feels as if we are no better. We have watched the teams around us spend on quality. The hard opening run gains only a few points and the attendances begin to fall. LAst time the crowds reduced to 17000 a week the season after we reached the playoff final. The fans are on the players backs, the players are responding negatively, Grayson is under pressure, and Bates is worried for his hotel. On headed, financial paper the Schmeichel deal makes sense, but unfortunately football is comprised of infinite intangibles that no businessman is able to calculate. We all know Schemiechel is good enough to be in the team that gets us promoted; 1 million is a stupid risk.

Reply to this comment | View All deane hat trick's comments

Mannen uten navn måtte vel ha raske midler til hotellet,og slo til på første bud kanskje...alikevel rart,når man tenker på hans savar til Norwich...

Gufrias

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #200 på: Juni 21, 2011, 20:00:02 »
Dette kom overraskende på mange, meg selv inkludert. Vi har tidligere valgt å beholde både en god spiller (Beckford) og anstendige spillere som Johnson og Kilkenny, selv om de ikke ville forlenge sine snart utløpte kontrakter. Vi fikk / får 0 utbytte for disse. I Beckfords tilfelle viste det seg at gamblingen var korrekt. Vi rykket opp. Når det gjelder de to andre, kan vi bare spekulere....

 Dersom Kasper ikke ville forlenge kontrakten, samtidig som budet fra Leicester var akseptabelt, er det i mine øyne greit å selge. Voldsomt imponert over han har jeg aldri vært. Jeg er enig i at det kan virke uheldig å selge før en minst like bra erstatter er på plass, men vi vet ikke mye om hva som foregår i kulissene på ER / TA.

 Ledelsen i klubben har ikke overbevist den senere tid, og jeg er avventende enn så lenge. Tida med "drøssevis" av lånespillere / stallfyll bør være forbi, og jeg forventer bedre kvalitet på dem som ankommer denne sommeren. Så får jeg heller hive meg på resten av "hylekoret" hvis vi ikke kan konstatere en markant nivåheving på nykommerne. Silly season er en krevende periode.
Veldig reflektert og godt innlegg.

Men det er nå rart at den nye keeperen ikke navngis hvis det bare er medical som gjenstår. Da begynner jeg å frykte at det enten ikke er helt "done deal". Eller at han ikke er god nok.

Og avskjedsgaven fra Grayson - at Kasper er for dårlig - burde han holdt seg for god til. Han må gjerne mene det, men å publisere det er uproft. (Men veldig Bates-aktig, da.)

Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #201 på: Juni 21, 2011, 20:00:37 »
Kanskje vi skulle be Paul Robinson komme hjem...

 Tja, har da hørt verre forslag. Han hadde en god sesong nå sist.
Super Leeds since 1968

Gufrias

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #202 på: Juni 21, 2011, 20:01:29 »
Kasper sier at ikke fikk noe nytt tilbud....
Han sier vel også at han var innstilt på å gå ut kontraktstida...
Vært Bosmanspiller før, den gutten.
Hekta på Leeds siden 1974

p0ndus

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #203 på: Juni 21, 2011, 20:11:31 »
Da glemmer vi han og ser fremover.
Stoler på at  SG finner en bedre keeper .
Mvh
optimistp0ndus

torivar

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #204 på: Juni 21, 2011, 20:41:18 »
Keeperen som kommer inn nå er en som har vært enig med Leeds for omtrent en uke siden. En som hadde kommet uansett utfall av dette med Kasper, ifølge Simon. Lukter Brown lang vei...

Dette er nok erstatning for Higgs

Hobben

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #205 på: Juni 21, 2011, 20:50:01 »
Keeperen som kommer inn nå er en som har vært enig med Leeds for omtrent en uke siden. En som hadde kommet uansett utfall av dette med Kasper, ifølge Simon. Lukter Brown lang vei...

Dette er nok erstatning for Higgs

Brown ja, 150 kg og 0 spenst... Dette blir bra..

Neida, er ikke så negativ enda til ny keeper, skal kommentere når det blir bekrefta hvem som kommer inn :)
Rogaland Whites

p0ndus

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #206 på: Juni 21, 2011, 20:58:10 »
Keeperen som kommer inn nå er en som har vært enig med Leeds for omtrent en uke siden. En som hadde kommet uansett utfall av dette med Kasper, ifølge Simon. Lukter Brown lang vei...

Dette er nok erstatning for Higgs

Brown ja, 150 kg og 0 spenst... Dette blir bra..

Neida, er ikke så negativ enda til ny keeper, skal kommentere når det blir bekrefta hvem som kommer inn :)

Bare og feiten opp 100 kg  til så har vi dekket det målvaktsproblemet  ;D ;D ;D

baste

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #207 på: Juni 21, 2011, 21:01:25 »
Når en spiller ikke forlenger, så selg. Dette er jo det vi ikke har gjort tidligere.
Støtter LEEDS og Grayson i denne saken.
Agenter derimot, er noe hærk  ;D
Marching on together.

Woody

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #208 på: Juni 21, 2011, 21:14:58 »
Kan se at mange her inne skriver at Leeds ved salg av Schmeichel er en klubb som mangler ambisjoner og er en ''selling'' klubb. Det Grayson sier er jo rett og slett at Kasper ikke er god nok og at Leeds er ute etter å erstatte ham med en bedre keeper. Får de dette til, er det da en klubb med mangel på ambisjoner?
Nei da vil nok dei aller fleste sei at det var smartt,men eg ventar med å klappa i hendene til eg ser kven som ruslar inn porten :-\
LIFE IS LEEDS

Kian

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #209 på: Juni 21, 2011, 21:19:36 »
Jeg er egentlig litt uenig i salget av Kasper. Kasper skrev selv på Twitter at han ville ikke, og heller aldri har ønsket, om å dra fra Leeds, og at det at Leeds hadde tilbudt ny kontrakt uten å komme til enighet aldri hadde skjedd.
Han har hatt sine feil denne sesongen, akkurat som SG og resten av Leeds laget, men alt i alt har han hatt en strålende førstesesong med utrolig mange gode og ikke minst viktige redninger. Det at han offentlig utpekes som for dårlig er lavmål fra klubben syns jeg. Er spent på hvem som kommer inn, og om den keeperen i det hele tatt er noe bedre. Westwood syntes å være fortapt til Sunderland.
Ambisjonene bør vel være å rykke opp, men dette sender ut feile signaler med å selge en av våre beste spillere denne sesongen. Håper ikke de selger unna flere spillere for småpenger.