Skrevet av Emne: Overgangsvinduet januar 2011  (Lest 20867 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Overgangsvinduet januar 2011
« på: Januar 14, 2011, 12:23:47 »
Kvalitet inn:
Andy O'Brien             - kontrakt til sommer 2013
George McCartney     - låneavtale til sommeren 2011
Ramon Nunez            - forlenget kontrakt til sommeren 2011
Zac Thompson          - korttidskontrakt til sommeren 2011
David Gonzalez          - låneavtale til sommeren 2011


Overtallige ut:
Amdy Faye               - kontrakt ikke fornyet
Lubo Michalik            - kontrakt kansellert (Carlisle)
Liam Darville             - kontrakt kansellert
Jason Crowe             - kontrakt kansellert (Leyton Orient)
Alan Martin               - kontrakt kansellert
Andy Hughes            - kontrakt kansellert (Scunthorpe)
Tom Elliott               - kontrakt kansellert (Hamilton)
Neil Collins               - undisclosed til Sheff.Utd.


Spillere ut på lån:
Will Hatfield               - til York City
Aiden White              - til Oldham
Fede Bessone            - til Charlton



Første innlegg blir redigert fortløpende!  :)
« Siste redigering: Februar 01, 2011, 00:51:53 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #1 på: Januar 14, 2011, 21:22:52 »
"Kvalitet inn" ? Nunez, Thompson? Er du sikker på det, promo?  :o
Jon R.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #2 på: Januar 14, 2011, 22:17:30 »
Sitat
It is the great performance against the Gunners that has allowed the club to bring the Northern Ireland international back to Yorkshire, according to the chairman Ken Bates.

He said: "The additional revenue earned from the Arsenal game has helped make this loan possible as we continue to invest both on and off the field."
http://www.yorkshirepost.co.uk/leeds/Arsenal-revenue-helps-Leeds-United.6691075.jp

Betyr det at de ikke hadde hatt råd til McCartney hvis ikke. Og betyr dette at de ikke har råd til en midtbanespiller? Eller er det slik at returkampen mot Arsenal betyr ekstra penger i kassa, som igjen fører til at Grayson kunne få gjøre dette lånet, i tillegg til en midtbanesignering?
:P

Promotion 2010

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #3 på: Januar 15, 2011, 00:29:25 »
"Kvalitet inn" ? Nunez, Thompson? Er du sikker på det, promo?  :o

Nei, men det høres fint ut...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #4 på: Januar 15, 2011, 07:49:25 »
McCartney var en bidragsyter i den perioden vi så fremgang defensivt. I tillegg er det altfor tidlig å stole på Parker. Når det nå også kan se ut som Grayson sniktitter på forumet her og er blitt overbevist om at Bruce er rette makker til O`Brien.... Så ser det bra ut.

Vi har fått gjenskapt den fireren vi i november var så redd for å miste. Med Kisnorbo i horisonten så ser det ikke helsvart ut i fireren (Selv om jeg også ville hatt en ny høyreback).

Klarer Grayson nå å finne et anker i klassen over Kevin Doyle, så er vi vel i rute....
 

Promotion 2010

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #5 på: Januar 31, 2011, 15:26:44 »
Første innlegg oppdatert!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ferre


Glenn K

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #7 på: Januar 31, 2011, 15:30:27 »
Tom Elliot ferdig i Leeds.

http://www.leedsunited.com/news/20110131/striker-contract-cancelled_2247585_2280877

Så da har vi kvittet oss med 4 spillere i dag, og ingen er bekreftet inn foreløpig..

Oggy

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #8 på: Januar 31, 2011, 15:51:09 »
Det siste er at vi må trekke reservelaget,
da vi ikke har spillere nok  :D
Oggy

jarle

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #9 på: Januar 31, 2011, 16:20:32 »
5 ut
10 inn

Det er bra... ut med fringe som bare hever lønn!!!

Et par til ut nå og 3 inn... så blir dette bra!

Kickthemdown

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #10 på: Januar 31, 2011, 16:45:55 »
5 ut
10 inn

Det er bra... ut med fringe som bare hever lønn!!!

Et par til ut nå og 3 inn... så blir dette bra!
Uhm..

torivar

  • Gjest
Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #11 på: Januar 31, 2011, 16:59:13 »
Jeg tror vi må vente til ut i februar før vi kan dra den endelige konklusjonen om dette "vinduet", eventuelle lånespillere fra PL kommer først da. Heller låne kvalitet ut året enn å kjøpe og signe kvalitetsspillere ala Collins, Bromby m/flere.

Jeg er meget fornøgd så langt mtp alle tredjedivisjonsspillerene som forsvinner.

DanskLeedsGut

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #12 på: Januar 31, 2011, 17:34:02 »
Mon dog der overhovedet sker noget. Jeg tvivler - men ser med spænding aftenen i møde. Håber så inderligt på 2-3 nye. Udover Gonzalez fra Shitty, ser jeg gerne Johnson, Southern og en skraldemand!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

flynn

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #13 på: Januar 31, 2011, 19:12:12 »
Over 200 innlogget på forumet samtidig i dag. Må være i nærheten av rekord for en ikke-kampdag  ;D

Svend Anders

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #14 på: Januar 31, 2011, 19:15:29 »
Skulle kanskje postet i denne tråden istedet? Vi tar det her også.

Som antydet i går er altså også Collins på vei ut. Så blir det interessant se "betingelsene" i den dealen.

Woody var på vei med forutsetning i den medisinske testen, men det virker som at Redknapp har satt ned foten i 12. time etter Dawson-episoden i helgen. Da er spørsmålet om vi må "vente det ut" til Dawson er tilbake for Spurs og ta Woody på emergency loan, eller om vi ser på andre løsninger.

På midten er det selvsagt Johnson man har sett på, men jeg blir ikke klok på om den går igjennom. Regner med at denne Southern er alternativet her, selv om jeg aldri har hørt navnet hans før.

Det er en annen sentral midtbanespiller i "Doyle-rollen" som også skal være svært nær overgang, hadde jeg ikke hørt annet på radioen ville jeg trodd den allerede var done deal og holdt hemmelig for å ikke gi Hull noen fortrinn til kampen imorgen.

UT: Crowe, Bessone, Martin, Elliott og nå Collins altså. Og ennå må Grella og Clayton ha kamptrening (i lånevinduet?). Og enda en kan komme til å gå permanent.

SA

SveinArve

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #15 på: Januar 31, 2011, 19:19:25 »
Rediger inn dette: Elliott har gått til Hamilton, Skottland.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Svend Anders

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #16 på: Januar 31, 2011, 19:24:06 »
Vi kan vel allerede konkludere langt på vei at dette vinduet ble et opprydningsprosjekt.

Ut med et par unge som ikke tok det siste steget til seniornivået i vår klubb - Darville, Elliott, Martin

Ut med spillere som klubben vår har kjørt fra i forhold til forventet nivå - Crowe, Hughes, Collins (skjønner fortsatt ikke hvorfor vi hentet ham permanent), Lubo

Ut med feilkjøp - Bessone, og på sett og vis Andy Robinson

Så er det ennå 4,5 timer igjen før vi konkluderer på incomings...

SA

Glenn K

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #17 på: Januar 31, 2011, 19:26:07 »
Vi kan vel allerede konkludere langt på vei at dette vinduet ble et opprydningsprosjekt.

Ut med et par unge som ikke tok det siste steget til seniornivået i vår klubb - Darville, Elliott, Martin

Ut med spillere som klubben vår har kjørt fra i forhold til forventet nivå - Crowe, Hughes, Collins (skjønner fortsatt ikke hvorfor vi hentet ham permanent), Lubo

Ut med feilkjøp - Bessone, og på sett og vis Andy Robinson

Så er det ennå 4,5 timer igjen før vi konkluderer på incomings...

SA


Hvor mange tror du kommer inn før vinduet stenger?

Svend Anders

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #18 på: Januar 31, 2011, 19:26:40 »
Det spørres forøvrig om vi er for tynt besatt på stopperplass.

Nå har vi:
O'Brien - Bruce
Bromby - Naylor
Paddy på vei tilbake
Lees utlånt

Så HELT på felgen er vi ennå ikke selv når Collins går. Derfor tror jeg også vi venter på Woody om vi i det hele tatt gjør noe mer på den posisjonen.

SA

Svend Anders

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #19 på: Januar 31, 2011, 19:27:54 »
Hvor mange tror du kommer inn før vinduet stenger?

I utgangspunktet tre stk - men det ser som sagt trøblete ut med Woody, og da er jeg usikker på om de gjør noe mer der. To sentrale midtbanespillere er målet utover det.

SA

SveinArve

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #20 på: Januar 31, 2011, 19:31:47 »
Godt å høre at Woody var piff på overgang til Leeds og ikkje QPR og de andre som har vært nevnt!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Leedsfan

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #21 på: Januar 31, 2011, 19:59:27 »
Personlig er jeg superfornøyd med januar-vinduet, blitt kvitt ufattelig mye rask.

Ikke umulig at det blir nye kontrakter på Kilkenny og Bradley!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sveifors

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #22 på: Januar 31, 2011, 20:16:15 »
Personlig er jeg superfornøyd med januar-vinduet, blitt kvitt ufattelig mye rask.

Ikke umulig at det blir nye kontrakter på Kilkenny og Bradley!

Egentlig er det ryddet fri lånepenger slik at det også kan lånes fra og med neste uke
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

kalle_92

  • Gjest
Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #23 på: Januar 31, 2011, 20:17:25 »
Flott jobb Grayson gjør med å rydde opp i stallen nå. Nå er det vel bare å vente på at lånesigneringene skal komme ut i lyset.

sveifors

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #24 på: Januar 31, 2011, 22:26:21 »
Kanskje har de råd til "litt" bedre lønn til B Johnson også så vi får en ny deal. Dumt å la han gå gratis til sommeren
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Svend Anders

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #25 på: Januar 31, 2011, 22:32:19 »
Kanskje har de råd til "litt" bedre lønn til B Johnson også så vi får en ny deal. Dumt å la han gå gratis til sommeren

Så kan alle de andre spillerne også kreve "litt" mer lønn når de skal forhandle. Og så "litt" til, og "litt" til, osv.

Tror man virkelig at det bare er "litt" avstand mellom partene når Leeds to ganger har økt sitt tilbud, som allerede i første forhandlingsrunde var en kraftig forbedring av nåværende kontrakt? Dette er grådig agent-styrt, akkurat som da han signet for klubben.

SA

Glenn K

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #26 på: Januar 31, 2011, 22:35:59 »
Kanskje har de råd til "litt" bedre lønn til B Johnson også så vi får en ny deal. Dumt å la han gå gratis til sommeren

Så kan alle de andre spillerne også kreve "litt" mer lønn når de skal forhandle. Og så "litt" til, og "litt" til, osv.

Tror man virkelig at det bare er "litt" avstand mellom partene når Leeds to ganger har økt sitt tilbud, som allerede i første forhandlingsrunde var en kraftig forbedring av nåværende kontrakt? Dette er grådig agent-styrt, akkurat som da han signet for klubben.

SA

Får vi inn noe nytt blod i løpet av de siste minuttene, SA?

Svend Anders

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #27 på: Januar 31, 2011, 22:37:28 »
Smått frustrerende at det ikke ser ut til at noen av de tre transfermålene til Grayson går igjennom.

To av de virker jo å være klubbene som har satt seg på bakbena pga interne forhold, tredjemann vet jeg ikke hvorfor (foreløpig) ikke har materialisert seg.

Så er videre diskusjon: Burde Grayson hatt flere opplagt kandidater når disse dealene ikke gikk gjennom? Eller gjør han rett i å velge "får jeg ikke akkurat de jeg vil ha så venter jeg heller".

SA

PS! Glenn: Jeg aner ikke, har ikke vært i kontakt med noen det siste døgnet.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #28 på: Januar 31, 2011, 22:39:25 »
Smått frustrerende at det ikke ser ut til at noen av de tre transfermålene til Grayson går igjennom.

To av de virker jo å være klubbene som har satt seg på bakbena pga interne forhold, tredjemann vet jeg ikke hvorfor (foreløpig) ikke har materialisert seg.

Så er videre diskusjon: Burde Grayson hatt flere opplagt kandidater når disse dealene ikke gikk gjennom? Eller gjør han rett i å velge "får jeg ikke akkurat de jeg vil ha så venter jeg heller".

SA

PS! Glenn: Jeg aner ikke, har ikke vært i kontakt med noen det siste døgnet.

Høyres fornuftig ut..
The Future Is Bright,
The Future Is White!

SveinArve

Sv: Overgangsvinduet januar 2011
« Svar #29 på: Januar 31, 2011, 22:41:20 »
Veit du hvilke spillere det er snakk om Svend Anders?
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com