Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Jonny Howson ..  (Lest 85170 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #90 på: Desember 12, 2010, 13:58:04 »
Kommer han til å forsvinne i januarvinduet? Fortsetter han å spille som han gjør, så skal man ikke se bortifra at andre klubber for opp øynene. Om de ikke allerede følger med i kikkerten. En fantastisk spiller og personlighet, Jonny Howson.

Har tænkt det samme. Vi har ikke mange penge og kan vel ikke holde på en spiller som ham.
Det viktigste her er vel at vi heller ikke har noe gjeld (ifølge Kenneth). Da trenger man ikke selge. Når det er sagt så tror jeg Howson lever guttedrømmen sin og vel så det, kaptein for hjembyen og favorittlaget sitt. Aldri i livet om han ville takker ja til en annen klubb..  :-\

Per-Stian

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #91 på: Desember 12, 2010, 14:04:37 »
Eg er overtydd om at dersom Howson (22) hadde vore eitt år yngre, ville han ha forsvart ein plass på Englands U21-landslag, foran spelarar som Jack Cork, Henri Lansbury og Joshua McEachran.

Eg både håpar og trur at Howson blir ein verdifull spelar for Leeds United i mange år framover.

columbi

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #92 på: Desember 12, 2010, 14:30:43 »
Synes det er artig med at vi stadig klarer å utvikle gode spillere som tar steg fremover. Og hver gang vi mister noen oppover i systemet (Delph og Beckford) dukker det opp nye spillere som tar ansvar. Og at Johnny Howson kan bli en god PL spiller, er jeg overbevist om. En nøkkelspiller for Leeds og håper han unngår skader.
 

Tom S

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #93 på: Desember 12, 2010, 20:02:58 »
FOR EIN SPILLER!
COME ON LEEDS !!

B-m

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #94 på: Desember 12, 2010, 20:11:13 »
Hva tror folket om Jonny Howson neste sesong?

Jeg er en stor fan av Howson, og tror han kan bli en habil Championship-spiller. Han er atletisk, lite skadforfulgt(undervurdert egenskap), har gode basisferdigheter samtidig som han har en stor arbeidskapasitet.

Jeg synes Howson fikk unødvendig mye kritikk sist sesong, og for mye ansvar på skuldrene når laget ikke presterte. Howson var 21 år sist sesong, og spilte utrolig mange kamper for oss. Hele 50 kamper, noe som er mye for en 21 årig midtbanemann. Og selv om jeg syntes han var god i de fleste kamper jeg såg, så viste han stor karakter i de virkelige viktige kampene vi spilte.

For de av dere som har sett intervju av Grayson og sett Leeds spille så krever Grayson mye fra sine midtbannemenn, det skal være et intens press på ballfører og alle skal jobbe like mye fremover som bakover.
Min teori på hvorfor formen vår dippet etter jul var en hard pre-season (kort ferie pga 2 play offs på rad), og et råkjør på våre midtbanemenn, og da Howson, Doyle og Snoddy. Alle de tre sistnevnte var knackered siste halvdel av sesongen (Spesielt Snoddy merket dette i min mening). Når jeg i ettertid ser på statistikk ser jeg at disse 3 er overlegne i antall spilte kamper, tilfeldig? Neppe. Om Grayson skal ta all kritikk her vet jeg ikke, men slaget av Prutton var kanskje ikke det smarteste som ble gjort.

Uansett, jeg tror Howson kommer på årets lag i the championship neste sesong!
Watch this space



---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Bites Yer Legs

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #95 på: Desember 13, 2010, 01:37:00 »
B-m, vår neste Eddie Gray?
KEEP FIGHTING!!

sportcarl1

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #96 på: Desember 13, 2010, 05:01:28 »
Hva tror folket om Jonny Howson neste sesong?

Jeg er en stor fan av Howson, og tror han kan bli en habil Championship-spiller. Han er atletisk, lite skadforfulgt(undervurdert egenskap), har gode basisferdigheter samtidig som han har en stor arbeidskapasitet.

Jeg synes Howson fikk unødvendig mye kritikk sist sesong, og for mye ansvar på skuldrene når laget ikke presterte. Howson var 21 år sist sesong, og spilte utrolig mange kamper for oss. Hele 50 kamper, noe som er mye for en 21 årig midtbanemann. Og selv om jeg syntes han var god i de fleste kamper jeg såg, så viste han stor karakter i de virkelige viktige kampene vi spilte.

For de av dere som har sett intervju av Grayson og sett Leeds spille så krever Grayson mye fra sine midtbannemenn, det skal være et intens press på ballfører og alle skal jobbe like mye fremover som bakover.
Min teori på hvorfor formen vår dippet etter jul var en hard pre-season (kort ferie pga 2 play offs på rad), og et råkjør på våre midtbanemenn, og da Howson, Doyle og Snoddy. Alle de tre sistnevnte var knackered siste halvdel av sesongen (Spesielt Snoddy merket dette i min mening). Når jeg i ettertid ser på statistikk ser jeg at disse 3 er overlegne i antall spilte kamper, tilfeldig? Neppe. Om Grayson skal ta all kritikk her vet jeg ikke, men slaget av Prutton var kanskje ikke det smarteste som ble gjort.

Uansett, jeg tror Howson kommer på årets lag i the championship neste sesong!
Watch this space




jag tippar att howson kommer på årets lag denna säsongen,
 

Promotion 2010

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #97 på: Desember 13, 2010, 23:37:16 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #98 på: Desember 20, 2010, 22:01:45 »
Captains word:

http://www.teamtalk.com/leeds-united/6575317/Howson-Leeds-must-keep-going

 :)

I disse tider med kontraktsforhandlinger med spillere i førsteellveren - Det er kanskje på tide å vurdere en ny og forbedret kontrakt for vår kaptein og lokale talisman Howson? Jeg vet ikke hva han tjener, men når han presterer på et så høyt nivå over tid er det kanskje naturlig å gi dette en anerkjennelse i form av en forbedret kontrakt?

Det vil kanskje også sende et signal til en del andre spillere om at det beste kan være å holde kjeft og spille god fotball, så vil de gode kontraktene komme på sikt.

TK20

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #99 på: Desember 20, 2010, 23:30:15 »
I disse tider med kontraktsforhandlinger med spillere i førsteellveren - Det er kanskje på tide å vurdere en ny og forbedret kontrakt for vår kaptein og lokale talisman Howson? Jeg vet ikke hva han tjener, men når han presterer på et så høyt nivå over tid er det kanskje naturlig å gi dette en anerkjennelse i form av en forbedret kontrakt?

Det vil kanskje også sende et signal til en del andre spillere om at det beste kan være å holde kjeft og spille god fotball, så vil de gode kontraktene komme på sikt.

Enig! Tror det hadde gitt en positiv signaleffekt. Gutten har vært strålende i år.

Husker han fikk en automatisk forlengelse av kontrakten sin gjennom opprykket. Noen som kjenner kontraktsdetaljene hans? Tenker først og fremst på lengde.

magnuer

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #100 på: Desember 20, 2010, 23:37:25 »
I disse tider med kontraktsforhandlinger med spillere i førsteellveren - Det er kanskje på tide å vurdere en ny og forbedret kontrakt for vår kaptein og lokale talisman Howson? Jeg vet ikke hva han tjener, men når han presterer på et så høyt nivå over tid er det kanskje naturlig å gi dette en anerkjennelse i form av en forbedret kontrakt?

Det vil kanskje også sende et signal til en del andre spillere om at det beste kan være å holde kjeft og spille god fotball, så vil de gode kontraktene komme på sikt.

Enig! Tror det hadde gitt en positiv signaleffekt. Gutten har vært strålende i år.

Husker han fikk en automatisk forlengelse av kontrakten sin gjennom opprykket. Noen som kjenner kontraktsdetaljene hans? Tenker først og fremst på lengde.
Viktig å få spikra en lang kontrakt med han

Promotion 2010

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #101 på: Desember 21, 2010, 08:29:10 »
I disse tider med kontraktsforhandlinger med spillere i førsteellveren - Det er kanskje på tide å vurdere en ny og forbedret kontrakt for vår kaptein og lokale talisman Howson? Jeg vet ikke hva han tjener, men når han presterer på et så høyt nivå over tid er det kanskje naturlig å gi dette en anerkjennelse i form av en forbedret kontrakt?

Det vil kanskje også sende et signal til en del andre spillere om at det beste kan være å holde kjeft og spille god fotball, så vil de gode kontraktene komme på sikt.

Enig! Tror det hadde gitt en positiv signaleffekt. Gutten har vært strålende i år.

Husker han fikk en automatisk forlengelse av kontrakten sin gjennom opprykket. Noen som kjenner kontraktsdetaljene hans? Tenker først og fremst på lengde.

Det er ikke så vanskelig å finne frem, men neppe noen endring etter opprykket:

*****Johnny Howson, sommer 2012

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,5503.120.html


Kanskje på tide å forhandle om ny kontrakt snart? Et og et halvt år igjen!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

magnuer

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #102 på: Desember 21, 2010, 10:13:32 »
I disse tider med kontraktsforhandlinger med spillere i førsteellveren - Det er kanskje på tide å vurdere en ny og forbedret kontrakt for vår kaptein og lokale talisman Howson? Jeg vet ikke hva han tjener, men når han presterer på et så høyt nivå over tid er det kanskje naturlig å gi dette en anerkjennelse i form av en forbedret kontrakt?

Det vil kanskje også sende et signal til en del andre spillere om at det beste kan være å holde kjeft og spille god fotball, så vil de gode kontraktene komme på sikt.
Det er viktig å ikke vente for lenge :)
Enig! Tror det hadde gitt en positiv signaleffekt. Gutten har vært strålende i år.

Husker han fikk en automatisk forlengelse av kontrakten sin gjennom opprykket. Noen som kjenner kontraktsdetaljene hans? Tenker først og fremst på lengde.

Det er ikke så vanskelig å finne frem, men neppe noen endring etter opprykket:

*****Johnny Howson, sommer 2012

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,5503.120.html


Kanskje på tide å forhandle om ny kontrakt snart? Et og et halvt år igjen!  ;)

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jonny Howson ..
« Svar #103 på: Februar 06, 2011, 20:32:09 »
Fått sin første innkalling til England U21 av Stuart Pearce!
22 år og 150 kampa for Leeds..
Kan bli stor!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jonny Howson ..
« Svar #104 på: Februar 06, 2011, 20:44:32 »
Fått sin første innkalling til England U21 av Stuart Pearce!
22 år og 150 kampa for Leeds..
Kan bli stor!

...lurer på hva Fabian Delph tenker i disse dager  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #105 på: Februar 06, 2011, 21:04:20 »
Fått sin første innkalling til England U21 av Stuart Pearce!
22 år og 150 kampa for Leeds..
Kan bli stor!

Er han ikke for gammel for U21? Howson blir jo 23 år i år. Eller er det slik at man kan ha noen spillere over 21 år i stallen?

Egentlig et idiotisk begrep å kalle det for Under 21 :o

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #106 på: Februar 06, 2011, 21:23:39 »
Fått sin første innkalling til England U21 av Stuart Pearce!
22 år og 150 kampa for Leeds..
Kan bli stor!

Er han ikke for gammel for U21? Howson blir jo 23 år i år. Eller er det slik at man kan ha noen spillere over 21 år i stallen?

Egentlig et idiotisk begrep å kalle det for Under 21 :o

auren

Ifølge Wikipedia: This team is for English players aged 21 or under at the start of a two-year European Under-21 Football Championship campaign, so players can be, and often are, up to 23 years old.
Marching on together!

SveinArve

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #107 på: Februar 06, 2011, 21:35:37 »
Fått sin første innkalling til England U21 av Stuart Pearce!
22 år og 150 kampa for Leeds..
Kan bli stor!

...lurer på hva Fabian Delph tenker i disse dager  ;D

Delph var egentlig kalt inn, men måtte trekke seg.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

kalle_92

  • Gjest
Sv: Jonny Howson ..
« Svar #108 på: Februar 06, 2011, 22:09:27 »
Sitat
Leeds United midfielder Jonny Howson has been called into the England under-21 squad for Tuesday's game against Italy in Empoli.
  http://www.leedsunited.com/news/20110206/jonny-gets-england-call-up_2247585_2287048

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #109 på: Februar 08, 2011, 23:56:32 »

LUFC Howson wins first England cap
Leeds United midfielder Jonny Howson has won his first cap for the England under 21 side.

Howson came off the bench in the second half to make his debut against Italy in Empoli.

The 22 year old continues a long line of Leeds academy players to represent England at under 21 level.

The successful academy at Elland Road has seen Mark Ford, Andy Couzens, Noel Whelan, David Batty, Paul Robinson, Jonathan Woodgate, Alan Smith, Matt Kilgallon, James Milner and most recently Fabian Delph that have played for England at under 21 level.

England lost 1-0 to an 88th minute penalty scored by Federico Macheda.





Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=231238#ixzz1DPXQN2Vd

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SveinArve

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #110 på: Februar 09, 2011, 00:07:39 »

LUFC Howson wins first England cap
Leeds United midfielder Jonny Howson has won his first cap for the England under 21 side.

Howson came off the bench in the second half to make his debut against Italy in Empoli.

The 22 year old continues a long line of Leeds academy players to represent England at under 21 level.

The successful academy at Elland Road has seen Mark Ford, Andy Couzens, Noel Whelan, David Batty, Paul Robinson, Jonathan Woodgate, Alan Smith, Matt Kilgallon, James Milner and most recently Fabian Delph that have played for England at under 21 level.

England lost 1-0 to an 88th minute penalty scored by Federico Macheda.





Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=231238#ixzz1DPXQN2Vd



Read more?? Stod ikkje nokke meir der :P
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #111 på: Februar 09, 2011, 00:09:56 »

LUFC Howson wins first England cap
Leeds United midfielder Jonny Howson has won his first cap for the England under 21 side.

Howson came off the bench in the second half to make his debut against Italy in Empoli.

The 22 year old continues a long line of Leeds academy players to represent England at under 21 level.

The successful academy at Elland Road has seen Mark Ford, Andy Couzens, Noel Whelan, David Batty, Paul Robinson, Jonathan Woodgate, Alan Smith, Matt Kilgallon, James Milner and most recently Fabian Delph that have played for England at under 21 level.

England lost 1-0 to an 88th minute penalty scored by Federico Macheda.





Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=231238#ixzz1DPXQN2Vd



Read more?? Stod ikkje nokke meir der :P

Nei,det gjør nok ikke det!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #112 på: Februar 09, 2011, 11:47:16 »

LUFC Howson wins first England cap
Leeds United midfielder Jonny Howson has won his first cap for the England under 21 side.

Howson came off the bench in the second half to make his debut against Italy in Empoli.

The 22 year old continues a long line of Leeds academy players to represent England at under 21 level.

The successful academy at Elland Road has seen Mark Ford, Andy Couzens, Noel Whelan, David Batty, Paul Robinson, Jonathan Woodgate, Alan Smith, Matt Kilgallon, James Milner and most recently Fabian Delph that have played for England at under 21 level.

England lost 1-0 to an 88th minute penalty scored by Federico Macheda.





Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=231238#ixzz1DPXQN2Vd



Read more?? Stod ikkje nokke meir der :P

Nei,det gjør nok ikke det!

takk for bekreftelse på det promo. der fikk du jaggu et innlegg til også
og    ojj.. det gjorde jo jeg også ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #113 på: Februar 09, 2011, 12:10:03 »

LUFC Howson wins first England cap
Leeds United midfielder Jonny Howson has won his first cap for the England under 21 side.

Howson came off the bench in the second half to make his debut against Italy in Empoli.

The 22 year old continues a long line of Leeds academy players to represent England at under 21 level.

The successful academy at Elland Road has seen Mark Ford, Andy Couzens, Noel Whelan, David Batty, Paul Robinson, Jonathan Woodgate, Alan Smith, Matt Kilgallon, James Milner and most recently Fabian Delph that have played for England at under 21 level.

England lost 1-0 to an 88th minute penalty scored by Federico Macheda.





Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=231238#ixzz1DPXQN2Vd



Read more?? Stod ikkje nokke meir der :P

Nei,det gjør nok ikke det!

takk for bekreftelse på det promo. der fikk du jaggu et innlegg til også
og    ojj.. det gjorde jo jeg også ;)

Betyr det at jeg har tre ganger så mange sånne svar som deg?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #114 på: Mars 06, 2011, 10:32:06 »
O Jonny boy, the Prem, the Prem is calling!  8)
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #115 på: Mars 06, 2011, 11:07:55 »
O Jonny boy, the Prem, the Prem is calling!  8)

 Under forutsetning at det blir med Leeds United, selvfølgelig.
Super Leeds since 1968

Oggy

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #116 på: Mars 06, 2011, 15:33:37 »
Mange som har klaget på vår midtbane,
syns Jonny har vært bra i år  :)
Oggy

Glenn K

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #117 på: Mars 06, 2011, 15:40:12 »
Mange som har klaget på vår midtbane,
syns Jonny har vært bra i år  :)

Det er vel det defensive som har vært stilt STORE spørsmålstegn rundt. Johnny sin rolle er mer offensiv og der har han gjort sine saker bra.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #118 på: Mars 06, 2011, 15:41:57 »
Mange som har klaget på vår midtbane,
syns Jonny har vært bra i år  :)

Howson er konge i sin offensive midtbanerolle.

Det som hadde vært konge er hvis Bates Grayson hadde funnet Howson sin "motvekt" på midtbanen, altså en skikkelig defensiv terrier som gjør at Howson kan være offensiv samtidig som vi spiller med 2 spisser.. Da snakker vi rock n' roll!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #119 på: Mars 06, 2011, 19:09:00 »
Mange som har klaget på vår midtbane,
syns Jonny har vært bra i år  :)

Howson er konge i sin offensive midtbanerolle.

Det som hadde vært konge er hvis Bates Grayson hadde funnet Howson sin "motvekt" på midtbanen, altså en skikkelig defensiv terrier som gjør at Howson kan være offensiv samtidig som vi spiller med 2 spisser.. Da snakker vi rock n' roll!

Jonny er fantastisk når han får spille i en fremskutt rolle. Hvis han rendyrkes i denne rollen neste sesong kan han nå så langt som helst. Konge i Premier League innen to år!  8)
Jon R.