Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 630089 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1920 på: Januar 12, 2015, 11:33:34 »
Jeg vil tro at det hentes inn en erstatter for Warnock. Status for White?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1921 på: Januar 12, 2015, 11:37:19 »
Warnock er omtrent klar for Derby. Medical i dag. Men det jeg stusser over er lønna hans. Det står her at han er på 40.000 pr uke. Og da lurer jeg fælt på omk lønningene i Leeds er mye høyere enn de faktisk virker utad. Ikke rart da at klubben ikke tjener penger
http://www.derbycounty-mad.co.uk/news/tmnw/stephen_warnock_has_medical_851126/index.shtml?

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1922 på: Januar 12, 2015, 12:02:51 »
Alt har sin tid. Warnock har gjort sine saker bra i Leeds, men får et bra bud kan vi godt selge han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1923 på: Januar 12, 2015, 12:55:31 »
Jeg synes det er kjipt at SW forlater oss, men hvis han koster det det antydes her så.....blir spennende å se hva vi evt får inn nå da. Trodde jo Rudy skulle forsvinne men....

Jeg tar en stor sjanse her... RASK..?

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1924 på: Januar 12, 2015, 12:57:55 »
Jeg synes det er kjipt at SW forlater oss, men hvis han koster det det antydes her så.....blir spennende å se hva vi evt får inn nå da. Trodde jo Rudy skulle forsvinne men....

Jeg tar en stor sjanse her... RASK..?

Du mener lommeRUSK? ;D
 

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1925 på: Januar 12, 2015, 20:29:08 »
Mye rask på tur ut nå... Litt kvalitet inn nå, berge plassen og enda mer rask ut til sommeren og enda mer kvalitet inn= opprykk.
"Who needs Cantona??"

Josch

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1926 på: Januar 12, 2015, 23:55:50 »
Drakt nr 10 er  nå ledig. Ligger det ikke i kortene at den tilfaller  Becchio eller Beckford, som en slags sikker løsning på scoringsproblemene?  Dvs, man satser på noe man vet (tror) er trygt.  Leie en eller begge frem til sesongslutt?. Jeg tipper Redfearn har en del å si nå, som Cellino/Salernos italienske spillere ikke helt har fungert optimalt  i ch.ship.


Eller:
Satse på enda flere fra Serie A og Serie B, og ta sjansen på at disse tilpasser seg ch.ship lynraskt.? ??? ???

Eriksen55

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1927 på: Januar 13, 2015, 00:43:03 »
Drakt nr 10 er  nå ledig. Ligger det ikke i kortene at den tilfaller  Becchio eller Beckford, som en slags sikker løsning på scoringsproblemene?  Dvs, man satser på noe man vet (tror) er trygt.  Leie en eller begge frem til sesongslutt?. Jeg tipper Redfearn har en del å si nå, som Cellino/Salernos italienske spillere ikke helt har fungert optimalt  i ch.ship.


Eller:
Satse på enda flere fra Serie A og Serie B, og ta sjansen på at disse tilpasser seg ch.ship lynraskt.? ??? ???

Jeg ser ihvertfall ikke på Becchio og Beckford som sikker løsning på scoringsproblemene! Begge stiller i samme kategori som Morison, RASK!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1928 på: Januar 13, 2015, 09:35:03 »
Tråden brukes lite til hva den er tiltenkt som. Så her kommer en link med et rykte:

http://sportwitness.ning.com/forum/topics/serie-a-side-join-the-race-to-sign-leeds-target

Udinese også med i kampen om Pavoletti.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1929 på: Januar 13, 2015, 10:22:39 »
Mener bestemt vi skal gå for denne Gary Macay Steven fra Dundee United!   Meget god ving/flanke
 

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1930 på: Januar 13, 2015, 10:36:32 »
Mener bestemt vi skal gå for denne Gary Macay Steven fra Dundee United!   Meget god ving/flanke

Enig  :)
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1931 på: Januar 13, 2015, 11:44:42 »
Bare prat og ingen rykter. Asså sant!  ::)
 
http://leedsallover.com/leeds-linked-with-albanian-striker/

Skeeeeptisk!

Ellers så kan vel modsa flytte diskusjonen om Warnock til Warnock-tråden...?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1932 på: Januar 13, 2015, 12:13:03 »
Tror det er bra diskusjoner på "kammerset" nå ift engelske vs spaghetti-spillere på vei inn  ;D

Salerno/Cellino på Pavoretti (?) m fl fra Italiensk serie B, mens Redfearn ønsker spillere
som VET hva Championship ER.....

 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1933 på: Januar 14, 2015, 09:21:54 »
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-eye-move-for-another-striker-after-ending-becchio-interest/

Svæært skeptisk til denne Cani. Ikke scorer han så mye mål heller. Pavoletti hadde vært mye bedre, men han blir nok for dyr. Reserveløsning!  >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1934 på: Januar 14, 2015, 11:20:26 »
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-eye-move-for-another-striker-after-ending-becchio-interest/

Svæært skeptisk til denne Cani. Ikke scorer han så mye mål heller. Pavoletti hadde vært mye bedre, men han blir nok for dyr. Reserveløsning!  >:(

auren
Vi kan ikke hente ham! Han har trøye nr. 17 i Catania.
Hekta på Leeds siden 1974

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1935 på: Januar 14, 2015, 11:46:34 »
Skepsis til denne Cani her også. Forsåvidt også enig med Cellino i å ikke hente tilbake Becchio.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1936 på: Januar 14, 2015, 12:56:50 »
Samme nettsted som melder om Cani har i dag også denne;

http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-enter-talks-to-sign-ex-psg-midfielder/?utm_source=footballleagueworld.co.uk&utm_medium=Matchchat%20Recommended%20Content%20-%20Advert&utm_campaign=Matchchat

Granndi N`Goyi fra Palermi. Var også nevnt for noen dager siden.

Her står det at han skal erstatte Austin på midten som kanskje forlater oss i januar.
Vil være ett merkelig tidspunkt å kvitte seg med Austin da han omsider kanskje har funnet sin plass i 4-2-3-1 formasjonen.
marching on together,
derudaf forever...

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1937 på: Januar 14, 2015, 14:35:15 »
Jeg mener vi har gode nok spisser.  Vi trenger spillere som skaper sjanser for spissene - folk med fart og bredde og gode innlegg.  Og ikke minst trenger vi å beholde spillerne som har rutine og leverer.
 

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1938 på: Januar 14, 2015, 16:29:40 »
Hjertens enig med sistnevnte. De fleste i divisjonen ville vært misunnelige på Sharp, Antenucci og Morrison. I utgangspunktet et flott knippe spisser som alle har bevist at de duger til å være blant de mestscorende i divisjonen.

Vi trenger noen som kan sørge for at det blir mer presisjon på siste tredjedel av banen. Jeg anser det også nødvendig med en ekstra defensiv midtbanespiller hvis vi fortsetter i samme formasjon som de to siste kampene. Tror også der hadde vært en fordel å få inn en skikkelig god spiller stopperplass, men da noen som det ikke vil være tvil i halvmørket om at gikk rett inn og styrket laget kraftig.

Det som er akutt er en venstrebeint venstreving. Jeg håper og tror at Adryan kommer til å bli en god spiller, men han har langt igjen til å bli en effektiv spiller. Jeg mener han bør satses på og coaches nøye. Slik Scumchester gjorde med Ronaldo. Byram kan fint bekle høyrevingen.

Det hadde også vært bra og fått inn en god defensiv midtbanespiller. Pri to etter min mening. Austin og Cook er de eneste jeg kan tenke meg at kan bekle den rollen i dag og det er litt for tynt. Kanskje også Bianchi? Mange sier vi trenger en murbrekker. Jeg tror vi trenger en Alonso. Får vi tak i det? Neppe. Bør vi da hente murbrekker? Neppe. Mye av grunnen til at vi slipper inn er at vi får brudd i mot oss på forferdelige tidspunkt. Dette må det bli slutt på.

I forsvar tror jeg også det handler mer om trygghet enn at vi trenger nye spillere. Berardi, Cooper, Bellusci og Warnock gjør susen hvis de ikke blir tatt på kontraen hele tiden og må gi dødball som vi slipper inn. Kan vi få tak i virkelig solid kvalitet så hadde det selvsagt vært fint, men de problemene vi har tror ikke jeg skyldes at spillerne er for ræva altså. Det må jeg si.


Eriksen55

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1939 på: Januar 14, 2015, 16:49:35 »
Hjertens enig med sistnevnte. De fleste i divisjonen ville vært misunnelige på Sharp, Antenucci og Morrison. I utgangspunktet et flott knippe spisser som alle har bevist at de duger til å være blant de mestscorende i divisjonen.

Vi trenger noen som kan sørge for at det blir mer presisjon på siste tredjedel av banen. Jeg anser det også nødvendig med en ekstra defensiv midtbanespiller hvis vi fortsetter i samme formasjon som de to siste kampene. Tror også der hadde vært en fordel å få inn en skikkelig god spiller stopperplass, men da noen som det ikke vil være tvil i halvmørket om at gikk rett inn og styrket laget kraftig.

Det som er akutt er en venstrebeint venstreving. Jeg håper og tror at Adryan kommer til å bli en god spiller, men han har langt igjen til å bli en effektiv spiller. Jeg mener han bør satses på og coaches nøye. Slik Scumchester gjorde med Ronaldo. Byram kan fint bekle høyrevingen.

Det hadde også vært bra og fått inn en god defensiv midtbanespiller. Pri to  min mening. Austin og Cook er de eneste jeg kan tenke meg at kan bekle den rollen i dag og det er litt for tynt. Kanskje også Bianchi? Mange sier vi trenger en murbrekker. Jeg tror vi trenger en Alonso. Får vi tak i det? Neppe. Bør vi da hente murbrekker? Neppe. Mye av grunnen til at vi slipper inn er at vi får brudd i mot oss på forferdelige tidspunkt. Dette må det bli slutt på.

I forsvar tror jeg også det handler mer om trygghet enn at vi trenger nye spillere. Berardi, Cooper, Bellusci og Warnock gjør susen hvis de ikke blir tatt på kontraen hele tiden og må gi dødball som vi slipper inn. Kan vi få tak i virkelig solid kvalitet så hadde det selvsagt vært fint, men de problemene vi har tror ikke jeg skyldes at spillerne er for ræva altså. Det må jeg si.


Nå var det vel Murphy og Austin som spilte på midten. Cook spilte off midt med Sloth og Byram. Derfor mener jeg at vi trenger en def midt og 1 off midt. Cook bør ikke spille fast. Men føler samtidig at vi bør klare å finne en trio som fungerer av Antenucci, Adryan, Byram, Mowatt, Cook, Murphy, Sloth, Benedicic og Montenegro.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1940 på: Januar 14, 2015, 18:21:26 »
Jeg mener vi har gode nok spisser.  Vi trenger spillere som skaper sjanser for spissene - folk med fart og bredde og gode innlegg.  Og ikke minst trenger vi å beholde spillerne som har rutine og leverer.
och spelare som levererar, jämför McCormack med morison
 

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1941 på: Januar 14, 2015, 19:10:49 »
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-eye-move-for-another-striker-after-ending-becchio-interest/

Svæært skeptisk til denne Cani. Ikke scorer han så mye mål heller. Pavoletti hadde vært mye bedre, men han blir nok for dyr. Reserveløsning!  >:(

auren

Veldig vanskelig å se hva Cani kan tilføre oss,
og enda verre å fatte at det finnes folk innad i klubben som klarer å finne frem til denne typen spillere.

Mulig han har noen egenskaper som ikke kommer frem på statistikken,
men han står bokført med 40 mål på 188 kamper i sin karriere.
I serie A har han 5 kamper og 0 mål. Har stort sett spilt i serie B, bortsett fra en sesong i polsk fotball (der han kom på kant med klubbens eier, trener og spillere...)

På de 8 sesongene han har spilt har han vært innom 10 ulike klubber.

STYR UNNA!
marching on together,
derudaf forever...

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1942 på: Januar 15, 2015, 14:55:01 »
En spiss er allerede klar hevdes det.


@Radio_Yorkshire  1 tfor 1 time siden
WATCH: @EmaGiulianelli tells @chubbyewok & @BillyBankes #lufc are waiting to unveil new striker https://www.youtube.com/watch?v=K1mNnN2JndQ …
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1943 på: Januar 15, 2015, 22:55:28 »
@APOPEY: #lufc One thing clear from today is that there will be no movement in or out of players until Cellino's appeal is sorted,

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1944 på: Januar 16, 2015, 00:13:57 »
@APOPEY: #lufc One thing clear from today is that there will be no movement in or out of players until Cellino's appeal is sorted,

 :o

Hvilket århundre snakker vi om her  ::)

Fikk akkurat med meg at anken er ferdig og avsluttet og at avgjørelsen vil bli annonsert med tid og stunder.
« Siste redigering: Januar 16, 2015, 00:32:43 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1945 på: Januar 16, 2015, 09:29:00 »
Så FL har oppnådd å drøye vår mulighet til forsterkninger. Var det målet med hele greia? Kommer vel neppe noe avgjørelse før rett før vinduet stenger vil jeg tro.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1946 på: Januar 16, 2015, 10:59:13 »
Så FL har oppnådd å drøye vår mulighet til forsterkninger. Var det målet med hele greia? Kommer vel neppe noe avgjørelse før rett før vinduet stenger vil jeg tro.

2 dager etter..... :D
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1947 på: Januar 16, 2015, 11:32:22 »
Dette sier jo ALT om arbeidsforholdene  til Redfearn...han får lov til å anbefale spillere - men har ikke den endelige beslutningen....da er det ikke lett!

"Håp det beste, tro det værste - og ta det du får..."

http://www.insidefutbol.com/2015/01/15/why-no-news-on-luciano-becchio-signing-its-not-down-to-me-i-just-make-suggestions-leeds-united-boss-neil-redfearn/183403/
 

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1948 på: Januar 16, 2015, 11:37:10 »
Så FL har oppnådd å drøye vår mulighet til forsterkninger. Var det målet med hele greia? Kommer vel neppe noe avgjørelse før rett før vinduet stenger vil jeg tro.

2 dager etter..... :D

Garantert!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

lojosang

Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1949 på: Januar 16, 2015, 12:51:39 »
Så FL har oppnådd å drøye vår mulighet til forsterkninger. Var det målet med hele greia? Kommer vel neppe noe avgjørelse før rett før vinduet stenger vil jeg tro.
Hvis ikke sportsdirektøren vår kan ta seg av dette er det ingen grunn til å betale ham lønn.
Så FL har oppnådd å drøye vår mulighet til forsterkninger. Var det målet med hele greia? Kommer vel neppe noe avgjørelse før rett før vinduet stenger vil jeg tro.

2 dager etter..... :D

Garantert!
- Leif Olav