Skrevet av Emne: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds  (Lest 10089 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Bates må forsvinne fra klubben.
Håper rett og slett at Leeds taper og taper fremover slik at supporterne i England ser hvor skadelig denne gamle grinebitteren av en gjerrigknark er for Klubben Leeds United.
Han vil ikke frigi midler til manageren slik at Grayson har friere tøyler på overgangsmarkedet. Dette ser vi nå på kriseløsningene som Leeds gjør. Låne spillere for en måned. Dette er uhørt.
Hvor lenge skal vi tolerere at klubben blir styrt av en person med null interresse i fotballklubben Leeds. Han er bare innterresert i overskudd for Leeds. Dette har han nå og vil ihvertfall ikke sette sine penger i fare ved å innvestere i Leeds United.
Jeg tror faktisk det at tilhengerne for opp øynene og forlanger Bates vekk som noe av det viktigste som kan skje med klubben. Den eneste muligheten for det er faktisk at Leeds taper og taper. Da blir det en gryende missnøye med Bates og jeg håper at Leeds da spiller de siste kampen med under 10.000 tilskuere. Først når Bates ser denne missnøyen samt at han merker at Leeds taper penger, ja da vil han være villig til å selge klubben

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #1 på: Januar 14, 2009, 20:31:56 »
E faktisk litt merkelig at det ikkje har vært større protestaksjoner fra fansen siste årene.....

lojosang

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #2 på: Januar 14, 2009, 20:49:25 »
Bates er vel den beste styreformann Leeds har hatt siden tidlig nittitall. Med tanke på hvor kontroversiell han er og hvilke upopulære avgjørelser han har tatt sier det sitt om de løkskallene som har sittet bak roret fra da av. Rett og slett en skremmende tanke.
- Leif Olav

Kato

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #3 på: Januar 14, 2009, 21:10:40 »
Ja hvis kortsiktige rejects er det vi henter inn i januarvinduet, så kan Bates drite og dra en lang marsj.
 

Budda

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #4 på: Januar 14, 2009, 21:34:20 »
Hva forventer dere da? Overgangsvinduet i januar er veldig vanskelig. Ingen som vil selge bort deres beste spillere midt i sesongen. Hvis de selger, så er det for "silly money" eller salg av reserver, og klubber ender ofte med å kjøpe katta i sekken. Denne problematikken ser vi også i Premier League (Benitez har snakket nettopp om dette). Nei, bedømmer ikke Bates før til neste sesong når jeg får se hva han gjør da. De fleste trudde vel at stallen var god nok før sesongen startet
Endre

Promotion 2010

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #5 på: Januar 14, 2009, 21:47:09 »
Jeg synes Ken Bates er noe av det beste vi noensinne har hatt. Denne klubben har vært medioker i fotballfaglige valg i 80 av de 90 årene klubben har eksistert!

Håper han blir til han styrer oss til den fantastiske suksessen at vi kjøper tilbake Thorp Arch til høsten. Det ville være en fantastisk gledens dag for Leeds United!
Bates har trimmet den administrative staben og butikkvirksomheten på en glimrende måte. Han har pusset opp en stadion som har stått på stedet hvil siden tidlig 90-tall. Han har snudd en utrolig gjeldsproblematikk på en måte som er synonymt med "Dirty-Leeds". Men det er faktisk oss...."Dirty-Leeds"!


Når det gjelder kjøp, mine herrer, så er det knapt nok en middels fotballspiller som ønsker å spille 3.divisjon med dette laget.
Wilko tauet inn en drøss med gamle spillere som fikk oss til slutt opp! Grayson er ikke proven på dette nivået. Slett ikke som manager i det hele tatt. Jeg tror ikke han har noen som helst nøkkel til suksess. Opprykket med Blackpool skyldtes flaks, ene og alene.....og med en klubb ingen forventet noe av!
Grayson kan kanskje organisere dagens desillusjonerte spillere, men han vil få det tøft! Lånespillerne kommer mest for å trene seg opp og prøve seg, ikke for den sportslige utfordringen!

Valget av Grayson er også en billig løsning, frem til vi evt eier treningsanlegget og har noe vi kan belåne så tør nok ingen satse på klubben finansielt! Derfor er en fortsatt slankeperiode viktig frem til høstens oppkjøp av TA!

Så spørs det da om vi da har noen halvgode spillere igjen i klubben!?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Geir Magne

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #6 på: Januar 14, 2009, 21:55:34 »
Vi må gjerne ønske Bates vekk fra klubben. Mannen er 77 eller 78  år, så det er kun et spørsmål om helse og tid. Men h.b., jeg kan ikke håpe Leeds United taper og taper. Da rykker vi ned og klubben er enda mindre verdt. Vi må håpe på opprykk. Da vil klubben være mere attraktiv for kjøp og Bates er nærmere å selge. Du skriver Bates er null interessert i klubben vår. Det tror jeg er feil. Han hadde ikke trengt eller giddet å engasjere seg ellers. Og får vi et fortsatt overskudd i Leeds United, så er det bra for klubben, for Bates og for oss - supporterne. Hvem har noensinne tjent penger på å engasjere seg i en fotballklubb, i Norge eller England?
Jeg vil personlig heller følge med et lag uten pokaler men med drift i økonomisk balanse enn et lag som forkjøper seg på stjerner og er på kanten av økonomisk ruin. Skal bli spennende å se hvem som først knekker nakken av manu, L'pool eller Chelski. Det blir i hvert fall ikke oss igjen så lenge Bates er eier. Han vil tjene pundet før han bruker det, og det er et økonomisk prinsipp det er vanskelig å argumentere mot.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Per-Stian

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #7 på: Januar 14, 2009, 22:04:25 »
Ken Bates er ein eigar du anten respekterer eller hatar. Eg har stor respekt for at han berga oss frå økonomisk ruin, men skulle ofte ønskje at vi henta inn "dyre" spelarar. Men som eg har sagt tidlegare, så er eg ikkje sikker på at dette kun er eit økonomisk spørsmål grunna ein gniten Bates. Kva toppspelarar ønskjer vel å kome til oss no? Her må du - Håkon - stikke fingeren i jorda og erkjenne vår sportslege situasjon. Vi spelar i tredjedivisjon - t r e d j e d i v i s j o n...

pale

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #8 på: Januar 14, 2009, 22:10:32 »
Sitat
Jeg synes Ken Bates er noe av det beste vi noensinne har hatt

Hæ?!
Nå må jeg ta som utgangspunkt at det begynner å bli sent på kvelden og ironibryteren min kanskje er slått av, men er du seriøs?!

Sitat
Bates har trimmet den administrative staben og butikkvirksomheten på en glimrende måte
Ok, vi går med overskudd nå. Det er bra. Men det skulle nå bare mangle med inntekter som er det mangedobbelte av hva de fleste av våre konkurrenter i denne divisjonen har.
Når det gjelder den administrative staben har den nok blitt trimmet ja. Om det er til det bedre er vel svært usikkert.
Skal ikke ta alt på Waccoe seriøst, men det er jo et tegn når trenere sier opp fra ungdomsakademiet vårt. Tror nok ikke arbeidsmiljøet under Bates er det beste. Han minner mer om Peter Muller enn Marit Breivik i kommunikasjonen sin for å ta en sammenligning.

Sitat
Wilko tauet inn en drøss med gamle spillere som fikk oss til slutt opp! Grayson er ikke proven på dette nivået. Slett ikke som manager i det hele tatt. Jeg tror ikke han har noen som helst nøkkel til suksess. Opprykket med Blackpool skyldtes flaks, ene og alene.....og med en klubb ingen forventet noe av!

Hva mener du egentlig med dette? Vil du taue inn en drøss med gamle spillere? Vi vant vel ligaen under Wilko...
At Blackpool rykket opp skyldtes IKKE flaks ene og alene. Ingen lag rykker opp bare med flaks som grunnlag. Flaksen blir stort sett jevnt fordelt over en hel sesong (selvsagt med unntak av Scumchester  ;))

Sitat
Når det gjelder kjøp, mine herrer, så er det knapt nok en middels fotballspiller som ønsker å spille 3.divisjon med dette laget.

Da spørs det igjen hvem du sammenligner med. Nei, vi kan ikke konkurrere om PL-spillere. Men jeg tror nok at de fleste spillere som kan velge mellom Leeds, Hereford og Tranmere faktisk velger Leeds. Vi har med andre ord et langt bedre utgangspunkt for å skaffe spillere, enn våre motstandere.

Sitat
Sitat
Han har pusset opp en stadion som har stått på stedet hvil siden tidlig 90-tall.

Har du vært på ER i det siste? Da jeg var der i februar, var det ikke mye som var nyoppusset. Tvert imot var ER slitent og ikke gjort noe vesentlig med siden før EM i 96. Men kanskje det har skjedd mirakler der siden da?

Som helhet er det vanskelig å se hva du vil kommunisere her? Du sier at Bates er det beste som har skjedd klubben vår. Så klager du over ansettelsen av manageren vår. Var det ikke Bates som ansatte han?


Pål.
« Siste redigering: Januar 14, 2009, 22:53:32 av pale »

raggen

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #9 på: Januar 14, 2009, 22:44:15 »
Sitat
Jeg synes Ken Bates er noe av det beste vi noensinne har hatt

Hæ?!
Nå må jeg ta som utgangspunkt at det begynner å bli sent på kvelden og ironibryteren min kanskje er slått av, men er du seriøs?!

Sitat
Bates har trimmet den administrative staben og butikkvirksomheten på en glimrende måte
Ok, vi går med overskudd nå. De er bra. Men det skulle nå bare mangle med inntekter som er det mangedobbelte av hva de fleste av våre konkurrenter i denne divisjonen har.
Når det gjelder den administrative staben har den nok blitt trimmet ja. Om det er til det bedre er vel svært usikkert.
Skal ikke ta alt på Waccoe seriøst, men det er jo et tegn når trenere sier opp fra ungdomsakademiet vårt. Tror nok ikke arbeidsmiljøet under Bates er det beste. Han minner mer om Peter Muller enn Marit Breivik i kommunikasjonen sin for å ta en sammenligning.

Sitat
Wilko tauet inn en drøss med gamle spillere som fikk oss til slutt opp! Grayson er ikke proven på dette nivået. Slett ikke som manager i det hele tatt. Jeg tror ikke han har noen som helst nøkkel til suksess. Opprykket med Blackpool skyldtes flaks, ene og alene.....og med en klubb ingen forventet noe av!

Hva mener du egentlig med dette? Vil du taue inn en drøss med gamle spillere? Vi vant vel ligaen under Wilko...
At Blackpool rykket opp skyldtes IKKE flaks ene og alene. Ingen lag rykker opp bare med flaks som grunnlag. Flaksen blir stort sett jevnt fordelt over en hel sesong (selvsagt med unntak av Scumchester  ;))

Sitat
Når det gjelder kjøp, mine herrer, så er det knapt nok en middels fotballspiller som ønsker å spille 3.divisjon med dette laget.

Da spørs det igjen hvem du sammenligner med. Nei, vi kan ikke konkurrere om PL-spillere. Men jeg tror nok at de fleste spillere som kan velge mellom Leeds, Hereford og Tranmere faktisk velger Leeds. Vi har med andre ord et langt bedre utgangspunkt for å skaffe spillere, enn våre motstandere.

Sitat
Sitat
Han har pusset opp en stadion som har stått på stedet hvil siden tidlig 90-tall.

Har du vært på ER i det siste? Da jeg var der i februar, var det ikke mye som var nyoppusset. Tvert imot var ER slitent og ikke gjort noe vesentlig med siden før EM i 96. Men kanskje det har skjedd mirakler der siden da?

Som helhet er det vanskelig å se hva du vil kommunisere her? Du sier at Bates er det beste som har skjedd klubben vår. Så klager du over ansettelsen av manageren vår. Var det ikke Bates som ansatte han?


Pål.


Hang meg også spesiellt opp i dette med at opprykket med blackpool var flaks. er en divisjon som er vanskelig og komme opp igjen fra. dette har vi sett flere ganger. ser ut som leicester klarer kunststykke og ta heisen opp iførste forsøk men er ikke mange som klarer det. så at grayson tok blackpool opp med begrensende midler og i en klubb uten press er ikke FLAKS
Forever Leeds United!!!!!!!!

peacock

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #10 på: Januar 14, 2009, 22:51:17 »
h.b; hvorfor lager du nye tråder når du ikke har noe nytt å si?

Leedsfan

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #11 på: Januar 14, 2009, 22:56:07 »
Det mest komiske er at vi er i denne divisjonen pga løk(er) som har hatt frie tøyler på overgangsmarkedet....

Vi er nå en klubb med god økonomi dvs at vi går i pluss, dette vil gjøre at vi kommer oss tilbake i det gode selskap igjen, eneste triste er at det ser ut som det kommer å ta litt tid...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #12 på: Januar 14, 2009, 23:05:33 »
Vi må gjerne ønske Bates vekk fra klubben. Mannen er 77 eller 78  år, så det er kun et spørsmål om helse og tid. Men h.b., jeg kan ikke håpe Leeds United taper og taper. Da rykker vi ned og klubben er enda mindre verdt. Vi må håpe på opprykk. Da vil klubben være mere attraktiv for kjøp og Bates er nærmere å selge. Du skriver Bates er null interessert i klubben vår. Det tror jeg er feil. Han hadde ikke trengt eller giddet å engasjere seg ellers. Og får vi et fortsatt overskudd i Leeds United, så er det bra for klubben, for Bates og for oss - supporterne. Hvem har noensinne tjent penger på å engasjere seg i en fotballklubb, i Norge eller England?
Jeg vil personlig heller følge med et lag uten pokaler men med drift i økonomisk balanse enn et lag som forkjøper seg på stjerner og er på kanten av økonomisk ruin. Skal bli spennende å se hvem som først knekker nakken av manu, L'pool eller Chelski. Det blir i hvert fall ikke oss igjen så lenge Bates er eier. Han vil tjene pundet før han bruker det, og det er et økonomisk prinsipp det er vanskelig å argumentere mot.
Tror nok dessverre ingen av disse knekker nakken.Manu:vet at de har mye gjeld, men inntektene er massive,og med en sesong uten store kjøp eller et salg av ronaldo så er vel mye gjort med balansen.Lpool:her har du kanskje et poeng.økonomien er vel ikke så sunn,og inntektene er ikke store nok for å være sikre.de trenger vel en større stadion for å tjene mer.et par sesonger med noen bomkjøp og ingen titler kan nok være alvorlig.chelski:så lenge abramovitsj eier så er vel ikke faren for konkurs massiv,men hvis han selger klubben til noen andre kan det skje ting.
Poenget mitt er at Bates virker å være svært fornuftig økonomisk-derfor er det rart han ikke satset enda mer penger på kvalitetsspillere før sesongen slik at sjansen for å rykke opp hadde vært massiv.Hadde vi hatt et lag med kvalitet som feks Reading i ccc vedder jeg vi hadde vært blant de 3 beste nå selv om vi hadde hatt en idiotmanager som Venables eller Souness.Derfor trodde jeg faktisk Bates var livredd for å være i denne divisjonen,og hadde godtatt å tape en del pund på veien til opprykk til ccc-det hadde man tjent raskt inn igjen.

sveifors

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #13 på: Januar 14, 2009, 23:27:50 »
Dette faller på sin egen urimelighet.

Man kan si mye om Bates, men han har kun vært positivt for klubben vår. Vår kjære Leeds måtte gjennom en hestekur eller forsvinne.....

Vi må leve etter inntekt og utgifter, det er ingen annen verdig måte å komme seg opp på hvis man ikke er Alice og lever i eventyrland.....
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Promotion 2010

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #14 på: Januar 14, 2009, 23:29:19 »

1
Sitat
Jeg synes Ken Bates er noe av det beste vi noensinne har hatt

Hæ?!
Nå må jeg ta som utgangspunkt at det begynner å bli sent på kvelden og ironibryteren min kanskje er slått av, men er du seriøs?!

Sitat
Bates har trimmet den administrative staben og butikkvirksomheten på en glimrende måte
Ok, vi går med overskudd nå. Det er bra. Men det skulle nå bare mangle med inntekter som er det mangedobbelte av hva de fleste av våre konkurrenter i denne divisjonen har.
Når det gjelder den administrative staben har den nok blitt trimmet ja. Om det er til det bedre er vel svært usikkert.
Skal ikke ta alt på Waccoe seriøst, men det er jo et tegn når trenere sier opp fra ungdomsakademiet vårt. Tror nok ikke arbeidsmiljøet under Bates er det beste. Han minner mer om Peter Muller enn Marit Breivik i kommunikasjonen sin for å ta en sammenligning.

2
Sitat
Wilko tauet inn en drøss med gamle spillere som fikk oss til slutt opp! Grayson er ikke proven på dette nivået. Slett ikke som manager i det hele tatt. Jeg tror ikke han har noen som helst nøkkel til suksess. Opprykket med Blackpool skyldtes flaks, ene og alene.....og med en klubb ingen forventet noe av!

Hva mener du egentlig med dette? Vil du taue inn en drøss med gamle spillere? Vi vant vel ligaen under Wilko...
At Blackpool rykket opp skyldtes IKKE flaks ene og alene. Ingen lag rykker opp bare med flaks som grunnlag. Flaksen blir stort sett jevnt fordelt over en hel sesong (selvsagt med unntak av Scumchester  ;))

3
Sitat
Når det gjelder kjøp, mine herrer, så er det knapt nok en middels fotballspiller som ønsker å spille 3.divisjon med dette laget.

Da spørs det igjen hvem du sammenligner med. Nei, vi kan ikke konkurrere om PL-spillere. Men jeg tror nok at de fleste spillere som kan velge mellom Leeds, Hereford og Tranmere faktisk velger Leeds. Vi har med andre ord et langt bedre utgangspunkt for å skaffe spillere, enn våre motstandere.

4
Sitat
Sitat
Han har pusset opp en stadion som har stått på stedet hvil siden tidlig 90-tall.

Har du vært på ER i det siste? Da jeg var der i februar, var det ikke mye som var nyoppusset. Tvert imot var ER slitent og ikke gjort noe vesentlig med siden før EM i 96. Men kanskje det har skjedd mirakler der siden da?

Som helhet er det vanskelig å se hva du vil kommunisere her? Du sier at Bates er det beste som har skjedd klubben vår. Så klager du over ansettelsen av manageren vår. Var det ikke Bates som ansatte han?


Pål.


Lett å presisere mitt innlegg:
1) Nevn styreformenn i Leeds som har prestert bedre for klubben når det gjelder gjeldssanering enn Ken Bates! Hvor mange err det egentlig som har ledet klubben til stabil suksess og trofeer? Sam Boulton kanskje, men ikke Manny Cousins og slett ikke Ridsdale. Bates har reddet oss fra nedleggelse!!!

2) Wilko brukte kløkt og nese på transfermarkedet med Strachan, Fairclough, Whyte, osv. Ser du noen i årets tropp av samme kvalitet. Wilko var positiv for Leeds. Grayson har ingen erfaring. Oprykket kom etter et blaff med 10 seire på rad. Verken før eller siden har han ledet et stabilt topplag, som vi ønsker å være. I år ligger Blackpool langt nede på tabellen med over 30 baklengs da han gikk!!!

3)
Sitat
Men jeg tror nok at de fleste spillere som kan velge mellom Leeds, Hereford og Tranmere faktisk velger Leeds.
Poenget at det er ikke spillere som interesserer Hereford og Tranmere vi skal kappes om. Vi får neppe kvalitet med denne manageren ved roret og i den posisjonen vi har satt oss!

4) Elland Road var i patetiskm forfall med slitte vegg til vgg tepper i lokalene. Avskallet maling i ganger og garedrober. Dette er fikset, sammen med Billys Bar, og utskiftning av seter.... I tillegg har Bates laget ambisiøse planer for utviklingen av stadionet. Han har altså lagt mye mer arbeid i dette enn mange av sine forgjengere!


Kenny Bates har reddet denne klubben der alle andre sto stille og ventet på et mirakel. Han har satset sitt frynsete rykte og ikke tapt anskt i denne prosessen!

Bates var et godt valg.

Når det gjelder ansettelsen av Grayson så var han ikke det billigste alternativet, men en av de få som seriøst hadde erfaring fra elendigheten i 3.divisjon og nivået over OG som kanskje kan snu dette. Grayson har neppe noen bedre kontrakt enn Macca, kanskje bare frem til sommeren!

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Per-Stian

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #15 på: Januar 15, 2009, 00:00:49 »
h.b; hvorfor lager du nye tråder når du ikke har noe nytt å si?

Einig her. Fekk ei "deja vu-kjensle" då eg skreiv innlegget mitt tidlegare i dag. Eg saknar nyheitsvinkelen frå trådens far.

pale

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #16 på: Januar 15, 2009, 07:12:05 »
Sitat
1) Nevn styreformenn i Leeds som har prestert bedre for klubben når det gjelder gjeldssanering enn Ken Bates!

Du har et poeng. Men hvilke andre styreformenn har kommet til et utgangspunkt som Bates? Krasner? Det blir vanskelig å sammenligne med hele Leeds-historien når så og si ingen andre har vært i samme situasjon.
Og er det kun i forhold til gjeldssanering en styreformann skal vurderes?
Hva med det sportslige. Vi ligger nå midt på tabellen på nivå tre! Det er også styreformannens ansvar.

Bates måte å samarbeide med sine omgivelser på er vel heller ikke noe å ha nesegrus begeistring for. Eksempler kan være behandlingen av Leeds-supporterne, forholdet til YEP og en tendens til enten å skjelle ut eller latterliggjøre alle som har selvstendige tanker. (Ok, det siste er mitt personlige inntrykk).


Sitat
Wilko brukte kløkt og nese på transfermarkedet med Strachan, Fairclough, Whyte, osv. Ser du noen i årets tropp av samme kvalitet.

Delph...
Ellers er dette også mitt poeng. Spillerne du nevner var solide PL-spillere. Hvordan skal vi få tak i slike spillere nå? Jeg er ikke blant dem som klager på at vi henter inn spillere som Trundle. Spillere som er gode PÃ… DETTE NIVÃ…ET og har erfaring er hva vi kan håpe på nå.


Sitat
Sitat
Grayson har ingen erfaring. Oprykket kom etter et blaff med 10 seire på rad. Verken før eller siden har han ledet et stabilt topplag, som vi ønsker å være. I år ligger Blackpool langt nede på tabellen med over 30 baklengs da han gikk!!!

Jeg vet ikke om Grayson er rett mann for Leeds. Det jeg reagerte på var at du kunne avskrive et opprykk med en liten klubb med små ressurser som flaks. Jeg tror ikke på flaks over en hel sesong.
Vi får begge krysse fingrene for at Grayson lykkes. Og man kan ikke sidestille erfaring og suksess, Venables og Reid er vel et par eksempler.
Men jeg tror vi  er ganske enige er.


Sitat
Elland Road var i patetiskm forfall med slitte vegg til vgg tepper i lokalene. Avskallet maling i ganger og garedrober. Dette er fikset, sammen med Billys Bar, og utskiftning av seter.... I tillegg har Bates laget ambisiøse planer for utviklingen av stadionet. Han har altså lagt mye mer arbeid i dette enn mange av sine forgjengere!

Det har altså blitt skiftet ut noen tepper og lagt noen malingsstrøk.
Jeg synes ER er sliten og ikke lenger holder PL-kvalitet. For nivå tre er den utmerket...
Planer er planer. Vi får se når/om de blir realisert.
Vi eier fortsatt ikke stadion eller TA. Vi får se om Bates klarer å skaffe det tilbake...

Artig med en diskusjon tidlig om morgenen... :D

Pål



sportcarl1

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #17 på: Januar 15, 2009, 07:40:57 »
Bates har mitt fulla stöd, liksom de flesta managers vi har haft, har svårt att förstå att så fort det går dåligt skall vi hela tiden ta fram den lättaste lösningen och hitta syndabockar, vi har en klubb som har potential att spela i PL med de förutsättningarna vi har, publikunderlag, inga konkurerande klubbar i staden, bra ekonomi om man jämför med klubbarna i CCC och div1, bred spelarttrupp gäller bara att få det att fungera få lite medvind
 

trondt

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #18 på: Januar 15, 2009, 08:02:14 »
Nå som vi ikke har Macca å klage lenger så er det altså Bates som skal tas. Hva slags supportere er det som  håper at laget taper og taper ???? Forstår etterhvert at det finnes en mengde sytepaver og svartmalere blant oss. Hvor hadde vi vært hvis ikke Bates hadde kommet inn som redningsmann ? Når ble det feil å vente med å bruke penger før man virkelig har penger ? Foreslår for sytepavene og svartmalerne at de melder overgang til chelsea eller mancity snarest, så kan vi som har litt tålmodighet følge laget i fred !!!!!!!!!!!

pale

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #19 på: Januar 15, 2009, 08:35:14 »
Sitat
Nå som vi ikke har Macca å klage lenger så er det altså Bates som skal tas. Hva slags supportere er det som  håper at laget taper og taper ? Forstår etterhvert at det finnes en mengde sytepaver og svartmalere blant oss. Hvor hadde vi vært hvis ikke Bates hadde kommet inn som redningsmann ? Når ble det feil å vente med å bruke penger før man virkelig har penger ? Foreslår for sytepavene og svartmalerne at de melder overgang til chelsea eller mancity snarest, så kan vi som har litt tålmodighet følge laget i fred !!!!!!!!!!!

Hva er det du insiniuerer her?
Jeg er kritisk til mye av det Bates gjør. Håper jeg at Leeds taper og taper? Nei!
Er jeg da en sytepave og svartmaler? Nei!

Følge City og Chelsea. Det er en drøy måte å diskutere på. Når man ikke har argumenter så gå til personlig angrep. Det må være mulig å ha meninger om Bates uten å skulle bli redusert som Leeds-supporter.
Dette er et angrep som godt kunne kommet fra Bates selv. Det er slik han også uttrykker seg.

Hva med noen saklige argumenter?
Les hva jeg mener i postene over og argumenter hvor jeg tar feil.

trondt

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #20 på: Januar 15, 2009, 08:51:41 »
Hei pale !

Les trådstarters første innlegg.
Jeg går ALDRI på kamp og håper laget mitt taper. Jeg kan være uenig med de som styrer og steller, men å ønske favorittlaget(-lagene) mitt alt vondt vil aldri skje.

Bites Yer Legs

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #21 på: Januar 15, 2009, 09:06:07 »
Bates må forsvinne fra klubben.
Håper rett og slett at Leeds taper og taper fremover slik at supporterne i England ser hvor skadelig denne gamle grinebitteren av en gjerrigknark er for Klubben Leeds United.
Han vil ikke frigi midler til manageren slik at Grayson har friere tøyler på overgangsmarkedet. Dette ser vi nå på kriseløsningene som Leeds gjør. Låne spillere for en måned. Dette er uhørt.
Hvor lenge skal vi tolerere at klubben blir styrt av en person med null interresse i fotballklubben Leeds. Han er bare innterresert i overskudd for Leeds. Dette har han nå og vil ihvertfall ikke sette sine penger i fare ved å innvestere i Leeds United.
Jeg tror faktisk det at tilhengerne for opp øynene og forlanger Bates vekk som noe av det viktigste som kan skje med klubben. Den eneste muligheten for det er faktisk at Leeds taper og taper. Da blir det en gryende missnøye med Bates og jeg håper at Leeds da spiller de siste kampen med under 10.000 tilskuere. Først når Bates ser denne missnøyen samt at han merker at Leeds taper penger, ja da vil han være villig til å selge klubben

Ok, hb. Hvis dette er ditt standpunkt regner eg med at du holder sytingen din unna luscos-forumet ved alle fremtidige tap under Bates sin ledelse, nå har du sagt det og da får du jammen stå ved det!!
KEEP FIGHTING!!

lojosang

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #22 på: Januar 15, 2009, 09:37:29 »
Sitat
Nå som vi ikke har Macca å klage lenger så er det altså Bates som skal tas. Hva slags supportere er det som  håper at laget taper og taper ? Forstår etterhvert at det finnes en mengde sytepaver og svartmalere blant oss. Hvor hadde vi vært hvis ikke Bates hadde kommet inn som redningsmann ? Når ble det feil å vente med å bruke penger før man virkelig har penger ? Foreslår for sytepavene og svartmalerne at de melder overgang til chelsea eller mancity snarest, så kan vi som har litt tålmodighet følge laget i fred !!!!!!!!!!!

Hva er det du insiniuerer her?

Styggeste tilfelle av forumparanoia jeg har sett på en stund!  ;D
Det er flere enn deg som har skrevet i denne tråden, Pale. Dette er tross alt en h.b-tråd.  :)
- Leif Olav

Boxman

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #23 på: Januar 15, 2009, 09:48:11 »
Bates må forsvinne fra klubben.
Håper rett og slett at Leeds taper og taper fremover slik at supporterne i England ser hvor skadelig denne gamle grinebitteren av en gjerrigknark er for Klubben Leeds United.
Han vil ikke frigi midler til manageren slik at Grayson har friere tøyler på overgangsmarkedet. Dette ser vi nå på kriseløsningene som Leeds gjør. Låne spillere for en måned. Dette er uhørt.
Hvor lenge skal vi tolerere at klubben blir styrt av en person med null interresse i fotballklubben Leeds. Han er bare innterresert i overskudd for Leeds. Dette har han nå og vil ihvertfall ikke sette sine penger i fare ved å innvestere i Leeds United.
Jeg tror faktisk det at tilhengerne for opp øynene og forlanger Bates vekk som noe av det viktigste som kan skje med klubben. Den eneste muligheten for det er faktisk at Leeds taper og taper. Da blir det en gryende missnøye med Bates og jeg håper at Leeds da spiller de siste kampen med under 10.000 tilskuere. Først når Bates ser denne missnøyen samt at han merker at Leeds taper penger, ja da vil han være villig til å selge klubben

Bortsett fra det faktum at Bates gjennom historien har vært, og tydelgivis fortsatt virker å være, en idiot i forhold til å velge riktig manager, så er hele innlegget ditt modent for søppla. Tullprat fra ende til annen, og jeg trenger ikke argumentere for det en gang!
Proud to be Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #24 på: Januar 15, 2009, 10:11:11 »
Hvis dere tror at Bates kommer til å kjøpe opp Thrpe Arch og Elland Road og tilbakeføre dette til Leeds så er dere ganske blåøyde. Bates har null følelser for Leeds og tenker kun profitt. Når det gjelder de utbyggingsplanene han har for Elland Road og gjennkjøp av Thorp arch så vill jeg ikke bli forundret om den dagen han selger Leeds, ja da må faktisk de nye eierne leie dette fra Bates. han er en pest og kolera for klubben.

trondt

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #25 på: Januar 15, 2009, 10:23:28 »
h.b.:
Prøv å svar på følgende:
Hvor hadde Leeds United vært idag uten at Ken Bates hadde gått gått inn og overtatt ?
Plumbers Conference league ?

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #26 på: Januar 15, 2009, 10:44:22 »
h.b.:
Prøv å svar på følgende:
Hvor hadde Leeds United vært idag uten at Ken Bates hadde gått gått inn og overtatt ?
Plumbers Conference league ?
Leeds hadde vært der de er nå. Den skremselspropagandaen om at klubben hadde sluttet å eksistere er totalt bak mål. Leeds hadde blitt lagt ut for salg og en annen enn Bates hadde kommet inn og reddet stumpene.
Det som mest sannsynlig ville skjedd er at Leeds da måtte starte i League 2 med nye eiere. Det er faktisk firmaer som denne Red ett eller annet som prøvde på et oppkjøp for 1,5 år siden når klubben var i administrasjon som ville gått inn i Leeds

pale

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #27 på: Januar 15, 2009, 11:40:31 »

Sitat
Hei pale !

Les trådstarters første innlegg.
Jeg går ALDRI på kamp og håper laget mitt taper. Jeg kan være uenig med de som styrer og steller, men å ønske favorittlaget(-lagene) mitt alt vondt vil aldri skje.

Ok, kanskje litt paranoid der. Men det er jo greit å være konkret også. Er det h.b. man mener så si det. Jeg var så midt inni diskusjonen at jeg tok det til meg.
Vi er jo så absolutt enige i det du skriver her. :) Selvsagt håper jeg Leeds vinner

Dennis

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #28 på: Januar 15, 2009, 11:53:50 »
Klubben presterte å oppnå 91 poeng (minus poengtrekk) i fjor. Det hadde holdt til et soleklart opprykk.

I år er stallen litt bedre, klubben har (etter all sannsynlighet) brukt mest penger på overganger i divisjonen, om man regner med lønn og signing-on-fees, men det sportslige har dessverre ikke strukket til.

Plutselig er dette Ken Bates sin skyld ene og alene! Det er jo til å le seg skakk av!  ;D


Promo: Opprykk med Blackpool var ene og alene flaks?? Hva i all verden argumenterer du det med? Han tok de fra nedrykksplass året før, til opprykk via play-off, til overlevelse i ligaen over, med et mannskap bestående blant annet var spillere som var håpløse for oss (Crainey, Stack). Du har NOE å fare med som manager da, i alle fall i mine øyne.
« Siste redigering: Januar 15, 2009, 11:56:14 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Boxman

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #29 på: Januar 15, 2009, 12:17:06 »
h.b.:
Prøv å svar på følgende:
Hvor hadde Leeds United vært idag uten at Ken Bates hadde gått gått inn og overtatt ?
Plumbers Conference league ?
Leeds hadde vært der de er nå. Den skremselspropagandaen om at klubben hadde sluttet å eksistere er totalt bak mål. Leeds hadde blitt lagt ut for salg og en annen enn Bates hadde kommet inn og reddet stumpene.
Det som mest sannsynlig ville skjedd er at Leeds da måtte starte i League 2 med nye eiere. Det er faktisk firmaer som denne Red ett eller annet som prøvde på et oppkjøp for 1,5 år siden når klubben var i administrasjon som ville gått inn i Leeds

Du har ikke peiling på hva du snakker om. Når Bates tok over, hadde jo andre interessenter samme mulighet som han, men de benyttet seg ikke av sjansen - hvis det i det hele tatt var andre intereserte.
"Leeds hadde blitt lagt ut for salg", skriver du. Hva betyr det? Hvem hadde lagt klubben ut for salg? Problemet var at det var, såvidt jeg har forstått, utstedt en "winding up order", hvilket ikke betyr administrasjon, men konkurs i ordets rette betydning. Og hadde det skjedd, hadde klubben ikke fått starte i League 2 nei, men de måtte begynt helt på nytt, ala Wimbledon FC og FC United(eller hva de nå kaller seg).
Forøvrig, er du den eneste i verden som ikke har lært noe av det klubben har vært gjennom de siste 7-8 årene?
Du kjefter og smeller fordi klubben ikke betaler høyere lønninger, bruker mer på overganger osv osv. Hvem skal betale dette? Mener du Bates skal ta av egen lomme? Da vil jeg utfordre deg, og be deg bruke av dine penger i stedet. Ikke rettferdig sier du? Nei, vi kan ikke forvente at noen bruker av egen lomme, for å sponse vår lidenskap. Spesielt ikke når vi hyler og skriker for høye billettpriser, fordi det da går av vår egen lomme.
Kanskje klubben kan ta opp lån da? Vel, det har jo vært prøvd tidligere, og prisen betaler vi den dag i dag. Om du ikke skjønner dette enkle faktum, føler jeg du er diskvalifisert fra videre diskusjon.
Vel, da gjenstår et alternativ, nemlig å justere kostnader i forhold til inntekter. Og som regnskapet viste, så har vi faktisk litt penger nå. Skal vi da kaste rundt oss med de £4,5 mill, og hente inn de første og beste spillerne vi kommer over, eller skal vi prøve å ta det litt med ro, handle fornuftig, og kanskje sette av litt til å kjøpe tilbake Thorpe Arch?
Jeg vet hva som virker fornuftigst av de tre alternativene for meg i hvert fall, og jeg føler meg overbevist om at de fleste noenlunde oppegående mennesker som vet hva det her snakkes om, er ganske så enig med meg, i at alternativ tre er å foretrekke, som situasjonen er nå.
Så spar meg for de sure oppgulpene, og prøv i det minste å forholde deg til fakta, når du først skal ha en mening om noe!
« Siste redigering: Januar 15, 2009, 12:20:57 av Boxman »
Proud to be Leeds!