Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 353897 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #150 på: Juli 05, 2010, 16:02:51 »
Edit: Bror var logget inn på denne dataen, så legger det ut på riktig nick.  ;)

Har prøvd å forklare deg dette før, men tydeligvis for døve ører/blinde øyne. Jeg mener ikke at Leeds ikke skal investere pund i spillere. Derimot, mener jeg at dersom Leeds skal investere penger i spillere, må det være penger vi har til overs. Nok en gang er dette fullstendig misforstått, men jeg er (selvsagt) blandt de som spør seg hvorfor det tilsynelatende ikke er pund til overs. Du skriver "hver gang" at jeg bare forsvarer sparingen og jeg spør meg like ofte hvorfor du skriver dette. Som du til stadighet skriver "så det er du som bestemmer [fyll inn aktuelt tema]" mens du selv er like glad i å bestemme hva jeg faktisk mener! Spenstig!

Jeg var mot å investere tungt i januar, fordi jeg mente stallen var god nok for opprykk som den var og at eventuelle utgifter den gang ville legge en demper på eventuell investering i sommer (vi vil få større kvalitet på eventuelle kjøp nå, kontra i L1). Likevel: Om stallen er slik den er per i dag da første serierunde sparkes i gang, vil jeg være skuffet/bekymret. Nå er det likevel slik at det er over en måned til første serierunde og det er faktisk en hel måned siden folk begynte å skrike etter tunge investeringer. Forhåpentligvis finner Grayson riktige spillere, før han punger ut (om det finnes pund).

Til slutt: Selvsagt er det bedre om Grayson klarer å gjøre gull ut av gråstein, kontra å bruke mangfoldige pund på spillere som faktisk kan floppe. Det sier seg sjøl!

Marching on together!

stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #151 på: Juli 05, 2010, 16:40:18 »
Leeds To Sign Lloyd Sam
Leeds United are to sign Charlton Athletic’s Lloyd Sam on a Bosman free transfer. United beat off competition from Crystal Palace, Coventry City, Leicester City, Norwich City and Sheffield United for the 25-year-old winger’s signature after his contract at Charlton expired. Sam came up through the junior ranks at The Valley and finally got his chance for a regular first-team spot at the start of the 2007-08 season. Over the past three seasons since he became a regular in the first-team he has made 85 appearances for Charlton scoring eight goals. (Daily Mirror)

SJ

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #152 på: Juli 05, 2010, 21:10:16 »
Noen som har noe som helst om denne Sam?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #153 på: Juli 05, 2010, 21:19:12 »
Noen som har noe som helst om denne Sam?

Ikke mer enn det et kjapt googlesøk kan fortelle meg, men jeg blir skuffet hvis han blir vår 5 signering.
Marching on together

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #154 på: Juli 05, 2010, 21:20:10 »
Noen som har noe som helst om denne Sam?

Ikke mer enn det et kjapt googlesøk kan fortelle meg, men jeg blir skuffet hvis han blir vår 5 signering.

Local lad e han no i det minste ::)

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #155 på: Juli 05, 2010, 21:44:06 »
Jaja, vi trenger folk som kan løpe langt linja og slå fornuftige innlegg. Sam er vel neppe den verste man kan få tak i sånn sett. Har sett bra ut på et middels Charlton lag i fjor.. 

Mener det er samme spilleren som er omtalt som fantastisk på sitt beste, men som er veldig ustabil i prestasjonene.
Beckford?  :-X

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #156 på: Juli 05, 2010, 23:24:24 »
Sanchez Watt & Jay Emmanuel-Thomas på season loan fra Arsenal . . .

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #157 på: Juli 05, 2010, 23:32:30 »
Sanchez Watt & Jay Emmanuel-Thomas på season loan fra Arsenal . . .

Vennligst kom med kilder når du skriver i denne tråden. Er dette spillere du ønsker til Leeds, eller er det noen på Waccoe-forumet som skriver piss igjen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #158 på: Juli 06, 2010, 09:41:34 »
Sanchez Watt & Jay Emmanuel-Thomas på season loan fra Arsenal . . .

Vennligst kom med kilder når du skriver i denne tråden. Er dette spillere du ønsker til Leeds, eller er det noen på Waccoe-forumet som skriver piss igjen?

auren
Neinei, dette hørte jeg også, fra kompisen til dattera til en jeg kjenner, som kjenner en kar som bor i Leeds og kjører forbi Elland Road på vei til jobben hver dag.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #159 på: Juli 06, 2010, 18:36:37 »
Sanchez Watt & Jay Emmanuel-Thomas på season loan fra Arsenal . . .

Vennligst kom med kilder når du skriver i denne tråden. Er dette spillere du ønsker til Leeds, eller er det noen på Waccoe-forumet som skriver piss igjen?

auren

Ã… så sinna du ble da, enda godt at vi slipper å møte hverandre andre steder enn i denne gutteklubben . . .

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #160 på: Juli 06, 2010, 18:37:14 »
Sanchez Watt & Jay Emmanuel-Thomas på season loan fra Arsenal . . .

Vennligst kom med kilder når du skriver i denne tråden. Er dette spillere du ønsker til Leeds, eller er det noen på Waccoe-forumet som skriver piss igjen?

auren
Neinei, dette hørte jeg også, fra kompisen til dattera til en jeg kjenner, som kjenner en kar som bor i Leeds og kjører forbi Elland Road på vei til jobben hver dag.

Ã… så sinna du ble da, enda godt at vi slipper å møte hverandre andre steder enn i denne gutteklubben . . .

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #161 på: Juli 06, 2010, 18:45:18 »
Hvem blir neste sinnatagg etter ørreten og wirrum? Det er det som er så spennende å observere på denne siten. Ser ut som om det gjelder å være mest mulig sinna på alle og enhver når dagen har gått litt skeis, derav blir dette kun en gutteklubb som dessverre ikke kan tas på alvor . . .
« Siste redigering: Juli 06, 2010, 18:49:13 av Leechap »

Papi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #162 på: Juli 06, 2010, 19:13:02 »
Auren skriver vel bare vennligst henvis til link når du poster i denne tråden.
Kor har du det fra at han er sint?
Vi setter pris på om rykter kan dokumenterast med linker. Det har det vært snakk om i laaaaang tid.

Det er jo ikkje vits og fyre oppunder på dette  Leechap ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

eggus

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #163 på: Juli 06, 2010, 19:17:42 »
Hvem blir neste sinnatagg etter ørreten og wirrum? Det er det som er så spennende å observere på denne siten. Ser ut som om det gjelder å være mest mulig sinna på alle og enhver når dagen har gått litt skeis, derav blir dette kun en gutteklubb som dessverre ikke kan tas på alvor . . .
Kan du ikke heller svare mannen da, i stedet for å bidra ytterligere til "sinnagutteklubben"..?
Den tråden her er for rykter, altså ting du har hørt eller fortrinnsvis lest ett sted, så å spørre deg etter en kilde er da på sin plass.
 

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #164 på: Juli 06, 2010, 19:32:31 »
Leeds to recapture Collins

Collins is understood to have successfully undergone a medical with Leeds, while a contract and personal terms have also been settled, and the move is expected to soon be officially announced.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6248086,00.html

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #165 på: Juli 06, 2010, 19:44:54 »
Hvem blir neste sinnatagg etter ørreten og wirrum? Det er det som er så spennende å observere på denne siten. Ser ut som om det gjelder å være mest mulig sinna på alle og enhver når dagen har gått litt skeis, derav blir dette kun en gutteklubb som dessverre ikke kan tas på alvor . . .
Kan du ikke heller svare mannen da, i stedet for å bidra ytterligere til "sinnagutteklubben"..?
Den tråden her er for rykter, altså ting du har hørt eller fortrinnsvis lest ett sted, så å spørre deg etter en kilde er da på sin plass.

Enda en som er sinna på alt og alle - gutteklubben er komplett . . .

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #166 på: Juli 06, 2010, 19:46:46 »
Auren skriver vel bare vennligst henvis til link når du poster i denne tråden.
Kor har du det fra at han er sint?
Vi setter pris på om rykter kan dokumenterast med linker. Det har det vært snakk om i laaaaang tid.

Det er jo ikkje vits og fyre oppunder på dette  Leechap ;D

Dere bærer stadig inn mer bensin og fyrer enda mer opp i denne gutteklubben . . .

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #167 på: Juli 06, 2010, 19:53:57 »
Hvem blir neste sinnatagg etter ørreten og wirrum? Det er det som er så spennende å observere på denne siten. Ser ut som om det gjelder å være mest mulig sinna på alle og enhver når dagen har gått litt skeis, derav blir dette kun en gutteklubb som dessverre ikke kan tas på alvor . . .
Kan du ikke heller svare mannen da, i stedet for å bidra ytterligere til "sinnagutteklubben"..?
Den tråden her er for rykter, altså ting du har hørt eller fortrinnsvis lest ett sted, så å spørre deg etter en kilde er da på sin plass.

Hva om man ønsker å holde kilden for seg selv - du har kanskje ikke hørt om kildevern?
Gutteklubber har sannsynligvis ikke forhold til nettopp det - så da er man unnskyldt . . .

Papi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #168 på: Juli 06, 2010, 20:16:36 »
Collins.
Her han god nok?? Ville gjerne hatt ein heilt ny stogger eg.
Skeptisk, skeptisk
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #169 på: Juli 06, 2010, 20:26:06 »
Hei Gutta. Hvorfor tirre hverandre. Vi er enig om 8håper jeg) at Leeds er klubben i vårt hjerte, vi ønsker da ikke og tirre våre medssupportere, eller er det noen scumsupportere in disguise som forsøker å spre skit?

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #170 på: Juli 06, 2010, 20:56:13 »
Rykter om Geovanni fra Hull. Må vel være bare tull ..
 

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #171 på: Juli 06, 2010, 21:12:39 »
Rykter om Geovanni fra Hull. Må vel være bare tull ..
Det rimer i alle fall.... ;)
Super Leeds since 1968

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #172 på: Juli 06, 2010, 21:20:51 »
Rykter om Geovanni fra Hull. Må vel være bare tull ..
Det rimer i alle fall.... ;)
;D

stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #173 på: Juli 06, 2010, 23:01:35 »
Skysports.com understands Leeds United are to sign Preston North End defender Neill Collins on a three-year deal. vi bør satse høyere enn collins :(
SJ

Per Arne

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #174 på: Juli 06, 2010, 23:34:16 »
Hvem blir neste sinnatagg etter ørreten og wirrum? Det er det som er så spennende å observere på denne siten. Ser ut som om det gjelder å være mest mulig sinna på alle og enhver når dagen har gått litt skeis, derav blir dette kun en gutteklubb som dessverre ikke kan tas på alvor . . .
Kan du ikke heller svare mannen da, i stedet for å bidra ytterligere til "sinnagutteklubben"..?
Den tråden her er for rykter, altså ting du har hørt eller fortrinnsvis lest ett sted, så å spørre deg etter en kilde er da på sin plass.

Enda en som er sinna på alt og alle - gutteklubben er komplett . . .

Hva holder du egentlig på med? Folk spør ganske vennlig etter kilder, noe som vel er ganske vanlig. Kan faktisk ikke øyne noe form for aggresjon fra noen av dem, selv om du forsøker å tirre så godt du kan.

Er det muligens et forsøk på å virke interssant og viktig, kombinert med et sårt oppmerksomhetsbehov, som utløser dette hemmelighetskremmeriet?

 

  Per Arne (ikke sint, han heller)

              ;D

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #175 på: Juli 07, 2010, 01:13:32 »
Hvem blir neste sinnatagg etter ørreten og wirrum? Det er det som er så spennende å observere på denne siten. Ser ut som om det gjelder å være mest mulig sinna på alle og enhver når dagen har gått litt skeis, derav blir dette kun en gutteklubb som dessverre ikke kan tas på alvor . . .
Kan du ikke heller svare mannen da, i stedet for å bidra ytterligere til "sinnagutteklubben"..?
Den tråden her er for rykter, altså ting du har hørt eller fortrinnsvis lest ett sted, så å spørre deg etter en kilde er da på sin plass.

Enda en som er sinna på alt og alle - gutteklubben er komplett . . .

Hva holder du egentlig på med? Folk spør ganske vennlig etter kilder, noe som vel er ganske vanlig. Kan faktisk ikke øyne noe form for aggresjon fra noen av dem, selv om du forsøker å tirre så godt du kan.

Er det muligens et forsøk på å virke interssant og viktig, kombinert med et sårt oppmerksomhetsbehov, som utløser dette hemmelighetskremmeriet?

  Per Arne (ikke sint, han heller)

              ;D
Så NÃ… er det plutselig blitt vanlig å gi kilder? Stein - glasshus - noen - Ikke deg per-arne...
Så hvis jeg sier Fredrikstad - Bassone så er det ingen som reagerer? Hehe, jeg liker dere alle mann men av å til er glasshuet ufattelig trangt.
 :D
« Siste redigering: Juli 07, 2010, 01:15:34 av Alta-White »

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #176 på: Juli 07, 2010, 07:54:19 »
Skuffende hvis Collins blir femte sign. :-[
 

Sheridan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #177 på: Juli 07, 2010, 07:56:04 »
Collins.
Her han god nok?? Ville gjerne hatt ein heilt ny stogger eg.
Skeptisk, skeptisk

Ikke noen forsterkning Ihvertfall. Merkelig at vi ikke kan få inn bedre spillere enn dette....

Per Arne

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #178 på: Juli 07, 2010, 07:58:20 »
Hvem blir neste sinnatagg etter ørreten og wirrum? Det er det som er så spennende å observere på denne siten. Ser ut som om det gjelder å være mest mulig sinna på alle og enhver når dagen har gått litt skeis, derav blir dette kun en gutteklubb som dessverre ikke kan tas på alvor . . .
Kan du ikke heller svare mannen da, i stedet for å bidra ytterligere til "sinnagutteklubben"..?
Den tråden her er for rykter, altså ting du har hørt eller fortrinnsvis lest ett sted, så å spørre deg etter en kilde er da på sin plass.

Enda en som er sinna på alt og alle - gutteklubben er komplett . . .

Hva holder du egentlig på med? Folk spør ganske vennlig etter kilder, noe som vel er ganske vanlig. Kan faktisk ikke øyne noe form for aggresjon fra noen av dem, selv om du forsøker å tirre så godt du kan.

Er det muligens et forsøk på å virke interssant og viktig, kombinert med et sårt oppmerksomhetsbehov, som utløser dette hemmelighetskremmeriet?

  Per Arne (ikke sint, han heller)

              ;D
Så NÃ… er det plutselig blitt vanlig å gi kilder? Stein - glasshus - noen - Ikke deg per-arne...
Så hvis jeg sier Fredrikstad - Bassone så er det ingen som reagerer? Hehe, jeg liker dere alle mann men av å til er glasshuet ufattelig trangt.
 :D

Før jeg kommenterer dette, registrerer jeg selvsagt tidspunktet på innlegget. Altså, om du er påvirket av enten søvnløshet, ammetåke eller alkohol kan jeg forstå det. :)

Det jeg derimot IKKE skjønner en dritt av, er innlegget ditt. Fredrikstad? Har knapt nevnt den klubben i hele mitt liv. Roter du en tanke, og blander meg med noen andre?

Forøvrig, (du må være så snill og lese det jeg skriver) jeg har aldri nevnt at det er vanlig å oppgi kilder. Det jeg derimot skriver, er at det er vanlig å spørre etter kilder. Og om han har lest dette et sted, er det jo direkte fjollete å ikke fortelle det.

Men kan det være slik at mannen har en troverdig kilde innad i enten Leeds eller Gunners, ja for all del, men det tviler jeg litt på.

Og måten han svarer på trenger jeg vel ikke kommentere.

 ;)




bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #179 på: Juli 07, 2010, 08:01:48 »
Hva om man ønsker å holde kilden for seg selv - du har kanskje ikke hørt om kildevern?
Gutteklubber har sannsynligvis ikke forhold til nettopp det - så da er man unnskyldt . . .
I tilfelle, selv om jeg tviler sterkt på det, så kan du vel bare svare det, i stedet for å komme med de idiotsvarene du kommer med her om "sinna" folk?

Ingen som er sinna, det var et enkelt spørsmål fra Auren, og jeg beklager selvsagt så mye dersom min lille spøk tråkket på noen tær hos deg. Var alldeles ikke meningen.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)