Skrevet av Emne: The heat is on  (Lest 11348 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

The heat is on
« på: Januar 01, 2012, 10:37:44 »
Jakten på Grayson er i gang. Bør han jages, eller skal vi være tålmodige?

Faktum er at vi er akkurat på samme nivå sportslig som da Bates overtok klubben i 2005, nr 10 i Championship. Vi har utbedret stadion, bygd nye dass, og lurt noen kreditorer på veien. Sportslig er det altså status quo, økonomisk mye bedre. Merkevaren Leeds United vurderer jeg til å være vesentlig svekket. Og da mener jeg den merkevaren som skal selge inn spillere for å sende oss til PL. Elendig kommunikasjon fra ledelsen, lav lønn, mindre publikum og begrenset transferpott får være noen av årsakene.

Med dette bakteppet står vi i dag på 10. plass i NPC, med en måneds elendighet bak oss. 70 % av leserne av YEP vil ha vår manager Grayson sparket. Tallet er neppe lavere her inne.


Basert på fjorårets resultater, andre sesong på dette nivået, spillerne som forsvant i sommer, spillerne som kom i sommer, så tippet jeg dette Leeds-laget på 17. plass i år. Så langt har det gått langt over mine forventninger, sett bort fra siste formsvikt.

Kjernespørsmålet blir da: Hvor bra er vi egentlig? Gode nok for direkte opprykk eller play-off?

1. Det vi leverte på transfermarkedet i sommer var elendig. Grayson mistet den ene targeten etter den andre, og endte opp svakere enn vi avsluttet sesongen. En stor skuffelse, frykter lønn var årsaken. Unntak i Lonergan (som jeg ikke hadde stor tro på), og et scoop i unge Clayton.

2. Vi leverte en sportslig god høst. Nøkkelspillere var vel Lonergan (McCarthy), McCormack, og en nevnte Clayton.

3. Simon Grayson "pratet" selv forventningene opp i sky etterhvert. Vurderer ikke det til å være spesielt lurt, når man så hva som kom inn. Fansen hører på slik prat.

4. Bates har økt det presset, og de forventningene med sine uttalelser. Når man prater nok om opprykk, så blir automatisk forventningene opprykk.

5. Vi har fortsatt som under alle tre år med Grayson. Scorer mer enn noe Leeds-mannskap jeg kan huske, men samtidig åpent hus bakover.

6. Så har altså formsvikten rammet oss i desember. Siden seieren over Millwall har vi spilt 4 kamper, 3 borte og 1 hjemme. Vi tapte hjemme, og har tatt et poeng borte. Svakt, men er det så svakt at manageren skal sparkes? Det første av disse tapene kom 10. desember. Med andre ord akkurat tre uker med elendighet.

Min konklusjon er:

Vi er ikke så gode som de resultatene vi har hatt i høst. Vi er ikke så dårlige som de resultatene vi har hatt i desember. Dette mannskapet er en middelhavsfarer i NPC.

Er det da riktig å sparke manageren? Selv om mye kunne vært bedre: NEI, altfor kort nedtur. Ja jeg vet spillerstallen er Graysons, men hva har han egentlig hatt mulighet til å hente?

Tror man at Grayson låner spillere fordi han ønsker det? Tviler på det.

Kontinuitet virker å være et sentralt moment hos mange av klubbene som lykkes over tid.
« Siste redigering: Januar 01, 2012, 10:44:02 av Kato »
 

Leedsfan

Sv: The heat is on
« Svar #1 på: Januar 01, 2012, 11:03:19 »

Basert på fjorårets resultater, andre sesong på dette nivået, spillerne som forsvant i sommer, spillerne som kom i sommer, så tippet jeg dette Leeds-laget på 17. plass i år. Så langt har det gått langt over mine forventninger, sett bort fra siste formsvikt.



For å til slutt havne på 17. plass må man ha flere slike formsvikter i løpet av en sesong.

Grayson har brukt masse penger på spillere og agenter opp igjennom årene, han har satset på kvantitet fremfor kvalitet. Blir litt som meg på langoddsen, satser heller på "bomber" og mange kamper som sjelden gir gevinst. Hadde nok vært bedre å satset litt mer på færre kamper og fått gevinst. At vi bruker lite på spillere vil jeg påstå er en myte, i så fall må man presisere hvem man sammenligner oss med. Av alle de andre lagene i divisjonen så ligger vi nok i topp 6-8 når det gjelder lønnsutbetalinger, ikke noe jeg kan bevise da..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: The heat is on
« Svar #2 på: Januar 01, 2012, 12:30:14 »
The heat is on definitivt for SG ! Forsvarsmessig på stedet hvil 3. sesongen på rad. Nytter ikke bli forbanna når han vet at han selv er en del av problemet . Kan kreve mere av spillerene ja, KB kan kreve mere , supportrene kan kreve mere, lån / kjøp av spillere som ikke leverer er det kun SG som må ta på sin kappe. Han tar ut laget , vingler mellom spillersystemer , dette må han få gjort noe med hvis ikke......

Joe Jordan

Sv: The heat is on
« Svar #3 på: Januar 01, 2012, 12:54:25 »
Vi ligger faktisk høyere enn jeg forventet før sesongen. Men vi er og blir middelhavsfarere.

Har aldri hatt noe imot Grayson, han er en manager det er lett å like og har gjort jobben bra offensivt. Bakover har det imidlertid vært elendig i samtlige sesonger. Men jeg har aldri trodd at han er mannen som tar oss tilbake i toppdivisjonen.

Mitt høyeste ønske er imidlertid å bli kvitt geitebukken.

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

ragnar

Sv: The heat is on
« Svar #4 på: Januar 01, 2012, 13:21:02 »
Geitebukken blir nok værende i Leeds i overskuelig fremtid om ikke noe uventet skulle dukke opp.

SG er en grepa kar, men har bevist at han har klare mangler som trener. Tror Leeds ligger i sjiktet topp 6-8 med tanke på lønn. Kanskje enda høyere. Leeds har jo en stor spillerstall som kunne vært slanket med fordel.

Overgangsmidler er nok begrenset, men de SG får bruker han på middelmådigheter. Spillere kan overtales til å velge Leeds selv om Leeds skulle betale litt mindre enn konkurrerende klubber. Gjelder jo bare å ha en god plan for det du driver med og lit overtalelsesevner. Har en vag anelse om at det mangler hos SG.

Blir etterhvert nå litt for enkelt å skylde på mangel på ressurser. Joda KB gjemmer nok unna en del gryn. Vi betaler ikke avsindig med lønninger og bruker ikke mye på overganger. Da må manageren forholde seg til dette. Her har SG vist at han ikke strekker til.

Hvor er Gwyn Williams? Skulle ikke han være hoved speider?

Så om KB vil at vi skal være middelfarere i Championship beholder han SG ved roret.
*In El Loco we trust!*

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: The heat is on
« Svar #5 på: Januar 01, 2012, 13:24:13 »
Har så langt ikke deltatt i "jakten" på Grayson, men nå er min tålmodighet slutt! Grayson bør nå vekk fordi at dette er for dårlig. Laget har prestert meget bra i perioder, men nå er det stusselig. Det tyder på at han ikke greier å få gutta til å yte det vi kan forvente over tid. Trist, men sant!!
Yeboahs vitne

Kato

Sv: The heat is on
« Svar #6 på: Januar 01, 2012, 13:26:18 »
Geitebukken blir nok værende i Leeds i overskuelig fremtid om ikke noe uventet skulle dukke opp.

SG er en grepa kar, men har bevist at han har klare mangler som trener. Tror Leeds ligger i sjiktet topp 6-8 med tanke på lønn. Kanskje enda høyere. Leeds har jo en stor spillerstall som kunne vært slanket med fordel.

Overgangsmidler er nok begrenset, men de SG får bruker han på middelmådigheter. Spillere kan overtales til å velge Leeds selv om Leeds skulle betale litt mindre enn konkurrerende klubber. Gjelder jo bare å ha en god plan for det du driver med og lit overtalelsesevner. Har en vag anelse om at det mangler hos SG.

Blir etterhvert nå litt for enkelt å skylde på mangel på ressurser. Joda KB gjemmer nok unna en del gryn. Vi betaler ikke avsindig med lønninger og bruker ikke mye på overganger. Da må manageren forholde seg til dette. Her har SG vist at han ikke strekker til.

Hvor er Gwyn Williams? Skulle ikke han være hoved speider?

Så om KB vil at vi skal være middelfarere i Championship beholder han SG ved roret.

Tror fotballspillere i 2011/2012 har tre begrunnelser for valg av klubb:

penger, penger, penger.
 

ollebolle

Sv: The heat is on
« Svar #7 på: Januar 01, 2012, 13:45:12 »

Tror fotballspillere i 2011/2012 har tre begrunnelser for valg av klubb:

penger, penger, penger.

Som ellers i arbeidslivet.. Dette med klubbloyalitet har fulgt trenden som er i arbeidslivet ellers. Det er sjeldnere og sjeldnere folk er hele arbeidskarrieren sin hos en arbeidsgiver.
Vi velger ikke konkurrenten om han betaler dårligere.

Tom S

Sv: The heat is on
« Svar #8 på: Januar 01, 2012, 14:03:24 »
Har så langt ikke deltatt i "jakten" på Grayson, men nå er min tålmodighet slutt! Grayson bør nå vekk fordi at dette er for dårlig. Laget har prestert meget bra i perioder, men nå er det stusselig. Det tyder på at han ikke greier å få gutta til å yte det vi kan forvente over tid. Trist, men sant!!

Slenger meg på denne!

Larry får ikkje ut det beste av laget helg etter helg.
Vi kan snakke oss grønne om spillerkjøp og mangel på £ til å investere, men dette dreier seg om meir enn eit par spillerkjøp. Er ikkje så overbevisst om at Larry har så mykje dårlegare budsjett enn de andre lagene i divisjonen, men han har forvaltet potten for dårleg.

Larry har nådd sin endestasjon.
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: The heat is on
« Svar #9 på: Januar 01, 2012, 14:05:51 »
Har så langt ikke deltatt i "jakten" på Grayson, men nå er min tålmodighet slutt! Grayson bør nå vekk fordi at dette er for dårlig. Laget har prestert meget bra i perioder, men nå er det stusselig. Det tyder på at han ikke greier å få gutta til å yte det vi kan forvente over tid. Trist, men sant!!

Slenger meg på denne!

Larry får ikkje ut det beste av laget helg etter helg.
Vi kan snakke oss grønne om spillerkjøp og mangel på £ til å investere, men dette dreier seg om meir enn eit par spillerkjøp. Er ikkje så overbevisst om at Larry har så mykje dårlegare budsjett enn de andre lagene i divisjonen, men han har forvaltet potten for dårleg.

Larry har nådd sin endestasjon.

+1
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: The heat is on
« Svar #10 på: Januar 01, 2012, 20:07:30 »
+1.

B_Ød

Sv: The heat is on
« Svar #11 på: Januar 01, 2012, 20:41:20 »
ikke enig
Ups & Ups!!

lojosang

Sv: The heat is on
« Svar #12 på: Januar 01, 2012, 20:53:26 »
- Leif Olav

kongsmo

"SNIFFER"

stigahauge

Sv: The heat is on
« Svar #14 på: Januar 01, 2012, 21:26:25 »
Jakten på Grayson er i gang. Bør han jages, eller skal vi være tålmodige?

Faktum er at vi er akkurat på samme nivå sportslig som da Bates overtok klubben i 2005, nr 10 i Championship. Vi har utbedret stadion, bygd nye dass, og lurt noen kreditorer på veien. Sportslig er det altså status quo, økonomisk mye bedre. Merkevaren Leeds United vurderer jeg til å være vesentlig svekket. Og da mener jeg den merkevaren som skal selge inn spillere for å sende oss til PL. Elendig kommunikasjon fra ledelsen, lav lønn, mindre publikum og begrenset transferpott får være noen av årsakene.

Med dette bakteppet står vi i dag på 10. plass i NPC, med en måneds elendighet bak oss. 70 % av leserne av YEP vil ha vår manager Grayson sparket. Tallet er neppe lavere her inne.


Basert på fjorårets resultater, andre sesong på dette nivået, spillerne som forsvant i sommer, spillerne som kom i sommer, så tippet jeg dette Leeds-laget på 17. plass i år. Så langt har det gått langt over mine forventninger, sett bort fra siste formsvikt.

Kjernespørsmålet blir da: Hvor bra er vi egentlig? Gode nok for direkte opprykk eller play-off?

1. Det vi leverte på transfermarkedet i sommer var elendig. Grayson mistet den ene targeten etter den andre, og endte opp svakere enn vi avsluttet sesongen. En stor skuffelse, frykter lønn var årsaken. Unntak i Lonergan (som jeg ikke hadde stor tro på), og et scoop i unge Clayton.

2. Vi leverte en sportslig god høst. Nøkkelspillere var vel Lonergan (McCarthy), McCormack, og en nevnte Clayton.

3. Simon Grayson "pratet" selv forventningene opp i sky etterhvert. Vurderer ikke det til å være spesielt lurt, når man så hva som kom inn. Fansen hører på slik prat.

4. Bates har økt det presset, og de forventningene med sine uttalelser. Når man prater nok om opprykk, så blir automatisk forventningene opprykk.

5. Vi har fortsatt som under alle tre år med Grayson. Scorer mer enn noe Leeds-mannskap jeg kan huske, men samtidig åpent hus bakover.

6. Så har altså formsvikten rammet oss i desember. Siden seieren over Millwall har vi spilt 4 kamper, 3 borte og 1 hjemme. Vi tapte hjemme, og har tatt et poeng borte. Svakt, men er det så svakt at manageren skal sparkes? Det første av disse tapene kom 10. desember. Med andre ord akkurat tre uker med elendighet.

Min konklusjon er:

Vi er ikke så gode som de resultatene vi har hatt i høst. Vi er ikke så dårlige som de resultatene vi har hatt i desember. Dette mannskapet er en middelhavsfarer i NPC.

Er det da riktig å sparke manageren? Selv om mye kunne vært bedre: NEI, altfor kort nedtur. Ja jeg vet spillerstallen er Graysons, men hva har han egentlig hatt mulighet til å hente?

Tror man at Grayson låner spillere fordi han ønsker det? Tviler på det.

Kontinuitet virker å være et sentralt moment hos mange av klubbene som lykkes over tid.



Har over lengre tid bare lest å ikkje kommentert så mange av innlegga på dette forumet, men dette innlegget er for bra til å ikkje skryte opp i skyene. Trur mange leeds supportera over heile verden har eit totalt urealistisk bilde av klubben i sitt hjerte. Ganske likt som Brann :)
Faktum er at vi har ein manager med hjerte i klubben. Du ser at den som tek det mest tungt kvar gong laget ikkje presterar er Grayson. Ein glimrande manager som faktisk har utretta mykje. Versågod til alle korttenkte lavpanna som vil ha han sparka og inn med ein type Wise, Terrables som kan skape oversktiftar i tabloidavisene. Lykke til! In Grayson I trust!!
 

SDalen

Sv: The heat is on
« Svar #15 på: Januar 01, 2012, 21:40:03 »
http://myleedsunitedblog.tumblr.com/post/15136974358/the-reason-for-leeds-uniteds-slump-in-form

Fant dette, og om det stemmer tror jeg Grayson må ut. Blir det tap imorgen, er han ferdig..
Rogaland whites!

Blank_File

Sv: The heat is on
« Svar #16 på: Januar 01, 2012, 21:46:59 »
http://myleedsunitedblog.tumblr.com/post/15136974358/the-reason-for-leeds-uniteds-slump-in-form

Fant dette, og om det stemmer tror jeg Grayson må ut. Blir det tap imorgen, er han ferdig..

Alltid interessant med Se og Hør lesestoff, men denne typen ting er jo helt fullstendig umulig å vite om stemmer eller ei. Dog virker det mer sannsynlig enn at Simon har dyppa i forbuden dipp.

auren

Sv: The heat is on
« Svar #17 på: Januar 01, 2012, 21:47:52 »
http://myleedsunitedblog.tumblr.com/post/15136974358/the-reason-for-leeds-uniteds-slump-in-form

Fant dette, og om det stemmer tror jeg Grayson må ut. Blir det tap imorgen, er han ferdig..

Dette kan selvsagt stemme sånn noenlunde ca. Men det høres for vilt ut at Grayson ville tvinge en deprimert O'Brien som hadde tankene helt andre plasser, å spille mot Burnley.

Får vi en ny viljeløs innsats mot Burnley er det ingen tvil om at det er ugler i mosen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: The heat is on
« Svar #18 på: Januar 01, 2012, 22:10:19 »
Hvis dette stemmer er LU en klubb fullstendig ute av kontroll og det er flere en SG som burde gå, bl.a alle de som setter AOB før klubben og taper med "vilje"!

Kato

Sv: The heat is on
« Svar #19 på: Januar 01, 2012, 22:17:07 »
For spinnvilt til å være sant
 

Dennis

Sv: The heat is on
« Svar #20 på: Januar 01, 2012, 23:43:39 »
For spinnvilt til å være sant


Har klyper med salt her selv, men det kan likevel være fragmenter av sannhet i det. Om det stemmer at Grayson har "truet" AoB til å spille i en vanskelig tid for han, kan det selvsagt være at Grayson har undergravet sin egen autoritet overfor spillergruppen.

Men, som det påpekes over, det er vanskelig å bevise fra eller til. At noe er veldig galt med moralen for tiden, er i det minste utvilsomt. Ã… tape når man er for dårlig er èn ting. Ã… ikke gjøre noe som minner om innsats er noe helt annet.
Marching on together!

Jon R

Sv: The heat is on
« Svar #21 på: Januar 02, 2012, 02:24:18 »
For spinnvilt til å være sant


For spinnvilt, Kato? Mon det.

La oss spole tilbake til dagene før Burnley kampen da denne samtalen mellom AOB og Grayson angivelig skal ha funnet sted: Grayson kommer tilbake fra "heart and soul searching" samtaler med Bates om hvordan få bedre resultater og sikre opprykk. En stresset og presset manager som med stor sannsynlighet har fått klar beskjed om å stramme opp gutta, vender tilbake til Elland Road. Der venter AOB som formidler sitt ønske....

Baaaad timing for spiller og manager...

Bates går raskt ut og lover oss et club statement i nær fremtid, men bedyrer at AOB er ferdig i klubben slik han ser det. Uken etter tar han en u-sving og lover oss en full granskning av alle forhold i saken. Deretter blir det tyst. Istedet opplever vi de neste ukene at skrur Bates opp presset med gjentatte advarsler til Grayson om at jobben hans ikke er trygg. Dette mens prestasjonene til spillerne når stadig nye bunnnivå, med unntak av to Speed tribute kamper...

Har man mange nok fjær er det til slutt nok til å dekke ei hel høne...

Dessuten: Mer spinnville ting har da skjedd under Bates regime. Muldvarphistorien, måten Derry ble presset ut av klubben. Joda, det var Dennis Wise, men med den samme Ken Bates som trakk i trådene...

Jeg har tidligere stilt kritiske spørsmål til hva som skjer med kulturen og relasjonene i en klubb som har en øverste leder som i match day programmet formidler mobilnummeret til folk han definerer som "enemies of the club"...

Hvis det skulle finnes en klubb som kan behandle spillere på den måten som det blir hevdet her,  må det være nettopp Leeds United.
Jon R.

Per-Stian

Sv: The heat is on
« Svar #22 på: Januar 02, 2012, 04:34:03 »
Dersom dette ryktet fortel (delar av) sanninga, får saka ei heilt ny vinkling som får meg til å angre på eigne haterklæringar mot O'Brien! Riktig nok verkar framtredinga til stoggaren noko uryddig, men trøbbel i samlivet er tøft og følgeleg bør sjefen og arbeidsgjevaren vise forståing i ein slik situasjon.

Dette ryktet bidreg samstundes til å "forklare" noko av mysteriet rundt lagets kollaps og påståtte mistillitserklæringar mot Grayson i spelargruppa. Om det er Bates eller Grayson som er den største banditten vil eg ikkje spekulere i, men det verkar tydeleg at vi har eit enormt ledelsesproblem i klubben!

Leedsfan

Sv: The heat is on
« Svar #23 på: Januar 02, 2012, 07:04:11 »
Ryktet er borte og må leve gjennom dere som har lest det.. Spre det til flest mulig så kan det kanskje bli en sannhet...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: The heat is on
« Svar #24 på: Januar 02, 2012, 07:09:30 »
Waccoe er stengt! Hva skjedde i natt mon tro? Nytt lavmål ble nådd i følge innloggingen...

Huff!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Svend Anders

Sv: The heat is on
« Svar #25 på: Januar 02, 2012, 07:13:47 »
Blogginlegget det er linket til er hinsides spekulativt og stikkordet man sitter igjen med etter å ha lest det er 'søksmål'.

Ã… dra konklusjoner fra et slikt innlegg må dere bare droppe. Det tilbyr en forklaring på formsvikten, og selv om det er både logisk og detaljrikt er det ikke nødvendigvis mer sant.

Det er punkter i innlegget som er kjent - at AOB glapp bryllupet, hvilke kamper han spilte og uttalelsene som har kommet i media - men det betyr ikke at alt imellom dette er sant.

Og skulle det være sant, noe av det, så er det strengt tatt spillernes fordømte ansvar å opptre profesjonelt når de tar på seg drakta.

Ikke at jeg tror på saken. Det som skjedde med AOB er et halvt år tilbake og Leeds har spilt festfotball siden det. Jeg var selv i players lounge for en måned siden, etter AOB-saken skjedde, og så ingen tegn til noe av det det snakkes om da.

Forhåpentligvis svarer gutta idag.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jon R

Sv: The heat is on
« Svar #26 på: Januar 02, 2012, 08:56:22 »
Bloggen er nå fjernet. Her har nok noen hvisket bloggeren et og annet i øret ja...

Kanskje klubben hadde vært mest tjent med å komme med en erklæring vedr AOB saken? Det var jo tross alt Grayson som offentligjorde den gjennom media. De påfølgende spekulasjonene mener jeg klubben har seg selv å takke for, med tanke på Graysons og Bates uttalelse i etterkant av den og påfølgende taushet.

Og Svend: Det er ikke et halvt år siden AOB nektet å spille for klubben. Det skjedde to dager før Burnley kampen 19 november, og med unntak av Forest kampen har vi definitivt ikke spilt festfotball etter det.

Om det er AOB, Grayson eller Bates som har dummet seg ut i denne saken er ikke godt å si. Kanskje de har vært ukloke alle tre. At en manager kan gjøre og si ukloke ting ift de ansatte er vel ikke spesielt oppsiktsvekkende, ei heller at det utvikler seg leie personalkonflikter på en arbeidsplass.

Om dette er en personalsak som utviklet seg til en mer generell misnøye i personalgruppa som igjen påvirker prestasjonene, blir naturligvis spekulasjoner. Om det er slik at Grayson faktisk har mistet garderoben, er årsakene sannsynligvis mer sammensatt enn en enkelt personalsak. At det i den aktuelle perioden utad har fremstått som at det hersker enn dårlig stemning i klubben og at prestasjonene jevnt over har vært dalende, hersker det uansett ingen tvil om.
 
Mulig vi må lete etter årsakene annet steds men innholdet i denne bloggen illustrerer om ikke annet at "the heat is on" (and temperature is rising) slik trådstarter antyder i tittelen.
Jon R.

Svend Anders

Sv: The heat is on
« Svar #27 på: Januar 02, 2012, 09:05:18 »
Og Svend: Det er ikke et halvt år siden AOB nektet å spille for klubben. Det skjedde to dager før Burnley kampen 19 november, og med unntak av Forest kampen har vi definitivt ikke spilt festfotball etter det.

Det vet jeg godt. Det som skjedde for et halvt år siden, i sommer altså, var at AOB bryllup ble kansellert dagen før fordi dama ikke ville skrive under på særavtalen. det skal liksom være dette som har satt AOB så voldsomt ut av spill, og jeg har jo vansker for å tro at det fortsatt skal henge igjen, og særlig at spillerne skulle legge Grayson til misnøye for utviklingen rundt dette.

SA

Jon R

Sv: The heat is on
« Svar #28 på: Januar 02, 2012, 09:24:51 »
Og Svend: Det er ikke et halvt år siden AOB nektet å spille for klubben. Det skjedde to dager før Burnley kampen 19 november, og med unntak av Forest kampen har vi definitivt ikke spilt festfotball etter det.

Det vet jeg godt. Det som skjedde for et halvt år siden, i sommer altså, var at AOB bryllup ble kansellert dagen før fordi dama ikke ville skrive under på særavtalen. det skal liksom være dette som har satt AOB så voldsomt ut av spill, og jeg har jo vansker for å tro at det fortsatt skal henge igjen, og særlig at spillerne skulle legge Grayson til misnøye for utviklingen rundt dette.

SA

Grayson har tidligere beskrevet AOB som en sterk og synlig figur i spillergruppa. Hvis han har fått tilstrekkelig med sympati hos mange kan dette ha eskalert, spesielt hvis Grayson har hatt en litt dårlig posisjon i gruppen fra før. AOB nevnte jo spesielt Rachubkasaken i et intervju kort tid før Burnely, og det lå vel endel kritikk til Grayson mellom linjene allerede der.

At dette må ha vært og fortsatt er en vanskelig og betent personalsak for ledelsen kan det vel ikke herske noen tvil om. Slik jeg forstod Bates første uttalelser ville klubben gjøre kort prosess i sakens anledning og vi ble lovet et klubb statement. Det skjedde ikke og nå opplever vi altså dette...

Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: The heat is on
« Svar #29 på: Januar 02, 2012, 13:36:59 »
Se på sakens klare fakta her folkens og det er manglende resultater på fotballbanen og det er det vi skal måle Simons og gutta sin innsats etter!!!

De er arbeidstakere som selger sin kompetanse og i dette tilfelle skal det være fotballspill og av en slik klasse at de skal ha på seg en Leeds United drakt. Det forplikter enormt, ihvertfall slik jeg ser det. En stolt og stor klubb med ambisjoner om å tilhøre de store.

Spillere lar seg selvsagt påvirke av utenomsportslige forhold som alle andre mennesker, men å tro at denne smørja det henvises til har noe med dette å gjøre blir søkt. Jeg heller mere til at vi har en manager som har gått tom for ideer og sliter derfor med å motivere gjengen.

Det er hans jobb å få til nettopp det og klarer han det ikke er det altså endestasjon som ble nevnt i et annet innlegg over her!! Goobye Simon, welcome.........????
Yeboahs vitne