Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20  (Lest 367799 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

MattaOneAndOnly

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1200 på: Januar 30, 2013, 20:44:38 »
Hva skjedde med Craig Mackail Smith og Beckford som en gang var linket? Hvem er det vi lurer? Morison er nok dessverre enda en gråstein spiller. Møkk lei middelmådigheter! Trenger folk som kan sette fart på, runde spillere og skape ubalanse i motstander laget. Pr. dags dato har vi ingen av dem! Hva var poenget med alle møtene Patel og co hadde før vinduet? Warnock sa vi skulle komme styrket ut av januar, ingen verdens ting tyder på det nå  :-\
Always white!
Twitter: @MattaOneAndOnly

ollan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1201 på: Januar 30, 2013, 20:45:33 »
Hehe, noen er så kategorisk i sin bedømmelse av Morrison her at jeg nå har blitt overbevist om at Morrisons Norwichkarriere er heftet med spill ute av posisjon og mangel på tillit (ala, hvor mye har McCormack nettet i år mens han har spilt på kanten/vært skadet kontra i fjor når han var spiss og hadde tillit).

Egentlig har jeg ikke peiling, kan godt være at Kato har rett, men det er kanskje en naturlig reaksjon mot gjentatt kategoriskhet??? :)

siden du tar "de andres side" så tar jeg katos   ;)

forklar meg da logikken med å bytte en spiler som vi VET leverer med rett fotball, som har spilt for oss i mange sesonger og levert og er en av de få spillerne vi har igjen som folk heier på under kamp

MED;
en spiller som i utgangspunktet blir kastet på dør av egen klubb med fansens kronerulling til taxi avgårde og det han har å vise til er en sesong i NPC og lavere divisnjoner........
for ingen penger i mellomlegg engang....?


ja livet er vannskelig,men NÃ…R en spiller ønsker seg vekk som Becchio hva er da alternativet..du mener vel kansje at han bør settes på benken/reservelaget til han ønsker å spille for laget igjen?
Ollan

lojosang

Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1202 på: Januar 30, 2013, 20:47:32 »
Hehe, noen er så kategorisk i sin bedømmelse av Morrison her at jeg nå har blitt overbevist om at Morrisons Norwichkarriere er heftet med spill ute av posisjon og mangel på tillit (ala, hvor mye har McCormack nettet i år mens han har spilt på kanten/vært skadet kontra i fjor når han var spiss og hadde tillit).

Egentlig har jeg ikke peiling, kan godt være at Kato har rett, men det er kanskje en naturlig reaksjon mot gjentatt kategoriskhet??? :)

siden du tar "de andres side" så tar jeg katos   ;)

forklar meg da logikken med å bytte en spiler som vi VET leverer med rett fotball, som har spilt for oss i mange sesonger og levert og er en av de få spillerne vi har igjen som folk heier på under kamp

MED;
en spiller som i utgangspunktet blir kastet på dør av egen klubb med fansens kronerulling til taxi avgårde og det han har å vise til er en sesong i NPC og lavere divisnjoner........
for ingen penger i mellomlegg engang....?


ja livet er vannskelig,men NÃ…R en spiller ønsker seg vekk som Becchio hva er da alternativet..du mener vel kansje at han bør settes på benken/reservelaget til han ønsker å spille for laget igjen?

Sparke den evneveike lederen som har skvisa ham ut og ansette noen som vet hva de driver med?
- Leif Olav

Tobbe9210

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1203 på: Januar 30, 2013, 20:48:35 »
Morison er en type lat spiss, men som likevel putter tosifret stort sett hver sessong. Toppscorer i championship for Milwall  det året Norwich rykket opp.

#Norwich-kompis av meg
Leksvik whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1204 på: Januar 30, 2013, 20:54:06 »

Sitat
siden du tar "de andres side" så tar jeg katos   ;)

...vi trenger da vel ikke alltid 'velge side', man kan ha meningsutvekslinger uten å velge side hele tiden også :)

Sitat
Naturlig å være uenig fordi noen har en klar mening om Morison?

Javel....

Neii, vil ikke si det sånn. Men man får så fryyktelig lyst til å komme med motargumenter
Men Morrison er for meg såvidt ukjent at jeg rett og slett ikke aner hva han står for. Men har jo lest meg opp i dag da...

Sitat
forklar meg da logikken med å bytte en spiler som vi VET leverer med rett fotball, som har spilt for oss i mange sesonger og levert og er en av de få spillerne vi har igjen som folk heier på under kamp

MED;
en spiller som i utgangspunktet blir kastet på dør av egen klubb med fansens kronerulling til taxi avgårde og det han har å vise til er en sesong i NPC og lavere divisnjoner........
for ingen penger i mellomlegg engang....?

Det handler nok om noe så enkelt som av aktuelle targets så er det ham NW ser seg best tjent med. Kanskje handler det om at han gir oss fart, at han sammen med de vi har Ross, Diouf, Somma & all, gir oss 'bredde i troppen... Vil tro NW vurderer ham ut fra Millwall-perioden...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1205 på: Januar 30, 2013, 20:57:11 »

Sitat
siden du tar "de andres side" så tar jeg katos   ;)

...vi trenger da vel ikke alltid 'velge side', man kan ha meningsutvekslinger uten å velge side hele tiden også :)

Sitat
Naturlig å være uenig fordi noen har en klar mening om Morison?

Javel....

Neii, vil ikke si det sånn. Men man får så fryyktelig lyst til å komme med motargumenter
Men Morrison er for meg såvidt ukjent at jeg rett og slett ikke aner hva han står for. Men har jo lest meg opp i dag da...

Sitat
forklar meg da logikken med å bytte en spiler som vi VET leverer med rett fotball, som har spilt for oss i mange sesonger og levert og er en av de få spillerne vi har igjen som folk heier på under kamp

MED;
en spiller som i utgangspunktet blir kastet på dør av egen klubb med fansens kronerulling til taxi avgårde og det han har å vise til er en sesong i NPC og lavere divisnjoner........
for ingen penger i mellomlegg engang....?

Det handler nok om noe så enkelt som av aktuelle targets så er det ham NW ser seg best tjent med. Kanskje handler det om at han gir oss fart, at han sammen med de vi har Ross, Diouf, Somma & all, gir oss 'bredde i troppen... Vil tro NW vurderer ham ut fra Millwall-perioden...

Evt det eneste Warnock evner å få tak i.
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1206 på: Januar 30, 2013, 21:01:30 »
Et hatrick av Morison mot Cardiff på lørdag (samt et par assist) vil hjelpe på... ;D ;D ;D
och hoppas tottenham manglar till norwich idag när becchio sitter på tribunen

Kan egentlig ikke forestille meg at Becchio sitter på tribunen på Carrow Road i kveld. Mens han ennå er Leeds-spiller.

Er det done deal skal du ikke se vekk, litt som når Martin Andresen satt på pressekonferanse på Valle i Engendrakt mens han fremdeles var Brannspiller....nei det var faktisk værre, han var faktisk fremdeles under kontrakt og ingen avtale var gjort!


ollan

Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1207 på: Januar 30, 2013, 21:02:25 »
Hehe, noen er så kategorisk i sin bedømmelse av Morrison her at jeg nå har blitt overbevist om at Morrisons Norwichkarriere er heftet med spill ute av posisjon og mangel på tillit (ala, hvor mye har McCormack nettet i år mens han har spilt på kanten/vært skadet kontra i fjor når han var spiss og hadde tillit).

Egentlig har jeg ikke peiling, kan godt være at Kato har rett, men det er kanskje en naturlig reaksjon mot gjentatt kategoriskhet??? :)

siden du tar "de andres side" så tar jeg katos   ;)

forklar meg da logikken med å bytte en spiler som vi VET leverer med rett fotball, som har spilt for oss i mange sesonger og levert og er en av de få spillerne vi har igjen som folk heier på under kamp

MED;
en spiller som i utgangspunktet blir kastet på dør av egen klubb med fansens kronerulling til taxi avgårde og det han har å vise til er en sesong i NPC og lavere divisnjoner........
for ingen penger i mellomlegg engang....?


ja livet er vannskelig,men NÃ…R en spiller ønsker seg vekk som Becchio hva er da alternativet..du mener vel kansje at han bør settes på benken/reservelaget til han ønsker å spille for laget igjen?

Sparke den evneveike lederen som har skvisa ham ut og ansette noen som vet hva de driver med?
akurat ja...pluss agenten til spilleren som har fortalt han at han kan få mye bedre vetalt andre steder... ;)
Ollan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1208 på: Januar 30, 2013, 21:03:52 »
Duncan Castles ‏@DuncanCastles
Trabzonspor have also bid for Becchio, but the striker's preference is to join his former #LUFC team-mates at Norwich.

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1209 på: Januar 30, 2013, 21:07:51 »
Uff, blir deppa av disse ryktene. Høres ut som en ufattelig dårlig deal
Endre

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1210 på: Januar 30, 2013, 21:19:22 »
Egentlig har jeg ikke peiling, kan godt være at Kato har rett, men det er kanskje en naturlig reaksjon mot gjentatt kategoriskhet??? :)
Det spørs litt hvordan men leser innleggene også. Selv registrerer jeg at noen er kategoriske både i å lovprise Morrison og i å påstå at Becchio er en dårlig fotballspiller. Når han i tillegg blir karakterisert som "Judas" fordi han ønsker å spille i PL blir det for meget for meg. Becchio ville ha fortsatt å levere fram til sommeren om vi hadde satt inn nok på å beholde ham, og i mellomtiden kunne både nye eiere og påtroppende manager ha satt i gang et grundig arbeid i å skaffet en fullgod erstatter.

Samtidig har en jo ikke annet valg enn å håpe at Morrison leverer fra dag 1. Gjør han ikke det er veien til likegyldighet enda kortere enn før for min del.

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1211 på: Januar 30, 2013, 21:19:31 »
Hehe, noen er så kategorisk i sin bedømmelse av Morrison her at jeg nå har blitt overbevist om at Morrisons Norwichkarriere er heftet med spill ute av posisjon og mangel på tillit (ala, hvor mye har McCormack nettet i år mens han har spilt på kanten/vært skadet kontra i fjor når han var spiss og hadde tillit).

Egentlig har jeg ikke peiling, kan godt være at Kato har rett, men det er kanskje en naturlig reaksjon mot gjentatt kategoriskhet??? :)

siden du tar "de andres side" så tar jeg katos   ;)

forklar meg da logikken med å bytte en spiler som vi VET leverer med rett fotball, som har spilt for oss i mange sesonger og levert og er en av de få spillerne vi har igjen som folk heier på under kamp

MED;
en spiller som i utgangspunktet blir kastet på dør av egen klubb med fansens kronerulling til taxi avgårde og det han har å vise til er en sesong i NPC og lavere divisnjoner........
for ingen penger i mellomlegg engang....?


ja livet er vannskelig,men NÃ…R en spiller ønsker seg vekk som Becchio hva er da alternativet..du mener vel kansje at han bør settes på benken/reservelaget til han ønsker å spille for laget igjen?

komplisert sak dette, min forklaring er at becchio har ventet lenge og vel på å bli med leeds opp slik flere andre har gjort tidligere for kun å bli lovet og løyet til.
denne gang etter et oppkjøp flere hadde håpet skulle snu en trend også han kanskje hadde tro på.
forstår han hopper av og går et nivå opp.
problemet er at det er klubben som har satt seg selv i denne situasjonen og ikke becchio som oppfører seg som tevez...
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1212 på: Januar 30, 2013, 21:29:49 »
Uff, blir deppa av disse ryktene. Høres ut som en ufattelig dårlig deal
Da er vi 2 som er deppa .Håper ryktene er feil jeg .Kan ikke stemme at det dreier seg om et rent bytte .
« Siste redigering: Januar 30, 2013, 21:32:02 av marve »
 

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1213 på: Januar 30, 2013, 21:41:45 »
Ingen andre rykter utenom dette tullet
Deprimert :'(

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1214 på: Januar 30, 2013, 21:42:26 »
Poenget er at Becchio VIL BORT. Da er Morison en bra erstatning. Mye annet spennende som er linket til Leeds.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

martind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1215 på: Januar 30, 2013, 21:42:31 »
Morrison har spilt i PL, og var en viktig brikke for Norwich forrige sesong. Becchio har vært brukbart år, men ikke bevist på noe høyt nivå. Savnet han ikke på lørdag.

Det er synd å miste en spiller som har vært lenge i klubben, men rent sportslig er ikke dette den nedturen mange her inne påstår.
Håper det kommer flere signeringer i løpet av det neste døgnet.
MOT!! We are Leeds!

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1216 på: Januar 30, 2013, 22:06:22 »
Morrison har spilt i PL, og var en viktig brikke for Norwich forrige sesong. Becchio har vært brukbart år, men ikke bevist på noe høyt nivå. Savnet han ikke på lørdag.

Og hva er grunnen til det? Jo, at Leeds ikke spiller på høyt nivå. Blant annet fordi vi har solgt unna spiller etter spiller som viser at de er modne til å ta steget. Ricketts har også spilt på høyt nivå, O´Brian også. For oss leverte de ikke tilstrekkelig til å få en plass på NpC-nivå en gang.
I tillegg vil jeg karakterisere mål- og assistratioen til Becchio som mer enn "brukbar". Men der blir vi vel aldri enige.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1217 på: Januar 30, 2013, 22:18:27 »
Noe sier meg at det er flere her som ikke har sett Morison spille....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Oggy

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1218 på: Januar 30, 2013, 22:25:41 »
Skjer det noe snart???
Spillere på utlån hit og dit,
kommer det noe inn...
Oggy

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1219 på: Januar 30, 2013, 22:28:36 »
Noe sier meg at det er flere her som ikke har sett Morison spille....
Jeg har ikke det. Men har sett Becchio, og det duger for meg.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1220 på: Januar 30, 2013, 22:30:15 »
Noe sier meg at det er flere her som ikke har sett Morison spille....
Jeg har ikke det. Men har sett Becchio, og det duger for meg.

Savner en liker-knapp her inne.
 

Reservesamen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1221 på: Januar 30, 2013, 22:39:14 »
Noe sier meg at det er flere her som ikke har sett Morison spille....

det har vel noe å gjøre med hvor mye spilletid han har hatt også da....
 

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1222 på: Januar 30, 2013, 22:40:20 »
Noe sier meg at det er flere her som ikke har sett Morison spille....
Ok du har sett han leedsfan ,vil du si at  morrison er en bedre spiller en  becchio og vill han levere mål like ofte som  det becchio  har gjort i leeds .
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1223 på: Januar 30, 2013, 22:44:27 »
Noe sier meg at det er flere her som ikke har sett Morison spille....
Ok du har sett han leedsfan ,vil du si at  morrison er en bedre spiller en  becchio og vill han levere mål like ofte som  det becchio  har gjort i leeds .
Leedsfan mener at alle avgjørelser som blir tatt i Leeds fører til det bedre.
Konklusjon: vi får en enda bedre spiss og dessuten penger i kassa.Alle er glade og det er ikke måte på hvor god klubben er på transfermarkedet :P

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1224 på: Januar 30, 2013, 22:56:15 »
Noe sier meg at det er flere her som ikke har sett Morison spille....
Jeg har ikke det. Men har sett Becchio, og det duger for meg.

og han vil vekk....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1225 på: Januar 30, 2013, 22:59:39 »
Noe sier meg at det er flere her som ikke har sett Morison spille....
Ok du har sett han leedsfan ,vil du si at  morrison er en bedre spiller en  becchio og vill han levere mål like ofte som  det becchio  har gjort i leeds .

Jeg så han endel det første året i PL og jeg synes han er god. En rambukk som er god på hodet, et godt oppspillpunkt og en som jobber som en galleislave i 90 minutter. Han vet også hvor målet er...

Holt hadde jo en knallsesong i fjor og spiller når han er skadefri. Morison blir av den grunn benket.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1226 på: Januar 30, 2013, 23:04:01 »
Noe sier meg at det er flere her som ikke har sett Morison spille....
Ok du har sett han leedsfan ,vil du si at  morrison er en bedre spiller en  becchio og vill han levere mål like ofte som  det becchio  har gjort i leeds .
Leedsfan mener at alle avgjørelser som blir tatt i Leeds fører til det bedre.
Konklusjon: vi får en enda bedre spiss og dessuten penger i kassa.Alle er glade og det er ikke måte på hvor god klubben er på transfermarkedet :P

Du glemmer jo at spillerne vil vekk.. Jeg ville gjerne ha beholdt Becchio, men er han motivert til å bli? Gutten er 29 år og vil fylle lommer med mer penger og spille mot de beste.

Johnson hadde jeg ingen tro på når han forsvant, der tok jeg feil. Han er god, og spiller fast i PL.

Howson salget er en tragedie, men Grayson brukte han heller ikke riktig i tiden før han forsvant. Nå er han jo en benkvarmer.

Gradel ville vekk, og ble solgt slik Becchio forsvinner nå.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1227 på: Januar 30, 2013, 23:05:11 »
Noe sier meg at det er flere her som ikke har sett Morison spille....
Ok du har sett han leedsfan ,vil du si at  morrison er en bedre spiller en  becchio og vill han levere mål like ofte som  det becchio  har gjort i leeds .

Jeg så han endel det første året i PL og jeg synes han er god. En rambukk som er god på hodet, et godt oppspillpunkt og en som jobber som en galleislave i 90 minutter. Han vet også hvor målet er...

Holt hadde jo en knallsesong i fjor og spiller når han er skadefri. Morison blir av den grunn benket.

Det må nå være basert på at han har sett det på TV. ;D

Om en måned sitter vi her inne, du og jeg, og funderer på hvem som skal score målene våre. Vent og se.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1228 på: Januar 30, 2013, 23:05:14 »
Adam Pope‏@APOPEY

@Manners93 At this stage the Morison one is the most likely. Heard very little more on others today.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1229 på: Januar 30, 2013, 23:06:14 »
Noe sier meg at det er flere her som ikke har sett Morison spille....
Ok du har sett han leedsfan ,vil du si at  morrison er en bedre spiller en  becchio og vill han levere mål like ofte som  det becchio  har gjort i leeds .

Jeg så han endel det første året i PL og jeg synes han er god. En rambukk som er god på hodet, et godt oppspillpunkt og en som jobber som en galleislave i 90 minutter. Han vet også hvor målet er...

Holt hadde jo en knallsesong i fjor og spiller når han er skadefri. Morison blir av den grunn benket.
Ok men mener du han er bedre en becchio .?