Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20  (Lest 366956 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

martind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1230 på: Januar 30, 2013, 23:12:57 »
Så lenge laget scorer flere mål med Morrison så holder det for meg. Becchio har spilt fast og tatt straffer.
Ingen tvil om at jeg synes det er trist å miste Becchio, men jeg mener at vi ikke nødvendigvis blir dårligere med Morrison enn med Becchio. Det vet jo ingen enda.

Men det er et faktum at vi heller ikke har vært dårligere uten Becchio i år, og Morrison er en lik type spiller somBecchio.

Jeg ville heller hatt en rask og en annen type spiss hvis jeg fikk velge. Vi har jo Diouf som kan holde på ballen.
MOT!! We are Leeds!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1231 på: Januar 30, 2013, 23:13:56 »
Noe sier meg at det er flere her som ikke har sett Morison spille....
Ok du har sett han leedsfan ,vil du si at  morrison er en bedre spiller en  becchio og vill han levere mål like ofte som  det becchio  har gjort i leeds .

Jeg så han endel det første året i PL og jeg synes han er god. En rambukk som er god på hodet, et godt oppspillpunkt og en som jobber som en galleislave i 90 minutter. Han vet også hvor målet er...

Holt hadde jo en knallsesong i fjor og spiller når han er skadefri. Morison blir av den grunn benket.

Det må nå være basert på at han har sett det på TV. ;D

Om en måned sitter vi her inne, du og jeg, og funderer på hvem som skal score målene våre. Vent og se.

Kanskje...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1232 på: Januar 30, 2013, 23:16:37 »
Noe sier meg at det er flere her som ikke har sett Morison spille....
Ok du har sett han leedsfan ,vil du si at  morrison er en bedre spiller en  becchio og vill han levere mål like ofte som  det becchio  har gjort i leeds .

Jeg så han endel det første året i PL og jeg synes han er god. En rambukk som er god på hodet, et godt oppspillpunkt og en som jobber som en galleislave i 90 minutter. Han vet også hvor målet er...

Holt hadde jo en knallsesong i fjor og spiller når han er skadefri. Morison blir av den grunn benket.
Ok men mener du han er bedre en becchio .?

Som spiller er han bedre, han vet jo også hvor målet er. Fungerer laget så vil denne karen putte mange.

Spilleren Becchio har jeg vært forundret over mange ganger, ikke spesielt god til noe. Uansett så er han der hvor det skjer og putter mange mål.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1233 på: Januar 30, 2013, 23:21:55 »
Noe sier meg at det er flere her som ikke har sett Morison spille....
Ok du har sett han leedsfan ,vil du si at  morrison er en bedre spiller en  becchio og vill han levere mål like ofte som  det becchio  har gjort i leeds .

Jeg så han endel det første året i PL og jeg synes han er god. En rambukk som er god på hodet, et godt oppspillpunkt og en som jobber som en galleislave i 90 minutter. Han vet også hvor målet er...

Holt hadde jo en knallsesong i fjor og spiller når han er skadefri. Morison blir av den grunn benket.
Ok men mener du han er bedre en becchio .?

Som spiller er han bedre, han vet jo også hvor målet er. Fungerer laget så vil denne karen putte mange.

Spilleren Becchio har jeg vært forundret over mange ganger, ikke spesielt god til noe. Uansett så er han der hvor det skjer og putter mange mål.
Ok får håpe du har rett ,vi vill jo opp og fram da hjelper det ikke å hente spillere som ikke vill gjøre oss bedre ihvertfall . :)
Er skeptisk og egentlig litt pinlig at norwich er klubben som nok en gang henter en av våre beste spillere .
« Siste redigering: Januar 30, 2013, 23:33:25 av marve »
 

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1234 på: Januar 30, 2013, 23:22:19 »
Norwich City FC ‏@NorwichCityFC
City boss Chris Hughton confirms talks with Luciano Becchio & potential swap with Steve Morison. #ncfc

Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc #ncfc Hughton just confirmed to BBC Norfolk that swap deal between Becchio & Morison is on.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1235 på: Januar 30, 2013, 23:24:25 »
http://www.youtube.com/watch?v=BPshLggANDA

Her er en del mål fra Morison.

Har troa på han kan bli en god erstatter for Becchio, har bevist han kan score mye mål i Championship! Scoret 10 mål i PL sist sesong, men har ikke  hatt tillit under Hughton. Kommer til og savne Becchio da!

MOT!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1236 på: Januar 31, 2013, 00:37:58 »
Matt Phillips ryktes inn!  8)

og Ross om ryktene: Ross McCormack @Rossmccormack44
Reading matty Phillips to Leeds on my timeline. What a Player he is, great lad too

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1237 på: Januar 31, 2013, 05:50:38 »
18 timer igjen....
Ha en fin dag :)
HÃ…P !!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1238 på: Januar 31, 2013, 08:11:27 »
Matt Phillips ryktes inn!  8)

og Ross om ryktene: Ross McCormack @Rossmccormack44
Reading matty Phillips to Leeds on my timeline. What a Player he is, great lad too

Tvilsomt!

"In the week before the start of the 2012–13 season Blackpool rejected a £5M bid for Phillips from newly promoted Premier League side Southampton. He then put in a transfer request, and after being left out of the opening day victory over Millwall on 18 August, he returned to action three days later, scoring the winning goal in a 2–1 home victory over Leeds United"
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SirOlsen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1239 på: Januar 31, 2013, 08:22:32 »
Jaja, da er dagen her... nå får vi se da... jeg er blitt litt pessimist, men jeg lar meg veldig gjerne positivt overraske mot slutten av dagen :)
-SirOlsen-

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1240 på: Januar 31, 2013, 09:13:14 »
http://www.youtube.com/watch?v=BPshLggANDA

Her er en del mål fra Morison.

Har troa på han kan bli en god erstatter for Becchio, har bevist han kan score mye mål i Championship! Scoret 10 mål i PL sist sesong, men har ikke  hatt tillit under Hughton. Kommer til og savne Becchio da!

MOT!
Hvis Morison klarer å gjenskape det han gjorde for Millwall i den perioden han var der så tror jeg også at det kan bli bra, men skulle gjerne sett Morison inn uten at Becchio forsvant ut...
The future's so White I've got to wear shades 8)

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1241 på: Januar 31, 2013, 09:42:51 »
Howson , Johnson , Snodgrass og nå Becchio ... Jeg blir kvalm.

Morisson inn
Habibou inn
Matty Phillips ( DRØMMER)
Stephen Warnock ( OK )
Pontus ❤

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1242 på: Januar 31, 2013, 09:49:51 »
helt greit med denne morison..helt greit at LB drar..det jeg lurer litt på er hva dealen evt blir?
Norwich betalte vel i sin tid 2m for ham, hvis de nå skal ha 1m pluss LB, skurrer det godt synes jeg.
Da bør han hvertfall ene og alene sikre oss opprykk og CL plass neste år.  :o
Ups & Ups!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1243 på: Januar 31, 2013, 09:52:08 »
helt greit med denne morison..helt greit at LB drar..det jeg lurer litt på er hva dealen evt blir?
Norwich betalte vel i sin tid 2m for ham, hvis de nå skal ha 1m pluss LB, skurrer det godt synes jeg.
Da bør han hvertfall ene og alene sikre oss opprykk og CL plass neste år.  :o

Tror nok mange har misforstått her. Det er snakk om 1 million som blir betalt til Leeds + Morison. Dvs at Becchio-dealen er verdt ca. 3 millioner pund, hvis Morison verdsettes til 2 millioner.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1244 på: Januar 31, 2013, 10:08:13 »
helt greit med denne morison..helt greit at LB drar..det jeg lurer litt på er hva dealen evt blir?
Norwich betalte vel i sin tid 2m for ham, hvis de nå skal ha 1m pluss LB, skurrer det godt synes jeg.
Da bør han hvertfall ene og alene sikre oss opprykk og CL plass neste år.  :o

Tror nok mange har misforstått her. Det er snakk om 1 million som blir betalt til Leeds + Morison. Dvs at Becchio-dealen er verdt ca. 3 millioner pund, hvis Morison verdsettes til 2 millioner.

auren
da skurrer det mindre ja...burde kanskje fått 2 i mellom??  ::)
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1245 på: Januar 31, 2013, 10:15:26 »
helt greit med denne morison..helt greit at LB drar..det jeg lurer litt på er hva dealen evt blir?
Norwich betalte vel i sin tid 2m for ham, hvis de nå skal ha 1m pluss LB, skurrer det godt synes jeg.
Da bør han hvertfall ene og alene sikre oss opprykk og CL plass neste år.  :o

Tror nok mange har misforstått her. Det er snakk om 1 million som blir betalt til Leeds + Morison. Dvs at Becchio-dealen er verdt ca. 3 millioner pund, hvis Morison verdsettes til 2 millioner.

auren
da skurrer det mindre ja...burde kanskje fått 2 i mellom??  ::)
Mener at jeg leste at Morison gikk til Norwich for £2.1 mill sommeren 2011. Verdien har altså holdt seg stabil selv om han har hatt smått med spilletid inneværende sesong, og må ned ett nivå for å få spilletid....
Men det er selvsagt "fint" for Leeds å kunne si at man fikk £3 mill for Becchio (hadde ikke råd til å si nei...) , og at man har brukt £2 mill på en erstatter (Vi er villig til å bruke penger for å rykke opp...).
Det høres tross alt mye bedre ut enn å vente til sommeren og få £1mill for Becchio, og så hente en Bosmanspiller på free transfer
The future's so White I've got to wear shades 8)

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1246 på: Januar 31, 2013, 10:16:39 »
Forunderlig hver gang en spiller linkes til oss, hvor bra han plutselig er.

Samme verdi som da Norwich kjøpte han, etter et halvt år på reservelaget. Det kan kun være vi som går inn i sånne dealer.

Har karen 30k i uka der han sliter trefliser, skal Norwich være sjeleglad om de får han bort fra lønnslista. Langt mindre å kreve transferfee på 2 mill.

« Siste redigering: Januar 31, 2013, 10:19:14 av Kato »
 

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1247 på: Januar 31, 2013, 10:18:57 »
Drittlei hele Becchio/ Morisson maset....
Nå må vi ha andre rykter og signeringer...
Bring it on!
MOT !!

ziganda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1248 på: Januar 31, 2013, 10:24:17 »
Det later nok til at dette overgangsvinduet blir like fruktbart som tidligere.  :-\

Surprise me, GFH  :o

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1249 på: Januar 31, 2013, 10:29:09 »
Kan man ikke raide Birmingham før vinduet stenger? Chris Burke hadde vært noe.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1250 på: Januar 31, 2013, 10:37:51 »
Deadline day. Saumfarer nettet. Intet annet om oss enn at The Sun skriver at Norwich har vunnet kampen om Becchio. Kan vi ennå håpe at Morison nekter å gå ned i lønn, og at vi får 3,5 mill pund for Becc up front.

Som vi kan sende til Jomfruøyene ;D

Ellers stille. Stille før stormen? Eller stille pga tom peng pung.
« Siste redigering: Januar 31, 2013, 10:43:12 av Kato »
 

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1251 på: Januar 31, 2013, 10:41:07 »
Deadline day. Saumfarer nettet. Intet annet om oss enn at The Sun skriver at Norwich har vunnet kampen om Becchio. Kan vi ennå håpe at Morison nekter å gå ned i lønn, og at vi får 3,5 mill pund for Becc.

Ellers stille. Stille før stormen? Eller stille pga tom peng pung.

Vinduet ligner mistenkelig mye på de foregående januarvinduene vi har vært gjennom  :(

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1252 på: Januar 31, 2013, 10:50:07 »
Birmingham har jo et par spillere de:

Burke
Curtis Davies
Nikola Zigic
Nathan Redmond.
Pontus ❤

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1253 på: Januar 31, 2013, 10:54:56 »
Deadline day. Saumfarer nettet. Intet annet om oss enn at The Sun skriver at Norwich har vunnet kampen om Becchio. Kan vi ennå håpe at Morison nekter å gå ned i lønn, og at vi får 3,5 mill pund for Becc.

Ellers stille. Stille før stormen? Eller stille pga tom peng pung.

Vinduet ligner mistenkelig mye på de foregående januarvinduene vi har vært gjennom  :(

Enig. Gruer meg til å høre de tåpelige bortforklaringene som vi har hørt de siste 5 åra. Tipper det kun blir Becchio / Morison og evt. Warnock. Men at NW kommer til å bruke lånevinduet. JIPPI!!!  >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1254 på: Januar 31, 2013, 11:05:32 »
Blir nok en ny tirade i morgen, ja. Ser for meg dette er post it-lappen de har klargjort.

- Harvey jobbet sokkene av seg.
- Selgende klubb trakk seg i siste liten.
- Kjøp var avtalt, men spilleren tok ikke telefonen.
- Alle skrur opp prisen når Leeds er kjøper.
- Alt er alle andres feil.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1255 på: Januar 31, 2013, 11:07:24 »
Kan takke seg selv for at de bare leter i England der alle har samme oppblåste prisnivå og lønninger i stedet for å finne kvalitet i andre deler av europa eller verden.
 

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1256 på: Januar 31, 2013, 11:08:15 »
Blir nok en ny tirade i morgen, ja. Ser for meg dette er post it-lappen de har klargjort.

- Harvey jobbet sokkene av seg.
- Selgende klubb trakk seg i siste liten.
- Kjøp var avtalt, men spilleren tok ikke telefonen.
- Alle skrur opp prisen når Leeds er kjøper.
- Alt er alle andres feil.


Eller ( Warnock er Manuel in disguise )
I know nothing

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1257 på: Januar 31, 2013, 11:14:41 »
Deadline day. Saumfarer nettet. Intet annet om oss enn at The Sun skriver at Norwich har vunnet kampen om Becchio. Kan vi ennå håpe at Morison nekter å gå ned i lønn, og at vi får 3,5 mill pund for Becc up front.

Som vi kan sende til Jomfruøyene ;D

Ellers stille. Stille før stormen? Eller stille pga tom peng pung.

Jeg synes du er en av mest reflekterte på dette forumet, og har hatt stor glede av dine analyser mange ganger.
Men i saken om Morison synes jeg du er hugger øksa litt for hardt og bastant.

Det synes klart at Becchio forlater oss uansett, og da tror jeg Morison er en så god erstatter som vi kan få tak i.
Er snakk om en PL spiller som ikke er så veldig langt unna laget i Norwich, og som er proven på vårt nivå.

Har søkt litt rundt på nettet, og det er delte meninger om Morison og ikke slik som enkelte hevder at Norwichfansen er villig til å kjøre han til Elland Road.

Her er en ganske ny artikkel om Morison;
http://norwichcity.myfootballwriter.com/2013/01/08/few-canaries-divide-opinion-like-steve-morison-but-the-anti-brigades-blinkered-view-allows-no-room-for-appreciation-of-his-good-work/
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1258 på: Januar 31, 2013, 11:24:26 »
Deadline day. Saumfarer nettet. Intet annet om oss enn at The Sun skriver at Norwich har vunnet kampen om Becchio. Kan vi ennå håpe at Morison nekter å gå ned i lønn, og at vi får 3,5 mill pund for Becc up front.

Som vi kan sende til Jomfruøyene ;D

Ellers stille. Stille før stormen? Eller stille pga tom peng pung.

Jeg synes du er en av mest reflekterte på dette forumet, og har hatt stor glede av dine analyser mange ganger.
Men i saken om Morison synes jeg du er hugger øksa litt for hardt og bastant.

Det synes klart at Becchio forlater oss uansett, og da tror jeg Morison er en så god erstatter som vi kan få tak i.
Er snakk om en PL spiller som ikke er så veldig langt unna laget i Norwich, og som er proven på vårt nivå.

Har søkt litt rundt på nettet, og det er delte meninger om Morison og ikke slik som enkelte hevder at Norwichfansen er villig til å kjøre han til Elland Road.

Her er en ganske ny artikkel om Morison;
http://norwichcity.myfootballwriter.com/2013/01/08/few-canaries-divide-opinion-like-steve-morison-but-the-anti-brigades-blinkered-view-allows-no-room-for-appreciation-of-his-good-work/

Kan hende du har rett i det. Sikkert en kombinasjon av frustrasjon over elendigheten, samt at jeg har Norwich-supportere tett innpå som synes Morison er udugelig.
 

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1259 på: Januar 31, 2013, 11:25:06 »
Her er en Norwich-side (tror jeg) sitt syn på Becchio:
http://hereisthecity.com/2013/01/31/ld-five-reasons-norwich-shouldnt-be-going-after-becchio/

Er vel mange her inne som er ganske enig i det meste, unntatt punktet om kontrakt, der skribenten viser at han nok ikke har helt oversikt over lønnsnivået i Leeds.
The future's so White I've got to wear shades 8)