Skrevet av Emne: Goals VS Coventry  (Lest 1739 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown


Dennis

Re: Goals VS Coventry
« Svar #1 på: Januar 04, 2007, 20:28:18 »
Typisk Douglas-mål! Han hadde jo et nydelig mål i fjor, etter veggspill og gode løp, men dette var vel noe av det enklere man kan score! [8D]

Jeg håper David Healy blir på Elland Road, men nå vurderer visstnok Wise de forskjellige buda på han. [:(]


- Dennis
« Siste redigering: Januar 04, 2007, 20:28:47 av Mr Kaizer »
Marching on together!

stian

Re: Goals VS Coventry
« Svar #2 på: Januar 04, 2007, 20:33:18 »
Likte det jeg så på det andre målet - fem leedsspillere som stormer fremover og gir ballfører flere alternativer. Så faktisk ut som det var litt rytme i angrepsspillet.


'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

Promotion 2010

Re: Goals VS Coventry
« Svar #3 på: Januar 04, 2007, 21:42:21 »
quote:
Originally posted by stian

Likte det jeg så på det andre målet - fem leedsspillere som stormer fremover og gir ballfører flere alternativer. Så faktisk ut som det var litt rytme i angrepsspillet.


...og så er det morsomt å se det fantastiske tilskaget Douglas fikk på skuddet. Hvilken presisjon........................eh han snublet den inn.

Hva slags forsvar var det vi møtte på det første målet da? På dette nivået kan nok Flo skåre over 20 mål på de kampene som er igjen....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

abbe

  • Gjest
Re: Goals VS Coventry
« Svar #4 på: Januar 04, 2007, 22:39:26 »
Hvem er det som misser kjempesjansen i før Douglas sitt mål? Utrolig klønete i hvertfall.

lojosang

Re: Goals VS Coventry
« Svar #5 på: Januar 04, 2007, 23:07:16 »
Healy

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

baste

Re: Goals VS Coventry
« Svar #6 på: Januar 05, 2007, 01:31:11 »
Håper og på Healy og Flo på topp..Flo som "target man"...Redd Healy blir solgt...vi er jo for f**n  b l a k k (eller som en normann sa; sorry, I`m black )

Einar

Re: Goals VS Coventry
« Svar #7 på: Januar 05, 2007, 02:32:16 »
Flo blir vel en slik "holding"-spiss han, Baste. Så kan han vente på de 5 i stormløp og gi dem en liten lekkerbisken av en pasning som de kan bomme på foran mål eller snuble inn, alt ettersom...

Dette virker i grunnen lovende!
 

Yeboah

Re: Goals VS Coventry
« Svar #8 på: Januar 05, 2007, 02:52:49 »
Ã… så positive vi er. Healy sitt mål er i alle fall klasse! Skikkelig målbevissthet! Douglas har vel truffet bedre, men mål er mål :)

ragnar

Re: Goals VS Coventry
« Svar #9 på: Januar 05, 2007, 02:53:47 »
Var det tilfeldig at målet til Healy kom etter en lang corner? ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Gunnien

Re: Goals VS Coventry
« Svar #10 på: Januar 05, 2007, 03:07:51 »
trur me skal være glad Douglas ikkje traff bedre..[:D][:D]
men også mykje bra løp på den.. [:)][:)]

#1795
#1795