Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 705326 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

bwirum

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1230 på: Juni 11, 2012, 08:17:42 »
Enig med deg, men slik haAndrews spilte i dag så kommer det nok større klubber på banen regner jeg med.
Større klubber???
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1231 på: Juni 11, 2012, 13:26:29 »
Har Mc Cormack sagt NEI til ny kontrakt altså? Dette er fra YEP på fredag:

The very real danger for Mr Bates – who has been silent apart from publicly denying a ludicrous suggestion he was asking for £80m for his stake in United – and Leeds is that if they can’t afford to overhaul their house this summer it may just fall apart.

Leading scorer Ross McCormack looks set to leave after rejecting a new deal and, more worryingly, club captain Robert Snodgrass has delayed a response on his prospective contract until this month and challenged Leeds to match his ambition.

With Aidan White stalling on his latest contract offer and having sold the likes of Max Gradel and previous skipper Jonny Howson in the previous two transfer windows this is a pivotal moment for Mr Bates and the Elland Road club.

The club is crying out for some major investment in the playing staff and if Warnock is given the tools he has proved over and over again he can win promotions.

So maybe the best barometer of the current situation at Elland Road for fans is whether or not Warnock stays on to fight his corner.
 

B_Ød

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1232 på: Juni 11, 2012, 14:22:09 »
Har Mc Cormack sagt NEI til ny kontrakt altså? Dette er fra YEP på fredag:

The very real danger for Mr Bates – who has been silent apart from publicly denying a ludicrous suggestion he was asking for £80m for his stake in United – and Leeds is that if they can’t afford to overhaul their house this summer it may just fall apart.

Leading scorer Ross McCormack looks set to leave after rejecting a new deal and, more worryingly, club captain Robert Snodgrass has delayed a response on his prospective contract until this month and challenged Leeds to match his ambition.

With Aidan White stalling on his latest contract offer and having sold the likes of Max Gradel and previous skipper Jonny Howson in the previous two transfer windows this is a pivotal moment for Mr Bates and the Elland Road club.

The club is crying out for some major investment in the playing staff and if Warnock is given the tools he has proved over and over again he can win promotions.

So maybe the best barometer of the current situation at Elland Road for fans is whether or not Warnock stays on to fight his corner.


Strålende nyheter i så fall!
Nå er det jaggu tungt å væra supporter kara!!!!!!!!!!!!!
Ups & Ups!!

Lazy

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1233 på: Juni 11, 2012, 14:38:29 »
Har Mc Cormack sagt NEI til ny kontrakt altså? Dette er fra YEP på fredag:

The very real danger for Mr Bates – who has been silent apart from publicly denying a ludicrous suggestion he was asking for £80m for his stake in United – and Leeds is that if they can’t afford to overhaul their house this summer it may just fall apart.

Leading scorer Ross McCormack looks set to leave after rejecting a new deal and, more worryingly, club captain Robert Snodgrass has delayed a response on his prospective contract until this month and challenged Leeds to match his ambition.

With Aidan White stalling on his latest contract offer and having sold the likes of Max Gradel and previous skipper Jonny Howson in the previous two transfer windows this is a pivotal moment for Mr Bates and the Elland Road club.

The club is crying out for some major investment in the playing staff and if Warnock is given the tools he has proved over and over again he can win promotions.

So maybe the best barometer of the current situation at Elland Road for fans is whether or not Warnock stays on to fight his corner.


Strålende nyheter i så fall!
Nå er det jaggu tungt å væra supporter kara!!!!!!!!!!!!!

Tunge tider skaper styrke! MOT!  :)

B_Ød

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1234 på: Juni 11, 2012, 14:50:05 »
Ok da...We Are Leeds  ;)
Ups & Ups!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1235 på: Juni 11, 2012, 21:19:15 »
Sjelden har så mange ønsket så mye, og oppnådd så lite repons på sine ønsker.. Vi må jommen være av en optimistisk rase.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1236 på: Juni 11, 2012, 22:05:26 »
Vi får satse litt mer på Ungutta neste år da ! :)
Pontus ❤

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1237 på: Juni 12, 2012, 18:39:14 »
Vi kan låne Abu fra City/Godset!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ian Baird

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1238 på: Juni 14, 2012, 22:59:11 »
Etter å sett Irland ikveld, ønsker jeg Keith Andrews til Leeds.
Grayson ønsker seg samme spiller til Huddersfield...

... og nå ble jaggu Keith Andrews sammenliknet med Eddie the Eagle hvorpå F. Torres ble sammenliknet med Morgenstern. LOL.

Keith Andrews fikk seg en real økt løpetrening ikveld.
På den annen side: løpskvaliteter kan vi nok trenge kommende sesong så Keith Andrews kunne blitt sentral.

Også moro å se, eller rettere høre, Irlands supportere ruler arenaen da de lå under 0-4...
kan vi lære noe av dette og bidra med en slags positivitetsinnsprøytning når vi kommer til å havne bakpå i flere hjemmekamper også kommende sesong ? Det blir ikke lett kjenner jeg...

Ian Baird begynner for alvor å bli Leeds-apatisk - skremmende  :-\
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1239 på: Juni 15, 2012, 14:52:51 »
Håper bare vi får til noe bedre enn på samme tiden enn i fjor :

Da kom kvalitetssigneringene Rascubka & Brown inn som de første....
 

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1240 på: Juni 16, 2012, 17:57:58 »
Denne fra Rumours i går er det mye "Bates " logikk i...:

15 Jun 2012 20:02:08
 I think it has all been said. Bates did not want to pay wages during the break. Free agents will sign on 1st July, and same for players that will cost a couple of hundred k. Then and this is hope more than knowledge we will be bought for 45M.
 

SupALeedS

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1241 på: Juni 18, 2012, 00:55:12 »
                                                                                  Paddy Kenny

                                                 
                          Zac Thomson                          Tom Lees                      Jason Pearce               Aidy White




                           Robbie Rogers                 Paul Green                  Micael Brown                    Robert Snodgrass





                                                            Mccormack                       Becchio
Alex

SveinArve

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1242 på: Juni 18, 2012, 08:56:08 »
                                                                                  Paddy Kenny

                                                 
                          Zac Thomson                          Tom Lees                      Jason Pearce               Aidy White




                           Robbie Rogers                 Paul Green                  Micael Brown                    Robert Snodgrass





                                                            Mccormack                       Becchio

Dessverre ikkje eit opprykkslag, etter mi meining....
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

bwirum

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1243 på: Juni 18, 2012, 17:51:21 »
                                                                                  Paddy Kenny

                                                 
                          Zac Thomson                          Tom Lees                      Jason Pearce               Aidy White




                           Robbie Rogers                 Paul Green                  Micael Brown                    Robert Snodgrass





                                                            Mccormack                       Becchio

Dessverre ikkje eit opprykkslag, etter mi meining....
Muligens middelhavsfarer, mest sannsynlig nedre halvdel.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1244 på: Juni 18, 2012, 21:37:21 »
Etter å sett Irland ikveld, ønsker jeg Keith Andrews til Leeds.
Grayson ønsker seg samme spiller til Huddersfield...

... og nå ble jaggu Keith Andrews sammenliknet med Eddie the Eagle hvorpå F. Torres ble sammenliknet med Morgenstern. LOL.

Keith Andrews fikk seg en real økt løpetrening ikveld.
På den annen side: løpskvaliteter kan vi nok trenge kommende sesong så Keith Andrews kunne blitt sentral.

Også moro å se, eller rettere høre, Irlands supportere ruler arenaen da de lå under 0-4...
kan vi lære noe av dette og bidra med en slags positivitetsinnsprøytning når vi kommer til å havne bakpå i flere hjemmekamper også kommende sesong ? Det blir ikke lett kjenner jeg...

Ian Baird begynner for alvor å bli Leeds-apatisk - skremmende  :-\

Så Irland -Spania kampen i reprise og herlig og se hvordan supportere og spillere hyller hverandre.

Og Ian, denne Leedsapatien brer seg.

ibster

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1245 på: Juni 20, 2012, 00:26:12 »
Ønsker meg Yevhen Kolnoplianka, han må gjerne komme for £4-5m når oppkjøpet er i boks. Det er gratis å drømme...

B_Ød

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1246 på: Juni 20, 2012, 11:24:27 »
kanskje feil tråd..men jeg ønsker meg også en fornyet kontrakt med noen av dem vi allerede har..vet noen noe om dem??
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1247 på: Juni 20, 2012, 17:29:10 »
Da er det bare å spekulere i hvem som blir nestemann inn?
Pr i dag har vi White, Brown og Green.
Robert Black kanskje???
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

mac_gyver

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1248 på: Juni 20, 2012, 18:27:35 »
Ja Kolnoplianka har imponert meg og. Kommer aldri til å skje, men er lov å drømme....
Ser ofte for meg Cavani herje på topp for Leeds i Wankership jeg. Syke bilder i hodet  :o
Pride of Yorkshire

ibster

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1249 på: Juni 23, 2012, 23:32:18 »
Useriøse kilder melder at den offensive midtbanespilleren Luca Scapuzzi, som har blitt released fra Man City, er linket til vår kjære klubb. Noen som vet noe om han?

Tobbe9210

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1250 på: Juni 23, 2012, 23:36:34 »
Ønsker meg en nordmann, hva med Markus Henriksen?  :) :)
Leksvik whites

ibster

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1251 på: Juni 23, 2012, 23:57:11 »
Ønsker meg en nordmann, hva med Markus Henriksen?  :) :)

Tenkte på det da jeg så at VIF skulle la ham gå. Det ville vært interessant å se ham i nCC i allefall.

Tobbe9210

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1252 på: Juni 24, 2012, 00:41:49 »
Ønsker meg en nordmann, hva med Markus Henriksen?  :) :)

Tenkte på det da jeg så at VIF skulle la ham gå. Det ville vært interessant å se ham i nCC i allefall.

Du tenker vel på Marcus Pedersen, jeg tenkte på Markus Henriksen(Rosenborg)
begge?  :)
Leksvik whites

ibster

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1253 på: Juni 25, 2012, 02:29:54 »
Ønsker meg en nordmann, hva med Markus Henriksen?  :) :)

Tenkte på det da jeg så at VIF skulle la ham gå. Det ville vært interessant å se ham i nCC i allefall.

Du tenker vel på Marcus Pedersen, jeg tenkte på Markus Henriksen(Rosenborg)
begge?  :)

stemmer  det ;D

Håvard

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1254 på: Juni 25, 2012, 07:21:34 »
Da er det bare å spekulere i hvem som blir nestemann inn?
Pr i dag har vi White, Brown og Green.
Robert Black kanskje???
;D

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1255 på: Juni 25, 2012, 08:24:37 »
Andrea Pirlo... Selvsagt utopi, men en slik spillertype hadde vært digg å ha i Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1256 på: Juni 25, 2012, 09:02:57 »
Andrea Pirlo... Selvsagt utopi, men en slik spillertype hadde vært digg å ha i Leeds.

auren

Han er jo bedre nå enn han var for 10 år siden, kan tenke meg at AC Milan angrer på at de kvittet seg med han! Egentlig aldri likt han som spiller, men han er jo helt utrolig!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1257 på: Juni 25, 2012, 09:23:44 »
helst ingen italienere på Leeds takk..
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1258 på: Juni 25, 2012, 09:54:41 »
helst ingen italienere på Leeds takk..

Det ville vært århundrets tabbe å si nei takk til Pirlo!
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1259 på: Juni 25, 2012, 09:59:16 »
helst ingen italienere på Leeds takk..
Latterlig holdning!