Skrevet av Emne: Ex-headcoach: Garry Monk  (Lest 182946 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #840 på: Mai 25, 2017, 16:23:51 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?
Lang tid? Sesongen er nettopp over og Andrea har vært aleneeier i et par dager. Etter en sesongavslutning fra helvete var det heller ingen grunn til å løpe etter Monk med langtidskontrakt. Og hvor dedikert har Monk vært til klubben egentlig med tanke på det som har skjedd i dag?   Jeg tror ikke dette er så ille for klubben, noe jeg tror flere vil se etter at det første sjokket har lagt seg.

Et skritt tilbake akkurat nå, som forhåpentligvis blir fulgt av 5 skritt frem med rett mann i stolen. Håper virkelig ikke det blir han Karankafyren.

Lang tid = underforstått mens kontraktsnakket pågikk.
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #841 på: Mai 25, 2017, 16:24:00 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?

Har han så mange vinnere sålangt da bortsett i fra Vieira og mye prat?

Hvor mye forventer du av en eier etter ca 2 døgn i stolen..?

Ikke så mye, men han er jo erklært som frelseren her kun på hva han har uttalt og hva han har oppnådd før, syns det er greit å se det litte grann an før vi begynner å dele ut fortjeneste medaljer.
Hvor vil du med dette, Rudi? Skape ny misnøye over eierskapet? Eller drepe optimismen over en fresh start?
Jon R.

baste

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #842 på: Mai 25, 2017, 16:26:01 »
Håper og det  ikke det bli Karankafyren, Monk trur æ gjorde en tabbe i og ikke bli med videre.
Men 1 seier på de siste 8, imponerte ikke mæ.

MOT

Sterland

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #843 på: Mai 25, 2017, 16:29:21 »
Agenten og Monk har nok jobbet for en annen jobb og fått napp. Blir nok snart presentert som manager i en annen klubb. For meg er dette ikke noen krise, da jeg ikke har vært så ensidig positiv til Monk utover sesongen som mange andre. Det som er dumt er at han var tiltenkt en 3 års kontrakt og at da plan b muligens ikke er klar.
Hadde dette vært en spiller som hadde opptrådt som Monk, hadde denne vært stemplet som pengegriske og illojal. Men her får den ferske eieren skylda. Vil ikke Monk være i Leeds, så til helsika vekk med han.
Gleder meg og er spent på hvem som til slutt kommer inn. Tipper det ikke blir en sparket trener fra Forest Green.

Enig! Spillemessig har vi vært fryktelig svake i mange av kampene jeg har fått med meg, men blitt "reddet" av Wood/Green.. har ikke vært veldig imponert over hvordan vi har fremstått, og føler vi har fått godt betalt ift prestasjonene. Håper på en manager med en litt mer offensiv tankegang



Dennis

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #844 på: Mai 25, 2017, 16:32:53 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?
Lang tid? Sesongen er nettopp over og Andrea har vært aleneeier i et par dager. Etter en sesongavslutning fra helvete var det heller ingen grunn til å løpe etter Monk med langtidskontrakt. Og hvor dedikert har Monk vært til klubben egentlig med tanke på det som har skjedd i dag?   Jeg tror ikke dette er så ille for klubben, noe jeg tror flere vil se etter at det første sjokket har lagt seg.

Et skritt tilbake akkurat nå, som forhåpentligvis blir fulgt av 5 skritt frem med rett mann i stolen. Håper virkelig ikke det blir han Karankafyren.

Lang tid = underforstått mens kontraktsnakket pågikk.

For å slenge meg litt på: Dersom Monk har gått av i en form for protest over at han ikke følte seg prioritert, så syns jeg det er helt greit at han går av. Radrizzani har overhodet ikke gjort inntrykk av at Leeds kommer til å få noen quick fix når det gjelder penger. Det skal bygges over tid og forretningene skal forsterkes i takt med det sportslige.

Og de hadde en kjøpsavtale å fullbyrde, samt diskusjoner med GFH. Om Monk mener han var viktigere enn dette, når han allerede var under kontrakt, så er egoet litt for stort.

Nå tror jeg uansett ikke denne teorien holder vann. Jeg tror Monk har fått tilbud fra en annen plass og grunnet Leeds' opsjon på 12 ekstra måneder, for å få tid til å diskutere en ny langtidskontrakt og som ville hindret Monk å snakke med andre, så har han valgt å gå av.
Marching on together!

veteranen

  • Gjest
Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #845 på: Mai 25, 2017, 16:35:29 »
Dette er ikke noe å miste nattesøvnen over.
Monk er en noe opphauset manager med klare begrensninger. Det viste han i Swansea, han viste det i Leeds - og han kommer til å vise det i sin nye klubb.
Regner med at vår nye head coach ikke er britisk. Men slapp av, vil neppe ta lang tid før vi alle tenker: Bravo, Ivan!  ;)

Onwards and upwards!!

Dennis

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #846 på: Mai 25, 2017, 16:36:05 »
Dette er ikke noe å miste nattesøvnen over.
Monk er en noe opphauset manager med klare begrensninger. Det viste han i Swansea, han viste det i Leeds - og han kommer til å vise det i sin nye klubb.
Regner med at vår nye head coach ikke er britisk. Men slapp av, vil neppe ta lang tid før vi alle tenker: Bravo, Ivan!  ;)

Onwards and upwards!!

SJU Ã…R!
Marching on together!

Jon R

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #847 på: Mai 25, 2017, 16:38:35 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?
Lang tid? Sesongen er nettopp over og Andrea har vært aleneeier i et par dager. Etter en sesongavslutning fra helvete var det heller ingen grunn til å løpe etter Monk med langtidskontrakt. Og hvor dedikert har Monk vært til klubben egentlig med tanke på det som har skjedd i dag?   Jeg tror ikke dette er så ille for klubben, noe jeg tror flere vil se etter at det første sjokket har lagt seg.

Et skritt tilbake akkurat nå, som forhåpentligvis blir fulgt av 5 skritt frem med rett mann i stolen. Håper virkelig ikke det blir han Karankafyren.

Lang tid = underforstått mens kontraktsnakket pågikk.

For å slenge meg litt på: Dersom Monk har gått av i en form for protest over at han ikke følte seg prioritert, så syns jeg det er helt greit at han går av. Radrizzani har overhodet ikke gjort inntrykk av at Leeds kommer til å få noen quick fix når det gjelder penger. Det skal bygges over tid og forretningene skal forsterkes i takt med det sportslige.

Og de hadde en kjøpsavtale å fullbyrde, samt diskusjoner med GFH. Om Monk mener han var viktigere enn dette, når han allerede var under kontrakt, så er egoet litt for stort.

Nå tror jeg uansett ikke denne teorien holder vann. Jeg tror Monk har fått tilbud fra en annen plass og grunnet Leeds' opsjon på 12 ekstra måneder, for å få tid til å diskutere en ny langtidskontrakt og som ville hindret Monk å snakke med andre, så har han valgt å gå av.
Enig med deg Dennis. Andrea har fulgt opp det som ble avtalt ved forrige kontraktinngåelse, pluss at han tydelig har kommunisert utad at en langtidskontrakt ligger i kortene. Monk har gjort en god jobb men ikke så god at det skulle være noen automatikk i at eieren skulle løpe etter han med en langtidskontrakt før kontraktssamtalene faktisk fant sted.
Jon R.

auren

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #848 på: Mai 25, 2017, 16:39:49 »
Dette er ikke noe å miste nattesøvnen over.
Monk er en noe opphauset manager med klare begrensninger. Det viste han i Swansea, han viste det i Leeds - og han kommer til å vise det i sin nye klubb.
Regner med at vår nye head coach ikke er britisk. Men slapp av, vil neppe ta lang tid før vi alle tenker: Bravo, Ivan!  ;)

Onwards and upwards!!
WOW! Vettisen is back! Takk og pris

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #849 på: Mai 25, 2017, 16:40:04 »
Agenten og Monk har nok jobbet for en annen jobb og fått napp. Blir nok snart presentert som manager i en annen klubb. For meg er dette ikke noen krise, da jeg ikke har vært så ensidig positiv til Monk utover sesongen som mange andre. Det som er dumt er at han var tiltenkt en 3 års kontrakt og at da plan b muligens ikke er klar.
Hadde dette vært en spiller som hadde opptrådt som Monk, hadde denne vært stemplet som pengegriske og illojal. Men her får den ferske eieren skylda. Vil ikke Monk være i Leeds, så til helsika vekk med han.
Gleder meg og er spent på hvem som til slutt kommer inn. Tipper det ikke blir en sparket trener fra Forest Green.

Enig! Spillemessig har vi vært fryktelig svake i mange av kampene jeg har fått med meg, men blitt "reddet" av Wood/Green.. har ikke vært veldig imponert over hvordan vi har fremstått, og føler vi har fått godt betalt ift prestasjonene. Håper på en manager med en litt mer offensiv tankegang

Offensiv tankegang blir det vel lite av med Karanka, dessverre. Han har jeg en dårlig magefølelse på.
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #850 på: Mai 25, 2017, 16:40:51 »
Dette er ikke noe å miste nattesøvnen over.
Monk er en noe opphauset manager med klare begrensninger. Det viste han i Swansea, han viste det i Leeds - og han kommer til å vise det i sin nye klubb.
Regner med at vår nye head coach ikke er britisk. Men slapp av, vil neppe ta lang tid før vi alle tenker: Bravo, Ivan!  ;)

Onwards and upwards!!

WOW!!!!!! Vettisen vår! Akkurat når vi trengte han!! Det ble som å møte en gammel venn på gaten etter mange år dette.  :) :) :) :)

Velkommen tilbake!! :)
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #851 på: Mai 25, 2017, 17:06:02 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?

Har han så mange vinnere sålangt da bortsett i fra Vieira og mye prat?

Hvor mye forventer du av en eier etter ca 2 døgn i stolen..?

Ikke så mye, men han er jo erklært som frelseren her kun på hva han har uttalt og hva han har oppnådd før, syns det er greit å se det litte grann an før vi begynner å dele ut fortjeneste medaljer.
Hvor vil du med dette, Rudi? Skape ny misnøye over eierskapet? Eller drepe optimismen over en fresh start?

Overhodet ikke, bare litt "show me the money" før vi plasserer Andrea på sokkel, foreløpig mye lovnader, etterlyser den berømte isen Jon :)

Lundewhites

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #852 på: Mai 25, 2017, 17:12:44 »
Agenten og Monk har nok jobbet for en annen jobb og fått napp. Blir nok snart presentert som manager i en annen klubb. For meg er dette ikke noen krise, da jeg ikke har vært så ensidig positiv til Monk utover sesongen som mange andre. Det som er dumt er at han var tiltenkt en 3 års kontrakt og at da plan b muligens ikke er klar.
Hadde dette vært en spiller som hadde opptrådt som Monk, hadde denne vært stemplet som pengegriske og illojal. Men her får den ferske eieren skylda. Vil ikke Monk være i Leeds, så til helsika vekk med han.
Gleder meg og er spent på hvem som til slutt kommer inn. Tipper det ikke blir en sparket trener fra Forest Green.

Enig! Spillemessig har vi vært fryktelig svake i mange av kampene jeg har fått med meg, men blitt "reddet" av Wood/Green.. har ikke vært veldig imponert over hvordan vi har fremstått, og føler vi har fått godt betalt ift prestasjonene. Håper på en manager med en litt mer offensiv tankegang

Offensiv tankegang blir det vel lite av med Karanka, dessverre. Han har jeg en dårlig magefølelse på.
Nei ikke mitt førsteønske heller.. men hadde ikke så gæli statistikk på de to hele sesongene i Championship.
95 53- 21-21  136-70  Bedre en Monk på alle felt, men vil helst ha en med mer offensiv spillestil. Vil i alle fall ikke ha han med opp i PL.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Jon R

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #853 på: Mai 25, 2017, 17:15:38 »


Hvor vil du med dette, Rudi? Skape ny misnøye over eierskapet? Eller drepe optimismen over en fresh start?

Overhodet ikke, bare litt "show me the money" før vi plasserer Andrea på sokkel, foreløpig mye lovnader, etterlyser den berømte isen Jon :)

Is er godt, særlig på dager som denne. :)

Noen sokkel har jeg ikke sett. Dog mye optimisme, ikke uten grunn hvis man leser CVen hans. Og omstrukturering av støtteapparatet rundt spillerne er i gang, at Monk ikke ble med videre gråter jeg overhodet ikke over.  :)
Jon R.

Lundewhites

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #854 på: Mai 25, 2017, 17:17:51 »


Hvor vil du med dette, Rudi? Skape ny misnøye over eierskapet? Eller drepe optimismen over en fresh start?

Overhodet ikke, bare litt "show me the money" før vi plasserer Andrea på sokkel, foreløpig mye lovnader, etterlyser den berømte isen Jon :)

Is er godt, særlig på dager som denne. :)

Noen sokkel har jeg ikke sett. Dog mye optimisme, ikke uten grunn hvis man leser CVen hans. Og omstrukturering av støtteapparatet rundt spillerne er i gang, at Monk ikke ble med videre gråter jeg overhodet ikke over.  :)
Enig!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Nørgaard

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #855 på: Mai 25, 2017, 17:27:35 »
Ingen grund til panik. No manager is bigger than Leeds!

veteranen

  • Gjest
Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #856 på: Mai 25, 2017, 17:29:12 »
Dette er ikke noe å miste nattesøvnen over.
Monk er en noe opphauset manager med klare begrensninger. Det viste han i Swansea, han viste det i Leeds - og han kommer til å vise det i sin nye klubb.
Regner med at vår nye head coach ikke er britisk. Men slapp av, vil neppe ta lang tid før vi alle tenker: Bravo, Ivan!  ;)

Onwards and upwards!!

WOW!!!!!! Vettisen vår! Akkurat når vi trengte han!! Det ble som å møte en gammel venn på gaten etter mange år dette.  :) :) :) :)

Velkommen tilbake!! :)

Takk, takk!  :)
Har forsåvidt vært her hele tiden - i alle fall med jevne mellomrom - men altså ikke vært aktiv.
Problemet mitt har vært at jeg overhodet ikke har hatt noe som helst tro på prosjektet til hverken konfliktskapende Bates, bandittene i GFH eller galningen Cellino.
Men jeg har faktisk tro på Andrea Radrizzani! Jeg har tro på at vi endelig har fått en eier som er istand til tenke, snakke og handle på en rasjonell måte. Og dermed er det også mye lettere å tro på en vedvarende fremgang for Leeds United.

Og du verden så mye lysere tilværelsen føles når du også har tro på det/de du er glad i!  ;D

Josch

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #857 på: Mai 25, 2017, 17:34:05 »
Hvor god trener er Monk?  Det blir spennende å se hvilket nivå ha trener på ved neste korsvei . skal jeg tippe så får han jobb når en middels klubb sparker treneren i PL.

Andersen

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #858 på: Mai 25, 2017, 17:39:08 »
Hva F..... skjer i klubben nå !? Cellino er ute, og Monk er ute !? hvis noen her inne gidder å gi meg en forklaring på hva som har skjedd med Monk setter jeg pris på det ! Aldri stille i denne klubben ! Rykter om hvem neste trener blir !? Nå som jeg trodde alt var greit med klubben  :(

raggen

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #859 på: Mai 25, 2017, 17:46:29 »
ifølge tv2 så tok leeds motvillig imot monks oppsigelse??!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Bromancer

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #860 på: Mai 25, 2017, 17:47:49 »
Monk har fått et bedre tilbud fra en annen klubb. Garantert. Selv om Monk ikke er verdens beste er det synd at vi må begynne på scratch igjen.

Blank_File

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #861 på: Mai 25, 2017, 17:53:13 »
Monk har fått et bedre tilbud fra en annen klubb. Garantert. Selv om Monk ikke er verdens beste er det synd at vi må begynne på scratch igjen.
Dette er min linje også. Jeg ønsket denne kontinuiteten veldig og er svært skuffet over Monk. Er likevel mindre følelsesladet enn jeg trodde jeg ville være om denne dagen kom. Om Radrizani får fatt på rett mann fort, så er det kanskje til det beste for oss på lang sikt.

Thomas

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #862 på: Mai 25, 2017, 17:58:43 »
Har forsåvidt vært her hele tiden - i alle fall med jevne mellomrom - men altså ikke vært aktiv.

Det var en gledelig overraskelse å se deg tilbake igjen etter nesten 7 år. Så gledelig at jeg åpner munnen her for første gang på nesten 2... ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #863 på: Mai 25, 2017, 17:59:14 »
Monk har fått et bedre tilbud fra en annen klubb. Garantert. Selv om Monk ikke er verdens beste er det synd at vi må begynne på scratch igjen.

Phil Hay‏ @PhilHayYEP  1h
1 hour ago
Monk is one of the names on Palace's radar. Not sure how likely it is but he's one coach they're looking at. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #864 på: Mai 25, 2017, 18:03:49 »


Takk, takk!  :)
Har forsåvidt vært her hele tiden - i alle fall med jevne mellomrom - men altså ikke vært aktiv.
Problemet mitt har vært at jeg overhodet ikke har hatt noe som helst tro på prosjektet til hverken konfliktskapende Bates, bandittene i GFH eller galningen Cellino.
Men jeg har faktisk tro på Andrea Radrizzani! Jeg har tro på at vi endelig har fått en eier som er istand til tenke, snakke og handle på en rasjonell måte. Og dermed er det også mye lettere å tro på en vedvarende fremgang for Leeds United.

Og du verden så mye lysere tilværelsen føles når du også har tro på det/de du er glad i!  ;D

Herlig gjensyn, Asbjørn! :)

Til dere som ikke 'kjenner' vettisen, ALT han skriver er gjennomtenkt og gjennomanalysert.
Stort sett da. :)

Verste skuffelsen min har lagt seg, hjalp med en 12 km langs asfalten. :)
Virker som Monk 'har snudd' etter at Allardyce gav seg i CP, leser jeg. Er vel der han havner.

Vi finner nok en ny manager, bare så synd at spillerstallen vår nå er så 'Garrysk'. Vil ta tid for en ny å bygge sin stall. Synd også å miste Pep og ...ehh han ex-spiss-treneren vår, likte de.

Onwards & upwards!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #865 på: Mai 25, 2017, 18:13:26 »


Takk, takk!  :)
Har forsåvidt vært her hele tiden - i alle fall med jevne mellomrom - men altså ikke vært aktiv.
Problemet mitt har vært at jeg overhodet ikke har hatt noe som helst tro på prosjektet til hverken konfliktskapende Bates, bandittene i GFH eller galningen Cellino.
Men jeg har faktisk tro på Andrea Radrizzani! Jeg har tro på at vi endelig har fått en eier som er istand til tenke, snakke og handle på en rasjonell måte. Og dermed er det også mye lettere å tro på en vedvarende fremgang for Leeds United.

Og du verden så mye lysere tilværelsen føles når du også har tro på det/de du er glad i!  ;D

Herlig gjensyn, Asbjørn! :)

Til dere som ikke 'kjenner' vettisen, ALT han skriver er gjennomtenkt og gjennomanalysert.
Stort sett da. :)

Verste skuffelsen min har lagt seg, hjalp med en 12 km langs asfalten. :)
Virker som Monk 'har snudd' etter at Allardyce gav seg i CP, leser jeg. Er vel der han havner.

Vi finner nok en ny manager, bare så synd at spillerstallen vår nå er så 'Garrysk'. Vil ta tid for en ny å bygge sin stall. Synd også å miste Pep og ...ehh han ex-spiss-treneren vår, likte de.

Onwards & upwards!
Ja er egentlig stallen veldig Garysk? Forsvaret og keeperen er jo grei, men ser jo for meg at  Wood kan alle bruke og tenker vel at Pablo også må bli nyttig for de fleste trenere. Muligens en smule for mange sittende midtbaner.

Kontakinte

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #866 på: Mai 25, 2017, 18:26:24 »
Kunne tenkt meg Bob Bradley

Sydhagen

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #867 på: Mai 25, 2017, 18:44:16 »
Rykter om Boro for Monk nå.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #868 på: Mai 25, 2017, 18:44:31 »
Kunne tenkt meg Bob Bradley

Hjelpe meg!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #869 på: Mai 25, 2017, 19:59:32 »
Har forsåvidt vært her hele tiden - i alle fall med jevne mellomrom - men altså ikke vært aktiv.

Det var en gledelig overraskelse å se deg tilbake igjen etter nesten 7 år. Så gledelig at jeg åpner munnen her for første gang på nesten 2... ;D

Henger meg på denne. For min del tror jeg det er ca en uke...

flynn