Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Davide Somma  (Lest 147919 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #510 på: Desember 26, 2012, 15:41:56 »
Et stort lyspunkt på en ellers trist dag.  Litt rusten i avgjørende øyeblikk men han virker veldig fit og sulten. Jeg ville  prioritert andre lagdeler enn  angrepet i januarvinduet hvis jeg var i Warnocks sko.  Hva vi aller mest trenger er en stabilt presterende  "general" på  sentral midt. 

Finnes denne generalen? I så fall hvor?

Ser ut som om våre motstandere har minst en av dem i 2 av tre kamper denne sesongen. Klart han finnes.
Jon R.

Eriksen55

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #511 på: Desember 26, 2012, 15:44:56 »
Et stort lyspunkt på en ellers trist dag.  Litt rusten i avgjørende øyeblikk men han virker veldig fit og sulten. Jeg ville  prioritert andre lagdeler enn  angrepet i januarvinduet hvis jeg var i Warnocks sko.  Hva vi aller mest trenger er en stabilt presterende  "general" på  sentral midt. 

Finnes denne generalen? I så fall hvor?

Ser ut som om våre motstandere har minst en av dem i 2 av tre kamper denne sesongen. Klart han finnes.

Klart han finnes. Alt kan kjøpes for penger  :)

Tom S

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #512 på: Desember 26, 2012, 16:48:24 »
Kjekt å sjå Somma tilbake :)
Han er ein av få fotballspillere på Leeds.
COME ON LEEDS !!

Cherry

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #513 på: Desember 27, 2012, 11:59:33 »
Kjekt å sjå Somma tilbake :)
Han er ein av få fotballspillere på Leeds.

Ohh yeah!  +1  He`s class!
 

Jon R

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #514 på: Desember 30, 2012, 13:54:16 »
Dårlig gjort av NW å starte Somma i en kamp han var dømt til å mislykkes i.  >:(
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #515 på: Desember 30, 2012, 14:04:33 »
Dårlig gjort av NW å starte Somma i en kamp han var dømt til å mislykkes i.  >:(

Han fikk kamptrening i hvertfall..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #516 på: Desember 30, 2012, 14:16:23 »
Dårlig gjort av NW å starte Somma i en kamp han var dømt til å mislykkes i.  >:(

Han fikk kamptrening i hvertfall..

Han fikk lett løpetrening uten ball.
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #517 på: Desember 30, 2012, 14:19:35 »
Dårlig gjort av NW å starte Somma i en kamp han var dømt til å mislykkes i.  >:(

Han fikk kamptrening i hvertfall..

Han fikk lett løpetrening uten ball.

Det verste Nils Arne Eggen vet...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sølvreven

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #518 på: Februar 05, 2013, 22:58:54 »
Hva er det med managerne våres og Somma. Han kommer inn, scorer mål og så er det rett ut av laget igjen. Jeg skjønner ikke at han ikke får mere spilletid  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Runar

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #519 på: Februar 06, 2013, 08:56:01 »
Dårlig gjort av NW å starte Somma i en kamp han var dømt til å mislykkes i.  >:(

Han fikk kamptrening i hvertfall..

Han fikk lett løpetrening uten ball.


Det verste Nils Arne Eggen vet...

Det er vel få trenere som er mer opptatt av bevegelser uten ball på enn Nils Arne Eggen
 

B_Ød

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #520 på: Februar 06, 2013, 10:38:25 »
Hva er det med managerne våres og Somma. Han kommer inn, scorer mål og så er det rett ut av laget igjen. Jeg skjønner ikke at han ikke får mere spilletid  >:(

enig..bør få kamptrening med "the mighty a-lag". I toppform kan han helt klart bidra på minst samme nivå som resten av strikerne våre...
Ups & Ups!!

Flottdet

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #521 på: Februar 06, 2013, 12:17:56 »
Ja det er litt rart. Istedet for å prøve de vi har så hukker han inn to nye spisser.

Sikkert skjedd noe i kulissene som vi ikke vet om.......

samadhi

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #522 på: Februar 06, 2013, 12:39:03 »
Kom tilbake etter 2 år som skadet.

Viste lovende takter som innbytter der han scoret ett mål mot N Forest.
Ble kastet innpå fra start borte mot Hull i det som trolig er den taktiske dårligeste gjennomførte kampen i Leeds sin historie. Har knapt spilt siden den gang.

Ikke ulikt Ryan Hall som også fikk prøve seg som innbytter, før han startet i FA-cupen mot B`ham. Ble byttet ut i pausen og har vel heller ikke spilt noe særlig etter det.
marching on together,
derudaf forever...

gudme

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #523 på: Februar 06, 2013, 13:35:17 »
Ja kjenner og at jeg blir frustrert. Somma bør få mer tid på banen.....kan ikke for det men liker Somma jeg ;D
LEEDS 4 EVER

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #524 på: Februar 06, 2013, 13:40:21 »
Skulle gitt mye for å ha sett Somma inne i den mølja i Cardiff sin 16-meter på slutten av matchen lørdag, men det var han nok milevis unna.. Håper virkelig han kan få seg et utlån nå, og at en eventuell ny manager til sommeren ser at her har vi gull.
KEEP FIGHTING!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #525 på: Februar 06, 2013, 14:49:39 »
Ja kjenner og at jeg blir frustrert. Somma bør få mer tid på banen.....kan ikke for det men liker Somma jeg ;D
+1

Derrick

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #526 på: Februar 06, 2013, 15:07:31 »
Skulle gitt mye for å ha sett Somma inne i den mølja i Cardiff sin 16-meter på slutten av matchen lørdag, men det var han nok milevis unna.. Håper virkelig han kan få seg et utlån nå, og at en eventuell ny manager til sommeren ser at her har vi gull.

Eventuell ny manager? Skal ikke NW gi seg for godt etter denne sesongen uansett?

Cherry

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #527 på: Februar 06, 2013, 15:13:23 »
Kontrakt går ut når? ::)
Vi bør binde opp Somma- han er en av få fotballspillere i troppen vår pt
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #528 på: Februar 06, 2013, 15:45:57 »
Kontrakt går ut når? ::)
Vi bør binde opp Somma- han er en av få fotballspillere i troppen vår pt

Han burde være såpass lojal at han beviser først at han kan og så signerer med Leeds hvis klubben vil ha han..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #529 på: Februar 06, 2013, 15:55:11 »
Kontrakt går ut når? ::)
Vi bør binde opp Somma- han er en av få fotballspillere i troppen vår pt

Han burde være såpass lojal at han beviser først at han kan og så signerer med Leeds hvis klubben vil ha han..
Det er vel grunnen til at Somma ikke spiller - han er illojal. Ledelse og manager gjør jo aldri feil i denne klubben.

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #530 på: Februar 06, 2013, 16:09:41 »
Skulle gitt mye for å ha sett Somma inne i den mølja i Cardiff sin 16-meter på slutten av matchen lørdag, men det var han nok milevis unna.. Håper virkelig han kan få seg et utlån nå, og at en eventuell ny manager til sommeren ser at her har vi gull.

Eventuell ny manager? Skal ikke NW gi seg for godt etter denne sesongen uansett?

Det tror jeg ikke på før jeg får se det.
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #531 på: Februar 06, 2013, 16:18:48 »
Kontrakt går ut når? ::)
Vi bør binde opp Somma- han er en av få fotballspillere i troppen vår pt

Han burde være såpass lojal at han beviser først at han kan og så signerer med Leeds hvis klubben vil ha han..
Det er vel grunnen til at Somma ikke spiller - han er illojal. Ledelse og manager gjør jo aldri feil i denne klubben.

Uff uff, karen kan jo ikke være i kampform?? Er førstelaget en rett arena for Davide å komme seg i kampform? Han byrde blitt lånt ut, bevist at han kan og så diskutert med ledelsen om veien videre.

Dessverre så tror jeg Somma er ferdig i Leeds, en av mine store favoritter de siste årene..

Husker en amerikaner som spilte 1 år gratis i AC Milan fordi klubben hadde støttet han mens han hadde gått skadet i over et år...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #532 på: Februar 06, 2013, 18:31:24 »
Kontrakt går ut når? ::)
Vi bør binde opp Somma- han er en av få fotballspillere i troppen vår pt

Han burde være såpass lojal at han beviser først at han kan og så signerer med Leeds hvis klubben vil ha han..


Uff uff, karen kan jo ikke være i kampform?? Er førstelaget en rett arena for Davide å komme seg i kampform? Han byrde blitt lånt ut, bevist at han kan og så diskutert med ledelsen om veien videre.


Nei da er det jo mye bedre å bruke en unproven sentralafrikank lånespiller som har vært 48 timer i klubben og gjennomført en fattig trening med sine nye lagkamerater, og som managmentet selv sier er flere uker unna matchform.   ::)

Somma viste lovende takter mot Forest før han ble kastet utpå fra start i et oppgjør Warnock burde skjønt ikke passet Sør Afrikaneren. ( å jage ball rundt midtsirkelen er i en kamp hvor vi knapt får låne ballen er ikke en mestringsarena for Somma) . Cardiff derimot, slik kampen utviklet seg, var helt klart Sommas kind of game. Det handler om et minimum av evne til å lese motstanderen og forutse mest sannsynlige matchbilde før laguttaket besluttes. Ubegripeliige prioriteringer av Warnock.  >:(
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #533 på: Februar 06, 2013, 18:45:49 »
Kontrakt går ut når? ::)
Vi bør binde opp Somma- han er en av få fotballspillere i troppen vår pt

Han burde være såpass lojal at han beviser først at han kan og så signerer med Leeds hvis klubben vil ha han..


Uff uff, karen kan jo ikke være i kampform?? Er førstelaget en rett arena for Davide å komme seg i kampform? Han byrde blitt lånt ut, bevist at han kan og så diskutert med ledelsen om veien videre.


Nei da er det jo mye bedre å bruke en unproven sentralafrikank lånespiller som har vært 48 timer i klubben og gjennomført en fattig trening med sine nye lagkamerater, og som managmentet selv sier er flere uker unna matchform.   ::)

Somma viste lovende takter mot Forest før han ble kastet utpå fra start i et oppgjør Warnock burde skjønt ikke passet Sør Afrikaneren. ( å jage ball rundt midtsirkelen er i en kamp hvor vi knapt får låne ballen er ikke en mestringsarena for Somma) . Cardiff derimot, slik kampen utviklet seg, var helt klart Sommas kind of game. Det handler om et minimum av evne til å lese motstanderen og forutse mest sannsynlige matchbilde før laguttaket besluttes. Ubegripeliige prioriteringer av Warnock.  >:(

Er vel enig i at det var en merkelig manøver å satse på Habib i stedenfor Somma. Nå kjenner ikke jeg til grunnene, men det var også rart at Habib spilte kampen mot Wigan i går og ikke Somma. Kanskje Somma er skadet?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #534 på: Februar 06, 2013, 19:49:01 »
Er vel enig i at det var en merkelig manøver å satse på Habib i stedenfor Somma. Nå kjenner ikke jeg til grunnene, men det var også rart at Habib spilte kampen mot Wigan i går og ikke Somma. Kanskje Somma er skadet?
En annen plass skriver du at Habib er en genial deal. Nå må du bestemme deg. ;)

Leedsfan

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #535 på: Februar 06, 2013, 20:03:53 »
Er vel enig i at det var en merkelig manøver å satse på Habib i stedenfor Somma. Nå kjenner ikke jeg til grunnene, men det var også rart at Habib spilte kampen mot Wigan i går og ikke Somma. Kanskje Somma er skadet?
En annen plass skriver du at Habib er en genial deal. Nå må du bestemme deg. ;)

Er du ikke enig at han er en genial deal, fortsetter han å spille dårlig så forsvinner han til sommeren. Hvorfor han satt på benken og ikke Somma synes jeg som Jon R er litt merkelig, men det kan jo ha en annen forklaring enn at Warnock foretrekker Habib fremfor Somma. Ikke bland snørr og bart som jeg tror Jon ville sagt, nytt uttrykk for meg uansett...;)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #536 på: Februar 06, 2013, 20:16:10 »
Er vel enig i at det var en merkelig manøver å satse på Habib i stedenfor Somma. Nå kjenner ikke jeg til grunnene, men det var også rart at Habib spilte kampen mot Wigan i går og ikke Somma. Kanskje Somma er skadet?
En annen plass skriver du at Habib er en genial deal. Nå må du bestemme deg. ;)

 Ikke bland snørr og bart som jeg tror Jon ville sagt, nytt uttrykk for meg uansett...;)

 ;D
Jon R.

Derrick

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #537 på: Februar 06, 2013, 22:44:49 »
Skulle gitt mye for å ha sett Somma inne i den mølja i Cardiff sin 16-meter på slutten av matchen lørdag, men det var han nok milevis unna.. Håper virkelig han kan få seg et utlån nå, og at en eventuell ny manager til sommeren ser at her har vi gull.

Eventuell ny manager? Skal ikke NW gi seg for godt etter denne sesongen uansett?

Det tror jeg ikke på før jeg får se det.
Intervju m NW i TPN april 2012 stod det som følger : Selv et opprykk neste sesong vil være hans avskjed med managerjobbing på toppnivå. Stemmer ikke det er jo The Peacock News rene sladrebladet a la The Sun!

HåvardK

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #538 på: Februar 06, 2013, 22:47:28 »
Er du ikke enig at han er en genial deal, fortsetter han å spille dårlig så forsvinner han til sommeren. Hvorfor han satt på benken og ikke Somma synes jeg som Jon R er litt merkelig, men det kan jo ha en annen forklaring enn at Warnock foretrekker Habib fremfor Somma. Ikke bland snørr og bart som jeg tror Jon ville sagt, nytt uttrykk for meg uansett...;)
Ser poenget ditt. Men jeg er ikke tilhenger av å hente inn fringe players på lån. Kvantitet, kvalitet og alt det der. Dette var helt forferdelig under Grayson.

B_Ød

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #539 på: Februar 07, 2013, 08:09:17 »
Simon Grayson....
Ups & Ups!!