Skrevet av Emne: Grayson er helt konge/Grayson må ut  (Lest 95354 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

trondt

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #210 på: November 02, 2010, 08:25:23 »
Man kan ikke sammenligne tiden med Revie, og tiden med Grayson. På den tiden så hadde spillere jobb ved siden av det med fotball. lønningene var små og man kunne gjøre suksess uten å ha noen som helst økonomi bak seg i klubben. Hadde Revie tatt over dagens Leeds lag. Ja da hadde det gått på trynet. Muligens kan vi heller sammenligne Revie perioden med den første tiden til O`Leary. O`Leary tok over en klubb med veldig mange unge spillere fra akademiet og trengte derfor ikke å kjøpe inn stort. Selv om han desverre hadde en styreformann som oppmuntret til nettopp dette.
Skal vi dømme Grayson. Ja da kan vi se på hva som har skjedd i klubben etter nyttår. Rett og slett en skandale sportslig sett. Enhver annen klubb hadde gitt manageren sin sparken med de resultatene som Grayson har prestert i 2010
Kanskje du skulle holde deg til noe du har greie på ? Fotografering f.eks. ? Hvilke av Revie's spillere hadde jobb ved siden av fotballen ? At ENHVER annen klubb hadde gitt mangeren sparken med etter det SG har oppnådd i 2010 er det rene vås.
Ikke enhver klubb, men en tilsvarende klubb av vår størrelse hadde GARANTERT gjort det!
Men nå er det jo slik at flere er jo fornøyd med å ha 3-4 lag bak seg på tabellen,det er målsettingen liksom.. >:( så da får vi vel bare være såre fornøyd davel...
Jeg er fornøyd med å være nyopprykket og ligge (akkurat) midt på tabellen etter 14 kamper. Og med din måte å se virkeligheten på, så kan jeg si at jeg er fornøyd med å ha 3-4 lag FORAN oss på tabellen.
« Siste redigering: November 02, 2010, 09:49:51 av trondt »

Joe Jordan

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #211 på: November 02, 2010, 08:49:36 »
Jeg har skrevet det under en annen tråd (minst en annen) at jeg tror SG har noe på gang, og at jeg ikke er Simon Grayson, det er det heldigvis bare han som er, jeg tror han har en plan, og denne snuopperasjonen denne uka vitner om stort potensiale hos gutten!

Jeg skal ikke besudle denne flotte tråden med annet enn at jeg syns det er litt sterkt å kalle seieren på lørdag for en snuoperasjon. Vi har hatt veldig mange slike ekstremt korte "snuoperasjoner" før også.  ;)

Men jeg ber på mine knær om at du har rett. Første avsnitt i det svaret kommer 20:45 i kveld...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

abbe

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #212 på: November 02, 2010, 08:50:36 »
Det hadde jo vært det glade vanvidd å sparke Grayson nå. Han gjør det bra ut fra forutsetningene, og det er langt fra gitt at vi får en bedre manager. Står det en kø av gode managere klar til å overta lederskapet i en klubb med litt frynset rykte og eier(e) uten store ressurser?
Siden DOL fikk fyken er jo Grayson den første manageren som har gjort det bedre enn den foregående. Jeg er ikke villig til en ny runde med managere som er her i korte perioder, bytter hele laget og skal innføre sin stil. På toppen av det hele er det jo en økonomisk side også. Grayson forelenget vel kontrakten i fjor?

Og sist men ikke minst: Mannen fikk oss opp av L1, tross alt. Evig taknemliget er på sin plass!

Promotion 2010

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #213 på: November 02, 2010, 09:14:18 »
Jeg har skrevet det under en annen tråd (minst en annen) at jeg tror SG har noe på gang, og at jeg ikke er Simon Grayson, det er det heldigvis bare han som er, jeg tror han har en plan, og denne snuopperasjonen denne uka vitner om stort potensiale hos gutten!

Jeg skal ikke besudle denne flotte tråden med annet enn at jeg syns det er litt sterkt å kalle seieren på lørdag for en snuoperasjon. Vi har hatt veldig mange slike ekstremt korte "snuoperasjoner" før også.  ;)

Men jeg ber på mine knær om at du har rett. Første avsnitt i det svaret kommer 20:45 i kveld...


Så spennende! MEN hva skjer i kveld?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #214 på: November 02, 2010, 09:46:46 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-O39Brien-can-lead.6607309.jp

Bates og Grayson har fortalt oss hvor langt vi er kommet og hvor fantastisk det står til med Leeds United.

Så slår Grayson seg på brystet og forteller hvilken fantastisk signing han har gjort med O´ Brian! Han har lederskap og skal styre oss gjennom krisen.
Typisk Grayson og lire av seg en masse svada etter En kamp!

O`Brian er en avdanket middelmådig spiller som ikke er i nærheten av førstelaget til en av P.L. dårligste lag!Er dette et bevis på hvor langt Leeds United er kommet.TRAGISK!!!!!
Like middelmådig er Grayson som manager.Talentløs,veldig middels omtrent slik han var som spiller.

Få bort denne mannen fort ellers går det mot en sesong der vi kjemper for å unngå nedrykk!!!!!!!!

Kunnskapsløst er vel den beste betegnelsen på dette utsagnet!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #215 på: November 02, 2010, 09:47:32 »
Man kan ikke sammenligne tiden med Revie, og tiden med Grayson. På den tiden så hadde spillere jobb ved siden av det med fotball. lønningene var små og man kunne gjøre suksess uten å ha noen som helst økonomi bak seg i klubben. Hadde Revie tatt over dagens Leeds lag. Ja da hadde det gått på trynet. Muligens kan vi heller sammenligne Revie perioden med den første tiden til O`Leary. O`Leary tok over en klubb med veldig mange unge spillere fra akademiet og trengte derfor ikke å kjøpe inn stort. Selv om han desverre hadde en styreformann som oppmuntret til nettopp dette.
Skal vi dømme Grayson. Ja da kan vi se på hva som har skjedd i klubben etter nyttår. Rett og slett en skandale sportslig sett. Enhver annen klubb hadde gitt manageren sin sparken med de resultatene som Grayson har prestert i 2010

Ja, det stemmer jo det. Allan Clarke jobber jo deltid som dørvakt på diverse nattklubber, mens han smalt inn mål på dagtid. Norman Hunter jobbet vel som fengselsbetjent, da han hadde erfaring med straffemetoder fra fotballen.
Billy Bremner var sigarettester hos Philip Morris og Eddie Gray jobbet som flyvert i Scotland pacific airlines... ;)

Er det noen manager du noengang har vært fornøyd med Håkon? På Leeds altså, har sett du liker Ferguson.

Vi er nyopprykket og ligger midt på tabellen. Jeg hadde vært strålende fornøyd med det 1. august.
(selv om jeg også er frustrert over 4-6 og 0-4 på hjemmebane)

Veldig enig her, pale.  ;) 10000 negative og lite konstruktive innlegg som slakter både klubb, spillere og managere, fulle av usakligheter og smakløse forvrenginger av sannheten.  :o

Klart det blir underholdning av sånt!  :D

Jeg for min del er fortsatt fornøyd med en plass midt på treet! Fakta er at vi nå er vi 2 poeng fra kvallik-plass og at klubben møter tøffere motstand denne sesongen. Det er langt fra en katastrofe å rykke opp som nest beste lag og spise kirsebær med de nest største i løpet av mindre enn to års karriere som manager.

Vi Leedssupportere er noen utakknemlige idioter som tror at vårt Leeds United vil blir giganter i England igjen like raskt som om vi jukset oss til seier etter seier et digitalt fotballspill.  :o

Tålmodighet er nok nøkkelen her!

"Tålmodighet" sier den kanskje største værhanen av oss alle her på forumet. Inn i skammekroken med deg!  ;D

Så så.... Ikke kaste glass i steinhus!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28951
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #216 på: November 02, 2010, 09:48:52 »


Så spennende! MEN hva skjer i kveld?  ::)

...i kveld er det vel snakk om en 'behind closed doors'-kamp :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #217 på: November 02, 2010, 09:53:38 »
Jeg har skrevet det under en annen tråd (minst en annen) at jeg tror SG har noe på gang, og at jeg ikke er Simon Grayson, det er det heldigvis bare han som er, jeg tror han har en plan, og denne snuopperasjonen denne uka vitner om stort potensiale hos gutten!

Jeg skal ikke besudle denne flotte tråden med annet enn at jeg syns det er litt sterkt å kalle seieren på lørdag for en snuoperasjon. Vi har hatt veldig mange slike ekstremt korte "snuoperasjoner" før også.  ;)

Men jeg ber på mine knær om at du har rett. Første avsnitt i det svaret kommer 20:45 i kveld...

Hvis vi forstetter å ha veldig mange sånmne snuoperasjoner kan vi risikere å havne i nærheten av playoff. Det er vel ikke så ille?  :)
- Leif Olav

bwirum

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #218 på: November 02, 2010, 11:39:44 »
Jeg hadde forventet, større ambisjoner på overgangsmarkedet før denne sesongen, og stiller meg undrende til en policy som lukter kvantitet på bekostning av kvalitet. Hva/hvem som ligger bak dette skal jeg ikke formulere en hypotese om. Jeg vet ikke.
Jeg satt i går og tenkte ut en liten teori rundt dette. Nemlig at SG fant ut at dette var sesongen for å bygge en "solid nok" stall for NPC, for å konsolidere oss i dette sjiktet, hvorpå han i (januar og) sommervinduet skal hente inn noen virkelige forsterkninger som kan dra oss rett opp neste år!

Tja... det er jo en teori i alle fall...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Tarald72

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #219 på: November 02, 2010, 18:10:48 »
Vel, jeg vil jo ikke at det skal snu til neste kamp da....vil heller at vi skal fortsette i det sporet vi kom inn i  forrige kamp..  ;) ;D
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Joe Jordan

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #220 på: November 02, 2010, 18:23:11 »
Jeg blei litt døgnvill etter alle disse Grayson ut/bli/out/stay/sod off-trådene.....  ;D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Tarald72

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #221 på: November 02, 2010, 18:46:39 »
Jeg hadde forventet, større ambisjoner på overgangsmarkedet før denne sesongen, og stiller meg undrende til en policy som lukter kvantitet på bekostning av kvalitet. Hva/hvem som ligger bak dette skal jeg ikke formulere en hypotese om. Jeg vet ikke.
Jeg satt i går og tenkte ut en liten teori rundt dette. Nemlig at SG fant ut at dette var sesongen for å bygge en "solid nok" stall for NPC, for å konsolidere oss i dette sjiktet, hvorpå han i (januar og) sommervinduet skal hente inn noen virkelige forsterkninger som kan dra oss rett opp neste år!

Tja... det er jo en teori i alle fall...

Der fant jeg endelig en "sjelefrende"!!!! Jeg er av akkurat samme mening, jeg ser det ikke som noe problem om vi er et par sesonger i Championship, kanskje klarer en playoff-plass i den andre sesongen, og rykker vi ikke opp da, vil vi fortsatt være en såpass attraktiv klubb for nye spillere......høres ut ikke det ut som en fornuftig vei til PL?  8) Husk, Leeds 4ever, vi har det ikke travelt, vi skal bare spille bra fotball!!!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Tarald72

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #222 på: November 02, 2010, 18:49:28 »
Vel det er tidlig kveld nå  ;) - problemet er vel at alle handler om det samme, kanskje burde vi blitt enige om å samle det i en tråd, kanskje ikke??
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

newsome

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #223 på: November 02, 2010, 19:08:02 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-O39Brien-can-lead.6607309.jp

Bates og Grayson har fortalt oss hvor langt vi er kommet og hvor fantastisk det står til med Leeds United.

Så slår Grayson seg på brystet og forteller hvilken fantastisk signing han har gjort med O´ Brian! Han har lederskap og skal styre oss gjennom krisen.
Typisk Grayson og lire av seg en masse svada etter En kamp!

O`Brian er en avdanket middelmådig spiller som ikke er i nærheten av førstelaget til en av P.L. dårligste lag!Er dette et bevis på hvor langt Leeds United er kommet.TRAGISK!!!!!
Like middelmådig er Grayson som manager.Talentløs,veldig middels omtrent slik han var som spiller.

Få bort denne mannen fort ellers går det mot en sesong der vi kjemper for å unngå nedrykk!!!!!!!!
Kunnskapsløst er vel den beste betegnelsen på dette utsagnet!  ::)
Lite kunnskap og fornuft i dine 5462 innlegg!!!!!Hvis du tror du er klok av å skrive mange innlegg så er du feil!!!!!!!!!

B_Ød

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #224 på: November 02, 2010, 20:11:56 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-O39Brien-can-lead.6607309.jp

Bates og Grayson har fortalt oss hvor langt vi er kommet og hvor fantastisk det står til med Leeds United.

Så slår Grayson seg på brystet og forteller hvilken fantastisk signing han har gjort med O´ Brian! Han har lederskap og skal styre oss gjennom krisen.
Typisk Grayson og lire av seg en masse svada etter En kamp!

O`Brian er en avdanket middelmådig spiller som ikke er i nærheten av førstelaget til en av P.L. dårligste lag!Er dette et bevis på hvor langt Leeds United er kommet.TRAGISK!!!!!
Like middelmådig er Grayson som manager.Talentløs,veldig middels omtrent slik han var som spiller.

Få bort denne mannen fort ellers går det mot en sesong der vi kjemper for å unngå nedrykk!!!!!!!!

Vi har gått fra å være et topp 68 til et topp 44 under SG..og det er slik jeg ser det..veldig bra..faktisk tett ved fantastisk. Selv om vi kan se tilbake på bedre tider, er vi pr idag ikke blandt de klubbene som er mest attraktive å signere for. Vi er ikke "mighty whites" for tiden, har ikke vært det på en god stund, kommer heller ikke til å bli det det på leeenge. Selv om jeg ikke tror SG mister nattesøvn av det som foregår her på forumet, vil jeg gjerne han skal vite at jeg syns han har gjort en kjempejobb for oss, og håper han velger å bli..leeenge. Vil samtidig beklage til SG på vegne av de dustene her, som ikke er av samme oppfatning som meg  ;)
Ups & Ups!!

abbe

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #225 på: November 02, 2010, 21:15:14 »
Jeg blei litt døgnvill etter alle disse Grayson ut/bli/out/stay/sod off-trådene.....  ;D

Vi mangler en "Grayson...meh!" tråd.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28951
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #226 på: November 02, 2010, 22:08:33 »
Vel det er tidlig kveld nå  ;) - problemet er vel at alle handler om det samme, kanskje burde vi blitt enige om å samle det i en tråd, kanskje ikke??

Slike tråder startes som regel med gode intensjoner om å være annerledes enn andre tråder om samme person, men med for- og motinnlegg til trådstarters utgangspunkt ender de som regel uten unntak i å handle om det samme.

Men siden det ikke blir startet overvettes mange nye tråder for tiden lot jeg være å hive meg over den og slå sammen med en gang (ikke minst siden trådstarter er forholdsvis ny på forumet - beklager, der mikset jeg...).

Men tiden er nok snart inne til å slå sammen til 'Den store Grayson debatt-tråden' ;)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Woody

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #227 på: November 02, 2010, 22:57:21 »
Vel det er tidlig kveld nå  ;) - problemet er vel at alle handler om det samme, kanskje burde vi blitt enige om å samle det i en tråd, kanskje ikke??

Slike tråder startes som regel med gode intensjoner om å være annerledes enn andre tråder om samme person, men med for- og motinnlegg til trådstarters utgangspunkt ender de som regel uten unntak i å handle om det samme.

Men siden det ikke blir startet overvettes mange nye tråder for tiden lot jeg være å hive meg over den og slå sammen med en gang (ikke minst siden trådstarter er forholdsvis ny på forumet - beklager, der mikset jeg...).

Men tiden er nok snart inne til å slå sammen til 'Den store Grayson debatt-tråden' ;)




Kva med å vente eit par år,så kan vi kalle den GRAYSON DEN STORE TRÃ…DEN ;)
LIFE IS LEEDS

lojosang

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #228 på: November 02, 2010, 23:32:33 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-O39Brien-can-lead.6607309.jp

Bates og Grayson har fortalt oss hvor langt vi er kommet og hvor fantastisk det står til med Leeds United.

Så slår Grayson seg på brystet og forteller hvilken fantastisk signing han har gjort med O´ Brian! Han har lederskap og skal styre oss gjennom krisen.
Typisk Grayson og lire av seg en masse svada etter En kamp!

O`Brian er en avdanket middelmådig spiller som ikke er i nærheten av førstelaget til en av P.L. dårligste lag!Er dette et bevis på hvor langt Leeds United er kommet.TRAGISK!!!!!
Like middelmådig er Grayson som manager.Talentløs,veldig middels omtrent slik han var som spiller.

Få bort denne mannen fort ellers går det mot en sesong der vi kjemper for å unngå nedrykk!!!!!!!!
Kunnskapsløst er vel den beste betegnelsen på dette utsagnet!  ::)
Lite kunnskap og fornuft i dine 5462 innlegg!!!!!Hvis du tror du er klok av å skrive mange innlegg så er du feil!!!!!!!!!

http://wiki.lspace.org/wiki/Multiple_exclamation_marks

 ;D
- Leif Olav

Tarald72

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #229 på: November 02, 2010, 23:37:23 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-O39Brien-can-lead.6607309.jp

Bates og Grayson har fortalt oss hvor langt vi er kommet og hvor fantastisk det står til med Leeds United.

Så slår Grayson seg på brystet og forteller hvilken fantastisk signing han har gjort med O´ Brian! Han har lederskap og skal styre oss gjennom krisen.
Typisk Grayson og lire av seg en masse svada etter En kamp!

O`Brian er en avdanket middelmådig spiller som ikke er i nærheten av førstelaget til en av P.L. dårligste lag!Er dette et bevis på hvor langt Leeds United er kommet.TRAGISK!!!!!
Like middelmådig er Grayson som manager.Talentløs,veldig middels omtrent slik han var som spiller.

Få bort denne mannen fort ellers går det mot en sesong der vi kjemper for å unngå nedrykk!!!!!!!!

Vi har gått fra å være et topp 68 til et topp 44 under SG..og det er slik jeg ser det..veldig bra..faktisk tett ved fantastisk. Selv om vi kan se tilbake på bedre tider, er vi pr idag ikke blandt de klubbene som er mest attraktive å signere for. Vi er ikke "mighty whites" for tiden, har ikke vært det på en god stund, kommer heller ikke til å bli det det på leeenge. Selv om jeg ikke tror SG mister nattesøvn av det som foregår her på forumet, vil jeg gjerne han skal vite at jeg syns han har gjort en kjempejobb for oss, og håper han velger å bli..leeenge. Vil samtidig beklage til SG på vegne av de dustene her, som ikke er av samme oppfatning som meg  ;)


Lurer på hvor mange av de innleggene her inne Simon Grayson faktisk leser......men jeg er faktisk enig med deg på en måte, men med et par-tre sesonger der vi kan vise oss som et god Championship-lag, blir laget mer attraktivt å signere for......! Herom hersker det vel ingen tvil?
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Tarald72

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #230 på: November 02, 2010, 23:44:19 »
Vel det er tidlig kveld nå  ;) - problemet er vel at alle handler om det samme, kanskje burde vi blitt enige om å samle det i en tråd, kanskje ikke??

Slike tråder startes som regel med gode intensjoner om å være annerledes enn andre tråder om samme person, men med for- og motinnlegg til trådstarters utgangspunkt ender de som regel uten unntak i å handle om det samme.

Men siden det ikke blir startet overvettes mange nye tråder for tiden lot jeg være å hive meg over den og slå sammen med en gang (ikke minst siden trådstarter er forholdsvis ny på forumet - beklager, der mikset jeg...).

Vel, intensjonen var vel grei, og jeg ble bare litt lei av tråder som "Grayson out" og "Når får Grayson sparken" og at det liksom virket så ensidig. Jeg er veldig glad at du startet denne tråden, tro du meg!!!!

Men tiden er nok snart inne til å slå sammen til 'Den store Grayson debatt-tråden' ;)



LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

B_Ød

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #231 på: November 03, 2010, 11:47:33 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-O39Brien-can-lead.6607309.jp

Bates og Grayson har fortalt oss hvor langt vi er kommet og hvor fantastisk det står til med Leeds United.

Så slår Grayson seg på brystet og forteller hvilken fantastisk signing han har gjort med O´ Brian! Han har lederskap og skal styre oss gjennom krisen.
Typisk Grayson og lire av seg en masse svada etter En kamp!

O`Brian er en avdanket middelmådig spiller som ikke er i nærheten av førstelaget til en av P.L. dårligste lag!Er dette et bevis på hvor langt Leeds United er kommet.TRAGISK!!!!!
Like middelmådig er Grayson som manager.Talentløs,veldig middels omtrent slik han var som spiller.

Få bort denne mannen fort ellers går det mot en sesong der vi kjemper for å unngå nedrykk!!!!!!!!

Vi har gått fra å være et topp 68 til et topp 44 under SG..og det er slik jeg ser det..veldig bra..faktisk tett ved fantastisk. Selv om vi kan se tilbake på bedre tider, er vi pr idag ikke blandt de klubbene som er mest attraktive å signere for. Vi er ikke "mighty whites" for tiden, har ikke vært det på en god stund, kommer heller ikke til å bli det det på leeenge. Selv om jeg ikke tror SG mister nattesøvn av det som foregår her på forumet, vil jeg gjerne han skal vite at jeg syns han har gjort en kjempejobb for oss, og håper han velger å bli..leeenge. Vil samtidig beklage til SG på vegne av de dustene her, som ikke er av samme oppfatning som meg  ;)


Lurer på hvor mange av de innleggene her inne Simon Grayson faktisk leser......men jeg er faktisk enig med deg på en måte, men med et par-tre sesonger der vi kan vise oss som et god Championship-lag, blir laget mer attraktivt å signere for......! Herom hersker det vel ingen tvil?

jeg tipper...ikke mange blir lest av SG  ;D
Ups & Ups!!

trondt

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #232 på: November 03, 2010, 12:13:47 »
Hva ????
Jeg trodde OEF var stedet som SG brukte for å legge taktikken og foreta laguttaket......... ;D
Så mange glupe ideer som bare renner ut av oss alle her, så bør jo egentlig OEF være pensum på FIFAs topptrenerutdannelse.

Joe Jordan

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #233 på: November 03, 2010, 13:20:36 »
Mye av det som serveres her inne virker veldig virkelighetsfjernt IMO. Jeg er også fornøyd med plasseringen på tabellen så langt, med den stallen vi startet med i sommer (og som for øvrig stort sett er den samme nå) er dette akseptabelt.

Hvem så EGENTLIG for seg at vi etter 3 år i gjørmeligaen skulle direkte videre opp i PL? Mesteparten av spillerne er det jeg i beste fall vil kalle middelmådigheter og hadde ikke hatt noe som helst å fare med i PL.

Det som gjelder denne sesongen er å få på plass et stabilt lag som henger sammen i lagdelene. Og det er der Grayson skal overbevise oss om at han er mannen for jobben.

Men jeg forventer at det blir satset på opprykk 2011/12 og da må det andre boller til enn middelmådigheter på lån. Fra nå av og frem til vi rykker opp våren 2012 må det handles klokt i alle lagdeler og MYE stallfyll skal ut....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

berlin

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #234 på: November 03, 2010, 13:52:34 »
Hva ????
Jeg trodde OEF var stedet som SG brukte for å legge taktikken og foreta laguttaket......... ;D
Så mange glupe ideer som bare renner ut av oss alle her, så bør jo egentlig OEF være pensum på FIFAs topptrenerutdannelse.

 ;D

Rasmussen7

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #235 på: November 03, 2010, 14:43:26 »
Enig med Joe Jordan... Desverre er stallfyllet så dårlig at den eneste måten å bli kvitt d på er å la kontraktene gå ut... D mener jeg sier alt om hvor Leeds har vært de siste 3 årene...
Vi må nok ( inkludert meg selv) skru ned forventningene noen hakk, tror nemlig ikke vi kan starte en stor renovering før alt daukjøtte er borte...Med en stall på over 30 spillere og 70 prosent avdisse er søppel, så trenger man ikke å være rakettforsker for å skjønne at dett vil bli en berg og dalbane av en sessong.

Papi

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #236 på: November 03, 2010, 14:43:52 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-O39Brien-can-lead.6607309.jp

Bates og Grayson har fortalt oss hvor langt vi er kommet og hvor fantastisk det står til med Leeds United.

Så slår Grayson seg på brystet og forteller hvilken fantastisk signing han har gjort med O´ Brian! Han har lederskap og skal styre oss gjennom krisen.
Typisk Grayson og lire av seg en masse svada etter En kamp!

O`Brian er en avdanket middelmådig spiller som ikke er i nærheten av førstelaget til en av P.L. dårligste lag!Er dette et bevis på hvor langt Leeds United er kommet.TRAGISK!!!!!
Like middelmådig er Grayson som manager.Talentløs,veldig middels omtrent slik han var som spiller.

Få bort denne mannen fort ellers går det mot en sesong der vi kjemper for å unngå nedrykk!!!!!!!!

I følge tabellen er West Ham PL dårligaste lag. Bolton ligger faktisk midt på tabellen.
Grayson er talentløs?? Kjekt og ha ein talentløs trener som likevel sikrer opprykk for klubben.
Rist hodet ut av drømmeverden og innse hvor vi er. Vi er faktisk kommet et steg nærmere der vi hører hjemme nettopp grunnet Grayson.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Tarald72

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #237 på: November 03, 2010, 18:13:55 »
Mye av det som serveres her inne virker veldig virkelighetsfjernt IMO. Jeg er også fornøyd med plasseringen på tabellen så langt, med den stallen vi startet med i sommer (og som for øvrig stort sett er den samme nå) er dette akseptabelt.

Hvem så EGENTLIG for seg at vi etter 3 år i gjørmeligaen skulle direkte videre opp i PL? Mesteparten av spillerne er det jeg i beste fall vil kalle middelmådigheter og hadde ikke hatt noe som helst å fare med i PL.

Det som gjelder denne sesongen er å få på plass et stabilt lag som henger sammen i lagdelene. Og det er der Grayson skal overbevise oss om at han er mannen for jobben.

Men jeg forventer at det blir satset på opprykk 2011/12 og da må det andre boller til enn middelmådigheter på lån. Fra nå av og frem til vi rykker opp våren 2012 må det handles klokt i alle lagdeler og MYE stallfyll skal ut....

Enig!  8) Selv om det er Leeds 4ever, blir det ikke Championship like lenge, men vi må ikke ha det for travelt vi forumister heller
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Jon R

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #238 på: November 03, 2010, 18:44:12 »
Mye av det som serveres her inne virker veldig virkelighetsfjernt IMO. Jeg er også fornøyd med plasseringen på tabellen så langt, med den stallen vi startet med i sommer (og som for øvrig stort sett er den samme nå) er dette akseptabelt.

Hvem så EGENTLIG for seg at vi etter 3 år i gjørmeligaen skulle direkte videre opp i PL? Mesteparten av spillerne er det jeg i beste fall vil kalle middelmådigheter og hadde ikke hatt noe som helst å fare med i PL.

Det som gjelder denne sesongen er å få på plass et stabilt lag som henger sammen i lagdelene. Og det er der Grayson skal overbevise oss om at han er mannen for jobben.

Men jeg forventer at det blir satset på opprykk 2011/12 og da må det andre boller til enn middelmådigheter på lån. Fra nå av og frem til vi rykker opp våren 2012 må det handles klokt i alle lagdeler og MYE stallfyll skal ut....

Tror nesten du må definere din forståelse av begrepet "virkelighetsfjern" for oss, Jordan...  ;)

Hvis jeg forstår deg rett består stallen idag i all vesentlig av "i beste fallmiddelmådigheter" som ikke har noe å fare med i PL, mens allerede neste sesong skal vi rykke opp?  ???

Blir det lettere å handle kvalitet istedet for kvantitet neste sesong? Har vi bedre råd da? Er det flere gode spillere tilgjengelig om et år? Hvem har egentlig ansvaret for dagens stall og alle "middelmådighetene som er hentet inn? Hva er poenget med å få disse til å henge sammen i lagdelene, hvis de fleste allikevel må byttes ut før det realistisk med opprykk?  ::)
Jon R.

Tarald72

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #239 på: November 04, 2010, 01:34:39 »
Mulig jeg misforstår deg Jon R., men står det ikke at han forventer at vi rykker opp våren 2012? Altså etter et par sesonger i Championship?
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD