Skrevet av Emne: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010  (Lest 96501 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pale

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #510 på: April 03, 2010, 17:38:18 »
det er plutselig OK å være negativ når alle ser med egne øyne at det går til helevete...

de smarte ser ting før det skjer...

Så du så 15 desember, at dette kom til å gå fullstendig galt. Ja, jøss. Kan ikke du vise meg hvor du skrev det, SnåsaJarle?

Jeg hadde mine bange anelser før sessongen... som alle som følger dette forumet har fått med seg
laget har klare mangler...

lag med klare mangler vinner IKKE en serie.. desverre varer den lengre enn 5 mnd...

At du har vært kristisk til Bates, er det ingen som betviler, det jo jo de aller fleste her inne.
Men du som ser ting før de skjer, hvordan ender denne sesongen?

Og jeg menes selv jeg følger greit med her inne, hvor var framsyntheten din i desember?
Du skrev da ikke noe da om at vi skulle være på full fart ut av play-off i april? Eller tar jeg feil?

Må si jeg er drittlei din hoverende og bedrevitende stil!


SirOlsen

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #511 på: April 03, 2010, 17:38:22 »
Dette fortjener vi faen meg ikke!..
-SirOlsen-

Leedsulf

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #512 på: April 03, 2010, 17:38:25 »
JADA! Wycombe reduserer mot Huddersfield. Ett til nå!

Fygle

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #513 på: April 03, 2010, 17:38:33 »
Sistemann slukker lyset..  :-[
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

FredRaw

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #514 på: April 03, 2010, 17:38:51 »
Bullsh...!

Tviler sterkt på at noen her inne med hånden på hjerte kan si at når vi kom til nyttår så trodde man fortsatt på at Leeds kom til å dette ut av opprykkskampen. Det er i beste fall å tøye sannheten ::) ::)

Jeg var skråsikker på opprykk!

Jeg også, tenkte ENDELIG går det veien...... så feil kan mann ta, noen lag setter positive rekorder, mens andre gjør det motsatte... J#$&# surt at Leeds må være en av de som sørger for de ræva...
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

Roy

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #515 på: April 03, 2010, 17:38:53 »
Hvorfor sitter jeg her og følger med, venter jeg på et mirakel? Nei.  Faen en skammens dag.
Det er jo for så vidt årstiden for mirakler. Folk som står opp fra de døde og greier.

Forventer bare at spillerne står opp, men det er vel kanskje et mirakel
Stand up and sing for LEEDS UNITED

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #516 på: April 03, 2010, 17:39:23 »
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

sveifors

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #517 på: April 03, 2010, 17:40:02 »
Bullsh...!

Tviler sterkt på at noen her inne med hånden på hjerte kan si at når vi kom til nyttår så trodde man fortsatt på at Leeds kom til å dette ut av opprykkskampen. Det er i beste fall å tøye sannheten ::) ::)

Jeg var skråsikker på opprykk!

Etter 40 år som Leeds fan vet jeg en ting som er skråsikkert, Ingenting er skråsikkert med Leeds
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Le Jardin

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #518 på: April 03, 2010, 17:40:27 »
Ikke heng med hue! Vi kan ha 2plassen igjen allerede mandag kl 15.

MOT

Terje, som mener vi fortsatt kan greie både det ene og det andre.
(men det hadde hjulpet med et mål....)
"Victory is in our sights"

bmoen

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #519 på: April 03, 2010, 17:40:37 »
 Jeg har faktisk vært litt positiv da jeg hadde tippet 1 poeng på de siste tre kampene, men det er desverre blitt null!  :(

Kjør på Bmoen ! vær litt negativ du også ! ser ut til at det er det eneste som hjelper her inne i dag! Det er vel ikke så mange superopptimister igjen , her inne etter dette ! Jeg ser kun et stort jæ............la sort hull  og ikke noe lys i enden av tunellen akurat nå !  Nå er jeg så NEGATIV MEN DET HAR JEG LOV TIL Ã… VÆRE I DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  LEEDS4EVER
BMo - Leeds-fan siden 1964

testo

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #520 på: April 03, 2010, 17:40:41 »
Med kun 1 P til Millwall igår lever enda håpet om 2 plassen.Mulig vi kan gjøre det bedre når vi er i angreps posisjon enn i forsvarsposisjon...
Håper fortsatt
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

jarle

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #521 på: April 03, 2010, 17:41:11 »
det er plutselig OK å være negativ når alle ser med egne øyne at det går til helevete...

de smarte ser ting før det skjer...

Så du så 15 desember, at dette kom til å gå fullstendig galt. Ja, jøss. Kan ikke du vise meg hvor du skrev det, SnåsaJarle?

Jeg hadde mine bange anelser før sessongen... som alle som følger dette forumet har fått med seg
laget har klare mangler...

lag med klare mangler vinner IKKE en serie.. desverre varer den lengre enn 5 mnd...

At du har vært kristisk til Bates, er det ingen som betviler, det jo jo de aller fleste her inne.
Men du som ser ting før de skjer, hvordan ender denne sesongen?

Og jeg menes selv jeg følger greit med her inne, hvor var framsyntheten din i desember?
Du skrev da ikke noe da om at vi skulle være på full fart ut av play-off i april? Eller tar jeg feil?

Må si jeg er drittlei din hoverende og bedrevitende stil!



Jeg har hele tiden hevdet at jeg ikke tror stallen er god nok for opprykk.
At stallen burde vært styrket med noen vinner typer som vi desverre ikke har.

Du får gå tilbake å se på so far so good.. so far so bad trådene.


DESVERRE SER DET UT TIL AT JEG FÃ…R RETT... desverre!!!


HåvardK

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #522 på: April 03, 2010, 17:41:20 »
Er det bare jeg som ikke har lov til å være negativ her inne ...... ? .... når jeg ser på all den gørra som serveres har i dag? ;)
Det er lov til å servere gørr UNDER kamper. Ikke før eller etter.

det er ikke et menneske som har nektet noen noe, men dere jamrer jo UANSETT f***
Hold deg unna forumet om du blir irritert over "jamringa". Det skal være lov til å vise sin misnøye på et forum , hvis ikke hadde det vært bortkastet med et

???

Men når folk jamrer seg må da det for f være lov å svare dem. Det har dem aldri tålt, fanatisk opptatt av å være i offerollen.   At kommunikasjonen går begge veier er da poenget med et forum..
På grensen til å bli personlig nå, men syns det er drøyt å påstå slike ting - mener jeg i all beskjedenhet har variert noe i mine fire tusen innlegg her inne. Og når en prøver å mane til litt nøkternhet før matcher, betyr ikke dette at en er "fanatisk opptatt av å være i offerrollen".

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #523 på: April 03, 2010, 17:41:41 »
Med kun 1 P til Millwall igår lever enda håpet om 2 plassen.Mulig vi kan gjøre det bedre når vi er i angreps posisjon enn i forsvarsposisjon...
Håper fortsatt

...hadde vi fått det første målet i dag kunne dette blitt en helt annen kamp...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Stephenjazz

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #524 på: April 03, 2010, 17:41:46 »
Er det bare jeg som ikke har lov til å være negativ her inne ...... ? .... når jeg ser på all den gørra som serveres har i dag? ;)
Det er lov til å servere gørr UNDER kamper. Ikke før eller etter.

det er ikke et menneske som har nektet noen noe, men dere jamrer jo UANSETT f***
Hold deg unna forumet om du blir irritert over "jamringa". Det skal være lov til å vise sin misnøye på et forum , hvis ikke hadde det vært bortkastet med et

???

Men når folk jamrer seg må da det for f være lov å svare dem. Det har dem aldri tålt, fanatisk opptatt av å være i offerollen.  At kommunikasjonen går begge veier er da poenget med et forum..
Det er poenget ja, men det blir vanskelig å kommunisere med personer som skriver relativt usaklige innlegg
Det blir aldri umoderne å vinne

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #525 på: April 03, 2010, 17:42:32 »
det er plutselig OK å være negativ når alle ser med egne øyne at det går til helevete...

de smarte ser ting før det skjer...

Så du så 15 desember, at dette kom til å gå fullstendig galt. Ja, jøss. Kan ikke du vise meg hvor du skrev det, SnåsaJarle?

Jeg hadde mine bange anelser før sessongen... som alle som følger dette forumet har fått med seg
laget har klare mangler...

lag med klare mangler vinner IKKE en serie.. desverre varer den lengre enn 5 mnd...

At du har vært kristisk til Bates, er det ingen som betviler, det jo jo de aller fleste her inne.
Men du som ser ting før de skjer, hvordan ender denne sesongen?

Og jeg menes selv jeg følger greit med her inne, hvor var framsyntheten din i desember?
Du skrev da ikke noe da om at vi skulle være på full fart ut av play-off i april? Eller tar jeg feil?

Må si jeg er drittlei din hoverende og bedrevitende stil!



Jeg har hele tiden hevdet at jeg ikke tror stallen er god nok for opprykk.
At stallen burde vært styrket med noen vinner typer som vi desverre ikke har.

Du får gå tilbake å se på so far so good.. so far so bad trådene.


DESVERRE SER DET UT TIL AT JEG FÃ…R RETT... desverre!!!


jeg også,men ifølge noen gjøres visst alt riktig i denne klubben...

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #526 på: April 03, 2010, 17:42:36 »
Bullsh...!

Tviler sterkt på at noen her inne med hånden på hjerte kan si at når vi kom til nyttår så trodde man fortsatt på at Leeds kom til å dette ut av opprykkskampen. Det er i beste fall å tøye sannheten ::) ::)

Jeg var skråsikker på opprykk!

Etter 40 år som Leeds fan vet jeg en ting som er skråsikkert, Ingenting er skråsikkert med Leeds

Ikke ved nyttår engang? Leder serien med 30 poeng og knuste scum på møkkaplassen etter storspill. Opp med hånden de som ikke trodde vi skulle rykke rett opp!

pale

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #527 på: April 03, 2010, 17:42:37 »
det er plutselig OK å være negativ når alle ser med egne øyne at det går til helevete...

de smarte ser ting før det skjer...

Så du så 15 desember, at dette kom til å gå fullstendig galt. Ja, jøss. Kan ikke du vise meg hvor du skrev det, SnåsaJarle?

Jeg hadde mine bange anelser før sessongen... som alle som følger dette forumet har fått med seg
laget har klare mangler...

lag med klare mangler vinner IKKE en serie.. desverre varer den lengre enn 5 mnd...

At du har vært kristisk til Bates, er det ingen som betviler, det jo jo de aller fleste her inne.
Men du som ser ting før de skjer, hvordan ender denne sesongen?

Og jeg menes selv jeg følger greit med her inne, hvor var framsyntheten din i desember?
Du skrev da ikke noe da om at vi skulle være på full fart ut av play-off i april? Eller tar jeg feil?

Må si jeg er drittlei din hoverende og bedrevitende stil!



Jeg har hele tiden hevdet at jeg ikke tror stallen er god nok for opprykk.
At stallen burde vært styrket med noen vinner typer som vi desverre ikke har.

Du får gå tilbake å se på so far so good.. so far so bad trådene.


DESVERRE SER DET UT TIL AT JEG FÃ…R RETT... desverre!!!



Så du mente det i desember?!

Jeg vet du skrev det før sesongen, men jeg synes å huske at det ble usedvanlig stille utover høstmånedene.....

Sleivind

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #528 på: April 03, 2010, 17:43:20 »
Jeg er rett og slett målløs. Vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg hadde virkelig trodd at dette var kampen vi skulle snu den dårlige trenden. Så går vi på sesongens verste smell, og det på hjemmebane.

Nok en runde med play-off, og nok en sesong i league 1, dette er forferdelig tungt å svelge.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #529 på: April 03, 2010, 17:44:47 »
...gidd å krangle om snøen som falt i fjor, gutter 

Dette er et rævva resultat, ferdig arbeid.

Det blir iallefall spennende å se hva som skjer fremover nå!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

arneg

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #530 på: April 03, 2010, 17:44:53 »
Dette er patetisk.  40 års lojalitet har lært meg at bak en fiasko lurer neste.  Nå er kampen snart ferdig så nå kan de godt skore et mål.  Lenge siden sist.
 

Sop

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #531 på: April 03, 2010, 17:45:14 »
Trodde at vi skulle feire opprykk når vi reiser over 23 april.
Nå vet jeg ikke hva vi skal feire.... ::) ???
Love Leeds

pale

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #532 på: April 03, 2010, 17:46:10 »
...gidd å krangle om snøen som falt i fjor, gutter 

Dette er et rævva resultat, ferdig arbeid.

Det blir iallefall spennende å se hva som skjer fremover nå!



OK, blir bare så trist..... :-[


Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #533 på: April 03, 2010, 17:46:21 »
Er det bare jeg som ikke har lov til å være negativ her inne ...... ? .... når jeg ser på all den gørra som serveres har i dag? ;)
Det er lov til å servere gørr UNDER kamper. Ikke før eller etter.

det er ikke et menneske som har nektet noen noe, men dere jamrer jo UANSETT f***
Hold deg unna forumet om du blir irritert over "jamringa". Det skal være lov til å vise sin misnøye på et forum , hvis ikke hadde det vært bortkastet med et

???

Men når folk jamrer seg må da det for f være lov å svare dem. Det har dem aldri tålt, fanatisk opptatt av å være i offerollen.   At kommunikasjonen går begge veier er da poenget med et forum..
På grensen til å bli personlig nå, men syns det er drøyt å påstå slike ting - mener jeg i all beskjedenhet har variert noe i mine fire tusen innlegg her inne. Og når en prøver å mane til litt nøkternhet før matcher, betyr ikke dette at en er "fanatisk opptatt av å være i offerrollen".

tenkte ikke på deg, ser det kunne blitt misoppfattet.. sorry.

jaja, det er på grensen til å bli personlig, men slik jeg ser det er ikke det verre enn de innleggene som påstår at at mishagsytringer/negativitet er 'forbudt' på forumet, for det er en patetisk påstand!
KEEP FIGHTING!!

testo

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #534 på: April 03, 2010, 17:46:23 »
...gidd å krangle om snøen som falt i fjor, gutter 

Dette er et rævva resultat, ferdig arbeid.

Det blir iallefall spennende å se hva som skjer fremover nå!



Amen
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Roy

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #535 på: April 03, 2010, 17:46:30 »
Mandag er vi tilbake på vinner sporet. Ingen lag kan klare å ha en så lang dårlig periode enn vi har hatt nå - det MÃ… være over til mandag.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Andersen

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #536 på: April 03, 2010, 17:47:10 »
Hva er stillinga nå ? datt ut etter 0-3 . LEEDS4EVER

auren

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #537 på: April 03, 2010, 17:47:14 »
0-6 mot Swindon på to kamper. Forteller vel det hele.

Får vi se Miller fra sidelinjen på mandag? Akkurat nå frister det særlig lite å dra på fotikken kl. 1330 for å se Yeovil-Leeds.

auren, fryktelig skuffet...

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fripp

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #538 på: April 03, 2010, 17:47:19 »
Mandag er vi tilbake på vinner sporet. Ingen lag kan klare å ha en så lang dårlig periode enn vi har hatt nå - det MÃ… være over til mandag.

Blir vel en blåmandag >:(

HåvardK

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #539 på: April 03, 2010, 17:47:22 »
Dette er patetisk.  40 års lojalitet har lært meg at bak en fiasko lurer neste.  Nå er kampen snart ferdig så nå kan de godt skore et mål.  Lenge siden sist.
Måltørken er i hvert fall med på å dempe trua for min del. Får vi et mål mot slutten, kan det faktisk bety litt bedre selvtillit fram mot mandagen.