Skrevet av Emne: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2  (Lest 4258 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #180 på: April 26, 2024, 22:58:50 »
Slutt. 4-0. Sjokkresultat av dimensjoner. Sjokkprestasjon av dimensjoner. Jeg skjønner egentlig ingenting! Ja, vi har vært svake etter landslagspausen, men dette. DETTE! Spent på hvilken unnskyldning Farke har. Sett opp mot motstander og hvor vi er på tabellen, så må vel dette være en av de svakeste Leedskampene på tiår?

FLAUT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Myhre10

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #181 på: April 26, 2024, 23:01:48 »
Slutt. 4-0. Sjokkresultat av dimensjoner. Sjokkprestasjon av dimensjoner. Jeg skjønner egentlig ingenting! Ja, vi har vært svake etter landslagspausen, men dette. DETTE! Spent på hvilken unnskyldning Farke har. Sett opp mot motstander og hvor vi er på tabellen, så må vel dette være en av de svakeste Leedskampene på tiår?

FLAUT!

auren

Jeg forstår det bare ikke, nesten surrealistisk å se på

Johnnyj

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #182 på: April 26, 2024, 23:02:14 »
Så heldigvis ikke på kampen.

Men faktum er at eneste håpet er at Ipswich taper i morgen borte mot Hull og at de tar max ett poeng mot Coventry (eller motsatt).
Det har jeg ingen tro på, men det er slt man kan håpe på nå

GeirO

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #183 på: April 26, 2024, 23:03:19 »
90 poeng greide vi å få denne sesongen, nesten 2 i snitt.
Bra sesong, men ikke så bra som vi håpet.
MOT

auren

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #184 på: April 26, 2024, 23:03:45 »
Slutt. 4-0. Sjokkresultat av dimensjoner. Sjokkprestasjon av dimensjoner. Jeg skjønner egentlig ingenting! Ja, vi har vært svake etter landslagspausen, men dette. DETTE! Spent på hvilken unnskyldning Farke har. Sett opp mot motstander og hvor vi er på tabellen, så må vel dette være en av de svakeste Leedskampene på tiår?

FLAUT!

auren

Jeg forstår det bare ikke, nesten surrealistisk å se på

Vi vet jo det har vært sykdom i Leedsstallen. Forundrer meg ikke om flere av spillerne er småsyke og har spilt med feber, slik Firpo gjorde sist kamp mot Boro. Noe må jo Farke ha å skylde på?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ar9

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #185 på: April 26, 2024, 23:03:48 »
Man kan jo fundere på om man er giret’ opp til kamp?
Sjøl så har jeg vært i kampmodus siden i morges, løs i magan ‘ og «up for it»…!!
Har spart meg nå!!! 
Fy f%%#####! … og det er d mest saklige jeg evner nå. :-[
Samme her. Pulsen steg ganske bra da jeg svitsja over fra Nytt På Nytt til Viaplay.
Men så dessverre fort at det ikke var samme tennings nivå på andre siden av glassruta.


Sent from my iPhone using Tapatalk

clintan

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #186 på: April 26, 2024, 23:03:56 »
Kan ikke skjønne at Farke kan få tillit en sesong til, når han greier å farke up med en bedre stall enn de har i championship neste år 🤔
 

leedslife

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #187 på: April 26, 2024, 23:04:07 »
Tipper Ipswich med 1 på neste to nå:-)
Championship er noe for seg selv.

40 poeng forskjell på lagene før kampen.
Et mennesket uten noe kunnskap eller forhold til lagene og ligaen hadde aldri trodd at laget med 40 poengs margin var Leeds.
Scenen ble for stor. Vi var rett og slett ikke til å kjenne igjen.
De to første målene i mot. Wow.
Første med Chair. Garantert vært inne på hele uka. Ikke la Chair gå inn i den lomma å avslutte.
Fullstendig paralysert.


Eriksen55

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #188 på: April 26, 2024, 23:04:14 »
Slutt. 4-0. Sjokkresultat av dimensjoner. Sjokkprestasjon av dimensjoner. Jeg skjønner egentlig ingenting! Ja, vi har vært svake etter landslagspausen, men dette. DETTE! Spent på hvilken unnskyldning Farke har. Sett opp mot motstander og hvor vi er på tabellen, så må vel dette være en av de svakeste Leedskampene på tiår?

FLAUT!

auren

Jeg forstår det bare ikke, nesten surrealistisk å se på

Forventer full slakt på pressern. Noen må grille han for disposisjoner, kampledelse og gameplan.

Opprykk eller ei - Jeg ble Farke mør i dag og den blir lei å snu!

Sterland

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #189 på: April 26, 2024, 23:04:25 »
Få tilbake Bielsa,  og rykke opp neste år…dette er for dumt..
Har vi truffet med en pasning i dag ?

Utrolig synd at Bamford var skadet i dag…han hadde fått til mye mer på topp en Piroe


Skuffet  :(
Jeg er en avdanka håndballkeeper på førtiseks og 140 kilo. JEG hadde fått til mer på topp i dag enn Piroe.

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk
Du hadde sikkert fått til mer enn Summerville, Rutter og Gnonto også..

GeirO

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #190 på: April 26, 2024, 23:05:52 »
Slutt. 4-0. Sjokkresultat av dimensjoner. Sjokkprestasjon av dimensjoner. Jeg skjønner egentlig ingenting! Ja, vi har vært svake etter landslagspausen, men dette. DETTE! Spent på hvilken unnskyldning Farke har. Sett opp mot motstander og hvor vi er på tabellen, så må vel dette være en av de svakeste Leedskampene på tiår?

FLAUT!

auren

Jeg forstår det bare ikke, nesten surrealistisk å se på

Vi vet jo det har vært sykdom i Leedsstallen. Forundrer meg ikke om flere av spillerne er småsyke og har spilt med feber, slik Firpo gjorde sist kamp mot Boro. Noe må jo Farke ha å skylde på?

auren
Så syke som våre spillere var i dag, går det ikke an å bli...
MOT

Hallgeir *

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #191 på: April 26, 2024, 23:13:14 »
Dersom man ikke hadde sett kampen, men bare lest kampstatistikken på VG nett, ser det ut som en jevn kamp.

Vi vet jo bedre, vi som har lidd oss gjennom elendigheten.
Super Leeds since 1968

raggen

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #192 på: April 26, 2024, 23:14:32 »
Slutt. 4-0. Sjokkresultat av dimensjoner. Sjokkprestasjon av dimensjoner. Jeg skjønner egentlig ingenting! Ja, vi har vært svake etter landslagspausen, men dette. DETTE! Spent på hvilken unnskyldning Farke har. Sett opp mot motstander og hvor vi er på tabellen, så må vel dette være en av de svakeste Leedskampene på tiår?

FLAUT!

auren

og likevel kjører farke samme 11er til kampen mot saints. vent og se! muligens bamford spiller for piroe hvis han er tilbake
Forever Leeds United!!!!!!!!

morten1966

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #193 på: April 26, 2024, 23:17:07 »
Alt som treffer mål går jo inn....

Cherry

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #194 på: April 26, 2024, 23:18:28 »
Ahhh, da skjønner jeg!
D jeg opplever som « løs i magan’» på kampdag er altså magesjau ‘ på hele laget !!??😳
Jeeeez, så utrolig skuffende.  :-[
 

Kato

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #195 på: April 26, 2024, 23:18:36 »
Jeg klarer ikke å sitte å se 46 Leeds-kamper til med en totalt handlingslammet Daniel Farke på benken. I dag leverer han elendig, nok en gang. Like lite som jeg klarer en sesong til med Meslier i mål. Har aldri bedt om å få Farke sparket (90 poeng er veldig bra). Vi har divisjonens beste stall, burde spasert gjennom divisjonen. Men en spillestil som i hovedsak går på å trille ball mellom Ampadu, Rodon og en forferdelig Meslier, ødelegger all fotballglede. Støttepasning på støttepasning. Send Farke opp på kontorene som sportsdirektør. På benken vil jeg ha noe helt annet.

Å sitte på benk i Leeds må jo være totalt ødeleggende som fotballspiller. 6 minutter spilletid i gjennomsnitt, uansett hvor elendig de utpå er. Sentral midtbane blir herja med i 90 minutter. Og der kommer Kamara inn på 0-4 i det 88.minutt. Hva i all vide verden er det for noe?

Vi har spilt en hel sesong uten å ha en eneste fot som er i nærheten av å slå en dødball. Det finnes bedre føtter på dødball i norsk 4.-divisjon enn hos oss.

Nå er det bare å stålsette seg for unnskyldningene:

1. Ungt lag.
2. Kun fire dager siden kamp.
3. Skader i troppen.
4. Sykdom i troppen.
5. Spillerne takler ikke presset.

Neppe noe om at han selv ikke gjør en dritt på sidelinja før det er altfor seint. Piroe og Gnonto i dag er noe av det verste jeg har sett i en Leeds-drakt. Begge burde vært revet av etter 45 minutter.

Jeg er på 5% sjanse for opprykk. Selvtilliten er knust.
« Siste redigering: April 26, 2024, 23:25:03 av Kato »
 

Bromancer

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #196 på: April 26, 2024, 23:22:56 »
Vi slipper inn 4 mål. QPR har en XG på 0.73. Syltynt.

karaba

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #197 på: April 26, 2024, 23:24:57 »
Vi slipper inn 4 mål. QPR har en XG på 0.73. Syltynt.
Sier vel også litt om både keeper og forsvar


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bromancer

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #198 på: April 26, 2024, 23:25:36 »
Vi slipper inn 4 mål. QPR har en XG på 0.73. Syltynt.
Sier vel også litt om både keeper og forsvar


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bingo

Kato

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #199 på: April 26, 2024, 23:25:44 »
Vi slipper inn 4 mål. QPR har en XG på 0.73. Syltynt.
Sier vel også litt om både keeper og forsvar


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skal ikke være mulig å forsvare den keeperen lenger.

auren

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #200 på: April 26, 2024, 23:30:35 »
Farke's reaction to the defeat: "Decisive were the first 20 minutes. We didn't do the basics. That's important in football. To win duels, to be there with aggression and movement. QPR used this to go 2-0 up." #lufc

Farke on whether Leeds might be choking: "No. It's right that we're disappointed. We're on 90 points after 45 games. This is our toughest result. There's no explanation. We have to be critical but I'm far away from (thinking Leeds are choking)."

"One thing is for certain - there's no reason to dwell too much on this. From Monday on, we keep going." #lufc


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

morten1966

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #201 på: April 26, 2024, 23:31:43 »
Vi slipper inn 4 mål. QPR har en XG på 0.73. Syltynt.
Sier vel også litt om både keeper og forsvar


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skal ikke være mulig å forsvare den keeperen lenger.

Må ikke kritisere Meslier ...han erjo ung og lovende..... Men i dag var alle dårlige.

Kato

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #202 på: April 26, 2024, 23:34:47 »
Farke: "Difficult to explain the first 20 minutes. It's a sum of many many reasons, key players out, quick turnaround. Young side, inexperienced. Over motivated. Forgot about the basics."

Der kom det. Kikk deg litt i speilet å se på laguttak og endringer underveis.

Hallgi

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #203 på: April 26, 2024, 23:35:32 »
Gratulerer til de som tippa 4-0 til QPR, for et sjokkresultat, men dessverre ganske typisk Leeds.
Laget ser heilt tafatt ut i dag, og 8 kamper til neste kamp må hjelpe på, men det største håpet er at Ipswich berre klarer 1 poeng på sine to kommende kamper.
I dag var fullstendig krise, nervene kan ha tatt det unge laget i innspurten, de har ikkje vært gjenkjennelige siden landslagspausen sjølv om det var full fart mot Boro.
Men å snakke om Farke-avgang etter det som han og laget har prestert etter det kaoset han kom inn i sist sommer blir heilt useriøst.
ALAW (& I am the pirate amongst us)

karaba

Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #204 på: April 26, 2024, 23:38:52 »
Vi slipper inn 4 mål. QPR har en XG på 0.73. Syltynt.
Sier vel også litt om både keeper og forsvar


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skal ikke være mulig å forsvare den keeperen lenger.

Må ikke kritisere Meslier ...han erjo ung og lovende..... Men i dag var alle dårlige.
Meslier er som flere mener ikke lenger bare ung og lovende.
Svakhetene hans gjør dessverre at han aldri kommer til å bli noen klasse keeper. Han treffer på max 20% av pasningene sine, er usikker i felt arbeidet og fysisk alt for pinglete. At en kar på rundt 2m ikke dominerer mer i feltarbeidet holder ikke på dette nivået. Han har noen klasse redninger innimellom, men det veier ikke opp for alle de målene han slipper inn som en klassekeeper hadde tatt


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fredhans

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #205 på: April 26, 2024, 23:43:43 »
Dessverre et lag uten ryggrad, og dette Leeds laget hører til i champion chip………… Håper ingen av dere tror noe annet😳

raggen

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #206 på: April 26, 2024, 23:44:42 »
Gratulerer til de som tippa 4-0 til QPR, for et sjokkresultat, men dessverre ganske typisk Leeds.
Laget ser heilt tafatt ut i dag, og 8 kamper til neste kamp må hjelpe på, men det største håpet er at Ipswich berre klarer 1 poeng på sine to kommende kamper.
I dag var fullstendig krise, nervene kan ha tatt det unge laget i innspurten, de har ikkje vært gjenkjennelige siden landslagspausen sjølv om det var full fart mot Boro.
Men å snakke om Farke-avgang etter det som han og laget har prestert etter det kaoset han kom inn i sist sommer blir heilt useriøst.

JEG mener farke bør vurderes av sesongen i sin helhet.. gjort en bra prestasjon med de forutsetninger før sesongen men med alle de matchballer vi har hatt og total kollaps etter landslagspausen så bør det taes en toltalvurdering. men farke pleier jo å rykke opp sesong 2 men hvis han skal være like sta og ikke bruke stallen så kan vi like greit få inn en annen manager
Forever Leeds United!!!!!!!!

lojosang

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #207 på: April 27, 2024, 00:06:43 »
Jeg klarer ikke å sitte å se 46 Leeds-kamper til med en totalt handlingslammet Daniel Farke på benken. I dag leverer han elendig, nok en gang. Like lite som jeg klarer en sesong til med Meslier i mål. Har aldri bedt om å få Farke sparket (90 poeng er veldig bra). Vi har divisjonens beste stall, burde spasert gjennom divisjonen. Men en spillestil som i hovedsak går på å trille ball mellom Ampadu, Rodon og en forferdelig Meslier, ødelegger all fotballglede. Støttepasning på støttepasning. Send Farke opp på kontorene som sportsdirektør. På benken vil jeg ha noe helt annet.

Å sitte på benk i Leeds må jo være totalt ødeleggende som fotballspiller. 6 minutter spilletid i gjennomsnitt, uansett hvor elendig de utpå er. Sentral midtbane blir herja med i 90 minutter. Og der kommer Kamara inn på 0-4 i det 88.minutt. Hva i all vide verden er det for noe?

Vi har spilt en hel sesong uten å ha en eneste fot som er i nærheten av å slå en dødball. Det finnes bedre føtter på dødball i norsk 4.-divisjon enn hos oss.

Nå er det bare å stålsette seg for unnskyldningene:

1. Ungt lag.
2. Kun fire dager siden kamp.
3. Skader i troppen.
4. Sykdom i troppen.
5. Spillerne takler ikke presset.

Neppe noe om at han selv ikke gjør en dritt på sidelinja før det er altfor seint. Piroe og Gnonto i dag er noe av det verste jeg har sett i en Leeds-drakt. Begge burde vært revet av etter 45 minutter.

Jeg er på 5% sjanse for opprykk. Selvtilliten er knust.
Beklager, Kato, men du må ha mista fullstendig gangsynet hvis det er Meslier og Gnonto som skal ha skylda for dagens tap. Og at vi har ligaens beste stall tror jeg heller ikke spesielt mye på. Det er syltynt bak førsteellveren for yiden. Hadde innsatsen vært som i dag ville dette laget rykka ned fra League 2.

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

- Leif Olav

palle

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #208 på: April 27, 2024, 00:10:15 »
Og dette gjenget mener dere skal rykke opp via play-off?

Vi er på en måned blitt et godt under middels championship-lag. Både på og utenfor banen.

Du skal lete lenge her på forumet etter noen som sier det, vel?

PålK,
optimist som tror vi klarer det!
...ooo, vi vandrar saman...

Kato

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #209 på: April 27, 2024, 00:14:33 »
Jeg klarer ikke å sitte å se 46 Leeds-kamper til med en totalt handlingslammet Daniel Farke på benken. I dag leverer han elendig, nok en gang. Like lite som jeg klarer en sesong til med Meslier i mål. Har aldri bedt om å få Farke sparket (90 poeng er veldig bra). Vi har divisjonens beste stall, burde spasert gjennom divisjonen. Men en spillestil som i hovedsak går på å trille ball mellom Ampadu, Rodon og en forferdelig Meslier, ødelegger all fotballglede. Støttepasning på støttepasning. Send Farke opp på kontorene som sportsdirektør. På benken vil jeg ha noe helt annet.

Å sitte på benk i Leeds må jo være totalt ødeleggende som fotballspiller. 6 minutter spilletid i gjennomsnitt, uansett hvor elendig de utpå er. Sentral midtbane blir herja med i 90 minutter. Og der kommer Kamara inn på 0-4 i det 88.minutt. Hva i all vide verden er det for noe?

Vi har spilt en hel sesong uten å ha en eneste fot som er i nærheten av å slå en dødball. Det finnes bedre føtter på dødball i norsk 4.-divisjon enn hos oss.

Nå er det bare å stålsette seg for unnskyldningene:

1. Ungt lag.
2. Kun fire dager siden kamp.
3. Skader i troppen.
4. Sykdom i troppen.
5. Spillerne takler ikke presset.

Neppe noe om at han selv ikke gjør en dritt på sidelinja før det er altfor seint. Piroe og Gnonto i dag er noe av det verste jeg har sett i en Leeds-drakt. Begge burde vært revet av etter 45 minutter.

Jeg er på 5% sjanse for opprykk. Selvtilliten er knust.
Beklager, Kato, men du må ha mista fullstendig gangsynet hvis det er Meslier og Gnonto som skal ha skylda for dagens tap. Og at vi har ligaens beste stall tror jeg heller ikke spesielt mye på. Det er syltynt bak førsteellveren for yiden. Hadde innsatsen vært som i dag ville dette laget rykka ned fra League 2.

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

Hvem som var dårligst i dag er det ganske stor konkurranse om. Gnonto og Piroe ihvertfall to av de dårligste. Kjeft for å ha mistet gangsynet har jeg fått en 5-6 kamper nå. Men jeg står like støtt som for 4 uker siden på at dette laget ikke rykker opp.

Syltynt bak førstelleveren?

Der sitter det blant annet en Premier League-spiller i Jaidon Anthony som vel knapt har rundet 100 minutter i 2024. Kaptein Liam Cooper. Glen Kamara. Matheo Joseph. Det er en benk som sannsynligvis går inn i elleveren på 20 lag i denne ligaen. Problemet er jo at de ikke får spille fotballkamper. Det sitter en manager på benk som virker å verken ha evne eller vilje til å gjøre noe som helst.