Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1511672 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8970 på: August 09, 2023, 23:47:54 »
Mer pund til nye spillere da altså…….
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8971 på: August 09, 2023, 23:54:41 »
Chelsea har lagt inn bud på Lavia fra Southampton. Håper de kaprer den dealen - Da er nok sjansene mindre for at de går etter Adams - Men om Hamer blir erstatteren til Adams så er det bare å selge..

Tom

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8972 på: August 10, 2023, 00:44:34 »
Ingen tvil om at noe er i gjære...

Joe Donnohue
@JoeDonnohue
DF: "Willy was not available."

"In general you know I'm always open. I can't give you the whole picture, I'm not in control of this. I'd prefer to give you what I can say. The fact is he was not available. There will be time to make comments on this."

Håper faktisk Gnonto drar permanent. Noen må gå for at vi skal få handlet ferdig, noe annet vil være urealistisk. Hvis Gnonto bringer inn 20-25 mill så bør vi kunne hente inn Hamer, Taylor og en spiss.
Personlig synes jeg også Gnonto er en smule overvurdert, er ikke voldsomt mye end product over han. Sinisterra rangerer jeg feks langt over Gnonto. Synes også Gnonto virker litt surkete når det butter i mot.


auren
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8973 på: August 10, 2023, 08:55:04 »
Gnonto har blitt høy på seg selv. Så forbanna god er han ikke. Når han i tillegg velger å rasere forholdet til klubben og supporterne på denne måten kan han råtne bort på junior-laget for alt jeg bryr meg om inntil noen betaler det klubben vil ha.

Som jeg sa i en tidligere post, tar Summerville hver dag hele uka over Gnonto. Da ser det ut til at Adams, Gnonto og sannsynligvis JH forsvinner. Så lenge vi får inn cash som injectes rett i nye spillerinvesteringer er jeg happy.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8974 på: August 10, 2023, 09:32:40 »
Gnonto har blitt høy på seg selv. Så forbanna god er han ikke. Når han i tillegg velger å rasere forholdet til klubben og supporterne på denne måten kan han råtne bort på junior-laget for alt jeg bryr meg om inntil noen betaler det klubben vil ha.

Som jeg sa i en tidligere post, tar Summerville hver dag hele uka over Gnonto. Da ser det ut til at Adams, Gnonto og sannsynligvis JH forsvinner. Så lenge vi får inn cash som injectes rett i nye spillerinvesteringer er jeg happy.

Nå vet vi ikke alt rundt hva som har skjedd da.

Om Gnonto har bedt om å få stå over mot et så svakt lag for å ikke bli skadet eller banned i cupen om han selges syntes jeg er fair. Nektet, spurt, felles interesse… Det er mange varianter her.

Men som sagt, hva som har blitt sagt og gjort vet vi ikke.

Spiller han neste og gjør en like god jobb som sist så bryr ikke jeg meg.

Gnonto er en jeg absolutt håper blir. Udiskutabelt talent og vil bøtte inn målpoeng i år. Er jo en grunn til at PL og Serie A klubber ønsker han.


Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8975 på: August 10, 2023, 10:01:28 »
Gnonto har blitt høy på seg selv. Så forbanna god er han ikke. Når han i tillegg velger å rasere forholdet til klubben og supporterne på denne måten kan han råtne bort på junior-laget for alt jeg bryr meg om inntil noen betaler det klubben vil ha.

Som jeg sa i en tidligere post, tar Summerville hver dag hele uka over Gnonto. Da ser det ut til at Adams, Gnonto og sannsynligvis JH forsvinner. Så lenge vi får inn cash som injectes rett i nye spillerinvesteringer er jeg happy.

Nå vet vi ikke alt rundt hva som har skjedd da.

Om Gnonto har bedt om å få stå over mot et så svakt lag for å ikke bli skadet eller banned i cupen om han selges syntes jeg er fair. Nektet, spurt, felles interesse… Det er mange varianter her.

Men som sagt, hva som har blitt sagt og gjort vet vi ikke.

Spiller han neste og gjør en like god jobb som sist så bryr ikke jeg meg.

Gnonto er en jeg absolutt håper blir. Udiskutabelt talent og vil bøtte inn målpoeng i år. Er jo en grunn til at PL og Serie A klubber ønsker han.

I utgangspunktet er jeg stort sett enig med deg, Eriksen55, når det kommer til å være positivt innstilt til spillere. Jeg har aldri bua på en spiller og kommer antagelig aldri til å gjøre det. Men det er en merkelig kommentar fra Farke om Gnonto etter denne kampen. Det er ganske selvsagt at det ikke er noe Farke har valgt. Og siden jeg hele tiden har antatt at han ikke beholder landslagsplassen sin til EM hvis han ikke spiller i en bedre liga, så er jeg ganske sikker på at han kommer til å tvinge seg ut hvis ikke noe legger seg til rette. Gnonto har ikke sett ut som en vi kan stole på når ting blir tøft tidligere. Jeg håper jeg tar feil, men så langt har Farke virket som en diplomat, og en slik kommentar kan ikke bety noe annet enn at noe er i gjerde. Det er ødeleggende for Summerville også, siden de to har blitt som Gnoll(!) og Tott.

GaryMac

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8976 på: August 10, 2023, 10:11:12 »
Gnonto har blitt høy på seg selv. Så forbanna god er han ikke. Når han i tillegg velger å rasere forholdet til klubben og supporterne på denne måten kan han råtne bort på junior-laget for alt jeg bryr meg om inntil noen betaler det klubben vil ha.

Som jeg sa i en tidligere post, tar Summerville hver dag hele uka over Gnonto. Da ser det ut til at Adams, Gnonto og sannsynligvis JH forsvinner. Så lenge vi får inn cash som injectes rett i nye spillerinvesteringer er jeg happy.
Gnonto er vel den av kantspillerne våre med det største potensialet og kanskje det høyeste topp-nivået. Imidlertid kan også bunnivået være veldig lavt. Han KAN bli enormt god dersom han klarer å levere stabilt på det nivået vi så i enkeltkamper og enkeltsituasjoner i fjorårs-sesongen. Samtidig ser vi ofte at så unge spillere som leverer magiske ting kan fade ut og forsvinne. Det kan skyldes at de er veldig langt framme i utviklinga i ung alder, og at de når toppnivået sitt veldig tidlig i karrieren. Eller at de har flytt på et enormt talent hele livet, men ikke klarer eller ønsker å gjøre den tøffe jobben som skal til for å forvalte talentet og levere stabilt over lange perioder og hele sesonger.
Kanskje vil det ta noen år før han klarer å levere stabilt, slik vi har sett med Ødegård. Spørsmålet er om vi i dagens situasjon (med tre-fire andre kantspillere som er jevnere i prestasjonene, og sannsynligvis gode nok til å levere på championship-nivå) bør selge en spiller som vi kan hente viktig cash-flow på, og som også kan bli et uro-moment i troppen dersom vi nekter å selge.
Min konklusjon er at vi bør selge dersom det kommer bud på opp mot £20 mill (ville sagt £35-40 dersom vi var i PL), og re-investere pengene i andre posisjoner i stallen der behovet er større. Vi vet alle hvor... :-)
« Siste redigering: August 10, 2023, 10:13:28 av GaryMac »

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8977 på: August 10, 2023, 10:17:30 »
Gnonto var direkte skyldig i Cardiff`s 1.mål på søndag - der Ayling har fått det meste av «skyld» så var det han som ikke gadd`å ta returløpet…..det er ikke 1.gang.
Utenom det så er han definitivt ett stort talent, men han er 19 år - og dette kan gå alle veier , i hvert fall om han allerede nå begynner å sette seg selv før laget.
Selg.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8978 på: August 10, 2023, 10:19:29 »
Gnonto har blitt høy på seg selv. Så forbanna god er han ikke. Når han i tillegg velger å rasere forholdet til klubben og supporterne på denne måten kan han råtne bort på junior-laget for alt jeg bryr meg om inntil noen betaler det klubben vil ha.

Som jeg sa i en tidligere post, tar Summerville hver dag hele uka over Gnonto. Da ser det ut til at Adams, Gnonto og sannsynligvis JH forsvinner. Så lenge vi får inn cash som injectes rett i nye spillerinvesteringer er jeg happy.
Gnonto er vel den av kantspillerne våre med det største potensialet og kanskje det høyeste topp-nivået. Imidlertid kan også bunnivået være veldig lavt. Han KAN bli enormt god dersom han klarer å levere stabilt på det nivået vi så i enkeltkamper og enkeltsituasjoner i fjorårs-sesongen. Samtidig ser vi ofte at så unge spillere som leverer magiske ting kan fade ut og forsvinne. Det kan skyldes at de er veldig langt framme i utviklinga i ung alder, og at de når toppnivået sitt veldig tidlig i karrieren. Eller at de har flytt på et enormt talent hele livet, men ikke klarer eller ønsker å gjøre den tøffe jobben som skal til for å forvalte talentet og levere stabilt over lange perioder og hele sesonger.
Kanskje vil det ta noen år før han klarer å levere stabilt, slik vi har sett med Ødegård. Spørsmålet er om vi i dagens situasjon (med tre-fire andre kantspillere som er jevnere i prestasjonene, og sannsynligvis gode nok til å levere på championship-nivå) bør selge en spiller som vi kan hente viktig cash-flow på, og som også kan bli et uro-moment i troppen dersom vi nekter å selge.
Min konklusjon er at vi bør selge dersom det kommer bud på opp mot £20 mill (ville sagt £35-40 dersom vi var i PL), og re-investere pengene i andre posisjoner i stallen der behovet er større. Vi vet alle hvor... :-)

Det bør være 30 tenker jeg. Lang kontrakt, ingen klausuler. S'oton kjører knallhardt på 50 mille for Lavia, hvorfor skal Gnonto være under halvparten av dette ? Makes no sense.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8979 på: August 10, 2023, 10:25:31 »
Gnonto eller ikke, vi trenger back, midtstopper, Hamer eller Kamara og Piroe! Vi må da få en hyggelig sum penger for Gnonto,Meslier  og Adams! Dette er spillere vi klarer å erstatte !

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8980 på: August 10, 2023, 10:58:03 »
Om Gnonto på sky nå….misfornøyd med å være i Leeds! Vil  bort!, Selg han da for en riktig pris!



Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8983 på: August 10, 2023, 11:39:32 »
Liam Cooper sa det vel best etter Spurs-kampen.

Takk for så lite, Willy. Lykke til i skakkjørte Everton.

Et stort talent og viste fine takter igjen mot Cardiff. Har dog kun vist prov på hva han kan bli, så jeg føler en sum på rundt £25 millioner per i dag er mer verdt enn talentet hans. Gitt at vi har andre posisjoner som er nødt å forbedres.

Så tror jeg ikke vi får 25 millioner pund for han. Orta, Radrizzani og Kinnear satt klubben i en posisjon som gjør at vi ikke er i stand til å forhandle særlig på pris med beilerne. I motsetning til Soton og Leicester. Det er den vanskjøtselen vi betaler for nå.

Marching on together!

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8984 på: August 10, 2023, 11:44:20 »
Jeg ville absolutt vært tilbøyelig til å la Gnonto gå.....det er noe med hans attitude jeg ikke liker, han lager altfor mye ut av dommeravgjørelser og pådrar seg ofte unødvendige kort.  Akkurat dette er noe jeg misliker ved gutten, og til en viss grad defensivt arbeid....han skjønner ikke helt hva som er det beste for laget.  Jeg tror det er mange spillere der ute som passer Farke`s spillerprofil...og jeg liker tendensen til Ian Carlo Poveda, det jeg har sett av han foreløpig denne sesongen syns jeg er oppløftende. Så for min del så kan vi gjerne selge Willy, men vi må være flinke til å forhandle frem riktig pris.....
MFLU - Miracles For Leeds United

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8985 på: August 10, 2023, 11:47:11 »
Adams til Chelsea på sky nå

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8986 på: August 10, 2023, 11:52:16 »
Chelsea har lagt inn bud på Lavia fra Southampton. Håper de kaprer den dealen - Da er nok sjansene mindre for at de går etter Adams - Men om Hamer blir erstatteren til Adams så er det bare å selge..

Lavia er nok alternativet til Caceido-jakten.

Adams ville alltid være en separat deal om de fikk Caceido, har flere kilder sagt.
Marching on together!

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8987 på: August 10, 2023, 11:55:51 »
Gnonto har blitt høy på seg selv. Så forbanna god er han ikke. Når han i tillegg velger å rasere forholdet til klubben og supporterne på denne måten kan han råtne bort på junior-laget for alt jeg bryr meg om inntil noen betaler det klubben vil ha.

Som jeg sa i en tidligere post, tar Summerville hver dag hele uka over Gnonto. Da ser det ut til at Adams, Gnonto og sannsynligvis JH forsvinner. Så lenge vi får inn cash som injectes rett i nye spillerinvesteringer er jeg happy.

Nå vet vi ikke alt rundt hva som har skjedd da.

Om Gnonto har bedt om å få stå over mot et så svakt lag for å ikke bli skadet eller banned i cupen om han selges syntes jeg er fair. Nektet, spurt, felles interesse… Det er mange varianter her.

Men som sagt, hva som har blitt sagt og gjort vet vi ikke.

Spiller han neste og gjør en like god jobb som sist så bryr ikke jeg meg.

Gnonto er en jeg absolutt håper blir. Udiskutabelt talent og vil bøtte inn målpoeng i år. Er jo en grunn til at PL og Serie A klubber ønsker han.

Spillenekt er vel aldri noe positivt uansett, så sant det ikke er personlig anliggender. Jeg forstår at han vil unngå skader og presse på for overgang, men det er jo en ren egoistisk handling og ikke noe som gagner klubben på noe som helst hvis. Ser liten grunn til å forsvare noen handling med "hva som kan ligge bak".

Side before self er ikke noe Willy står for og da er det vel også greit at han slipper å være her. Nok et skuldertrekk i klubbens historie.

Trist det. Premier League var tidlig for han, men jeg tror han kunne blitt strålende i Championship. Den gang ei.
Marching on together!

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8988 på: August 10, 2023, 12:40:11 »
Leeds United er en helt unik klubb når det gjelder negative hendelser. Og det stopper aldri.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8989 på: August 10, 2023, 13:21:03 »
Adams angivelig hos Chelsea for medisinsk test, skal vi tro denne kilden. Chelsea skal visstnok ha møtt klausulen på £20 M, så da kan spilleren forhandle med bydende klubb helt fritt.

https://www.chelsea-news.co/2023/08/20m-signing-completing-his-medical-ahead-of-chelsea-transfer/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8990 på: August 10, 2023, 13:27:55 »
Adams angivelig hos Chelsea for medisinsk test, skal vi tro denne kilden. Chelsea skal visstnok ha møtt klausulen på £20 M, så da kan spilleren forhandle med bydende klubb helt fritt.

https://www.chelsea-news.co/2023/08/20m-signing-completing-his-medical-ahead-of-chelsea-transfer/

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Tyler Adams to Chelsea, here we go! The relegation clause worth £20m has been activated today 🚨🔵🇺🇸 #CFC

Agreement reached with player’s agent in London over personal terms and now medical tests to follow — after 10 days negotiations, deal now done.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8991 på: August 10, 2023, 13:30:36 »
Det tappes og det tappes.
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8992 på: August 10, 2023, 13:33:24 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Understand Tyler Adams already did 1st part of medical tests on Wednesday and will complete main part today 🔵🇺🇸

Chelsea deal, done and sealed for £20m relegation clause activated this week.

Here we go, confirmed.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8993 på: August 10, 2023, 13:39:02 »
Det tappes og det tappes.

Snart åpnes kranene andre veien, bare vent ;)

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8994 på: August 10, 2023, 13:42:19 »
LUFCFANZONE
@LUFCFANZ0NE
Leeds United’s loan deal for Tottenham defender Joe Rodon does not have a fixed obligation or option to make the transfer permanent at the end of the season.

If Leeds wish to take the Welshman on a permanent basis following the conclusion of his loan spell they would have to negotiate fresh terms and a price.

(Evening Standard🥇)

#LUFC #MOT

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8995 på: August 10, 2023, 13:50:45 »
Adams angivelig hos Chelsea for medisinsk test, skal vi tro denne kilden. Chelsea skal visstnok ha møtt klausulen på £20 M, så da kan spilleren forhandle med bydende klubb helt fritt.

https://www.chelsea-news.co/2023/08/20m-signing-completing-his-medical-ahead-of-chelsea-transfer/

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Tyler Adams to Chelsea, here we go! The relegation clause worth £20m has been activated today 🚨🔵🇺🇸 #CFC

Agreement reached with player’s agent in London over personal terms and now medical tests to follow — after 10 days negotiations, deal now done.
Synd:( En av få spillere fra forrige sesong jeg hadde håpet skulle bli med videre. Nå er midtbanen så tynn, får vi skader på Ampadu/Gray vil medføre fullstendig krise. Virker ikke som Gyabi/Bate er klare for å ta opp hansken. Vi trenger 2-3 nye sentrale midtbanespillere, i tillegg til en 10´er.. Farke har mildt sagt tøffe forhold i sine 1. måneder i Leeds

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8996 på: August 10, 2023, 13:52:56 »
Adams angivelig hos Chelsea for medisinsk test, skal vi tro denne kilden. Chelsea skal visstnok ha møtt klausulen på £20 M, så da kan spilleren forhandle med bydende klubb helt fritt.

https://www.chelsea-news.co/2023/08/20m-signing-completing-his-medical-ahead-of-chelsea-transfer/

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Tyler Adams to Chelsea, here we go! The relegation clause worth £20m has been activated today #CFC

Agreement reached with player’s agent in London over personal terms and now medical tests to follow — after 10 days negotiations, deal now done.
Synd:( En av få spillere fra forrige sesong jeg hadde håpet skulle bli med videre. Nå er midtbanen så tynn, får vi skader på Ampadu/Gray vil medføre fullstendig krise. Virker ikke som Gyabi/Bate er klare for å ta opp hansken. Vi trenger 2-3 nye sentrale midtbanespillere, i tillegg til en 10´er.. Farke har mildt sagt tøffe forhold i sine 1. måneder i Leeds
Eneste bra er 20 mill inn på konto og en mindre på skadelista.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8997 på: August 10, 2023, 14:12:08 »
Adams angivelig hos Chelsea for medisinsk test, skal vi tro denne kilden. Chelsea skal visstnok ha møtt klausulen på £20 M, så da kan spilleren forhandle med bydende klubb helt fritt.

https://www.chelsea-news.co/2023/08/20m-signing-completing-his-medical-ahead-of-chelsea-transfer/

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Tyler Adams to Chelsea, here we go! The relegation clause worth £20m has been activated today #CFC

Agreement reached with player’s agent in London over personal terms and now medical tests to follow — after 10 days negotiations, deal now done.
Synd:( En av få spillere fra forrige sesong jeg hadde håpet skulle bli med videre. Nå er midtbanen så tynn, får vi skader på Ampadu/Gray vil medføre fullstendig krise. Virker ikke som Gyabi/Bate er klare for å ta opp hansken. Vi trenger 2-3 nye sentrale midtbanespillere, i tillegg til en 10´er.. Farke har mildt sagt tøffe forhold i sine 1. måneder i Leeds
Eneste bra er 20 mill inn på konto og en mindre på skadelista.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Vil tro at denne overgangen er relativt nøytral ift FFP, da han har langt tid igjen av kontrakten og var kjøpt dyrt. Selvsagt en fordel å bli kvitt lønnen som utgiftspost, men vi tross alt må ha inn erstatning(er). Definitivt en spiller jeg kommer til å savne

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8998 på: August 10, 2023, 14:51:03 »
Adams angivelig hos Chelsea for medisinsk test, skal vi tro denne kilden. Chelsea skal visstnok ha møtt klausulen på £20 M, så da kan spilleren forhandle med bydende klubb helt fritt.

https://www.chelsea-news.co/2023/08/20m-signing-completing-his-medical-ahead-of-chelsea-transfer/

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Tyler Adams to Chelsea, here we go! The relegation clause worth £20m has been activated today #CFC

Agreement reached with player’s agent in London over personal terms and now medical tests to follow — after 10 days negotiations, deal now done.
Synd:( En av få spillere fra forrige sesong jeg hadde håpet skulle bli med videre. Nå er midtbanen så tynn, får vi skader på Ampadu/Gray vil medføre fullstendig krise. Virker ikke som Gyabi/Bate er klare for å ta opp hansken. Vi trenger 2-3 nye sentrale midtbanespillere, i tillegg til en 10´er.. Farke har mildt sagt tøffe forhold i sine 1. måneder i Leeds
Eneste bra er 20 mill inn på konto og en mindre på skadelista.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Vil tro at denne overgangen er relativt nøytral ift FFP, da han har langt tid igjen av kontrakten og var kjøpt dyrt. Selvsagt en fordel å bli kvitt lønnen som utgiftspost, men vi tross alt må ha inn erstatning(er). Definitivt en spiller jeg kommer til å savne

Tror faktisk den vil generere omtrent 8 millioner pund i gevinst, om jeg har forstått dette riktig. Kostet €17 mill på en femårskontrakt, noe som per i dag tilsvarer 14,6 millioner pund. Det vil si en "avskrivning" på 2,9 mill i året over fem år og dermed en restverdi etter ett år med avskrivning på omtrent £11,7 mill. Hvis salgssummen da er £20 mill skulle det bety 8,3 millioner i gevinst.

Så har det vel også noe å si om det er betalt i euro (fra Tyskland) og kursutvikling mot pund osv. Men det blir peanøtter.

Så kommer da lønnsbesparelsen i tillegg per år. Så har vel også han måttet gå ned i lønn, men man skulle vel tro det likevel var en ganske solid betaling per uke. Så skal jo selvsagt en eventuell erstatter også lønnes, så lønn har nok ikke så mye å si.

8 mill gir forhåpentligvis noe spillerom, men spørsmålet vil jo alltid være om 8 mill er økte muligheter eller om det er går til å dekke tap.... 
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8999 på: August 10, 2023, 15:10:25 »
Er det noe eg har lært gjennom årene så er det at svæært få spillere er uerstattelige. Det skjer selvsagt at salg svekker oss. Men det handler m hvem som kommer inn - og hvordan manageren forvalter talent. Kroneksempelet for meg er da Sheridan forsvant.

I sum ble vi likevel styrket og Sgt Wilko’s Barmy Army oppstod.

Så eg er spent på spillerstallen pr 2.9.2023 og ha tro på at vi vil være konkurransedyktige.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan