Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 379881 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1290 på: Mars 13, 2014, 19:23:10 »
tycker mcd har fått tillräckligt med skit nu, är kanske inte så lätt att leda denna klubben för alla managers kan väl inte plötsligt bli värdelösa baraför att de tränar Leeds? visan man hör nu hörde man  för ett år sedan och för 2 år sedan och 3 år sedan och så vidare, kanske klubben, fansen, ägarna spelarna får ta sin bit med
« Siste redigering: Mars 13, 2014, 19:31:07 av sportcarl1 »
 

lowfields

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1291 på: Mars 13, 2014, 19:32:03 »
Er ikke videre imponert over de egenskapene en kaptein burde vise i slike tider. Virkelig gode kapteiner tar tak i laget og hever prestasjonen etter en dårlig kamp. I år har vi bare gått fra vondt til verre i altfor lang tid nå. Tviler ikke på at McCormack har hjertet på riktig sted, men det er tydelig han ikke har de egenskapene å samle laget i tøffe tider. Og ja, vet jeg får mange McC4mack-elskere på nakken nå, men dette tror jeg IKKE hadde skjedd med f.eks Strachan med båndet. For det er ikke det at vi taper kamper jeg tenker på, det er måten vi taper på kamp etter kamp.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1292 på: Mars 13, 2014, 19:58:20 »
tycker mcd har fått tillräckligt med skit nu, är kanske inte så lätt att leda denna klubben för alla managers kan väl inte plötsligt bli värdelösa baraför att de tränar Leeds? visan man hör nu hörde man  för ett år sedan och för 2 år sedan och 3 år sedan och så vidare, kanske klubben, fansen, ägarna spelarna får ta sin bit med

Kanskje han har fått for mye skit. Men jeg er forundret over hvorfor eiersituasjon og alt det der hos mange skal unnskylde en grusom spillestil, elendig laguttak osv. Må være grenser på hvor mye man kan legge skyld på eiersituasjonen. I tillegg blir jeg provosert over at han etter kamp prater null og niks om kampen, men om hvor mange managere Leeds har hatt de siste ti årene. Han kan forklare hva som har gått galt, og hva vi må gjøre for å bli bedre. Har ikke hørt han en gang fortelle hva som skal gjøres for å snu dette. Tirsdag skyldte han til og med på andre for at Kebe og Stewart ikke spilte. Han burde jo sende premie til de som nekter han å bruke spesielt Kebe, når han ikke evner å se det selv.
 

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1293 på: Mars 13, 2014, 20:16:42 »
självklart har bmd gjort fel, men tycker han fätt alldeles för mycket i förhållande till tex spelarna och ägarna, det är väl ägarna som står över spelare och managers. vi  kan ju klaga i all oändlioghet på våra dåliga managers de sista 10 åren(om de nu är det) men till syvende och sist är det ju klubben och ägarna som anställer dom
 

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1294 på: Mars 13, 2014, 20:19:23 »
självklart har bmd gjort fel, men tycker han fätt alldeles för mycket i förhållande till tex spelarna och ägarna, det är väl ägarna som står över spelare och managers. vi  kan ju klaga i all oändlioghet på våra dåliga managers de sista 10 åren(om de nu är det) men till syvende och sist är det ju klubben och ägarna som anställer dom

Kan du forstå hvorfor spillere blir dårlige hos oss, og ofte blomstrer andre plasser? Hva er det som gjør det så vanskelig å spille for Leeds? Stor klubb, mye tilskuere, mye fans på bortekampene, krevende fans? Eller er det bare vi som tror det er slik?
 

samadhi

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1295 på: Mars 13, 2014, 20:48:23 »
Det at han gikk tilbake til 3-5-2 formasjonen på tirsdag er etter min mening det største svakhetstegnet han har vist i sin tid i Leeds. Det blir som å prøve å løse ett nåværende problem ved å bruke ett gammel problem.

Jeg har sansen for Brian McD og håper så inderlig han lykkes. Liker filosofien med å handle inn unge spillere, liker at han satser på å bygge opp klubben med speidernettverk, ungdomsakademi etc. Liker at tanken er at han skal få tid til å prøve å feile.... men det er likevel noe som skurrer. Blant annet at vi ikke får nok poeng og spiller elendig fotball...
marching on together,
derudaf forever...

berlin

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1296 på: Mars 13, 2014, 20:57:21 »
självklart har bmd gjort fel, men tycker han fätt alldeles för mycket i förhållande till tex spelarna och ägarna, det är väl ägarna som står över spelare och managers. vi  kan ju klaga i all oändlioghet på våra dåliga managers de sista 10 åren(om de nu är det) men till syvende och sist är det ju klubben och ägarna som anställer dom

Kan du forstå hvorfor spillere blir dårlige hos oss, og ofte blomstrer andre plasser? Hva er det som gjør det så vanskelig å spille for Leeds? Stor klubb, mye tilskuere, mye fans på bortekampene, krevende fans? Eller er det bare vi som tror det er slik?

Godt siste spm, Kato.

Særlig mye tilskuere har vi ikke. Kravstore tilskuere? Kanskje, men det gjelder mange andre klubber også.
Generelt så blir et engelsk hjemmepublikum litt ekle hvis spillere roter litt for mye, mens de en del ganger tilgir dårlig hvis spillerne virkelig prøver. Lathet/likegyldighet blir ikke tolerert (med mindre man scorer) og spiller du dårlig i tillegg, blir du hundset. Dette vet spillerne, det er ikke Leeds-spesifikt.
 Mye fans på bortebane anser jeg som stor styrke, selv i motgang, spillerne blir ikke like påvirket av det på bortebane. På hjemmebane er saken den at dårlig spill i sin egen hule, gjør publikum flaue og sårer stoltheten, da vokser frutrasjonen kjapt.

Personlig tror jeg det er noe overdrevet at Elland Road/Leeds United gjør at spillerne blir overnervøse,
men det blir såklart påvirket.

Jeg tror vi vet alt for lite om hva som skjer innad i klubben akkurat nå eller over de siste 2 måneder.
Ja, vet vi noe i det hele tatt? Dette er ting som sjelden eller aldri blir lekket til noen som helst, før krisen er over. Så dette kommer som en faktor med ukjent "kraft" utover de vanlige "pressfaktorene du lister opp, og som kanskje er for billige? Denne faktoren kan gjøre noe med hele klubben med alle sine ansatte,
i så måte kan man trekke paralleller til organisasjoner med dårlig arbeidsmiljø (utydelig og fraværende ledelse, manglende intern informasjon, maktutøvelse, kontrollutøvelse, uklare rutiner, konflikter og "lorting i krokene", rykter, demotiverte medarbeidere, høy turnover, høyt sykefravær etc.)

« Siste redigering: Mars 13, 2014, 21:12:01 av berlin »

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1297 på: Mars 13, 2014, 21:21:06 »
tycker mcd har fått tillräckligt med skit nu, är kanske inte så lätt att leda denna klubben för alla managers kan väl inte plötsligt bli värdelösa baraför att de tränar Leeds? visan man hör nu hörde man  för ett år sedan och för 2 år sedan och 3 år sedan och så vidare, kanske klubben, fansen, ägarna spelarna får ta sin bit med

Kanskje han har fått for mye skit. Men jeg er forundret over hvorfor eiersituasjon og alt det der hos mange skal unnskylde en grusom spillestil, elendig laguttak osv. Må være grenser på hvor mye man kan legge skyld på eiersituasjonen. I tillegg blir jeg provosert over at han etter kamp prater null og niks om kampen, men om hvor mange managere Leeds har hatt de siste ti årene. Han kan forklare hva som har gått galt, og hva vi må gjøre for å bli bedre. Har ikke hørt han en gang fortelle hva som skal gjøres for å snu dette. Tirsdag skyldte han til og med på andre for at Kebe og Stewart ikke spilte. Han burde jo sende premie til de som nekter han å bruke spesielt Kebe, når han ikke evner å se det selv.

"We are going to improve, we will be better and better"
"The players have to be brave on the ball. If they lose it, get it back"

Han snakker ikke helt slik nå om dagen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1298 på: Mars 13, 2014, 21:25:59 »
Det at han gikk tilbake til 3-5-2 formasjonen på tirsdag er etter min mening det største svakhetstegnet han har vist i sin tid i Leeds. Det blir som å prøve å løse ett nåværende problem ved å bruke ett gammel problem.

Jeg har sansen for Brian McD og håper så inderlig han lykkes. Liker filosofien med å handle inn unge spillere, liker at han satser på å bygge opp klubben med speidernettverk, ungdomsakademi etc. Liker at tanken er at han skal få tid til å prøve å feile.... men det er likevel noe som skurrer. Blant annet at vi ikke får nok poeng og spiller elendig fotball...

Helt enig! Jeg hadde håpet på 4-3-3 og dette laget:

Butland
Byram  Zaliukas  Pearce  Warnock
        Mowatt  Austin  Murphy
         Wickham  Smith  Ross

Så står jeg på South Stand (som eier North Stand om dagen) og hører Pugh blir lest opp og da skjønte jeg at det ble 3-5-2.. Kunne han ikke spilt med Brown som defensiv midtbanemann i stedenfor for den ekstra midtstopperen?!?!?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1299 på: Mars 13, 2014, 21:29:21 »
självklart har bmd gjort fel, men tycker han fätt alldeles för mycket i förhållande till tex spelarna och ägarna, det är väl ägarna som står över spelare och managers. vi  kan ju klaga i all oändlioghet på våra dåliga managers de sista 10 åren(om de nu är det) men till syvende och sist är det ju klubben och ägarna som anställer dom

Kan du forstå hvorfor spillere blir dårlige hos oss, og ofte blomstrer andre plasser? Hva er det som gjør det så vanskelig å spille for Leeds? Stor klubb, mye tilskuere, mye fans på bortekampene, krevende fans? Eller er det bare vi som tror det er slik?

Godt siste spm, Kato.

Særlig mye tilskuere har vi ikke. Kravstore tilskuere? Kanskje, men det gjelder mange andre klubber også.
Generelt så blir et engelsk hjemmepublikum litt ekle hvis spillere roter litt for mye, mens de en del ganger tilgir dårlig hvis spillerne virkelig prøver. Lathet/likegyldighet blir ikke tolerert (med mindre man scorer) og spiller du dårlig i tillegg, blir du hundset. Dette vet spillerne, det er ikke Leeds-spesifikt.
 Mye fans på bortebane anser jeg som stor styrke, selv i motgang, spillerne blir ikke like påvirket av det på bortebane. På hjemmebane er saken den at dårlig spill i sin egen hule, gjør publikum flaue og sårer stoltheten, da vokser frutrasjonen kjapt.

Personlig tror jeg det er noe overdrevet at Elland Road/Leeds United gjør at spillerne blir overnervøse,
men det blir såklart påvirket.

Jeg tror vi vet alt for lite om hva som skjer innad i klubben akkurat nå eller over de siste 2 måneder.
Ja, vet vi noe i det hele tatt? Dette er ting som sjelden eller aldri blir lekket til noen som helst, før krisen er over. Så dette kommer som en faktor med ukjent "kraft" utover de vanlige "pressfaktorene du lister opp, og som kanskje er for billige? Denne faktoren kan gjøre noe med hele klubben med alle sine ansatte,
i så måte kan man trekke paralleller til organisasjoner med dårlig arbeidsmiljø (utydelig og fraværende ledelse, manglende intern informasjon, maktutøvelse, kontrollutøvelse, uklare rutiner, konflikter og "lorting i krokene", rykter, demotiverte medarbeidere, høy turnover, høyt sykefravær etc.)

Leeds er jo ikke en klubb man kan komme til for å bli lat, noe veldig mange virker.

Leedsfansen elsker jo sine helter, men de man føler svikter blir virkelig hudflettet.

Tror hvis man skulle forsket på "Leedssyndromet" aka "prestere dårligere enn du kan" så kunne man funnet mange variabler som fører til kollaps..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1300 på: Mars 13, 2014, 21:30:02 »
självklart har bmd gjort fel, men tycker han fätt alldeles för mycket i förhållande till tex spelarna och ägarna, det är väl ägarna som står över spelare och managers. vi  kan ju klaga i all oändlioghet på våra dåliga managers de sista 10 åren(om de nu är det) men till syvende och sist är det ju klubben och ägarna som anställer dom

Kan du forstå hvorfor spillere blir dårlige hos oss, og ofte blomstrer andre plasser? Hva er det som gjør det så vanskelig å spille for Leeds? Stor klubb, mye tilskuere, mye fans på bortekampene, krevende fans? Eller er det bare vi som tror det er slik?
vi kanske lever för mycket i det gamla då vi var en storklubb, fans och ägare kräver kanske för mycket, är säkert väldigt lätt att spela för LU när det går bra men definitivt inte när det går dåligt, samma fråga som du ställde om spelare kan man ju även säga om managers, varför har de så svårt att lyckas just här?en sak är säker denna klubb saknar kontinuitet och varken spelare eller managers känner nog någon större trygghet här(förutom när det går bra), förhoppningsvis blir det bättre med cellino fast å andra sidan så byter han managers som folk byter skjorta
« Siste redigering: Mars 13, 2014, 21:31:54 av sportcarl1 »
 

Xern

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1301 på: Mars 13, 2014, 23:42:35 »
Det at han gikk tilbake til 3-5-2 formasjonen på tirsdag er etter min mening det største svakhetstegnet han har vist i sin tid i Leeds. Det blir som å prøve å løse ett nåværende problem ved å bruke ett gammel problem.

Jeg har sansen for Brian McD og håper så inderlig han lykkes. Liker filosofien med å handle inn unge spillere, liker at han satser på å bygge opp klubben med speidernettverk, ungdomsakademi etc. Liker at tanken er at han skal få tid til å prøve å feile.... men det er likevel noe som skurrer. Blant annet at vi ikke får nok poeng og spiller elendig fotball...

Helt enig! Jeg hadde håpet på 4-3-3 og dette laget:

Butland
Byram  Zaliukas  Pearce  Warnock
        Mowatt  Austin  Murphy
         Wickham  Smith  Ross

Så står jeg på South Stand (som eier North Stand om dagen) og hører Pugh blir lest opp og da skjønte jeg at det ble 3-5-2.. Kunne han ikke spilt med Brown som defensiv midtbanemann i stedenfor for den ekstra midtstopperen?!?!?
Kanskje han skulle prøvd 4-2-3-1.. Anser det som en taktikk som passer perfekt for drt laget vi har nå:
Butland
Byram-Zailukas-Pearce-Warnock
Brown-Austin
Wickham-Smith-McCormack

Da må selvfølgelig Wickham og McC ha store tøyler til å gå innover..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1302 på: Mars 14, 2014, 00:05:32 »
+ Murphy eller Mowatt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Torpe-do

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1303 på: Mars 14, 2014, 08:49:33 »
McDermott har fått seg en ripe i lakken, det er klart. Hos meg selv inkludert. Jeg har egentlig ikke tro på karen lengre, desverre.


Dette til tross  så vil jeg faktisk ikke ha ham sparket. Han ble ansatt på long-term, og han har vel egentlig ikke underprestert når det kommer til sesongens mål og ambisjoner, verken fra styret eller oss fans (ref spørreundersøkelsen før sesongstart). Arrester meg gjerne om jeg tar feil, men slik jeg ser det er egentlig poengfangsten slik den ble forventet å være.
Så lenge en manager ikke har underprestert burde det heller ikke være verdt alle de pengene en må betale for å frigjøre han fra de 2 årene som er igjen i kontrakten.

Jeg skulle ønske at alle disse grusomme enkeltresultatene vi har måtte lidd igjennom denne sesongen har komt på grunn av innføring og eksperimentering av en eller annen genial taktikk og spillestil. Jeg skulle ønske denne likegyldige, uengasjerende og til tider villt frustrerende sesongen har gjort nytte, på en eller annen måte. Desverre tror jeg egentlig ikke dette. Det har resultert i en apatisk tilnærming hos meg selv - for å være helt ærlig visste jeg ikke vi hadde en tirsdagskamp mot Reading denne uken. Travelt på jobb, ja, men allikevel, det har aldri hendt meg før. Når jeg ser på resultatet var vel egentlig det like greit..

Tilliten til McDermott er syltynn, om ikke ikke-eksisterende. Det har mye med det jeg prøver å få fram her i dette innlegget. Det har ikke med at jeg ikke kan godta nok en sesong i Championship, det har ikke med at jeg ikke kan godta en sesong med innføring og etablering av en mer fremtidsrettet plan og spillerstil. Det er mer mangelen på akkurat dette. Jeg er riktignok ingen fotballekspert. Ingen taktiker av rang, og jeg har heller ikke sett hver kamp. Men av det jeg har fått med meg har det vært slik jeg kan se det en total mangel på progressjon. En total mangel på akkurat det som skal gjøre en slik sesong verdt å følge med på - lagets progressjon og utviklingen av enkeltspillere. Gleden av å se et lag bli samspilt, og enkeltindivider som blomstrer pga av en tilpasset spillerstil. På denne tiden av året skulle vi vel slik sett spilt bedre fotball enn hva vi gjorde i september, om McDermott hadde visst hva han gjorde på.

I mangel på umiddelbare, tilsynelatende bedre alternativer ønsker jeg ikke McDermott bort. Jeg ønsker faktisk å gi han en hel sesong til (!), så sant vi ikke er nedrykkstruet ved november.

Trist, ja. Frustrerende, ja. Men allikevel tror jeg det er det beste alternativet  ???

« Siste redigering: Mars 14, 2014, 08:53:54 av Torpedo »

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1304 på: Mars 14, 2014, 08:56:06 »
McDermott har fått seg en ripe i lakken, det er klart. Hos meg selv inkludert. Jeg har egentlig ikke tro på karen lengre, desverre.


Dette til tross  så vil jeg faktisk ikke ha ham sparket. Han ble ansatt på long-term, og han har vel egentlig ikke underprestert når det kommer til sesongens mål og ambisjoner, verken fra styret eller oss fans (ref spørreundersøkelsen før sesongstart). Arrester meg gjerne om jeg tar feil, men slik jeg ser det er egentlig poengfangsten slik den ble forventet å være.
Så lenge en manager ikke har underprestert burde det heller ikke være verdt alle de pengene en må betale for å frigjøre han fra de 2 årene som er igjen i kontrakten.

Jeg skulle ønske at alle disse grusomme enkeltresultatene vi har måtte lidd igjennom denne sesongen har komt på grunn av innføring og eksperimentering av en eller annen genial taktikk og spillestil. Jeg skulle ønske denne likegyldige, uengasjerende og til tider villt frustrerende sesongen har gjort nytte, på en eller annen måte. Desverre tror jeg egentlig ikke dette. Det har resultert i en apatisk tilnærming hos meg selv - for å være helt ærlig visste jeg ikke vi hadde en tirsdagskamp mot Reading denne uken. Travelt på jobb, ja, men allikevel, det har aldri hendt meg før. Når jeg ser på resultatet var vel egentlig det like greit..

Tilliten til McDermott er syltynn, om ikke ikke-eksisterende. Det har mye med det jeg prøver å få fram her i dette innlegget. Det har ikke med at jeg ikke kan godta nok en sesong i Championship, det har ikke med at jeg ikke kan godta en sesong med innføring og etablering av en mer fremtidsrettet plan og spillerstil. Det er mer mangelen på akkurat dette. Jeg er riktignok ingen fotballekspert. Ingen taktiker av rang, og jeg har heller ikke sett hver kamp. Men av det jeg har fått med meg har det vært slik jeg kan se det en total mangel på progressjon. En total mangel på akkurat det som skal gjøre en slik sesong verdt å følge med på - lagets progressjon og utviklingen av enkeltspillere. Gleden av å se et lag bli samspilt, og enkeltindivider som blomstrer pga av en tilpasset spillerstil. På denne tiden av året skulle vi vel slik sett spilt bedre fotball enn hva vi gjorde i september, om McDermott hadde visst hva han gjorde på.

I mangel på umiddelbare, tilsynelatende bedre alternativer ønsker jeg ikke McDermott bort. Jeg ønsker faktisk å gi han en hel sesong til (!), så sant vi ikke er nedrykkstruet ved november.

Trist, ja. Frustrerende, ja. Men allikevel tror jeg det er det beste alternativet  ???



Synes egentlig du treffer veldig bra med mye her.
 

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1305 på: Mars 14, 2014, 08:58:13 »
Enig med Torpedo med mye, men synes ikke at vi skal fortsette med McD.
Ene og alene på grunn av at der finnes null fremgang i spillet og det er umulig å se et mønster i det som gjøres.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torpe-do

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1306 på: Mars 14, 2014, 09:48:42 »
Enig med Torpedo med mye, men synes ikke at vi skal fortsette med McD.
Ene og alene på grunn av at der finnes null fremgang i spillet og det er umulig å se et mønster i det som gjøres.

Et synspunkt jeg til de grader kan forstå.

Joe Jordan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1307 på: Mars 14, 2014, 10:49:16 »
Vi er der jeg regnet med vi ville være da sesongen startet. Så jeg forlanger ikke noens hode på et fat. MEN  heller ikke jeg kan se noe mønster eller progresjon i laget. Ingenting som tyder på en plan som langsomt tar form.

Utrolig synd, for jeg så for meg McDermott som manageren vi skulle ha i mange år fremover. Om Cellino tar over klubben neste uke er han nok ferdig. Og det står ikke like mange på tribunen denne gangen med "Bring McDermott back" plakater... 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1308 på: Mars 14, 2014, 10:59:08 »
Vi er der jeg regnet med vi ville være da sesongen startet. Så jeg forlanger ikke noens hode på et fat. MEN  heller ikke jeg kan se noe mønster eller progresjon i laget. Ingenting som tyder på en plan som langsomt tar form.

Utrolig synd, for jeg så for meg McDermott som manageren vi skulle ha i mange år fremover. Om Cellino tar over klubben neste uke er han nok ferdig. Og det står ikke like mange på tribunen denne gangen med "Bring McDermott back" plakater... 

Basert på inntrykkene fra Bolton/Reading kampene: Heller ikke spillerne virket å ha tillit til det BMD driver med. Da er det dessverre game over!  Nivået var så lavt at jeg seriøst frykter en kamp mot nedrykk hvis dette får fortsette....
Jon R.

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1309 på: Mars 14, 2014, 12:37:02 »
Folk kan styre sin begeistring for BMD, ja. http://hereisthecity.com/en-gb/2014/03/14/leeds-fans-criticise-mcdermott-in-annual-review-totally-mediocre
Fyren er en total middelmådighet, Leeds uverdig. Kun hans gode forhold til fansen har opprettholdt støtten. Det er nok nå. Spark BMD nå. La den nye mannen få de siste 2 mnd av sessongen til å gjøre seg kjent med forholdene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1310 på: Mars 14, 2014, 13:06:17 »
Folk kan styre sin begeistring for BMD, ja. http://hereisthecity.com/en-gb/2014/03/14/leeds-fans-criticise-mcdermott-in-annual-review-totally-mediocre
Fyren er en total middelmådighet, Leeds uverdig. Kun hans gode forhold til fansen har opprettholdt støtten. Det er nok nå. Spark BMD nå. La den nye mannen få de siste 2 mnd av sessongen til å gjøre seg kjent med forholdene.

håper virkelig de som styrer/skal styre, ikke ser det på samme måte....
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Re: Analyse av scoringer sesongen 2013/2014
« Svar #1312 på: Mars 14, 2014, 14:27:30 »
For lite bilder? :)
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1313 på: Mars 14, 2014, 15:18:50 »
Leeds United er en mystisk organisasjon....!! Det må for BmD og alle de andre som prøver å få dette til være som å kjempe mot en ukjent sykdom eller et virus som ikke slår ut hverken i blodprøver eller urinprøver!! Medisinering forsøkes, men til liten nytte, noe gir kortvarig effekt, så komme tilbakeslaget igjen, gang på gang på gang!!

Jeg var etter Rocdale i sjokk, etter Shefiield Wed nesten i koma, etter Bolton vandret jeg rundt i transe og etter Reading denne uka ble jeg å regne som Zoombie....antagelig litt som Brian McDermott føler det. Zoombier er forøvrig intet å samle på, de er døde. Mao er det lett å tenke ut med BmD.

Når det er sagt er det vanskelig nå å se hvem i all verden som skal kunne klare å skape noe slagkraftig av den gjengen vi har. BmD har ikke fått de arbeidsvilkårene som er nødvendig for å skape et topplag. Det å tro noe annet er en illusjon. Vi har IKKE toppspillere. Enkelte ganske gode, men de aller fleste er middelhavsfarere. Macca scorer titt og ofte og jeg tenker med gru på hvor vi hadde vært uten ham. Smith er stor og god på hodet, men så....Rudy er en vaklende kjempe uten tempo, overskudd og interesse. Pearce er smittet av tabbene til de andre og senker seg ned på samme nivå. Peltier er uten plan i spillet sitt, Pugh er dårlig rett og slett og ja, sånn er det dessverre. Kjøpene, Kebe og Stewart.....Kebe har forsøkt litt innimellom, men får lite til og Stewart synes jeg har vært fullstendig hjelpesløs.

Hva skal denne lange posten ende med - rett og slett en forsterkning av min Leedsdepresjon etter nok en sesong som har gått lukt til helvete og nå må vi slåss for å unngå å komme i nedrykkstriden. TRAGISK!!!
Yeboahs vitne

Cherry

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1314 på: Mars 14, 2014, 15:20:52 »
Vi er der jeg regnet med vi ville være da sesongen startet. Så jeg forlanger ikke noens hode på et fat. MEN  heller ikke jeg kan se noe mønster eller progresjon i laget. Ingenting som tyder på en plan som langsomt tar form.

Utrolig synd, for jeg så for meg McDermott som manageren vi skulle ha i mange år fremover. Om Cellino tar over klubben neste uke er han nok ferdig. Og det står ikke like mange på tribunen denne gangen med "Bring McDermott back" plakater... 

Basert på inntrykkene fra Bolton/Reading kampene: Heller ikke spillerne virket å ha tillit til det BMD driver med. Da er det dessverre game over!  Nivået var så lavt at jeg seriøst frykter en kamp mot nedrykk hvis dette får fortsette....

Var også på Bolton kampen, og d som forundret meg mest var mangel på innsatsen hos spillerne, selve guts' en med brystkassa først!!  I tillegg manglet jo kreativitet fullstendig før Mowatt kom innpå....DER trenger vi påfyll!
Kebe var tragisk, syns bare synd på ham....
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1315 på: Mars 14, 2014, 15:26:20 »
Vi er der jeg regnet med vi ville være da sesongen startet. Så jeg forlanger ikke noens hode på et fat. MEN  heller ikke jeg kan se noe mønster eller progresjon i laget. Ingenting som tyder på en plan som langsomt tar form.

Utrolig synd, for jeg så for meg McDermott som manageren vi skulle ha i mange år fremover. Om Cellino tar over klubben neste uke er han nok ferdig. Og det står ikke like mange på tribunen denne gangen med "Bring McDermott back" plakater... 

Basert på inntrykkene fra Bolton/Reading kampene: Heller ikke spillerne virket å ha tillit til det BMD driver med. Da er det dessverre game over!  Nivået var så lavt at jeg seriøst frykter en kamp mot nedrykk hvis dette får fortsette....

Var også på Bolton kampen, og d som forundret meg mest var mangel på innsatsen hos spillerne, selve guts' en med brystkassa først!!  I tillegg manglet jo kreativitet fullstendig før Mowatt kom innpå....DER trenger vi påfyll!
Kebe var tragisk, syns bare synd på ham....


BmD har mista garederoben kanskje?
Yeboahs vitne


baste

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1317 på: Mars 14, 2014, 16:32:18 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-whites-in-limbo-as-takeover-leads-everyone-involved-a-merry-dance-mills-1-6497079

Danny Mills får det bedre frem enn det jeg gjør  :D

GODT FORMULERT JA
If performances like the last two against Bolton Wanderers and Reading are nothing to do with him then what exactly is his responsibility? McDermott’s a sensible bloke and he’d never try to hide from this. He’s dealing with plenty of distractions, yes, but his team need to be better.

Kato

 

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1319 på: Mars 14, 2014, 22:25:00 »
Det eneste BMD leverer er gode intervjuer :o