Skrevet av Emne: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)  (Lest 119963 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Budda

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #720 på: Desember 09, 2009, 00:27:30 »
Jeg synes det oser usikkerhet av Lubo. Gjør to feil på målet og er generelt dårlig til å plassere seg riktig. Gleder meg til Kisnorbo og Naylor starter igjen, samt Higgs i mål.
Endre

roaldv

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #721 på: Desember 09, 2009, 00:28:15 »
Synest dere er litt vel strenge mot Lubo i dag.. Greit nok så gjør han noen feil, men stort sett har de kontroll der bake.. Kilkenny overbeviser stort!

Bra stemning på Uptown i kveld! Chelsea kampen ble flyttet ettersom vi var mange flere :)

MOT

Enig! To feil på målet til Kettering, ellers så er det ingen feil, og han gjør en helt ok kamp!
Enig også. Lubo var slettes ikke så dårlig. Beckford skal sannelig ikke ha for mye skryt for at han kommer til mange sjanser i dag - det hadde mora mi også om hun hadde vært spiss på Leeds i denne kampen 8)

Ferre

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #722 på: Desember 09, 2009, 00:34:01 »
Synest dere er litt vel strenge mot Lubo i dag.. Greit nok så gjør han noen feil, men stort sett har de kontroll der bake.. Kilkenny overbeviser stort!

Bra stemning på Uptown i kveld! Chelsea kampen ble flyttet ettersom vi var mange flere :)

MOT

Enig! To feil på målet til Kettering, ellers så er det ingen feil, og han gjør en helt ok kamp!
Enig også. Lubo var slettes ikke så dårlig. Beckford skal sannelig ikke ha for mye skryt for at han kommer til mange sjanser i dag - det hadde mora mi også om hun hadde vært spiss på Leeds i denne kampen 8)

Må nok si meg uenig med dere. Gjorde som sagt to vitale feil på målet, og synes han slet veldig den perioden Kettering spilte ball langs bakken. Gjorde også en del merkelige valg offensivt. Og som Budda sier; plasseringen hans var veldig dårlig denne kampen.

berlin

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #723 på: Desember 09, 2009, 01:01:31 »
casper 5
hughes 5
white 5
lubo 4
bromby 6
kilkenny 8 MOTM
howson 6
snoddy 7
doyle 6
bekcford 5
Becchio 6

Grella 7
Kandol 6
Capaldi 5

baste

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #724 på: Desember 09, 2009, 01:55:11 »
Becks børs varierer voldsomt, kanskje burde nettopp han vært spart i dag? Becks er utrolig viktifg i opprykkskampen, men jeg har mine tvil om han har noe som helst å gjøre i CCC. Misser på alt for mange sjanser, i L1 slipper du unna med det...men..

Man U borte, greit nok. Men jeg blir ikke veldig sorry om vi ryker ut da. KUN serien betyr noe for meg, opprykk er ett must.

Marching on together

baste

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #725 på: Desember 09, 2009, 01:57:19 »
payday ;-)

LEEDS 1 KETTERING 1 (Score after 90 minutes) KETTERING extended their dreams of an FA Cup date at Manchester United beyond 90 minutes, as they stood resolutely between Leeds and a £750,000 payday.

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #726 på: Desember 09, 2009, 02:36:31 »
Vanvittig utfall av kampen for Kettering, til og med Bates-haterene må være enig i at vi har en langt bedre formann!  ::)

http://www.guardian.co.uk/football/2009/dec/09/fa-cup-leeds-united-kettering-town

 :o
KEEP FIGHTING!!

Tobb

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #727 på: Desember 09, 2009, 07:36:41 »
Vanvittig utfall av kampen for Kettering, til og med Bates-haterene må være enig i at vi har en langt bedre formann!  ::)

http://www.guardian.co.uk/football/2009/dec/09/fa-cup-leeds-united-kettering-town

 :o

WTF? Virker som en "godt" gjennomtenkt handling av formannen.................. ::)

 

stian

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #728 på: Desember 09, 2009, 08:37:59 »
Vanvittig utfall av kampen for Kettering, til og med Bates-haterene må være enig i at vi har en langt bedre formann!  ::)

http://www.guardian.co.uk/football/2009/dec/09/fa-cup-leeds-united-kettering-town

 :o

Det setter ting litt i perspektiv, ja...

flynn

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #729 på: Desember 09, 2009, 08:48:25 »
Det virker som en kar som virkelig kan ledelsesfaget ja. Jeg er sikker på at den som leder laget neste gang det står noe på spill virkelig føler at han har klubben i ryggen  ::)

Etter de to kampene disse gutta har levert mot Leeds burde det vanket klapp på skulderen og litt ekstra julegratiale, ikke det motsatte!

flynn

TK20

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #730 på: Desember 09, 2009, 09:33:45 »
Herregud det er noe av det mest idiotiske jeg har lest. Ble etterhvert ganske glad i gutta fra Kettering, som stod på i 210 minutter mot et veldig mye bedre lag. At vi fortjente å vinne 5-1 var åpenbart, at de holdt ut så lenge før det smalt berodde bare på fightervilje, dyktighet og en del flaks.

Styreformannen ødelegger hele prestasjonen deres med dette. Synes synd på Harper og de andre gutta.

Oh well. Ikke vårt problem, endelig :)

TrJ

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #731 på: Desember 09, 2009, 10:16:08 »
Oh well. Ikke vårt problem, endelig :)

virker som han vil leke litt Abramovitsj..
patetisk, men enig, ikke vårt problem :)
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #732 på: Desember 09, 2009, 11:30:34 »
Ooohh - the magic of the FA-cup…..

Dette må jo være et av tidenes oppgjør i FA-cupens 2.runde – ikke minst med tanke på at vinneren allerede er trukket mot Scum i neste runde….

Dette var et sant mareritt helt fram til andre ekstraomgang.  Antall brente sjanser og stang ut var så uvirkelig høyt, at det nesten lå i kortene at Kettering skulle stjele dette på slutten gjennom et tilfeldig flaksemål eller en keepertabbe av Casper. Følte derfor antydning til hjerteproblemer hver gang Kettering klarte å komme seg over midtstreken mot slutten av andre ordinære omgang.... :)

Følelsen ble ikke akkurat noe bedre av at TPN-redaksjonen (av deadlinehensyn) har forskuttert seier over Kettering i det som er produsert til det forestående julenummeret….   8)
( Yes – det blir et spesialnummer om FA-cupens 3-runde, NOT...  :) )

At Kettering har gitt Deehan sparken etter kampen må jo være en av de verste ledelsesbeslutninger i engelsk nonleague fotball ever…. Det er slike beslutninger som kan få en fotballklubb til å gå i oppløsning, noe jeg frykter lille tapre Kettering kan gjøre nå…. En skam!  :-[
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

auren

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #733 på: Desember 09, 2009, 18:09:36 »
Ja, det var litt av en kamp. Vi hadde vel fortjent å vinne 10-1 i dag, men that's football. Vil trekke frem Grella og Kilkenny i dag. Michalik og særlig Beckford var langt under pari. At du gir Beckford 5 Ferre, er jeg ikke enig i. Han fortjener ikke mer enn 3 poeng i dag.

auren, som straks setter i gang å oppdatere målscorer tråden :)

Kanskje ikke, men scorte et mål og hadde en del sjanser i dag. Men hadde helt klar ingen god dag på jobben...

Jeg lurer på hvilken karakter Showunmi hadde fått hvis han hadde prestert like dårlig som Becks i går. Han hadde fått tyn som bare det. I og for seg så driter jeg litt i at Beckford hadde en svak kamp, så lenge han er kapabel til å score 3 klassemål i neste kamp. Grella "hånte" Beckford i går med måten han spilte på og avsluttet. Beckford så ut som en småguttespiller i forhold. Grella kan bli veldig god! Husk at Becks ikke begynte å blomstre skikkelig før han var 23-24 år.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #734 på: Desember 09, 2009, 18:15:06 »
Ja, det var litt av en kamp. Vi hadde vel fortjent å vinne 10-1 i dag, men that's football. Vil trekke frem Grella og Kilkenny i dag. Michalik og særlig Beckford var langt under pari. At du gir Beckford 5 Ferre, er jeg ikke enig i. Han fortjener ikke mer enn 3 poeng i dag.

auren, som straks setter i gang å oppdatere målscorer tråden :)

Kanskje ikke, men scorte et mål og hadde en del sjanser i dag. Men hadde helt klar ingen god dag på jobben...

Jeg lurer på hvilken karakter Showunmi hadde fått hvis han hadde prestert like dårlig som Becks i går. Han hadde fått tyn som bare det. I og for seg så driter jeg litt i at Beckford hadde en svak kamp, så lenge han er kapabel til å score 3 klassemål i neste kamp. Grella "hånte" Beckford i går med måten han spilte på og avsluttet. Beckford så ut som en småguttespiller i forhold. Grella kan bli veldig god! Husk at Becks ikke begynte å blomstre skikkelig før han var 23-24 år.

auren

Jo da, Grella var god han. Men i de fleste kamper han har spilt, så har han sløst ufattelig med sjanser. Det spørs om han er en notorisk måljeger.
Endre

auren

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #735 på: Desember 09, 2009, 18:17:28 »
Ja, det var litt av en kamp. Vi hadde vel fortjent å vinne 10-1 i dag, men that's football. Vil trekke frem Grella og Kilkenny i dag. Michalik og særlig Beckford var langt under pari. At du gir Beckford 5 Ferre, er jeg ikke enig i. Han fortjener ikke mer enn 3 poeng i dag.

auren, som straks setter i gang å oppdatere målscorer tråden :)

Kanskje ikke, men scorte et mål og hadde en del sjanser i dag. Men hadde helt klar ingen god dag på jobben...

Jeg lurer på hvilken karakter Showunmi hadde fått hvis han hadde prestert like dårlig som Becks i går. Han hadde fått tyn som bare det. I og for seg så driter jeg litt i at Beckford hadde en svak kamp, så lenge han er kapabel til å score 3 klassemål i neste kamp. Grella "hånte" Beckford i går med måten han spilte på og avsluttet. Beckford så ut som en småguttespiller i forhold. Grella kan bli veldig god! Husk at Becks ikke begynte å blomstre skikkelig før han var 23-24 år.

auren

Jo da, Grella var god han. Men i de fleste kamper han har spilt, så har han sløst ufattelig med sjanser. Det spørs om han er en notorisk måljeger.

Vel... Beckford sløste noe sinnsykt med sjansene i går, og må som regel ha 2-3 store sjanser for å sette en goal. Likevel er Beckford en notorisk måljeger. Dog kun bevist på dette nivået. Grella kan nok bli like god. Gutten trenger tillit.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Pettersen97

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #736 på: Desember 09, 2009, 23:44:06 »
E med auren hær..
Trur åsså at Grella kan bli en kjempe spiller, han e enda ong å treng litt mere erfaring ;D
Skal se at han blir en klasse spiller for Leeds United ;D
The Mighty Whites

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #737 på: Desember 09, 2009, 23:47:07 »
Halllllllllllllllllo
Vi møtte storlaget Kettering. Grella kom innpå når Kettering var tomme og hadde melkesyre. Hvis han fortsetter i League one slik som han gjorde nå. Ja da kan det hende at han blir en god spiller. Grella blir nok ikke noe annet enn en squadplayer på lavere nivå

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2647
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #738 på: Desember 09, 2009, 23:59:34 »
Halllllllllllllllllo
Vi møtte storlaget Kettering. Grella kom innpå når Kettering var tomme og hadde melkesyre. Hvis han fortsetter i League one slik som han gjorde nå. Ja da kan det hende at han blir en god spiller. Grella blir nok ikke noe annet enn en squadplayer på lavere nivå

I utgangspunktet haller jeg mot de som mener dette om Grella. Samtidig nevner Larry goalgetteregenskapene til Grella (har aaaldri sett!)  - det har vi sett plenty av på trening, sier han.

Men, det gjenstår selvfølgelig å få til det samme i kamper. Og det i kamper på høyere nivå.
I går møtte han amatører, som stort sett hadde 110 minutter med melkesyre i beina.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #739 på: Desember 10, 2009, 01:06:38 »
Vi må selvsagt ta motstander i betraktning OG at kom innpå da de fleste var rimelig utslitte, men Grellas mål nr. 2 viser hva som bor i spilleren. Pipen hadde fått en annen lyd om det målet hadde senket Man U på Old Trafford :)

Grella har potensiale og har sikkert muligheten til å bli en bra spiller i CCC. Så får vi se om han kan ta enda et steg om noen år. Sier som Rudi: Jeg har troen!  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #740 på: Desember 10, 2009, 11:18:52 »
Vi må selvsagt ta motstander i betraktning OG at kom innpå da de fleste var rimelig utslitte, men Grellas mål nr. 2 viser hva som bor i spilleren. Pipen hadde fått en annen lyd om det målet hadde senket Man U på Old Trafford :)

Grella har potensiale og har sikkert muligheten til å bli en bra spiller i CCC. Så får vi se om han kan ta enda et steg om noen år. Sier som Rudi: Jeg har troen!  ;)

auren

Selvsagt ville pippen fått en annen lyd hvis det var mot Manu. Men problemet her er at Manu ikke ville latt Grella fått så mye rom og tid i straffefeltet til å gjøre som han gjorde med mål nr 2. Forsvaret til Manu ville vært tettere oppi spilleren

Andersen

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #741 på: Desember 10, 2009, 15:11:54 »
Vi skal vel bare være glad for at vi vant!  ;D LEEDS4EVER

kilgallon

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #742 på: Desember 10, 2009, 21:45:14 »
Vi må selvsagt ta motstander i betraktning OG at kom innpå da de fleste var rimelig utslitte, men Grellas mål nr. 2 viser hva som bor i spilleren. Pipen hadde fått en annen lyd om det målet hadde senket Man U på Old Trafford :)

Grella har potensiale og har sikkert muligheten til å bli en bra spiller i CCC. Så får vi se om han kan ta enda et steg om noen år. Sier som Rudi: Jeg har troen!  ;)

auren

Selvsagt ville pippen fått en annen lyd hvis det var mot Manu. Men problemet her er at Manu ikke ville latt Grella fått så mye rom og tid i straffefeltet til å gjøre som han gjorde med mål nr 2. Forsvaret til Manu ville vært tettere oppi spilleren

Etter det jeg har lest så har Manu ikke noe forsvar nå - de vurderer jo blant annet å hente goe gamle Sol. Så det er slettes ikke sikkert de ville ha vært tettere på han  ;D ;D
« Siste redigering: Desember 10, 2009, 21:49:27 av kilgallon »

Per Arne

  • Gjest
Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #743 på: Desember 10, 2009, 21:56:38 »
Vi må selvsagt ta motstander i betraktning OG at kom innpå da de fleste var rimelig utslitte, men Grellas mål nr. 2 viser hva som bor i spilleren. Pipen hadde fått en annen lyd om det målet hadde senket Man U på Old Trafford :)

Grella har potensiale og har sikkert muligheten til å bli en bra spiller i CCC. Så får vi se om han kan ta enda et steg om noen år. Sier som Rudi: Jeg har troen!  ;)

auren

Selvsagt ville pippen fått en annen lyd hvis det var mot Manu. Men problemet her er at Manu ikke ville latt Grella fått så mye rom og tid i straffefeltet til å gjøre som han gjorde med mål nr 2. Forsvaret til Manu ville vært tettere oppi spilleren

De scumsvina har med å ligge milevis unna pippen til Grella...

 ;D

kjelvi

Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #744 på: Desember 11, 2009, 12:26:44 »
Player-manager Lee Harper to stay at Kettering Town
Kettering Town player-manager Lee Harper has withdrawn his threat to resign following the sacking of his assistant John Deehan.
Hele storyen; http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/k/kettering_town/8407566.stm

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #745 på: Desember 15, 2009, 19:52:16 »
Fy fete. Jeg fatter ikke hvorfor de skal ha crossballer over banen i hytt og pine? Det tar lengre tid, og det er større sjans for feilpasning. Tidvis spiller vi ræva forsvarsfotball... Bekymrer meg at vi ikke får ut fingern før etter 100 minutter.... Gleder meg te å se hva Manu stiller med på benken.. bare sånn... "i tilfelle..."
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.