Skrevet av Emne: Brighton - Leeds 2. november  (Lest 1935 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MattaMathisen

Brighton - Leeds 2. november
« på: September 27, 2012, 22:40:23 »
Hei

Jeg er litt i beita. Er det noen som vet hvordan jeg får tak i 4 billetter til Brighton - Leeds 2. november?
Skulle så gjerne ha hatt Leeds bortebilletter til denne kampen. Noen sier det er helt fullt på denne stadionen og Brightonbilletter var vanskelig å få tak på. Vi ønsker helst å sitte med Leedsfans, selv om det er bare meg som følger Leeds av oss. Dere som har litt mer erfaring og greie på dette - hvordan skal vi gå frem nå?

Er det noe her som kan hjelpe meg.

Mvh Kristen fra Trondheim


MattaMathisen

Sv: Brighton - Leeds 2. november
« Svar #1 på: September 30, 2012, 15:58:48 »
Er det noen som vet/tror det behøves loyalty points for å få kjøpt bortebilletter til denne kampen? Slik at det i praksis er umulig for førstegangskjøpere å få tak i billetter til denne kampen...? Vi får uansett ikke kjøpt billetter hos Brighton til denne kampen (pga loyalty points der også).

Henning

Sv: Brighton - Leeds 2. november
« Svar #2 på: Oktober 22, 2012, 19:54:36 »
Då var det sjølvsagt utsolgt før eg fekk bestilt. Er veldig interessert i billett, viss nokon skulle ramle over ein. :) Bort- eller heimebillett.

Pirx

Sv: Brighton - Leeds 2. november
« Svar #3 på: November 01, 2012, 13:46:52 »
Skal avgårde to stykker som er på tur til London. Vi satser på å få kjøpt billett på stadion.
Pirx the Pilot

Svend Anders

Sv: Brighton - Leeds 2. november
« Svar #4 på: November 01, 2012, 16:51:47 »
Skal avgårde to stykker som er på tur til London. Vi satser på å få kjøpt billett på stadion.

Lykke til. Leeds-svingen utsolgt og hjemmeseksjonen går vel på lojalitetsbasis.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pirx

Sv: Brighton - Leeds 2. november
« Svar #5 på: November 01, 2012, 18:51:54 »
TV- kamp og bra kapasitet på stadion. Har vært mange tilskuere men ikke helt fullt tidligere i sesongen. Mener du det er fåfengt, og at vi burde satse på en pub i London?
Pirx the Pilot

Henning

Sv: Brighton - Leeds 2. november
« Svar #6 på: November 01, 2012, 19:11:48 »
Eg reiser og til Brighton utan billett. Veit at det er utsolgt både med heime- og bortefansen, men satsar på at svartebørs også finst i Brighton. Viss ikkje får eg prøve å smiske med Colin og sjå om eg ikkje kan få plass på benken.

Woody

Sv: Brighton - Leeds 2. november
« Svar #7 på: November 01, 2012, 22:11:18 »
Eg reiser og til Brighton utan billett. Veit at det er utsolgt både med heime- og bortefansen, men satsar på at svartebørs også finst i Brighton. Viss ikkje får eg prøve å smiske med Colin og sjå om eg ikkje kan få plass på benken.

Vrien kamp å få bill til,var griseheldig i fjor,fikk bill(via bekjentskap i Leeds)men prøv Puben som er rett til høgre når du går utfra togstasjonen(mulig den heiterLion)var ein kar der dei kalla mr fix it,dra ellers tidlig opp til stadion.Svartebørs er einanste muligheit til den kampen der,trur Brighton har ca 80 % av kapasiteten på stadion som sesongkort holdarar:God tur
LIFE IS LEEDS