Skrevet av Emne: TOMA 2: Nye rykter om eierskifte...  (Lest 450719 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Josch

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1320 på: Januar 05, 2017, 00:02:02 »
Jeg tviler sterkt på at Leeds noen gang hadde klart opprykk med Cellino som ene-eier.

Etter den mediokre starten som klubben hadde under Monk, tror jeg ikke han var langt unna å miste jobben. Heldigvis skjedde ikke det. Godt valg av Cellino, både ansettelsen og det å ha litt is i magen denne gangen. Det siste skulle nesten bare mangle. En gang må man jo lære.

Cellino har holdt seg unna rampelyset ganske lenge nå. Det har neppe vært etter eget ønske, men sannsynligvis etter avtale med den nye investoren. Et stort pluss for klubben.

Hvor stor del av de pengene som er investert i nye spillere står Cellino bak? Det vet vi ikke med sikkerhet, men det har skint gjennom en god stund at ståa økonomisk i klubben langt fra har vært så god som først antatt.

Hadde vi fått tak i de siste 4-5 spillerne som kom til klubben (med de utgiftene dette innebærer) uten Rad sine investeringer? Disse spillerne har tatt klubben opp fra midt på tabellen til å bli en outsider til opprykk.

Nei, jeg står fremdeles inne for min påstand.
men man skal ikke se bort fra at Cellino ser om en coach vil lykkes eller ikke.

Han har vært gjennom ca femti stykk. Jo det kan vi se fullstendig bort fra.

Sier du det. Han har unngått flere nedrykk fra  serie A ved å bytte coacher.  Eller bytte ut de som startet sesongen dårlig. Hva med å se litt på fakta?

Lundewhites

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1321 på: Januar 05, 2017, 00:04:02 »
Ja selv verdenhistoriens verste diktatorer hadde beundrere som forsvarte de med stor entusiasme....
Ã… det er så deilig å snart være kvitt denne kjeltringen!!
Slippe å se klubben være til latter, slippe å se ansatte bli behandlet som dritt, slippe å være redd for at han skulle ødelegge akademiet mer enn det han har gjort. Dette er en gledens dag og når han endelig forsvinner for godt til sommeren skal jeg feire godt og lenge!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1322 på: Januar 05, 2017, 00:06:45 »
Skjønner ikke helt "jubelscenene" og "sjampis-pratet" i dag...kunne det ikke bli sprettet sjampis i går eller forrige uke??? ;D


Dagens pressemelding inneholdt absolutt ingen nye opplysninger...alt var jo kun en bekreftelse på at alle lekkasjene som har sakte men sikkert kommet siste tre-fire månedene stemte...fra begge leire...Pro-Cellino og Anti-Cellino..alle har jo sagt/skjønt/meldt at noe var på gang mellom Massimo & 'Andy'...

Alle konspirasjonsteorier om hvordan og hvorfor...spar meg!

Cellino gikk tidlig ut og sa at han ville involvere flere intressenter når tiden var moden.  Nå var den det. Så satser vi på at timinga er rett. Folkens...femteplass??? Formkurve som peker oppover??? Nye friske penger inn i klubben??? Pontus Jansson???

Når sist var det så positivt å være Leeds-supporter? En smak av honning...fakta er at vi nesten ikke veit åssen vi skal oppføre oss disse dager...medgang..over tid...what...how??? Er vi så innelullet i at vi absolutt MÃ… ha noe å klage og syte over at vi ikke ser lyset? Cellino er ikke borte...han er med videre...dette er faktisk hans verk...enn så lenge! Gi ham bittelitt kreditt da...?

We are Leeds...and we're GOING UP!!! MOT  :D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Jon R

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1323 på: Januar 05, 2017, 00:54:12 »
Skjønner ikke helt "jubelscenene" og "sjampis-pratet" i dag...kunne det ikke bli sprettet sjampis i går eller forrige uke??? ;D


Dagens pressemelding inneholdt absolutt ingen nye opplysninger...alt var jo kun en bekreftelse på at alle lekkasjene som har sakte men sikkert kommet siste tre-fire månedene stemte...fra begge leire...Pro-Cellino og Anti-Cellino..alle har jo sagt/skjønt/meldt at noe var på gang mellom Massimo & 'Andy'...

Alle konspirasjonsteorier om hvordan og hvorfor...spar meg!

Cellino gikk tidlig ut og sa at han ville involvere flere intressenter når tiden var moden.  Nå var den det. Så satser vi på at timinga er rett. Folkens...femteplass??? Formkurve som peker oppover??? Nye friske penger inn i klubben??? Pontus Jansson???

Når sist var det så positivt å være Leeds-supporter? En smak av honning...fakta er at vi nesten ikke veit åssen vi skal oppføre oss disse dager...medgang..over tid...what...how??? Er vi så innelullet i at vi absolutt MÃ… ha noe å klage og syte over at vi ikke ser lyset? Cellino er ikke borte...han er med videre...dette er faktisk hans verk...enn så lenge! Gi ham bittelitt kreditt da...?

We are Leeds...and we're GOING UP!!! MOT  :D

Alt frem til i går var kun rykter. Først i dag det ble offisielt. Big difference!!!!!
Ikke så mange som klager heller vel? Så vidt jeg har fått med meg er de fleste fornøyd (dog med visse forbehold.)  :)
Jon R.

B_Ød

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1324 på: Januar 05, 2017, 08:13:38 »
Skjønner ikke helt "jubelscenene" og "sjampis-pratet" i dag...kunne det ikke bli sprettet sjampis i går eller forrige uke??? ;D


Dagens pressemelding inneholdt absolutt ingen nye opplysninger...alt var jo kun en bekreftelse på at alle lekkasjene som har sakte men sikkert kommet siste tre-fire månedene stemte...fra begge leire...Pro-Cellino og Anti-Cellino..alle har jo sagt/skjønt/meldt at noe var på gang mellom Massimo & 'Andy'...

Alle konspirasjonsteorier om hvordan og hvorfor...spar meg!

Cellino gikk tidlig ut og sa at han ville involvere flere intressenter når tiden var moden.  Nå var den det. Så satser vi på at timinga er rett. Folkens...femteplass??? Formkurve som peker oppover??? Nye friske penger inn i klubben??? Pontus Jansson???

Når sist var det så positivt å være Leeds-supporter? En smak av honning...fakta er at vi nesten ikke veit åssen vi skal oppføre oss disse dager...medgang..over tid...what...how??? Er vi så innelullet i at vi absolutt MÃ… ha noe å klage og syte over at vi ikke ser lyset? Cellino er ikke borte...han er med videre...dette er faktisk hans verk...enn så lenge! Gi ham bittelitt kreditt da...?

We are Leeds...and we're GOING UP!!! MOT  :D

godt innlegg, og ja, jeg er enig i det du sier om MC her. Forsetter det som nå, kan han gjerne være i klubben "for all I care". Uansett hvordan man vil snu og vri på det, pilene peker oppover, og det med MC som eier. Noe riktig må mannen ha gjort. 
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1325 på: Januar 05, 2017, 08:19:09 »
Skjønner ikke helt "jubelscenene" og "sjampis-pratet" i dag...kunne det ikke bli sprettet sjampis i går eller forrige uke??? ;D


Dagens pressemelding inneholdt absolutt ingen nye opplysninger...alt var jo kun en bekreftelse på at alle lekkasjene som har sakte men sikkert kommet siste tre-fire månedene stemte...fra begge leire...Pro-Cellino og Anti-Cellino..alle har jo sagt/skjønt/meldt at noe var på gang mellom Massimo & 'Andy'...

Alle konspirasjonsteorier om hvordan og hvorfor...spar meg!

Cellino gikk tidlig ut og sa at han ville involvere flere intressenter når tiden var moden.  Nå var den det. Så satser vi på at timinga er rett. Folkens...femteplass??? Formkurve som peker oppover??? Nye friske penger inn i klubben??? Pontus Jansson???

Når sist var det så positivt å være Leeds-supporter? En smak av honning...fakta er at vi nesten ikke veit åssen vi skal oppføre oss disse dager...medgang..over tid...what...how??? Er vi så innelullet i at vi absolutt MÃ… ha noe å klage og syte over at vi ikke ser lyset? Cellino er ikke borte...han er med videre...dette er faktisk hans verk...enn så lenge! Gi ham bittelitt kreditt da...?

We are Leeds...and we're GOING UP!!! MOT  :D

godt innlegg, og ja, jeg er enig i det du sier om MC her. Forsetter det som nå, kan han gjerne være i klubben "for all I care". Uansett hvordan man vil snu og vri på det, pilene peker oppover, og det med MC som eier. Noe riktig må mannen ha gjort.
Cellino har sparka managere hit og dit. Han har lånt inn en hau av lånespillere som noen har slått til og noen har ikke slått til.
Spiller man nok kuponger på lotto, ja da øker sjansene for gevinst. Han har ikke fått 7 rette i lotto enda, men kaver rundt på 5 rette hele tiden. For et år siden og tidligere så lå han på 2 rette

Kato

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1326 på: Januar 05, 2017, 08:33:17 »
Jeg tror Cellino med gårsdagens pressemelding i praksis sa farvel til Leeds. En ting er at han forsvinner ut i karantene. En annen ting at han har værr så stille det siste halvåret.

Men viktigst av alt er typen slik vi har lært han å kjenne. Impulsiv, storkjeftet og egenrådig. Han hadde aldri sluppet noen inn rundt bordet for styringens og kompetansens del. Han har styrt alt selv, til all tid. Og spesielt i en periode der driften av klubben virker å være økonomisk sunn. Og sport ser bedre ut. PL ville jo gitt han kolossal avkastning.

Nei det er pengene, eller mangel av penger, som har styrt han til salg. Og litt at han har fått Leeds-verdenen mot seg.
Manglende due diligence ved kjøp kombinert med korthuset GFH, samt hans egen væremåte, har spilt han selv utover sidelinja.

Cellino holder på aksjene kun med tanke på avkastningen et opprykk gir. Egentlig forsvant han nå.

Og like greit var det. Ettermælet er trist. Mer på grunn av det han sa enn det han gjorde. For oppi alt tullet, selger han en klubb slanket til riktig matchvekt økonomisk. En klubb som samtidig er betydelig sterkere sportslig. Med lavere spillerlønninger.

Vi får bra mange flere poeng igjen for hver million brukt i lønn enn da Cellino kom inn. Det vil han aldri få kred for, men skylda er helt og holdent hans egen.
« Siste redigering: Januar 05, 2017, 08:40:37 av Kato »
 

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1327 på: Januar 05, 2017, 08:53:39 »
Synes du oppsummerer ganske greit der Kato.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1328 på: Januar 05, 2017, 08:56:16 »
vi får vente og se.
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1329 på: Januar 05, 2017, 12:24:19 »
Endelig. Dette beviser at MC har fått munnkurv og fått beskjed om å ikke gjøre noe dumt. Monk hadde vært sparket etter den starten om Cellino hadde bestemt alene.

Dette er en gledens dag. Det eneste som hadde vært bedre er om Cellino hadde blitt helt borte.. men nå tipper jeg det bare er et tidsspørsmål før svinet er ute, for godt og evig og alltid!

Cellino er kanskje ikke så glad i tallet 17... men for Leeds kan året 2017 være året alt snudde.. Forhåpentligvis krones året med opprykk til PL, men minst like viktig mener jeg at det å bli kvitt mannen som til stadighet sverter Leeds sitt rykte og latterliggjør klubben med sin oppførsel!

Velkommen til klubben, Andrea Radrizzani. Pila peker oppover nå  :)

Kan ikke se at Cellino har gjort så mye galt . Han har strammet opp klubben sportslig og økonomisk, på under 3 års eierskap. Såpass tid må en eier få. Denne kunstige hypen om at Cellino MÃ… ut er uten saklige begrunnelser.
Det er jo faktisk Cellino som  har jobbet for å få Radrizzani med på laget i lang tid! Det kan vise seg å være en genistrek.  Cellino er den beste eieren Leeds har hatt på lenge (hvem har vært bedre?). Alle som dømte Cellino nord og ned for ett år siden  har tatt skammelig feil (inkludert deg) , og de er mange på dette forum.  De sa at Leeds aldri kan rykke opp med Cellino  som eier. Mange ville heller rykke NED for å bli kvitt Cellino! De må gremmes av sine utspill nå som han har tatt klubben mot toppen. Vi som trodde LITT på ham ble mobbet og kalt mye rart. Men vi hadde  rett, og vi bør ikke være redd for å si det.   Det er absolutt ikke til skade for Leeds om Cellino blir  med videre. Han har gjort en god jobb for Leeds og vil gjøre det  fremover.

Det er inkompetente fans som sverter Leeds sitt rykte og latterliggjør klubben!

Tøys. Uten supporternes engasjement hadde det ikke vært noen klubb. Kritikken har vært helt berettiget. Føler meg også sikker på at supporternes stemme har bidratt sterkt til at Cellino har endret kurs.

Når det er sagt har Cellino gjort svært mange gode valg og beslutninger siden mai. Det fritar han ikke for alt uvesenet han stelte i stand allerede før han offisielt tok over klubben og frem til ca våren 2016.

Enig i første setning. Cellino har gjort noe riktig, men også mye ekstremt kritikkverdig. Spesielt er personellbehandlingen hans en veldig stygg ripe. Ikke fordi jeg nødvendigvis sitter her og sympatiserer med mennesker jeg ikke kjenner, samtidig vet jeg at det ofte må upopulære valg til for at ting skal bli bedre - men fordi måten det ble gjort på ikke bygger klubb. Det er ingen måte å lede et selskap på. At retten har funnet medhold i urettmessige oppsigelser, berettiger kritikken på det planet. Det sies også - det blir kun en påstand - at han ikke sparket noen personlig, men lot det gå gjennom Salerno, Pearson og hva de måtte hete. Riktignok deres jobb kan man si, men en autoritær, feig sjef, er sjelden en god leder med autoritet. 

Så skal han ha pluss for en god del ting også. Monk-ansettelsen spesielt (etter litt prøving og mye feiling), men også at de fleste lånene er med opsjon. I tillegg tok han vel en form for lærdom i at kvantitet ikke er kvalitet, spesielt med flust av spillere fra en helt annen fotballkultur.

Når det gjelder andre, tror jeg det er en av tre:
A - Endret kurs radikalt, innsett egne, store begrensninger og overlatt det sportslige roret til de som kan det - samt unngått forstyrrende medieinnblandinger
2 - Radrizzani har vært der siden sommeren
D - En blanding av de to

Ellers følger jeg Kato på hva han påstår i denne sammenheng. Cellino er helt på vei ut, for roret ville han helst selv holdt i om mulig. Spesielt om han kunne vært eier i det klubben kom tilbake til Premier League. Hadde det ikke vært en nødvendighet, hadde han antakelig ikke solgt før sommeren dersom klubben ikke gikk opp. At Radrizzani har betalt overpris på overprisen Cellino gav, er lite sannsynlig basert på hans rykte.
« Siste redigering: Januar 05, 2017, 12:28:06 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1330 på: Januar 20, 2018, 12:20:34 »
Når Radrizziani legger penger i transferpotter starter rykter om hvor han har fått dem fra: BLIR DET SALG?

STAVELEY WANTS TO BUY LEEDS – REPORT
Featured Image
Date: 19th January 2018 at 1:37pm
Written by: Wayne Howard



Amanda Staveley has turned her attention to buying Leeds United after her attempted takeover of Newcastle United ground to a halt this week, according to the Sun.

The newspaper claim that the wealthy businesswoman is eyeing a move for the Championship big hitters after Mike Ashley ended takeover talks.

Staveley claims she still has an offer on the table to buy Newcastle from Ashley and has promised £100million will be spent on players in the first two transfer windows if a deal can be sealed.


AdTech Ad
But the Sun report Staveley, who has also failed to get hold of Liverpool, has her sights on Leeds, who were bought by Andrea Radrizzani last year from erratic former owner Massimo Cellino.

Staveley’s PCP Capital Partners group have been close to buying the north-east giants but negotiations collapsed this week when Ashley issued an explosive statement on Tuesday denying any deal was on the table and insisted talks have been “exhausting”.

Staveley has come out fighting against the “hurtful” statement and claimed she still very much wants to buy Newcastle and resurrect discussions.

“I’m very much still interested in buying Newcastle,” Staveley told The Times. “And our bid remains on the table. I’m very concerned, I’m very surprised and I’m disappointed about what’s been said this week.”

The Times report in the interview with Steveley that she is is committed to investing another £200million in the club on top of the cash to buy out Ashley, with “at least £100million on new players across the first two transfer windows and the same again on improving a tired training ground and ineffective academy”.

OPINION

The source of Staveley’s wealth is vague, as are the investors backing her PCP Capital Partners Group. But she told the Times that the Reuben family, who have an estimated worth of £13billion and a significant property portfolio on Tyneside, are involved in her bid to take over Newcastle. That is the kind of money that Leeds owner Radrizzani can only dream of, as is Staveley’s promise at Newcastle to spend £100million on new players in the next two windows. Radrizzani has proved to be a sensible owner who is cut from a very different cloth to his fellow Italian Cellino, but he is far from the sugar daddy that many Leeds fans would have dreamed of.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1331 på: Januar 20, 2018, 12:26:40 »
Så, går vi for sugar mummy i stedet?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1332 på: Januar 20, 2018, 12:34:25 »
Så, går vi for sugar mummy i stedet?

Håper ikke det.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1333 på: Januar 21, 2018, 20:49:39 »
Overhode ikke noe rykte, men han her kunne vært ideell som eier av klubben! Riiiik er han også!!!

http://www.tv2.no/broom/9606635/


(President) Berdymukhammedov elsker hvitt, bor selv i et hvitt palass og blir kjørt rundt i hvite limousiner. Helst vil han derfor at alle bilene også skal være hvite, eller til nød sølv metalikk.

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1334 på: Januar 21, 2018, 21:04:43 »

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1335 på: Januar 21, 2018, 21:07:49 »
Så, går vi for sugar mummy i stedet?

Håper ikke det.
Hvorfor?
Fordi jeg er veldig komfortabel med Radrizzani som eier og jobben han har gjort så langt. Han vil skape en PL klubb på den rette måten etter mitt syn (ikke fullstendig pengedoping som visse andre klubber). Så får du og andre mene hva de vil om det.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1336 på: Januar 21, 2018, 21:12:51 »
Så, går vi for sugar mummy i stedet?

Håper ikke det.
Hvorfor?
Fordi jeg er veldig komfortabel med Radrizzani som eier og jobben han har gjort så langt. Han vil skape en PL klubb på den rette måten etter mitt syn (ikke fullstendig pengedoping som visse andre klubber). Så får du og andre mene hva de vil om det.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
For å være en stabil PL klubb så må det pengedoping til dessverre. Skulle ønske det hadde vært annerledes ;)

RoarG

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1337 på: Januar 21, 2018, 21:45:20 »
Overhode ikke noe rykte, men han her kunne vært ideell som eier av klubben! Riiiik er han også!!!

http://www.tv2.no/broom/9606635/


(President) Berdymukhammedov elsker hvitt, bor selv i et hvitt palass og blir kjørt rundt i hvite limousiner. Helst vil han derfor at alle bilene også skal være hvite, eller til nød sølv metalikk.

 :D
"Til nød sølv metallik"? Høh, hvorfor dette forbeholdet?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1338 på: Januar 21, 2018, 21:51:23 »
Overhode ikke noe rykte, men han her kunne vært ideell som eier av klubben! Riiiik er han også!!!

http://www.tv2.no/broom/9606635/


(President) Berdymukhammedov elsker hvitt, bor selv i et hvitt palass og blir kjørt rundt i hvite limousiner. Helst vil han derfor at alle bilene også skal være hvite, eller til nød sølv metalikk.

 :D
"Til nød sølv metallik"? Høh, hvorfor dette forbeholdet?

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1339 på: Januar 22, 2018, 16:17:22 »
Overhode ikke noe rykte, men han her kunne vært ideell som eier av klubben! Riiiik er han også!!!

http://www.tv2.no/broom/9606635/


(President) Berdymukhammedov elsker hvitt, bor selv i et hvitt palass og blir kjørt rundt i hvite limousiner. Helst vil han derfor at alle bilene også skal være hvite, eller til nød sølv metalikk.

 :D
Korrupte diktatorer er ikke ideelle klubbeiere.

https://no.wikipedia.org/wiki/Turkmenistan#Selvstendig_stat,_1991%E2%80%93
Hekta på Leeds siden 1974

baste

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1340 på: Januar 22, 2018, 16:52:24 »
En eier som ikke tillater at kvinner kjører bil, en diktator og en drittsekk...nei takk.
Ingenting galt med eier vi har, gi han litt tid.


MOT

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1341 på: Januar 22, 2018, 17:04:22 »
En eier som ikke tillater at kvinner kjører bil, en diktator og en drittsekk...nei takk.
Ingenting galt med eier vi har, gi han litt tid.


MOT
Jepp


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1342 på: Januar 22, 2018, 17:08:45 »
En eier som ikke tillater at kvinner kjører bil, en diktator og en drittsekk...nei takk.
Ingenting galt med eier vi har, gi han litt tid.


MOT
Det er kun 1 ting som er galt med Rad og det er at han ikke har nok penger... ;)

TK20

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1343 på: Januar 22, 2018, 18:32:01 »
En eier som ikke tillater at kvinner kjører bil, en diktator og en drittsekk...nei takk.
Ingenting galt med eier vi har, gi han litt tid.


MOT
Det er kun 1 ting som er galt med Rad og det er at han ikke har nok penger... ;)

Nå vet ikke jeg hvor mye penger du har, men hvis jeg skal følge din egen logikk mistenker jeg at det er noe galt med deg også.

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1344 på: Januar 22, 2018, 18:37:37 »
En eier som ikke tillater at kvinner kjører bil, en diktator og en drittsekk...nei takk.
Ingenting galt med eier vi har, gi han litt tid.


MOT
Det er kun 1 ting som er galt med Rad og det er at han ikke har nok penger... ;)

Nå vet ikke jeg hvor mye penger du har, men hvis jeg skal følge din egen logikk mistenker jeg at det er noe galt med deg også.
Se der ja, det var litt av en hersketeknikk.....for å komme til PL og bli der må det mye penger til. Hvis ditt ønske er å spille i championship så er det helt utmerket slik det er nå. Jeg hater at det har blitt slik, men vi har ikke noe valg hvis vi skal dit ;)

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1345 på: Januar 22, 2018, 18:48:34 »
En eier som ikke tillater at kvinner kjører bil, en diktator og en drittsekk...nei takk.
Ingenting galt med eier vi har, gi han litt tid.


MOT
Det er kun 1 ting som er galt med Rad og det er at han ikke har nok penger... ;)

Det tror jeg faktisk ikke at du vet så mye om, hvor mye penger han har eller ikke har.
Tror Radrizzani bruker akkurat så mye penger som han mener trengs for å gjøre Leeds til et PL lag igjen innen 5 år.
Han har uttalt, og jeg gjentar, at han skal gjøre Leeds til en klubb som drifter seg selv. Han vil kun putte inn penger i starten for å "jump starte" klubben igjen. Dvs, han har gjort dette med å fjerne gjeld, kjøpe tilbake ER, i ferd med å ordne nytt treningssenter nærmere sentrum, bygger opp et nytt ungdomslag etc etc.
OG, han har brukt mye penger på spillere, både til u23 og a-laget. Du kan gjerne nevne "Wood-pengene". Han har brukt mer enn "Wood-pengene". Og han kommer også til å bruke "Wood-pengene" på nye spillere. Noen av de har han allerede brukt nå i Januar.

Greit at du har problemer med denne metoden, men det er denne metoden Radrizzani hele tiden har sagt at han skal bruke.
Og så får jo du til det kjedsommelige gjenta at det er penger som må til.
« Siste redigering: Januar 22, 2018, 18:51:19 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1346 på: Januar 22, 2018, 19:08:15 »
En eier som ikke tillater at kvinner kjører bil, en diktator og en drittsekk...nei takk.
Ingenting galt med eier vi har, gi han litt tid.


MOT
Det er kun 1 ting som er galt med Rad og det er at han ikke har nok penger... ;)

Det tror jeg faktisk ikke at du vet så mye om, hvor mye penger han har eller ikke har.
Tror Radrizzani bruker akkurat så mye penger som han mener trengs for å gjøre Leeds til et PL lag igjen innen 5 år.
Han har uttalt, og jeg gjentar, at han skal gjøre Leeds til en klubb som drifter seg selv. Han vil kun putte inn penger i starten for å "jump starte" klubben igjen. Dvs, han har gjort dette med å fjerne gjeld, kjøpe tilbake ER, i ferd med å ordne nytt treningssenter nærmere sentrum, bygger opp et nytt ungdomslag etc etc.
OG, han har brukt mye penger på spillere, både til u23 og a-laget. Du kan gjerne nevne "Wood-pengene". Han har brukt mer enn "Wood-pengene". Og han kommer også til å bruke "Wood-pengene" på nye spillere. Noen av de har han allerede brukt nå i Januar.

Greit at du har problemer med denne metoden, men det er denne metoden Radrizzani hele tiden har sagt at han skal bruke.
Og så får jo du til det kjedsommelige gjenta at det er penger som må til.

Det er bare EN hake ved alt dette fantastiske Radrizzani har gjort:

Vi er dårligere nå enn i fjor.

RoarG

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1347 på: Januar 22, 2018, 19:10:11 »
En eier som ikke tillater at kvinner kjører bil, en diktator og en drittsekk...nei takk.
Ingenting galt med eier vi har, gi han litt tid.


MOT
Det er kun 1 ting som er galt med Rad og det er at han ikke har nok penger... ;)

Det tror jeg faktisk ikke at du vet så mye om, hvor mye penger han har eller ikke har.
Tror Radrizzani bruker akkurat så mye penger som han mener trengs for å gjøre Leeds til et PL lag igjen innen 5 år.
Han har uttalt, og jeg gjentar, at han skal gjøre Leeds til en klubb som drifter seg selv. Han vil kun putte inn penger i starten for å "jump starte" klubben igjen. Dvs, han har gjort dette med å fjerne gjeld, kjøpe tilbake ER, i ferd med å ordne nytt treningssenter nærmere sentrum, bygger opp et nytt ungdomslag etc etc.
OG, han har brukt mye penger på spillere, både til u23 og a-laget. Du kan gjerne nevne "Wood-pengene". Han har brukt mer enn "Wood-pengene". Og han kommer også til å bruke "Wood-pengene" på nye spillere. Noen av de har han allerede brukt nå i Januar.

Greit at du har problemer med denne metoden, men det er denne metoden Radrizzani hele tiden har sagt at han skal bruke.
Og så får jo du til det kjedsommelige gjenta at det er penger som må til.

Det er bare EN hake ved alt dette fantastiske Radrizzani har gjort:

Vi er dårligere nå enn i fjor.
Ikke noe tre vokser inn i himmelen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1348 på: Januar 22, 2018, 19:11:58 »
En eier som ikke tillater at kvinner kjører bil, en diktator og en drittsekk...nei takk.
Ingenting galt med eier vi har, gi han litt tid.


MOT
Det er kun 1 ting som er galt med Rad og det er at han ikke har nok penger... ;)

Det tror jeg faktisk ikke at du vet så mye om, hvor mye penger han har eller ikke har.
Tror Radrizzani bruker akkurat så mye penger som han mener trengs for å gjøre Leeds til et PL lag igjen innen 5 år.
Han har uttalt, og jeg gjentar, at han skal gjøre Leeds til en klubb som drifter seg selv. Han vil kun putte inn penger i starten for å "jump starte" klubben igjen. Dvs, han har gjort dette med å fjerne gjeld, kjøpe tilbake ER, i ferd med å ordne nytt treningssenter nærmere sentrum, bygger opp et nytt ungdomslag etc etc.
OG, han har brukt mye penger på spillere, både til u23 og a-laget. Du kan gjerne nevne "Wood-pengene". Han har brukt mer enn "Wood-pengene". Og han kommer også til å bruke "Wood-pengene" på nye spillere. Noen av de har han allerede brukt nå i Januar.

Greit at du har problemer med denne metoden, men det er denne metoden Radrizzani hele tiden har sagt at han skal bruke.
Og så får jo du til det kjedsommelige gjenta at det er penger som må til.

Det er bare EN hake ved alt dette fantastiske Radrizzani har gjort:

Vi er dårligere nå enn i fjor.

Men hvordan er vi om ett år? 3 år? 5 år?
Det er jo det som er poenget med prosjektet til Radrizzani. Han har satt av 5 år på å få Leeds til å bli et stabilt PL lag igjen.

Så får tiden vise om det blir et vellykket prosjekt. Jeg tror uansett at klubben kommer til å være meget fristende for nye investorer ved et eventuelt salg om ca 5 år.
Jeg er tålmodig og elsker å se Leeds hver eneste helg på tv. Lar ikke jaget om PL spill ødelegge den gleden.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1349 på: Januar 22, 2018, 19:22:28 »
En eier som ikke tillater at kvinner kjører bil, en diktator og en drittsekk...nei takk.
Ingenting galt med eier vi har, gi han litt tid.


MOT
Det er kun 1 ting som er galt med Rad og det er at han ikke har nok penger... ;)

Det tror jeg faktisk ikke at du vet så mye om, hvor mye penger han har eller ikke har.
Tror Radrizzani bruker akkurat så mye penger som han mener trengs for å gjøre Leeds til et PL lag igjen innen 5 år.
Han har uttalt, og jeg gjentar, at han skal gjøre Leeds til en klubb som drifter seg selv. Han vil kun putte inn penger i starten for å "jump starte" klubben igjen. Dvs, han har gjort dette med å fjerne gjeld, kjøpe tilbake ER, i ferd med å ordne nytt treningssenter nærmere sentrum, bygger opp et nytt ungdomslag etc etc.
OG, han har brukt mye penger på spillere, både til u23 og a-laget. Du kan gjerne nevne "Wood-pengene". Han har brukt mer enn "Wood-pengene". Og han kommer også til å bruke "Wood-pengene" på nye spillere. Noen av de har han allerede brukt nå i Januar.

Greit at du har problemer med denne metoden, men det er denne metoden Radrizzani hele tiden har sagt at han skal bruke.
Og så får jo du til det kjedsommelige gjenta at det er penger som må til.

Det er bare EN hake ved alt dette fantastiske Radrizzani har gjort:

Vi er dårligere nå enn i fjor.

Men hvordan er vi om ett år? 3 år? 5 år?
Det er jo det som er poenget med prosjektet til Radrizzani. Han har satt av 5 år på å få Leeds til å bli et stabilt PL lag igjen.

Så får tiden vise om det blir et vellykket prosjekt. Jeg tror uansett at klubben kommer til å være meget fristende for nye investorer ved et eventuelt salg om ca 5 år.
Jeg er tålmodig og elsker å se Leeds hver eneste helg på tv. Lar ikke jaget om PL spill ødelegge den gleden.

Er det ikke naturlig å bli bedre år for år? Bygge på det gode fra i fjor? Er dette en medisinkur der alt blir verre før det bedre?
Er det normalt at vi nå er dårligere?