Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20  (Lest 367856 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #660 på: Januar 08, 2013, 13:51:54 »
Er det et viktig poeng hvilket vindu våre beste spillere har forsvunnet i? Poenget er at spillere har forsvunnet og vi har vært /(er?) en selling klubb. Da er hvert vindu en trussel! Howson forsvant og Grayson har i ettertid fortalt at Lorimer ba han om å selge Becchio også.  :P

Vi har vel også hele tiden fått høre at vi ikke på noe tidspkt har behøvd å selge spillere, men skal man stole på det som har kommet frem i ettertid (ettertid for meg da), har vi jo vært tvingende nødt til det pga skakk økonomi.

Tror vel heller ikke det var Lorimers ide å foreslå et evt salg av LB, men greit for chairman å kunne fortelle oss morons at den ideen ikke var hans. Jeg kan jo ta feil, men tror ikke Lorimer fungerte som økonomisk rådgiver for KB..mer en slags budbringer av det glade budskap kanskje  ;)

Lorimer har garantert ikke hatt noen beslutningsmyndighet eller rådgiver funksjon for KB whatsoever. Budbringer derimot....
Jon R.

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #661 på: Januar 08, 2013, 14:02:35 »
Ser på nettet at Lees ryktes til Celtics og at vi henter inn ungutten Hill ifra QPR (gutten er jo bare 34 år så han har nok mange år igjen)  >:(

Skal han begynne med basket?  ;D
- Leif Olav

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #662 på: Januar 08, 2013, 14:30:55 »

Mener vi må hente bedre spillere enn Hill. Han er for gammel..... Noe forøvrig Jon R begynner å bli og! ;)

Hilsen dumme dumme barnslige martin.

 Sånn, Martin. Du glemte noe i slutten av innlegget ditt men jeg fixet det for deg.  :-*

Jon R.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #663 på: Januar 08, 2013, 15:52:34 »
Ser at enkelte her inne begrunner manglende transferaktivitet fra Leeds´ side med at januarvinduet er svært vanskelig. Pussig at det ikke ser ut til å være så vanskelig å få kjøpt spillere fra Leeds, da?

Hvilke har vi solgt i januar som ikke har hatt en utgående kontrakt som Howson?

Januar-vinduet er vanskelig..
Poenget er at vi har stelt oss slik at spillere fra oss har blitt tilgjengelig i januar. Noe som ser ut til å fortsette i fall Becchio og Byram forsvinner.  Og jo da, jeg skjønner at det er mulig å få masse penger for disse spillerne. Men penger som ikke brukes på forbedringer av spillerstallen hjelper lite for oss som ikke er fornøyd med å ligge i NPC.

Jeg skjønner ikke helt, hvilke spillere er det du tenker på? Tenker du på at vi ikke har klart å signere spillere på langtidskontrakter?

Jeg kan ikke komme på at vi har solgt noen i januar-vinduet av kvalitet på noen år foruten Howson. Med forbehold om at husken min ikke er helt borte.

Er det et viktig poeng hvilket vindu våre beste spillere har forsvunnet i? Poenget er at spillere har forsvunnet og vi har vært /(er?) en selling klubb. Da er hvert vindu en trussel! Howson forsvant og Grayson har i ettertid fortalt at Lorimer ba han om å selge Becchio også.  :P

Når HowardK nevner januar så er det et poeng, utenom det er jeg enig med deg.

Må nevne at Reading solgte Long og midtstopperen som gikk til Leicester (er i Bolton nå) den sesongen de rykket opp. Det var de to beste spillerne deres. Poenget er at ALLE lag må belage seg på å selge sine beste spillere hvis de blir værende i denne divisjonen. Spillerne vil til PL og klubbene trenger cash, sånn er det bare.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Oppdrettslaksen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #664 på: Januar 08, 2013, 19:53:14 »
Nå ryktes det at Kim Ojo er på vei inn! Yngre, høyere og raskere enn Blackstock, men er han bedre? Jeg tror det!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #665 på: Januar 08, 2013, 19:56:14 »
Nå ryktes det at Kim Ojo er på vei inn! Yngre, høyere og raskere enn Blackstock, men er han bedre? Jeg tror det!

Var han kompis med Austin, hvis ja, da øyner jeg håp..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #666 på: Januar 08, 2013, 20:01:45 »
Ojo er en humørspiller, og har tydeligvis "adferdsproblemer". Men på sitt beste er han meget god. Usikker på om dette er en god løsning...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Perik

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #667 på: Januar 08, 2013, 20:02:59 »
Hvor kommer de ryktene fra?

Vet ikke om jeg ønsker Ojo, har jo sett at han har et bra nivå når han virker motivert, kanskje han trenger en ny og større klubb enn Brann for å kunne spille sånn som i første sesongen der igjen. Håper for hans del at det er akkurat det han trenger, for syns han det siste året og spesielt nå de siste månedene svever skyhøyt over virkeligheten

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #668 på: Januar 08, 2013, 20:21:18 »
Dette er ikke usannsynlig. Leeds-agentene og Brann-agentene kjenner jo hverandre fra i sommer, og Ojo tør være kjent for klubben (de så jo Austin x antall ganger før kjøpet, og Ojo var jo også på banen...). Han er tilgjengelig (Brann aventerer ham for salg i alle kanaler nå) , og Brann får maks £1 mill (helst mindre slik det har utviklet seg) for ham. Videre kan Austin selge ham inn det han vil...

Og tvil ikke, om han kommer, i begynnelsen vil Ojo virkelig gjøre susen... At det gjerne vil dø ut mer etter en stund, og han begynner å snakke om Inter Milan igjen, er så sin sak. Men innen da har han gjort jobben for oss :)
« Siste redigering: Januar 08, 2013, 20:23:29 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #669 på: Januar 08, 2013, 20:21:31 »
Clint hill er nok god i npc ! Ser heller et rutinert og godt lag en at tom lees skal slå igjennom og vi ender på 10 plass ...
Pontus ❤

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #670 på: Januar 08, 2013, 20:32:17 »
Nå ryktes det at Kim Ojo er på vei inn! Yngre, høyere og raskere enn Blackstock, men er han bedre? Jeg tror det!
Nei takk!
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #671 på: Januar 08, 2013, 20:40:16 »
Ojo er en humørspiller, og har tydeligvis "adferdsproblemer". Men på sitt beste er han meget god. Usikker på om dette er en god løsning...

auren

Bare så det er sagt, Ojo er ingen klyse, humørspiller jasåvisst, men 'hever seg ikke over laget' (bortsett fra indirekte). Her er Amin Askar fra i dag

Sitat
Amin Askar ‏@AskarAmin

 Bare for å legge saken dø. Aldri i verden om Kim boikotter kampene våres.Han har blitt misforstått,han bryr seg like mye som alle oss andre
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #672 på: Januar 08, 2013, 20:46:57 »
Fotballmessi er vi langt nede, men når det gjelde spillerkjøp så er vi plutselig på høyde med de store klubbene, lurer på hva Messi hadde havna på om Leeds ringte jeg ::)

Er så lei drittsnakk  "Please let the game begin!!

Keep calm and just wait for the signings?


Tue 08th Jan 2013 18:03 by Tim Whelan
After yesterday’s speculation that three of our best players might be leaving the club this month, assistant manager Mick Jones has been keen to say that the powers that be at the club are still working hard to improve the squad.


Jones has told the Yorkshire Post that the club is in the process of negotiating deals to bring some new players to the club, but they will take their time to make sure they only sign players of the right quality.  “I think we need to add in three or four positions to make us better. We need a stronger squad and a better squad.”

“We need players to come in who are as good if not better than those who are coming out. The one thing about the manager is that he will not sign anyone for the sake of it. As far as I know, the owners are thinking the same as Neil. We want good players at the club to supplement what we have got and then make a charge”.

“There are a lot of enquiries and phone calls going on. The only problem is that when Leeds United come on the phone, finances double or treble in some cases. In one case in particular, we were talking £1.5million more than the real valuation. But it is Leeds on the phone. We have got to understand that.”

Which all sounds promising, but should we be concerned by the vagueness and the lack of detail about exactly who might be coming in? We can but hope that we’re on the way to signing a couple of decent players, and the reason they can’t name names just now is that negotiations are in progress.

But in addition to the three or four players that Jones has mentioned, we will also need to replace any leading players who leave the club during the current transfer window. One player who is interesting other clubs is Tom Lees, with Aston Villa, QPR, Wigan Athletic and Cardiff City all making enquiries about him according to various reports. However, Celtic have denied that they are likely to make a move for Lees, now that they close to finalising a move for Israeli defender Rami Gershon.

We can but hope that the funds are there to bring some decent players in while holding onto those we already have, but with the true state of the club’s finances still shrouded in mystery, it’s a worrying time to be a Leeds fan.

 
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #673 på: Januar 08, 2013, 21:10:12 »
Ojo er en humørspiller, og har tydeligvis "adferdsproblemer". Men på sitt beste er han meget god. Usikker på om dette er en god løsning...

auren

Bare så det er sagt, Ojo er ingen klyse, humørspiller jasåvisst, men 'hever seg ikke over laget' (bortsett fra indirekte). Her er Amin Askar fra i dag

Sitat
Amin Askar ‏@AskarAmin

 Bare for å legge saken dø. Aldri i verden om Kim boikotter kampene våres.Han har blitt misforstått,han bryr seg like mye som alle oss andre


Tror heller ikke Ojo er noen klyse, men synes han blir litt ofte misforstått, og føler gjerne grunnen sitter mer mellom øra hans enn omgivelsene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #674 på: Januar 08, 2013, 21:58:28 »
Nå ryktes det at Kim Ojo er på vei inn! Yngre, høyere og raskere enn Blackstock, men er han bedre? Jeg tror det!
Helt klart en spennende spiller, heller Ojo en Blackstock. I glimt, kan han minne litt om Ba...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #675 på: Januar 08, 2013, 22:09:53 »
Nå ryktes det at Kim Ojo er på vei inn! Yngre, høyere og raskere enn Blackstock, men er han bedre? Jeg tror det!

Hjemme i stua de da eller ??? Hvor er linken ???
Vis dette er høyt ønsket av så bør det postes i "ønskelista"


Jeg lurte på det samme så jeg googlet litt. Det finnes maange steder men ehh ikke spesielt pålitelige
http://search.babylon.com/web/kim+ojo+rumours+Leeds?babsrc=SP_ss&affID=100474&mntrId=acd149bf00000000000020cf30cf3cf1
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #676 på: Januar 08, 2013, 22:16:18 »
Nå ryktes det at Kim Ojo er på vei inn! Yngre, høyere og raskere enn Blackstock, men er han bedre? Jeg tror det!

Hjemme i stua de da eller ??? Hvor er linken ???
Vis dette er høyt ønsket av så bør det postes i "ønskelista"


Jeg lurte på det samme så jeg googlet litt. Det finnes maange steder men ehh ikke spesielt pålitelige
http://search.babylon.com/web/kim+ojo+rumours+Leeds?babsrc=SP_ss&affID=100474&mntrId=acd149bf00000000000020cf30cf3cf1

En link i det minste, så får vi bare følge med i BT for de er vel først ute tenker jeg  :P Eller Rudi   8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #677 på: Januar 08, 2013, 23:05:44 »
 

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #678 på: Januar 08, 2013, 23:32:53 »

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #679 på: Januar 08, 2013, 23:46:03 »
Vil Ojo få arbeidstillatelse i England, egentlig?

Gambi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #680 på: Januar 09, 2013, 00:16:44 »
Skjoenner ikke helt hvordan Ojo kan bli oppfatta som en klyse? For meg framstaar han som veldig sympatisk og takknemmelig. Kunne helt sikkert gjort en god jobb for dere, om han trente litt mer paa avslutninfer, og fikk litt kjoett paa kroppen.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #681 på: Januar 09, 2013, 00:45:46 »
Hadde vel passa godt inn i et stripete lag litt lenger nord også vil jeg tro, om han trente litt mer på avslutninger  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DW

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #682 på: Januar 09, 2013, 10:18:51 »
Tipper at de fleste bruker den her siden men kan jo være greit alikevel..

http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/Championship/Leeds+United

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #683 på: Januar 09, 2013, 10:24:19 »
shane says...

Craig Mackail-Smith spotted at Elland Road. Deal to be closed later this week


http://www1.skysports.com/transfer-centre/your-rumours
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #684 på: Januar 09, 2013, 10:25:45 »
safc1973 says...

beccio to sunderland with frzier cambell going the opposite way .. source from elland rd


http://www1.skysports.com/transfer-centre/your-rumours
Ups & Ups!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #685 på: Januar 09, 2013, 12:12:45 »
Warnock håper og tror på en signering før helga:

http://www.leedsunited.com/news/20130109/boss-poised-to-clinch-signing_2247585_3035476


Tonge?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #686 på: Januar 09, 2013, 12:18:34 »
Garantert ikke noe spennende. Tonge.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #687 på: Januar 09, 2013, 13:13:26 »
Tror ikke Ojo er god nok altså. Kommer han er han selvsagt velkommen, men er skeptisk. Håper han i så fall motbeviser skepsisen. Tonge er også velkommen for meg. Nå skjer det ihvertfall litt.
Yeboahs vitne

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Aase93

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #689 på: Januar 09, 2013, 14:43:47 »
shane says...

Craig Mackail-Smith spotted at Elland Road. Deal to be closed later this week


http://www1.skysports.com/transfer-centre/your-rumours


CMS hadde vert fantastisk !