Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20  (Lest 367857 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ollan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #810 på: Januar 17, 2013, 10:05:32 »
"the Sun are this morning continuing to report Wigan Athletic want to sign Leeds United star Luciano Becchio. They quote Roberto Martinez as saying: “We want to end the window with a stronger squad.”
by Peter Fraser 8:18 AM"

er mer bekymret for salg enn kjøp jeg  :(
er  mest bekymret over at det ikke er noen kjøp,trist hvis vi selger toppscoreren vår,men i annstendighetens navn så fortjener han sjansen i PL etter å ha vært en bidragsyter i flere sesonger...om han rykker ned igjen til våren er en annen sak ???
Ollan

leknes

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #811 på: Januar 17, 2013, 10:16:26 »
Gary Hooper, ja takk. Men det er vel urealistisk...

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #812 på: Januar 17, 2013, 10:17:21 »
Hooper til Leeds? Det må være en dårlig spøk.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #813 på: Januar 17, 2013, 10:23:28 »
"the Sun are this morning continuing to report Wigan Athletic want to sign Leeds United star Luciano Becchio. They quote Roberto Martinez as saying: “We want to end the window with a stronger squad.”
by Peter Fraser 8:18 AM"

er mer bekymret for salg enn kjøp jeg  :(
er  mest bekymret over at det ikke er noen kjøp,trist hvis vi selger toppscoreren vår,men i annstendighetens navn så fortjener han sjansen i PL etter å ha vært en bidragsyter i flere sesonger...om han rykker ned igjen til våren er en annen sak ???

det er jeg enig i, men helst med oss..så da gir vel resultatet seg selv  :(
Ups & Ups!!

leknes

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #814 på: Januar 17, 2013, 10:24:18 »
Hooper til Leeds? Det må være en dårlig spøk.

The Square Ball ‏@TheSquareBall
@Agent_NCP Is it right that Gary Hooper is flying in on a rainbow coloured unicorn for talks with #lufc?

Fra:
https://twitter.com/Agent_NCP/status/291688714453807104

Erik85

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #815 på: Januar 17, 2013, 10:53:31 »
Virker nok som om Hooper ryktet bare er tull...
Men Becchio er det nok noe i.
Er stress med januarvinduet, men morsomt med rykter rundt Leeds igjen.
Får bare håpe vi sitter igjen fornøyd når vi sier februar.
 

Fripp

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #816 på: Januar 17, 2013, 11:03:13 »
Virker nok som om Hooper ryktet bare er tull...
Men Becchio er det nok noe i.
Er stress med januarvinduet, men morsomt med rykter rundt Leeds igjen.
Får bare håpe vi sitter igjen fornøyd når vi sier februar.

Sitter vel igjen med svarte-Per

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #817 på: Januar 17, 2013, 11:04:10 »
Hvis Becchio forsvinner så mister jeg siste snev av håp for klubben i mitt hjerte...

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #818 på: Januar 17, 2013, 11:21:37 »
"Leeds reveal that Dominic Poleon has committed his future to the club:

    Young striker signs new deal #lufc"

http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch

Håper ikke markedet blir mer spennende nå altså   ::)
Ups & Ups!!

Foffe

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #819 på: Januar 17, 2013, 11:56:13 »
Sky:

Speculation has been mounting that Leeds striker Luciano Becchio could be subject to a bid from Wigan but Latics boss Roberto Martinez has refused to be drawn on any interest in the Argentine. There were reports Becchio watched Wigan in midweek but when asked Martinez replied: "I don't think so. If he was I didn't know about it." When quizzed specifically about Becchio at a press conference, Martinez said: "I am not going to mention any names. We have got a little bit of room to bring one or two players."

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #820 på: Januar 17, 2013, 12:20:25 »
Virker nok som om Hooper ryktet bare er tull...
Men Becchio er det nok noe i.
Er stress med januarvinduet, men morsomt med rykter rundt Leeds igjen.
Får bare håpe vi sitter igjen fornøyd når vi sier februar.

Sitter vel igjen med svarte-Per

Er han rask, eller....?
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #821 på: Januar 17, 2013, 12:24:06 »
Hvis Becchio forsvinner så mister jeg siste snev av håp for klubben i mitt hjerte...

Her også.

Det vil eventuelt også være den siste spikeren i kista for mitt håp angående GFH og deres lovnader.
Marching on together!

Fripp

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #822 på: Januar 17, 2013, 12:28:08 »
Virker nok som om Hooper ryktet bare er tull...
Men Becchio er det nok noe i.
Er stress med januarvinduet, men morsomt med rykter rundt Leeds igjen.
Får bare håpe vi sitter igjen fornøyd når vi sier februar.

Sitter vel igjen med svarte-Per
Han har pers på 10.02 på 100m ;D

Er han rask, eller....?

Larsen.

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #823 på: Januar 17, 2013, 12:48:17 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
No news on incoming transfers and to be perfectly honest, Warnock didn't sound especially optimistic about the next two weeks. #lufc
Pride of Yorkshire

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #824 på: Januar 17, 2013, 12:53:31 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
No news on incoming transfers and to be perfectly honest, Warnock didn't sound especially optimistic about the next two weeks. #lufc

Enten har ikke GHFC penger eller så stoler de ikke på Warnock når det gjelder bruken av pengene de eventuelt har. Vi får håpe det er det siste alternativet som stemmer.

De har nok fått litt å tenke på med alle "Warnock OUT" og "Hoooooofball"-meldingene på twitter.

Hvis det er slik at de ikke stoler på Warnock, så burde de sparke han nå hvis en manager de ønsker er tilgjengelig. Warnock merker vel også den manglende tilliten og det gjør han vel ikke mer motivert.

Di Canio's Swindon er på vei inn i administrasjon, lets get him!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tobbe9210

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #825 på: Januar 17, 2013, 12:56:16 »
Adam Pope ‏@APOPEY

#lufc Neil Warnock tells @BBCLeeds : "We want Becchio to stay and that is our prerogative at the moment with 18 months on his contract."

#lufc NW tells @BBCLeeds re Becchio " We're not the ones turning his head. No doubt I'll be speaking to him or his agent ."

#lufc NW when asked by @BBCLeeds would he consider selling Becchio: "You haven't got to think of hypotheticals. We want him to stay."
« Siste redigering: Januar 17, 2013, 13:12:00 av Tobbe9210 »
Leksvik whites

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #826 på: Januar 17, 2013, 13:34:22 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
No news on incoming transfers and to be perfectly honest, Warnock didn't sound especially optimistic about the next two weeks. #lufc


I YEP påstår NW at han har varslet om et par "targets" han gjerne vil ha inn.....i et intervju der han også påstår/presiserer at han har eiernes fulle tillit.....
Yeboahs vitne

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #827 på: Januar 17, 2013, 14:04:36 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
No news on incoming transfers and to be perfectly honest, Warnock didn't sound especially optimistic about the next two weeks. #lufc

Enten har ikke GHFC penger eller så stoler de ikke på Warnock når det gjelder bruken av pengene de eventuelt har. Vi får håpe det er det siste alternativet som stemmer.

De har nok fått litt å tenke på med alle "Warnock OUT" og "Hoooooofball"-meldingene på twitter.

Hvis det er slik at de ikke stoler på Warnock, så burde de sparke han nå hvis en manager de ønsker er tilgjengelig. Warnock merker vel også den manglende tilliten og det gjør han vel ikke mer motivert.

Di Canio's Swindon er på vei inn i administrasjon, lets get him!


Deler dette synet under forutsteningen merket rødt. Di Canio har jeg ikke noen spesiell formening om, relativt fersk som han er.

"Hyllen" vi kan velge manager fra vil nok også samsvare med hva det nye eierskapet har å si om fremtiden.

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #828 på: Januar 17, 2013, 14:48:22 »
Hvis vi sælger Becchio og henter Hooper, så takker jeg JA TAK!

Vi skal også have fat i en stabil keeper...
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #829 på: Januar 17, 2013, 14:58:38 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
No news on incoming transfers and to be perfectly honest, Warnock didn't sound especially optimistic about the next two weeks. #lufc

Enten har ikke GHFC penger eller så stoler de ikke på Warnock når det gjelder bruken av pengene de eventuelt har. Vi får håpe det er det siste alternativet som stemmer.

De har nok fått litt å tenke på med alle "Warnock OUT" og "Hoooooofball"-meldingene på twitter.

Hvis det er slik at de ikke stoler på Warnock, så burde de sparke han nå hvis en manager de ønsker er tilgjengelig. Warnock merker vel også den manglende tilliten og det gjør han vel ikke mer motivert.

Di Canio's Swindon er på vei inn i administrasjon, lets get him!

Det er vel ikke usannsynelig at Warnock får sparken 1. februar, slik at GHFC slipper å bruke penger dette vinduet..
"Who needs Cantona??"

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #830 på: Januar 17, 2013, 15:17:39 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
No news on incoming transfers and to be perfectly honest, Warnock didn't sound especially optimistic about the next two weeks. #lufc

Enten har ikke GHFC penger eller så stoler de ikke på Warnock når det gjelder bruken av pengene de eventuelt har. Vi får håpe det er det siste alternativet som stemmer.

De har nok fått litt å tenke på med alle "Warnock OUT" og "Hoooooofball"-meldingene på twitter.

Hvis det er slik at de ikke stoler på Warnock, så burde de sparke han nå hvis en manager de ønsker er tilgjengelig. Warnock merker vel også den manglende tilliten og det gjør han vel ikke mer motivert.

Di Canio's Swindon er på vei inn i administrasjon, lets get him!

Det er vel ikke usannsynelig at Warnock får sparken 1. februar, slik at GHFC slipper å bruke penger dette vinduet..

De kan ikke ta over klubben for så å drive den slik Bates har gjort..

Aldri kjedelig å være Leedsfan, trist derimot.

Det skulle kommet inn en lynrask venstreving og spiss. Hent Jackson fra Norwich, det skylder de oss.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #831 på: Januar 17, 2013, 15:29:57 »
Sitter vel igjen med svarte-Per

Er han rask, eller....?

Svært rask og stor nedentil.   ;D
Jon R.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #832 på: Januar 17, 2013, 16:58:36 »
Gary Hooper hadde aldri forlatt Celtic for championship og Leeds.

Viss Becchio stikker så er jeg redd ingen kommer inn heller , Erstattes vel med Davide Somma...

Vi trenger en skikkelig midtstopper og ving.
Spisser har vi..
Pontus ❤

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #833 på: Januar 17, 2013, 18:53:01 »
NW har jo sagt klart fra at ny spiss er hovedprioritet. Med Becchio og fler gode spisser på vei tilbake så er vel dette lagdelen som trenger minst forsterkninger. Kanskje Becchio har vært på vei lenge og at (brutte?) løfter om nye eiere og ny storsatsing nå får LB til å følge Snod og de andre. Man kan spekulere i om NW lenge har visst at han må erstattes.

Jeg tror ikke NW blir sparket. Jeg mener det ikke er særlig lurt å bytte manager igjen nå. Stusser veldig over at det ikke er mer action i tranfermarkedet og tror NW raskt trekker seg om han ikke støttes som lovet.
 

SirOlsen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #834 på: Januar 17, 2013, 23:25:14 »
Jeg synes nesten det er skremmende dette, jeg... vi skriver 17 januar, og det er ikke engang spekulasjoner om mulige spillere ute og går. I så tilfelle er de ikke mange, og ikke mange med særlig hold i heller, for den saks skyld. Jeg må ærlig talt si jeg forventet mer blest og aktivitet rundt spekulasjonene - samt handlekraft nå etter TO. Jeg er veldig veldig skuffet.. nå er det enda noen dager igjen før jeg kan avskrive dette helt, men likevel... jeg er IKKE imponert..
-SirOlsen-

Corleone

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #835 på: Januar 18, 2013, 01:24:54 »
Arsene Wenger til Telegraph i dag:


"Most of the time they go down in the last week and you know as well that 90 per cent of transfer activity happens in the last week if not in the last 48 hours."
(http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/9808496/Arsenal-manager-Arsene-Wenger-targets-Napoli-striker-Edinson-Cavani-in-January-transfer-window.html)

Forventer ingenting, men synes likevel godeste Wenger har et poeng. Så lenge vi enda er i januar er det i det minste lov å håpe at våre nye eiere/Warnock's avventing kun skyldes nese for god business. Heller noen reelle forsterkninger inn på transfervinduets siste dag enn nye middelmådigheter som vi får "glede av" i to kamper mer..

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #836 på: Januar 18, 2013, 13:00:31 »
Arsene Wenger til Telegraph i dag:


"Most of the time they go down in the last week and you know as well that 90 per cent of transfer activity happens in the last week if not in the last 48 hours."
(http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/9808496/Arsenal-manager-Arsene-Wenger-targets-Napoli-striker-Edinson-Cavani-in-January-transfer-window.html)

Forventer ingenting, men synes likevel godeste Wenger har et poeng. Så lenge vi enda er i januar er det i det minste lov å håpe at våre nye eiere/Warnock's avventing kun skyldes nese for god business. Heller noen reelle forsterkninger inn på transfervinduets siste dag enn nye middelmådigheter som vi får "glede av" i to kamper mer..

Eit godt poeng det,og agentane er vel og med i spelet da prisen gjerne vert høgare til nærmare fristen er ?
Men stille på fronten er det...
LIFE IS LEEDS

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #837 på: Januar 18, 2013, 13:51:12 »
Jeg er likevel mer enn forundret over at det ikke lå en pakke på bordet 1. januar - den første spilleren - en markeringssignering. NW skal visst ha kommet til kort med syv targets de første dagene.

Dessverre kom TO på plass for sent og ikke minst har usikkerheten helt opp til jul vært med på å ødelegge klubbens posisjon i dette vinduet (også).  Vi håper på et par knallsigneringer siste kvelden...
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #838 på: Januar 18, 2013, 13:55:00 »
Jeg er likevel mer enn forundret over at det ikke lå en pakke på bordet 1. januar - den første spilleren - en markeringssignering. NW skal visst ha kommet til kort med syv targets de første dagene.

Dessverre kom TO på plass for sent og ikke minst har usikkerheten helt opp til jul vært med på å ødelegge klubbens posisjon i dette vinduet (også).  Vi håper på et par knallsigneringer siste kvelden...

Shaun Harvey som forhandler og han er vel like karismatisk som en ......! Han har vel ikke fanget en eneste stor fisk ever...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #839 på: Januar 18, 2013, 16:08:40 »
visst är det harvey som förhandlar, men det är GFH som sätter ramarna vad vi kan värva för och vad vi kan betala i lön,