Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20  (Lest 369881 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bjorn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1320 på: Januar 31, 2013, 19:23:51 »
Vel.. I motsetning til deg og sikkert flere andre er jeg glad vi off-loadet Becchio og anskaffet Morison.
Så du syns det er en prestasjon av de nye eierne at de greide å bli kvitt toppscoreren i divisjonen?

Jeg er målløs.

Nei, jeg personlig har ingenting imot at Becchio blir solgt og Morison mener jeg vil få en positiv effekt på laget og har prestert på toppnivå noe Becchio fortsatt ikke har. Synes du virkelig at dette vinduet er like dårlig som de siste? really? Jeg er målløs!  :D

 
Marching On! 4276

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1321 på: Januar 31, 2013, 19:30:37 »
Ta krangelen et annet sted..
 

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1322 på: Januar 31, 2013, 19:33:49 »
Vel.. I motsetning til deg og sikkert flere andre er jeg glad vi off-loadet Becchio og anskaffet Morison.
Så du syns det er en prestasjon av de nye eierne at de greide å bli kvitt toppscoreren i divisjonen?

Jeg er målløs.

Nei, jeg personlig har ingenting imot at Becchio blir solgt og Morison mener jeg vil få en positiv effekt på laget og har prestert på toppnivå noe Becchio fortsatt ikke har. Synes du virkelig at dette vinduet er like dårlig som de siste? really? Jeg er målløs!  :D

 

Dette vinduet er så langt akkurat like ille som de forrige. Vi har tre timer på å endre det.

Så langt er det bare en ting å si om det vi har drevet med i januar: Skandale.

Ã… tro Steve Morison resten av sesongen skal levere det Becchio har levert så langt, er å tro langt forbi julenissen.
« Siste redigering: Januar 31, 2013, 19:35:24 av Kato »
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1323 på: Januar 31, 2013, 19:37:57 »
Da er vel Warnock i box;

laura warnock ‏@laurawarnock3
So so so happy for my husband signing two and a half years at leeds !!! So exited for this new start !!! :-)

Nytt emne?

Bjorn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1324 på: Januar 31, 2013, 19:44:46 »
Da er vel Warnock i box;

laura warnock ‏@laurawarnock3
So so so happy for my husband signing two and a half years at leeds !!! So exited for this new start !!! :-)

Nytt emne?

The good news keep on coming! :)
Marching On! 4276

Milou

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1325 på: Januar 31, 2013, 19:49:36 »
Eit lite hjartesukk: Eg er klar over at dette er ein ryktetråd, men å poste desse twittermeldingane utan å vite om det faktisk kjem frå den personen som det påstås å vere frå er å trekke det litt langt, er det ikkje? Eg er sjøl for gammal til å bruke twitter, men finns det nokon garanti for kven desse meldingane kjem frå?

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1326 på: Januar 31, 2013, 19:50:15 »
https://pbs.twimg.com/media/BB9XpNYCAAATlYS.jpg

Han hadde ikke sittet der hvis han var ferdig med spillerkjøp !


come on Warnock !

er dette en spiller ?  Habibou eller Dindane kanskje ? https://pbs.twimg.com/media/BB9YQTcCAAAznfL.jpg

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1327 på: Januar 31, 2013, 19:50:20 »
Becchio solgt til Norwich, ja.  Så tok jeg jammen feil av de nye eierne.

Nå kommer vell frem at det ikke er lett å handle i Januar. Andre klubber skrur opp prisen når kjøper heter Leeds, ble ikke tid til å fullføre handelen osv.

Jeg er så møkkalei denne klubben, makan til møkkafolk som skal drive oss mot.... ehhh INGENMANNSLAND?

Til alle de som håper Norwich rykker ned å at Johnson, Howson, Snodgrass og Becchio gjør det dårlig.. Ta dere en bolle eller pære, hva det måtte være! De ønsker å spille i toppdivisjonen, og der er ikke Leeds i dag og ikke kan de lokke med det heller. De er ikke dumme.. de ser at klubben ikke satser på opprykk med de spillerne som kommer inn i Leeds. Leeds er gode på å snakke om målene sine i media, men de evner ikke å satse på det.

Jeg kan ikke fatte hvordan denne gjengen som er i klubben i dag skal kunne rykke opp med en manager som Neil Warnock.

Jeg vet ikke om jeg gidder å fortsette å skrive, frustrasjonen er nå så stor at jeg takler snart ikke mer av denne dritten!!

f**k off David High and Salem Patel! (Stygt sagt, men det komme rett fra leveren)

Til slutt:

LOVE LEEDS !

Marching On Together!!

Gud hjelpe så negativ da? får Tussi-fornemmelser lang vei her. Kan ikke se annet enn at dette går oppover. Mark my words!

Hva hadde du ventet...? Det er samme greia hver overgangsvindu.

Vel.. I motsetning til deg og sikkert flere andre er jeg glad vi off-loadet Becchio og anskaffet Morison. Synes dette vinduet er betraktelig bedre enn de foregående. Har vært atskillig flere rykter om interesse og mulige kjøp av spillere vi tidligere bare kunne drømme om (da lån og free transfer var eneste utvei). For meg peker pilene oppover gitt. Du får vel rast fra deg idag, så er det glemt etter at vi utspiller og slår Cardiff i helgen.  ;)

hipp-hipp-hurra for at vi er blitt linket til flere og bedre spillere!!!!!! disse eierne er vel bedre PR messig de da, til å skape rykter om at vi er interessert i spillere.

en ting er sikkert, man vinner ikke kamper med spiller man ble linket til men ikke maktet å skaffe  :(
Så enig så enig   :D
 

Tobbe9210

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1328 på: Januar 31, 2013, 19:51:10 »
OT: Trevor sier i studio at Leeds er en større klubb enn Norwich  ;D
Leksvik whites

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1329 på: Januar 31, 2013, 19:54:32 »
OT: Trevor sier i studio at Leeds er en større klubb enn Norwich  ;D
Og det er vi jo   også .Den dagen vi virkelig satser på fotball laget leeds u så vill det komme skikkelig fram hvor stor klubb vi egentlig  er .
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1330 på: Januar 31, 2013, 19:56:46 »
OT: Trevor sier i studio at Leeds er en større klubb enn Norwich  ;D
trevor francis trevor cherry?
 

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1331 på: Januar 31, 2013, 19:59:49 »
Thom Kirwin ‏@Thomkirwin
Stephen Warnock deal confirmed by #lufc Neil Warnock was hoping for another before deadline so shall see what transpires.

Burke eller Habibou... en av disse håper jeg

Tobbe9210

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1332 på: Januar 31, 2013, 20:00:02 »
OT: Trevor sier i studio at Leeds er en større klubb enn Norwich  ;D
trevor francis trevor cherry?
Trevor Morley
Leksvik whites

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1333 på: Januar 31, 2013, 20:13:44 »
Stephen Warnock.. Kommer gratis (sjokk?). Er ikke enn man for fremtiden, men kan vell bidra litt med sin erfaring fra PL, men forstår lite av denne signeringen. Aidy White burde blitt brukt som v.back.
Rogaland Whites

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1334 på: Januar 31, 2013, 20:17:52 »
Louis Saha er frigitt. Kan det være noe for oss ?
Rogaland Whites

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1335 på: Januar 31, 2013, 20:18:09 »
Stephen Warnock.. Kommer gratis (sjokk?). Er ikke enn man for fremtiden, men kan vell bidra litt med sin erfaring fra PL, men forstår lite av denne signeringen. Aidy White burde blitt brukt som v.back.

Han er jo bare kommet her for å skape konkurranse for White på plassen - ikke hoppe rett inn på førstelaget!  ;D

RubenHomme

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1336 på: Januar 31, 2013, 20:21:06 »
Med Warnock sin ankomst, kan White bli flyttet opp til vingen fast? Vi mangler jo fart fremover!

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1337 på: Januar 31, 2013, 20:21:59 »
Stephen Warnock.. Kommer gratis (sjokk?). Er ikke enn man for fremtiden, men kan vell bidra litt med sin erfaring fra PL, men forstår lite av denne signeringen. Aidy White burde blitt brukt som v.back.

White har vist en del ganger allerede at han ikke holder mål som back. Noen fantastiske enkeltkamper, men generelt litt for svak defensivt.

bjoggis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1338 på: Januar 31, 2013, 20:35:10 »
Kan dere som vil ha Habibou forklare meg hvorfor dere vil ha han?
Vi har McCormack, Morison, Somma og Diouf som kan spille på topp,

Sølvreven

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1339 på: Januar 31, 2013, 20:35:49 »
Stephen Warnock.. Kommer gratis (sjokk?). Er ikke enn man for fremtiden, men kan vell bidra litt med sin erfaring fra PL, men forstår lite av denne signeringen. Aidy White burde blitt brukt som v.back.
warnock har vært dårlig de kampene jeg har sett han som back, men han har vært god de kampene jeg har sett han som midtstopper.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1340 på: Januar 31, 2013, 20:41:18 »
Louis Saha er frigitt. Kan det være noe for oss ?

34 år og en spiss med dårlig uttelling; jeg sier, nei takk! Men det er jo den rette alderen for Warnock, så godt mulig at han kommer til oss.
Endre

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1341 på: Januar 31, 2013, 20:42:23 »
Kan dere som vil ha Habibou forklare meg hvorfor dere vil ha han?
Vi har McCormack, Morison, Somma og Diouf som kan spille på topp,

Enkelt og greit..
Han er en teknikker og kan gjøre ting på egenhånd, noe Leeds har mangla i flere år, legger til at han er ung og lovende og veldig sulten på engelsk fotball.
Det holder for meg og kommer han ikke blir jeg pisst  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1342 på: Januar 31, 2013, 20:43:58 »
ryktes at Haribo er klar for lån ut sesongen med opsjon på kjøp.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Totto

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1343 på: Januar 31, 2013, 20:46:20 »
Hadde Thomas plutselig blitt trukket opp av hatten som en sen signering nå, så skal i hvert fall jeg si meg godt fornøyd med vinduet.

Vi trengte en erstatter for Becchio som ville vekk og får inn en "blåkopi".
Vi trengte en venstreback med stabilitet vi kan stole på, Warnock har en meget solid erfaring både på vårt nivå og i PL.
Vi trengte en midtbanegeneral, Tonge og Barkley er hentet inn. For å få glede av sistnevnte sentralt i banen (og ikke kaste ham bort på kant, eller McC på kant for den saks skyld) trenger vi den naturlige driblefanten med innleggsfot.

Thomas, Gradel (yeah right...) eller tilsvarende er bestilt før natten kommer  :)
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1344 på: Januar 31, 2013, 20:47:47 »
Chris Dawkes ‏@chrisdawkesITV
It sounds like #lufc are signing full back Stephen Warnock from Villa and striker Habib Habibou #transferdeadlineday @itvcalendar
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1345 på: Januar 31, 2013, 20:50:53 »
Zulte-Waregem still saying Leeds haven't placed a bid or made any type of offer for Habib Habibou. #lufc

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1346 på: Januar 31, 2013, 20:52:21 »
Hadde Thomas plutselig blitt trukket opp av hatten som en sen signering nå, så skal i hvert fall jeg si meg godt fornøyd med vinduet.

Vi trengte en erstatter for Becchio som ville vekk og får inn en "blåkopi".
Vi trengte en venstreback med stabilitet vi kan stole på, Warnock har en meget solid erfaring både på vårt nivå og i PL.
Vi trengte en midtbanegeneral, Tonge og Barkley er hentet inn. For å få glede av sistnevnte sentralt i banen (og ikke kaste ham bort på kant, eller McC på kant for den saks skyld) trenger vi den naturlige driblefanten med innleggsfot.

Thomas, Gradel (yeah right...) eller tilsvarende er bestilt før natten kommer  :)

Jerome Thomas er på vei til Blackburn.
Rogaland Whites

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1347 på: Januar 31, 2013, 20:53:25 »
ryktes at Haribo er klar for lån ut sesongen med opsjon på kjøp.

Kan han spille (har han spilt) ving? Anyone?
 

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1348 på: Januar 31, 2013, 21:02:31 »
ryktes at Haribo er klar for lån ut sesongen med opsjon på kjøp.

Kan han spille (har han spilt) ving? Anyone?
i følge wikipedia er han "Forward"

Soccerwiki (http://soccerwiki.com/player.php?pid=16042) oppgir at han er "Attacking Midfielder Right Left, Forward Right Left Center.
Ser altså ut til at han er en "potet" framover på banen.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #1349 på: Januar 31, 2013, 21:03:32 »
ryktes at Haribo er klar for lån ut sesongen med opsjon på kjøp.

Kan han spille (har han spilt) ving? Anyone?
i følge wikipedia er han "Forward"

Soccerwiki (http://soccerwiki.com/player.php?pid=16042) oppgir at han er "Attacking Midfielder Right Left, Forward Right Left Center.
Ser altså ut til at han er en "potet" framover på banen.

Denne siden er bra; http://www.transfermarkt.co.uk/en/habib-habibou/profil/spieler_41261.html

Kan altså også spille venstre ving!