Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 629994 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Josch

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1890 på: Januar 08, 2015, 17:57:45 »
Nå bør snart begynne å skje noe. Hvis de(n) nye ikke kommer før fredag så blir det neppe en forsterkning mot Bolton, som vi fort kan tape mot. Bolton-kampen er meget viktig for Leeds. Vi har fortsatt heng på lagene over oss på tabellen så en seier er verdifull.
Jeg håper det blir disse fra serie A som det snakkes om.  Becchio? Svært få comeback er vellykket, så jeg tviler på ham. Han er ikke god nok for Norwich som er midt på tabellen!! Problemet for Leeds er vel at spissene ikke kommer til målsjanser. Det sitter i midtbanen, tror jeg. :( og forsvaret må tettes.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1891 på: Januar 08, 2015, 19:38:57 »
Cellino flyr inn på fredag, skjer ikke noe før det.
Håper han " satser" med lagoppstillingen , slik at vi kriger videre fra 2. omgangen på søndag.

Nye spillere inn neste uke...passer bra - er på North Stand neste lørdag ;D
 

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1892 på: Januar 08, 2015, 20:31:46 »
Jeg er også noe tvilende til Becchio, av tre årsaker:

1. Lite kamptrening siden han forlot oss

2. Dagens spillestil passer ikke Becchios styrker.

3. Billy Sharp besitter mange av de egenskapene Becchio vil gi oss.

For øvrig er transfervinduet så langt en kopi av tidligere år: prat, prat, prat.
 

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1893 på: Januar 09, 2015, 07:48:08 »
Jeg er også noe tvilende til Becchio, av tre årsaker:

1. Lite kamptrening siden han forlot oss

2. Dagens spillestil passer ikke Becchios styrker.

3. Billy Sharp besitter mange av de egenskapene Becchio vil gi oss.

For øvrig er transfervinduet så langt en kopi av tidligere år: prat, prat, prat.

Vi må vel moderere oss til å håpe på at vi ikke mister noen av kronjuvelene våre som vanlig. Men hvem er det som sier at denne embargoen gjør at vi ikke kan kjøpe dyrt? Jeg trodde dette smutthullet viste seg å være nokså stort så lenge vi manglet folk over 21 i stallen.

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1894 på: Januar 09, 2015, 09:07:12 »
http://www.leedsunited.com/news/article/9rx8d1xdidvd16ntnbl1eolce/title/redfearn-gives-transfer-update

Ligger vel i kortene at Becchio kommer tror jeg med sånne uttalelser på den offiselle siden.
En spiller som vil til oss, og som Norwich helt sikkert er desperate etter å bli kvitt.

Er selv noe skeptisk til en Becchioretur. Føler han til tider nærmest presterte over evne før han dro,
og tviler på at han har blitt noe bedre etter to år på tribunen.

Likevel har vi vel ikke så mye å tape på å gi mannen en kontrakt på 1,5 år om vi får han på billigsalg.
Ironisk nok så regner jeg med at Becchio inn er den endelige kroken på døra for Morison
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1895 på: Januar 09, 2015, 10:06:58 »
Jeg er også noe tvilende til Becchio, av tre årsaker:

1. Lite kamptrening siden han forlot oss

2. Dagens spillestil passer ikke Becchios styrker.

3. Billy Sharp besitter mange av de egenskapene Becchio vil gi oss.

For øvrig er transfervinduet så langt en kopi av tidligere år: prat, prat, prat.

Vi må vel moderere oss til å håpe på at vi ikke mister noen av kronjuvelene våre som vanlig. Men hvem er det som sier at denne embargoen gjør at vi ikke kan kjøpe dyrt? Jeg trodde dette smutthullet viste seg å være nokså stort så lenge vi manglet folk over 21 i stallen.

Har ikke lest noe som tilsier at handlingsrommet er så veldig stort, dessverre.    :(

Hadde jeg fått velge mellom Becchio og feks Matt Smith hadde jeg valgt sistnevnte. Når jeg nå ønsker Becchio velkommen tilbake er det først og fremst i mangel av gode alternativer. Men bevares, kan vi hente Ricky Lambert eller James Milner vil jeg heller ha en av dem.   ;)
Jon R.

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1896 på: Januar 09, 2015, 12:17:20 »
Mener jeg leste et sted at vi har fått disp til å leie fire spillere i dette vinduet...
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1897 på: Januar 09, 2015, 12:24:08 »
Mener jeg leste et sted at vi har fått disp til å leie fire spillere i dette vinduet...

Samme her. Vi har dermed muligheten til å styrke alle ledd. Becchio pluss en ving, en sentral midt og en stopper, i wish...
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1898 på: Januar 09, 2015, 12:38:18 »
Har vel 5 i og med at Hunt har forsvunnet

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1899 på: Januar 09, 2015, 13:55:33 »
Har vel 5 i og med at Hunt har forsvunnet
Hvis det er sånn det funker er det jo bra.  :)
Jon R.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1900 på: Januar 09, 2015, 14:03:58 »
Hvis det er slik at vi tenker å styrke angrepet med en spiller denne måneden, så tror jeg ikke Becchio er godt nok for å berge plassen. Blir altfor mye gambling, kan slå til, kan bli flopp. Da må vi heller låne inn (om mulig) en spiller vi er tryggere på kan levere. Det handler om å berge plassen, da kan vi ikke gamble i en så viktig posisjon.
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1901 på: Januar 09, 2015, 14:10:14 »
Hvis det er slik at vi tenker å styrke angrepet med en spiller denne måneden, så tror jeg ikke Becchio er godt nok for å berge plassen. Blir altfor mye gambling, kan slå til, kan bli flopp. Da må vi heller låne inn (om mulig) en spiller vi er tryggere på kan levere. Det handler om å berge plassen, da kan vi ikke gamble i en så viktig posisjon.

Så enkelt altså. D a er det jo bare å finne denne målgarantisten da.   ;)
Jon R.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1902 på: Januar 09, 2015, 14:31:43 »
Hvis det er slik at vi tenker å styrke angrepet med en spiller denne måneden, så tror jeg ikke Becchio er godt nok for å berge plassen. Blir altfor mye gambling, kan slå til, kan bli flopp. Da må vi heller låne inn (om mulig) en spiller vi er tryggere på kan levere. Det handler om å berge plassen, da kan vi ikke gamble i en så viktig posisjon.

Så enkelt altså. D a er det jo bare å finne denne målgarantisten da.   ;)

Ja jeg vil jo tro det er flere alternativer enn Becchio som er aktuelle. Om ikke, er vi verre ute og kjører enn jeg hadde fryktet.
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1903 på: Januar 09, 2015, 14:47:16 »
Becchio har 2 mål siden desember 2012!!! 5 kamper på over 3 måneder i svake Rotherham!

Detter ser jeg på som nok et desperat ønske fra nok en desperat COACH!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1904 på: Januar 09, 2015, 16:35:13 »
Becchio har 2 mål siden desember 2012!!! 5 kamper på over 3 måneder i svake Rotherham!

Detter ser jeg på som nok et desperat ønske fra nok en desperat COACH!  :o

Si 2 mål på 5 kamper Ila 1 måned , de 2 siste har han vært skadet og trent seg opp.
MEN, om han er riktig mann er jeg også usikker på... Men er sikker på at det ikke er penger d står på denne gang i hvertfall.
Brukbar på hodet, kjenner Wankership og klubben vår godt da...
 

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1905 på: Januar 09, 2015, 17:11:48 »
Jeg er også noe tvilende til Becchio, av tre årsaker:

1. Lite kamptrening siden han forlot oss

2. Dagens spillestil passer ikke Becchios styrker.

3. Billy Sharp besitter mange av de egenskapene Becchio vil gi oss.

For øvrig er transfervinduet så langt en kopi av tidligere år: prat, prat, prat.

Vi må vel moderere oss til å håpe på at vi ikke mister noen av kronjuvelene våre som vanlig. Men hvem er det som sier at denne embargoen gjør at vi ikke kan kjøpe dyrt? Jeg trodde dette smutthullet viste seg å være nokså stort så lenge vi manglet folk over 21 i stallen.
Smutthullet er ikke så stort, dessverre. Vi kan ikke betale en overgangssum, og heller ikke betale en klubb for å låne en spiller. Dessuten er det et lønnstak på £600 000 i året, dvs ca 12 000 i uka.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1906 på: Januar 09, 2015, 19:06:12 »
Jeg er også noe tvilende til Becchio, av tre årsaker:

1. Lite kamptrening siden han forlot oss

2. Dagens spillestil passer ikke Becchios styrker.

3. Billy Sharp besitter mange av de egenskapene Becchio vil gi oss.

For øvrig er transfervinduet så langt en kopi av tidligere år: prat, prat, prat.

Vi må vel moderere oss til å håpe på at vi ikke mister noen av kronjuvelene våre som vanlig. Men hvem er det som sier at denne embargoen gjør at vi ikke kan kjøpe dyrt? Jeg trodde dette smutthullet viste seg å være nokså stort så lenge vi manglet folk over 21 i stallen.
Smutthullet er ikke så stort, dessverre. Vi kan ikke betale en overgangssum, og heller ikke betale en klubb for å låne en spiller. Dessuten er det et lønnstak på £600 000 i året, dvs ca 12 000 i uka.

Lønnstaket er jo fantastisk høyt. Mange av spillerne er ikke i nærheten av det.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1907 på: Januar 09, 2015, 20:17:06 »
En ting er sikkert, Becchio kan da umulig skåre noe mindre eller gjøre det værre enn prestasjonen til de som har prøvd seg i det siste.
Det jeg setter et stort  spørsmålstegn ved er at ledelsen ikke har mere fokus på å få inn det vi egentlig trenger.
Jeg er såååå møkka lei disse spillerne som kommer og som de er usikker på om kan levere, skal det leveres med nærmest garanti for kvalitet så må de først og fremst slutte å lete i ligaer som vi er på høyde med selv.
Kan ikke forstå at det ikke skulle gå ann å få tak i sultne spillere enten fra den nordiske ligaen eller en spiller fra de dype skoger i Afrika som løper hekken av side mann på langsidene.
Respekt for det Becchio har gjort her tidligere men har liten tro på at han vil få Leeds på beina igjen, til det er han rett og slett ikke god nok.


Sent from my f....ng iPhone using Tapatalk ⚽️
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1908 på: Januar 09, 2015, 22:46:28 »
Vet dette ikke er rykte på noe spiller inn, men dette er absolutt det vi trenger (hjem igjen)

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2902242/Liverpool-boss-Brendan-Rodgers-admits-admiration-outstanding-James-Milner.html
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1909 på: Januar 09, 2015, 22:47:25 »
Vingspiller på vei?  Kanskje en type vi mangler men er absolutt ikke overbevist om at dette er mannen som kan løse problemene våre.

http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-contemplate-move-for-ex-manchester-united-winger/
 

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1910 på: Januar 09, 2015, 23:00:31 »
Vingspiller på vei?  Kanskje en type vi mangler men er absolutt ikke overbevist om at dette er mannen som kan løse problemene våre.

http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-contemplate-move-for-ex-manchester-united-winger/

Beckford blir også nevnt. Vår link til tidligere helter ser ut til å aldri ta slutt. Til nå har det aldri blitt noe av retur for Smith, Woodgate, Bowyer, Gradel eller noen andre til tross for uttallige rykter. Blir 2x Becks de første hjemvendte helter?
marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1911 på: Januar 09, 2015, 23:14:03 »
Vingspiller på vei?  Kanskje en type vi mangler men er absolutt ikke overbevist om at dette er mannen som kan løse problemene våre.

http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-contemplate-move-for-ex-manchester-united-winger/
Som om ikke laget var for kortvokst og lett fra før.
Hekta på Leeds siden 1974

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1912 på: Januar 09, 2015, 23:17:09 »
Vingspiller på vei?  Kanskje en type vi mangler men er absolutt ikke overbevist om at dette er mannen som kan løse problemene våre.

http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-contemplate-move-for-ex-manchester-united-winger/

Og vinger Danny Ward som var linka til Leeds går til Rotherham, hvor akkurat denne MU spilleren du nevner ble løst fra nå.
Tydelig at Leeds fortsatt forholder seg til nedfallsfrukt.

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=383666
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1913 på: Januar 10, 2015, 19:28:31 »
Vingspiller på vei?  Kanskje en type vi mangler men er absolutt ikke overbevist om at dette er mannen som kan løse problemene våre.

http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-contemplate-move-for-ex-manchester-united-winger/

Og vinger Danny Ward som var linka til Leeds går til Rotherham, hvor akkurat denne MU spilleren du nevner ble løst fra nå.
Tydelig at Leeds fortsatt forholder seg til nedfallsfrukt.

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=383666

Tror ikke d finnes mye ££ til lønninger gitt. I tillegg hindrer jo denne embargoen oss i å kjøpe, samt setter grenser på kvalitet inn som tjener PL lønninger- vanskelig situasjon :(
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1914 på: Januar 11, 2015, 21:31:03 »

LUFC Leeds Transfer Rumours - Week Two
   
Vital Leeds United isl once again be keeping you up to date with all the transfer rumours of the month of January.

Leeds have been hit with a transfer embargo but it doesn`t stop them from bringing in four players on loan and we are already being linked with a whole host of players, mainly from Italy.

Once again this week, Leeds have been linked with players plying their trade in Italy.

Palermo duo Granddi N'Goyi and Sol Bamba have been linked with a move to Elland Road.

N`Goyi is a 26-year-old midfielder who has made just five substitute appearances for the Italian Serie A side this season. The former French under-21 international has spent the past two seasons with Palermo having started out at Paris St Germain as well as having spells with Clermont, Troyes, Nantes and Brest.

Bamba is no stranger to British football. The 29-year-old Ivory Coast international, who played at the World Cup finals in Brazil last summer, spent time in Scotland with Dunfermline and Hibernian before spending two-years at Leicester City, where he made 52 appearances. He then spent two-years in Turkey with Trabzonspor before signing for Palermo in the summer. He has struggled during his time at Palermo and he has made just one appearance this season.

Leeds have also been linked with winger Febian Brandy but having struggled to gain regular first team football at his last two clubs Sheffield United and Rotherham United, it would be a surprise move if Leeds were to bring in the former Manchester United youngster.

The last two need no introduction to supporters of Leeds United. Luciano Becchio and Jermaine Beckford were a successful partnership during their time at Elland Road, scoring 171 goals between them.

The pair have both spent time away from their parent clubs recently and there is definitely some legs in the Becchio rumours with Leeds coach Neil Redfearn admitting he is interested in the Argentinian who score 86 goals in 221 appearances in his previous spell with Leeds.

Redfearn refused to be drawn on the Beckford rumours in his press conference on Thursday. Beckford is currently on loan at Preston North End from parent club Bolton Wanderers. The striker netted 85 goals in 152 appearances during his first stint at Elland Road.

On to players being linked with a move away from Leeds.

17-year-old Lewis Cook is reportedly gaining plenty of interest from the Premier League. Arsenal, Liverpool, Manchester United and Tottenham Hotspur are all reportedly interested in signing the Leeds youngster.

Fellow youngster Sam Byram continues to be linked with a move to the Premier League during the transfer window. Byram has been linked with a number of Premier League clubs since he burst onto the scene in 2012 and Arsenal are the first to be reportedly interested this month.

Defender Scott Wootton finished his loan spell with Rotherham United on Saturday after making seven appearances and the millers are reportedly keen on taking him on a permanent deal. Fellow championship side Birmingham City are also reportedly keen on Wootton.

One player linked with Leeds in week one will not be joining. Huddersfield winger Danny Ward signed for Rotherham on Friday on an initial loan deal that is expected to be made permanent this week.


Week One

IN
Leonardo Pavoletti - Sassuolo
Rene Krhin - Inter Milan
Emiliano Sala - Bordeaux
Samuel Di Carmine - Juve Stabia
Josip Ilicic - Fiorentina
Luca Marrone - Juventus
Federico Viviani - Roma
Raphael Martinho - Catania
Andrey Galbinov - Livorno
Danny Ward - Huddersfield Town (Joined Rotherham 9/1/15)

OUT
Rodolph Austin - Brighton and Millwall


Week Two

IN
Granddi N'Goyi - Palermo
Sol Bamba - Palermo
Luciano Becchio - Norwich City
Jermaine Beckford - Bolton Wanderers
Febian Brandy - Rotherham United (Free agent)

OUT
Lewis Cook - Arsenal, Liverpool, Manchester United and Tottenham
Sam Byram - Arsenal
Scott Wootton - Rotherham United and Birmingham City


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=383984#ixzz3OXxKMhff
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1915 på: Januar 12, 2015, 00:54:59 »
Det jeg tror minst på for tiden er (a) flere italiener inn og (2) come-back av gamle helter.  Ryktene ovenfor er derfor nedslående...
 

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1916 på: Januar 12, 2015, 09:22:55 »
Det jeg tror minst på for tiden er (a) flere italiener inn og (2) come-back av gamle helter.  Ryktene ovenfor er derfor nedslående...

Litt komisk du da det ikke på listen ovenfor på uke 2 finnes en eneste Italiener på vei inn :D Morsomt at man å lire av seg at det er nedslående når det ikke er EN eneste Italiener på vei inn i følge listen. Comeback helten har du helt rett i Erik med tanke på Becchio.
We are Leeds and we are proud of it!

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1917 på: Januar 12, 2015, 09:28:07 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-could-be-on-way-to-championship-rival-1-7044772

Warnock ønsket av CCC klubb. Kontrakt går ut til sommeren.
Han har aldri vært noen åpenbaring i Leeds, men i år har han vært vår beste spiller.
En av få ledere, hatt kapteinsbindet etter vrakinga av Pearce og vår mest erfarne spiller.
Tror vi trenger han ut sesongen i den situasjonen vi er i.
marching on together,
derudaf forever...

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1918 på: Januar 12, 2015, 11:25:49 »
Dersom klubben uansett ikke får betaling for Warnock, bør han sitte ut kontraktstiden. Jeg synes det er litt risky å bare ha Charlie Taylor tilbake som eneste naturlige venstreback.

Ja, jeg er klar over at Berardi har vært innom denne plassen, men han bør vel heller forbli der han naturlig hører hjemme, på høyreback. Det fungerte bra med han bak Byram mot Bolton.

Så var det dette med å spare penger mht. lønna Warnock skal ha. Men man kan også spare seg til nedrykk dersom han selges....?
Super Leeds since 1968

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1919 på: Januar 12, 2015, 11:33:08 »
Det jeg tror minst på for tiden er (a) flere italiener inn og (2) come-back av gamle helter.  Ryktene ovenfor er derfor nedslående...

Litt komisk du da det ikke på listen ovenfor på uke 2 finnes en eneste Italiener på vei inn :D Morsomt at man å lire av seg at det er nedslående når det ikke er EN eneste Italiener på vei inn i følge listen. Comeback helten har du helt rett i Erik med tanke på Becchio.

What?  Hvilke lister er det du ser på?  Jeg mener fra italiensk fotball - jeg syns ikke vi har sett at spillere derfra har lykkes alt for bra for oss.  Det jeg ser på listen er italienske klubber - pluss Becchio og Beckford.  Det er kanskje liring, men jeg ønsker meg spillere med tung erfaring fra engelske ligaer for å rette opp skuta.