Skrevet av Emne: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)  (Lest 72192 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mercruiser

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #420 på: Mai 14, 2009, 23:23:19 »
Vi takler bare ikke cup-spill, vi kan ikke gå i play-offs, vi har ALDRI lykkes.
Og stakkars min 8-årige sønn som blir erta på skolen i morra av scum-barna og div..
Nok et år i tredjedivisjon.
NOK ET Ã…R I TREDJEDIVISJON

Lawerve

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #421 på: Mai 14, 2009, 23:23:29 »
3 ord: MARCHING ON TOGETHER!
SUPER LEEDS

Blank_File

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #422 på: Mai 14, 2009, 23:23:44 »
Det er fryktelig nærme at "the world stops spinning round" ikveld. Går det ikke neste år heller tror jeg at jeg henger meg på h.b

Sterland

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #423 på: Mai 14, 2009, 23:24:04 »
På papiret. Definer den

Tidligere meritter og hvordan de har prestert i ligaen (PL,CC eller L1) for Leeds eller evt andre klubber

ivo

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #424 på: Mai 14, 2009, 23:24:16 »
Shit, shit shit!!!

MooCow

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #425 på: Mai 14, 2009, 23:24:54 »
Svært lite fornøygde no. Synd Beckford va drit å dommaren ikkje heilt me oss :(

Utrule bittert, hadde gleda meg t London tur.......

Eg skjønnar at ein blir litt frustrert i ein sånn situasjon. Men dommaren kan ein ikkje skulde på i dag. Ein får ikkje stort beire dømming enn det som vart vist i denne kampen. Kva var du uenig i ?

Men at du ikkje fikk Londonturen du hadde gleda deg til var synd. Det hadde du heilt sikkert fortjent :)



Nei einig i at det ikkje var dommaren sin feil, men ein heng seg jo opp småfeil når ein tapar.... Kunne vel fort vore ei straffe til etter holding i feltet men sånn er det jo alltid, og ellers litt småtteri, men alt i alt var vel Leeds dårlegare enn dommaren :(

TK20

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #426 på: Mai 14, 2009, 23:25:11 »
Drit i Rogern nå. Fatter ikke at folk gidder bry seg.

Nå til kampen. Vi er åpenbart best over to kamper, men alt i alt holder det ikke. Millwall fortjener faktisk sjansen etter godt forsvarsspill, og denne Scooter-stopperen deres var den beste spilleren alt i alt.

Vi hadde sikring bakover hver gang de angrep, med unntak av på målet. Da fikk Martin utfordre Douglas uten sikring, og det gikk som det måtte gå. Beckford var på ingen måte elendig i dag, han jobbet bedre enn jeg har sett ham på lenge.

Synes ikke vi skal grave oss ned. Vi rykker direkte opp til neste år, så lenge Grayson får gode arbeidsbetingelser. Det vil si, penger, og ro. Jeg tror han får begge deler.

Cbas10an

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #427 på: Mai 14, 2009, 23:26:06 »
Dette er seriøst en tragedie...   SKuffelsen er så utrolig stor akkurat nå..  Virker som nedturene aldri tar slutt..  Laget ser jo fullstendig tannløse ut til tider i kampen..  Vi har til sammen 15 minutter hvor vi presterer meget bra angrepsfotball, men 15 minutter holder ikke i en kamp som varer i 90 minutter..  Det er bare så utrolig trist..  En ny sesong med kamp om opprykk..  Et oppryk som egentlig skulle skjedd for et år siden.. Uten -15.!!!

MOT
MOT


Joachim

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #428 på: Mai 14, 2009, 23:26:35 »
Drit i Rogern nå. Fatter ikke at folk gidder bry seg.

Nå til kampen. Vi er åpenbart best over to kamper, men alt i alt holder det ikke. Millwall fortjener faktisk sjansen etter godt forsvarsspill, og denne Scooter-stopperen deres var den beste spilleren alt i alt.

Vi hadde sikring bakover hver gang de angrep, med unntak av på målet. Da fikk Martin utfordre Douglas uten sikring, og det gikk som det måtte gå. Beckford var på ingen måte elendig i dag, han jobbet bedre enn jeg har sett ham på lenge.

Synes ikke vi skal grave oss ned. Vi rykker direkte opp til neste år, så lenge Grayson får gode arbeidsbetingelser. Det vil si, penger, og ro. Jeg tror han får begge deler.
Tror jeg er blind. Sa du PENGER

laddi

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #429 på: Mai 14, 2009, 23:26:49 »
Sorgens dag folkens!!!

La oss vise hvem vi er og å ta på dere LEEDS klær imorgen og vise de der ute hvem vi er stolte av!!!

Keep the faith!!

Husk!!!

We're LEEDS and WE'RE PROUD!!!

Marching on together!!!!

Laddien

E med på den..ALL IN FOR LEEDS UNITED!!!

 ;) :D ;D
Bergen Whites

Another_Roger

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #430 på: Mai 14, 2009, 23:27:42 »
Svært lite fornøygde no. Synd Beckford va drit å dommaren ikkje heilt me oss :(

Utrule bittert, hadde gleda meg t London tur.......

Eg skjønnar at ein blir litt frustrert i ein sånn situasjon. Men dommaren kan ein ikkje skulde på i dag. Ein får ikkje stort beire dømming enn det som vart vist i denne kampen. Kva var du uenig i ?

Men at du ikkje fikk Londonturen du hadde gleda deg til var synd. Det hadde du heilt sikkert fortjent :)



Nei einig i at det ikkje var dommaren sin feil, men ein heng seg jo opp småfeil når ein tapar.... Kunne vel fort vore ei straffe til etter holding i feltet men sånn er det jo alltid, og ellers litt småtteri, men alt i alt var vel Leeds dårlegare enn dommaren :(

Ja, Leeds kunne kanskje fått ei straffe til. Såg det ikkje så godt på streamen.

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #431 på: Mai 14, 2009, 23:28:23 »
Akkurat nå er jeg for stolt til å vise meg i en Leeds drakt

Another_Roger

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #432 på: Mai 14, 2009, 23:29:56 »
Veit kor vondt disse playoffgreiene kan gjere. Så kan skjønne at mange har det jævlig akkurat no.  Det positive er at det snart er helg, då kan man drikke vekk sorgene til en viss grad. Dessutan kan man ete masse Drillo-is og Karamellos på søndag, for då er det 17.mai.

Dette her svir nok nokre dagar, men så går ting seg til igjen. Snakkes i august.

nå va det vel eg som starta avstemming om du burde få vær her eller ikkje, og selv om det ble te at du fekk det av ein eller annen grunn.....

måtte du brenne i HE¤%/&E............................kun for å kommentere noe som helst her inne i kveld.

dra deg inn på ditt utrolig kjedeliger 2 manns tranmere(som egentlig e kun deg med 2 profiler)  forum og syt over at dåkker rakna på slutten igjen...

kom deg vekk din fu¤%/gs iberia snegle :P

Ja, det er stor ære i å holde med lag med masse fans. Man United og Liverpool er vel dei eg burde melde meg inn i då? For et nivå du legger deg på mister. Men eg lar det gå på kontoen for skuffelse denne gongen...

johnny gangster

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #433 på: Mai 14, 2009, 23:30:09 »
Vi takler bare ikke cup-spill, vi kan ikke gå i play-offs, vi har ALDRI lykkes.
Og stakkars min 8-årige sønn som blir erta på skolen i morra av scum-barna og div..
Nok et år i tredjedivisjon.
NOK ET Ã…R I TREDJEDIVISJON
Skal på skulen sjøl i måro har "heldigvis" tysk heildag so skal ikkje sei eit ord til noken, TOTAL IGNORERING av alle scum homoa og resten. Ska setta meg i eit hjørnet me min Leeds drakt,med LEEDS 4 EVER bakpå å skrive tysk som f...

asLeeds

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #434 på: Mai 14, 2009, 23:30:23 »
kansje du sku la vær å strø so JÆÆÆÆÆvli med salt i såret ikveld Roger??
DALHEIM WHITES

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #435 på: Mai 14, 2009, 23:31:13 »
Akkurat nå er jeg for stolt til å vise meg i en Leeds drakt

ALDRI Håkon        ALDRI.

sitter og sjekker offshore turnusen i forhold til aug, sept hvilken helg det paser best å reise. så har jeg alt. klare til termin lista kommer.

MOT alltid :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

mercruiser

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #436 på: Mai 14, 2009, 23:33:59 »
Vi takler bare ikke cup-spill, vi kan ikke gå i play-offs, vi har ALDRI lykkes.
Og stakkars min 8-årige sønn som blir erta på skolen i morra av scum-barna og div..
Nok et år i tredjedivisjon.
NOK ET Ã…R I TREDJEDIVISJON
Skal på skulen sjøl i måro har "heldigvis" tysk heildag so skal ikkje sei eit ord til noken, TOTAL IGNORERING av alle scum homoa og resten. Ska setta meg i eit hjørnet me min Leeds drakt,med LEEDS 4 EVER bakpå å skrive tysk som f...
Dette støttes! Gi faen i mobben.

GeirO

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #437 på: Mai 14, 2009, 23:34:31 »
Hvorfor skriver jeg dette? Leeds og play-off. Alt er sagt tidligere. Det er enklere å vinne førstepremien i Lotto!

OK. Snu arket. Ny sesong:

Delph og Beckford solgt. Men Leeds spiller bra. Og Becchio og Grella scorer 20 mål hver. 2.plass og direkte opprykk!

En ting mer om dagens match: Fatty Robinson var eneste spiller som gjorde det meste kreativt og bra, til tider geniale oppspill. Skulle ønske andre hadde hans fotballhjerne......
MOT

kjelvi

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #438 på: Mai 14, 2009, 23:34:39 »
veldig, veldig skuffa.....

Oppdrettslaksen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #439 på: Mai 14, 2009, 23:35:28 »
Vi takler bare ikke cup-spill, vi kan ikke gå i play-offs, vi har ALDRI lykkes.
Og stakkars min 8-årige sønn som blir erta på skolen i morra av scum-barna og div..
Nok et år i tredjedivisjon.
NOK ET Ã…R I TREDJEDIVISJON
Skal på skulen sjøl i måro har "heldigvis" tysk heildag so skal ikkje sei eit ord til noken, TOTAL IGNORERING av alle scum homoa og resten. Ska setta meg i eit hjørnet me min Leeds drakt,med LEEDS 4 EVER bakpå å skrive tysk som f...
Dette støttes! Gi faen i mobben.

personlig tror jeg at jeg kommer til å smelle til enhver som har en hånende kommentar til meg i morgå.. >:(

Sonny

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #440 på: Mai 14, 2009, 23:36:25 »
Må frem med sørgebåndet til 17 mai toget.
 

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #441 på: Mai 14, 2009, 23:37:19 »
Veit kor vondt disse playoffgreiene kan gjere. Så kan skjønne at mange har det jævlig akkurat no.  Det positive er at det snart er helg, då kan man drikke vekk sorgene til en viss grad. Dessutan kan man ete masse Drillo-is og Karamellos på søndag, for då er det 17.mai.

Dette her svir nok nokre dagar, men så går ting seg til igjen. Snakkes i august.

nå va det vel eg som starta avstemming om du burde få vær her eller ikkje, og selv om det ble te at du fekk det av ein eller annen grunn.....

måtte du brenne i HE¤%/&E............................kun for å kommentere noe som helst her inne i kveld.

dra deg inn på ditt utrolig kjedeliger 2 manns tranmere(som egentlig e kun deg med 2 profiler)  forum og syt over at dåkker rakna på slutten igjen...

kom deg vekk din fu¤%/gs iberia snegle :P

Ja, det er stor ære i å holde med lag med masse fans. Man United og Liverpool er vel dei eg burde melde meg inn i då? For et nivå du legger deg på mister. Men eg lar det gå på kontoen for skuffelse denne gongen...

ja det får gå på hvilken konto du vil , men sannheten er at eg har aldri sagt det skal være sånn at man skal holde med "de store". du vil diskutere på et forum hvor det skjer ting fordi du er "generellt" interessert i fotball. og tydeligvis er det ikke hverken norske eller engelske tranmere fans med data kunnskap nok til å følge sitt eget lag. ikke la det gå ut over meg og mine.

som sagt tidligere hold deg på VG nett eller noe sånn om du vil være generell.

PS: jeg hadde egentlig glemt deg og slutta bry meg..... helt til du bare MÃ…TTE komme inn her og poste i kveld av alle dager i året. Nå glir det ikke vekk igjen..........
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Another_Roger

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #442 på: Mai 14, 2009, 23:37:49 »
kansje du sku la vær å strø so JÆÆÆÆÆvli med salt i såret ikveld Roger??

Det sårar meg veldig når du meinar at eg strør salt i såra. Eg har jo ikkje gjort det, tvert i mot. Ta deg i alle fall bryet med å lese innlegga før du hamrar laus med kritikk.

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #443 på: Mai 14, 2009, 23:39:29 »
Jaha då var denna kvällen förstörd, men imorgon är en annan dag, tror vi kommer gå igenom Laegue one och vara bland de 2 främsta, vi har en bra grund att bygga på nu, sodje, naylor, Snoddgrass och bechio och White, Delph och Beckford visade idag att de inte är de stora matchernas män, kan vi få 10 milj pund för dem är det nog bättre sälja dem och få in 3-4 bra spelare ist.
 

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #444 på: Mai 14, 2009, 23:40:04 »
kansje du sku la vær å strø so JÆÆÆÆÆvli med salt i såret ikveld Roger??

Det sårar meg veldig når du meinar at eg strør salt i såra. Eg har jo ikkje gjort det, tvert i mot. Ta deg i alle fall bryet med å lese innlegga før du hamrar laus med kritikk.

enkelte ganger burde man bare ta hatten og gå..

DETTE er et sånnt tidspunkt roger. GÃ…..........................................og se deg aldri tilbake forresten  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ivo

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #445 på: Mai 14, 2009, 23:40:50 »
Skikkelig trist at Leedsspillerne skuffer sine trofaste fans med slik en middelmådig prestasjon. Neste sesong kan vi nok langt etter opprykk. Norwich, Charlton og Soton vil sannsynligvis kjempe om de to direkte opprykksplassene. Må nok innse at vi kanskje aldri får oppleve Leeds i Premier League i vår levetid, dessverre. Håper selvsagt at jeg tar feil der, men jeg tviler. Frykter og tror at vi vil måtte surre i denne divisjonen i flere år.
Det som er viktig for å gjøre mine spådommer til skamme, er at Grayson får handlet inn gode forsterkninger før neste sesong. Samtidig må laget få en god innledning på sesongen for i det hele tatt å ha sjansen på de to øverste plassene. Play off må vi nok innse at laget ikke har nerver til å takle. Huff, dette var ille......

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #446 på: Mai 14, 2009, 23:41:07 »
kansje du sku la vær å strø so JÆÆÆÆÆvli med salt i såret ikveld Roger??

Det sårar meg veldig når du meinar at eg strør salt i såra. Eg har jo ikkje gjort det, tvert i mot. Ta deg i alle fall bryet med å lese innlegga før du hamrar laus med kritikk.

Ikke for å virke negativ....Men trur det e bæst du lar oss sørge for oss sjøl, så kan du heller komme med trøstanes ord om et par daga..eller nåkka sånnt :)
The Mighty Whites

Oppdrettslaksen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #447 på: Mai 14, 2009, 23:41:51 »
All den dopen som jeg tok i går
Kommer ikke til å hjelpe meg når jeg våkner
Forhåpentligvis i en seng

Og all den alk’en som jeg drekker hver dag
Den alk’en som går løs på kroppen min
som en sirkelsag gir meg ubehag

Men alt kan repareres
Alt kan repareres
Alt kan repareres


Another_Roger

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #448 på: Mai 14, 2009, 23:42:36 »
kansje du sku la vær å strø so JÆÆÆÆÆvli med salt i såret ikveld Roger??

Det sårar meg veldig når du meinar at eg strør salt i såra. Eg har jo ikkje gjort det, tvert i mot. Ta deg i alle fall bryet med å lese innlegga før du hamrar laus med kritikk.

enkelte ganger burde man bare ta hatten og gå..

DETTE er et sånnt tidspunkt roger. GÃ…..........................................og se deg aldri tilbake forresten  :P

Eg har eit råd til deg. Ta det med ro, og ikkje tolk alt i verste meining. Det blir så travelt å leve på den måten. :)

asLeeds

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #449 på: Mai 14, 2009, 23:43:31 »
kansje du sku la vær å strø so JÆÆÆÆÆvli med salt i såret ikveld Roger??

Det sårar meg veldig når du meinar at eg strør salt i såra. Eg har jo ikkje gjort det, tvert i mot. Ta deg i alle fall bryet med å lese innlegga før du hamrar laus med kritikk.
enkelt Roger,la oss vær i fred ikveld!!
skriv ka f..du vil.eg gidde ikkje å lese innlegga dine,go natt Roger....
DALHEIM WHITES