Skrevet av Emne: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt  (Lest 96011 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Deilig å rane til seg omkamp ;D kampen ble som forventet, bare at Arsenal var mye mer ineffektive enn fryktet. Svakt av Grayson å spille med Parker. Hadde en dårlig kamp og kostet oss seieren. Få han ut på lån! Mannen har knapt spilt fotball på to år.

Totalt sett en godt gjennomført kamp av Leeds. Meget godt kjempet. Bruce og AOB viser at de er vårt nye stopperpar! Bring on Scunny!!

auren
Jeg vil minne om at alternativene er Bessone og Hughes. Da er det klokt av Grayson å starte med
Parker. Men han burde kanskje ha vært byttet ut da Bromby kom inn.

Nettopp!! Bessone burde spilt.

Jeg er spent på reaksjonene på forumet om Collins hadde hatt en like dårlig kamp som Parker. Da hadde det vært ramaskrik. Parker vinner mye goodwill kun fordi han er local.

Connolly på motsatt back la jeg knapt merke til, og det er jo alltids positivt. Nå skal det også sies at Arsenal angrep klart mest på deres høyreside.

auren

Har stort sett vært enig med deg, men i dag syns jeg du er EKSTREMT urettferdig mot Parker.

haak-d

Jeg vil ROSE alle spillerne jeg. Knall innsats og konge innstilling! Kriger, løper og skaper 3 STORE sjanser på Emirates. Parker skulle latt Theo gått, for Kasper hadde reddet. Men med 90 min i beina så kommer jo handa ut på reflex. Omkamp gir penger i kassa, greit det å :)

God helg GODT FOLK!
 

euphor9

Sorry!

Ble litt vel engasjert.

Alle kan bli litt flåsat i kjeften,men det er bare noen få som har guts til å si sorry.
Så respekt for det newsome

viking

Er det i morgen kveld de trekker 4 runde?
Ønskemotstander ? ;D ;D ;D ;D
 

pale

Er det i morgen kveld de trekker 4 runde?
Ønskemotstander ? ;D ;D ;D ;D

Scum hjemme!

Tom S

STOLT

For ein gjeng og for ein fans!


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

euphor9

Er det i morgen kveld de trekker 4 runde?
Ønskemotstander ? ;D ;D ;D ;D

Chelsea kanskje?  Lenge sia vi har møtt dem

Leedsulf

Heh...
Wenger: -Schmeichel & Bruce were fantastic...maybe these two names want to make my life difficult forever!

LEO

Da har motstanderen vår skjønt det og da håper jeg at vi er enige.

1,18 for hjemmeseier, jeg behøver vel ikke si noe mer.


ps. jeg er nær tolv rette så helgen kan bli fullendt.

Bruce løp fra Shamach eller hva han heter. Selv om han er veldig god på hode så er det ingen i Arsenal som ikke har tempo.  Men Bruce var raskere enn han.

Kjempe kamp av Bruce, kun hvis Woodgate kommer da blir han byttet ut.
 

vielljaa

Heh...
Wenger: -Schmeichel & Bruce were fantastic...maybe these two names want to make my life difficult forever!

Hehe, godt sagt :)
There is only one United

Leedsfan

Heh...
Wenger: -Schmeichel & Bruce were fantastic...maybe these two names want to make my life difficult forever!

Fantastisk!

« Siste redigering: Januar 08, 2011, 17:17:17 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

mac_gyver

Omkamp er helt greit det. Mer penger i kassa og mer PR sier ikke jeg nei takk til hvertfall..
Pride of Yorkshire

Trond90

Konge kamp! Litt surt med straffen på slutten, men sier ikke nei takk til en omkamp på ER! For en stemning det kommer til og bli! MOT!!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

R - R

Kan rapportere om god stemning på pub i Moskva. Støtte på fire britar på pub her, og kva lag støttar dei? Leeds naturlegvis! Og ingen Arsenalfans...

Følast litt som eit tap, men når ein tenker på utgangspunktet, så bør vi vere veldig godt fornøgd. Vi hadde Arsenal i kne for pokker! For dei som såg Arsenal - Shitty i helga, så skal vi også hugse på at medan milliardlaget til Shitty la seg bakpå i 90 minuttar, så prøvde Leeds å angripe når vi kunne!

Gledar meg veldig til fortsetjinga. Satsar på at vi ikkje får same dipp i form som vi fekk etter Scumkampen i fjor, men trur Grayson & co har lært leksa. Med eit par forsterkningar i januar, så blir dette bra.

Forøvrig, eine briten som eg prata med meinar Kilkenny sin kontrakt er berre formalitetar. Hevda han har kontaktar som seier at avtalen hadde vore signert om ikkje Killa hadde reist på landslagsoppdrag.
- Rune

Sølvreven

Kan vi la denne Roger skrive hva han ønsker på forumet uten å svare han? Det hadde vært det beste!
Veldig enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dere kan gjøre hva dere vil, så gjør vi det vi vil uten at dere blander dere inn?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Haugsland

For en kamp!
Er bare og handle mer øl, 12 min på meg til ølsalget stenger.
Ha en fin kveld alle sammen! :)

Tom S

Kan vi la denne Roger skrive hva han ønsker på forumet uten å svare han? Det hadde vært det beste!

Enig, slutt å mate trollet :)
COME ON LEEDS !!

HåvardK

Deilig å rane til seg omkamp ;D kampen ble som forventet, bare at Arsenal var mye mer ineffektive enn fryktet. Svakt av Grayson å spille med Parker. Hadde en dårlig kamp og kostet oss seieren. Få han ut på lån! Mannen har knapt spilt fotball på to år.

Totalt sett en godt gjennomført kamp av Leeds. Meget godt kjempet. Bruce og AOB viser at de er vårt nye stopperpar! Bring on Scunny!!

auren
Jeg vil minne om at alternativene er Bessone og Hughes. Da er det klokt av Grayson å starte med
Parker. Men han burde kanskje ha vært byttet ut da Bromby kom inn.

Nettopp!! Bessone burde spilt.

Jeg er spent på reaksjonene på forumet om Collins hadde hatt en like dårlig kamp som Parker. Da hadde det vært ramaskrik. Parker vinner mye goodwill kun fordi han er local.

Connolly på motsatt back la jeg knapt merke til, og det er jo alltids positivt. Nå skal det også sies at Arsenal angrep klart mest på deres høyreside.

auren

Men auren, du må da se hvem Parker spiller mot de siste 20 min...
Som jeg skriver i over synes jeg straffa var klønete og unødvendig, men ellers klarer Parker seg bra i over 60 min.
Connolly som du nevner sleit like mye mot Bellamy tidligere i uka. Det er gjerne slik mot de aller beste spillerne.
Og Bessone?
Han er jo ikke akkurat stinn av kamptrening han heller?
Spot on. Kudos til Larry for å velge de antatt 11 beste fra start. Dette inkluderer altså Bruce (selvsagt) og Watt.

Oggy

Syns selv Bradley gjør en bra kamp i dag, positivt  :)
Oggy

MrK

Vi var veldig nær en 4. runde - hadde vi hatt en litt mer friendly dommer så hadde det gått veien. Driter egentlig i omkampen da opprykk til PL , da vi nok engang viser at vi har nivået inne. Intet dårlig Gunners lag idag:-) MOT
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Kato

Synes alle spiller en kjempekamp i dag. Virekelig sterkt å stå mot på Emirates.

Det som irriterer er følgende:

Hvorfor blir ikke Ben Parker, som har vært borte lenge, tatt av når det gjenstår 20 minutter?

Han hadde levert veldig bra frem til da, men er naturlig nok uten kamptrening.

Etter at han ble tom gikk beina mye saktere. Han klarte ikke å hindre bruk av rom 2, mellom seg og stopper. Han falt av for seint, slik at det ble plass bak han.

Gjør det selvsagt ikke enklere at Walcott entrer banen.


At han lager straffe driter jeg i, det er slikt som skjer.

Arsenal var stort sett tamme på motsatt side, det var på vår venstre vi plagdes. Vi ropte om byttet tidlig her inne, men dessverre ble det kampavgjørende at Parker fikk fullføre.

Dette er ingen kritikk av Parker, vi kan ikke forvente noe som helst mer av han.
« Siste redigering: Januar 08, 2011, 18:57:06 av Kato »
 

p0ndus

  • Gjest
Rett fra SPA og velvære for kroppen  til KJEMPERESULTAT for Super Leeds og velvære for sjelen. Fin helg så langt.  :) :)

arneg

Ser på twitter at Svend Anders hevder at denne Arsenalspilleren Walcott erkjenner å ha lagt seg i straffesituasjonen og beklager det.  Selv så var jeg sikker på at han ramlet før Parker fikk sluppet men er dette korrekt så er det jo dobbelt bittert.
 

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

magnuer

Er fornøyd med omkamp, trodde før kampen at det ville bli et stortap. Men det var surt nå seiern røyk så seint

kongsmo

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/4350/6/walcott-i-dived-attempt-win-penalty  :o

er det ikke den første straffe situasjonen walcot mener på her? bruce blir nevnt gang på gang.....
"SNIFFER"

Oggy

Vi var veldig nær en 4. runde - hadde vi hatt en litt mer friendly dommer så hadde det gått veien. Driter egentlig i omkampen da opprykk til PL , da vi nok engang viser at vi har nivået inne. Intet dårlig Gunners lag idag:-) MOT

Syns dommeren var god i dag, har ikke så mye å klage på.
Parker drar i Walcott, kanskje kunne han stått på beina ja.
Kort tid før burde nok Arsenal fått straffe i stedet for offsiden.
Taklingen skjer før offsiden.

Syns ellers dommeren var god
Oggy

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
walcott innrømme filming, mn da e ikkje straffesituasjonen han snakke om, mn situasjonen FØR, der dommaren korrekt blese for offside
The Future Is Bright,
The Future Is White!

ArneS

Leeds United siste 3 bortekamper i FA-cupen:
Old Trafford Scum Leeds 0-1
White Hart Lane Spurs Leeds 2-2
Emirates Gunners Leeds 1-1
Proud, white and Leeds! MOT (og prett)
Den 17. mann

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Er det andre som er imponert over the pace of Bruce?
JA!!
The Future Is Bright,
The Future Is White!