Skrevet av Emne: EX-eier: Ken Bates  (Lest 362677 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Bates
« Svar #1050 på: Januar 19, 2012, 17:55:09 »
Skal vi støtte boikott av egen klubb også nå >:(! Patetisk. Protester så mye man vil. Det endrer nada nix. Bates fikk Leeds ut av den smørja Ridsdale/O'Leary fikk oss inn i. Den mest uansvarlige styreformannen og den mest korrupte manageren i klubbens historie. Mange har tydeligvis kort hukommelse, og ønsker at klubben skal bruke penger den ikke har. Det er vel ikke vits i å gi SG mer penger til spillerkjøp, så elendig han er til å velge rette folk. Det er Graysons sportslige disposisjoner med feilkjøp og manglende koherent spillesystem som er årsaken til Leeds sportslige prestasjoner. "Alle" henger seg på i Bates out hylekoret. Snakk om massesuggesjon >:(. Hvorfor skal Bates gidde å høre på meningene til folk som overhode ikke har snøring på hvordan man drifter en profesjonell fotball-klubb. Hans fortid i Chelsea brukes også i en lite hyggelig skitt-kastings kampanje, som et "bevis" på mannens onde hensikter. Peter Ridsdale er Leeds-gutt og Leeds-fan, og han kjørte Leeds på felgen, nesten utfor stupet. Han har mer lokal tilhørighet enn samtlige som kjører den kjepphesten her inne på forumet. Er så lokal tilhørighet en slags god vandelsattest? Blir man mer kompetent til å lede en fotballklubb på grunn av "korrekt" etnisk og sosial tilhørighet?
Dere Bates-hatere kan svare meg nå:
Hvem vil dere ha i stedet?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1051 på: Januar 19, 2012, 18:06:29 »
Skal vi støtte boikott av egen klubb også nå >:(! Patetisk. Protester så mye man vil. Det endrer nada nix. Bates fikk Leeds ut av den smørja Ridsdale/O'Leary fikk oss inn i. Den mest uansvarlige styreformannen og den mest korrupte manageren i klubbens historie. Mange har tydeligvis kort hukommelse, og ønsker at klubben skal bruke penger den ikke har. Det er vel ikke vits i å gi SG mer penger til spillerkjøp, så elendig han er til å velge rette folk. Det er Graysons sportslige disposisjoner med feilkjøp og manglende koherent spillesystem som er årsaken til Leeds sportslige prestasjoner. "Alle" henger seg på i Bates out hylekoret. Snakk om massesuggesjon >:(. Hvorfor skal Bates gidde å høre på meningene til folk som overhode ikke har snøring på hvordan man drifter en profesjonell fotball-klubb. Hans fortid i Chelsea brukes også i en lite hyggelig skitt-kastings kampanje, som et "bevis" på mannens onde hensikter. Peter Ridsdale er Leeds-gutt og Leeds-fan, og han kjørte Leeds på felgen, nesten utfor stupet. Han har mer lokal tilhørighet enn samtlige som kjører den kjepphesten her inne på forumet. Er så lokal tilhørighet en slags god vandelsattest? Blir man mer kompetent til å lede en fotballklubb på grunn av "korrekt" etnisk og sosial tilhørighet?
Dere Bates-hatere kan svare meg nå:
Hvem vil dere ha i stedet?

En som vil bruke penger, myyye penger på og få oss opp der vi hører hjemme!

Bates out!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1052 på: Januar 19, 2012, 18:19:57 »
Skal vi støtte boikott av egen klubb også nå >:(! Patetisk. Protester så mye man vil. Det endrer nada nix. Bates fikk Leeds ut av den smørja Ridsdale/O'Leary fikk oss inn i. Den mest uansvarlige styreformannen og den mest korrupte manageren i klubbens historie. Mange har tydeligvis kort hukommelse, og ønsker at klubben skal bruke penger den ikke har. Det er vel ikke vits i å gi SG mer penger til spillerkjøp, så elendig han er til å velge rette folk. Det er Graysons sportslige disposisjoner med feilkjøp og manglende koherent spillesystem som er årsaken til Leeds sportslige prestasjoner. "Alle" henger seg på i Bates out hylekoret. Snakk om massesuggesjon >:(. Hvorfor skal Bates gidde å høre på meningene til folk som overhode ikke har snøring på hvordan man drifter en profesjonell fotball-klubb. Hans fortid i Chelsea brukes også i en lite hyggelig skitt-kastings kampanje, som et "bevis" på mannens onde hensikter. Peter Ridsdale er Leeds-gutt og Leeds-fan, og han kjørte Leeds på felgen, nesten utfor stupet. Han har mer lokal tilhørighet enn samtlige som kjører den kjepphesten her inne på forumet. Er så lokal tilhørighet en slags god vandelsattest? Blir man mer kompetent til å lede en fotballklubb på grunn av "korrekt" etnisk og sosial tilhørighet?
Dere Bates-hatere kan svare meg nå:
Hvem vil dere ha i stedet?

Hvis du hadde skrevet med litt større skrift skulle jeg kanskje vurdert å svart deg!

Dennis

Sv: Bates
« Svar #1053 på: Januar 19, 2012, 18:21:59 »
Jeg ønsker ikke en sjeik, oligark eller amerikansk franchise-styring. Derimot ønsker jeg meg en eier som har en overhengende visjon og klare mål (realistiske) for klubben, både på kort og lengre sikt.

Jeg er blant de som mener fotball bør kunne drives profitabelt. Det er ikke et nullsumspill, der noen må tape for at andre kan vinne (økonomisk sett). Sponsor-, reklame-, tv-inntekter gjør at klubbene neppe HADDE behøvd å satse liv og lemmer på relativ suksess, for å blidgjøre styret, fans og eiere.

Derimot må det uansett en viss satsing til. Fotball er ikke rettferdig; de store klubbene får tildelt langt flere midler enn de mindre (sånn må det muligens være) og i de store ligaene får snart halve lagene spille CL, mens de mindre ligaene må spille fjorten kvalifiseringsrunder for å få plass i en serie de burde vært berettiget til å spille i som SERIEVINNERE.

Uansett, om sjeiken, oligarken eller den amerikanske businessmannen er på den ene siden av tråden, er Bates på den andre. Han sparer seg til fant, som det heter. Klubben "tappes" for sportslig kvalitet, slik at man kan vise til hvor strålende økonomien er. På den andre siden av mynten, med det mener jeg i transfervinduene, klager Batesy på hvor trangt det er med penger den ene dagen og den andre dagen forteller han at Grayson har fått 5 millioner pund til spillerkjøp (inkl lønninger) men at han ikke har "funnet den rette spilleren".

Mitt ønske er tilnærmet det idealistiske bildet: Helst en gjeng lokale folk med økonomiske muskler, men som holder seg noenlunde i bakgrunnen av en sterk manager. Jeg tror ikke klubben trenger å spytte inn en milliard hver sommer for å være blant topp ti om fem år.

Først av alt handler det om å dra lasset i samme retning. Fansen (og sikkert spillerne) prøver å dra Leeds United fremover, men dessverre står Ken Bates (og Shaun Harvey) på andre siden og holder igjen. Og de er sterkest, men det kan ikke vare evig. En klubb er tross alt fansen, ikke eieren (eller spillerne). Jeg fatter ikke at ikke Ken Bates ønsker å være på lag med Leedsfansen, men at han gang på gang setter seg i gapestokken!
Marching on together!


Andersen

Sv: Bates
« Svar #1055 på: Januar 19, 2012, 19:47:32 »
Panikk salg av klubben til Bates!

Ferre

Sv: Bates
« Svar #1056 på: Januar 19, 2012, 20:08:11 »
« Siste redigering: Januar 19, 2012, 20:39:18 av Ferre »

Rudi G.

  • Gjest

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #1058 på: Januar 19, 2012, 20:44:15 »
Bra initiativ, men det er alt for få... Det må møte opp flere for at det skal ha noen reell betydning...

Bates - "morons" 1-0
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1059 på: Januar 19, 2012, 20:49:46 »
Der hadde jeg vært om jeg bodde i Leeds. Bates ler sikkert hånlig, og gnir seg i hendene nå. Så spørs det om han gjør det etter neste hjemmekamp...

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #1060 på: Januar 19, 2012, 20:56:20 »
Der hadde jeg vært om jeg bodde i Leeds. Bates ler sikkert hånlig, og gnir seg i hendene nå. Så spørs det om han gjør det etter neste hjemmekamp...

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ferre

Sv: Bates
« Svar #1061 på: Januar 19, 2012, 20:56:28 »
Bra initiativ, men det er alt for få... Det må møte opp flere for at det skal ha noen reell betydning...

Bates - "morons" 1-0

Er i alle fall en start. Synes 200-300 er bra oppmøte på under 24 timers varsel. Blir garantert flere på lørdag.

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1062 på: Januar 19, 2012, 20:57:55 »
Ingen vanlig styrefomann/eier nei, men er det det vi har i Leeds da?
Er han uvanlig? På hvilken måte skiller han seg ut fra andre styreformenn/eiere?
Han er Ken
Ikke noe argument. Kom med eksempler på styreformenn eiere som er annerledes enn vår, og forklar på hvilke måter de skiller seg fra vår styreformann.

Ken Bates farer med åpenbare løgner og selvmotsigelser. Jeg tror ikke det er så mange av hans like: Noen eksempler fra tiden før han på mystisk vis overtok aksjemajoriteten i klubben:

Ken Bates har hevdet at han aldri har brukt 5 øre på Leeds United.
Allikevel hevder Ken Bates at han "reddet" Leeds United da vi stod foran en mulig konkurs og "ingen andre" var villig til å kjøpe klubben.

Ken Bates har under ed hevdet at han vet hvem som eier klubben, men at det ikke er han.
Ken Bates har senere under ed hevdet at han ikke aner hvem som eier klubben.

Ken Bates hevder at han aldri har tatt ut som mye som et pence i lønn fra klubben.
Samtidig hevdet Bates at han ikke har noen form for eierskap i klubben.

Det han vil ha oss til å tro er altså at han har jobbet gratis for klubben, uten egne eierinteresser, for en gruppe eiere han ikke vet hvem han er. Svært uvanlig.

Da klubben ble presset til å offentliggjøre eierskapet overtok plutselig Bates klubben på svært 
mystisk vis, nærmest over natten. Vi aner midlertid ingenting om hvem han kjøpte klubben fra, hvor mye han betalte og hvordan denne handelen ble gjennomført.

Om ikke dette gjør han "uvanlig" nok:

Ken Bates splitter supporterne og skjeller ut alle som våger å stille kritiske spørsmål.
Ken Bates namedropper på en negativ måte spillere som klubben har vært i forhandlinger med.
Ken Bates driver offentlig skittetøyvask vedr interne kontraktsforhandlinger med spillere i a-lags stallen.
Ken Bates offentliggjør telefonnummer til personer han selv definerer som fiender av klubben, i matchprogrammet.

Listen kunne vært svært mye lengre.

Dessverre er det ingenting som tyder på at han har lyst til å selge. Sist en mulig ny eiers navn ble namedroppet i media, svarte Bates med en umiddelbar svertekampanje og maling av fanden på veggen.

Så lenge den tause majoriteten fortsetter å forbli tause, vil naturligvis Bates fortsette i samme stil. Hvis de derimot tydelig demonstrerer at de vender Bates ryggen og at nok er nok, vil selv Bates ha en smertegrense. Dersom han virkelig får lyst til å selge, fremfor å motarbeide potensielle interessenter slik han tidligere har gjort, er jeg overbevist om at det bør være en relativt smal sak til å finne noen som ønsker å overta aksjemajoriteten til en fornuftig pris. Bates vil nok uansett tjene penger på et salg, da han selv ikke bidro med et øre for å eliminere gjelden etter administrasjonen i 2007.

Dessuten vil han (via stråselskaper) fortsatt sitte igjen med eierinteresser i Torp Arch og Elland Road, og på den måten fortsatt tjene penger på klubben.   ::)


Jon R.

4ever arcticwhite

Sv: Bates
« Svar #1063 på: Januar 19, 2012, 21:00:59 »
Hvis det er hold i ryktene om at Ross er på vei til Wigan eller WhereEver,så begynner jeg å lure på om vi kanskje snart ser slutten på Bates tid i klubben. Kan det være at han nå selger alle som selges kan, sylter pengene i Cayman Island, og "gir bort" restene av klubben? Evt. at han etter å ha solgt spillerene selger klubben for en sum som tilsvarer klubbens bankinnskudd?

Det som taler mot dette er selvsagt oppussingen av stadion...

Bare en teori som plutselig slo meg....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #1064 på: Januar 19, 2012, 21:19:55 »
Bra initiativ, men det er alt for få... Det må møte opp flere for at det skal ha noen reell betydning...

Bates - "morons" 1-0

Er i alle fall en start. Synes 200-300 er bra oppmøte på under 24 timers varsel. Blir garantert flere på lørdag.

Det er ikke noe annet enn elendig... Bates ler seg ihjel!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1065 på: Januar 19, 2012, 21:24:06 »
Hvis det er hold i ryktene om at Ross er på vei til Wigan eller WhereEver,så begynner jeg å lure på om vi kanskje snart ser slutten på Bates tid i klubben. Kan det være at han nå selger alle som selges kan, sylter pengene i Cayman Island, og "gir bort" restene av klubben? Evt. at han etter å ha solgt spillerene selger klubben for en sum som tilsvarer klubbens bankinnskudd?

Det som taler mot dette er selvsagt oppussingen av stadion...

Bare en teori som plutselig slo meg....

...ikke i det hele tatt, stadion kommer jo han fortsatt til og eie!

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #1066 på: Januar 19, 2012, 21:26:31 »
Hvis det er hold i ryktene om at Ross er på vei til Wigan eller WhereEver,så begynner jeg å lure på om vi kanskje snart ser slutten på Bates tid i klubben. Kan det være at han nå selger alle som selges kan, sylter pengene i Cayman Island, og "gir bort" restene av klubben? Evt. at han etter å ha solgt spillerene selger klubben for en sum som tilsvarer klubbens bankinnskudd?

Det som taler mot dette er selvsagt oppussingen av stadion...

Bare en teori som plutselig slo meg....

Here we go again....)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: Bates
« Svar #1067 på: Januar 19, 2012, 21:36:26 »
Bra initiativ, men det er alt for få... Det må møte opp flere for at det skal ha noen reell betydning...

Bates - "morons" 1-0

Er i alle fall en start. Synes 200-300 er bra oppmøte på under 24 timers varsel. Blir garantert flere på lørdag.

Det er ikke noe annet enn elendig... Bates ler seg ihjel!
Jepp, burde vært tusenvis med balltrær og kjettinger...

ollan

Sv: Bates
« Svar #1068 på: Januar 19, 2012, 22:13:50 »
Bates kommer nok til å sitte som eier av klubben så lenge han tjener penger på det. Jeg tror at det er hans eneste motivasjon for å være eier i Leeds United. Og det skal han ha, det er ikke mange som klarer å tjene penger på å eie en fotballklubb for tiden.

Han er ikke interessert i å bli en populær og hyllet eier, og bryr midt i "der nede hvor ryggen skifter navn" i hva supporterne mener om hans måte å lede klubben på. Han er heller ikke villig til å ta noen særlig risiko i forhold til å bruke penger på spillere og lønninger for å håpe på å komme gjennom nåløyet og rykke opp til PL. Han gjør nok en grei profitt der han er i dag, og "hodeløs" satsing på opprykk kan fort koste mer enn det smaker.

Det er bare et noen ting som kan få Bates ut av klubben:
* Sviktende helse
* At det kommer en kjøper med MASSE penger som kan kjøpe han ut
* At han blir tatt i noe ulovlig, og blir tvunget ut av den grunn.
* At publikums- og supporterinntektene svikter, slik at han ikke lenger tjener penger.

Det eneste punktet vi som fans kan påvirke er dessverre det siste....
Jeg bare minner om at hb har sagt dette i flere år.Som svar har han fått stort sett bare drit fra forumet her inne.Hyggelig å se at folk forstår hvordan kjeltringen driver denne klubben, og at det er kun 1 måte dessverre, å skyve ham ut på:
KUN DRA PÃ… BORTEKAMPER!

sorry,DHY men det hjelper ikke en dritt og boikotte Leeds United..KB gir en f***...forøvrig så har h.b sagt mye rart opp gjennom årene, men i denne saken har det vel ikke vært de store uenighetene ang sak,heller måten det ble fremsatt her på forumet 50 ganger for dagen ;)
For et svar....tror du virkelig KB forholder seg i ro hvis han begynner å tape penger?la oss si det kommer 1000 stk på neste hjemmekamp,og neste,og neste.....

Som du selv har sagt i flere år så bryr KB seg ikke en dritt om Leeds og supporterne... Derfor tror jeg han gir en god f*** i boikott. Hva du mener er uinntresant for meg ;) De eneste som taper på en boikott er spillerne,støtteapparatet og ikke minst oss supportere. KB legger heller ned klubben hvis folk slutter å komme på kamp, enn å gi etter for press. Kansje det er det som er planen hans at klubben forsvinner pga av at ingen støtter opp om den, slik at han kan bruke ER området til helt andre ting enn fotball??

For hva som er planen til KB med Leeds United og hans innvesteringer i klubben vet ikke jeg,du eller noen andre,desverre.......
« Siste redigering: Januar 19, 2012, 22:16:40 av ollan »
Ollan

KingHowson

Sv: Bates
« Svar #1069 på: Januar 19, 2012, 23:05:00 »
Tror desverre ikke bates bryr seg nevneverdig om forskjellige prottester. Men allikavel viktig og vise at han ikke er velkommen hos oss. Folk kan si ka de vil om at han reddet oss når vi var nær konkurs men nå har han ingenting mer og tilføre oss. Fins vel snart lag i non league med større ambisjoner en oss

Kjell Skjerven

Sv: Bates
« Svar #1070 på: Januar 19, 2012, 23:42:35 »
Ca 200-300 moette opp i kveld.Om folk synes det er lite eller mange saa kjem det ivertfall fram i media.Nyleg var det eit innslag fra protesten paa BBC's Look North.
Rekner med at det kjem eit innslag paa ITV's Calendar og.
Og det er jo viktigt!
Side before self,every time.

lojosang

Sv: Re: Sv: Bates
« Svar #1071 på: Januar 20, 2012, 01:16:53 »
Hvis det er hold i ryktene om at Ross er på vei til Wigan eller WhereEver,så begynner jeg å lure på om vi kanskje snart ser slutten på Bates tid i klubben. Kan det være at han nå selger alle som selges kan, sylter pengene i Cayman Island, og "gir bort" restene av klubben? Evt. at han etter å ha solgt spillerene selger klubben for en sum som tilsvarer klubbens bankinnskudd?

Det som taler mot dette er selvsagt oppussingen av stadion...

Bare en teori som plutselig slo meg....

...ikke i det hele tatt, stadion kommer jo han fortsatt til og eie!

Leia på den er kontraktsfesta i 20 år.  Ingen andre enn brukeren, Leeds United vil tjene på å oppgradere Elland Road. Stadion er ubrukelig uten LU. Det er tomta som er verd noe.

Vi er mange som er frustrerte nå. Det er likevel lov å bruke hjernen litt.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Re: Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1072 på: Januar 20, 2012, 01:23:30 »
Ingen vanlig styrefomann/eier nei, men er det det vi har i Leeds da?
Er han uvanlig? På hvilken måte skiller han seg ut fra andre styreformenn/eiere?
Han er Ken
Ikke noe argument. Kom med eksempler på styreformenn eiere som er annerledes enn vår, og forklar på hvilke måter de skiller seg fra vår styreformann.

Ken Bates farer med åpenbare løgner og selvmotsigelser. Jeg tror ikke det er så mange av hans like: Noen eksempler fra tiden før han på mystisk vis overtok aksjemajoriteten i klubben:

Ken Bates har hevdet at han aldri har brukt 5 øre på Leeds United.
Allikevel hevder Ken Bates at han "reddet" Leeds United da vi stod foran en mulig konkurs og "ingen andre" var villig til å kjøpe klubben.

Ken Bates har under ed hevdet at han vet hvem som eier klubben, men at det ikke er han.
Ken Bates har senere under ed hevdet at han ikke aner hvem som eier klubben.

Ken Bates hevder at han aldri har tatt ut som mye som et pence i lønn fra klubben.
Samtidig hevdet Bates at han ikke har noen form for eierskap i klubben.

Det han vil ha oss til å tro er altså at han har jobbet gratis for klubben, uten egne eierinteresser, for en gruppe eiere han ikke vet hvem han er. Svært uvanlig.

Da klubben ble presset til å offentliggjøre eierskapet overtok plutselig Bates klubben på svært 
mystisk vis, nærmest over natten. Vi aner midlertid ingenting om hvem han kjøpte klubben fra, hvor mye han betalte og hvordan denne handelen ble gjennomført.

Om ikke dette gjør han "uvanlig" nok:

Ken Bates splitter supporterne og skjeller ut alle som våger å stille kritiske spørsmål.
Ken Bates namedropper på en negativ måte spillere som klubben har vært i forhandlinger med.
Ken Bates driver offentlig skittetøyvask vedr interne kontraktsforhandlinger med spillere i a-lags stallen.
Ken Bates offentliggjør telefonnummer til personer han selv definerer som fiender av klubben, i matchprogrammet.

Listen kunne vært svært mye lengre.

Dessverre er det ingenting som tyder på at han har lyst til å selge. Sist en mulig ny eiers navn ble namedroppet i media, svarte Bates med en umiddelbar svertekampanje og maling av fanden på veggen.

Så lenge den tause majoriteten fortsetter å forbli tause, vil naturligvis Bates fortsette i samme stil. Hvis de derimot tydelig demonstrerer at de vender Bates ryggen og at nok er nok, vil selv Bates ha en smertegrense. Dersom han virkelig får lyst til å selge, fremfor å motarbeide potensielle interessenter slik han tidligere har gjort, er jeg overbevist om at det bør være en relativt smal sak til å finne noen som ønsker å overta aksjemajoriteten til en fornuftig pris. Bates vil nok uansett tjene penger på et salg, da han selv ikke bidro med et øre for å eliminere gjelden etter administrasjonen i 2007.

Dessuten vil han (via stråselskaper) fortsatt sitte igjen med eierinteresser i Torp Arch og Elland Road, og på den måten fortsatt tjene penger på klubben.   ::)

Da Krasner og gjengen kom inn hadde vi gjeld på en miliard. kanskje mer.

Da Bates overtok betalte vi lønn til halve Premier League og hadde 2-300 mill i gjeld.

Ved konkursen hadde vi også 2-300 mill i gjeld. 50-70 av dem til futen. mye av resten til selskaper vi er rimelig enige om Bates trolig kontrollerte. Det ble ettergitt. Hvis du kan forklare hvordan Bates fikk overført den gjelda fra kreditorer til egne selskaper uten å "bruke ei krone" vil jeg bli imponert.

Bates har plenty av feil. Ikke kast bort tida på å konstruere nye konspirasjoner.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Cbas10an

Sv: Bates
« Svar #1073 på: Januar 20, 2012, 08:41:14 »
MOT


Joachim

B_Ød

Sv: Bates
« Svar #1074 på: Januar 20, 2012, 09:10:44 »
Ups & Ups!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1075 på: Januar 20, 2012, 09:37:29 »
Sitat
Crowds are already down around an average of 3500 per home game and what are you doing to try and attract them back? Are you offering half season tickets or family packages? No instead you tell us we need to pay for next season by the end of January!!! Can you explain why this is the case? When season ticket renewals were first brought forward you advised it was to give us the best chance possible of competing early in the summer transfer market, we now know this isn’t the case so what reason do you possibly have?

7 years of lies!!

B_Ød

Sv: Bates
« Svar #1076 på: Januar 20, 2012, 09:56:52 »
Må innrømme at jeg på et gitt tidspkt så mannen som vår redningsmann, men finner det helt umulig pr dag å finne noe positivt med mannen.
Jeg lik'n itte lenger je hæll nå. Håper'n dræg sin kos..jo før jo hællre!
Ups & Ups!!

KingHowson

Sv: Bates
« Svar #1077 på: Januar 20, 2012, 09:58:21 »
Må innrømme at jeg på et gitt tidspkt så mannen som vår redningsmann, men finner det helt umulig pr dag å finne noe positivt med mannen.
Jeg lik'n itte lenger je hæll nå. Håper'n dræg sin kos..jo før jo hællre!

Han var jo det i starten. Men nå har han ingenting mer og tilføre oss. Så lenge han er der kan vi aldri bli et storlag igjen. Heldigvis er han gammel og har vel ikke alt for mange år igjen før han bikker under.

RoarG

Sv: Bates
« Svar #1078 på: Januar 20, 2012, 10:20:18 »
For noen konspirasjoner. Folk bare elsker enkle svar og syndebukker. Heng ansvaret på de sportslige prestasjonene der de hører hjemme: på trenerapparatet og spillerne. Vi har hele tiden fått høre at spillergruppa er bra nok. De klarer ikke å levere. Det er trenerne som har den daglige kontakten med spillerne, og som har ansvaret for det kollektivet som skal prestere. Kollektivet trenere/spillere greier ikke dra lasset sammen, noe som det er den sportslige ledelsens ansvar å få til.

Ingen har til nå giddet å svare hvem de ville ha i stedet for Bates. I stedet for å innrømme sin uvitenhet, satte man seg selv opp fornærmet-pidestallen, fordi jeg presenterte en annen fremstilling enn den massene anser som sannhet.

Skal Leeds opp til PL, med en sterkt forbedret spillerstall (noe som folk her inne på forumet mener vi nærmest har rett til å få), må vi ha en milliardær som eier. Man skylder på Bates. Bortsett fra den konkurs-slåtte take-over Morris, har det ikke kommet konkrete bud på klubben. Han bød vel heller ikke på klubben? Bare slang med leppa. Nå som Leeds er gjeldsfrie, burde klubben ha vært et godt investeringsobjekt, så listen over interessenter burde ha vært lang. Ser ingen. Bates selger selvsagt, om han mottar et bud som er godt nok. Det er opp til andre å komme med et.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Bates
« Svar #1079 på: Januar 20, 2012, 10:24:52 »
For noen konspirasjoner. Folk bare elsker enkle svar og syndebukker. Heng ansvaret på de sportslige prestasjonene der de hører hjemme: på trenerapparatet og spillerne. Vi har hele tiden fått høre at spillergruppa er bra nok. De klarer ikke å levere. Det er trenerne som har den daglige kontakten med spillerne, og som har ansvaret for det kollektivet som skal prestere. Kollektivet trenere/spillere greier ikke dra lasset sammen, noe som det er den sportslige ledelsens ansvar å få til.

Ingen har til nå giddet å svare hvem de ville ha i stedet for Bates. I stedet for å innrømme sin uvitenhet, satte man seg selv opp fornærmet-pidestallen, fordi jeg presenterte en annen fremstilling enn den massene anser som sannhet.

Skal Leeds opp til PL, med en sterkt forbedret spillerstall (noe som folk her inne på forumet mener vi nærmest har rett til å få), må vi ha en milliardær som eier. Man skylder på Bates. Bortsett fra den konkurs-slåtte take-over Morris, har det ikke kommet konkrete bud på klubben. Han bød vel heller ikke på klubben? Bare slang med leppa. Nå som Leeds er gjeldsfrie, burde klubben ha vært et godt investeringsobjekt, så listen over interessenter burde ha vært lang. Ser ingen. Bates selger selvsagt, om han mottar et bud som er godt nok. Det er opp til andre å komme med et.
Leste du brevet?
Ups & Ups!!