Skrevet av Emne: EX-eier: Ken Bates  (Lest 362681 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lojosang

Sv: Re: Bates
« Svar #1380 på: Februar 13, 2012, 12:59:34 »
Dette er et gammalt intervju, ser jeg, men en viss underholdningsverdi har det jo.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Bites Yer Legs

Sv: Re: Sv: Bates
« Svar #1381 på: Februar 13, 2012, 14:32:38 »
"If City do the treble this year, it will have no value. What will they have achieved?"

Akkurat slikt supportere vil høre. Foreslår at Bates starter med daglige podcaster, hva med "Bates' Daily Bollocks", slik at vi får høre hans tanker om Leeds United hver eneste dag.

Akkurat her er jeg FULLSTENDIG enig. Blir som å kjøpe seg en mastergrad på nettet.

-LeifO

Moderatortroll.


Jeg vil heller si at de har kjøpt svarene til avgangseksamen, mens det forsatt ligger litt arbeid i å pugge dem og så føre pennen på papiret med stødig hånd.
KEEP FIGHTING!!

Dennis

Sv: Re: Sv: Bates
« Svar #1382 på: Februar 13, 2012, 16:51:40 »
"If City do the treble this year, it will have no value. What will they have achieved?"

Akkurat slikt supportere vil høre. Foreslår at Bates starter med daglige podcaster, hva med "Bates' Daily Bollocks", slik at vi får høre hans tanker om Leeds United hver eneste dag.

Akkurat her er jeg FULLSTENDIG enig. Blir som å kjøpe seg en mastergrad på nettet.

-LeifO

Moderatortroll.


Jeg vil heller si at de har kjøpt svarene til avgangseksamen, mens det forsatt ligger litt arbeid i å pugge dem og så føre pennen på papiret med stødig hånd.

Herlige metaforer! :D
Marching on together!

LeifMorten

Sv: Bates
« Svar #1383 på: Februar 13, 2012, 18:34:06 »
Hva skjer den dagen Ken stuper? Skal sønnen og datteren slåss om klubben. De er vel arvinger.
 

Gufrias

Sv: Re: Bates
« Svar #1384 på: Februar 13, 2012, 18:55:29 »
Dette er et gammalt intervju, ser jeg, men en viss underholdningsverdi har det jo.

-LeifO

Moderatortroll.
Ja. Litt sent å bli forferdet av dette nå etter nesten halvannet år.
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: Re: Bates
« Svar #1385 på: Februar 13, 2012, 18:59:21 »
Dette er et gammalt intervju, ser jeg, men en viss underholdningsverdi har det jo.

-LeifO

Moderatortroll.
Ja. Litt sent å bli forferdet av dette nå etter nesten halvannet år.
Ã…, her inne er det å la seg forferde av Bates nærmest en hellig plikt å regne for enkelte. Finnes det ikke noe nytt å hisse seg opp over, tar man gjerne til takke med snøen som falt i forifjor. Fortjener et stort gjesp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Re: Bates
« Svar #1386 på: Februar 13, 2012, 19:49:38 »
Dette er et gammalt intervju, ser jeg, men en viss underholdningsverdi har det jo.

-LeifO

Moderatortroll.
Ja. Litt sent å bli forferdet av dette nå etter nesten halvannet år.
Dette er ikke gammalt.....
http://flblog.dailymail.co.uk/2012/02/leeds-stuck-between-a-rock-and-hard-place-with-bates-holding-all-the-aces.html

B_Ød

Sv: Bates
« Svar #1387 på: Februar 13, 2012, 20:11:05 »
Godt bilde av gjøken..og denne mannen mener enkelte at vi skal trykke til vårt bryst og elske uten spørsmål. Ufattelig...
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Bates
« Svar #1388 på: Februar 13, 2012, 20:30:58 »
Godt bilde av gjøken..og denne mannen mener enkelte at vi skal trykke til vårt bryst og elske uten spørsmål. Ufattelig...

Hvem er disse?
Marching on together!

B_Ød

Sv: Bates
« Svar #1389 på: Februar 13, 2012, 20:39:55 »
Ikke min stil å nevne navn, da det fremstår som i overkant ufint. De er her, de vet hvem de er, det får holde.
Håper det var svar godt nok.
Ups & Ups!!

lojosang

Sv: Re: Sv: Bates
« Svar #1390 på: Februar 13, 2012, 21:22:27 »
Ikke min stil å nevne navn, da det fremstår som i overkant ufint. De er her, de vet hvem de er, det får holde.
Håper det var svar godt nok.

Nei, det er IKKE svar godt nok. Det er ikke et svar i det hele tatt. Jeg oppfordrer deg til å finne ETT eneste innlegg på dette forum som sier det du påstår her.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

B_Ød

Sv: Bates
« Svar #1391 på: Februar 13, 2012, 21:50:20 »
Beklager at du ser det sånn, men har ikke tid til å lete nå, skal se på det litt sånn etterhvert.
Håper det var et tilfredsstillende svar.
Ups & Ups!!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1392 på: Februar 13, 2012, 22:10:52 »
Beklager at du ser det sånn, men har ikke tid til å lete nå, skal se på det litt sånn etterhvert.
Håper det var et tilfredsstillende svar.

På side 42 i denne tråden finner man i alle fall noe som ligner på det du sier.  Er sikkert annet også uten at jeg gidder å lete mer ;)

DenHviteYeboah

Sv: Re: Sv: Bates
« Svar #1393 på: Februar 13, 2012, 22:20:44 »
Ikke min stil å nevne navn, da det fremstår som i overkant ufint. De er her, de vet hvem de er, det får holde.
Håper det var svar godt nok.

Nei, det er IKKE svar godt nok. Det er ikke et svar i det hele tatt. Jeg oppfordrer deg til å finne ETT eneste innlegg på dette forum som sier det du påstår her.

-LeifO

Moderatortroll.
Hva med dette?













Sv: Bates

« Svar #80 på: Januar 22, 2011, 10:29:40 »

Sitat


--------------------------------------------------------------------------------


Sitat fra: FredRaw på Januar 22, 2011, 10:15:36


Sitat fra: sportcarl1 på Januar 22, 2011, 09:28:47

jag är i alla fall nöjd med att vi har bates och vad han har gjort för klubben, utan honom hade vi kanske överhuvudtaget inte exsisterat, med skulder på över 100 miljoner pund och som ökade med 120 000 pund i veckan när han tog över ett sjunkande skepp, tillgångar hade vi inga ER och TA var sålda allt vi hade var mediokra spelare utan hjärta för klubben, nu har vi framtidstro och ligger i en så betydligt bättre fas än när bates tog över med hyfsad chans att gå upp  i PL, ekonomin är stabil, vi ligger t o m på plus, och vi sköter ekonomin på ett gammaldags vis och köper ingenting för lånade pengar, jag för min del klarar mig utan rika ägare som har klubbarna som lekstugar och kommer från arabländer, thailand och sovjet, jag uppskattar det hårda arbete bates gör och är honom evigt tacksam, enda jag störs av bates är en del utttalande han har gjort


Flott skrevet! Helt enig!!!

Enig!! Samtidig, så er det jo det samme som går igjen. At folk ikke blir lei. Vi har hørt alt i denne tråden så mange ganger, og ingenting har endret seg.

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #1394 på: Februar 13, 2012, 22:28:04 »
fra teamtalk:
Bates owns the ground. Batess master plan is to have Leeds utd as a cash cow, how? 1. low wages, 2. High ticket prices. 3. Non football related business. No need for promotion there



Pr idag er det skremmende nær sannheten desverre...


Det er noe jeg ikke fatter med dette hotellet...
Det er tre driftsmåter når det gjelder commercial real estate og drift av virksomhet på den.

Enten eier du lokalene ( noe vi ikke gjør) og leier ut driften til Marriot eller andre kjeder
Eller så eier du lokalene og driver hotellet selv..
Eller så leier du lokalene av eier.. men da er du jo den som driver businessen altså hotelet.

Leeds eier jo ikke eiendommen... skal Leeds United da drive hoteldrift? -
dvs Leeds leier hotelet av eieren av ER og driver hoteldrift... HALO!!!




Leeds kan jo ikke .. ikke eie endommen og leie ut driften om dere skjønner hva jeg mener... det blir det jo 0 kroner av?


Dette innlegget til Jarle blir mer og mer aktuelt.....

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #1395 på: Februar 13, 2012, 22:41:42 »
Ikke lenge før Portsmouth og Glasgow Rangers er under administrasjon... bare for å sette Bates sin økonomistyring i perspektiv..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Bates
« Svar #1396 på: Februar 13, 2012, 23:14:10 »
Ikke min stil å nevne navn, da det fremstår som i overkant ufint. De er her, de vet hvem de er, det får holde.
Håper det var svar godt nok.

Nei, det er IKKE svar godt nok. Det er ikke et svar i det hele tatt. Jeg oppfordrer deg til å finne ETT eneste innlegg på dette forum som sier det du påstår her.

-LeifO

Moderatortroll.
Hva med dette?













Sv: Bates

« Svar #80 på: Januar 22, 2011, 10:29:40 »

Sitat


--------------------------------------------------------------------------------


Sitat fra: FredRaw på Januar 22, 2011, 10:15:36


Sitat fra: sportcarl1 på Januar 22, 2011, 09:28:47

jag är i alla fall nöjd med att vi har bates och vad han har gjort för klubben, utan honom hade vi kanske överhuvudtaget inte exsisterat, med skulder på över 100 miljoner pund och som ökade med 120 000 pund i veckan när han tog över ett sjunkande skepp, tillgångar hade vi inga ER och TA var sålda allt vi hade var mediokra spelare utan hjärta för klubben, nu har vi framtidstro och ligger i en så betydligt bättre fas än när bates tog över med hyfsad chans att gå upp  i PL, ekonomin är stabil, vi ligger t o m på plus, och vi sköter ekonomin på ett gammaldags vis och köper ingenting för lånade pengar, jag för min del klarar mig utan rika ägare som har klubbarna som lekstugar och kommer från arabländer, thailand och sovjet, jag uppskattar det hårda arbete bates gör och är honom evigt tacksam, enda jag störs av bates är en del utttalande han har gjort


Flott skrevet! Helt enig!!!

Enig!! Samtidig, så er det jo det samme som går igjen. At folk ikke blir lei. Vi har hørt alt i denne tråden så mange ganger, og ingenting har endret seg.


Ja, hva MED dette? Det står Bates ikke er Stalin eller Hitler. Men det er jo umulig for enkelte å se, tydeligvis.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1397 på: Februar 14, 2012, 19:05:17 »

RoarG

Sv: Bates
« Svar #1398 på: Februar 14, 2012, 19:18:26 »
Godt bilde av gjøken..og denne mannen mener enkelte at vi skal trykke til vårt bryst og elske uten spørsmål. Ufattelig...
Hva andre enkelte mener vi skal gjøre uten spørsmål kan vi la ligge. Mange innlegg her bærer preg av mobbing av eldre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Bates
« Svar #1399 på: Februar 14, 2012, 19:21:23 »
Jon R.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1400 på: Februar 14, 2012, 20:40:19 »
Sjelden har en liten gnom forårsaket så mye frustrasjon og fortvilelse  for så mange.

nord

Sv: Bates
« Svar #1401 på: Februar 14, 2012, 20:50:52 »
Bates hvem er det ???
 

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Bates
« Svar #1402 på: Februar 14, 2012, 20:58:29 »
Sjelden har en liten gnom forårsaket så mye frustrasjon og fortvilelse  for så mange.

Njaa. Er vel flere diktatorer som kan gå under betegnelsen små gnomer som kommer før han på listen. Men bak de er han nok i toppsjiktet

p0ndus

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1403 på: Februar 14, 2012, 22:16:50 »
Hva skjer den dagen Ken stuper? Skal sønnen og datteren slåss om klubben. De er vel arvinger.

Huff får sånn Nord Korea vibber av den tanken der. Tenk Kenneth Bates the 3rd. Leeds United i bunnsjiktet av Yorkshire local league. With the best toilets.

Dennis

Sv: Bates
« Svar #1404 på: Februar 14, 2012, 22:24:10 »
Hva skjer den dagen Ken stuper? Skal sønnen og datteren slåss om klubben. De er vel arvinger.

Huff får sånn Nord Korea vibber av den tanken der. Tenk Kenneth Bates the 3rd. Leeds United i bunnsjiktet av Yorkshire local league. With the best toilets.

Og flotte, tomme hoteller og andre kommersielle bygninger. Herlig spøkelsesby, som den på grensen mellom Nord- og Sør-Korea.
Marching on together!

Tom S

Sv: Bates
« Svar #1405 på: Februar 14, 2012, 22:43:13 »
you chelsea bastard, get out of our club
COME ON LEEDS !!

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Blank_File

Sv: Bates
« Svar #1407 på: Februar 15, 2012, 15:45:53 »
Jaja... Da er vi vel stuck med Redfearn da... Selv om denne uttalelsen etter mitt syn ikke utelater McCarthy som overskriften tilsier.

Jon R

Sv: Bates
« Svar #1408 på: Februar 15, 2012, 19:56:18 »
“We’re trying to raise £15m to buy the ground; at Chelsea it took 10 years to raise £1.5m.”  ???
 
Nå har det for alvor rablet for 80 åringen!   :o


Jon R.

fjellhaugen

Sv: Bates
« Svar #1409 på: Februar 15, 2012, 20:19:17 »
han bryr seg katten om demonstrasjonene.



meeeeeeeen: han MÃ… kommentere det hver gang han har mulighet, så det er klart det svir  8)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!