Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1428750 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1020 på: Februar 22, 2014, 18:25:28 »
Om planen er å komme inn og kjøpe ny spillere så og beholde McDermott er han velkommen.

Om planen er å komme inn å sparke McDermott, så f*ck off!


Hvorfor denne forgudinga av en håpløs manager

Vi håpløse supportere som bare babler om å sparke og sparke for at det laget ikke tar PlayOff. Hvilke annen realistisk manager kunne tatt oss på playoff med dette laget? Ja, nå kommer jo argumentet om at McD har hentet Kebe og Stewart. Vel, finnes det noen bedre en dem med de samme midlene vi har? Tvilsomt.

Dette laget er ikke godt nok, de vil ikke ta playoff uansett hvem som er manager. Hold på McDermott la han bygge stein på stein, og om det så tar 2-3 år til, hva så? Vi har vært i dritten i 10 år, og da klarer vi noen år til.



Og etter å ha nevnt kebe og stwart er lista lang over crap han har henta.

Jeg synes han hadde tatt grep og endret taktikk samt tidlige bytter sist kamp, men nå er vi tilbake til samme driten.

Drit manager som henter drit spillere og spiller drit fotball. MØKK!
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sportcarl1

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1021 på: Februar 22, 2014, 18:26:52 »
Om planen er å komme inn og kjøpe ny spillere så og beholde McDermott er han velkommen.

Om planen er å komme inn å sparke McDermott, så f*ck off!


Hvorfor denne forgudinga av en håpløs manager

Vi håpløse supportere som bare babler om å sparke og sparke for at det laget ikke tar PlayOff. Hvilke annen realistisk manager kunne tatt oss på playoff med dette laget? Ja, nå kommer jo argumentet om at McD har hentet Kebe og Stewart. Vel, finnes det noen bedre en dem med de samme midlene vi har? Tvilsomt.

Dette laget er ikke godt nok, de vil ikke ta playoff uansett hvem som er manager. Hold på McDermott la han bygge stein på stein, og om det så tar 2-3 år til, hva så? Vi har vært i dritten i 10 år, og da klarer vi noen år til.


jag har stött mcdermott fram till för en månad sedan,  men nu är jag tveksam, jag skriker inte efter att kicka honom men skulle inte gråta om cellino tar in en handplockad manager för nästa säsong, , finns väl ingen manager de sista 10 åren som fått bättre möjligheter än han, han har inte behövt sälja någon nyckelspelare plus tagit in snart ett helt lag, matchcoacningen duger inte, jag såg inte linjen i vårt spel idag, varit historiskt sjuka bottennapp denna säsong, finns bättre managers än mcdermott som fått gå för mindre, kanske det skulle gå bättre med mcdermott  som enbart coach och cellino ansvarar för värvningarna, det har varit för många floppar när det gäller förstärkningarna,
 

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1022 på: Februar 22, 2014, 18:43:59 »
Godt å se Cellino og sønn på tribunen i dag.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1023 på: Februar 22, 2014, 18:56:06 »
Om planen er å komme inn og kjøpe ny spillere så og beholde McDermott er han velkommen.

Om planen er å komme inn å sparke McDermott, så f*ck off!


Hvorfor denne forgudinga av en håpløs manager

Vi håpløse supportere som bare babler om å sparke og sparke for at det laget ikke tar PlayOff. Hvilke annen realistisk manager kunne tatt oss på playoff med dette laget? Ja, nå kommer jo argumentet om at McD har hentet Kebe og Stewart. Vel, finnes det noen bedre en dem med de samme midlene vi har? Tvilsomt.

Dette laget er ikke godt nok, de vil ikke ta playoff uansett hvem som er manager. Hold på McDermott la han bygge stein på stein, og om det så tar 2-3 år til, hva så? Vi har vært i dritten i 10 år, og da klarer vi noen år til.




Nigel Gibbs!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1024 på: Februar 22, 2014, 19:04:46 »
Godt å se Cellino og sønn på tribunen i dag.  :)

Gangstere?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1025 på: Februar 22, 2014, 19:29:08 »
Godt å se Cellino og sønn på tribunen i dag.  :)

Gangstere?




Nei, kun interesserte og rike fans .
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1026 på: Februar 22, 2014, 20:48:35 »
Godt å se Cellino og sønn på tribunen i dag.  :)

Gangstere?


Helt på linje med de fleste eiere av PL lag :)

RoarG

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1027 på: Februar 22, 2014, 23:15:59 »
Kampen i dag må vel ha vist han et skrikende behov for nyinvesteringer i både spillermateriell og sportslig ledelse?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1028 på: Februar 23, 2014, 09:36:54 »
Kampen i dag må vel ha vist han et skrikende behov for nyinvesteringer i både spillermateriell og sportslig ledelse?
I starten av desember så vi det ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1029 på: Februar 23, 2014, 19:50:31 »
Eduardo Cellino på instagram etter kampen (se spesielt svaret i kommentarfeltet under)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1030 på: Februar 23, 2014, 22:53:31 »
Amen!!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

AndyMathie

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1031 på: Februar 24, 2014, 09:29:56 »
Så til Jon R, lojosang mfl: hva er alternativet? Farnan? administrasjon?sjeik Ali?ali Baba?Lucas Radebe?Kim Jung Un?det virker som om alle andre i verden er bedre skikket enn Cellino til å eie Leeds...Hva med å bare akseptere at Cellino blir det, så får vi ta det derfra.... ;)

Jeg har prøvd å akseptere at det nok blir Cellino nå. Og hååper at han har blitt en visere mann etter hvert. Men, penger inn eller ikke, jeg ser ikke akkurat frem til 22 år fremover der vi bytter manager 36 ganger pga impulshandlinger m.m....

Jeg ser jo at du, DHY, deler det meste av mine kvaler om mannen... Om han har penger kan så være, og det kan fort være at han kjøper tilbake ER/TA (noe jeg vil være veldig fornøyd med), men vil han gidde å styrke stallen??? Cagliari-eksempelet tyder ikke på det, forholdet til oss fansen blir visst mer tilbake til Bates-tiden enn GFHC-tiden, den harde kjernen blant publikum vil fort synge anti-Italia-sanger (og Håkon joiner nok snart inn ;) )

Jeg ønsker stabilitet, bygge bygge bygge, ha en Redfearn fra akademiet i førstelagets lagledelse, fortsette med BMD som jeg fortsatt har troen på som en lagbygger av rang (derimot tror jeg han på sidelinjen ikke har sin force)... Om Radebe og gjengen får tilslaget på klubben kan vi lettere få flere med på laget til å bygge bygge bygge...

Det jeg ikke ønsker er at vi i løpet av de neste fem årene skal la halve Premier League-managerstaben få prøve/feile på Elland Road.

Men kommer italieneren inn skal han få sin sjanse, jeg vil glane etter stabilitetstrekk, håpe på cash-injeksjoner i klubben, og håpe på mange mange mange spillesessions fra duoen Cellino/McDermott, gjerne med mye Dylan innlagt. :)


Tar heller 22 år med massiv bytting av managere og premier league spill en samme manager i championship 22 år Asbjørn. Nå er det nok. Disse siste 10 åran gjør at jeg ikke er villig til å bygge sten på sten. Nå er det på tide å kjøpe grunnmuren tilbake(TA og Elland Road).
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1032 på: Februar 24, 2014, 09:40:40 »
Kjenner at jeg blir proverert av at man på død og liv skal korsfeste Cellino hele tiden.

Nå har nærmest alle skreket etter penger til spillerkjøp, bannlyst spillerkjøp, bannlyst spillersalg, bannlyst lederskap, bannlyst eierskap, bannlyst League 1, bannlyst Shampionship, bannlyst løgnere, for ikke å snakke om Elland Road og salget av  Thorp Arch.

De 10-11 siste årene som Leeds supporter for meg har vært et smerte helvete som ikke er mulig å få på trykk, for å kjenne denne "helvetes" følelsen så må du anntakelig ha vært såpass gammel at du skjønte og kjente den enorme gleden som brusa i kroppen i 1992.

Ja, jeg er drit lei av av å få sympati av mine venner og kjente, og svare på spørsmål om hva som skjedde da og da og da og da og daog dadadadada.....arghhhhhh >:(
Nå vil jeg ha Leeds ut i Europa igjen, og det fort som F før jeg hopper i penalet og trekker mitt siste sukk....

Hva vil dere oppnå eller rettere sagt, hva ønsker dere pessemister egentlig?
Jeg er helt enig! Nå har nok jeg vært medlem av sytekoret her på forumet, og det har sammenheng med at de 10 siste årene har til de grader vært så fornedrene for oss Leedssupportere. Jeg velger å se det slik at i dagens situasjon ser det ut til at den eneste sjansen vi har for å komme oss videre er med Cellino.Vi kan godt være enige om at han er en merkelig skrue, kjeltring,fandens oldemor,foppalens Hitler,gamle Erik og andre ting, men rent økonomisk sett for klubben er han bedre enn Farnan og hans våpendragere. Disse to er hva vi har å velge mellom. Milliardæren fra Leeds som har lyst til å bruke alle pengene sine på Leeds United finnes ikke....dessverre! Så til Jon R, lojosang mfl: hva er alternativet? Farnan? administrasjon?sjeik Ali?ali Baba?Lucas Radebe?Kim Jung Un?det virker som om alle andre i verden er bedre skikket enn Cellino til å eie Leeds...Hva med å bare akseptere at Cellino blir det, så får vi ta det derfra.... ;)

Du har misforstått fullstendig min holdning til Cellino. Jeg har gitt han blanke ark og ønsker han velkommen hvilken dag som helst.
Jon R.

AndyMathie

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1033 på: Februar 24, 2014, 09:40:50 »
Godt å se at sønn Cellino bekrefter at det var tidenes mest bedritne kamp(bortsett fra Leeds-Blackburn 0-0 i 1997, da var jeg på Elland Road første gang å så Leeds live). Nå er jeg 100% sikker på at McDermott er ferdig veldig snart. Må bare ha et skikkelig dårlig resultat og mannen er heldigvis ferdig. Eneste som kan redde han nå er om Leeds finner tidenes form og rykker opp til Premier League allerede i år via playoff. Alt annet resulterer i sparken og jeg er kjempe glad for at det er tilfelle. For makan til evneveik manager skal man lete lenge etter. Jeg er så ferdig med all pratingen til McDermott og det jeg er enda mer ferdig med er alle hans sinnsyk dårlige spillerkjøp, har han truffet på noen spillerkjøp i det hele og store?!

Cellino er her og endelig kan få verdensklassespillere til klubben vår. Ser man lagoppstillingen til Cagliari i helga så ser man flere spillere som kommer til å spille VM i brasil i sommer og som kommer til å herje. Gleder meg til framtiden med Leeds for første gang på svært mange år.
We are Leeds and we are proud of it!

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1034 på: Februar 24, 2014, 11:07:19 »
Godt å se at sønn Cellino bekrefter at det var tidenes mest bedritne kamp(bortsett fra Leeds-Blackburn 0-0 i 1997, da var jeg på Elland Road første gang å så Leeds live). Nå er jeg 100% sikker på at McDermott er ferdig veldig snart. Må bare ha et skikkelig dårlig resultat og mannen er heldigvis ferdig. Eneste som kan redde han nå er om Leeds finner tidenes form og rykker opp til Premier League allerede i år via playoff. Alt annet resulterer i sparken og jeg er kjempe glad for at det er tilfelle. For makan til evneveik manager skal man lete lenge etter. Jeg er så ferdig med all pratingen til McDermott og det jeg er enda mer ferdig med er alle hans sinnsyk dårlige spillerkjøp, har han truffet på noen spillerkjøp i det hele og store?!

Cellino er her og endelig kan få verdensklassespillere til klubben vår. Ser man lagoppstillingen til Cagliari i helga så ser man flere spillere som kommer til å spille VM i brasil i sommer og som kommer til å herje. Gleder meg til framtiden med Leeds for første gang på svært mange år.

Vi  er vel alle klar over at Leeds United pt er en klubb med en bra supporter-base og kurrant historikk..."and that's it"?

Verdensklassespillere???  joda..sikkert.... ::)  Finnes det noen sånne som i det hele tatt har hørt om Leeds United??
Ups & Ups!!

Kontakinte

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1035 på: Februar 24, 2014, 13:01:42 »
Kjenner at jeg blir proverert av at man på død og liv skal korsfeste Cellino hele tiden.

Nå har nærmest alle skreket etter penger til spillerkjøp, bannlyst spillerkjøp, bannlyst spillersalg, bannlyst lederskap, bannlyst eierskap, bannlyst League 1, bannlyst Shampionship, bannlyst løgnere, for ikke å snakke om Elland Road og salget av  Thorp Arch.

De 10-11 siste årene som Leeds supporter for meg har vært et smerte helvete som ikke er mulig å få på trykk, for å kjenne denne "helvetes" følelsen så må du anntakelig ha vært såpass gammel at du skjønte og kjente den enorme gleden som brusa i kroppen i 1992.

Ja, jeg er drit lei av av å få sympati av mine venner og kjente, og svare på spørsmål om hva som skjedde da og da og da og da og daog dadadadada.....arghhhhhh >:(
Nå vil jeg ha Leeds ut i Europa igjen, og det fort som F før jeg hopper i penalet og trekker mitt siste sukk....

Hva vil dere oppnå eller rettere sagt, hva ønsker dere pessemister egentlig?
Jeg er helt enig! Nå har nok jeg vært medlem av sytekoret her på forumet, og det har sammenheng med at de 10 siste årene har til de grader vært så fornedrene for oss Leedssupportere. Jeg velger å se det slik at i dagens situasjon ser det ut til at den eneste sjansen vi har for å komme oss videre er med Cellino.Vi kan godt være enige om at han er en merkelig skrue, kjeltring,fandens oldemor,foppalens Hitler,gamle Erik og andre ting, men rent økonomisk sett for klubben er han bedre enn Farnan og hans våpendragere. Disse to er hva vi har å velge mellom. Milliardæren fra Leeds som har lyst til å bruke alle pengene sine på Leeds United finnes ikke....dessverre! Så til Jon R, lojosang mfl: hva er alternativet? Farnan? administrasjon?sjeik Ali?ali Baba?Lucas Radebe?Kim Jung Un?det virker som om alle andre i verden er bedre skikket enn Cellino til å eie Leeds...Hva med å bare akseptere at Cellino blir det, så får vi ta det derfra.... ;)

Du har misforstått fullstendig min holdning til Cellino. Jeg har gitt han blanke ark og ønsker han velkommen hvilken dag som helst.
hmm!??

AndyMathie

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1036 på: Februar 24, 2014, 14:08:08 »
Godt å se at sønn Cellino bekrefter at det var tidenes mest bedritne kamp(bortsett fra Leeds-Blackburn 0-0 i 1997, da var jeg på Elland Road første gang å så Leeds live). Nå er jeg 100% sikker på at McDermott er ferdig veldig snart. Må bare ha et skikkelig dårlig resultat og mannen er heldigvis ferdig. Eneste som kan redde han nå er om Leeds finner tidenes form og rykker opp til Premier League allerede i år via playoff. Alt annet resulterer i sparken og jeg er kjempe glad for at det er tilfelle. For makan til evneveik manager skal man lete lenge etter. Jeg er så ferdig med all pratingen til McDermott og det jeg er enda mer ferdig med er alle hans sinnsyk dårlige spillerkjøp, har han truffet på noen spillerkjøp i det hele og store?!

Cellino er her og endelig kan få verdensklassespillere til klubben vår. Ser man lagoppstillingen til Cagliari i helga så ser man flere spillere som kommer til å spille VM i brasil i sommer og som kommer til å herje. Gleder meg til framtiden med Leeds for første gang på svært mange år.

Vi  er vel alle klar over at Leeds United pt er en klubb med en bra supporter-base og kurrant historikk..."and that's it"?

Verdensklassespillere???  joda..sikkert.... ::)  Finnes det noen sånne som i det hele tatt har hørt om Leeds United??

Money talks bullshit walks ;)
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1037 på: Februar 24, 2014, 14:43:50 »
Godt å se engasjerte eiere og ikke en olding pakket inn i et ullteppe:



http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-utd/middlesbrough-0-leeds-united-0-tale-of-two-goalkeepers-as-boro-set-unwanted-blank-sheet-record-1-6458200?obref=obinsite&WT.mc_id=Outbrain_text



Her har vi jommen meg Peter Lorimer og "Scored a f**king great goal..."-Dominic Matteo, jo...! 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LesCocker

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1038 på: Februar 24, 2014, 14:53:13 »




Og ikke minst gode gamle Big Jack!

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1039 på: Februar 24, 2014, 14:56:43 »
Da skal det visst være i boks!!!

(Kilde: En forholdsvis troverdig facebook-venn i Leeds  ;D ;D ;D )
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1040 på: Februar 24, 2014, 15:24:04 »
Da skal det visst være i boks!!!

(Kilde: En forholdsvis troverdig facebook-venn i Leeds  ;D ;D ;D )

ehh..ok..sier den troverdige noe om Brian McD fremdeles har jobb eller??  ;)
Ups & Ups!!

Jostein.

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1041 på: Februar 24, 2014, 15:54:17 »
Da skal det visst være i boks!!!

(Kilde: En forholdsvis troverdig facebook-venn i Leeds  ;D ;D ;D )

ehh..ok..sier den troverdige noe om Brian McD fremdeles har jobb eller??  ;)

Forhåpentligvis så har han ikke
Leeds Carajo!

John I

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1042 på: Februar 25, 2014, 12:17:14 »
Reports in Italy suggest Cellino deal will be approved in the next few hours

http://contact-leeds.co.uk/2014/02/leeds-united-cellino-deal-expected-in-next-few-hours-rumours/
Marching on together

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1043 på: Februar 25, 2014, 12:25:21 »
Hvis dette stemmer så vil en jo bare kunne henvise til juniors melding om at mange ting skal forandres. Siden han så en så grusom kamp mot Boro skjønner vel både han og opphavet at vi trenger den som over her betegnes som "verdensklassespillere" slik som de har i Cagliari. Den klubben dominerer vel ikke akkurat Italiensk fotball....? Det blir spennende tider fremover for oss Leeds fans, igjen.....!

BmD blir vel trolig ofret ganske tidlig for en av Cellinos favoritter, hvem det nå er? Jeg må bare innrømme at jeg er meget skeptisk. Hvis "gudfaren" viser seg å være "familiens" redning vil jeg bli veldig glad og måtte min skepsis gjøre til skamme!!
Yeboahs vitne

Kato

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1044 på: Februar 25, 2014, 12:30:38 »
Hvis dette stemmer så vil en jo bare kunne henvise til juniors melding om at mange ting skal forandres. Siden han så en så grusom kamp mot Boro skjønner vel både han og opphavet at vi trenger den som over her betegnes som "verdensklassespillere" slik som de har i Cagliari. Den klubben dominerer vel ikke akkurat Italiensk fotball....? Det blir spennende tider fremover for oss Leeds fans, igjen.....!

BmD blir vel trolig ofret ganske tidlig for en av Cellinos favoritter, hvem det nå er? Jeg må bare innrømme at jeg er meget skeptisk. Hvis "gudfaren" viser seg å være "familiens" redning vil jeg bli veldig glad og måtte min skepsis gjøre til skamme!!

Tror ikke nødvendigvis Cellino er drømmeeieren for mange av oss. Det er bare det at vi ser ingen bedre alternativer. Lokale eiere som ser ut til å ha begrenset pengebok, tar oss ikke lengre enn Bates og GFH.

Så får vi håpe italieneren kjøper tilbake TA og ER, og spytter inn slik at vi kan sloss om opprykk neste år. Vi trenger 7-10 nye spillere som er bedre enn det vi har.
 

Andersen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1045 på: Februar 25, 2014, 13:01:26 »
Gi nå Cellino en sjanse , til å få denne klubben på bena igjen både økonomisk og sportslig! Trur play - off toget har gått nok en gang for Leeds, men fra sommeren av burde det skje noe med klubben ! Være seg spillere og trenere !

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1047 på: Februar 25, 2014, 14:35:21 »
Reports in Italy suggest Cellino deal will be approved in the next few hours

http://contact-leeds.co.uk/2014/02/leeds-united-cellino-deal-expected-in-next-few-hours-rumours/

Ville ikke hatt så store forhåpninger om noe avgjørelse med det første...
Kunne vært interessesant å vært flua på veggen i de lokalene der om dagen må jeg ærlig innrømme!

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  2 t
Don't think you'll see the takeover today.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1 t
@steve14b @milkybar39 I think the FL is still asking (or waiting) for more information.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1 t
@Waccoe1919 I mean I don't know the exact details of the information the FL is missing/asking for.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1 t
@petter_andre @LinusMork @steve14b @milkybar39 to be fair to him, he has supplied some information already.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds