Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1428748 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1260 på: Mars 16, 2014, 23:02:16 »
The decision by the Football League could depend on the court appearance by Cellino in Sardinia on Tuesday who is facing a charge of tax evasion.

Cellino is being charged for failing to pay €400,000 on a yacht he took into Italy in 2010 from the US. The lawyers acting for Cellino are confident he will be found not guilty, claiming the yacht is still owned by a US company who have taken it into Italy still carrying the US flag.

A decision is expected to be made in the Italian court on Tuesday, clearing the way for the Football League to make their final decision.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=353040#ixzz2wAKZsWwb
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1261 på: Mars 17, 2014, 14:05:14 »
Må vel investeres i ny F5 knapp etter imorgen  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsgutt

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1262 på: Mars 17, 2014, 17:07:35 »
Blir Cellino fritatt imorgen av denne rettsaken, så er han vår nye eier.

Hvis ikke..så blir han ikke ny eier .

Altså det er imorgen vi får vite,  selvom det ikke blir offisielt før  Football League kommer med siste statement om 5-6 dager.
« Siste redigering: Mars 17, 2014, 17:09:51 av LeedsGutt »

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1263 på: Mars 17, 2014, 17:11:40 »
Blir Cellino fritatt imorgen av denne rettsaken, så er han vår nye eier.

Hvis ikke..så blir han ikke ny eier .

Altså det er imorgen vi får vite,  selvom Football League kommer med siste statement sikkert om 5-6 dager.

Blir han frikjent så er det en komedie FL driver på med. Blir han dømt så synes jeg det er rart at noe slikt kan være dråpen. En milliardær som har eiendeler i ulike selskaper kan kanskje holdes ansvarlig for småting (som dette er), men jeg synes det er urimelig hvis han ikke selv er med i prosessen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1264 på: Mars 17, 2014, 20:14:44 »
Blir Cellino fritatt imorgen av denne rettsaken, så er han vår nye eier.

Hvis ikke..så blir han ikke ny eier .

Altså det er imorgen vi får vite,  selvom Football League kommer med siste statement sikkert om 5-6 dager.

Blir han frikjent så er det en komedie FL driver på med. Blir han dømt så synes jeg det er rart at noe slikt kan være dråpen. En milliardær som har eiendeler i ulike selskaper kan kanskje holdes ansvarlig for småting (som dette er), men jeg synes det er urimelig hvis han ikke selv er med i prosessen..


Han kjører båten i Italia når han er der........?    ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1265 på: Mars 17, 2014, 20:15:32 »
Blir Cellino fritatt imorgen av denne rettsaken, så er han vår nye eier.

Hvis ikke..så blir han ikke ny eier .

Altså det er imorgen vi får vite,  selvom Football League kommer med siste statement sikkert om 5-6 dager.

Blir han frikjent så er det en komedie FL driver på med. Blir han dømt så synes jeg det er rart at noe slikt kan være dråpen. En milliardær som har eiendeler i ulike selskaper kan kanskje holdes ansvarlig for småting (som dette er), men jeg synes det er urimelig hvis han ikke selv er med i prosessen..
Det er en komidie ja :(
Om han blir dømt, kan han vel anke som i andre demokratiske land?skal FL dømme nei, og så 6 mnd senere blir Cellino frikjent?

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1266 på: Mars 18, 2014, 09:29:07 »
@AndrewHaigh: Cellino guilty. #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sterland

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1267 på: Mars 18, 2014, 09:37:12 »
@AndrewHaigh: Cellino guilty. #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Selvsagt >:( ikke mye som går Leeds' vei om dagen.. Da blir det vel adm, -10 og full fart ned sklia.

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1268 på: Mars 18, 2014, 09:37:52 »
Ser litt mørkt på ting nå ja  :'(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."


Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1271 på: Mars 18, 2014, 09:54:48 »
Velkommen administrasjon http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-cellino-found-guilty-of-tax-evasion-1-6504825

"He plans to appeal"

Hva gjør FL da..?
De godkjenner ikke ham uansett, de har bestemt seg for lenge siden >:(
Nå blir det administrasjon og hælvete >:(  hvorfor skal alt gå imot oss...er så lei >:(

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1272 på: Mars 18, 2014, 09:59:16 »
Velkommen administrasjon http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-cellino-found-guilty-of-tax-evasion-1-6504825

"He plans to appeal"

Hva gjør FL da..?
De godkjenner ikke ham uansett, de har bestemt seg for lenge siden >:(
Nå blir det administrasjon og hælvete >:(  hvorfor skal alt gå imot oss...er så lei >:(

Blir vel administrasjon, og så dukker Bates opp

Sander

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1273 på: Mars 18, 2014, 10:01:50 »
Velkommen administrasjon http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-cellino-found-guilty-of-tax-evasion-1-6504825

"He plans to appeal"

Hva gjør FL da..?
De godkjenner ikke ham uansett, de har bestemt seg for lenge siden >:(
Nå blir det administrasjon og hælvete >:(  hvorfor skal alt gå imot oss...er så lei >:(

Blir vel administrasjon, og så dukker Bates opp

Bedre enn GFH :P :'(
 

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1274 på: Mars 18, 2014, 10:06:08 »
Innlegg Fra dagens YEP:

How the hell can the FL take the ruling of an Italian court seriously? Especially when it comes to football related matters - remember the 2006 World Cup? There was a huge corruption enquiry going on regarding match fixing at the highest levels of Italian football including players and coaches involved in the Italian national team, some of whom were facing the prospect of time in jail. Then after they won the World Cup under questionable circumstances everybody involved got a pardon from the courts and the whole thing was left to be dealt with by the Italian football authorities.

 What a joke.

 Get some perspective about this please FL. You've passed much worse characters in the past.

Annesj

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1275 på: Mars 18, 2014, 10:12:55 »
Dett var dett  ::) Da blire neppe noen ny eier å uvissheten om fremtiden brer seg på ny. Here we go with Leeds United!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1276 på: Mars 18, 2014, 10:14:50 »
En tanke...hvorfor kan ikke Cellinos sønn stå som eier...?

det er bare Leeds United som kan oppleve at en yacht bestemmer om klubben får en milliardær som eier eller blir satt i administrasjon >:(
Det er til å spy av  >:( >:(

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1277 på: Mars 18, 2014, 10:18:18 »
Velkommen administrasjon http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-cellino-found-guilty-of-tax-evasion-1-6504825
Dette ble postet 08:42...
er vi helt sikre på at de har behandlet dette iløpet av 3 min?
har noen bekreftet dette?

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1278 på: Mars 18, 2014, 10:20:17 »
Velkommen administrasjon http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-cellino-found-guilty-of-tax-evasion-1-6504825
Dette ble postet 08:42...
er vi helt sikre på at de har behandlet dette iløpet av 3 min?
har noen bekreftet dette?

Phil Hay har tweetet det.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1279 på: Mars 18, 2014, 10:22:48 »
Velkommen administrasjon http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-cellino-found-guilty-of-tax-evasion-1-6504825
Dette ble postet 08:42...
er vi helt sikre på at de har behandlet dette iløpet av 3 min?
har noen bekreftet dette?

Phil Hay har tweetet det.
Uansett, så sier dommen at Cellino skal betale 600.000 euro i bot.
FL gnir seg i hendene >:(

Sander

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1280 på: Mars 18, 2014, 10:22:49 »
Og flere ting kommer frem?

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 1m
There's also an investigation on-going into the sale of striker David Suazo from Cagliari to Inter in 2007. #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 32s
This isn't the end of Cellino's tax issues either. He's being investigated over import duty allegedly owed on another boat and a Range Rover
 

Annesj

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1281 på: Mars 18, 2014, 10:26:47 »
Skal man da håpe at farnham group sitter på gjerdet med et bud å at GFH ikke har no annet valg enn å selge til de?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1282 på: Mars 18, 2014, 10:28:23 »
skulle ønske flere milliardærer sto i kø for å kjøpe klubben ;)
hvem skal idiotene i GHF selge til nå?Haigh???
For et kaos >:(

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1283 på: Mars 18, 2014, 10:30:22 »
Skal man da håpe at farnham group sitter på gjerdet med et bud å at GFH ikke har no annet valg enn å selge til de?
GHF har NULL følelser for klubben. De gjør det som er best for GHF, uten følelser ;)
Hvis det er å slå klubben konkurs, så gjør de det. Jeg kjenner at jeg intenst hater de folka >:(

janove

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1284 på: Mars 18, 2014, 10:34:02 »
En tanke...hvorfor kan ikke Cellinos sønn stå som eier...?

det er bare Leeds United som kan oppleve at en yacht bestemmer om klubben får en milliardær som eier eller blir satt i administrasjon >:(
Det er til å spy av  >:( >:(

Det er ikke M Cellino som står som kjøper av 75% av Leeds United, men familiebedriften Eleonora, som Cellino har en eierandel på 9,5%.
Da bates var eier, var det slik at man måtte eie minst 10% for at man måtte igjennom "fit and proper" testen.
Det var derfor man slapp denne testen den gang. Noen som vet om dette er endret?

Kontakinte

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1285 på: Mars 18, 2014, 10:41:00 »
Er så lei av og bruke tid og ha forventninger til en klubb, som er så til di grader pil råtten i reisverket. Angrer BIG time!! for at jeg introduserte dette rææææææææææææææle for min sønn. Hvis ikke Cellino blir godkjent kommer jeg til meld meg ut av alt som har med LUFC og gjøre, livet er for kort til og følge og se driiiiit fotball.  

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1286 på: Mars 18, 2014, 10:44:12 »
En tanke...hvorfor kan ikke Cellinos sønn stå som eier...?

det er bare Leeds United som kan oppleve at en yacht bestemmer om klubben får en milliardær som eier eller blir satt i administrasjon >:(
Det er til å spy av  >:( >:(

Det er ikke M Cellino som står som kjøper av 75% av Leeds United, men familiebedriften Eleonora, som Cellino har en eierandel på 9,5%.
Da bates var eier, var det slik at man måtte eie minst 10% for at man måtte igjennom "fit and proper" testen.
Det var derfor man slapp denne testen den gang. Noen som vet om dette er endret?

Husk at det egne regler for oss :(

lojosang

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1287 på: Mars 18, 2014, 10:46:31 »
En tanke...hvorfor kan ikke Cellinos sønn stå som eier...?

det er bare Leeds United som kan oppleve at en yacht bestemmer om klubben får en milliardær som eier eller blir satt i administrasjon >:(
Det er til å spy av  >:( >:(

Det er til å spy av at en dømt skattesnyter og bedrager ikke får unntak for spesifikke Football League-regler som sier at folk med uoppgjorte skattesaker ikke kan stå som eiere. Ja, nei men det er nok helt sikkert Ken Bates og Shaun Harvey sin feil. Bates sa nemlig at Leedsfansen var fæle etter at de raserte Middlesbrough på åttitallet. Harumpf, harumpf!
- Leif Olav

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1288 på: Mars 18, 2014, 10:51:17 »
Er så lei av og bruke tid og ha forventninger til en klubb, som er så til di grader pil råtten i reisverket. Angrer BIG time!! for at jeg introduserte dette rææææææææææææææle for min sønn. Hvis ikke Cellino blir godkjent kommer jeg til meld meg ut av alt som har med LUFC og gjøre, livet er for kort til og følge og se driiiiit fotball.  

dette var hard kost gitt.... :o
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1289 på: Mars 18, 2014, 10:53:11 »
Cellino e skyldig, inntil frifunnet i Italiensk rett ??  Så kan han få kjøpe Leeds? Burde saksøke de tullingan som sitt å drenerer overtagelsen i mnd vis
Dette innlegget er spot on etter min mening!
FL=en gjeng med inkompetente Leeds hatere :(